ÖZELLİKLER
BİLGİLER
İMZA
Tusan KESER
0507.507-16.14
SON 7 MESAJI
Hitit adlı arkdadaşim merhaba öncelike ; kopyala yapışyır yaparken senıde fazlalıkla almışım .
Zaten 3 kısye yorum yaptum 1,2ve3 yazdım 4. sen yoksun . Buradan da belli sana yorum yapmadıgım .
Üzerine alınma lütfen yazdığına katılıyorum hem alıcı hem satıcı acısından karsılıklık görerek almak yada satmak bu tarz sorunlara ve konun büyümesine engeller.
Teşekkürler
Merhaba
buradan şahsım hakkında bilinçli yada bilinçsizce yalan yanlış beyanda bulundan
1-site yöneticisi
2-demosoni alan arkadaş
3-ababa link
4-hitit
adlı kişilere sesleniyorum
Allah aşkına konu ile ilgili benim görüşümü almadan nasıl bilinçsiz ve tak taraflı yandaş karalayıcı kişiliğine bürünüyorsunuz ?
1- sayın yönetici
''Konunun kilitlenmesinden bu zamana kadar geçen süre içerisinde Tusan Bey tarafından verilen söz yerine getirilmediği için ''
demişsiniz Hayır yalan efendim, ben şafak ile görüşmelerimde kendisine hediye edeceğim balıkların havalar ısınınca gönderilmesini kendisi talep etti. Bu süre zarfındaki sürede nasıl böle bi yorum yaparsınız? hem şafağı hem siteyi kınıyorum . yaklaşık 4 aydan beri kpss kursuna yazıldıgım için ne foruma girdim ne sahibinden de ilan verdim dün ilk defa siteye girdim . aradan 4 ay gecdı safaga gereklı yardımı yaptım zaten . site yöneticisi olarak yaptıgınız bu davranısı kınıyorum bana inanmazsanız derhal şafagı arayıp konunun dedıgım gıbı oldugu alayınca tarafıma yapılan bu sucalmarın artık son bulmasını linkin kaldırılmasını talep ediyorum aksı taktırde bu sefer ben davacı olarak yenı lınkler acmak zorunda kalaıcam
öncelike yazdıklarına cevap verip daha sonra bende senin hakkında bir şey söyliycem. Hoş düşüncelerini yüzeme karşı söylemeni isterdim ama bu da senin taktirin; sen belli bir sayıda balık alıcakdın daha sonra piyasanın bayağı bi altında fiyattan olunca hepsini almaya karar verdin dolayısıyla aradaki çok hafif bir kaç bakımsız balıkda vardı . Balıkların çok kötü demişsin 1. cevabım aralarında bir kaç tanesi zayıfdı o kadar 2. cevabımda ben üretim yapmıyordum alıp satıyordum dolayısı ile balıklar benim değil ama benim adım altında satılıyor ben gerekli bakımlarını yaptım o birkaç zayıf balıklara olduğundan sağlıklı idi zaten cok cok uygun aldın hayrını görmeni bol yavru almadnı dilerim inşallah .
