ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dinçer SARIEREN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mart 2023 18:01
Son Ziyaret:
15 Nisan 2026 15:02
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Dinçer SARIEREN
Doğum Tarihi:
23 Mart 1981
Yaş:
45
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Dinçer SARIEREN
SON 9 MESAJI
Co2 Selenoid Valf Hakkında
Merhaba,
2 ay önce kurduğum bitkili akvaryumuma yaklaşık 20 gün co2 tüp ilavasi yaptım. her akşam ışık süresince elle aç kapa yaptığım bir sistemdi. geçen cuma hortum arası diye isimlendirilen bir selenoid valf aldım. konuda uzman değilim genelde deneme yanılma yolu ve araştırma ile ilerliyorum. mevzu şu şekilde, selenoid valfi sisteme taktım, güç verdiğimde difizör de akış kesildi, herşey normal lakin damlacık sayacında gaz akışının devam ettiğini gördüm, 30 dakika bekledim ama halen devam etti. köpük testi yaptım hat üzerinde ama kaçak göremedim. mantık olarak 2 dakika veya 5 dakika sonra gaz akışının tamamen kesilmesini düşünmüştüm. bir terslik olduğunu düşünüyorum. selenoid valf sistemi kapatıyor ama damlacık sayacından gaz çıkışı devam.
saygılar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/241120251719381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/241120251719401.jpg[/IMG]
Merhaba,
2 ay önce kurduğum bitkili akvaryumuma yaklaşık 20 gün co2 tüp ilavasi yaptım. her akşam ışık süresince elle aç kapa yaptığım bir sistemdi. geçen cuma hortum arası diye isimlendirilen bir selenoid valf aldım. konuda uzman değilim genelde deneme yanılma yolu ve araştırma ile ilerliyorum. mevzu şu şekilde, selenoid valfi sisteme taktım, güç verdiğimde difizör de akış kesildi, herşey normal lakin damlacık sayacında gaz akışının devam ettiğini gördüm, 30 dakika bekledim ama halen devam etti. köpük testi yaptım hat üzerinde ama kaçak göremedim. mantık olarak 2 dakika veya 5 dakika sonra gaz akışının tamamen kesilmesini düşünmüştüm. bir terslik olduğunu düşünüyorum. selenoid valf sistemi kapatıyor ama damlacık sayacından gaz çıkışı devam.
saygılar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/241120251719381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/241120251719401.jpg[/IMG]
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
Oscar akvaryum son hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/211220231022571.jpg[/IMG]
Oscar akvaryum son hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/211220231022571.jpg[/IMG]
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/131220231024151.jpg[/IMG]
Bu da hemen yenımdaki tetra karışık akvaryumumum, Dip temizliği vs yok bunda, şükür 6 aydır berrak devam ediyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/131220231024151.jpg[/IMG]
Bu da hemen yenımdaki tetra karışık akvaryumumum, Dip temizliği vs yok bunda, şükür 6 aydır berrak devam ediyor.
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba arkadaşa katılmakla birlikte kum koymanızı öneririm şöyleki bence kum filitrelerden sonraki en güçlü filitrasyon ve yüzey alanına sahip materyal. Şöyleki kabaca 6 cm kalınlığında 2 mm küre şeklinde kum serseniz 565200 cm2 lik alana sahip olursunuz. Cam tabanda ise sadece 6000 cm2 lik alanınız var. Sağlıklı güzel hobiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumlarınız için, haklısınız ben haziran ayı gibi almıştım oscarı, açıkçası fazla kirlettiğini görünce kum işinden ve taş vs işinden korktum. Kumun içerisinde veya taşların kenarlarında birikebilecek dışkıların ve yem artıklarının suyu ilerleyen zamanda bozabileceğinden korktum. O yuzden boş zeminde 45w lık emici motor ile tüm atığı tepe filtre süzücüye gönderme yolunu seçtim. BU sebeple de akvaryum cama cam ve boş. Kendimce içerideki çöp miktarını kontrol ediyorum işte. diğer akvaryumlarım japon ve tetra onlarda bitki, dekor ve kum mevcut onalrda göz zevkim tatmin olduğundan da olablilr, her ikisinde de ortam oturdu dip çekimi yapmadığım halde sadece filtre temizliği ile akvaryumlar bakteri sayesinde güzel durumda. belki oscarda da kumlu zeminde dışkı zamanla dönüştürülecek ama ben cesaret edemedim. denemekte fayda var tabi. Dün akvaryumcumda taş ve kalın yapraklı bitki araştırması yaptım. bakalım kısmet artık, şimdilik oscarın yeni evine alışmasını bekliyorum, şuan biraz stresli.