ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mtn5022
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Temmuz 2011 13:16
Son Ziyaret:
17 Ağustos 2017 08:35
Toplam Mesaj:
350 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
SON 10 MESAJI
Artemia hakkinda A'dan Z'ye
Enkle klekkere bu aleti temin eden . üreten vb satışını yapan varmı acaba ?
[:D][:D][:)][:)][EDIT]mtn5022,2016-01-28 11:41:45[/EDIT]
Enkle klekkere bu aleti temin eden . üreten vb satışını yapan varmı acaba ?
[:D][:D][:)][:)][EDIT]mtn5022,2016-01-28 11:41:45[/EDIT]
Canpet sorun çözüldü
[QUOTE=CanPet.net]Metin Bey,
[/QUOTE] bende siz yazdınız diye cevap verdim..
benim sıkıntım dibe batan yemi almaya kalkışıp dibe batmayınca durduk yere lazım olmayan yemi almak. ben bi para ödedim sonuçta kargoyu ben yolladığım için. o kargo yasal olarak bana geri döner. sanki bağış yaptınız. benimde size sizin anlaşmalı kargonuzla göndereceğim diye bi kanunda yok. o yemi kullna elbet vardı zaten ben video çekince o büyük firmayı kapatacakmsıın ona bakacağım. söz söz ise bakacaz yüreğinize.
ben 7 yıldır hobiyle uğraşırım yem malzeme bişçok ürünü netten alırım ilk defa sizn gibi bi tavır görüyorum. bilinmeyen yeni tür bir yem soruyorumn yalnız cevap üzerine alıyorum. batmıyor deseydinizde alsaydım hiç bir şey söylemeye hakkım elbett yoktuu. neyse bu mevzu uzar gider.
bende hem istemediğim bi yemin bana yalnız cevap verilerek gönderileceğini hiç ummazdım kos koca canpet tarafından. ..!!! daha öncede bi yem aldım sizden kargo bilme kaç günde geldi sora sora araya araya anca göndertimm ozman kendi isitenizden ilk defa alöıtım sistemden alımın iade yapma falanda yoktu. kaç defa sekreterlerinizi aradım yem bana tam 9 gün sonra geldi. sorun yok geçte olsa aldım ama bidaha almıcaktım sizden istemeyere bilmeyerek farklı bir isimle gittigidiyordan almış bulundum faturayı görünce eyvah dedim ama yine bi sorun oldu. tek bu konu değil forumda canpet adı ile arama yapotırın bi bakın şikayetlere sorunlara. inşş zamanla tecrübe kazandıkça düzelecektir.
ben bir hobici olarak hçbir satıcıya kasıtlı zarar verecek değilim. o telefonda bahsettiğinz gibi yemi alıp kullanıp kullanıp geri iade eden insanlarda hiç değilim. .
[QUOTE=CanPet.net]Metin Bey,
Siz yazdınız dıye burdan cevap verdım ınsanlar yanlıs anlamaması adına, ben sızın ucretınızı urunu almadan ıade ettım mi ettim bunda hemfıkırız , ayrıca butun kargolalarla calısacagım dıye sanırım bı kanunda yok hangısınden memnunsam onla calısırım
ayrıca sadece ıade prosedurlerıne göre ıadeler hangı kargo ıle gelırse onla gonderılmelıdır. buna rağmen urunu almadan ucretını ıade ettık ve urun kargo sırketınde kalsın dedım . ben sızın urunu surat kargodan almanızı ıade almanızı talep etmedım kı surat kargo sıze getırınce kabul etmıyorum deseydınız olup bıterdı
kırılma konusuna gelınce yolda kırılması muhtemeldır , urun kargo bedelı 33 Tl denılınce almayın dedım urunu elemanlara siz urun gonderseydınız 33 TL ucretle gerı dönseydi geri alırmıydınız???