Son olarak benim senin hakkında söylemek istediğim bir şey var , konuşmalarından anlaşılıyordu parayı balıkları aldıkdan sonra yatırmak istediğin , allem ettin küllem ettin yok haftasonu dedin yok işyerinden şu saatde cıktım yok geç kaldım söz verdiğin saatte parayı yatırmadın , dürüst birisi olduğunu sesinden ve konuşmandan anlıyabildiğim için ses çıkarmadın önemli değil dedim ve istedğin gibi de balıkları aldıkdan hatta eve götürdükden bir kaç saat sonra parayı yatırdın . ilk alş-vrş de bunu herkez yapmaz . sana eger begenmedıgın balıkları , ölü balıkları kes parasını dedım ve kesdın gormeden sana bırakdım . Şu an bi memnuniyetsizliğin varsa cebimi ara arkadaşım böle böle de yine telafi ederim ... SAYGILAR
not--> bu ay askere gidiyorum dönüşde kendim üretip kendi sağlıklı yavrularımı alıcam şimdiden ilk yavruları sana göndericem söz :) bu sefer de begenmezsen yandık :)
3- obaba , okan serbest , demişsin ki İlan sahibi arkadaş da mağdur olmuş ETME BULMA dünyası.... Demişsin:
Sayın ne olup bittiğini rastgele okuyan hadi canım sıkıldı birisini karalyım mantığı ile yorum yapan kişiler gibi yorum yapan arkadaşım ; O yayınladığın linkde ki ilanda yazıyordu ki '' 2 yıl önce als-verş yaptıgım ...... vs..... '' Şimdi olan bir olay değil , yazptıgın cok yanlıs , gördüğün gibi ben 2 yıldır ne şafak gibi ilan verdim karaladım kimseyi , ne de sen ve senin gibiler gibi olayın dışından karşı tarafı dinlemeden birisini karaladım . Ayrıca benim yayınladıgım kişi 2 yıldır bana eline geçdikce ödemesini yapıyordu hala da yapıyor bugun kendisi beni aradı ve tekrar görüşdük aramızda sorun kalmadı kendisi sözüne güvenilir birisi ben uzun bir süre telefonu kapalı olduğu için böğle bi ilan verdim keşke vermeseydim telef ile ilgili başka bir sorun varmış her neyse . yeri gelmişken kusura bakma inşalah ercüment abi mahçup oldum
okan senden ricam bilmiyorum artık bilinçli yada bilinçsizce ve farkında olup yada olmadan bana yaptığın karalamayı başkalarına yapma.
yinede saygılar sunuyorum
Eğer yolun yeşilyurt postahanesine düşerse çayımı içmeye beklerim .
Yaklaşık iki senedir bu forumu takip ediyorum. İnsanların ne kadar garip yaratıklar olduğunu an be an yüzüme vuruyor bu şeyler . Bir nevi herkes bencilliğinin ne kadar sınırsız olduğunu ortaya koyuyor . Türlü sıkıntılarımız var belki hepimizin ama bu kadar da kolay cümleler kurmak birilerini karalamak ya da kendimizi haklı çıkarmaya çalışmak için harcadığımız zamana yazık . +1 tebrik teşekkür meraklısı olmadım hiç bir zaman zira 2 yıl boyunca en ucuz akvaryum sayfam ile yüzlerce kişliyle alş-vrş'm oldu , hiç birine beni forumda ekle demedim isteyenlerde üyeliğim yok tarzım değil dedim. Bugün dahi yakınımdaki olaya müdehale pozitif yorum etmelrine izin vermedim vermemde .
sitedeki herkeze saygılar sunuyorum
askere gidiyrum dönüşde düşündüğüm ufak çaplı tropheus üretimhanisinin hayali ile görüşmek üzre bol yavrulu günler diliyorum .
fatih adlı şahıs
sor bakalım ne dedim hangi yemi göndermeyi teklif ettim
o da illa su an hemen gonder dedı dıye diğer ortagınız
yalan konuşup ortalıgı karıştırma
2- ''sonradan baktın baya bi burdan olsun sahibinden.com dan olsun baya bi tepki alınca ''
benim tepki gördüğüm yok
ilk gün de aynı seyı soledım bu gun de
düzgün konuş kendi yalan şahsi fikirlerini kendine sakla
3- sen bı aradan çık arayı bozmakdan başka bişi yaptıgın yok
daha önceden de sahibinden de satış yapıyordum hala yapıyorum
hıc kımsenın tepkı gosterdıgı yok
daha önceden de forumu kullanmıyordum su an yıne kullanmıyorum
kullanabılırım de yıne bır tepkı yok
mümkünse ya cebimi ara yada yalan konuşma ...
0507 507 16 14...
olayı bılmeyenler yanlı taraflı yorumlar yapmasınlar artık
yukarıyada yazdım zaten
sırf senın gıbı hobıcıye uygun balık satabılmek ıcın 5 10 kuruş kar ıle balık verıyoruz sen kalkmıssın 500 tl lık bı kardan bahsedıyosun dalga gecer gıbı....
bak buraya site tarafından ne yazmıslar
Eğer şikayet var konusuna müdahil değilseniz ve konuya katkı sağlayıcı bir bilgi vermeyecekseniz, lütfen konuya dahil olmayınız. Anlayışınız için teşekkürler....
