ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kose81x
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ocak 2023 12:35
Son Ziyaret:
23 Mart 2023 11:07
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Köse
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 8 MESAJI
Su Kablumbağası Yiyecek
[QUOTE=CaglaT]Ahm benim saydıklarımdan daha alt kalite diye biliyorum. Sadece elinizdeki yemle beslemeyin en azından tropical ya da white balance marka gammarus alın. Sabah gammarus akşam ahm yi verirsiniz. Görselini attığım yemler sizin kaplumbağaya büyük gelir, yiyemez.
Gammarustan bir öğünde 5 6 adet veriyorum.
Ahm yi de akşam kafa boyutu kadar verebilirsiniz.
Su kaplumbağası forumu var orada çok faydalı bilgiler bulabilirsiniz. sukaplumbagasi.com ismi
[/QUOTE] teşekkürler 👍Allah razı olsun
[QUOTE=CaglaT]Ahm benim saydıklarımdan daha alt kalite diye biliyorum. Sadece elinizdeki yemle beslemeyin en azından tropical ya da white balance marka gammarus alın. Sabah gammarus akşam ahm yi verirsiniz. Görselini attığım yemler sizin kaplumbağaya büyük gelir, yiyemez.
Gammarustan bir öğünde 5 6 adet veriyorum.
Ahm yi de akşam kafa boyutu kadar verebilirsiniz.
Su kaplumbağası forumu var orada çok faydalı bilgiler bulabilirsiniz. sukaplumbagasi.com ismi
[/QUOTE] teşekkürler 👍Allah razı olsun
Su Kablumbağası Yiyecek
[QUOTE=CaglaT]Merhaba.
Kaplumbağanız yavru mu? Yavru ise protein ağırlıklı beslemek gerekir, ilerledikçe bitkisel ağırlıklı beslenmeye geçilir. Küçük dostum dediğinize göre yavrudur diye düşünüyorum. Tropical gammarus alabilirsiniz ben ondan kullanıyorum ya da white balance markasının gammarusundan da alabilirsiniz onu da severek yediler.
Sera Raffy p yavrulara biraz büyük geliyor ama çok küçük değilse bu yem de iyidir. Kaplumbağanızın görselini eklerseniz daha net yorum yapabilirim.
Deep fix reptivit vitamini haftada 1 yemeğine damlatarak ya da ağzına ruj sürer gibi kullanabilirsiniz.
Tavuk vermenizi önermem pek onun yerine sebze verebilirsiniz.
sabah akşam tek adet yem vermiyorsunuz değil mi? Yavruların yem ihtiyacı fazla oluyor. [/QUOTE] öncelikle teşekkürler , işteyim ama elimdeki resimlerini atayım 🙂
Hocam pek bilgim olmadığı için evet günde 1 sabah 1 akşam olmak üzere 1 çubuk yemi kırıp iki parça olarak atıyordum. Kaç kez vermeliyim , ayrıca ben suya atıyorum ama yeni aklıma geldi , acaba kuru alanamı atmalıyım yemi? Bir de görselini paylaştığım yem hakkında görüşünüz nedir, ben iyidir diye tavsiye ile almıştım , etmi otmu onuda bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231614241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231614291.jpg[/IMG]
[QUOTE=hakanyildiz06]Nasıl bir akvaryumda bakıyorsunuz? Kaplumbağanızın ve akvaryumunuzun fotoğrafını paylaşabilir misiniz? Isıtıcı ve filtre var mı?
Kaplumbağaları plastik kaplarda tutanlardan değilsinizdir inşallah, kaplumbağaların büyüdüklerinde daha büyük yüzme alanına ve su üzerine çıkıp dinlenebileceği alana ihtiyaçları var, uygun bir kurulum yapmışsınızdır umarım.
[/QUOTE] evet hocam , filtre ve ısıtıcıyı ilk etapta kurmuştum zaten , sadece uvb lamba eksik şimdilik onuda araştırıyorum ve varsa tavsiyenizi beklerim 🙂 watt olarak karar veremiyorum bilgim olmadığından ... Resim şimdilik maalesef telefonumda yok , işteyim
[QUOTE=CaglaT]Merhaba.
Kaplumbağanız yavru mu? Yavru ise protein ağırlıklı beslemek gerekir, ilerledikçe bitkisel ağırlıklı beslenmeye geçilir. Küçük dostum dediğinize göre yavrudur diye düşünüyorum. Tropical gammarus alabilirsiniz ben ondan kullanıyorum ya da white balance markasının gammarusundan da alabilirsiniz onu da severek yediler.