Sizin burda ne zararınız var bil bilsem herşey halolucakta onu çözemedim. ben kendi rızamla ürünü iade ettim ve hakkımı helal edıyorum konu kapanmıstır benım acımdan
Hem ben urun bedelını ıade edıcem cebımden cıkacak hemde sıkayet edılıcem hıc aklıma gelmezdı:)))
Ayrıca bu yemın ben suya battıgını dusunuyorum her granul yem gıbı buda suya batmalıdır
Yine soluyorum 11 tane satıs magazımız var .11 tane canpet olmayacagı ıcın degısık ısımlerde satıyoruz ayrıca Canpet.net o kadar yogunki baska bır satıs kanalında satıs yapmayı kaldıramaz ayrıca dğer sitelerimde değerlensin diye de açmış olabılırım dimi farklı satıs kanallarını., bu sorun ıse yarın hemen gıttı gıdıyorda canpet diye acıyım hatta sımdı soluyum bilgi işleme açtırıyım mutlu olalım hep beraber:))
Benim hakkımda şikayet vardır , şikayetsız bır tane fırma varmı merak edıyorum onemlı olan muhatap bulabılmek duzeltılmektir.
www.mamamarket.net lütfen inceleyiniz Reklamımı yaptıgın ıcınde teşekkur ederım. Allah'ta dogruyu bılıyor sende bende bılıyoruz benım ıcın de gercekten hıc problem yok ama eğer satış yaparsan bir gün internetten aynı şeyler basşına gelirse anlarsın beni
Hem aradım konustuk hem mesajlastık kac tane firma yapar bunu ??
Ayrıca şimdi aklıma geldı bu yemden kullanan varsa lutfen paylassın rotıfısh granul ciclid yemi batarmı batmaz mı granul yem ağırlıgından dolayı batmalıdır dıye dusunmekteyım
Saygılar Sevgiler
benim sıkıntım dibe batan yemi almaya kalkışıp dibe batmayınca durduk yere lazım olmayan yemi almak. ben bi para ödedim sonuçta kargoyu ben yolladığım için. o kargo yasal olarak bana geri döner. sanki bağış yaptınız. benimde size sizin anlaşmalı kargonuzla göndereceğim diye bi kanunda yok. o yemi kullna elbet vardı zaten ben video çekince o büyük firmayı kapatacakmsıın ona bakacağım. söz söz ise bakacaz yüreğinize.
ben 7 yıldır hobiyle uğraşırım yem malzeme bişçok ürünü netten alırım ilk defa sizn gibi bi tavır görüyorum. bilinmeyen yeni tür bir yem soruyorumn yalnız cevap üzerine alıyorum. batmıyor deseydinizde alsaydım hiç bir şey söylemeye hakkım elbett yoktuu. neyse bu mevzu uzar gider.
bende hem istemediğim bi yemin bana yalnız cevap verilerek gönderileceğini hiç ummazdım kos koca canpet tarafından. ..!!! daha öncede bi yem aldım sizden kargo bilme kaç günde geldi sora sora araya araya anca göndertimm ozman kendi isitenizden ilk defa alöıtım sistemden alımın iade yapma falanda yoktu. kaç defa sekreterlerinizi aradım yem bana tam 9 gün sonra geldi. sorun yok geçte olsa aldım ama bidaha almıcaktım sizden istemeyere bilmeyerek farklı bir isimle gittigidiyordan almış bulundum faturayı görünce eyvah dedim ama yine bi sorun oldu. tek bu konu değil forumda canpet adı ile arama yapotırın bi bakın şikayetlere sorunlara. inşş zamanla tecrübe kazandıkça düzelecektir.
ben bir hobici olarak hçbir satıcıya kasıtlı zarar verecek değilim. o telefonda bahsettiğinz gibi yemi alıp kullanıp kullanıp geri iade eden insanlarda hiç değilim. .
