ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ahmedis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Kasım 2008 19:57
Son Ziyaret:
10 Haziran 2026 23:27
Toplam Mesaj:
327 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1993
Yaş:
33
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryumun Silikonlarında Hava Kabarcığı!
[QUOTE=bendeniztayfun]Endişe edilecek bir durum yok. İçiniz rahat olsun.[/QUOTE]
Hocam ben de Süleymanpaşa'dayım. Akvaryumu da tavsiye üzerine Çorlu'da bir ustaya yaptırdım 30 küsür yıldır bu işi yapıyormuş. Elbet düzgün iş çıkarmışlardır ama işte kiracısın, yerler parke. İki kere akvaryum indirip kaldırdık. Hanımla papaz olmak da var işin ucunda :D İster istemez endişe oluyor.
[QUOTE=bendeniztayfun]Endişe edilecek bir durum yok. İçiniz rahat olsun.[/QUOTE]
Hocam ben de Süleymanpaşa'dayım. Akvaryumu da tavsiye üzerine Çorlu'da bir ustaya yaptırdım 30 küsür yıldır bu işi yapıyormuş. Elbet düzgün iş çıkarmışlardır ama işte kiracısın, yerler parke. İki kere akvaryum indirip kaldırdık. Hanımla papaz olmak da var işin ucunda :D İster istemez endişe oluyor.
Yeni Akvaryumun Silikonlarında Hava Kabarcığı!
Aşırı büyük, birleşik şekilde göremedim. Noktasal olmasına rağmen yoğun olunca tedirgin oldum. Elimle önden yandan bastırıyorum ama herhangi bir hareket yok sabit görünüyorlar. [EDIT]Ahmedis,2025-04-22 22:29:58[/EDIT]
Aşırı büyük, birleşik şekilde göremedim. Noktasal olmasına rağmen yoğun olunca tedirgin oldum. Elimle önden yandan bastırıyorum ama herhangi bir hareket yok sabit görünüyorlar. [EDIT]Ahmedis,2025-04-22 22:29:58[/EDIT]
Yeni Akvaryumun Silikonlarında Hava Kabarcığı!
Arkadaşlar selamlar,
Geçen haftalarda ikinci el bir akvaryum alıp taşırken köşesini kırmıştım. Tamir ettim fakat içime sinmedi onu çok uygun fiyata verip, almışken sıfır olsun dedim. Aynısından yeni bir akvaryum yaptırdım. Boyutu 120x50x55 10 mm camdan kayıtlı kuşaklı. Akvaryumu sorunsuz şekilde getirip, doldurdum ertesi gün yan ve ön camların birleştiği noktada hava kabarcıkları gördüm. Akvaryumcuyla görüştüm ve bunun normal olduğunu, silikonun esneme payı olduğunu belirtti. Tecrübeli arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz? Daha önce bu büyüklükte akvaryumum olmamıştı o yüzden doğru bir yorum yapamıyorum. 330 litre su dekorlar,balıklar hepsi içinde şimdi yine düşüncelere daldım. Ara vererek 20 senedir devam ettirdiğim hobimden soğudum resmen. Sızdırma vs yok ama ya ben yokken patlarsa bir şey olursa korkusu yetiyor. Akvaryumu kuralı 3 gün oldu.
Sağ taraf
[url=https://hizliresim.com/6jv1szn][img]https://i.hizliresim.com/6jv1szn.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/jb0y6cd][img]https://i.hizliresim.com/jb0y6cd.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/g1lpi07][img]https://i.hizliresim.com/g1lpi07.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/3qnmvzz][img]https://i.hizliresim.com/3qnmvzz.jpeg[/img][/url]
Sol
[url=https://hizliresim.com/2dh9y9b][img]https://i.hizliresim.com/2dh9y9b.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/r5qu75l][img]https://i.hizliresim.com/r5qu75l.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/b1zfwbj][img]https://i.hizliresim.com/b1zfwbj.jpeg[/img][/url]
Arkadaşlar selamlar,
Geçen haftalarda ikinci el bir akvaryum alıp taşırken köşesini kırmıştım. Tamir ettim fakat içime sinmedi onu çok uygun fiyata verip, almışken sıfır olsun dedim. Aynısından yeni bir akvaryum yaptırdım. Boyutu 120x50x55 10 mm camdan kayıtlı kuşaklı. Akvaryumu sorunsuz şekilde getirip, doldurdum ertesi gün yan ve ön camların birleştiği noktada hava kabarcıkları gördüm. Akvaryumcuyla görüştüm ve bunun normal olduğunu, silikonun esneme payı olduğunu belirtti. Tecrübeli arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz? Daha önce bu büyüklükte akvaryumum olmamıştı o yüzden doğru bir yorum yapamıyorum. 330 litre su dekorlar,balıklar hepsi içinde şimdi yine düşüncelere daldım. Ara vererek 20 senedir devam ettirdiğim hobimden soğudum resmen. Sızdırma vs yok ama ya ben yokken patlarsa bir şey olursa korkusu yetiyor. Akvaryumu kuralı 3 gün oldu.
