ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ADONİS
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mart 2012 13:55
Son Ziyaret:
09 Ekim 2021 01:32
Toplam Mesaj:
63 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Serdar Kumpas
Küçükyalı/Maltepe/İSTANBUL
[img]photo.php?fbid=10152483286409614&set=a.10150475040324614.385513.803984613&type=3&theater[/img]
SON 10 MESAJI
Yumurtamı Bakterimi ?
Çöpçü yumurtasına benzettim. Uygun olduğunu düşündüğü her yere bırakabilir yumurtalarını. Eğer çöpçü varsa tankta çok büyük ihtimal onların yumurtasıdır...
Çöpçü yumurtasına benzettim. Uygun olduğunu düşündüğü her yere bırakabilir yumurtalarını. Eğer çöpçü varsa tankta çok büyük ihtimal onların yumurtasıdır...
Bu Nedir?
Adinsalyangoza benzettim. Görüntü kirliliğinden başka bir zararı yok. Tam tersine iyi temizlik yaparlar. Çok çabuk çoğalırlar. Genellikle yeni bitki eklemesiyle transfer olurlar...
Adi salyangoz demek istemiştim, klavye azizliği
Adinsalyangoza benzettim. Görüntü kirliliğinden başka bir zararı yok. Tam tersine iyi temizlik yaparlar. Çok çabuk çoğalırlar. Genellikle yeni bitki eklemesiyle transfer olurlar...
Adi salyangoz demek istemiştim, klavye azizliği
Tetratec EX 2400
Hortumlar kontrol edilmeli. kırılma yada tıkanma varmı diye. mıknatıs temizlenmeli. filtrenin akvaryumla mesafesi ,açısı kontrol edilmeli. çok aşağıda kalmışsa zorlanacaktır, çok yukarıdaysa debisi düşer. bunlar kontrol edildikten ve hatalar giderildikten sonra düzelmesi gerekir.
Hortumlar kontrol edilmeli. kırılma yada tıkanma varmı diye. mıknatıs temizlenmeli. filtrenin akvaryumla mesafesi ,açısı kontrol edilmeli. çok aşağıda kalmışsa zorlanacaktır, çok yukarıdaysa debisi düşer. bunlar kontrol edildikten ve hatalar giderildikten sonra düzelmesi gerekir.
AKVARYUMA SALATALIK ATSAM SU DEĞERLERİNİ BOZARMI?
Suda uzun süre kalmazsa sorun olmaz. büyük bir parça değilde balıkların kısa sürede tüketebileceği miktarda olursa daha iyi olur.
Suda uzun süre kalmazsa sorun olmaz. büyük bir parça değilde balıkların kısa sürede tüketebileceği miktarda olursa daha iyi olur.
Zeolitten Anlayan
İşin gerçeği yazdıklarımın ardında yorum gelince sanırım ön yargılarımdan kaynaklı yada genelde forumlarda gruplarda karsılasılan bir durum olmasından kaynaklı okumak bile içimden gelmedi ama şimdi iyiki okumusum diyorum. çünkü malesef ülkemiz genelinde diyebileceğim kadar cok karsılasılan sey tartışmayı becerememek, durduk yere gerginlik çıkarıp, çok olumlu neticeler alınabileceği halde tartışmayı kavgaya cevirmekte üstümüze yok :) konuyu çok dagıtmakta istemiyorum. bir çok filtre malzemesi üretimi vaya satışı yapan firmalar hala zeolit satışı yapıyorlar sadece bazıları farklı isimler kullanıyor. plastik , mika vs saçma sapan hiç bir işe yaramayan ürünler kullanmaktansa zeolit en güzel ürünlerden bence . hem gözenekli yapısı sayesinde yararlı bakterilere konak olur hemde yukarıda saydıgım diğer özelliklere sahip olması bence en iyi malzeme kılıyor zeoliti. yani kısaca (özellikle bu benim fikrim ,deneyimim ve gözlemim ) zeolit ve aktif karbon kloru ve eğer hastalıkla ilgili bir kimyasal kullanılmıssa bu kimyasalı tutuyor yani amonyagı tutmuyor. yararlı bakterilerin en iyi tutundugu alanı yaratması sayesinde nitrat oluşmasını engelliyor haliyle nitrit ve dolasıyla amonyak olusmuyor. zeolite benzer alan yaratan seramik halkalarıda kullanıyorum , bu ürünlerin aralarına 5 cm kalınlıgında iri gözenekli süngerde kullanıyorum ve ilk su girişine yani kaba kirlerin ilk temas ettiği yerede elyaf kullanıp bu elyafı her gün en kötü 2 günde bir değiştiriyorum. bu sayede sump sürekli temiz ve sadece biyolojik döngü için iş yapıyor. her gün dip çekimi ve su değişimi yaptıgım içinde mekanik temizlik