ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Şubat 2011 18:51
Son Ziyaret:
16 Şubat 2026 00:35
Toplam Mesaj:
147 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdem Yayla
Doğum Tarihi:
10 Mart 1999
Yaş:
27
İl:
Istanbul
Meslek:
Ögrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erdem Yayla
SON 10 MESAJI
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
Uzun bir süreden sonra bende aynı şekilde hobiye dönmeyi planlıyorum sanırım tek fark akvaryum ölçüleri olacak şimdiden bol şanslar diliyorum
Uzun bir süreden sonra bende aynı şekilde hobiye dönmeyi planlıyorum sanırım tek fark akvaryum ölçüleri olacak şimdiden bol şanslar diliyorum
Durso Taşırma Kutusu (overflow Box)
[QUOTE=Nuada]Ben 4-5 sene kendi yaptığım overflow boxu kullandım. Hatta askere gidip geldiğimde hala sorunsuz çalışıyordu. Sana tavsiyem dışta kalan bölmeyi biraz daha derin yap. Su akışın daha hızlı olur. Mesela akvaryumdan hortum ile su çekerken kovayı akvaryumun yanına değil de aşağıda bir yere koyuyoruz ya sistem o şekilde işlemeli.
Mesela senin çizimlerde elektrik gittiğinde dış kutudaki su seviyesi sarı çizginin olduğu kısımda kalacak. Fakat iç kısımdaki su tamamen biter. Yani bendeki öyleydi. Motor durduğunda içerdeki kutu ile dışardaki kutuda kalacak suyu hesaplamalısın. Yoksa suyu transfer eden kısımdaki su komple boşalır. Elektrikler geldiğinde akvaryumun taşar.
Benim matematiğim iyi olmadığı için ben komple göz kararı ile yapmıştım. Çok da mükemmel olmuştu. Tabi benim overflow boxun dış haznesinde durso yerine sadece iniş borusu vardı. Tam emin değilim ama senin kırmızı ve siyah olan kısımları çizdiğim şekilde uzatman gerekebilir.
[IMG]https://i.hizliresim.com/lq304E.jpg[/IMG]
İnternetten bulduğum overflow ile anlatmaya çalışayım. Karıştırmaman için renkleri aynı çizdim .
Dış kısımdaki şeffaf bölmeyi görüyorsun. Sarı ile çizdim. Motor durunca su seviyesi orada kalacak.
Diğer kısımları da görüyorsun. Sarı çizginin altında kalıyorlar. Umarım mantığı anlamışsındır.
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9PgzP.png[/IMG][/QUOTE]
Volkan bey öncelikle teşekkür ediyorum vakit ayırıp cevap verdiğiniz için mantığını doğru anladığımı düşünüyorum. Ancak şuan yurt dışında hazır taşırma kutularının ölçülerine ulaşmaya çalışıyorum son bulduğum taşırma kutusunun fotoğrafını ekledim ben bunun üzerinde bazı geliştirmeler yapıp kullanmayı planlıyorum. Ölçülerine ve bilgilerine ulaşmaya çalıştığım zaman ise sadece aşağıdaki değerlere ulaştım. Bu ölçü kutunun dış boyutun veriyor iç tarafta kullanılan ölçülere henüz ulaşamadım. Bu sorunu çözdükten sonra yapım aşaması geçmeyi planlıyorum. Tekrardan teşekkür ederim.
