ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
blackmarried
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2011 15:27
Son Ziyaret:
24 Şubat 2017 01:47
Toplam Mesaj:
149 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet KARAEVLİ
Doğum Tarihi:
17 Ocak 1984
Yaş:
42
İl:
Adana
Meslek:
Elektrik Elektronik teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
GeŁeиeDe GiDeиeDe eчwaŁŁaнıм waя*GeŁмişeDe-GeçмişeDe saчGıм var..
SON 10 MESAJI
Eheim Isıtıcı Olmayan Modelleri
Filitrenin içine fazla malzemeden çok yeterince uygun ve doğru malzemenin konulması yeterli olur.[:nazar:]
Filitrenin içine fazla malzemeden çok yeterince uygun ve doğru malzemenin konulması yeterli olur.[:nazar:]
Eheim Isıtıcı Olmayan Modelleri
[QUOTE=ATMACA71]Arkadaşlar iyi günler, ileride kurmayı planladığım 160*60*70 ölçülerde akvaryum için iki adet dış filtre kullanmayı planlıyorum. Önce iki adet fluval fx6 düşündüm ancak her sepetindeki sünger miktarı sepetlerin ister istemez malzeme hacmini düşürdüğünden dolayı eheim yönünde karar verme aşamasındayım. Ancak eheimin o kadar çok ürünü var ki ürünleri tanıyan birinin yardımına ihtiyacım var. Isıtıcı özelliği olmayan profesyonel serilerinden gerek sepet sayısı gerek hacmi ve su debisi bakımından en büyük en güçlü tekrar ediyim ısıtıcı özelliği olmayan eheim modeli hangisi? [:?][/QUOTE]
Hocam yanlış anlamada o bahsettiğiniz akvaryuma tek Fluval FX6 da yeterli olur ve debi konusunda hiçbir sıkıntı yaşayacağınızı zannetmiyorum. Kıyaslama yapacak olursak eheim de kaliteli yanlız Fluval ile pek kıyaslamam açıkcası.
[QUOTE=ATMACA71]Arkadaşlar iyi günler, ileride kurmayı planladığım 160*60*70 ölçülerde akvaryum için iki adet dış filtre kullanmayı planlıyorum. Önce iki adet fluval fx6 düşündüm ancak her sepetindeki sünger miktarı sepetlerin ister istemez malzeme hacmini düşürdüğünden dolayı eheim yönünde karar verme aşamasındayım. Ancak eheimin o kadar çok ürünü var ki ürünleri tanıyan birinin yardımına ihtiyacım var. Isıtıcı özelliği olmayan profesyonel serilerinden gerek sepet sayısı gerek hacmi ve su debisi bakımından en büyük en güçlü tekrar ediyim ısıtıcı özelliği olmayan eheim modeli hangisi? [:?][/QUOTE]
Hocam yanlış anlamada o bahsettiğiniz akvaryuma tek Fluval FX6 da yeterli olur ve debi konusunda hiçbir sıkıntı yaşayacağınızı zannetmiyorum. Kıyaslama yapacak olursak eheim de kaliteli yanlız Fluval ile pek kıyaslamam açıkcası.
