ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ahmet12345
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Temmuz 2025 23:38
Son Ziyaret:
20 Ağustos 2025 16:18
Toplam Mesaj:
22 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet yılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet yılmaz
SON 10 MESAJI
Armatürk Armatür Kaliteli Mi
[QUOTE=neontetras]Merhaba, ben 150 cm olanını kullanıyorum gayet memnunum 10 sıra olması lazım benimki gayet memnunum tavsiye ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251039/100820250140571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sağolun tankınızda co2 var mı birde bitki gelişimleri sizce nasıl
[QUOTE=neontetras]Merhaba, ben 150 cm olanını kullanıyorum gayet memnunum 10 sıra olması lazım benimki gayet memnunum tavsiye ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251039/100820250140571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sağolun tankınızda co2 var mı birde bitki gelişimleri sizce nasıl
Armatürk Armatür Kaliteli Mi
Merhaba arkadaşlar armatürkün 2100h modelini alacağım
100cm uzunluk
50cm derinlik
40cm genişlik olan akvaryumum için 100cm veya 90cm olan modeli seçeceğim şimdi bir kaç sorum var 7beyaz 2kırmızı 1mavi toplam 10 sıra smd led 20.000lümen toplam siteden okuduklarıma göre bazı kullanıcılar önermiyor değmez diyor bazıları ise öneriyor ben ilk önce low tech ama 1-2 ay sonra highteche geçeceğim akvaryumumda bu ışık yeterli olur mu sizce birde bu dizilim sizce nasıl alayım mı hightech için uygun mudur 7 beyaz fazla mı kaçıyor[:?]
Merhaba arkadaşlar armatürkün 2100h modelini alacağım
100cm uzunluk
50cm derinlik
40cm genişlik olan akvaryumum için 100cm veya 90cm olan modeli seçeceğim şimdi bir kaç sorum var 7beyaz 2kırmızı 1mavi toplam 10 sıra smd led 20.000lümen toplam siteden okuduklarıma göre bazı kullanıcılar önermiyor değmez diyor bazıları ise öneriyor ben ilk önce low tech ama 1-2 ay sonra highteche geçeceğim akvaryumumda bu ışık yeterli olur mu sizce birde bu dizilim sizce nasıl alayım mı hightech için uygun mudur 7 beyaz fazla mı kaçıyor[:?]
Shark Akvaryum Aydınlatma Kaliteli Mi
[QUOTE=sfrburak]''armatürk'' markası alırsanız daha iyi olur hocam kaliteli bir üründür[/QUOTE]
Evet hocam fark ettim sağolun ve forumdaki arkadaşların yorumlarıda gayet olumlu yönde 3150 tlye 20.000 lümen veren hali var gayet kaliteli belli
[QUOTE=sfrburak]''armatürk'' markası alırsanız daha iyi olur hocam kaliteli bir üründür[/QUOTE]
Evet hocam fark ettim sağolun ve forumdaki arkadaşların yorumlarıda gayet olumlu yönde 3150 tlye 20.000 lümen veren hali var gayet kaliteli belli
Shark Akvaryum Aydınlatma Kaliteli Mi
Merhaba arkadaşlar 100cm akvaryumum için ışık arayışındayım shark akvaryum aydınlatmayla karşılaştım 1700 tlye 5 sıra ledli toplam 360 led 4 renk armatür alacağım 95cm
63w 7425lümen ve fiyatı açıkcası gayet uygun o yüzcen aklıma takıldı daha önce kullananlar yorumlarını söyleyebilir mi[EDIT]Ahmet12345,2025-08-09 23:46:35[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar 100cm akvaryumum için ışık arayışındayım shark akvaryum aydınlatmayla karşılaştım 1700 tlye 5 sıra ledli toplam 360 led 4 renk armatür alacağım 95cm
63w 7425lümen ve fiyatı açıkcası gayet uygun o yüzcen aklıma takıldı daha önce kullananlar yorumlarını söyleyebilir mi[EDIT]Ahmet12345,2025-08-09 23:46:35[/EDIT]
Lav Kırığı Hagende Bitki Gelişir Mi
[QUOTE=Cyber_Scout]
380lt de mayalı yapmıştım. Co2 yi nasıl çözdürdüğünüz suya karıştırabildiğiniz önemli.
