ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Muhammedsglm
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Eylül 2025 10:15
Son Ziyaret:
21 Mayıs 2026 10:49
Toplam Mesaj:
37 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
7 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhammed sglm
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muhammed sglm
SON 10 MESAJI
Akvaryumdaki Yosunlaşma
[QUOTE=vanvanspor]uhammedsglm]Arkadaşlar Merhaba,
Mevcutta kurulu bir takım vardı, buradaki balıklarımı başka bir akvaryuma aldım ve ekteki haliyle yeni tankı kurdum, fakat kurulum bittikten sonra 3 4 gün son dallarda ve köklerde bu şekilde şeffaf saç gibi yosun tarzı bir şeyler çıkmaya başladı, kaygan bir hissi var ve çoğalmaya başladı.
kurulduğundan itibaren sürekli filtre açık, yine belli saatlerde co2 ve ışıkta açıyorum. filtrenin biyolojik malzemelerini de hiç yıkamadım bakteri kültürü oluşsun diye, hatta akvaryumu bozmadan önce de yaklaşık 10 15 lt suyu alıp tekrar bu tankın içine doldurup kalan suyu ekledim. görselde görünen yosun tarzı şey nedir? bunlar zamanla gider mi? balıkları henüz eklemedim, bunlar nasıl gider fikri olan arkadaşlar yazabilir mi?
akvaryumda yeni olan yati kökü var bunda da bu yosunlaşma var ama black flame wood daha önceki akvaryumdan söküp tekrar ekledim. bazı yerlerde yeni kurulunda ağaçlar ve kökler bu şekilde salınım yapabilir yazıyor, yeni olan köktede var eski olanda da var anlamadım
eklenecek balıklar:
otocinclus
platy
pigme ve panda çöpçü
vatoz
kızıl burun
kiraz
neon tetra
sae
karides
nerite salyangoz
hocam konudan bağımsız saeler saldırgan bir tür olabilir karideslere rahat bırakmayabilir haberiniz olsun yosun tarafından çok güzel temizleyici balıklar ama
üstadım gözlemlediğim kadarıyla karideslere saldırmadılar hiç kendi halinde köşelerde geziyor ama anlayamadığım bir şekilde 3 tanesi önce halsizleşti sonra baktım karidesler yiyordu. bir de son zamanlarda akvaryumdan dışarı atlayan balıklar oldu özellikle de gece atlıyorlar.
[/QUOTE]
[QUOTE=vanvanspor]uhammedsglm]Arkadaşlar Merhaba,
Mevcutta kurulu bir takım vardı, buradaki balıklarımı başka bir akvaryuma aldım ve ekteki haliyle yeni tankı kurdum, fakat kurulum bittikten sonra 3 4 gün son dallarda ve köklerde bu şekilde şeffaf saç gibi yosun tarzı bir şeyler çıkmaya başladı, kaygan bir hissi var ve çoğalmaya başladı.
kurulduğundan itibaren sürekli filtre açık, yine belli saatlerde co2 ve ışıkta açıyorum. filtrenin biyolojik malzemelerini de hiç yıkamadım bakteri kültürü oluşsun diye, hatta akvaryumu bozmadan önce de yaklaşık 10 15 lt suyu alıp tekrar bu tankın içine doldurup kalan suyu ekledim. görselde görünen yosun tarzı şey nedir? bunlar zamanla gider mi? balıkları henüz eklemedim, bunlar nasıl gider fikri olan arkadaşlar yazabilir mi?
akvaryumda yeni olan yati kökü var bunda da bu yosunlaşma var ama black flame wood daha önceki akvaryumdan söküp tekrar ekledim. bazı yerlerde yeni kurulunda ağaçlar ve kökler bu şekilde salınım yapabilir yazıyor, yeni olan köktede var eski olanda da var anlamadım
eklenecek balıklar:
otocinclus
platy
pigme ve panda çöpçü
vatoz
kızıl burun
kiraz
neon tetra
sae
karides
nerite salyangoz
hocam konudan bağımsız saeler saldırgan bir tür olabilir karideslere rahat bırakmayabilir haberiniz olsun yosun tarafından çok güzel temizleyici balıklar ama
üstadım gözlemlediğim kadarıyla karideslere saldırmadılar hiç kendi halinde köşelerde geziyor ama anlayamadığım bir şekilde 3 tanesi önce halsizleşti sonra baktım karidesler yiyordu. bir de son zamanlarda akvaryumdan dışarı atlayan balıklar oldu özellikle de gece atlıyorlar.
