ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
adana1429
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2012 11:10
Son Ziyaret:
29 Eylül 2025 10:58
Toplam Mesaj:
142 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mertcan Dincel
Doğum Tarihi:
15 Ocak 1996
Yaş:
30
İl:
Adana
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/123576.jpg[/img]
100*50*50 1E 5D Demosoni 1E 6D Sarı Prenses
150*60*60 Boş Malawi düşünüyorum
150*60*60 TROPHEUS BRİCHARDİ UJİJİ
"Önce siz ateş edin mösyö burjuvazi"
SON 10 MESAJI
Sarı Prenses Cinsiyet Emin Olmak İçin
[QUOTE=Müptela]İki seçenek soyliyeyim 1-3 kesin disi
2. Ya disi ya erkek 2. Baliga siz durusundan diger baliklara haraketlerinden kesin ve net sonucu siz vereceksiniz erkekse zaten disilere kur yapar baska baliklara diklenir vesair.[/QUOTE]
Muhtemelen 2. De erkek ağız yapısı hareketleri vs falan, fotoğrafta bunu destekliyor diye düşünüyorum.
[QUOTE=Müptela]İki seçenek soyliyeyim 1-3 kesin disi
2. Ya disi ya erkek 2. Baliga siz durusundan diger baliklara haraketlerinden kesin ve net sonucu siz vereceksiniz erkekse zaten disilere kur yapar baska baliklara diklenir vesair.[/QUOTE]
Muhtemelen 2. De erkek ağız yapısı hareketleri vs falan, fotoğrafta bunu destekliyor diye düşünüyorum.
Sarı Prenses Cinsiyet Emin Olmak İçin
[QUOTE=mrtmct58]2-3 resimlerdekiler kesin dişi,
1inci resimden emin olamadım ama daha çok erkeğe benziyor.
Saygılar[:iyi:][/QUOTE]
Hocam banada 1ve 3 dışı ortadaki erkek ggibi geldi genelde yanilmam ama bunlarda yanilmisim.
[QUOTE=FerKan]1-3 dişi, 2 erkek.[/QUOTE]
Banada öyle geldi üstad bakalım. Ustadlardan yorum gelirse sevinirim
[QUOTE=mrtmct58]2-3 resimlerdekiler kesin dişi,
1inci resimden emin olamadım ama daha çok erkeğe benziyor.
Saygılar[:iyi:][/QUOTE]
Hocam banada 1ve 3 dışı ortadaki erkek ggibi geldi genelde yanilmam ama bunlarda yanilmisim.
[QUOTE=FerKan]1-3 dişi, 2 erkek.[/QUOTE]
Banada öyle geldi üstad bakalım. Ustadlardan yorum gelirse sevinirim
Sarı Prenses Cinsiyet Emin Olmak İçin
Merhaba arkadaşlar ben emin olamadım sizlere sormak istedim.
2 dışı 1 erkek diye tahmin ediyorum birde sizden alabilirmiyim cevaplarınızı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191741351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191741511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191742231.jpg[/IMG][EDIT]adana1429,2019-10-22 17:44:38[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar ben emin olamadım sizlere sormak istedim.