L 185 x W 183 x H 250mm
Flow Rate : 2500 l/h
Bulkhead Outflow: 1
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/140120190432491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/140120190432051.jpg[/IMG]
Ve ilk mesajımda bahsetmiştim akvaryum dolabından dolayı düşük hacimli sump tankı koymak zorundaydım ancak yine yurt dışı kaynaklar edindiğim bir fotoğraf bu sorunumu çözüme kavuşturdu. Diğer hobici arkadaşlara fikir olması dileğiyle fotoğrafı eklemek istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/140120190433161.jpg[/IMG]
15.01.2019 - Güncelleme
Arkadaşlar konu güncel durumdadır. Son ölçüleri aşağıdaki göründüğü gibidir. Konu ile bilgi sahibi hobici arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/150120190253261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/150120190240021.jpg[/IMG][EDIT]Soul,2019-01-15 02:53:48[/EDIT]
[QUOTE=Nuada]Ben 4-5 sene kendi yaptığım overflow boxu kullandım. Hatta askere gidip geldiğimde hala sorunsuz çalışıyordu. Sana tavsiyem dışta kalan bölmeyi biraz daha derin yap. Su akışın daha hızlı olur. Mesela akvaryumdan hortum ile su çekerken kovayı akvaryumun yanına değil de aşağıda bir yere koyuyoruz ya sistem o şekilde işlemeli.
Mesela senin çizimlerde elektrik gittiğinde dış kutudaki su seviyesi sarı çizginin olduğu kısımda kalacak. Fakat iç kısımdaki su tamamen biter. Yani bendeki öyleydi. Motor durduğunda içerdeki kutu ile dışardaki kutuda kalacak suyu hesaplamalısın. Yoksa suyu transfer eden kısımdaki su komple boşalır. Elektrikler geldiğinde akvaryumun taşar.
Benim matematiğim iyi olmadığı için ben komple göz kararı ile yapmıştım. Çok da mükemmel olmuştu. Tabi benim overflow boxun dış haznesinde durso yerine sadece iniş borusu vardı. Tam emin değilim ama senin kırmızı ve siyah olan kısımları çizdiğim şekilde uzatman gerekebilir.
[IMG]https://i.hizliresim.com/lq304E.jpg[/IMG]
İnternetten bulduğum overflow ile anlatmaya çalışayım. Karıştırmaman için renkleri aynı çizdim .
Dış kısımdaki şeffaf bölmeyi görüyorsun. Sarı ile çizdim. Motor durunca su seviyesi orada kalacak.
Diğer kısımları da görüyorsun. Sarı çizginin altında kalıyorlar. Umarım mantığı anlamışsındır.
[IMG]https://i.hizliresim.com/V9PgzP.png[/IMG][/QUOTE]
Volkan bey öncelikle teşekkür ediyorum vakit ayırıp cevap verdiğiniz için mantığını doğru anladığımı düşünüyorum. Ancak şuan yurt dışında hazır taşırma kutularının ölçülerine ulaşmaya çalışıyorum son bulduğum taşırma kutusunun fotoğrafını ekledim ben bunun üzerinde bazı geliştirmeler yapıp kullanmayı planlıyorum. Ölçülerine ve bilgilerine ulaşmaya çalıştığım zaman ise sadece aşağıdaki değerlere ulaştım. Bu ölçü kutunun dış boyutun veriyor iç tarafta kullanılan ölçülere henüz ulaşamadım. Bu sorunu çözdükten sonra yapım aşaması geçmeyi planlıyorum. Tekrardan teşekkür ederim.