artık önüne gelen her iki taraf ile görüşmeyen şahsi fikir yazmasın
merhaba arkadaşlar
hangi birinize cevap vereyim bilmiyorum ama ne kadar yargısız infaz yapmaya meraklımilletmişiz
buraya yorum yapan 3. şahıslar hangi biriniz beni aradı da
kardeş senın hakkında bole bole dıo aslı varmı hadı onuda gecdım neden bole bısı yapıosun dıe ınsan bı arar
yada msj atar sorar ole yorum yapar
sondan başlayaım
:
Burak kardeşim A.S. öncelikle alş-vrş imizin oldugu gönlü bol bi arkdaşlardansın,
az kar yapılanı veya çok kar yapılanı olmaz demişşsin yani neden mardindeki
arkdasın balık gonderdın de sivasa göndermedin diyorsun anladıgım kadarı ile
ben 2 mustrıyede elimden gelenı yaptım
mardindeki arkadaş ölen tropheusları yarı yarı yapalım dedı zaten yarısı kardı
malıyestıne satın aldım gonderdım elimden gelenı yaptım fazla balı ıle fazla yemınıde gonderdım hediye olarak
mardın-mustafa-506-282-25-63 ) arayıp sorabılırsın
bu arada NOT!!!
mardındekı arkadas tropheus aldı cüce degil
ıcıne hedıye cuce vatoz attık 3-4 tane
balıkları 19 luk su bıdonununda gonder dedı
mustafa abi ole olmaz strafor yapalım dedım
ben daha once strafor da aldım ÖLDÜ 19luk damacanada gonder sen zaten mardin midyat tanıdık motor dıbıne koyarız dedı...
sivasdaki arkdasada dedım tamam bole bole bı olay yasadık , ben telafı edıcem ama hemen bı anda ısteme benden
su an gucum yetmez hemen 250 tl yada o kadarlık balık bırden gondermeye ama kaçmıyorumda telefonum da acık
illa ki şimdi hemen istersen 1kg yem gonderebılırm dedım daha sonrada bi şekilde madur etmem anlasırız dedım...
olayın aslını da anlattım
muratın üretımhansinde foto cektım ılan verdım
senın sıparısınıde dırek murata soledım
gonderım gunu o paketledı evıme getırdı
GARANTİ KISMI
sivastaki arkadaş dedıkı ben daha onceden ORDU ŞEHRİNDEN biri **** 'den alıp satıyordum
son zamanlarda boylarını hep kucuk gonderıyorlar artık onlarla bu yuzden calısmak ıstemıyorum
sıkıntı oluyor
sızın ılanı gordum dedi garantilimi yollsunuz dedı bende evet dedım
balıklar garanti veriyorum derken aklımdan gecen şuydu
'' - ulen bi kac tane bılemedın 10 - 20 tane olur sitresden vs. telafı ederım'' diye dusunsum ama hepsı oldu yapıcak bısı yok telafı edıyorum...
BOY KISMI
boy kısmı için bişi diymicem cunku balıkları foto cekerken gordum ılana koydum
eve geldıgınde goremedım bana hazır strafor kutuda geldi donderılecegı gun....
sonuc olaral gecen gün ben aradım kendisine elime bir yerden bedavaya bazı balıklar denk geldi istermısın dedim ve anlasdık ...
ilk gunded soyledim gıbı bı sekılde telafı edıcem die bu balıklar elıme denk gelmeyedebilirdi yada istemeyedebilirdi yine su an gönderemezdik
bi kaç gun hafta ay sonra baska bısı teklıf ederdım ...
ben de sivasdakı arkadas gıbı öğrenciyim yeni mezun oldum sonucda halınden anlarım ve ben bi çok kez dolandılırdım ama bende paran kalmaz
izmit kocaeli de ercümen tür*** den 1000 tl
izmirde karsıyakada kuşcu serhan i**** 500tl
ordan burda 200 100 50 vs.....
haklı bıle olsam böyle ne maddi ne manevi olarak tartışma dialoğa girmeyip allah'a havale ederim ama
hakkımda yapılan yapılan hasta balık gonderdı kısmı benı cok uzdu YALAN konusmayalım hasta balık gondercek bırısı degılım beni tanıyanlar bilir
bilmeyenlerde ister yargısız infaz yapar ister işin aslını öğrenir kendilerinin bileceği iş ....
cebim arayanlara - kapım kapım akvaryuma gönül verenlere - hep açık 0507 507 16 14 izmir yeşilyurt
DÜRÜST VE GÜVENİLİR BİRİDİR ...
selam arkadaşlar
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
