ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Akmanbey
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[C]3,1,133091[/C] [B]12245,2[/B] [C]3,3,133091[/C]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
809
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ağustos 2012 09:09
Son Ziyaret:
05 Mart 2024 18:15
Toplam Mesaj:
674 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erol AKMAN
Doğum Tarihi:
01 Eylül 1983
Yaş:
42
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]//i.hizliresim.com/08zE6D.jpg[/img]
Apistogramma X
SON 10 MESAJI
Yeşile Dönüş
6 aylık gelişim, montecarloları yaklaşık 2 ay önce çıkarttım. Hardscape çok kapatmışlardı, ama yine de geride kalan 1-2 kökten tekrar çıkmaya başladılar. Daha doğal bir görüntü için, repens ve reineckiilerden öne de ektim, boylarını kısa tutuyorum. Tüm karides ve salyangoz ekibim zamanla öldüler. Muhtemelen Estimativev index metodundaki yoğun gübre girişi, bu canlılara iyi gelmiyor. Borneo vatozları çıkardım. Yosun kontrolünü otocatler hallediyor. Ayrıca ember tetralar ve başrol olarak Apistogramma pandurini çiftim var. Tüm tank, kum/kayalar hariç Güney Amerika bitki ve balıklarından oluşuyor şu an. Denge güzel kuruldu, panduro çiftim yavrularını gezdiriyor. Güncel video ve resim;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133091/121220222043211.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/gjFJvB0wJIw[/VID]
6 aylık gelişim, montecarloları yaklaşık 2 ay önce çıkarttım. Hardscape çok kapatmışlardı, ama yine de geride kalan 1-2 kökten tekrar çıkmaya başladılar. Daha doğal bir görüntü için, repens ve reineckiilerden öne de ektim, boylarını kısa tutuyorum. Tüm karides ve salyangoz ekibim zamanla öldüler. Muhtemelen Estimativev index metodundaki yoğun gübre girişi, bu canlılara iyi gelmiyor. Borneo vatozları çıkardım. Yosun kontrolünü otocatler hallediyor. Ayrıca ember tetralar ve başrol olarak Apistogramma pandurini çiftim var. Tüm tank, kum/kayalar hariç Güney Amerika bitki ve balıklarından oluşuyor şu an. Denge güzel kuruldu, panduro çiftim yavrularını gezdiriyor. Güncel video ve resim;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133091/121220222043211.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/gjFJvB0wJIw[/VID]
Yeşile Dönüş
Teşekkürler, küçük bir bakım için filtreyi kapatmıştım, abartı fotosentezi görünce, çekmeden duramadım. Fotosentez biz görelim veya görmeyelim hep var ama bu denli bir görüntü, bu hobiyi bitkiler için doğru bir şekilde yaptığımı hissettiriyor.
Bitki/yosun arasındaki denklemi çözebilmek çok güzel[:)]
Teşekkürler, küçük bir bakım için filtreyi kapatmıştım, abartı fotosentezi görünce, çekmeden duramadım. Fotosentez biz görelim veya görmeyelim hep var ama bu denli bir görüntü, bu hobiyi bitkiler için doğru bir şekilde yaptığımı hissettiriyor.
Bitki/yosun arasındaki denklemi çözebilmek çok güzel[:)]
Yeşile Dönüş
Biri fotosentez mi dedi?[:nazar:][:nazar:]
[VID]https://youtu.be/N5gQVq_tqrE[/VID]
[EDIT]Akmanbey,2022-08-14 21:52:31[/EDIT]
Biri fotosentez mi dedi?[:nazar:][:nazar:]
[VID]https://youtu.be/N5gQVq_tqrE[/VID]
[EDIT]Akmanbey,2022-08-14 21:52:31[/EDIT]
Yeşile Dönüş
[QUOTE=Cem Altay]
Aslında Apistogramma türleri de silis veya kuvars tipi kumlardan hoşlanırlar ve rahat edeler...Fakat aktif toprakta besleyip yavru aldığım bir cok tür oldu.