Canpet sorun çözüldü
[QUOTE=CanPet.net] Selamlar
Yonetım cevap verme hakkımızı ıptal edene kadar cevap verelim
Ayrıca
[QUOTE=CanPet.net] Selamlar
Yonetım cevap verme hakkımızı ıptal edene kadar cevap verelim
Selim Bey Sızle telefonlada konuştuğumuz uzere 4 parça sıparısınız sıze teslım olmuş fakat ıstedıgınız kepcenın olculerı sanırım yanlış olduğunu yada yanlış anlaşılma olduğunu dusunerek ıade ettıgınız
kepçe sıtedekı belırtılen barkodla gonderılmıs olup jbl nın kendı sıtesıne yada ıthalatcısı pet gardena doğru urun gonderıp gondermedıgımızı yınede teyıt edebılırsınız burdakı tek sıkıntı sızın siparişinizdeki ürün ile beklentinizdeki ürününü olculerindekı farklılıktır
Ayrıca gorustugumuz uzere 30x20 cm ölçülerınde piyasada bir kepçe var ise pazartesı sıze gonderım olucaktır
Ayrıca sıkayet edılen kurumlardan bıze savunma ıstenıldıgı taktırde gerekenı yapıcak olup hukuksal haklarımızı kullanacağız
SAYGILAR
Metin Çelik
Sizlede az Önce telefonla konuştuk durumu bırde benden dınleyınız ve lütfen empatı yapınız
kendılerı mamamarket.net olan mağazamızın gıttı gıdıyor satış kanalından urun satın almıştır rotıfısh kova cichlid yemı alınmış olup yemın suya batmadığı söyleyerek gerı gonderecegını söyleyerek açılmış yemı ıade etmek ıstemıstır bızde kendısıne ıade edebılırsınız diyerek durumu kabul ettık
Fakat gıttı gıdıyor kuralları ve vicdan kuralları cervecesınde alınan urun yıne anlaşmalı kargo ıle gonderılmesı gerekmektedir dıye dusunmekteyım fakat urun anlaşmasız kargo ıle gonderılmıs kargoda
33 TL kargo ucret odememızı ıstedıgı ıcın urunu teslım almadık surat kargoya ıade edılmıstır. KENDISININ ODEDIGI UCRETTE 64 TL ANINDA GİTTİGİDİYOR UZERINDEN IADE OLMUSTUR.
Hme urunu ıade almadık hemde musterı magduriyet yasamasın diye kendisine ürün bedelı ıade edılmıs oldu . sonunda yıne bız sıkayet edıldık :))
yanı 33 tl kargo ucretı ıle urunu lütfen empatı yapınız kım ıade alır ve buna ragmen gıttı gıdıyor kurallarını devreye sokmadan musterıye ucret ıdesı yapacaktır.
Bız kova yemın ücretini kendilerine iade ettik. Kargodan teslım almadıgımız urunude kargodan kendıleri teslım almışlardır
Saygılar Hurmetler
Ayrıca
kerevit sattığımız fılan soylenıyor hiçbir zaman canlı satışımız olmamıstır ,sadece tropica bitki ithalatçısı olduğumuz dönemlerde bıtkı satışımız mevcuttu Sonra el degıstırmısık sonra sonra...
Sadece bılancolarımızın yukseldiginden dolayı LTD Şİrket olarak degıl Anonim Şirket Olarak A.Ş olarak devam etmekteyiz. Sadece perakende mağazalarımızı eleman yetersızlıgınden dolayı ve ınternet satışlarımızın cok fazla olmasından dolayı kapattık
Çok Satıyoruz Sektörün Lideriyiz
Sahıbıde aynı kışı yanı ben Tuna:))
[/QUOTE]
konuyu yeni fark ettiğim için şimdi cevap veriyorum. aradığıonızda forumdada yazdığınız söyleseydiniz. bendhemen cevap vriridim. evet bahsi geçen alma işlemi doğru
fakat eksik anlatıklarınız var tuna bey.
ben yemi sipariş vermeden önce kidsine mesajattım
bu yem dibe batıyormu diye.