Fiyatların Aşırı Pahalı Olması
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Lda16 tam işini hiç anlamış değilim. Piyasası neredeyse l46 ile yarışıyor. 1e 2d damızlık boya 1500-2000 yazan var. [/QUOTE]
Aynen 1500 2000 tl nedir ya düz kuyrukları bile 1000 lirayı gördü nerdeyse :D
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Lda16 tam işini hiç anlamış değilim. Piyasası neredeyse l46 ile yarışıyor. 1e 2d damızlık boya 1500-2000 yazan var. [/QUOTE]
Aynen 1500 2000 tl nedir ya düz kuyrukları bile 1000 lirayı gördü nerdeyse :D
Fiyatların Aşırı Pahalı Olması
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]Hangi türden bahsediyorsunuz? Fiyatlar türlere göre değişiyor ama 1 çift vatoz için 2000 tl. bence de uçuk bir rakam.[/QUOTE]
Şu bildiğimiz vatozcular yokmu önce gruplarda güzelce reklamını yağlayıp ballayıp sonra satış grubundan vatoz ilanı koyan arkadaşlardan bahsediyorlar . :D Daha düne kadar LDA 16 ının yüzüne bakmayanlar şuan 3 cm yavrusuna 60 tl istiyorlar bu resmen SOYGUN başka birşey değil.Ağzını açsa diyecek yok ithal geldi yok bilmem ne bilmem ne sonuçda kırma bir balık :D neyin kafası ise bu :D
Az çok bahsettiğim kişileride anlamışsındır üstad.[EDIT]blackmarried,2016-11-26 10:02:09[/EDIT]
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]Hangi türden bahsediyorsunuz? Fiyatlar türlere göre değişiyor ama 1 çift vatoz için 2000 tl. bence de uçuk bir rakam.[/QUOTE]
Şu bildiğimiz vatozcular yokmu önce gruplarda güzelce reklamını yağlayıp ballayıp sonra satış grubundan vatoz ilanı koyan arkadaşlardan bahsediyorlar . :D Daha düne kadar LDA 16 ının yüzüne bakmayanlar şuan 3 cm yavrusuna 60 tl istiyorlar bu resmen SOYGUN başka birşey değil.Ağzını açsa diyecek yok ithal geldi yok bilmem ne bilmem ne sonuçda kırma bir balık :D neyin kafası ise bu :D
Az çok bahsettiğim kişileride anlamışsındır üstad.[EDIT]blackmarried,2016-11-26 10:02:09[/EDIT]
Kaliteli Yem
[QUOTE=BitkiHayattir]Evcilal dan sipariş verdiğinizde sizdende tc kimlik numaranızı istedimi çünkü şu anda alışverişi tamamlayacam ama tc istiyo versem herhangi bi sorun olurmu sizce? malum olaylar belli artık korkar olduk :))[/QUOTE]
Selamunaleyküm evcilal Adana da bulunan bir işletmedir ve güvenilir şeklide tercih edebilirsiniz,benimde kendilerinden sürekli alışverişim oluyor.
[QUOTE=BitkiHayattir]Evcilal dan sipariş verdiğinizde sizdende tc kimlik numaranızı istedimi çünkü şu anda alışverişi tamamlayacam ama tc istiyo versem herhangi bi sorun olurmu sizce? malum olaylar belli artık korkar olduk :))[/QUOTE]
Selamunaleyküm evcilal Adana da bulunan bir işletmedir ve güvenilir şeklide tercih edebilirsiniz,benimde kendilerinden sürekli alışverişim oluyor.
Vatoz Üretim. Sorum Olacak.
Öncelikle sağlıklı hobiler dilerim. Sizin akvaryumun içerisine 1 küp yeterli olacaktır, küpün yönü ise ışık almayacak şekilde koyulması uygundur.Dişi sayısı kadar küp konulmasına gerek yok 1 küp yeterlidir.Varsa elinizde 1 adet de catappa yaprağı koymanız iyi olacaktır.Yusuf bey'in de dediği gibi yavru vatozları 3 cm olana kadar protein ağırlıklı haftada 1 kez de[:nazar:] salatalık,kırmızı biber,kabak,bezelye,ıspanak,havuç vermenizde yavrular için iyi olacaktır.[:nazar:]
[QUOTE=sacid1907]Şu an akvaryumda 3 küp var. Ve erkek birine sahiplendi. Diğer küpleri alvaryumdan alsammı? Yönünü akıntı alacak şekilde koysam iyi olur diye düşünüyorum. Çünki yumurtaların havalanmasına çok yardımcı olur akıntı alacak şekilde koymak. [/QUOTE]
Sahiplendiği küp haricindekileri çıkarabilirsiniz ,ve akıntı gelecek şekilde değil ışık almayacak şekilde koymanız yeterli olacaktır.[EDIT]blackmarried,2016-10-22 02:01:40[/EDIT]