Ben Apistogramma derim [:)][/QUOTE]
Ramirezi daha az utangaç bir balık gibi gelmişti. Küçük kızım "baba şöyle göz önünde olan bir balık alsan, apistolar çok saklanıyor, akvaryum boş görünüyor" şeklinde bir eleştiri yapmıştı. Ramireziye o yüzden kaymıştım. Ama YouTube videolarında kumu bildiğiniz talan eden ramireziler gördüm. Ama benimde gönlümde apisto geçiyor, yine , her zaman[;)]
[QUOTE=Cem Altay]
Aslında Apistogramma türleri de silis veya kuvars tipi kumlardan hoşlanırlar ve rahat edeler...Fakat aktif toprakta besleyip yavru aldığım bir cok tür oldu.
Ben Apistogramma derim [:)][/QUOTE]
Ramirezi daha az utangaç bir balık gibi gelmişti. Küçük kızım "baba şöyle göz önünde olan bir balık alsan, apistolar çok saklanıyor, akvaryum boş görünüyor" şeklinde bir eleştiri yapmıştı. Ramireziye o yüzden kaymıştım. Ama YouTube videolarında kumu bildiğiniz talan eden ramireziler gördüm. Ama benimde gönlümde apisto geçiyor, yine , her zaman[;)]
Yeşile Dönüş
Akvaryuma yaz sonu gibi ramirezi düşünüyordum ama hiç beslemediğim bir canlı ve videolardan gördüğüm kadarıyla kum karıştırmayı diğer cücelere göre misliyle daha fazla seviyor. Bende hiç silis kum yok, tamamı 0.5cm Lav kırığı, balığın oyalanacağı bir yer yok. Acaba kum karıştırmayınca dekoru kazmaya, bitkileri eşelemeye başlar mı bilemedim. Besleyen arkadaşlar yorumlarsa sevinirim.
Ya da Harun beyden güzel bir apisto çifti daha mı uygun olur?[;)]
Akvaryuma yaz sonu gibi ramirezi düşünüyordum ama hiç beslemediğim bir canlı ve videolardan gördüğüm kadarıyla kum karıştırmayı diğer cücelere göre misliyle daha fazla seviyor. Bende hiç silis kum yok, tamamı 0.5cm Lav kırığı, balığın oyalanacağı bir yer yok. Acaba kum karıştırmayınca dekoru kazmaya, bitkileri eşelemeye başlar mı bilemedim. Besleyen arkadaşlar yorumlarsa sevinirim.
Ya da Harun beyden güzel bir apisto çifti daha mı uygun olur?[;)]
Kentsel Dönüşüm..riau / Batam Biyotopu
Her iki kurulumunuz da çok güzel Cem bey. Özellikle ikinci kurulumunuzdaki karışık taban görüntüsü çok hoşuma gitti. Son derece doğal görünüyor. Şahsen Bolu'luyum, Yedigöller tabiat parkında göllerin dipleri bu şekilde, her an aralardan bir apisto fırlayacak gibi duruyor. Sizinkini de o görüntüye benzettim. Biliyorum Asya temalı akvaryum ama cüceler çok güzel görünürdü [;)]
Resimdeki Armut kökünü blok olarak akvaryuma daldırıp , armut biyotopu yapardım ben, çok iyi görünüyor[:)]
Her iki kurulumunuz da çok güzel Cem bey. Özellikle ikinci kurulumunuzdaki karışık taban görüntüsü çok hoşuma gitti. Son derece doğal görünüyor. Şahsen Bolu'luyum, Yedigöller tabiat parkında göllerin dipleri bu şekilde, her an aralardan bir apisto fırlayacak gibi duruyor. Sizinkini de o görüntüye benzettim. Biliyorum Asya temalı akvaryum ama cüceler çok güzel görünürdü [;)]
Resimdeki Armut kökünü blok olarak akvaryuma daldırıp , armut biyotopu yapardım ben, çok iyi görünüyor[:)]
Yeşile Dönüş
[QUOTE=Ahmetkngr]Hocam yazın bitki olayını nasil yapıyorsunuz ben cok sıkıntı çekiyorum açıkçası akvaryum kapağını kapatıyorum isidan dolayı ve florasan kullabdim bi donem florasan da cok ısı yayıyor akvaryumun üstü açık şekilde led demiyorum istediğim ledleri bulamıyorum üstü açık 29-30 derecelerde geziyor akvaryum ışık olayı özellikle su dönemde canımı çok sıkıyor hazır ledlerende gerçekten çok yüksek fiyat istiyorlar wolfmarın spectra led modelini düşünüyorum bu konuda da renklisini mi renksizini mi almam gerek onuda bilemiyorum tilki kuyruğu bild olsa yetecek bana aslinda bunun 1 adeti ile yüzeye yakin koysam vantuz ile tilki kuyruğunu olur mu acaba [/QUOTE]