Sera Raffy p yavrulara biraz büyük geliyor ama çok küçük değilse bu yem de iyidir. Kaplumbağanızın görselini eklerseniz daha net yorum yapabilirim.
Deep fix reptivit vitamini haftada 1 yemeğine damlatarak ya da ağzına ruj sürer gibi kullanabilirsiniz.
Tavuk vermenizi önermem pek onun yerine sebze verebilirsiniz.
sabah akşam tek adet yem vermiyorsunuz değil mi? Yavruların yem ihtiyacı fazla oluyor. [/QUOTE] öncelikle teşekkürler , işteyim ama elimdeki resimlerini atayım 🙂
Hocam pek bilgim olmadığı için evet günde 1 sabah 1 akşam olmak üzere 1 çubuk yemi kırıp iki parça olarak atıyordum. Kaç kez vermeliyim , ayrıca ben suya atıyorum ama yeni aklıma geldi , acaba kuru alanamı atmalıyım yemi? Bir de görselini paylaştığım yem hakkında görüşünüz nedir, ben iyidir diye tavsiye ile almıştım , etmi otmu onuda bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231614241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231614291.jpg[/IMG]
[QUOTE=hakanyildiz06]Nasıl bir akvaryumda bakıyorsunuz? Kaplumbağanızın ve akvaryumunuzun fotoğrafını paylaşabilir misiniz? Isıtıcı ve filtre var mı?
Kaplumbağaları plastik kaplarda tutanlardan değilsinizdir inşallah, kaplumbağaların büyüdüklerinde daha büyük yüzme alanına ve su üzerine çıkıp dinlenebileceği alana ihtiyaçları var, uygun bir kurulum yapmışsınızdır umarım.
[/QUOTE] evet hocam , filtre ve ısıtıcıyı ilk etapta kurmuştum zaten , sadece uvb lamba eksik şimdilik onuda araştırıyorum ve varsa tavsiyenizi beklerim 🙂 watt olarak karar veremiyorum bilgim olmadığından ... Resim şimdilik maalesef telefonumda yok , işteyim
Su Kablumbağası Yiyecek
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231522051.jpg[/IMG]
Merhaba hayırlı günler...
Küçük dostuma günde 2 kez sabah akşam olmak üzere bu resimdeki yemden ikiye bölerek veriyorum...
Bildiğim kadarıyla yeşillik olarak marul kıvırcıkta yiyormuş ama bir kez verdim yemedi belki ileride yemeye başlar...
Ayrıca 1 kezde haşlanmış tavuk attım yiyip yemediğini bilmiyorum 🙂
Bu yemin haricinde başka bir şey daha vermelimiyim acaba, tavsiye edeceğiniz bir yem daha var mı ? Ve bu bahsettiğim yiyecekler ile en düzenli nasıl besleyebilirim , teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231522051.jpg[/IMG]
Merhaba hayırlı günler...
Küçük dostuma günde 2 kez sabah akşam olmak üzere bu resimdeki yemden ikiye bölerek veriyorum...
Bildiğim kadarıyla yeşillik olarak marul kıvırcıkta yiyormuş ama bir kez verdim yemedi belki ileride yemeye başlar...
Ayrıca 1 kezde haşlanmış tavuk attım yiyip yemediğini bilmiyorum 🙂
Bu yemin haricinde başka bir şey daha vermelimiyim acaba, tavsiye edeceğiniz bir yem daha var mı ? Ve bu bahsettiğim yiyecekler ile en düzenli nasıl besleyebilirim , teşekkürler
Akvaryum Sıcaklık
[QUOTE=Aqua Discovery]
Smart bende de var 25 watt lik oda aynı 3 derece sapma var maalesef yerli üretim böyle oluyor 30 a ayar yapınca 27 ye anca geliyor sıcaklık, sağlamasını çok kez yaptım sizde de aynı durum var bence,sapma kaç sa ona göre fazla ayarlayın dereceyi [:iyi:][/QUOTE] teşekkür ederim. Aynı seviyede seyreder değil mi. Yani ani ısı artışı falan olabilir mi?
[QUOTE=Aqua Discovery]
Smart bende de var 25 watt lik oda aynı 3 derece sapma var maalesef yerli üretim böyle oluyor 30 a ayar yapınca 27 ye anca geliyor sıcaklık, sağlamasını çok kez yaptım sizde de aynı durum var bence,sapma kaç sa ona göre fazla ayarlayın dereceyi [:iyi:][/QUOTE] teşekkür ederim. Aynı seviyede seyreder değil mi. Yani ani ısı artışı falan olabilir mi?