sizde biraz empati yapınız satıcı size yemi dibe batıyor deyipte yem geldiğinde heyecanla yemi attığınızda yemi %99 unun batmadığını görünce iade yapmak en doğal hakkım.
iadedeki durum ise şöyledir. mesajlarda kendisine bu yem dibe batmıyor bildiğim bir yem ile değiştirelim. iade yapmayın dedim. kendi kabul etmedi yok gönderim yemi iade yaparım dednildi. evet sistemden yapıldı fakat. ben bana en yakın olan kargo şubesi olan sürat kargoyla adresine gönderdim. kendilerini anlaşması yok ise beni ilgilendirmiyor. gittigidiyorda iade bölümüne girince iade yapılacak kargolarda tüm kargolar var. okadar reklma yapan büyyük bir firma sahibi olan günde bilmem kaç yüz kargo gönderen bir firmanın anlaşmaması olması beni ilgilendirmiyor..
zaten sorun başta dürüst olmamaktan kaynaklanıyor. yoksa ben dibe batan yemi niye batmıyor diye iade yapayım. 1 gün içinde yemin tadına bakıpta beğenmediğin için mi göndericem ?
ayrıca mesajlarda defalarca yem size hediyem olsun diye tekrara rağmen istemiyorum yeminizi dediğim halde hediyem olsun hediyem olsun dan bıktım. 1 defa görüştük uzun konuşma üzerine tekrarında aradığında çalışma saatlerim içinde olduğum için telfonlara cevap veremdim. defalarca farklı numarlardan arandım. bunun yanında kargo firmasında kargoyu almadığı için geri gönderen ben olduğum için. kargonun masraflarının benim tarafımdan ödenmesi gerektiğini defalarca onlarda arayınca bıktım ve geri gönderin alacağım dedim. kargo geri geldi DİBE BATMAYAN yemi göz göre göre geri alamk zorunda kaldım. kargo geri geldiğindede yem kovasının alt tarafının aşağıdaki resimde olduğu gibi kırılmış ve koli bantı ile yapıştırılmış olduğunu fark ettim. bu kırıklık ilk geldiğinde varmıyıdı bilemiyorum ama bunu bu halde olmasının iki sebebi var ya ilk baştan kova kırıktı ve iade almama sebebi buydu , yada sürat kargo kırıdı ve çaktırmadan yapıştırdı. arada kaynadı yani.. bunun için kimseyi %100 suçlayamam. kargo parasını verdim yem elimde kaldı. brundiler için almaya çalıştığım yem strafor köpük parçaları gibi su üstünde yüzüyor. satıcıya bu yemin videosunuda çekip göndereceğim hazır burada konu açılmışken. burdan paylaşırım.
çünkü kendisi o yemin %90 nının dibe batığını ve bu işi bırakma pahasına idda etti.
ben videoyu çekme fırsatım olmdaı iş yoğunluğumdan dolayı. ama en kısa sürede ekleyeceğim videoyu.
ben zaten CANPET in gitt gidiyorda hala niye ( MAMAMARKER ) ADI ALTINDA satış yaptığını çömüş değilim. madem sevilen bir firma maden düzgün iş yapılıyor forumdada kendileri varmış. okadar şikayet konusu var . bi sorun var demekki..

fakat eksik anlatıklarınız var tuna bey.
ben yemi sipariş vermeden önce kidsine mesajattım
bu yem dibe batıyormu diye.
sizde biraz empati yapınız satıcı size yemi dibe batıyor deyipte yem geldiğinde heyecanla yemi attığınızda yemi %99 unun batmadığını görünce iade yapmak en doğal hakkım.
iadedeki durum ise şöyledir. mesajlarda kendisine bu yem dibe batmıyor bildiğim bir yem ile değiştirelim. iade yapmayın dedim. kendi kabul etmedi yok gönderim yemi iade yaparım dednildi. evet sistemden yapıldı fakat. ben bana en yakın olan kargo şubesi olan sürat kargoyla adresine gönderdim. kendilerini anlaşması yok ise beni ilgilendirmiyor. gittigidiyorda iade bölümüne girince iade yapılacak kargolarda tüm kargolar var. okadar reklma yapan büyyük bir firma sahibi olan günde bilmem kaç yüz kargo gönderen bir firmanın anlaşmaması olması beni ilgilendirmiyor..