[/QUOTE]
Akvaryumdaki Yosunlaşma
[QUOTE=Me0]
İmkan varsa test yapmakta tabiki fayda var. Ama kurulumunuz bitkili, filtre oturmuş , nitrit nitrata dönüşecek ve bitkiler tarafafından tüketilecek. Balıklara zarar verecek seviyede olacağını sanmıyorum. Ama balıkları eklemeden 1 gün önce su değişimi yapmak bu olasılığı daha da azaltacaktır. [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum verdiğin bilgiler için iyi akşamlar.
[QUOTE=Me0]
İmkan varsa test yapmakta tabiki fayda var. Ama kurulumunuz bitkili, filtre oturmuş , nitrit nitrata dönüşecek ve bitkiler tarafafından tüketilecek. Balıklara zarar verecek seviyede olacağını sanmıyorum. Ama balıkları eklemeden 1 gün önce su değişimi yapmak bu olasılığı daha da azaltacaktır. [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum verdiğin bilgiler için iyi akşamlar.
Akvaryumdaki Yosunlaşma
[QUOTE=Me0]
[:iyi:] Bakteri kültürü oturmuş filtre zaten hemen işini yapacaktır. Yalnız canlı yükü olmadığından yeterli nitrit nitrat dönüşümü olmayacağından bakteri popülasyonu besinle doğru orantılı olarak azalacaktır. Balıklar da eklenince bakteri popülasyonu da kendisini yeni ortama göre güncelleyecektir. Tekrardan hayırlı olsun.[/QUOTE]
Bir süre daha bekleyeceğim sizin de dediğiniz gibi ara ara yem de atacağım ama balıkları taşımaya sıra gelince canlı kaybı yaşar mı bilmiyorum.
nitrit nitrat testi yapılması bu aşamada elzem mi? ya da balıkları kademeli olarak mı aktarmak lazım?
[QUOTE=Me0]
[:iyi:] Bakteri kültürü oturmuş filtre zaten hemen işini yapacaktır. Yalnız canlı yükü olmadığından yeterli nitrit nitrat dönüşümü olmayacağından bakteri popülasyonu besinle doğru orantılı olarak azalacaktır. Balıklar da eklenince bakteri popülasyonu da kendisini yeni ortama göre güncelleyecektir. Tekrardan hayırlı olsun.[/QUOTE]
Bir süre daha bekleyeceğim sizin de dediğiniz gibi ara ara yem de atacağım ama balıkları taşımaya sıra gelince canlı kaybı yaşar mı bilmiyorum.
nitrit nitrat testi yapılması bu aşamada elzem mi? ya da balıkları kademeli olarak mı aktarmak lazım?