benim üzerime kalıyor, düzen hiç bozulmamış oluyor. tuz olayına gelirsek özellikle garibim malawilerde kullanılıyor. avuc avuc diyebilirim. su dengesi sürekli bozuluyor. iletkenlik yükseliyor haliyle kh, dgh yükseliyor ph dalgalanma yasıyor. balıklar bundan dolayı stres yasıyor. hatta bazı arkadaslar bir kapta eritmeden direk tanka atıyorlar ve balıkların tuzu yem zannedip yemelerini iyi bir şey yapmıs gibi övünerek anlatıyorlar. bu durum balıkların iç organlarında başlangıcta olmasa bile sorun yaratıyor ve zamanla bağısıklık sistemleri çöküyor ve ani ölümler geliyor. evet tuz mikrop öldürür ama cok cok fazla kullanmak gerekir. bu miktar zaten balıklarıda öldüreceğinden uygunsuz, avucla tuz atmak zamanla yavas ölüm demek. en uygun ölçü su değişimi yapılan tanklar için gecerli haftada 1 kere 100 lt ye 1 cay kasıgıdır. yani kısaca bence zeolit birden suyu bulandırıp amonyak patlatmaz ama şu an olmasa bile en uygun zamanda tanklardan biri boşaldıgında denemek istiyorum. yüksek miktarda tuz atıp basında beklicem :) sağlıcakla kalın.
İşin gerçeği yazdıklarımın ardında yorum gelince sanırım ön yargılarımdan kaynaklı yada genelde forumlarda gruplarda karsılasılan bir durum olmasından kaynaklı okumak bile içimden gelmedi ama şimdi iyiki okumusum diyorum. çünkü malesef ülkemiz genelinde diyebileceğim kadar cok karsılasılan sey tartışmayı becerememek, durduk yere gerginlik çıkarıp, çok olumlu neticeler alınabileceği halde tartışmayı kavgaya cevirmekte üstümüze yok :) konuyu çok dagıtmakta istemiyorum. bir çok filtre malzemesi üretimi vaya satışı yapan firmalar hala zeolit satışı yapıyorlar sadece bazıları farklı isimler kullanıyor. plastik , mika vs saçma sapan hiç bir işe yaramayan ürünler kullanmaktansa zeolit en güzel ürünlerden bence . hem gözenekli yapısı sayesinde yararlı bakterilere konak olur hemde yukarıda saydıgım diğer özelliklere sahip olması bence en iyi malzeme kılıyor zeoliti. yani kısaca (özellikle bu benim fikrim ,deneyimim ve gözlemim ) zeolit ve aktif karbon kloru ve eğer hastalıkla ilgili bir kimyasal kullanılmıssa bu kimyasalı tutuyor yani amonyagı tutmuyor. yararlı bakterilerin en iyi tutundugu alanı yaratması sayesinde nitrat oluşmasını engelliyor haliyle nitrit ve dolasıyla amonyak olusmuyor. zeolite benzer alan yaratan seramik halkalarıda kullanıyorum , bu ürünlerin aralarına 5 cm kalınlıgında iri gözenekli süngerde kullanıyorum ve ilk su girişine yani kaba kirlerin ilk temas ettiği yerede elyaf kullanıp bu elyafı her gün en kötü 2 günde bir değiştiriyorum. bu sayede sump sürekli temiz ve sadece biyolojik döngü için iş yapıyor. her gün dip çekimi ve su değişimi yaptıgım içinde mekanik temizlik benim üzerime kalıyor, düzen hiç bozulmamış oluyor. tuz olayına gelirsek özellikle garibim malawilerde kullanılıyor. avuc avuc diyebilirim. su dengesi sürekli bozuluyor. iletkenlik yükseliyor haliyle kh, dgh yükseliyor ph dalgalanma yasıyor. balıklar bundan dolayı stres yasıyor. hatta bazı arkadaslar bir kapta eritmeden direk tanka atıyorlar ve balıkların tuzu yem zannedip yemelerini iyi bir şey yapmıs gibi övünerek anlatıyorlar. bu durum balıkların iç organlarında başlangıcta olmasa bile sorun yaratıyor ve zamanla bağısıklık sistemleri çöküyor ve ani ölümler geliyor. evet tuz mikrop öldürür ama cok cok fazla kullanmak gerekir. bu miktar zaten balıklarıda öldüreceğinden uygunsuz, avucla tuz atmak zamanla yavas ölüm demek. en uygun ölçü su değişimi yapılan tanklar için gecerli haftada 1 kere 100 lt ye 1 cay kasıgıdır. yani kısaca bence zeolit birden suyu bulandırıp amonyak patlatmaz ama şu an olmasa bile en uygun zamanda tanklardan biri boşaldıgında denemek istiyorum. yüksek miktarda tuz atıp basında beklicem :) sağlıcakla kalın.