Öncelikle sağlıklı hobiler dilerim. Sizin akvaryumun içerisine 1 küp yeterli olacaktır, küpün yönü ise ışık almayacak şekilde koyulması uygundur.Dişi sayısı kadar küp konulmasına gerek yok 1 küp yeterlidir.Varsa elinizde 1 adet de catappa yaprağı koymanız iyi olacaktır.Yusuf bey'in de dediği gibi yavru vatozları 3 cm olana kadar protein ağırlıklı haftada 1 kez de[:nazar:] salatalık,kırmızı biber,kabak,bezelye,ıspanak,havuç vermenizde yavrular için iyi olacaktır.[:nazar:]
[QUOTE=sacid1907]Şu an akvaryumda 3 küp var. Ve erkek birine sahiplendi. Diğer küpleri alvaryumdan alsammı? Yönünü akıntı alacak şekilde koysam iyi olur diye düşünüyorum. Çünki yumurtaların havalanmasına çok yardımcı olur akıntı alacak şekilde koymak. [/QUOTE]
Sahiplendiği küp haricindekileri çıkarabilirsiniz ,ve akıntı gelecek şekilde değil ışık almayacak şekilde koymanız yeterli olacaktır.[EDIT]blackmarried,2016-10-22 02:01:40[/EDIT]
Güvercin Yemi
Japon balığı üretenlerde bizzat gördüğüm bir yem,[;)] tavuklar için verilen suni yem , adamlar bu yemi kullanıyorlardı.[:geek:][:nazar:][:nazar:]
Japon balığı üretenlerde bizzat gördüğüm bir yem,[;)] tavuklar için verilen suni yem , adamlar bu yemi kullanıyorlardı.[:geek:][:nazar:][:nazar:]
Vatoz İcin Yem Fiyati
[QUOTE=Magma]Merhaba,
Dun bilindik bir dukkandan vatoz ve copculer icin japonlarin yutamayacagi buyuk boyda yem isteyince tropical'in green algae wafers onerdiler.kilosunu sorunca 500 tl bilgisi verdi sahibi.neyse bozulmasin diye 5 tl'ya 10gr aldim.
Bugun internet fiyatlarina baktim ki kilosu 65 tl'e de var,125 tl'e de.kapali olanlarin da fiyatlari ha keza cok uygun.daha da yem almam ki surekli alisveris yaptığım bir yer idi...
Demem o ki acik alip da dunyanin kazigini yemeyelim...
[/QUOTE]
Öncelikle sağlıklı hobiler,sizin ki dost kazığı olmuş biraz, bir üretimci olarak kova ile yem tercihi yapmama rağmen , açık aldığım yemlerde olmuştur ve kapalı kutuya göre de fiyatları çok çok uygundur. [8)][:nazar:][:iyi:]
[QUOTE=Magma]Merhaba,
Dun bilindik bir dukkandan vatoz ve copculer icin japonlarin yutamayacagi buyuk boyda yem isteyince tropical'in green algae wafers onerdiler.kilosunu sorunca 500 tl bilgisi verdi sahibi.neyse bozulmasin diye 5 tl'ya 10gr aldim.
Bugun internet fiyatlarina baktim ki kilosu 65 tl'e de var,125 tl'e de.kapali olanlarin da fiyatlari ha keza cok uygun.daha da yem almam ki surekli alisveris yaptığım bir yer idi...
Demem o ki acik alip da dunyanin kazigini yemeyelim...
[/QUOTE]
Öncelikle sağlıklı hobiler,sizin ki dost kazığı olmuş biraz, bir üretimci olarak kova ile yem tercihi yapmama rağmen , açık aldığım yemlerde olmuştur ve kapalı kutuya göre de fiyatları çok çok uygundur. [8)][:nazar:][:iyi:]
Lda 16 Longfin
[QUOTE=JapoJupo][B]LDA 16 Longfin[/B] vatoz türü önceden bolca bulunuyordu.Gerek ilanlarda gerekse forumda hobicilerde.Ancak son zamanlarda son 1 yıldır diyelim bu balık görünmez oldu.Ne ilanlarda satan var ne tanıtım konusu var.Ne oldu bu balık nasıl oldu da böyle bir anda kayboldu bu tür.
Zaman zaman LDA 16 ilanı olabiliyor ama LDA 16 Longfin ilanı hiç görmüyorum.Hobicilerin bu türe ilgisi kalmadı sanırım.Şahsen bulsam yavrusundan almak istiyorum 10 tane kadar.Ama besleyen üreten kimse kalmadı gibi.Ya da çok az meraklısı kaldı sanırım.[/QUOTE]
Merhabalar;
Bahsetmiş olduğunu LDA 16 Longfinler şuan çoğu üretim yapan ve hobicilerde üretim aşamasında olsa gerek şuan satışını yapanlar var,ve değerli bir tür olarak satışa çıkmaktadır kısacası 3 cm longfini 60 tl ye satar oldular , fiyatları görenlerde ister istemez balığın üretimi ve çoğaltımı ( damızlık olarak ) uğraşıyorlardır ondan dolayı satmıyorlar.Sağlıklı hobiler .
