ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
muhammettaha
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Nisan 2012 17:22
Son Ziyaret:
23 Mart 2026 10:04
Toplam Mesaj:
248 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhammet Taha ERAT
Doğum Tarihi:
23 Ekim 1995
Yaş:
30
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bettam Sanırım Hasta
Merhaba,yaklaşık 2 aydır sahibi olduğum bettam son 2haftadırh tuhaf davranıyor.Genellikle su yüzeyinde ya da bitki yaprakları altında hareketsiz asılı kalıyor,çoğu zamanda sağına yada soluna hafif yatık durumda ,hareket edincede ani dönüşler yapıyor ve yem yemiyor.
Akvaryum 30lt içerisinde yati köküne sarılı java fern ve anubias mevcut, ısıtıcıya gerek duymadım sıcaklık 26-27derece sabit.Şelale filtre kullanıyordum balığı rahatsız ettiği için çıkarmıştım.Hafta da bir %30 su değişimi yapıyorum.Kullandığım yem soft line america (sinking sticks).Önceleri günde 2 kere az az verirdim kabız olma ihtimaline karşın bi kaç gün yemi kestim sonraları günde 1 vermeye başladım ancak hala aynı sorun yardımcı olurmusunuz neden böyle davranıyor??
Ek not:5-6 gün önce java fernlerin çoğalan yapraklarını bitki saksılarına ve süngerine koyarak akvaryuma koydum bi sakıncası olur mu salınım yapar mı?? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534221.jpg[/IMG][EDIT]muhammettaha,2020-07-15 15:39:59[/EDIT]
Merhaba,yaklaşık 2 aydır sahibi olduğum bettam son 2haftadırh tuhaf davranıyor.Genellikle su yüzeyinde ya da bitki yaprakları altında hareketsiz asılı kalıyor,çoğu zamanda sağına yada soluna hafif yatık durumda ,hareket edincede ani dönüşler yapıyor ve yem yemiyor.
Akvaryum 30lt içerisinde yati köküne sarılı java fern ve anubias mevcut, ısıtıcıya gerek duymadım sıcaklık 26-27derece sabit.Şelale filtre kullanıyordum balığı rahatsız ettiği için çıkarmıştım.Hafta da bir %30 su değişimi yapıyorum.Kullandığım yem soft line america (sinking sticks).Önceleri günde 2 kere az az verirdim kabız olma ihtimaline karşın bi kaç gün yemi kestim sonraları günde 1 vermeye başladım ancak hala aynı sorun yardımcı olurmusunuz neden böyle davranıyor??
Ek not:5-6 gün önce java fernlerin çoğalan yapraklarını bitki saksılarına ve süngerine koyarak akvaryuma koydum bi sakıncası olur mu salınım yapar mı?? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/150720201534221.jpg[/IMG][EDIT]muhammettaha,2020-07-15 15:39:59[/EDIT]
Öğrenci Işi Akvaryum (micra Cennetim) Güncel Foto.
Huzur veren cinsten hoş bir akvaryum kurmuşsunuz ellerinize sağlık.DemAktas hocamın da dediği gibi kırmızı tonlarında arka plan bitkileri bu akvaryuma ayrı hava katacakdır.Ayrıca h.micra bitkisini nasıl tabana yaydınız bende bu bitkiyi tabanda kullanmak istedim ancak bir türlü beceremedim.
Huzur veren cinsten hoş bir akvaryum kurmuşsunuz ellerinize sağlık.DemAktas hocamın da dediği gibi kırmızı tonlarında arka plan bitkileri bu akvaryuma ayrı hava katacakdır.Ayrıca h.micra bitkisini nasıl tabana yaydınız bende bu bitkiyi tabanda kullanmak istedim ancak bir türlü beceremedim.
Nanoyla Hobiye Geri Dönüş
Yaklaşık 2 yıl önce bitkili akvaryumu mu bozup hobiyi bırakmıştım.Forumdaki abilerim ve kardeşlerimin kurmuş olduğu nanoları görünce tekrar hobiye dönmek istiyorum.Zahmetsiz ve masrafsız ufak bir nano kuracağım.Elimde birkaç kök parçası,bir kaç kaya (akvaryumun hacmi küçük dahada azalmasın diye kullanmayacağım),7kg yakın hagen siyah kum,300lt/h debili şelale filtre mevcut.Akvaryumu ya hazır alacağım yada daha önce yapmışlığıma güvenerek kendim yapabilirim.Daha önceki kurmuş olduğum tanklar sabırsızlıktan dolayı istediğim gibi olmadı bu sefer öyle bir hataya düşmeyeceğim.Yavaş yavaş adımlarla ilerleyeceğim.