2 dışı 1 erkek diye tahmin ediyorum birde sizden alabilirmiyim cevaplarınızı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191741351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191741511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/221020191742231.jpg[/IMG][EDIT]adana1429,2019-10-22 17:44:38[/EDIT]
Akvaryum Maliyeti
[QUOTE=mutlubaba]100*35*50 10 mm cam döviz artışından once 200 tlye almıstım
sen yinede en son ne olur bize ne olur canım abim diye bir muhabbet aç
ufak birşeyler daha kırpılabilir
ama fiyatın uygun gibi duruyor naklıye taşıma vs dahilse bence çöpsüz üzüm
bu sitedede akvuryum yapan arkadaşlar var yerin ters değilse
onlardan da fiyat al[/QUOTE]
Fiyatı 350 TL ye düşürdüm nakliye içinde uygundur herhalde şimdi [EDIT]adana1429,2019-10-15 19:30:41[/EDIT]
[QUOTE=mutlubaba]100*35*50 10 mm cam döviz artışından once 200 tlye almıstım
sen yinede en son ne olur bize ne olur canım abim diye bir muhabbet aç
ufak birşeyler daha kırpılabilir
ama fiyatın uygun gibi duruyor naklıye taşıma vs dahilse bence çöpsüz üzüm
bu sitedede akvuryum yapan arkadaşlar var yerin ters değilse
onlardan da fiyat al[/QUOTE]
Fiyatı 350 TL ye düşürdüm nakliye içinde uygundur herhalde şimdi [EDIT]adana1429,2019-10-15 19:30:41[/EDIT]
Akvaryum Maliyeti
Merhaba arkadaşlar 130.60.60 boyutlarında 10mm cam kullanılacak camlar rodajli alttan ve üstten kayıt kuşaklı
Yandan sumpli 400 TL bir fiyat çıktı sizce uygunmu[EDIT]adana1429,2019-10-15 16:57:47[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar 130.60.60 boyutlarında 10mm cam kullanılacak camlar rodajli alttan ve üstten kayıt kuşaklı
Yandan sumpli 400 TL bir fiyat çıktı sizce uygunmu[EDIT]adana1429,2019-10-15 16:57:47[/EDIT]
Yavru Balık Sağlıklı Boylandirma Yem Tavsiyesi
[QUOTE=Müptela]Yavrulara canli su piresi veya imkaniniz varsa canli artemia verebilirsiniz bende su an 7 adet yavru demasoni var su piresi ile hizlica boy atiyorlar ve renkleri muazzam oluyor.Kuru etçil agirlikli,boyali yemler balığı şişirir heleki demasonilere hic tavsiye etmiyorum[/QUOTE]
Hocam Demosoniler otçul beslendikleri için su piresi düşünmüyorum. Protein oranı çok yüksek en fazla %35 proteinli yemler veriyorum şu an verdiklerim
jbl sipruluna-- 2 günde 1
Nls thera a small fish-- hergun 1 öğün
Tropical sipruluna tabs-- 2 günde 1
Tetra pro vegatable --hergun günde 2 öğün
Nori yosunu haftada -- 4 defa kullanıyorum
Artemia var ama haftada 1 yada 2 iki gün veriyorum onuda bölerek
Bu şekilde yapıyorum hocam herhangi bir sıkıntı yasatir mi yada sizin bildiginiz varmı yoksa yeterli olurmu bu şekilde besleme
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Bende Fatih beye katılıyorum Demasoniler için bu iki yem hiç uygun değildir Tetra discus ve kan kurdu kurutulmuş .
Her iki türüde bitkisel ağırlıklı beslemeniz daha uygun olur başta yazdığınız iki tür yemle Sera green Tetra pro vegatable
Bahar kardeşimin yazdığı yemi,de araştırmanızı öneririm faydalı olabilir [:iyi:][/QUOTE]
Şu an bu şekilde bir beslenme uyguluyorum bı sekilde iyimidir hocam
jbl sipruluna-- 2 günde 1
Nls thera a small fish-- hergun 1 öğün
Tropical sipruluna tabs-- 2 günde 1
Tetra pro vegatable --hergun günde 2 öğün
Nori yosunu haftada -- 4 defa kullanıyorum
Artemia var ama haftada 1 yada 2 iki gün veriyorum onuda bölerek
[QUOTE=Müptela]Yavrulara canli su piresi veya imkaniniz varsa canli artemia verebilirsiniz bende su an 7 adet yavru demasoni var su piresi ile hizlica boy atiyorlar ve renkleri muazzam oluyor.Kuru etçil agirlikli,boyali yemler balığı şişirir heleki demasonilere hic tavsiye etmiyorum[/QUOTE]
Hocam Demosoniler otçul beslendikleri için su piresi düşünmüyorum. Protein oranı çok yüksek en fazla %35 proteinli yemler veriyorum şu an verdiklerim
jbl sipruluna-- 2 günde 1
Nls thera a small fish-- hergun 1 öğün
Tropical sipruluna tabs-- 2 günde 1
Tetra pro vegatable --hergun günde 2 öğün
Nori yosunu haftada -- 4 defa kullanıyorum
Artemia var ama haftada 1 yada 2 iki gün veriyorum onuda bölerek
Bu şekilde yapıyorum hocam herhangi bir sıkıntı yasatir mi yada sizin bildiginiz varmı yoksa yeterli olurmu bu şekilde besleme
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Bende Fatih beye katılıyorum Demasoniler için bu iki yem hiç uygun değildir Tetra discus ve kan kurdu kurutulmuş .