Akvaryumdaki Yosunlaşma
[QUOTE=Me0]
Kurulumunuz hayırlı olsun. İlk kurulumda driftwoodlarda bu şekilde olması normal. Zaman içerisinde su kimyası oturunca kendiliğinden kaybolacaktır. Balık eklemek için acele etmeyin derim. Bırakın suyun kimyası iyice otursun. Bkateri kültürü ekleyip süreci hızlandırabilirsiniz. Yapmadıysanız 1-2 çimdik yem atın bakteri nüfus artımını hızlandıracaktır. [/QUOTE]
Mehmet hocam teşekkür ederim dönüşün için, bakteri kültürü eklemedim sadece dediğim gibi filtremi aynı şekilde bağladım onun içinde yeterli seviyede bakteri vardır diye umut ediyorum. 2 kere filan yazdığın gibi az biraz yem attım akvaryumun içine. zaten monte carloların biraz sarmasını bekleyeceğim sanırım o süre içinde de suyun kimyası oturmuş olur.[EDIT]Muhammedsglm,2026-03-30 16:02:06[/EDIT]
[QUOTE=Me0]
Kurulumunuz hayırlı olsun. İlk kurulumda driftwoodlarda bu şekilde olması normal. Zaman içerisinde su kimyası oturunca kendiliğinden kaybolacaktır. Balık eklemek için acele etmeyin derim. Bırakın suyun kimyası iyice otursun. Bkateri kültürü ekleyip süreci hızlandırabilirsiniz. Yapmadıysanız 1-2 çimdik yem atın bakteri nüfus artımını hızlandıracaktır. [/QUOTE]
Mehmet hocam teşekkür ederim dönüşün için, bakteri kültürü eklemedim sadece dediğim gibi filtremi aynı şekilde bağladım onun içinde yeterli seviyede bakteri vardır diye umut ediyorum. 2 kere filan yazdığın gibi az biraz yem attım akvaryumun içine. zaten monte carloların biraz sarmasını bekleyeceğim sanırım o süre içinde de suyun kimyası oturmuş olur.[EDIT]Muhammedsglm,2026-03-30 16:02:06[/EDIT]
Akvaryumdaki Yosunlaşma
Arkadaşlar Merhaba,
Mevcutta kurulu bir takım vardı, buradaki balıklarımı başka bir akvaryuma aldım ve ekteki haliyle yeni tankı kurdum, fakat kurulum bittikten sonra 3 4 gün son dallarda ve köklerde bu şekilde şeffaf saç gibi yosun tarzı bir şeyler çıkmaya başladı, kaygan bir hissi var ve çoğalmaya başladı.
kurulduğundan itibaren sürekli filtre açık, yine belli saatlerde co2 ve ışıkta açıyorum. filtrenin biyolojik malzemelerini de hiç yıkamadım bakteri kültürü oluşsun diye, hatta akvaryumu bozmadan önce de yaklaşık 10 15 lt suyu alıp tekrar bu tankın içine doldurup kalan suyu ekledim. görselde görünen yosun tarzı şey nedir? bunlar zamanla gider mi? balıkları henüz eklemedim, bunlar nasıl gider fikri olan arkadaşlar yazabilir mi?
akvaryumda yeni olan yati kökü var bunda da bu yosunlaşma var ama black flame wood daha önceki akvaryumdan söküp tekrar ekledim. bazı yerlerde yeni kurulunda ağaçlar ve kökler bu şekilde salınım yapabilir yazıyor, yeni olan köktede var eski olanda da var anlamadım
eklenecek balıklar:
otocinclus
platy
pigme ve panda çöpçü
vatoz
kızıl burun
kiraz
neon tetra
sae
karides
nerite salyangoz
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267525/300320261506121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267525/300320261506131.jpg[/IMG][EDIT]Muhammedsglm,2026-03-30 15:48:44[/EDIT]
Arkadaşlar Merhaba,
Mevcutta kurulu bir takım vardı, buradaki balıklarımı başka bir akvaryuma aldım ve ekteki haliyle yeni tankı kurdum, fakat kurulum bittikten sonra 3 4 gün son dallarda ve köklerde bu şekilde şeffaf saç gibi yosun tarzı bir şeyler çıkmaya başladı, kaygan bir hissi var ve çoğalmaya başladı.
kurulduğundan itibaren sürekli filtre açık, yine belli saatlerde co2 ve ışıkta açıyorum. filtrenin biyolojik malzemelerini de hiç yıkamadım bakteri kültürü oluşsun diye, hatta akvaryumu bozmadan önce de yaklaşık 10 15 lt suyu alıp tekrar bu tankın içine doldurup kalan suyu ekledim. görselde görünen yosun tarzı şey nedir? bunlar zamanla gider mi? balıkları henüz eklemedim, bunlar nasıl gider fikri olan arkadaşlar yazabilir mi?