zaten suyun belli bir co2 tutma kapasitesi var aşarsanız sorun çok olur.[/QUOTE]
Sağolun hocam siz nasıl yapmıştınız ya da okumamı önerdiğiniz konu var mı
[QUOTE=Cyber_Scout]
380lt de mayalı yapmıştım. Co2 yi nasıl çözdürdüğünüz suya karıştırabildiğiniz önemli.
zaten suyun belli bir co2 tutma kapasitesi var aşarsanız sorun çok olur.[/QUOTE]
Sağolun hocam siz nasıl yapmıştınız ya da okumamı önerdiğiniz konu var mı
Lav Kırığı Hagende Bitki Gelişir Mi
[QUOTE=Orhan76]200 litre akvaryumda CO2 kullanımı ciddi bir maliyet işidir, umarım bunu da hesaba katmışsınızdır.[/QUOTE]
Evet hocam mayalı yeter mi düzgünce kurarsam yoksa tüp şart mı illaki
[QUOTE=Orhan76]200 litre akvaryumda CO2 kullanımı ciddi bir maliyet işidir, umarım bunu da hesaba katmışsınızdır.[/QUOTE]
Evet hocam mayalı yeter mi düzgünce kurarsam yoksa tüp şart mı illaki
Lav Kırığı Hagende Bitki Gelişir Mi
[QUOTE=CoryCory]
Hemde nasıl diyorum. Tüm aquatic yada yarım aquatic bitkiler suyun içinde yaprak, gövde ve kökleriyle besin çekebiliyorlar toprakta hiç bir şey olmasına gerek yok. Sonuca katkısı %1 bile olmayan aktif topraklar para tuzağından başka bir şey değiller. Gereklilikler listesinde son sırada yer alıyorlar hatta bence yararlarından çok zararları var. Yukarıda yazılan toz gübre methodu oldukça iyi bir method olarak kullanılabilir. Yada tank kurulduktan 2 ay sonra veya tatile çıkacaksam belli bölgelerde osmocote kapsül methodu kullanıyorum bende. [/QUOTE]
Merhabalar hocam o zaman lav kırığı üsüne hageni kapsülle desteklersem zemin bitkileri ve zor bitkileri büyütebilir miyim
[QUOTE=CoryCory]
Hemde nasıl diyorum. Tüm aquatic yada yarım aquatic bitkiler suyun içinde yaprak, gövde ve kökleriyle besin çekebiliyorlar toprakta hiç bir şey olmasına gerek yok. Sonuca katkısı %1 bile olmayan aktif topraklar para tuzağından başka bir şey değiller. Gereklilikler listesinde son sırada yer alıyorlar hatta bence yararlarından çok zararları var. Yukarıda yazılan toz gübre methodu oldukça iyi bir method olarak kullanılabilir. Yada tank kurulduktan 2 ay sonra veya tatile çıkacaksam belli bölgelerde osmocote kapsül methodu kullanıyorum bende. [/QUOTE]
Merhabalar hocam o zaman lav kırığı üsüne hageni kapsülle desteklersem zemin bitkileri ve zor bitkileri büyütebilir miyim
Lav Kırığı Hagende Bitki Gelişir Mi
[QUOTE=Aguamentist]
Forum ilanları, ilan siteler, whatsapp ve facebook gruplarından araştırabilirsiniz. Ömrü bitmiş aktif toprak için özellikle şu marka diyemem.
Hepsi aynı işi görüyor sonuç olarak.
Petshoplarda bulamazsınız.
İmkanınız varsa direkt olarak aktif toprak kullanmak daha mantıklı tabi..
Wallstad deneyimim olmadığı için birşey diyemem ama forumda ilgili başlıklar mevcut. Youtube'da da var.
[/QUOTE]
Siz nerden aldınız hocam
[QUOTE=Aguamentist]
Forum ilanları, ilan siteler, whatsapp ve facebook gruplarından araştırabilirsiniz. Ömrü bitmiş aktif toprak için özellikle şu marka diyemem.
Hepsi aynı işi görüyor sonuç olarak.