Her iki türüde bitkisel ağırlıklı beslemeniz daha uygun olur başta yazdığınız iki tür yemle Sera green Tetra pro vegatable
Bahar kardeşimin yazdığı yemi,de araştırmanızı öneririm faydalı olabilir [:iyi:][/QUOTE]
Şu an bu şekilde bir beslenme uyguluyorum bı sekilde iyimidir hocam
jbl sipruluna-- 2 günde 1
Nls thera a small fish-- hergun 1 öğün
Tropical sipruluna tabs-- 2 günde 1
Tetra pro vegatable --hergun günde 2 öğün
Nori yosunu haftada -- 4 defa kullanıyorum
Artemia var ama haftada 1 yada 2 iki gün veriyorum onuda bölerek
Bulanık Su
[QUOTE=ibrahimkilich]
Öncelikle çok teşekkürler kardeşimi şöyleki içinde 20KG kum var, toplam kaya ağırlığı 22KG, ayrıca akvaryumun dışında ve altında 3cm ve içinde kumun altında 3cm sert strafor var, yinede tehlike arzeder mi? bilemiyorum.
Akvaryumcudan şunu duymuştum bu akvaryumdan biraz büyük akvaryuma sanırım 150cm lik, içine 160KG kaya koyuldu ve götürüldü dedi, bende buna binaen bu şekilde yaptım, üstadlara soruyorum, bu şekilde yine tehlike oluşur mu?
Teşekkürler.[/QUOTE]
150 lt üzeri akvaryumlarda genelde yumuşak strafor kullanılıyor hocam akvaryumun basıncını dengelesin diye
Kaya konusunda tehlike arz etmese bile yer kaplaması açısından söylüyorum hocam rahat hareket etmeleri stresi azaltır yüzme alanı ve kumla oynama alanını ne kadar çok tutarsanız o kadar az stres gerçekleşir.Buda yavru yapmada kolaylık saglar. İyi hobiler
[QUOTE=ibrahimkilich]
Öncelikle çok teşekkürler kardeşimi şöyleki içinde 20KG kum var, toplam kaya ağırlığı 22KG, ayrıca akvaryumun dışında ve altında 3cm ve içinde kumun altında 3cm sert strafor var, yinede tehlike arzeder mi? bilemiyorum.
Akvaryumcudan şunu duymuştum bu akvaryumdan biraz büyük akvaryuma sanırım 150cm lik, içine 160KG kaya koyuldu ve götürüldü dedi, bende buna binaen bu şekilde yaptım, üstadlara soruyorum, bu şekilde yine tehlike oluşur mu?
Teşekkürler.[/QUOTE]
150 lt üzeri akvaryumlarda genelde yumuşak strafor kullanılıyor hocam akvaryumun basıncını dengelesin diye
Kaya konusunda tehlike arz etmese bile yer kaplaması açısından söylüyorum hocam rahat hareket etmeleri stresi azaltır yüzme alanı ve kumla oynama alanını ne kadar çok tutarsanız o kadar az stres gerçekleşir.Buda yavru yapmada kolaylık saglar. İyi hobiler
Dıy Dış Filtre Yapımı (basit Ve Kullanışlı)
Herkese merhabalar uzun süredir ara vermistim hobiye geçen ay tekrardan baslamak istedim . Ve 1 ay içerisinde akvaryumu vs balıklar hepsi hazırlandı yanlız malum konu dış filtreye gelince bircok kişi hobiyi birakmak zorunda kalıyor ekonomik açıdan zorlanabiliyor. Neyse fazla uzatmak istemiyorum direk konumuza geçelim.
Kendime kullanışlı basit kolay temizlenebilen bir dış filtre yapmak istedim forumlara baktım vs videolar izledim ama birçoğu daha önce denediklerimdi ve başarılı bir sonuç alamamistim.