zaten sorun başta dürüst olmamaktan kaynaklanıyor. yoksa ben dibe batan yemi niye batmıyor diye iade yapayım. 1 gün içinde yemin tadına bakıpta beğenmediğin için mi göndericem ?
ayrıca mesajlarda defalarca yem size hediyem olsun diye tekrara rağmen istemiyorum yeminizi dediğim halde hediyem olsun hediyem olsun dan bıktım. 1 defa görüştük uzun konuşma üzerine tekrarında aradığında çalışma saatlerim içinde olduğum için telfonlara cevap veremdim. defalarca farklı numarlardan arandım. bunun yanında kargo firmasında kargoyu almadığı için geri gönderen ben olduğum için. kargonun masraflarının benim tarafımdan ödenmesi gerektiğini defalarca onlarda arayınca bıktım ve geri gönderin alacağım dedim. kargo geri geldi DİBE BATMAYAN yemi göz göre göre geri alamk zorunda kaldım. kargo geri geldiğindede yem kovasının alt tarafının aşağıdaki resimde olduğu gibi kırılmış ve koli bantı ile yapıştırılmış olduğunu fark ettim. bu kırıklık ilk geldiğinde varmıyıdı bilemiyorum ama bunu bu halde olmasının iki sebebi var ya ilk baştan kova kırıktı ve iade almama sebebi buydu , yada sürat kargo kırıdı ve çaktırmadan yapıştırdı. arada kaynadı yani.. bunun için kimseyi %100 suçlayamam. kargo parasını verdim yem elimde kaldı. brundiler için almaya çalıştığım yem strafor köpük parçaları gibi su üstünde yüzüyor. satıcıya bu yemin videosunuda çekip göndereceğim hazır burada konu açılmışken. burdan paylaşırım.
çünkü kendisi o yemin %90 nının dibe batığını ve bu işi bırakma pahasına idda etti.
ben videoyu çekme fırsatım olmdaı iş yoğunluğumdan dolayı. ama en kısa sürede ekleyeceğim videoyu.
ben zaten CANPET in gitt gidiyorda hala niye ( MAMAMARKER ) ADI ALTINDA satış yaptığını çömüş değilim. madem sevilen bir firma maden düzgün iş yapılıyor forumdada kendileri varmış. okadar şikayet konusu var . bi sorun var demekki..


kargodan geri gelen kırık kova ve tuna beyle ilk yaptığımız konuşma
canpet veya 34akvaryum.com dan alış veriş yapanlar
[QUOTE=AkvaryumElazığ][QUOTE=mkrbgaL144]Canpet mi ? Düşman başına...
Siparişimdeki yem ellerinde yokmuş. Bana farklı yem göderdiler. Aradım gönderin düzeltelim dediler.
ardından gönderdim. İnanılacak gibi değil ama 5 ay bana yem göndermediler. ilk hafta hergün aradım. Ama saygızılar her seferinde yalanla savuşturdular. Sonra Allah'a havale ettim.
5 ay sonra yine farklı bir yem göderdiler (2 ay sonra son kullanma tarıhı bıtıyordu). Facebook sayfasından mesaj attım(çünkü ordaki kadınla konuşmaktan usandım).Durumu anlattım. Neymiş efendim yemler son kullanma tarihinden 1 sene sonrasında bile kullanılabilirmiş. Saçma saçma insanlar...
NE OLUR ALIŞVERİŞ YAPMAYIN. PARA KAZANAMASINLAR BU İŞTEN
[/QUOTE]
[QUOTE=AkvaryumElazığ][QUOTE=mkrbgaL144]Canpet mi ? Düşman başına...