L 185 x W 183 x H 250mm
Flow Rate : 2500 l/h
Bulkhead Outflow: 1
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/140120190432491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/140120190432051.jpg[/IMG]
Ve ilk mesajımda bahsetmiştim akvaryum dolabından dolayı düşük hacimli sump tankı koymak zorundaydım ancak yine yurt dışı kaynaklar edindiğim bir fotoğraf bu sorunumu çözüme kavuşturdu. Diğer hobici arkadaşlara fikir olması dileğiyle fotoğrafı eklemek istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/140120190433161.jpg[/IMG]
15.01.2019 - Güncelleme
Arkadaşlar konu güncel durumdadır. Son ölçüleri aşağıdaki göründüğü gibidir. Konu ile bilgi sahibi hobici arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/150120190253261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/150120190240021.jpg[/IMG][EDIT]Soul,2019-01-15 02:53:48[/EDIT]
Durso Taşırma Kutusu (overflow Box)
Merhaba arkadaşlar 2 yıldır 300 litrelik tankım ile hobiye devam ediyorum. 2 yıllık süre zarfında balık sayısı düzenli olarak artmış ve bir noktadan sonra kullanmakta oluğum Jebo 825 dış flitre yetersiz kalmaya başlamıştır. Temizliği dış flitrelere göre daha rahat ve debi düşmesi sorunlarının daha az olduğunu göz önüne alarak sump kurmaya karar verdim. Ancak zamanında akvaryumun taban camına veya arka camına sump için delik deldirmedim için araştırmalara başladım. Karşıma ilk önce taşırma kutusu (Overflow) sistemleri çıktı biraz daha araştırma sonunda durso'lu taşırma kutusu yapmaya karar verdim. Akvaryum dolabından dolayı sump tankını 50 litre kullanmayı düşünüyorum. Elimden geldiği kadar ve bilidğim bilgiler ışığında çizimler yaptım.
Taşırma kutusuna 3 tane 32 mm boru koymayı planlıyorum. 32 mm boru koyma sebebim ise yine forumdaki araştırmalar sonucunda 32 mm borunun 2000-3500 arası debiyi desteklediğini gösteriyordu. Bu debi akvaryumum için biraz fazla ancak bu sorunu vanalar ile çözmeyi düşünüyorum. Arka görünümden fotoğrafa baktığımız zaman en soldaki boru tam emiş borusu olmasını planlıyorum.Borunun üstünde bir delik olmayacak bu sayede tam emiş sağlamasını düşünüyorum. Ortadaki ise emniyet borumuz. En sağdaki boru ise yarım emiş borusu olmasını düşünüyorum bu borunun en soldaki borudan farkı üstünde bir delik olacak bu delik sayesinde yarım emişi sağlamasını düşünüyorum. Akvaryumun ölçülerine uygun olarak uygun ölçülerde taşırma kutusunun çizimlerini gerçekleştirdim. Ancak ölçülerin doğruluğu konusunda emin değilim. Planladığım kutunun 30 cm gibi genişliği var. Bu ölçüyü düşürmeyi planlıyorum. 30 cm genişlik ne kadar suyu sump tankına gönderir vanalara ayar yaptığım zaman tahliye borusundan sump tankına inen su tankı taşırır mı ? Bunun gibi tartışılacak bir çok soru var aklımda ilk önce sizlerin çizimler hakkında yapılan yanlışlıklar ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Bu düzenlemeler yapıldıktan sonra ince hesap ve ölçüm konularına geçmek istiyorum.
3D VE 2D ÇİZİMLER;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/130120190311521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/130120190311531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/130120190312191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/130120190323491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/130120190351111.jpg[/IMG][EDIT]Soul,2019-01-13 03:52:54[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar 2 yıldır 300 litrelik tankım ile hobiye devam ediyorum. 2 yıllık süre zarfında balık sayısı düzenli olarak artmış ve bir noktadan sonra kullanmakta oluğum Jebo 825 dış flitre yetersiz kalmaya başlamıştır. Temizliği dış flitrelere göre daha rahat ve debi düşmesi sorunlarının daha az olduğunu göz önüne alarak sump kurmaya karar verdim. Ancak zamanında akvaryumun taban camına veya arka camına sump için delik deldirmedim için araştırmalara başladım. Karşıma ilk önce taşırma kutusu (Overflow) sistemleri çıktı biraz daha araştırma sonunda durso'lu taşırma kutusu yapmaya karar verdim. Akvaryum dolabından dolayı sump tankını 50 litre kullanmayı düşünüyorum. Elimden geldiği kadar ve bilidğim bilgiler ışığında çizimler yaptım.