Zeolitten Anlayan
Senelerdir zeolit kullanırım faydasından başka bir şeyini görmedim. harika bir bakteri kültürü yatagı , yuvasıdır, suyu yumusatır, suyu cok iyi temizler , ilaç kalıntılarını temizler , suya mineral katar, kokuyu alır. birebir görüştüğüm ve benim gibi sump larında , filtrelerinde zeolit kullanan hiç bir arkadasımda bu salınım olayı yasanmadı. hiç abartı olmadan söylüyorum en az bir senedir ne değiştiler nede temizlendiler ki bizler discus besleyen kişiler ev yapımı dana yüreğiyle günde en az 5 sefer yemleme yaptıgımız için sularımızda o derece kirlenir. bu salınım olayını aktif kömürdede cok duydum ama kullanmadıgım için görüş bildirmek istemem. demem o ki eğer salınım yaptıgını düşünen kişiler varsa bence kulaktan dolma konusuyorlar , şahit olan varsa bence baska bir sebeptendir ve o sorunu açilen bulmalılar. bana göre sehir efsanesinden başka bir sey değildir. kendi görüşümü bildirdim kimse alınmasın gücenmesin lütfen. buna benzer öyle cok konu varki gerçek olmayan şaşırırsınız. mesela balıkta bir yara oluşmuş hemen ısıtıcı yakmış derler. arkadaş gördünmü? gördünde neden kurtarmadın? biraz üstelesen hemen ee kem küm ben yoktum , işte veya okuldaydım geldiğimde böyle olmuştu. o zaman nerden biliyorsun ? tahmin ettim. dış parazitte tuz kullanıp balığı kurtarma olayıda efsanedir. tuz en fazla 100 lt ye 1 çay kasıgı kullanılır bu da sadece haftada bir keredir. doğal kaya tuzu veya deniz tuzu olmalıdır. amaç suya mineral desteği vermektir. daha fazlası zararlıdır. lütfen olusturdugumuz camdan hapishanelerde bu canlara uygun kosullarda ve bilinçli bir şekilde bakalım.
Bu arada almış oldugunuz ürün evet filtre malzemesidir , kullanmanızda hiç bir sakınca yok. genellikle havuzlarda kullanılır. kuyu suyu arıtmada yada içme suyu arıtma için kartuşlarda kullanılan üründür.
Senelerdir zeolit kullanırım faydasından başka bir şeyini görmedim. harika bir bakteri kültürü yatagı , yuvasıdır, suyu yumusatır, suyu cok iyi temizler , ilaç kalıntılarını temizler , suya mineral katar, kokuyu alır. birebir görüştüğüm ve benim gibi sump larında , filtrelerinde zeolit kullanan hiç bir arkadasımda bu salınım olayı yasanmadı. hiç abartı olmadan söylüyorum en az bir senedir ne değiştiler nede temizlendiler ki bizler discus besleyen kişiler ev yapımı dana yüreğiyle günde en az 5 sefer yemleme yaptıgımız için sularımızda o derece kirlenir. bu salınım olayını aktif kömürdede cok duydum ama kullanmadıgım için görüş bildirmek istemem. demem o ki eğer salınım yaptıgını düşünen kişiler varsa bence kulaktan dolma konusuyorlar , şahit olan varsa bence baska bir sebeptendir ve o sorunu açilen bulmalılar. bana göre sehir efsanesinden başka bir sey değildir. kendi görüşümü bildirdim kimse alınmasın gücenmesin lütfen. buna benzer öyle cok konu varki gerçek olmayan şaşırırsınız. mesela balıkta bir yara oluşmuş hemen ısıtıcı yakmış derler. arkadaş gördünmü? gördünde neden kurtarmadın? biraz üstelesen hemen ee kem küm ben yoktum , işte veya okuldaydım geldiğimde böyle olmuştu. o zaman nerden biliyorsun ? tahmin ettim. dış parazitte tuz kullanıp balığı kurtarma olayıda efsanedir. tuz en fazla 100 lt ye 1 çay kasıgı kullanılır bu da sadece haftada bir keredir. doğal kaya tuzu veya deniz tuzu olmalıdır. amaç suya mineral desteği vermektir. daha fazlası zararlıdır. lütfen olusturdugumuz camdan hapishanelerde bu canlara uygun kosullarda ve bilinçli bir şekilde bakalım.