akvaryumda yeni olan yati kökü var bunda da bu yosunlaşma var ama black flame wood daha önceki akvaryumdan söküp tekrar ekledim. bazı yerlerde yeni kurulunda ağaçlar ve kökler bu şekilde salınım yapabilir yazıyor, yeni olan köktede var eski olanda da var anlamadım
eklenecek balıklar:
otocinclus
platy
pigme ve panda çöpçü
vatoz
kızıl burun
kiraz
neon tetra
sae
karides
nerite salyangoz
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267525/300320261506121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267525/300320261506131.jpg[/IMG][EDIT]Muhammedsglm,2026-03-30 15:48:44[/EDIT]
Akvaryum Tasarım Değişikliği
[QUOTE=Bozajuniors]Ben işin teknik kısmında tecrübeli değilim ancak kendi uygulamalarımda tabana asla dokunmuyorum. Balıklar yerinde kalıyor çıkaracağım bitkileri çıkarıyorum sonra düzeni değiştirip devam ediyorum. Bir kaç kez tabandaki kumu değiştirdiğimde ise öncelikle suyu başka bir yere alıp iyice azaltıyorum bitkileri, kök kaya ne varsa tabanı çok karıştırmadan çıkarıp balıkları aldığım suyun içine ekliyorum. Bir sorun yaşamadım. İllaki bulanıklık oluyor onuda extra bir Askı filtrem var onu çalıştırıp kısa sürede çözüyorum. Ama dediğim gibi bu benim uyguladığım bir yöntem. [/QUOTE]
teşekkür ederim dostum
[QUOTE=Hexvep]Balıkları yakalayamaman çok normal bitkili tankta özellikle kök ve sık dal varsa iyice saklanırlar. Kepçeyle kovalamak hem strese sokar hem de dekoru dağıtır. En pratik yöntem su seviyesini ciddi şekilde düşürmektir.
Önce akvaryumdan suyun büyük kısmını boşalt yaklaşık yüzde 70 80 kadar indir. Su azalınca yüzme alanı daralır ve balıkları yakalamak çok kolaylaşır. Işıkları kapatman da işe yarar karanlıkta daha sakin olurlar.
İmkan varsa iki kepçe kullan birini sabit tutup diğeriyle yavaşça yönlendir kovalamadan sakin hareketlerle al.
Daha önce yaşadığın ölümler büyük ihtimalle dipte biriken pisliği karıştırmandan kaynaklı. Kökleri oynatınca dipteki tortu ve organik atık suya karışır bu da ani amonyak yükselmesine sebep olabilir. Özellikle filtre kapalıyken dip karıştırmak risklidir.
Yeniden kurulum yapacaksan
Filtre malzemelerini musluk suyunda yıkama akvaryum suyunda hafifçe çalkala
Tüm tabanı aynı anda karıştırmamaya çalış
Mümkünse mevcut suyun bir kısmını tekrar kullan
İşlem bitince güçlü havalandırma sağla
Aynı gün yemleme yapma
Balıkları geçici kovaya alırken içine akvaryumdan su koy ve mümkünse küçük bir hava motoru bağla. İşlem uzun sürecekse ısıyı da koruman gerekir.
Su seviyesini düşürerek yakalama yöntemi en stressiz ve en pratik yöntemdir genelde herkes bu şekilde yapar.[/QUOTE]
çok teşekkür ederim dostum.
[QUOTE=Bozajuniors]Ben işin teknik kısmında tecrübeli değilim ancak kendi uygulamalarımda tabana asla dokunmuyorum. Balıklar yerinde kalıyor çıkaracağım bitkileri çıkarıyorum sonra düzeni değiştirip devam ediyorum. Bir kaç kez tabandaki kumu değiştirdiğimde ise öncelikle suyu başka bir yere alıp iyice azaltıyorum bitkileri, kök kaya ne varsa tabanı çok karıştırmadan çıkarıp balıkları aldığım suyun içine ekliyorum. Bir sorun yaşamadım. İllaki bulanıklık oluyor onuda extra bir Askı filtrem var onu çalıştırıp kısa sürede çözüyorum. Ama dediğim gibi bu benim uyguladığım bir yöntem. [/QUOTE]
teşekkür ederim dostum
[QUOTE=Hexvep]Balıkları yakalayamaman çok normal bitkili tankta özellikle kök ve sık dal varsa iyice saklanırlar. Kepçeyle kovalamak hem strese sokar hem de dekoru dağıtır. En pratik yöntem su seviyesini ciddi şekilde düşürmektir.