Petshoplarda bulamazsınız.
İmkanınız varsa direkt olarak aktif toprak kullanmak daha mantıklı tabi..
Wallstad deneyimim olmadığı için birşey diyemem ama forumda ilgili başlıklar mevcut. Youtube'da da var.
[/QUOTE]
Siz nerden aldınız hocam
Lav Kırığı Hagende Bitki Gelişir Mi
[QUOTE=Aguamentist]
Hocam ben de onu demek istedim zaten :)
Hagen yerine ömrü bitmiş aktif toprak daha verimlidir.
Ömrü bitmiş denmesinin sebebi pH'a etki etmediğinden.. Yoksa bitkiler için besleyici bir materyaldir.
Videoyu 4:40 civarına sararsanız orada anlatıyorum..
[VID]https://youtu.be/GEI_fZDXJSU?si=QQKU4zK2ga4QZdXy[/VID]
[/QUOTE]
Merhabalar baktım videonuza sadece ömrü bitmiş aktif toprağın markası veya nasıl temin edeceğimi söyleyebikir misiniz
[QUOTE=İnci Kefali]
Hagen ve lav kırığı da özellikle besin sağlayacak topraklar değiller. Co2 kuracaksanız biraz daha kaliteli bir zemin hazırlayın. Çok basit bir zemin bu. Kum ve soil olabilir, komple soil olabilir. Toprak olabilir vs.[/QUOTE]
Merhabalr kum ve soil nasıl oluyor ya da walstad metodu gibi zemini topraktan yapmayı düşünüyorum lakin co2 ve filtre yine olucak
[QUOTE=Aguamentist]
Hocam ben de onu demek istedim zaten :)
Hagen yerine ömrü bitmiş aktif toprak daha verimlidir.
Ömrü bitmiş denmesinin sebebi pH'a etki etmediğinden.. Yoksa bitkiler için besleyici bir materyaldir.
Videoyu 4:40 civarına sararsanız orada anlatıyorum..
[VID]https://youtu.be/GEI_fZDXJSU?si=QQKU4zK2ga4QZdXy[/VID]
[/QUOTE]
Merhabalar baktım videonuza sadece ömrü bitmiş aktif toprağın markası veya nasıl temin edeceğimi söyleyebikir misiniz
[QUOTE=İnci Kefali]
Hagen ve lav kırığı da özellikle besin sağlayacak topraklar değiller. Co2 kuracaksanız biraz daha kaliteli bir zemin hazırlayın. Çok basit bir zemin bu. Kum ve soil olabilir, komple soil olabilir. Toprak olabilir vs.[/QUOTE]
Merhabalr kum ve soil nasıl oluyor ya da walstad metodu gibi zemini topraktan yapmayı düşünüyorum lakin co2 ve filtre yine olucak
Walstad Metoduyla İlgili Sorular
[QUOTE=İnci Kefali]Tabanı da high tech yapın o zaman [:)] walstadın mantığı desteksiz çalışma yapmaktır. Sizinki o mantıktan uzaklaşıyor [/QUOTE]
Olabilir hocam ama aktif toprak bütçemi aşıyor ondan dolayı tabanı walstad gibi yapsam olur mı diye sordum
[QUOTE=Orhan76]
Olur ama adı walstad olmaz, hightech olur [:)][/QUOTE]
Sağolum hocam o zaman zemini topraktan yapsam walstad metodu gibi zor bitkilerde büyür değil [EDIT]Ahmet12345,2025-07-23 15:19:04[/EDIT]
[QUOTE=İnci Kefali]Tabanı da high tech yapın o zaman [:)] walstadın mantığı desteksiz çalışma yapmaktır. Sizinki o mantıktan uzaklaşıyor [/QUOTE]
Olabilir hocam ama aktif toprak bütçemi aşıyor ondan dolayı tabanı walstad gibi yapsam olur mı diye sordum
[QUOTE=Orhan76]
Olur ama adı walstad olmaz, hightech olur [:)][/QUOTE]
Sağolum hocam o zaman zemini topraktan yapsam walstad metodu gibi zor bitkilerde büyür değil [EDIT]Ahmet12345,2025-07-23 15:19:04[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