[QUOTE=JapoJupo][B]LDA 16 Longfin[/B] vatoz türü önceden bolca bulunuyordu.Gerek ilanlarda gerekse forumda hobicilerde.Ancak son zamanlarda son 1 yıldır diyelim bu balık görünmez oldu.Ne ilanlarda satan var ne tanıtım konusu var.Ne oldu bu balık nasıl oldu da böyle bir anda kayboldu bu tür.
Zaman zaman LDA 16 ilanı olabiliyor ama LDA 16 Longfin ilanı hiç görmüyorum.Hobicilerin bu türe ilgisi kalmadı sanırım.Şahsen bulsam yavrusundan almak istiyorum 10 tane kadar.Ama besleyen üreten kimse kalmadı gibi.Ya da çok az meraklısı kaldı sanırım.[/QUOTE]
Merhabalar;
Bahsetmiş olduğunu LDA 16 Longfinler şuan çoğu üretim yapan ve hobicilerde üretim aşamasında olsa gerek şuan satışını yapanlar var,ve değerli bir tür olarak satışa çıkmaktadır kısacası 3 cm longfini 60 tl ye satar oldular , fiyatları görenlerde ister istemez balığın üretimi ve çoğaltımı ( damızlık olarak ) uğraşıyorlardır ondan dolayı satmıyorlar.Sağlıklı hobiler .
Lepistes Ve Cüce Vatoz
[QUOTE=m.onder50]Arkadaşlar internette bu konuyu baya arastırdım ama hiçbir yerde lepistesle cüce vatozun bir arada yaşaması hakkında konu bulamadım. Bende sizlere sormaya karar verdim.
3 yetişkin (2 dişi 1 erkek) ve 3 tane yavru lepistesim var. 24 litrelik akvaryumuma 1 tane cüce vatoz alsam herhangi bir sorun çıkarırlarmı?
[:nazar:][8)]
İkinci olarak bu cüce vatozların çoğalması hakkında bilgi verebilirmisiniz? ( Çiftleşme , erkek-dişi ayrımı , doğum türü...vb)
Son sorum ise akvaryumdaki lepistesler vatozlar yavruladıktan sonra yavruları yermi? ( Lepistesler , vatoz yavrularını)[/QUOTE]
Öncelikle Sağlıklı hobiler vatoz türleri hemen hemen tüm tatlı su balıkları ile gönül rahatlığı ile beslenebilir,lakin alacak olduğunuz cüce vatoz çok küçük olmazsa daha iyi olur.Küçük olsada sıkıntı olmaz ama tedbirli olmak lazım.[:nazar:]
[QUOTE=m.onder50]Arkadaşlar internette bu konuyu baya arastırdım ama hiçbir yerde lepistesle cüce vatozun bir arada yaşaması hakkında konu bulamadım. Bende sizlere sormaya karar verdim.
3 yetişkin (2 dişi 1 erkek) ve 3 tane yavru lepistesim var. 24 litrelik akvaryumuma 1 tane cüce vatoz alsam herhangi bir sorun çıkarırlarmı?
[:nazar:][8)]
İkinci olarak bu cüce vatozların çoğalması hakkında bilgi verebilirmisiniz? ( Çiftleşme , erkek-dişi ayrımı , doğum türü...vb)
Son sorum ise akvaryumdaki lepistesler vatozlar yavruladıktan sonra yavruları yermi? ( Lepistesler , vatoz yavrularını)[/QUOTE]
Öncelikle Sağlıklı hobiler vatoz türleri hemen hemen tüm tatlı su balıkları ile gönül rahatlığı ile beslenebilir,lakin alacak olduğunuz cüce vatoz çok küçük olmazsa daha iyi olur.Küçük olsada sıkıntı olmaz ama tedbirli olmak lazım.[:nazar:]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