Şimdi ise
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190510321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190511531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190512301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190512531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190513331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190515311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190515461.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar fotolarda göründüğü gibi malzemelerimiz görünmektedir plastik kabı ben iki tane deldim çünkü debim yüksekti yavaslattim herhangi bir tasma sızma yoktur. Üst kapağı ise fotoda göründugu üzere delik açıp ikitaraftanda teflon bantla iyice sıkılaştırdım oynama yapmasın diye zaten oraya kadar su gelmiyor akvaryumun içindeki kafa motoruna bagliyarak suyu uste olan bağlantıya veriyoruz pis su girisimiz yani borunun içine pimas borudan giderek dibe ulaşıyor fotolarda görünmekte olan pimas borunun sadece suyu orantılı dagitsin diye 5-6 adet delik açtım ki bütün filtre malzemelerine doğru orantılı bir şekilde yukarı doğru çıksın tabi burada ben kendime göre dizdim alttan üste doğru biyolojik seramik ve benzeri bir ürün üstüne biyolojik filtre burda dikkat edilecek husus platik kabin kenarlari boş olmiyacak şekilde filtre malzemelerimizi yerlestiriyiruz yoksa pis direk o boşluklardan yukarı doğru çıkar ve pek iyi temizlik yapamaz. Devam edelim sungerden sonra ince kat elyaf üstüne ben zeolit koydum üstüne sunger ve ince kat elyaf olacak şekilde alltan üste doğru süzülerek baglantidan dökülmektedir uçlarına ben klima atık borusu bağladım. Akvaryuma kelepce ile sabitledim siz daha farklı borularda baglayabilirsiniz tabiki. Bağlantı aparatlarini yapı marketlerinden aldım.
Tabiki geliştirilebilir ben bu şekilde yaptım. Sizinle paylaşmak istedim
Sorularınız varsa sorabilirsiniz.
İyi hobiler..
Herkese merhabalar uzun süredir ara vermistim hobiye geçen ay tekrardan baslamak istedim . Ve 1 ay içerisinde akvaryumu vs balıklar hepsi hazırlandı yanlız malum konu dış filtreye gelince bircok kişi hobiyi birakmak zorunda kalıyor ekonomik açıdan zorlanabiliyor. Neyse fazla uzatmak istemiyorum direk konumuza geçelim.
Kendime kullanışlı basit kolay temizlenebilen bir dış filtre yapmak istedim forumlara baktım vs videolar izledim ama birçoğu daha önce denediklerimdi ve başarılı bir sonuç alamamistim.
Şimdi ise
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190510321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190511531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190512301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190512531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190513331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190514531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190515311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123576/011020190515461.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar fotolarda göründüğü gibi malzemelerimiz görünmektedir plastik kabı ben iki tane deldim çünkü debim yüksekti yavaslattim herhangi bir tasma sızma yoktur. Üst kapağı ise fotoda göründugu üzere delik açıp ikitaraftanda teflon bantla iyice sıkılaştırdım oynama yapmasın diye zaten oraya kadar su gelmiyor akvaryumun içindeki kafa motoruna bagliyarak suyu uste olan bağlantıya veriyoruz pis su girisimiz yani borunun içine pimas borudan giderek dibe ulaşıyor fotolarda görünmekte olan pimas borunun sadece suyu orantılı dagitsin diye 5-6 adet delik açtım ki bütün filtre malzemelerine doğru orantılı bir şekilde yukarı doğru çıksın tabi burada ben kendime göre dizdim alttan üste doğru biyolojik seramik ve benzeri bir ürün üstüne biyolojik filtre burda dikkat edilecek husus platik kabin kenarlari boş olmiyacak şekilde filtre malzemelerimizi yerlestiriyiruz yoksa pis direk o boşluklardan yukarı doğru çıkar ve pek iyi temizlik yapamaz. Devam edelim sungerden sonra ince kat elyaf üstüne ben zeolit koydum üstüne sunger ve ince kat elyaf olacak şekilde alltan üste doğru süzülerek baglantidan dökülmektedir uçlarına ben klima atık borusu bağladım. Akvaryuma kelepce ile sabitledim siz daha farklı borularda baglayabilirsiniz tabiki. Bağlantı aparatlarini yapı marketlerinden aldım.
Tabiki geliştirilebilir ben bu şekilde yaptım. Sizinle paylaşmak istedim
Sorularınız varsa sorabilirsiniz.
İyi hobiler..
Bulanık Su
[QUOTE=ibrahimkilich]
Sera Aquatan kullandım bir saatte kirstal beraklığına çekti akvaryumu. bende ondan muzdariptim bir tane Yavrular için kaya aldım, bazı kayaları çıkardım ve yüzme alanı bıraktım, benim merak ettiğim aslında bunun gibi mağara şartmı, bencede çok ama mağara yapayım derken bu kadar çok oldu, eğer cikletler için mağara tarzı bir yer lazım değilse arkaya doğru uzaklaştırıp ve biraz azaltıp yer açabilirim.
