ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
seçkin DEVECİ
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2011 12:24
Son Ziyaret:
04 Ekim 2011 10:51
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
seçkin DEVECİ
Doğum Tarihi:
31 Ağustos 1987
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Su Piresi Üretim Denemesi
[QUOTE=telkarinn] [QUOTE=seçkin DEVECİ] Hocam geçmiş olsun. Ölüleri ayırın 5 lt lik su şişesi olabilir yavru çıkcaktır onlardan ortalama 1 haftaya kadar bende öyle oluyor. Yaşayanları da akvaryumu ya da kabı neyle besliyorsanız boşaltıp akvaryumunuzun suyuyla doldurup içine atın akvaryumdaki suyu kullanmanız sistemin oturmasını daha kolaylaştırcaktır. Ölüler zehirleme yapıyor mu yapmıyor mu bilmiyorum ama diptekilere takılıp kurtulamak için can çekiştiğini gözlemlemiştim kesinlikle öneririm. Ya ayırıp yavruları bekleyin ya da çekim yaparken gelenlerle birlikte balıklara verin ben şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım.
Saygılar..
[/QUOTE]
Hocam imkanın varsa 2 ayrı kapta beslemeni öneririm.
Saygılar..
[QUOTE=telkarinn] [QUOTE=seçkin DEVECİ] Hocam geçmiş olsun. Ölüleri ayırın 5 lt lik su şişesi olabilir yavru çıkcaktır onlardan ortalama 1 haftaya kadar bende öyle oluyor. Yaşayanları da akvaryumu ya da kabı neyle besliyorsanız boşaltıp akvaryumunuzun suyuyla doldurup içine atın akvaryumdaki suyu kullanmanız sistemin oturmasını daha kolaylaştırcaktır. Ölüler zehirleme yapıyor mu yapmıyor mu bilmiyorum ama diptekilere takılıp kurtulamak için can çekiştiğini gözlemlemiştim kesinlikle öneririm. Ya ayırıp yavruları bekleyin ya da çekim yaparken gelenlerle birlikte balıklara verin ben şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım.
Saygılar..
[/QUOTE]
Anladım hocam. Ya benim su da oturmuştu aslında iki haftadır su iyiydi. Kaç sefer de hasat yapıp balıklarıma ziyafet çektim yani ama birden birde gidince şok oldum. Akvaryum suyu kullanıyorum zaten ben. hem su dinlenmiş oluyo hem de su pireleri için akvaryum suyunun daha iyi olacağını duymuştum kaç kişiden.
[/QUOTE]Hocam imkanın varsa 2 ayrı kapta beslemeni öneririm.
Saygılar..
Su Piresi Üretim Denemesi
Hocam geçmiş olsun. Ölüleri ayırın 5 lt lik su şişesi olabilir yavru çıkcaktır onlardan ortalama 1 haftaya kadar bende öyle oluyor. Yaşayanları da akvaryumu ya da kabı neyle besliyorsanız boşaltıp akvaryumunuzun suyuyla doldurup içine atın akvaryumdaki suyu kullanmanız sistemin oturmasını daha kolaylaştırcaktır. Ölüler zehirleme yapıyor mu yapmıyor mu bilmiyorum ama diptekilere takılıp kurtulamak için can çekiştiğini gözlemlemiştim kesinlikle öneririm. Ya ayırıp yavruları bekleyin ya da çekim yaparken gelenlerle birlikte balıklara verin ben şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım.
Saygılar..
seçkin DEVECİ 2011-06-07 12:28:59
Hocam geçmiş olsun. Ölüleri ayırın 5 lt lik su şişesi olabilir yavru çıkcaktır onlardan ortalama 1 haftaya kadar bende öyle oluyor. Yaşayanları da akvaryumu ya da kabı neyle besliyorsanız boşaltıp akvaryumunuzun suyuyla doldurup içine atın akvaryumdaki suyu kullanmanız sistemin oturmasını daha kolaylaştırcaktır. Ölüler zehirleme yapıyor mu yapmıyor mu bilmiyorum ama diptekilere takılıp kurtulamak için can çekiştiğini gözlemlemiştim kesinlikle öneririm. Ya ayırıp yavruları bekleyin ya da çekim yaparken gelenlerle birlikte balıklara verin ben şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım.
Saygılar..
Su Piresi Üretim Denemesi
Merhaba;
Konu açıldığından beri takip edip araştırıyorum. Herkes farklı yöntemler bulmuş elbette ürüyorlardır ama pireler için bu kadar zahmete gerek yok bence.