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba arkadaşa katılmakla birlikte kum koymanızı öneririm şöyleki bence kum filitrelerden sonraki en güçlü filitrasyon ve yüzey alanına sahip materyal. Şöyleki kabaca 6 cm kalınlığında 2 mm küre şeklinde kum serseniz 565200 cm2 lik alana sahip olursunuz. Cam tabanda ise sadece 6000 cm2 lik alanınız var. Sağlıklı güzel hobiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumlarınız için, haklısınız ben haziran ayı gibi almıştım oscarı, açıkçası fazla kirlettiğini görünce kum işinden ve taş vs işinden korktum. Kumun içerisinde veya taşların kenarlarında birikebilecek dışkıların ve yem artıklarının suyu ilerleyen zamanda bozabileceğinden korktum. O yuzden boş zeminde 45w lık emici motor ile tüm atığı tepe filtre süzücüye gönderme yolunu seçtim. BU sebeple de akvaryum cama cam ve boş. Kendimce içerideki çöp miktarını kontrol ediyorum işte. diğer akvaryumlarım japon ve tetra onlarda bitki, dekor ve kum mevcut onalrda göz zevkim tatmin olduğundan da olablilr, her ikisinde de ortam oturdu dip çekimi yapmadığım halde sadece filtre temizliği ile akvaryumlar bakteri sayesinde güzel durumda. belki oscarda da kumlu zeminde dışkı zamanla dönüştürülecek ama ben cesaret edemedim. denemekte fayda var tabi. Dün akvaryumcumda taş ve kalın yapraklı bitki araştırması yaptım. bakalım kısmet artık, şimdilik oscarın yeni evine alışmasını bekliyorum, şuan biraz stresli.
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/111220231257301.jpg[/IMG]
Oscar 300 lt akvaryumda 🤩
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/111220231257301.jpg[/IMG]
Oscar 300 lt akvaryumda 🤩
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
[QUOTE=MasterChiefHakan]Oscar beslemedim, tavsiyede bulunacak kadar bilgim yok balık hakkında. Fakat akvaryumun görselini eleştirebilecek kadar örnek kurulumlar görmüşlüğüm ve videolar izlemişliğim var. Akvaryumunuz çok sade. İçerisinde kum, kaya, canlı bitki ve ağaç kökü veya dalı olsa akvaryumun seyir keyfi artar. Tepe filtrenin akvaryum içerisinde sirkülasyon yapma özelliği varsa, balığı yormayacak kadar olmasına özen gösterin, bitkin düşmesin. Ayrıca bettalar dışında akvaryumda bir adet balık olması da biraz rahatsız ediyor beni, en azından bir yoldaş olsa yanında güzel olurdu.[/QUOTE]
Oscar, akvaryumunu fazla kirleten bir balık olduğu için ilk bir kaç haftaki tecrübelerime göre görsellikten öte akvaryumun su sirkilasyonuna önem vermek istedim , özellikle solungaçlarından çıkardığı fazla yemleri attığı ve iri taneli dışkıladığı için epey bir dışkı birikmesi olmakta. Resimde görünen mavi renkli 45w lık kafa motoru dışkıyı emip parçalayıp tepe filtereye göndermekte, sağ alt tarafta bir de itici motor var oda dışkıları mavi motorun emici borusuna yönlendirmede yardımcı. Oscar kaslı ve dayanaklı bir balık bu filtrelerin yarattığı su akımından etkilenmiyor. Kum vs koymadım temizlik açısından zorlanacağımı düşündüm, ofisimde 65 lt lik birde tetra akvaryumu var orada bir miktar görsellik mevcut. Yeni aldığım 300 litrelik akvaryumuda bu şekilde sade planlıyorum belki yuvarlak hatlı bir kaç taş, temizlik ön planda olacak. Oscar benim için bir su köpeği, müthiş bir canlı aramızda güzel bir bağ var, beni tanıyor. Balık ihtiyacı olan akvaryum hacimlerinden ötürü tek bakmayı planlıyorum.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Oscar beslemedim, tavsiyede bulunacak kadar bilgim yok balık hakkında. Fakat akvaryumun görselini eleştirebilecek kadar örnek kurulumlar görmüşlüğüm ve videolar izlemişliğim var. Akvaryumunuz çok sade. İçerisinde kum, kaya, canlı bitki ve ağaç kökü veya dalı olsa akvaryumun seyir keyfi artar. Tepe filtrenin akvaryum içerisinde sirkülasyon yapma özelliği varsa, balığı yormayacak kadar olmasına özen gösterin, bitkin düşmesin. Ayrıca bettalar dışında akvaryumda bir adet balık olması da biraz rahatsız ediyor beni, en azından bir yoldaş olsa yanında güzel olurdu.[/QUOTE]