Siparişimdeki yem ellerinde yokmuş. Bana farklı yem göderdiler. Aradım gönderin düzeltelim dediler.
ardından gönderdim. İnanılacak gibi değil ama 5 ay bana yem göndermediler. ilk hafta hergün aradım. Ama saygızılar her seferinde yalanla savuşturdular. Sonra Allah'a havale ettim.
5 ay sonra yine farklı bir yem göderdiler (2 ay sonra son kullanma tarıhı bıtıyordu). Facebook sayfasından mesaj attım(çünkü ordaki kadınla konuşmaktan usandım).Durumu anlattım. Neymiş efendim yemler son kullanma tarihinden 1 sene sonrasında bile kullanılabilirmiş. Saçma saçma insanlar...
NE OLUR ALIŞVERİŞ YAPMAYIN. PARA KAZANAMASINLAR BU İŞTEN
[/QUOTE]
Konuyu hortlatmanın ne kadar doğru olduğu veya olmadığı tartışmasına girmeden şunu belirteyim. Günümüzde E-ticaret döneminde alışverişin güven içerisinde gerçekleşmesi için gittigidiyor tarzı sitelerde havuz sistemi kullanılıyor. Para satıcıya aktarılmıyor, ürünü alıyorsunuz eğer sorunu veya iadesi yoksa parayı onaylıyorsunuz ve para, havuzdan karşı tarafa aktarılıyor. Artık çoğu bireysel alışveriş sitesi özellikle gittigidiyor tarzı sitelerde faaliyet gösteriyor. Alışverişi yaparken bu durumu göz önünde bulundurunuz. Keyifli hobiler 
[/QUOTE]

konuyu sürekli hortlatmamın sebebi şudur . detaylara girmeden kısa anlatacağım . güya farklı bir satcı diye gittigidiyordan mamamarket satıcısından yem aldım. almadan önce bu vatandaş aldığım yemin dibe batıp batmadığını ısrarla sordum bana dibe batan yem lazım idi. ismi aynı olan yemi bazı siteler dibe yavaş batan yem diye satıyordu . bunların ilanında bi açıklam yoktu bende sordum ve evet dibe batan yemdir denildi. yemi aldım yemin bir atımlık içinde sadece 1-2 adeti dibe yavaşca batıyor oda su kabarcığı yapıştığı için. iade ettim vatandaşlar. iadeyi kabul etti havuzdaki ödemeyi mecburen kabul etti. fakat. bu arkadaşlar sadece 1 kargo firması ile anlaşma yapmışlar. bana gelen kargo firması banan uzak olduğu için bana yakın olan ile gönderdim.
dolayısıyla kargo ücreti normal ücretile gititi. vatandaş kargoyu kabul etmeyip birde geri dönüş ücretiyle birlikte 40 lira tuttu. ve mesajlarında paranızı iade ettim bizden büyüğü yok. günde bilme kaç yüz kargo yapıyoruz. ismini vermeyeceğim biçok siteye biz veriyoruz malları. 20 den fazla istede satış yapıyoruz. bilmem kaç katlı şov romm mağzamız var vb. bir sürü reklam dinlerid 3-4 gün. ve adam işi bırakma iddasına girerek yemi dibe battığını iddaa ediyor. işime yaramayan yemi almak zorunda kaldım. ve gönderdiği kovanında kapaında herhangi bir güvenlik jilatini şeridi falan yok. koli bandıyla bantlanmış bir kova yem geldi. böyle bi saçmalık. gitti giyor sitemine yadım ama cevap maindar . satıcı ödemeyi iade etmiş. diğer sorunlar sistemimize alakalı değil ...!!!
bunlarda çok öce kendi sitelerinden almıştım yine bi sürü saçmalık olmuştu. sakınıyordum tesadüfen gittigidiyorda denk geldi . isimi MAMAMARKET . kargo gelince üstündede bu isim var fakat fatura CANPET.... HALA BUGÜN MESAJ ATMIŞ. HELAL OLSSUN BENDNE YANA. BEĞENMEDİĞİN CANPET PARANI İADE ETTİ DİEYE HALAL REKLAM....