Önce akvaryumdan suyun büyük kısmını boşalt yaklaşık yüzde 70 80 kadar indir. Su azalınca yüzme alanı daralır ve balıkları yakalamak çok kolaylaşır. Işıkları kapatman da işe yarar karanlıkta daha sakin olurlar.
İmkan varsa iki kepçe kullan birini sabit tutup diğeriyle yavaşça yönlendir kovalamadan sakin hareketlerle al.
Daha önce yaşadığın ölümler büyük ihtimalle dipte biriken pisliği karıştırmandan kaynaklı. Kökleri oynatınca dipteki tortu ve organik atık suya karışır bu da ani amonyak yükselmesine sebep olabilir. Özellikle filtre kapalıyken dip karıştırmak risklidir.
Yeniden kurulum yapacaksan
Filtre malzemelerini musluk suyunda yıkama akvaryum suyunda hafifçe çalkala
Tüm tabanı aynı anda karıştırmamaya çalış
Mümkünse mevcut suyun bir kısmını tekrar kullan
İşlem bitince güçlü havalandırma sağla
Aynı gün yemleme yapma
Balıkları geçici kovaya alırken içine akvaryumdan su koy ve mümkünse küçük bir hava motoru bağla. İşlem uzun sürecekse ısıyı da koruman gerekir.
Su seviyesini düşürerek yakalama yöntemi en stressiz ve en pratik yöntemdir genelde herkes bu şekilde yapar.[/QUOTE]
çok teşekkür ederim dostum.
Akvaryum Tasarım Değişikliği
Arkadaşlar Selamlar,
bir şey sormak istiyorum, bitkili bir akvaryumum var, bazı bitkiler kötü oldu dallarından budadım ama sapları çirkin duruyor, orta alanda bulunan ağaç köklerini vs var. genel olarak aslında tasarımı değiştirmek istiyorum, balıkları alıp bir kovaya aktarmak istiyorum akvaryumu boşaltıp yeniden yapmak için ama balıklar yakalanmıyor, bitkilerin dalların arasına kaçıyor. daha önce kökleri düzeltmek için akvaryum içinde ufak değişiklikler yapmıştım peş peşe 4 5 balığım öldü, anlamamıştım neden olduğunu sonra bir arkadaşa durumu anlattım amonyak patlamasından zehirlenmiştir dediler. şimdi yine aynı durumu yaşamamak için balıkları almak istiyorum ama sürekli kaçtıkları için yakalanmıyor. bu işin pratik bir yolu var mıdır?
Arkadaşlar Selamlar,
bir şey sormak istiyorum, bitkili bir akvaryumum var, bazı bitkiler kötü oldu dallarından budadım ama sapları çirkin duruyor, orta alanda bulunan ağaç köklerini vs var. genel olarak aslında tasarımı değiştirmek istiyorum, balıkları alıp bir kovaya aktarmak istiyorum akvaryumu boşaltıp yeniden yapmak için ama balıklar yakalanmıyor, bitkilerin dalların arasına kaçıyor. daha önce kökleri düzeltmek için akvaryum içinde ufak değişiklikler yapmıştım peş peşe 4 5 balığım öldü, anlamamıştım neden olduğunu sonra bir arkadaşa durumu anlattım amonyak patlamasından zehirlenmiştir dediler. şimdi yine aynı durumu yaşamamak için balıkları almak istiyorum ama sürekli kaçtıkları için yakalanmıyor. bu işin pratik bir yolu var mıdır?
Co2 Regülatör
[QUOTE=ballantines]Evet, doğrudur. Bu markanın lillypipeları meşhurdur. Cin markası olnasına rağmen çok tercih edilen bir markadır. Özellikle çelik, emiş basış boruları çok tercih edilir. Korkmayın yani. Piyasayı iyi takip eden hobiciler bilir bu markayı.[/QUOTE]
eyv üstadım teşekkür ederim iyi akşamlar. sipariş veriyorum o zaman bende.