Oscar, akvaryumunu fazla kirleten bir balık olduğu için ilk bir kaç haftaki tecrübelerime göre görsellikten öte akvaryumun su sirkilasyonuna önem vermek istedim , özellikle solungaçlarından çıkardığı fazla yemleri attığı ve iri taneli dışkıladığı için epey bir dışkı birikmesi olmakta. Resimde görünen mavi renkli 45w lık kafa motoru dışkıyı emip parçalayıp tepe filtereye göndermekte, sağ alt tarafta bir de itici motor var oda dışkıları mavi motorun emici borusuna yönlendirmede yardımcı. Oscar kaslı ve dayanaklı bir balık bu filtrelerin yarattığı su akımından etkilenmiyor. Kum vs koymadım temizlik açısından zorlanacağımı düşündüm, ofisimde 65 lt lik birde tetra akvaryumu var orada bir miktar görsellik mevcut. Yeni aldığım 300 litrelik akvaryumuda bu şekilde sade planlıyorum belki yuvarlak hatlı bir kaç taş, temizlik ön planda olacak. Oscar benim için bir su köpeği, müthiş bir canlı aramızda güzel bir bağ var, beni tanıyor. Balık ihtiyacı olan akvaryum hacimlerinden ötürü tek bakmayı planlıyorum.
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
Teşekkür ederim yorumunuz için. Ben 300 litre veya üzeri bir akvaryuma geçireyim balığımı. Tek olarak bakmayı planlıyorum yanına başka balık düşünmüyorum, diğer akvaryumlarım da sayıca fazla balık mevcut. Dar alanda hayvanın günahına girmeyeyim. Yakın bir semtte 120*50*50 ebatında bir akvaryum buldum nasip olursa onu oscara yeni yuva yapayım.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Ben 300 litre veya üzeri bir akvaryuma geçireyim balığımı. Tek olarak bakmayı planlıyorum yanına başka balık düşünmüyorum, diğer akvaryumlarım da sayıca fazla balık mevcut. Dar alanda hayvanın günahına girmeyeyim. Yakın bir semtte 120*50*50 ebatında bir akvaryum buldum nasip olursa onu oscara yeni yuva yapayım.
Oscar Akvaryum Ebat Hakkında
Herkese selamlar,
10 cm olarak haziran 2023 de sahiplendiğim oscar balığım yaklaşık olarak 20 -25 cm aralığına geldi. oscar tek olarak 85*50*40 lık 170 litrelik bir akvaryumda hayatına devam etmekte. Edindiğim bilgilere göre en az 300 lt lik bir akvaryumda bakmam gerekliymiş. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar da yorum alabilirmiyim. hemen akvaryum hacmi büyütülmelimidir? bu şekilde devam edebilir mi veya balık hangi ebatlara ulaştığında değişiklik yapılmalıdır.
saygılar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/151120231217291.jpg[/IMG]
Herkese selamlar,
10 cm olarak haziran 2023 de sahiplendiğim oscar balığım yaklaşık olarak 20 -25 cm aralığına geldi. oscar tek olarak 85*50*40 lık 170 litrelik bir akvaryumda hayatına devam etmekte. Edindiğim bilgilere göre en az 300 lt lik bir akvaryumda bakmam gerekliymiş. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar da yorum alabilirmiyim. hemen akvaryum hacmi büyütülmelimidir? bu şekilde devam edebilir mi veya balık hangi ebatlara ulaştığında değişiklik yapılmalıdır.
saygılar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238634/151120231217291.jpg[/IMG]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkese merhaba, yaklaşık iki hafta önce kurduğum iki adet japon akvaryumu ile aranıza katılmış bulunmaktayım. Faydalı bilgiler edineceğime inanıyorum. herkse keyifli hobiler
Herkese merhaba, yaklaşık iki hafta önce kurduğum iki adet japon akvaryumu ile aranıza katılmış bulunmaktayım. Faydalı bilgiler edineceğime inanıyorum. herkse keyifli hobiler
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