Bu arada almış oldugunuz ürün evet filtre malzemesidir , kullanmanızda hiç bir sakınca yok. genellikle havuzlarda kullanılır. kuyu suyu arıtmada yada içme suyu arıtma için kartuşlarda kullanılan üründür.
Malawi Akvaryumum
Yaptığım yorumda sorunun cevabı var zaten. balık sayısı azaltılacak, su değişimi yapılacak ve yemleme arttırılacak. kolay gelsin
Yaptığım yorumda sorunun cevabı var zaten. balık sayısı azaltılacak, su değişimi yapılacak ve yemleme arttırılacak. kolay gelsin
Melek Balığında Şeffaf Dışkı
Genellikle discus ve melek türlerinde protozoa sebepli beyaz dışkı görünür. ısıyı arttırmak fayda sağlıyacaktır. ilerlemiş durumda ve ısı ile geçmiyorsa eczanelerden temin edilebilen flagyl 50 lt suya 1 tablet gelecek sekilde kullanılmalı, çok ilerlemişse 40 lt ye 1 tablet kullanılabilir. bakteri kültürüne zarar vermez. ana tankta uygulama yapılabilir. en güzel yöntem su piresi temin edip bu ilacı pirelere iki saat kadar emdirip hasta olan balığa yedirmektir. geçmiş olsun. ( artık eczaneler antibiyotik türevi ilaçları recetesiz vermiyorlar, bir veterinere durumu anlatıp rica edip recete alabilirsin)
Genellikle discus ve melek türlerinde protozoa sebepli beyaz dışkı görünür. ısıyı arttırmak fayda sağlıyacaktır. ilerlemiş durumda ve ısı ile geçmiyorsa eczanelerden temin edilebilen flagyl 50 lt suya 1 tablet gelecek sekilde kullanılmalı, çok ilerlemişse 40 lt ye 1 tablet kullanılabilir. bakteri kültürüne zarar vermez. ana tankta uygulama yapılabilir. en güzel yöntem su piresi temin edip bu ilacı pirelere iki saat kadar emdirip hasta olan balığa yedirmektir. geçmiş olsun. ( artık eczaneler antibiyotik türevi ilaçları recetesiz vermiyorlar, bir veterinere durumu anlatıp rica edip recete alabilirsin)
Kaya Tuzu Atayımmı
Türlerin uyumu hakkında cok fazla bir şey söylemek istemiyorum ama genel olarak tek tür beslenmesi taraftarıyım. illa renk cümbüşü olsun göze daha güzel görünsün durumu varsa diyetlerinin uyumu göz önünde bulundurulmalı. yani kısaca bitkisel proteine ihtiyaç duyanla hayvansal proteine ihtiyaç duyan ( otçul - etçil) balıkların aynı ortamda beslenmesi bence doğru değil. tabi tank hacmide önemli tecrübede. yani ben yaptım oldudan ziyade doğrusunu anlatmak daha iyidir diye düşünüyorum. tuz olayına gelirsekte ben senelerdir hep söyledim ve söylemeye devam edeceğim. tuz kullanmayın arkadaşlar. illaki kullanılacaksa doğru ölçüsü (su değişimlerinin aksatılmadıgı dengeli bir biyolojik döngüye sahip tanklardan bahsediyorum) 100 lt ye 1 çay kasıgı tuz mineral acısından suyu zenginleştirir balıklara fayda sağlar. bunun haricinde bir avuç iki avuç tuz kullanılmaz. bazı arkadaşlar direk suya atıp balıklarda yedi diyerek keyifle anlatıyorlar sonrasındada demek ihtiyaçları varmıs diyorlar. hayır arkadaslar, ihtiyacları yok sadece yem zannedip yiyorlar ve belli bir süre sonra iç organları zarar görüryor, bagısıklık sistemleri çöküyor ve ölüyorlar. çogu kişinin artık dişilerim yumurta tutmuyor, erkeğim dişileri kovalamıyor yada dün hiç bir şeyleri yoktu sabah ölü buldum sebebi nedir gibi soruların yanıtı yüzde seksen tuzdur. tuzun mikropları öldürebilmesi için çok yüksek miktarlarda kullanmak gerekir ama balıklarda bu durumdan zarar görür ölürler. yukarıda belirttiğim ölçüde kullanılailecek tuzda rafine edilmemiş doğal kaya tuzu olmalı (84 mineralli) kolay gelsin.