[QUOTE=ballantines]Evet, doğrudur. Bu markanın lillypipeları meşhurdur. Cin markası olnasına rağmen çok tercih edilen bir markadır. Özellikle çelik, emiş basış boruları çok tercih edilir. Korkmayın yani. Piyasayı iyi takip eden hobiciler bilir bu markayı.[/QUOTE]
eyv üstadım teşekkür ederim iyi akşamlar. sipariş veriyorum o zaman bende.
Co2 Regülatör
[QUOTE=ballantines]Kaliteli çeliktendir. Ezilmeyi bırakın çizilmiyo bile.[/QUOTE]
siz attığınız linteki üründen mi sipariş verdiniz? daha önce kullandım dediğiniz model linkte attığınız değil sanırım doğru mu?[EDIT]Muhammedsglm,2025-12-24 20:24:31[/EDIT]
[QUOTE=ballantines]Kaliteli çeliktendir. Ezilmeyi bırakın çizilmiyo bile.[/QUOTE]
siz attığınız linteki üründen mi sipariş verdiniz? daha önce kullandım dediğiniz model linkte attığınız değil sanırım doğru mu?[EDIT]Muhammedsglm,2025-12-24 20:24:31[/EDIT]
Co2 Regülatör
[QUOTE=ballantines]Https://www.amazon.com.tr/Akvaryum-Reg%C3%BClat%C3%B6r%C3%BC-Solenoid-Kademeli-Ayarlanabil/dp/B0FC4N2MZ5/ref=mp_s_a_1_2_sspa?crid=1OIH4WQ16FBX9&dib=eyJ2IjoiMSJ9.HJN-Clb3shd7F1LYsYWW7v438ZD6GgL6Wpxc3GMj5M7-GH_mZ6b6ZKqpjMJFMkTykWb1zOw0k4D9ZnRlOJRgGyBTPz5yS4QoNjQFbY90T4i3r5rj9MXUycvr4pwodFSjKV7F3goIK-qRnw5FCCa5M9X8YRtALkhYHhrjERy-Tlygh3V_wjIX5a6rEejyrthPYPCjJU_D4V9tUvJ3eVVg6w.OtRQoW7bUZ8eeCgdqeow3uuRbFdS0VOcPFsNNdfqQpE&dib_tag=se&keywords=co2+solenoid+regulator&qid=1766585780&sprefix=%2Caps%2C139&sr=8-2-spons&aref=xO0TS5pKwv&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9waG9uZV9zZWFyY2hfYXRm&psc=1
Bunu alın gönül rahatlığıyla. Paranızı boşuna kaptırmayın. 3 senedir falan bu markanın başka bir modelini kullanıyorum. 1 tane daha lazım oldu. Aynen bu linktekinden sipariş verdim yeni,gelmesini bekliyorum. 150 dolarlık şeyi 12000 liraya satıyolar diğeri de türk markası 10000 istiyosa bu bir soygundur.[/QUOTE]
bunun tüpe bağlantı yerinin malzemesi nedir? ben hepsiburadadan yurt dışı bir ürün almıştım, tüpe bağlantı yeri alüminyum gibi bir malzemeden yapılmıştı, bir kere sıkmaya hemen ezildi, orası metal ya da pirinç malzeme midir acaba? görselini atıyorum, sizin attığınız da bunun gibi duruyor bağlantı yeri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267525/241220251915231.jpg[/IMG]
[QUOTE=KolsuzAhtapot]Eğer zamanın varsa yurtdışından sipariş ver, 15 - 20 gün içerisinde geliyor. Zamanında AliExpress'ten aldığım bir model vardı sorunsuz geldi hala saat gibi çalışıyor, üzerinde valfi ile birlikte. ZRDR Aquarium Equipment mağazasından almıştım. D01-14-100-240V-EU,W21.8 modeli şimdi yazarken baktım geçmiş siparişlere [:)))] tr fiyatının neredeyse 4'te 1'ine geliyor.[/QUOTE]
sanırım aşağıdaki arkadaşın linkini attığı üründen bahsediyorsunuz değil mi?