Yaşadığınız şehri bilmiyorum ama ben Bursa'dayım ve bu sene buralarda sıcaklıklar 28-30'C civarlarında seyrediyor. Akvaryum da benzer ısı da ve bitki gelişiminde herhangi bir sıkıntı yaşamadım. T5 florasan kullanıyorum bu akvaryumda ama 35 cm kadar yüzeyden yukarı asılı armatür. Dolayısıyla ek bir ısı problemi yaratmıyor akvaryuma. Tilki kuyruk besinini sudan alır, vantuzla tuttursanız da olur. Bakımı da çok basit bir bitkidir. Işıkla alakalı özel bir tercihi olmayacaktır.
[QUOTE=Ahmetkngr]Hocam yazın bitki olayını nasil yapıyorsunuz ben cok sıkıntı çekiyorum açıkçası akvaryum kapağını kapatıyorum isidan dolayı ve florasan kullabdim bi donem florasan da cok ısı yayıyor akvaryumun üstü açık şekilde led demiyorum istediğim ledleri bulamıyorum üstü açık 29-30 derecelerde geziyor akvaryum ışık olayı özellikle su dönemde canımı çok sıkıyor hazır ledlerende gerçekten çok yüksek fiyat istiyorlar wolfmarın spectra led modelini düşünüyorum bu konuda da renklisini mi renksizini mi almam gerek onuda bilemiyorum tilki kuyruğu bild olsa yetecek bana aslinda bunun 1 adeti ile yüzeye yakin koysam vantuz ile tilki kuyruğunu olur mu acaba [/QUOTE]
Yaşadığınız şehri bilmiyorum ama ben Bursa'dayım ve bu sene buralarda sıcaklıklar 28-30'C civarlarında seyrediyor. Akvaryum da benzer ısı da ve bitki gelişiminde herhangi bir sıkıntı yaşamadım. T5 florasan kullanıyorum bu akvaryumda ama 35 cm kadar yüzeyden yukarı asılı armatür. Dolayısıyla ek bir ısı problemi yaratmıyor akvaryuma. Tilki kuyruk besinini sudan alır, vantuzla tuttursanız da olur. Bakımı da çok basit bir bitkidir. Işıkla alakalı özel bir tercihi olmayacaktır.
Negro’nun Bir Kolu/Aiuana Deresi Biyotopu
H2O2 benim de kurtarıcım cyano ve diğer tüm algler için , sadece bitkisiz kurulumlarda. Ama H2O2 cılız bitkilere değerse tam bir katliam oluyor. Benim kurulumu biliyorsunuz, sıkmaya cesaret edemem.[EDIT]Akmanbey,2022-08-02 20:08:10[/EDIT]
H2O2 benim de kurtarıcım cyano ve diğer tüm algler için , sadece bitkisiz kurulumlarda. Ama H2O2 cılız bitkilere değerse tam bir katliam oluyor. Benim kurulumu biliyorsunuz, sıkmaya cesaret edemem.[EDIT]Akmanbey,2022-08-02 20:08:10[/EDIT]
Negro’nun Bir Kolu/Aiuana Deresi Biyotopu
Arif bey kurulumunuzu ve yarışma videonuzu çok beğendim, öncelikle emeğinize sağlık diyeyim. Daha önce de buna benzer düz ağaç parçalarının kullanıldığı bir apistogramma inca akvaryumu görmüştüm(biyotop). Tank çok ferah görünüyor bu tür tasarımlarda, aydınlık bir havası var. Kendimde benzer yapıda düz parçalardan oluşan bir tasarım için başlamıştım bir ara ama yine sonunda eğri büğrü kütüklerle dolmuştu her yer[:)]
Cyano benim en sevmediğim oluşum belki de; gerek kokusu , gerek dokusu, yayılım hızı... Tank bozduracak kadar ileri gidebiliyor zaman zaman. Nitrat az olması balıklar için iyi belki ama en azından cyano olusmayacak kadar ortamda bulunsa, 10 ppm altına düşmese bakımı daha keyifli olabilir tankın bence. Sonuçta bitkileriniz de var. Hep beraber düşünüldüğünde sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Çok daha yoğun gübrelediğim kurulumlarımda cacadu, inca , agasizi, borelli çiftlerimi ve yavrularını sağlıklı bir şekilde büyütmüştüm.