bunlarda çok öce kendi sitelerinden almıştım yine bi sürü saçmalık olmuştu. sakınıyordum tesadüfen gittigidiyorda denk geldi . isimi MAMAMARKET . kargo gelince üstündede bu isim var fakat fatura CANPET.... HALA BUGÜN MESAJ ATMIŞ. HELAL OLSSUN BENDNE YANA. BEĞENMEDİĞİN CANPET PARANI İADE ETTİ DİEYE HALAL REKLAM....
Canpet sorun çözüldü
Başka sitelerdede farklı isimlerde satış yapıyor.. ben aldım gelan ürünü içindeki faturada bi baktım Canpet. eyvah dedim ama olan oldu, kargoyu açmadan teslim almıştım :D
Başka sitelerdede farklı isimlerde satış yapıyor.. ben aldım gelan ürünü içindeki faturada bi baktım Canpet. eyvah dedim ama olan oldu, kargoyu açmadan teslim almıştım :D
kargocu gitmeden açmadım benim hatam...
iade yaptım ama ödemeyi iade etti fakat ürünü geri almadı kargo geri geldi :D
canpet veya 34akvaryum.com dan alış veriş yapanlar
Canpet zaten çok sıkıntılı fakat başka yerlerde başka isimlerle satış yapıyor.
gittigidyorda ( mamamarket ) satıcısıda CANPET dir. aman dikkat.
bunlar kendini düzeltmedikçe boykota devam
Canpet zaten çok sıkıntılı fakat başka yerlerde başka isimlerle satış yapıyor.
gittigidyorda ( mamamarket ) satıcısıda CANPET dir. aman dikkat.
bunlar kendini düzeltmedikçe boykota devam
Malawi özelllikle MBUNA Türleri Hakkında Bilgi
[QUOTE=nofearkobra]
[QUOTE=nofearkobra]
Valla word dosyasıydı bendeki,dosyayı koyayım dedim ama öyle bir menü olmadığını gördüm bütün dosyayı kopyalayayım dedim bu seferde resimler çıkmadı yazık oldu çalışmama.Oysaki gerçekten çok emek verdiğim güzel bir çalışmaydı.
[/QUOTE] merhabalar word dosyasındaki çalışmanızı metin546@hotmail.com adresime mail atabilirmisiniz. ?Canlı petshop
Ara sıra aklıma geldikçe yeniler mağdur olmasın diye , yorum yapıp güncel tutaya çalışıyorum ama.
h yeniler çıkıyor. burada gice fake hesaplarla burayı takip ettikllerini düşünüyorum. ve tüm canlıpetşop ekibine recep ivedik in. yol yardımı çalışanlarına gönderdiği selamı iletiyorum...

Ara sıra aklıma geldikçe yeniler mağdur olmasın diye , yorum yapıp güncel tutaya çalışıyorum ama.
h yeniler çıkıyor. burada gice fake hesaplarla burayı takip ettikllerini düşünüyorum. ve tüm canlıpetşop ekibine recep ivedik in. yol yardımı çalışanlarına gönderdiği selamı iletiyorum...


Canlı Petshop aman!
onlar bu konuları takip ediyorlardır kesin. onlara çok özel saygılarımı iletiyorum. daha çok bakarsınız. bakalım ne zaman müşterisiz kalıp , japon vb satarak gümleyecekler
onlar bu konuları takip ediyorlardır kesin. onlara çok özel saygılarımı iletiyorum. daha çok bakarsınız. bakalım ne zaman müşterisiz kalıp , japon vb satarak gümleyecekler
Canlı petshop
Dolandırıcılıkta üstlerine yoktur bu şahısların....
Dolandırıcılıkta üstlerine yoktur bu şahısların....
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