[QUOTE=ballantines]Https://www.amazon.com.tr/Akvaryum-Reg%C3%BClat%C3%B6r%C3%BC-Solenoid-Kademeli-Ayarlanabil/dp/B0FC4N2MZ5/ref=mp_s_a_1_2_sspa?crid=1OIH4WQ16FBX9&dib=eyJ2IjoiMSJ9.HJN-Clb3shd7F1LYsYWW7v438ZD6GgL6Wpxc3GMj5M7-GH_mZ6b6ZKqpjMJFMkTykWb1zOw0k4D9ZnRlOJRgGyBTPz5yS4QoNjQFbY90T4i3r5rj9MXUycvr4pwodFSjKV7F3goIK-qRnw5FCCa5M9X8YRtALkhYHhrjERy-Tlygh3V_wjIX5a6rEejyrthPYPCjJU_D4V9tUvJ3eVVg6w.OtRQoW7bUZ8eeCgdqeow3uuRbFdS0VOcPFsNNdfqQpE&dib_tag=se&keywords=co2+solenoid+regulator&qid=1766585780&sprefix=%2Caps%2C139&sr=8-2-spons&aref=xO0TS5pKwv&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9waG9uZV9zZWFyY2hfYXRm&psc=1
Bunu alın gönül rahatlığıyla. Paranızı boşuna kaptırmayın. 3 senedir falan bu markanın başka bir modelini kullanıyorum. 1 tane daha lazım oldu. Aynen bu linktekinden sipariş verdim yeni,gelmesini bekliyorum. 150 dolarlık şeyi 12000 liraya satıyolar diğeri de türk markası 10000 istiyosa bu bir soygundur.[/QUOTE]
bunun tüpe bağlantı yerinin malzemesi nedir? ben hepsiburadadan yurt dışı bir ürün almıştım, tüpe bağlantı yeri alüminyum gibi bir malzemeden yapılmıştı, bir kere sıkmaya hemen ezildi, orası metal ya da pirinç malzeme midir acaba? görselini atıyorum, sizin attığınız da bunun gibi duruyor bağlantı yeri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/267525/241220251915231.jpg[/IMG]
[QUOTE=KolsuzAhtapot]Eğer zamanın varsa yurtdışından sipariş ver, 15 - 20 gün içerisinde geliyor. Zamanında AliExpress'ten aldığım bir model vardı sorunsuz geldi hala saat gibi çalışıyor, üzerinde valfi ile birlikte. ZRDR Aquarium Equipment mağazasından almıştım. D01-14-100-240V-EU,W21.8 modeli şimdi yazarken baktım geçmiş siparişlere [:)))] tr fiyatının neredeyse 4'te 1'ine geliyor.[/QUOTE]
sanırım aşağıdaki arkadaşın linkini attığı üründen bahsediyorsunuz değil mi?
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
oguzsel,
Hknçkl,
Balikcidede,
0rnn,
OKIRATLI,
forthehordex,
Kuduoglu,
Urar,
nakkas__45,
DigitalPen,
Ancalagon,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
florasan,
huzur,
tukabu,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
GreeNWooD,
TheDS,
yaguara,
Ramazan Umut,
sina cen,
chucuk,
ozksrt,
Ozzgurr,
EvcilAl,
capitano,
IgorVladimir,
aycan kurt,
Legionsgamer,
murat efe,
EmiirKaan,
nazemert,
zekigonlum,
Hoppala,
Stoke,
aktugsedat,
oguzozt,
√olkaπ,
şansal,
TolgahanA,
Goldfish2000,
Thunderbird,
Denizhann,
swordfishhhh,
Hidro Dinamik,
muhammetozdemir,
hakanmorcicek,
nniiaa,
reano,
rexxter,
schvarzman,
Brdk64,
Çağatay Tozak,
HarunYILDIRIM,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