3 aydır pire besliyorum ilk aldığımda yer olmamasından dolayı pet şişede ağzı kapalı 1 gün kalmıştı bi de acemilikten dolayı :S 2 porsiyon pireden 10 20 tane kalmıştı. Sonra ağzı açık bir şekilde 400 km yol geldi ve 10ar lt lik 2 akvaryumda şimidiki sayısını tahmin edemiyorum. :)
En başta diğer arkadaşların yaptığı gibi yemleri ezdim sulandırdm düzenli temizlik yaptım hava verdim sonra ölüleri pislikleri 5 lt lik şişede tutmuştum. Okul yüzünden fazla ilgilenemedim ve o kabı önemsememiştim. Tekrar temizlik yapcağım zaman yaklaşık 1 hafta sonra orada daha çok pirenin ürediğini fark ettim. Yani o kadar üstüne düşmeye gerek yok. Akvaryumlar küçük olduğundan dolayı serin saatlerde dışarı koyuyorum ve çılgınlar gibi kendi eksenleri etrafında dönmeye başlıyorlar. Yani ışığı çok seviyorlar. ışığın yaptığı yosunlarla besleniyorlar ve 2 aydır hiç bir yemleme yapmadım! Çok sıcakta ve çok soğukta kesin ölüyorlar acı tecrübeyle test edildi ama normal şartlarda tekrar çok hızlı ürüyorlar.
Kiraz karides akvaryumunda da beslenebiliyor ve aynı hızla üreyebiliyorlar boş akvaryumu veya yeri olmayan arkadaşlara tavsiye ederim.
Çok uzun oldu ve diğer arkadaşlarında söylediği şeylerde var ama tecrübelerimi paylaşmak istedim.
Saygılar..
Merhaba;
Konu açıldığından beri takip edip araştırıyorum. Herkes farklı yöntemler bulmuş elbette ürüyorlardır ama pireler için bu kadar zahmete gerek yok bence.
3 aydır pire besliyorum ilk aldığımda yer olmamasından dolayı pet şişede ağzı kapalı 1 gün kalmıştı bi de acemilikten dolayı :S 2 porsiyon pireden 10 20 tane kalmıştı. Sonra ağzı açık bir şekilde 400 km yol geldi ve 10ar lt lik 2 akvaryumda şimidiki sayısını tahmin edemiyorum. :)
En başta diğer arkadaşların yaptığı gibi yemleri ezdim sulandırdm düzenli temizlik yaptım hava verdim sonra ölüleri pislikleri 5 lt lik şişede tutmuştum. Okul yüzünden fazla ilgilenemedim ve o kabı önemsememiştim. Tekrar temizlik yapcağım zaman yaklaşık 1 hafta sonra orada daha çok pirenin ürediğini fark ettim. Yani o kadar üstüne düşmeye gerek yok. Akvaryumlar küçük olduğundan dolayı serin saatlerde dışarı koyuyorum ve çılgınlar gibi kendi eksenleri etrafında dönmeye başlıyorlar. Yani ışığı çok seviyorlar. ışığın yaptığı yosunlarla besleniyorlar ve 2 aydır hiç bir yemleme yapmadım! Çok sıcakta ve çok soğukta kesin ölüyorlar acı tecrübeyle test edildi ama normal şartlarda tekrar çok hızlı ürüyorlar.
Kiraz karides akvaryumunda da beslenebiliyor ve aynı hızla üreyebiliyorlar boş akvaryumu veya yeri olmayan arkadaşlara tavsiye ederim.
Çok uzun oldu ve diğer arkadaşlarında söylediği şeylerde var ama tecrübelerimi paylaşmak istedim.
Saygılar..
Bitki akvaryumu için öneri
Forumu biraz araştırırsanız sorularınızın cevabını fazlasıyla bulabilirsiniz.
Saygılar..
Forumu biraz araştırırsanız sorularınızın cevabını fazlasıyla bulabilirsiniz.
Saygılar..
Sizce hangisi
O hacimde bir akvaryumu hazır almanızı öneririm ki Ankara'da benim bildiğim 2 tane firma bulunmaktadır.Ucuza mal etcem diye böyle bir riske girmeye gerek yok bence.
Sonra yaşanabilcek sıkıntıların üzüntüsü maliyetinden daha fazla olabilir.
Saygılar..
O hacimde bir akvaryumu hazır almanızı öneririm ki Ankara'da benim bildiğim 2 tane firma bulunmaktadır.Ucuza mal etcem diye böyle bir riske girmeye gerek yok bence.
Sonra yaşanabilcek sıkıntıların üzüntüsü maliyetinden daha fazla olabilir.
Saygılar..
Silikon zehiri ile ilgili
1- Tuzlu su ile iyice yıkamanızı öneririm ama emin olmadan da koyma taraftarı değilim açıkcası..
2- akvaryum silikonu kullandığınız için bir sorun yaşamazsınız..
Saygılar..
1- Tuzlu su ile iyice yıkamanızı öneririm ama emin olmadan da koyma taraftarı değilim açıkcası..