Sağ taraf
[url=https://hizliresim.com/6jv1szn][img]https://i.hizliresim.com/6jv1szn.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/jb0y6cd][img]https://i.hizliresim.com/jb0y6cd.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/g1lpi07][img]https://i.hizliresim.com/g1lpi07.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/3qnmvzz][img]https://i.hizliresim.com/3qnmvzz.jpeg[/img][/url]
Sol
[url=https://hizliresim.com/2dh9y9b][img]https://i.hizliresim.com/2dh9y9b.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/r5qu75l][img]https://i.hizliresim.com/r5qu75l.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/b1zfwbj][img]https://i.hizliresim.com/b1zfwbj.jpeg[/img][/url]
Akvaryum Taban Camında Kırık!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/070420252257501.jpg[/IMG]
Dört köşeye de 8 mm camdan köşebentler ekledim. Tek tarafa ekleyince çirkin duruyordu fazla cam göz çıkarmaz diyerekten... Bakalım yarın akşam da 100 litre civarı bir su doldururum. Sonrasında birkaç gün beklerim sonuçları. Herkese teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/070420252257501.jpg[/IMG]
Dört köşeye de 8 mm camdan köşebentler ekledim. Tek tarafa ekleyince çirkin duruyordu fazla cam göz çıkarmaz diyerekten... Bakalım yarın akşam da 100 litre civarı bir su doldururum. Sonrasında birkaç gün beklerim sonuçları. Herkese teşekkürler.
Akvaryum Taban Camında Kırık!
Akvaryumu taşımama yardım edecek birini bulup yerine yerleştirdim. Altına kalın spor matı koydum. Camın altını da görebildim sandığım kadar derin değil gibi görünüyor. Bol silikonla düşen parçayı yapıştırdım. Yarın da camdıdan 8 mm üçgen parçalar kestirip köşelere kalın bir silikon tabakasıyla yapıştıracağım. Dediğinz gibi önce 2 gün falan yüzde 15 dolduracağım sonrasında bir o kadar daha...Tek sefer de değil de parça parça doldurmayı düşünüyorum haftasonuna kadar.
Kırık uçta kalmış aşağıya doğru devam eden kılcal bir çatlak vs göremedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252358161.jpg[/IMG]
Yapıştırılmış hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252358551.jpg[/IMG]
İçeriden bu köşelere parçaları koyacağım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252359121.jpg[/IMG]
Şimdilik dengeli duruyor...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252359411.jpg[/IMG]
Akvaryumu taşımama yardım edecek birini bulup yerine yerleştirdim. Altına kalın spor matı koydum. Camın altını da görebildim sandığım kadar derin değil gibi görünüyor. Bol silikonla düşen parçayı yapıştırdım. Yarın da camdıdan 8 mm üçgen parçalar kestirip köşelere kalın bir silikon tabakasıyla yapıştıracağım. Dediğinz gibi önce 2 gün falan yüzde 15 dolduracağım sonrasında bir o kadar daha...Tek sefer de değil de parça parça doldurmayı düşünüyorum haftasonuna kadar.
Kırık uçta kalmış aşağıya doğru devam eden kılcal bir çatlak vs göremedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252358161.jpg[/IMG]
Yapıştırılmış hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252358551.jpg[/IMG]
İçeriden bu köşelere parçaları koyacağım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252359121.jpg[/IMG]
Şimdilik dengeli duruyor...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252359411.jpg[/IMG]
Akvaryum Taban Camında Kırık!