Türlerin uyumu hakkında cok fazla bir şey söylemek istemiyorum ama genel olarak tek tür beslenmesi taraftarıyım. illa renk cümbüşü olsun göze daha güzel görünsün durumu varsa diyetlerinin uyumu göz önünde bulundurulmalı. yani kısaca bitkisel proteine ihtiyaç duyanla hayvansal proteine ihtiyaç duyan ( otçul - etçil) balıkların aynı ortamda beslenmesi bence doğru değil. tabi tank hacmide önemli tecrübede. yani ben yaptım oldudan ziyade doğrusunu anlatmak daha iyidir diye düşünüyorum. tuz olayına gelirsekte ben senelerdir hep söyledim ve söylemeye devam edeceğim. tuz kullanmayın arkadaşlar. illaki kullanılacaksa doğru ölçüsü (su değişimlerinin aksatılmadıgı dengeli bir biyolojik döngüye sahip tanklardan bahsediyorum) 100 lt ye 1 çay kasıgı tuz mineral acısından suyu zenginleştirir balıklara fayda sağlar. bunun haricinde bir avuç iki avuç tuz kullanılmaz. bazı arkadaşlar direk suya atıp balıklarda yedi diyerek keyifle anlatıyorlar sonrasındada demek ihtiyaçları varmıs diyorlar. hayır arkadaslar, ihtiyacları yok sadece yem zannedip yiyorlar ve belli bir süre sonra iç organları zarar görüryor, bagısıklık sistemleri çöküyor ve ölüyorlar. çogu kişinin artık dişilerim yumurta tutmuyor, erkeğim dişileri kovalamıyor yada dün hiç bir şeyleri yoktu sabah ölü buldum sebebi nedir gibi soruların yanıtı yüzde seksen tuzdur. tuzun mikropları öldürebilmesi için çok yüksek miktarlarda kullanmak gerekir ama balıklarda bu durumdan zarar görür ölürler. yukarıda belirttiğim ölçüde kullanılailecek tuzda rafine edilmemiş doğal kaya tuzu olmalı (84 mineralli) kolay gelsin.
Rasbora Sürüsünü Büyütme De Sıkıntı Olurmu...
Işıgın uzun süre açık kalması, ışığın çok güçlü olması yada sudaki akıntının fazla olmasında sebep bazen bu tarz davranışlarda bulunabiliyorlar. neonlarda rasboralarda sürü balığıdır genlde bir sorun yoksa ayrı gezmezler yada benim bildiğim gördüğüm bu. kolay gelsin.
Işıgın uzun süre açık kalması, ışığın çok güçlü olması yada sudaki akıntının fazla olmasında sebep bazen bu tarz davranışlarda bulunabiliyorlar. neonlarda rasboralarda sürü balığıdır genlde bir sorun yoksa ayrı gezmezler yada benim bildiğim gördüğüm bu. kolay gelsin.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
tukabu,
TheDS,
osmandbnl,
ILGIN,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
DigitalPen,
Sarp___.......,
akinsinan,
Kınayu,
sina cen,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
ilterisdoğukan,
Stoke,
0rnn,
hasancn,
alperibis,
Urar,
Tuby,
Goldfish2000,
Hidro Dinamik,
altuntasseref,
MDForensic,
Kaya ankara,
yeekim,
portre,
Sütçü,
Standart Moss,
Mesaquarium,
syerli,
Ehtiyar,
Ekin.sinan,
Legionsgamer,
Hknçkl,
Mertkk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