Taşırma kutusuna 3 tane 32 mm boru koymayı planlıyorum. 32 mm boru koyma sebebim ise yine forumdaki araştırmalar sonucunda 32 mm borunun 2000-3500 arası debiyi desteklediğini gösteriyordu. Bu debi akvaryumum için biraz fazla ancak bu sorunu vanalar ile çözmeyi düşünüyorum. Arka görünümden fotoğrafa baktığımız zaman en soldaki boru tam emiş borusu olmasını planlıyorum.Borunun üstünde bir delik olmayacak bu sayede tam emiş sağlamasını düşünüyorum. Ortadaki ise emniyet borumuz. En sağdaki boru ise yarım emiş borusu olmasını düşünüyorum bu borunun en soldaki borudan farkı üstünde bir delik olacak bu delik sayesinde yarım emişi sağlamasını düşünüyorum. Akvaryumun ölçülerine uygun olarak uygun ölçülerde taşırma kutusunun çizimlerini gerçekleştirdim. Ancak ölçülerin doğruluğu konusunda emin değilim. Planladığım kutunun 30 cm gibi genişliği var. Bu ölçüyü düşürmeyi planlıyorum. 30 cm genişlik ne kadar suyu sump tankına gönderir vanalara ayar yaptığım zaman tahliye borusundan sump tankına inen su tankı taşırır mı ? Bunun gibi tartışılacak bir çok soru var aklımda ilk önce sizlerin çizimler hakkında yapılan yanlışlıklar ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Bu düzenlemeler yapıldıktan sonra ince hesap ve ölçüm konularına geçmek istiyorum.
3D VE 2D ÇİZİMLER;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/130120190311521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/130120190311531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/130120190312191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/130120190323491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/130120190351111.jpg[/IMG][EDIT]Soul,2019-01-13 03:52:54[/EDIT]
Demasoni Tür Tavsiyesi
[QUOTE=Serkanhan]Msobo magunga güzel olur.. [/QUOTE]
Msobo magunga demasonilerin yanında sıkıntı çıkarır mı bildiğim kadarıyla ağresif bir tür durum ne olur ?
[QUOTE=Serkanhan]Msobo magunga güzel olur.. [/QUOTE]
Msobo magunga demasonilerin yanında sıkıntı çıkarır mı bildiğim kadarıyla ağresif bir tür durum ne olur ?
Demasoni Tür Tavsiyesi
Merhaba ;
300 litrelik tankım'da 1 senedir 11 adet demasoni ve 1 adet otocinclus beslemekteyim. Saulosi eklemeyi düşünüyorum uyum sorunu olur mu ? Ayrıca farklı tür önerilerinize de bekliyorum.
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/190120181729091.jpg[/IMG]
Merhaba ;
300 litrelik tankım'da 1 senedir 11 adet demasoni ve 1 adet otocinclus beslemekteyim. Saulosi eklemeyi düşünüyorum uyum sorunu olur mu ? Ayrıca farklı tür önerilerinize de bekliyorum.
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/190120181729091.jpg[/IMG]
Kumdaki Yosun Sorunu
[QUOTE=Kınayu]Selamlar 3-4 vatoz gayet iyi olacaktır.Daha çok tabanda gezdiklerinden.[/QUOTE]
Bir tane Otocinclus almayı düşünüyorum ancak kayaların üzerindeki yosunları yemesinde korktuğum için almıyorum karartma yöntemi denedikten sonra son çare almayı düşünüyorum [EDIT]Soul,2016-08-11 00:31:45[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar 3-4 vatoz gayet iyi olacaktır.Daha çok tabanda gezdiklerinden.[/QUOTE]
Bir tane Otocinclus almayı düşünüyorum ancak kayaların üzerindeki yosunları yemesinde korktuğum için almıyorum karartma yöntemi denedikten sonra son çare almayı düşünüyorum [EDIT]Soul,2016-08-11 00:31:45[/EDIT]
Kumdaki Yosun Sorunu
[QUOTE=mek44]Syano bacter gibi geldi bana forumda konuları mevcut bi bakmanızı öneririm..[/QUOTE]
Öncelikle ilgilenip cevap verdiğiniz için teşekkürler forumda pek bir şey bulamadım link yada biraz daha detaylı bilgi verirmisiniz ?