Elimdeki köklerle birkaç dekor yapmaya çalıştım size göre hangisi iyi acaba son olarak akvaryumu küp olarak mı yoksa dikdörtgen olarak mı alayım/yapayım.[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/WP_20150612_15_53_35_Pro.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/WP_20150614_21_19_46_Pro__highres.jpg[/IMG]
Yaklaşık 2 yıl önce bitkili akvaryumu mu bozup hobiyi bırakmıştım.Forumdaki abilerim ve kardeşlerimin kurmuş olduğu nanoları görünce tekrar hobiye dönmek istiyorum.Zahmetsiz ve masrafsız ufak bir nano kuracağım.Elimde birkaç kök parçası,bir kaç kaya (akvaryumun hacmi küçük dahada azalmasın diye kullanmayacağım),7kg yakın hagen siyah kum,300lt/h debili şelale filtre mevcut.Akvaryumu ya hazır alacağım yada daha önce yapmışlığıma güvenerek kendim yapabilirim.Daha önceki kurmuş olduğum tanklar sabırsızlıktan dolayı istediğim gibi olmadı bu sefer öyle bir hataya düşmeyeceğim.Yavaş yavaş adımlarla ilerleyeceğim.
Elimdeki köklerle birkaç dekor yapmaya çalıştım size göre hangisi iyi acaba son olarak akvaryumu küp olarak mı yoksa dikdörtgen olarak mı alayım/yapayım.[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/WP_20150612_15_53_35_Pro.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/127175/WP_20150614_21_19_46_Pro__highres.jpg[/IMG]
Bu Bitkiler Nedir
Geçen youtube da ras geldiğim videoyu izlediğimde farklı bir tür bitkiden ağaç motifi yapmış ecnebiler.
Geçen youtube da ras geldiğim videoyu izlediğimde farklı bir tür bitkiden ağaç motifi yapmış ecnebiler.
Videoda anladığım kadarıyla hemianthus callitrichoides bitkisi kullanılmış yanlış hatırlamıyorsam bu bitki taban bitkisi değilmiydi.Bilen abilerim bilgi verirse sevinirim.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=tqNXtsFRrNM[/VID]
Lepisteslerim Öldü Nedeni?
Akvaryumu yaklaşık 1 ay önce kurdum.Balıkların olduğu poşetteki suyu akvaryuma dökmedim.Hava motoru kullanmıyorum şelale filtre var onun verdiği hava yetmez mi?
Akvaryumu yaklaşık 1 ay önce kurdum.Balıkların olduğu poşetteki suyu akvaryuma dökmedim.Hava motoru kullanmıyorum şelale filtre var onun verdiği hava yetmez mi?
Anne balığı da bugün sabah kaybettim.Yavrularda herhangi bir azalma söz konusu değil.
Lepisteslerim Öldü Nedeni?
Dün öğlen saatlerinde eminönün'deki petshoplardan 1 trio lepistes aldım akvaryum suyuna alıştırdıktan sonra akvaryuma koydum.Akşam yemleme sırasında bir tane lepistes eksik çıktı aradım taradım bulamadım.Daha sonra akvaryumun yanındaki çiçek saksına atlamış orada buldum.Aldım hemen akvaryuma koydum.(Bilmiyorum ne kadar süre dışarıda kaldı)Balık durgundu sanki can çekişiyordu.Sabahta baktım yüzüyor fakat normal değildi çapraz biçimde yüzüyordu.Dün gecede dişi lepistes doğum yapmış yavrular geziniyordu.Sabah 7 suları okula geç kaldığımdan akvaryumun çevresini bezle sardım.(Karanlık olsun da yavrular yenmesin diye) Şimdi ise bezi çıkarıp yavruları ayırmaya geldiğimde anne ve yavruları hariç bütün balıklar ölmüş bunun nedeni nedir? Stres mi?
muhammettaha 2014-05-15 14:32:42
Dün öğlen saatlerinde eminönün'deki petshoplardan 1 trio lepistes aldım akvaryum suyuna alıştırdıktan sonra akvaryuma koydum.Akşam yemleme sırasında bir tane lepistes eksik çıktı aradım taradım bulamadım.Daha sonra akvaryumun yanındaki çiçek saksına atlamış orada buldum.Aldım hemen akvaryuma koydum.(Bilmiyorum ne kadar süre dışarıda kaldı)Balık durgundu sanki can çekişiyordu.Sabahta baktım yüzüyor fakat normal değildi çapraz biçimde yüzüyordu.Dün gecede dişi lepistes doğum yapmış yavrular geziniyordu.Sabah 7 suları okula geç kaldığımdan akvaryumun çevresini bezle sardım.(Karanlık olsun da yavrular yenmesin diye) Şimdi ise bezi çıkarıp yavruları ayırmaya geldiğimde anne ve yavruları hariç bütün balıklar ölmüş bunun nedeni nedir? Stres mi?