Son hali bu şekilde.
Yavrular için delikli kaya ve kayanın önünü boşalttım çiftleşme için, ayrıca filtre kısmı da boş , ben kusturma yapmayacağım doğal olarak nasılsa öyle olsun istiyorum, bu kadar boşluk yeterli midir?
[URL]https://streamable.com/wdvna[/URL][/QUOTE]
Hocam oncelikle şunu demek istiyorum akvaryumunuz görüntü olarak birçok chicled balığının isteyeceği şekilde yanlız olculeriniz bu kayalar için çok az lt bazında baktığımız nerdeyse 70 kg yakın taş ve kaya var size tavsiyem mağaralar oluşturmanız daha mantıklı büyük kayaniz çok güzel lakin akvaryumunuza çok büyük geliyor tehlike yaratma durumuda onuda söylemek istiyorum biraz daha azaltman senin ve balıkların yararına emin ol kardesim
[QUOTE=ibrahimkilich]
Sera Aquatan kullandım bir saatte kirstal beraklığına çekti akvaryumu. bende ondan muzdariptim bir tane Yavrular için kaya aldım, bazı kayaları çıkardım ve yüzme alanı bıraktım, benim merak ettiğim aslında bunun gibi mağara şartmı, bencede çok ama mağara yapayım derken bu kadar çok oldu, eğer cikletler için mağara tarzı bir yer lazım değilse arkaya doğru uzaklaştırıp ve biraz azaltıp yer açabilirim.
Son hali bu şekilde.
Yavrular için delikli kaya ve kayanın önünü boşalttım çiftleşme için, ayrıca filtre kısmı da boş , ben kusturma yapmayacağım doğal olarak nasılsa öyle olsun istiyorum, bu kadar boşluk yeterli midir?
[URL]https://streamable.com/wdvna[/URL][/QUOTE]
Hocam oncelikle şunu demek istiyorum akvaryumunuz görüntü olarak birçok chicled balığının isteyeceği şekilde yanlız olculeriniz bu kayalar için çok az lt bazında baktığımız nerdeyse 70 kg yakın taş ve kaya var size tavsiyem mağaralar oluşturmanız daha mantıklı büyük kayaniz çok güzel lakin akvaryumunuza çok büyük geliyor tehlike yaratma durumuda onuda söylemek istiyorum biraz daha azaltman senin ve balıkların yararına emin ol kardesim
Akvaryum Al Taban Camı Çatladı
[QUOTE=firatinn]Merhaba arkadaşlar. 2 hafta boyunca su yoncası çimlendirmeye bıraktığım akvaryuma su ekledim ve al tabanı çatladı. babam 6mm kalınlığında cam kestirip içten yapıştırmış ama ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum. birde silikon çok sağlam durmamış. eğer problem olmaz derseniz yarın daha düzgün silikon çekmeyi planlıyorum. akvaryumun cam kalınlığı 10mm. hacim olarak 400 litre 125-60-60 cm. sizce alttan da cam kestirip taktırayım mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam iyi günler geçmiş olsun öncelikle sizi biraz yorabilir ama 400 lt gibi bir tankdan bahsediyoruz tavsiyem 10mm cam kestirip tabana yeniden kaliteli slikonla yaptırmanız hatta akvaryum eski ise slikonlarini yeniletip işinin ehli bir ustaya yaptırmanız tavsiyemdir iyi gunler
[QUOTE=firatinn]Merhaba arkadaşlar. 2 hafta boyunca su yoncası çimlendirmeye bıraktığım akvaryuma su ekledim ve al tabanı çatladı. babam 6mm kalınlığında cam kestirip içten yapıştırmış ama ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum. birde silikon çok sağlam durmamış. eğer problem olmaz derseniz yarın daha düzgün silikon çekmeyi planlıyorum. akvaryumun cam kalınlığı 10mm. hacim olarak 400 litre 125-60-60 cm. sizce alttan da cam kestirip taktırayım mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209246/260920192053491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam iyi günler geçmiş olsun öncelikle sizi biraz yorabilir ama 400 lt gibi bir tankdan bahsediyoruz tavsiyem 10mm cam kestirip tabana yeniden kaliteli slikonla yaptırmanız hatta akvaryum eski ise slikonlarini yeniletip işinin ehli bir ustaya yaptırmanız tavsiyemdir iyi gunler
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