2- akvaryum silikonu kullandığınız için bir sorun yaşamazsınız..
Saygılar..
İlk Akvaryumum
Hayırlı olsun.
Diğer arkadaşların dediği gibi balıkları değiştirin canlı doğuran türleri 2-3 japon vs. ya da imkanınız varsa akvaryumun hacmini balıkların ihtiyaçlarını karşılacak boyuta çıkarın.
Acele etmeden forumdan iyice araştırıp sonra akvaryum içini bir şeyler yaparsanız daha sağlıklı ve mutlu balıklara sahip olacağınızı düşünüyorum.
Saygılar..
Hayırlı olsun.
Diğer arkadaşların dediği gibi balıkları değiştirin canlı doğuran türleri 2-3 japon vs. ya da imkanınız varsa akvaryumun hacmini balıkların ihtiyaçlarını karşılacak boyuta çıkarın.
Acele etmeden forumdan iyice araştırıp sonra akvaryum içini bir şeyler yaparsanız daha sağlıklı ve mutlu balıklara sahip olacağınızı düşünüyorum.
Saygılar..
Arşivden seçmeler
Çok kaliteli ve estetik fotoğraflar tebrik ederim..
Çok kaliteli ve estetik fotoğraflar tebrik ederim..
''ALİCAN ÖZTÜRK'' İsimli Şahısa Dikkat !
[QUOTE=Burak Bulut] [QUOTE=seçkin DEVECİ]Öncelikle böyle bir konuda sorun yaşayan arkadaş(lar)a geçmiş olsun diyorum. İnşallah yaptığı yanlışın farkına varır ve bir daha böyle saçma sapan kişiliğine laf söyletcek davranışlardan uzak durur.
Bütün yazılanları tek tek okudum sorun yaratan kişi 1 tane mesaj atmış ama konu o kadar çok gereksiz yerlere taşınmış ki ; Özellikle öğrenciliği duygu sömürüsü yapıyorlar öğrenci parası yoksa almasın gibi itamlar çok yanlış bende öğrenciyim yeri geliyor forumdan ufak tefek alışveriş yapıyorum ve fiyat fazla gelirse pazarlık olur mu diye soruyorum. Bunu da sadece öğrencilerin değil bir çok kişinin yaptığını düşünüyorum. Forumda bir çok iyi niyetli kişinin olduğunun farkındayım bu kalabalıkta da kötü niyetli kişiler malesef olacaktır. Forumu daha çok bilgilemek için kullanan yani çok tanınmayan kişililerle alıışveriş yapılmamasının düşünülmesi de çok ön yargılı bir tutum.
Bu sitede bu düşüncelerin olması çok üzücü..
Saygılar..
[/QUOTE]
Bu alışveriş konusunda forum değil her zaman dikkatli olmak gerekli değil mi sizce de ? Her an her yerde böyle kişilerle malesef karşılaşabiliyoruz.
Kendi adıma konuşcak olursam akıl vermek yerine akıl almak olayını burada daha çok yapıyorum. Öğrencek çok şeyimin olduğunu düşünerek .Çünkü burada çok fazla şey öğrendim öğrenmeye de devam edeceğim. Tanınmış kişiler hakkında ki yorumunuza katılıyorum ve dinlenilmesi gerektiğini de düşünüyorum zaten.
Benim rahatsız olduğum konu öğrenciliğin duygu sömüsürü değil de bazen mecburiyet olduğunu düşünmeniz ve böyle kişiler için herkezi zan altında bırakmanızdır.
Son olarak bende burayı pet shop olarak görmüyorum ama herkez gibi bende alışveriş yapıyorum.
Saygılar..
[QUOTE=Burak Bulut] [QUOTE=seçkin DEVECİ]Öncelikle böyle bir konuda sorun yaşayan arkadaş(lar)a geçmiş olsun diyorum. İnşallah yaptığı yanlışın farkına varır ve bir daha böyle saçma sapan kişiliğine laf söyletcek davranışlardan uzak durur.
Bütün yazılanları tek tek okudum sorun yaratan kişi 1 tane mesaj atmış ama konu o kadar çok gereksiz yerlere taşınmış ki ; Özellikle öğrenciliği duygu sömürüsü yapıyorlar öğrenci parası yoksa almasın gibi itamlar çok yanlış bende öğrenciyim yeri geliyor forumdan ufak tefek alışveriş yapıyorum ve fiyat fazla gelirse pazarlık olur mu diye soruyorum. Bunu da sadece öğrencilerin değil bir çok kişinin yaptığını düşünüyorum. Forumda bir çok iyi niyetli kişinin olduğunun farkındayım bu kalabalıkta da kötü niyetli kişiler malesef olacaktır. Forumu daha çok bilgilemek için kullanan yani çok tanınmayan kişililerle alıışveriş yapılmamasının düşünülmesi de çok ön yargılı bir tutum.