[QUOTE=mek44]Syano bacter gibi geldi bana forumda konuları mevcut bi bakmanızı öneririm..[/QUOTE]
Öncelikle ilgilenip cevap verdiğiniz için teşekkürler forumda pek bir şey bulamadım link yada biraz daha detaylı bilgi verirmisiniz ?
Kumdaki Yosun Sorunu
Merhaba 300 L demasoni akvaryumumda kumun üzerinde yeşil renkte yosun oluşumu başladı. Kayaların üzerindeki yosunların kalmasını istiyorum. Kumun üzerindeki yosunlardan nasıl kurtulabilirim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160020341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160020481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160021141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160021411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160033461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160024481.jpg[/IMG]
Merhaba 300 L demasoni akvaryumumda kumun üzerinde yeşil renkte yosun oluşumu başladı. Kayaların üzerindeki yosunların kalmasını istiyorum. Kumun üzerindeki yosunlardan nasıl kurtulabilirim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160020341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160020481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160021141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160021411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160033461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106455/090820160024481.jpg[/IMG]
Taban Camı
[QUOTE=Kınayu]Hayır yararı olmaz öncesinde zaten kayıt camları mevcut görüntü ve kafanız rahat etmesi açısından en iyi yöntem benim dediğim olacaktır [:iyi:][/QUOTE]
Yöntemi biraz daha detaylı anlatırmısınız tam olarak anlayamadım
[QUOTE=Kınayu]Hayır yararı olmaz öncesinde zaten kayıt camları mevcut görüntü ve kafanız rahat etmesi açısından en iyi yöntem benim dediğim olacaktır [:iyi:][/QUOTE]
Yöntemi biraz daha detaylı anlatırmısınız tam olarak anlayamadım
Taban Camı
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar öncelikle büyük geçmiş olsun [:((] Bu durumda en iyi yapacağınız işlem akvaryum alt tabanına 3 X 3 cm bir alüminyum köşebet dönmek 45 dereceli keserek ve kırılmış noktaya gelen köşebent ile arasına bolca silikon sıkarak ve öncesinde kırılan cam ve çatlayan yerleri iyice doldurarak.Akvaryum Silikonuyla.Bunu yapabilirsiniz.Bir sorun çıkacağını sanmıyorum akvaryum içerisinden kayıtlar var.Saygılar.[/QUOTE]
Öncelikle cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim elimle zarar gören yeri silikon ile doldurdum ve elimle şeklini verdim bi sorun olacağını sanmıyorum zaten içeriye straforda yerleştiricem ve fazla kaya yoğunluğu olmıcak. Zarar gören köşeye içerden bir cam parçası daha yerleştirsem sizce bi faydası olur mu ?
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar öncelikle büyük geçmiş olsun [:((] Bu durumda en iyi yapacağınız işlem akvaryum alt tabanına 3 X 3 cm bir alüminyum köşebet dönmek 45 dereceli keserek ve kırılmış noktaya gelen köşebent ile arasına bolca silikon sıkarak ve öncesinde kırılan cam ve çatlayan yerleri iyice doldurarak.Akvaryum Silikonuyla.Bunu yapabilirsiniz.Bir sorun çıkacağını sanmıyorum akvaryum içerisinden kayıtlar var.Saygılar.[/QUOTE]
Öncelikle cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim elimle zarar gören yeri silikon ile doldurdum ve elimle şeklini verdim bi sorun olacağını sanmıyorum zaten içeriye straforda yerleştiricem ve fazla kaya yoğunluğu olmıcak. Zarar gören köşeye içerden bir cam parçası daha yerleştirsem sizce bi faydası olur mu ?
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