Anne de durgun biçimde akvaryumun dibinde duruyor.Ama yavrular hareketli.
Edit:Anne balığın kuyruğunun üst tarafı beyaz pamuksu olmuş ne yapmamı önerir siniz?
Şerit Led
35Lt akvaryumumda gül rotala ve java moss bitkileri var bildiğimiz silikonlu şerit led ile verim alabilir miyim?
35Lt akvaryumumda gül rotala ve java moss bitkileri var bildiğimiz silikonlu şerit led ile verim alabilir miyim?
Betta Hk. Sorular
Merhaba betta balığının pet shoplarda ki durumunu sanırım herkes bilir bardak içerisinde mahkum gibi tutuluyor.Oysaki kuyruk yapıları ve renkleri ile muazzam bir canlılar.Bu kadar hor görülmemelidir.40Lt bitkili nano akvaryumum var buna ek 30Lt ayrı yavru akvaryumum var.1erkek 1dişi betta alıp kondisyon kazandırdıktan sonra üretim yapmak istiyorum.Renkli renkli yavrular için hangi tür bettaları eşleştirmeliyim.Şöyle örnek vereyim:Halfmoon erkek ile crown tail dişi eşleşir mi yavruları nasıl olur?
Merhaba betta balığının pet shoplarda ki durumunu sanırım herkes bilir bardak içerisinde mahkum gibi tutuluyor.Oysaki kuyruk yapıları ve renkleri ile muazzam bir canlılar.Bu kadar hor görülmemelidir.40Lt bitkili nano akvaryumum var buna ek 30Lt ayrı yavru akvaryumum var.1erkek 1dişi betta alıp kondisyon kazandırdıktan sonra üretim yapmak istiyorum.Renkli renkli yavrular için hangi tür bettaları eşleştirmeliyim.Şöyle örnek vereyim:Halfmoon erkek ile crown tail dişi eşleşir mi yavruları nasıl olur?
Asıl sorum 2 adet nano akvaryumda üretim yapabilir miyim?
Tasarım önerisi ...
[QUOTE=holopter][QUOTE=Severin]Üç tarafı kaplama artık dünyada da pek tercih edilmiyor, edilmemesinin sebebi ise bahsettiğin boğcuculuk. Son senelerin yarışmalarında dikkat ettiğim kadarı ile artık nano ile büyük tankların bir farkı yok tasarım açısından; ancak tank boyutunu görünce şaşırıyorsun. O yüzden nano diye kısıtlamayın kendinizi gayet güzel iwagumiler çıkabiliyor. Sizde araştırın derim nano da iwagumi yi ilham verici görseller karşınıza çıkabilir.[/QUOTE]
[QUOTE=holopter][QUOTE=Severin]Üç tarafı kaplama artık dünyada da pek tercih edilmiyor, edilmemesinin sebebi ise bahsettiğin boğcuculuk. Son senelerin yarışmalarında dikkat ettiğim kadarı ile artık nano ile büyük tankların bir farkı yok tasarım açısından; ancak tank boyutunu görünce şaşırıyorsun. O yüzden nano diye kısıtlamayın kendinizi gayet güzel iwagumiler çıkabiliyor. Sizde araştırın derim nano da iwagumi yi ilham verici görseller karşınıza çıkabilir.[/QUOTE]
Haklısınınız tank boyutunuda büyütme kararı aldım ölçülerini 50*50*50 ye yükselttim yakında tankı alıp yavaş yavaş başlamayı düşünüyorum
[/QUOTE]
Küp tanklar her zaman hoşuma gitmiştir ancak tasarımda pek verimli olmuyor diyebilirim.50*50*50 yerine 50*30*30 gibi ölçüler daha hoş durur kanaatindeyim.
Nano Küp [Algle Tanışıldı]
[QUOTE=zeytinka]http://www.akvaryum.com/Forum/camdaki_canlilar_nedir_k762149.asp
Böyle birşey olabilir mi?
[/QUOTE]
[QUOTE=zeytinka]http://www.akvaryum.com/Forum/camdaki_canlilar_nedir_k762149.asp
Böyle birşey olabilir mi?
[/QUOTE]
Evet böyle bir şey ama daha küçük nokta şeklindeler ve ani hareket yapıyorlar.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