Bu sitede bu düşüncelerin olması çok üzücü..
Saygılar..
[/QUOTE]
Merhaba üzülmeniz yersiz.
Evet forumda tanınmayanlardan alış veriş yapılmaması gerektiğini savunuyorum. Ama bu savunma şu şekilde; bu kişilerden alışveriş yaparsan kendini birazda olsa koruma altına alırsın ama bu kişilerden değilde başkasından yaparsan burada savunmasız kalma ihtimalin var. Fakat bunu çarpıtıp sadece bu kişilerden alış veriş yapın gibi bir sonuç çıkarılmamalı. Sonuçta herkesin kendine göre arama ve sonuca ulaşma kriterleri vardır. Ben sadece göreceli bir kavramda düşüncelerimi ve karar mekanizmamı gündeme getirdim.
Bu arada tanınmış kişiler genelde bu hobiye doygun kişilerdir emin olun verdiğinizin fazlasını alırsınız.
Ayrıca bu tartışmaları şu şekilde de düşünmek lazım burası bilgi paylaşım platformudur alış veriş sitesi değil.
[/QUOTE]Bu alışveriş konusunda forum değil her zaman dikkatli olmak gerekli değil mi sizce de ? Her an her yerde böyle kişilerle malesef karşılaşabiliyoruz.
Kendi adıma konuşcak olursam akıl vermek yerine akıl almak olayını burada daha çok yapıyorum. Öğrencek çok şeyimin olduğunu düşünerek .Çünkü burada çok fazla şey öğrendim öğrenmeye de devam edeceğim. Tanınmış kişiler hakkında ki yorumunuza katılıyorum ve dinlenilmesi gerektiğini de düşünüyorum zaten.
Benim rahatsız olduğum konu öğrenciliğin duygu sömüsürü değil de bazen mecburiyet olduğunu düşünmeniz ve böyle kişiler için herkezi zan altında bırakmanızdır.
Son olarak bende burayı pet shop olarak görmüyorum ama herkez gibi bende alışveriş yapıyorum.
Saygılar..
''ALİCAN ÖZTÜRK'' İsimli Şahısa Dikkat !
Öncelikle böyle bir konuda sorun yaşayan arkadaş(lar)a geçmiş olsun diyorum. İnşallah yaptığı yanlışın farkına varır ve bir daha böyle saçma sapan kişiliğine laf söyletcek davranışlardan uzak durur.
Bütün yazılanları tek tek okudum sorun yaratan kişi 1 tane mesaj atmış ama konu o kadar çok gereksiz yerlere taşınmış ki ; Özellikle öğrenciliği duygu sömürüsü yapıyorlar öğrenci parası yoksa almasın gibi itamlar çok yanlış bende öğrenciyim yeri geliyor forumdan ufak tefek alışveriş yapıyorum ve fiyat fazla gelirse pazarlık olur mu diye soruyorum. Bunu da sadece öğrencilerin değil bir çok kişinin yaptığını düşünüyorum. Forumda bir çok iyi niyetli kişinin olduğunun farkındayım bu kalabalıkta da kötü niyetli kişiler malesef olacaktır. Forumu daha çok bilgilemek için kullanan yani çok tanınmayan kişililerle alıışveriş yapılmamasının düşünülmesi de çok ön yargılı bir tutum.
Bu sitede bu düşüncelerin olması çok üzücü..
Saygılar..
Öncelikle böyle bir konuda sorun yaşayan arkadaş(lar)a geçmiş olsun diyorum. İnşallah yaptığı yanlışın farkına varır ve bir daha böyle saçma sapan kişiliğine laf söyletcek davranışlardan uzak durur.
Bütün yazılanları tek tek okudum sorun yaratan kişi 1 tane mesaj atmış ama konu o kadar çok gereksiz yerlere taşınmış ki ; Özellikle öğrenciliği duygu sömürüsü yapıyorlar öğrenci parası yoksa almasın gibi itamlar çok yanlış bende öğrenciyim yeri geliyor forumdan ufak tefek alışveriş yapıyorum ve fiyat fazla gelirse pazarlık olur mu diye soruyorum. Bunu da sadece öğrencilerin değil bir çok kişinin yaptığını düşünüyorum. Forumda bir çok iyi niyetli kişinin olduğunun farkındayım bu kalabalıkta da kötü niyetli kişiler malesef olacaktır. Forumu daha çok bilgilemek için kullanan yani çok tanınmayan kişililerle alıışveriş yapılmamasının düşünülmesi de çok ön yargılı bir tutum.
Bu sitede bu düşüncelerin olması çok üzücü..
Saygılar..
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var Cyber_Scout, 23:14
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