Şimdi tekrar baktım daha önce görüp beğendim dediğim inca biyotopu (Huallaga), o da size aitmiş [:)))]
Çok güzel bir kurulum[:iyi:]
Arif bey kurulumunuzu ve yarışma videonuzu çok beğendim, öncelikle emeğinize sağlık diyeyim. Daha önce de buna benzer düz ağaç parçalarının kullanıldığı bir apistogramma inca akvaryumu görmüştüm(biyotop). Tank çok ferah görünüyor bu tür tasarımlarda, aydınlık bir havası var. Kendimde benzer yapıda düz parçalardan oluşan bir tasarım için başlamıştım bir ara ama yine sonunda eğri büğrü kütüklerle dolmuştu her yer[:)]
Cyano benim en sevmediğim oluşum belki de; gerek kokusu , gerek dokusu, yayılım hızı... Tank bozduracak kadar ileri gidebiliyor zaman zaman. Nitrat az olması balıklar için iyi belki ama en azından cyano olusmayacak kadar ortamda bulunsa, 10 ppm altına düşmese bakımı daha keyifli olabilir tankın bence. Sonuçta bitkileriniz de var. Hep beraber düşünüldüğünde sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Çok daha yoğun gübrelediğim kurulumlarımda cacadu, inca , agasizi, borelli çiftlerimi ve yavrularını sağlıklı bir şekilde büyütmüştüm.
Şimdi tekrar baktım daha önce görüp beğendim dediğim inca biyotopu (Huallaga), o da size aitmiş [:)))]
Çok güzel bir kurulum[:iyi:]
Yeşile Dönüş
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Elinize sağlık Erol bey; özellikle hardscape kısmı çok hoşuma gitti. Malum, bitkiler uzayınca hem zemindeki taşları hem kökleri örttüğü için o görüntü yeşile teslim oluyor 😊. Gidişat gayet iyi, evvelki kurulumlarınızdan biliyorum; yine başarılı bir tank olacaktır.[/QUOTE]
Teşekkürler Arif bey, tam bir hardscape sevdalısıyım diyebilirim. En çok kafa patlattığım ve bana hobinin belki de en keyif veren kısmı bu.. Ama suyu doldurduktan sonra da yeşili çok özlemeye başlıyorum. Farkettiyseniz hardscape sonrası tank suyla dolu, bir süre bitkisiz boş döndü. Bir süre kayaları kütükleri seyrettim[:)]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Elinize sağlık Erol bey; özellikle hardscape kısmı çok hoşuma gitti. Malum, bitkiler uzayınca hem zemindeki taşları hem kökleri örttüğü için o görüntü yeşile teslim oluyor 😊. Gidişat gayet iyi, evvelki kurulumlarınızdan biliyorum; yine başarılı bir tank olacaktır.[/QUOTE]
Teşekkürler Arif bey, tam bir hardscape sevdalısıyım diyebilirim. En çok kafa patlattığım ve bana hobinin belki de en keyif veren kısmı bu.. Ama suyu doldurduktan sonra da yeşili çok özlemeye başlıyorum. Farkettiyseniz hardscape sonrası tank suyla dolu, bir süre bitkisiz boş döndü. Bir süre kayaları kütükleri seyrettim[:)]
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