O kısımda kuşakların da silikonları var da. İlave cam parçası da yapmam daha da kuvvetlendirirse öyle yapayım. Yapıştırmayı deneyeceksem de muhtemelen direk balkonda uygulayacağım. 1 haftada da beklerim sorun değil yeter ki sorun çıkmasın. Deveyi piremi yapıyorum yoksa önemli bir meselemi ona karar verememiştim. Eğer 3 4 gün bekledikten sonra su vs görmezsem güvenlidir diyebilir miyim?[EDIT]Ahmedis,2025-04-06 10:06:04[/EDIT]
Gündüz gözüyle daha net fotoğraflar çekebildim. Yanıma taşıyacak birisi henüz olmadığı için indiremedim :/ flashla çekimde daha derin görünüyordu kırık...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143301.jpg[/IMG]
O kısımda kuşakların da silikonları var da. İlave cam parçası da yapmam daha da kuvvetlendirirse öyle yapayım. Yapıştırmayı deneyeceksem de muhtemelen direk balkonda uygulayacağım. 1 haftada da beklerim sorun değil yeter ki sorun çıkmasın. Deveyi piremi yapıyorum yoksa önemli bir meselemi ona karar verememiştim. Eğer 3 4 gün bekledikten sonra su vs görmezsem güvenlidir diyebilir miyim?[EDIT]Ahmedis,2025-04-06 10:06:04[/EDIT]
Gündüz gözüyle daha net fotoğraflar çekebildim. Yanıma taşıyacak birisi henüz olmadığı için indiremedim :/ flashla çekimde daha derin görünüyordu kırık...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143301.jpg[/IMG]
Akvaryum Taban Camında Kırık!
İş değiştirme seviyesine gelirse direk alt camı komple sıfır camla da değiştirebilirim. Çok kıllanırım bu tarz konulardan hacim de yüksek... Dediğinizi düşüneceğim arabadan henüz çıkarmadım bile öyle duruyor şuan.
İş değiştirme seviyesine gelirse direk alt camı komple sıfır camla da değiştirebilirim. Çok kıllanırım bu tarz konulardan hacim de yüksek... Dediğinizi düşüneceğim arabadan henüz çıkarmadım bile öyle duruyor şuan.
Akvaryum Taban Camında Kırık!
Kırığın bu kadar ciddi olacabileceğini düşünmemiştim açıkcası. Kendim beceremem ama akvaryum üreten birilerine götürüp baktırsam mı çok kararsız kaldım.
Kırığın bu kadar ciddi olacabileceğini düşünmemiştim açıkcası. Kendim beceremem ama akvaryum üreten birilerine götürüp baktırsam mı çok kararsız kaldım.
Akvaryum Taban Camında Kırık!
Düzenlerken eklemeyi unutmuşum. Şimdi ekledim...
Düzenlerken eklemeyi unutmuşum. Şimdi ekledim...
Akvaryum Taban Camında Kırık!
Arkadaşlar selamlar yıllardır ara vere vere devam ettirdiğim hobim için akvaryum büyütmeye karar verdim 300 litrelik ikinci el bir akvaryum aldım. 120x50x50 10 mm camdan. Akvaryumda herhangi bir çatlak kırık vs yoktu zira kendim boşalttım. Araba yüklerken mi ya da yükledikten sonra mı oldu bilmiyorum. Fotoğraflarda da gördüğünüz kırık meydana gelmiş. Henüz arabadan indiremedim öylece duruyor. Yarın eve taşıyacağım bu kadarcık bir kırık için akvaryumu çöp yapmak istemiyorum. Daha önce bu tarz bir sorunla hiç karşılaşmamıştım, tecrübe etmiş olan veya akvaryum yapımı konusunda tecrübeli hobicilerden destek rica ediyorum. Kayıtlı kuşaklı bir akvaryum. Köşe kısmın suyla bir teması yok .. Bunu akvaryum silikonu veya tavsiye edeceğiniz başka bir kaliteli yapıştırıcı ile tamir edebilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252341461.jpg[/IMG][EDIT]Ahmedis,2025-04-05 23:41:57[/EDIT]
Arkadaşlar selamlar yıllardır ara vere vere devam ettirdiğim hobim için akvaryum büyütmeye karar verdim 300 litrelik ikinci el bir akvaryum aldım. 120x50x50 10 mm camdan. Akvaryumda herhangi bir çatlak kırık vs yoktu zira kendim boşalttım. Araba yüklerken mi ya da yükledikten sonra mı oldu bilmiyorum. Fotoğraflarda da gördüğünüz kırık meydana gelmiş. Henüz arabadan indiremedim öylece duruyor. Yarın eve taşıyacağım bu kadarcık bir kırık için akvaryumu çöp yapmak istemiyorum. Daha önce bu tarz bir sorunla hiç karşılaşmamıştım, tecrübe etmiş olan veya akvaryum yapımı konusunda tecrübeli hobicilerden destek rica ediyorum. Kayıtlı kuşaklı bir akvaryum. Köşe kısmın suyla bir teması yok .. Bunu akvaryum silikonu veya tavsiye edeceğiniz başka bir kaliteli yapıştırıcı ile tamir edebilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252341461.jpg[/IMG][EDIT]Ahmedis,2025-04-05 23:41:57[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