Akvaryum Sıcaklık
[QUOTE=CNYTYLMZ]Eğer uzun süredir tam bu sıcaklıkta ise bazı ısıtıcılarin termostatlar inin ayarı kaymış olabiliyor tekrar söylüyorum eğer sıcaklıkta hiç dalgalanma yok ise isiticinin değerini 31 e çıkartın gözlemleyin size 28 derece sıcaklık verkcektir ama gözlem yapmaktan kaçmayın kaplumbağanın ölmesin[/QUOTE]
Yani hocam ben ayarı yükselteyim, 27-28 göstersin cam derece , derecedeki rakam doğrudur ve ona göre yinede ne olur ne olmaz ,gözlemleyerek bu şekilde uygulayayım. Doğru mu? Yani termostatta kalibrasyon hatasımı vardır?
[QUOTE=CevdetSERBEST]Isıtıcının ısısını 30 yap derece 27 olursa ısıtıcının göstergesi 2 derece hatalı gösteriyordur . Birde ısıtıcıları tamamen suya sokmak riskli , su alma riski var , genelde almaz deniyor fakat alırsa kötü.ısiticinin ayar yaptığın kablo girişi olan yerdeki siyah kısmın yarısı suyun içinde yarısı dışında olmalı.[/QUOTE] teşekkür ederim ısı artırıp deneyeceğim. Isıtıcıyı akvaryum ufak olduğundan mecburen hafif yatay koyuyorum , akvaryumu büyütene kadar
[QUOTE=CNYTYLMZ]Eğer uzun süredir tam bu sıcaklıkta ise bazı ısıtıcılarin termostatlar inin ayarı kaymış olabiliyor tekrar söylüyorum eğer sıcaklıkta hiç dalgalanma yok ise isiticinin değerini 31 e çıkartın gözlemleyin size 28 derece sıcaklık verkcektir ama gözlem yapmaktan kaçmayın kaplumbağanın ölmesin[/QUOTE]
Yani hocam ben ayarı yükselteyim, 27-28 göstersin cam derece , derecedeki rakam doğrudur ve ona göre yinede ne olur ne olmaz ,gözlemleyerek bu şekilde uygulayayım. Doğru mu? Yani termostatta kalibrasyon hatasımı vardır?
[QUOTE=CevdetSERBEST]Isıtıcının ısısını 30 yap derece 27 olursa ısıtıcının göstergesi 2 derece hatalı gösteriyordur . Birde ısıtıcıları tamamen suya sokmak riskli , su alma riski var , genelde almaz deniyor fakat alırsa kötü.ısiticinin ayar yaptığın kablo girişi olan yerdeki siyah kısmın yarısı suyun içinde yarısı dışında olmalı.[/QUOTE] teşekkür ederim ısı artırıp deneyeceğim. Isıtıcıyı akvaryum ufak olduğundan mecburen hafif yatay koyuyorum , akvaryumu büyütene kadar
Akvaryum Sıcaklık
Merhaba hayırlı pazarlar...
Su kaplumbağam için şimdilik yenisini alana kadar 32-15-30 ölçülerindeki akvaryumda 200wat ısıtıcı kullanıyorum. Çalışmasında bir sıkıntı yok gibi.
Fakat 28 derecede ayarlı olduğu halde , camdaki gösterge hep 24-25 civarı. Ayrıca peteğin önünde akvaryum.
Gösterge arızalı değilse tabi. Sorun var mı sizce varsa ne yapmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/260220231240071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/260220231240101.jpg[/IMG]
Merhaba hayırlı pazarlar...
Su kaplumbağam için şimdilik yenisini alana kadar 32-15-30 ölçülerindeki akvaryumda 200wat ısıtıcı kullanıyorum. Çalışmasında bir sıkıntı yok gibi.
Fakat 28 derecede ayarlı olduğu halde , camdaki gösterge hep 24-25 civarı. Ayrıca peteğin önünde akvaryum.
Gösterge arızalı değilse tabi. Sorun var mı sizce varsa ne yapmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/260220231240071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/260220231240101.jpg[/IMG]
Su Kaplumbağası Akvaryum Yüzeyi
Merhaba...
Su kaplumbağam için akvaryum yüzeyine minik taşlardan ( çakıl taşı büyüklüğünde ) sermek istiyorum. Fakat şunda kararsız kaldım! Kaplumbağama yem attığımda bir süre sonra yüzeye iniyor yem. Hemen yerse sıkıntı yok tabi ama yüzeye indiğinde yemi bulup yiyebiliyor mu ? Ya da bulsa bile yemekte zorlanıyor mu? Kum daha iyi diye düşünmüştüm aslında ama yiyorlarmış kumları diye almadım. Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum. Farklı taş yada kum önerileride olabilir. Teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/230220231828351.jpg[/IMG][EDIT]Kose81x,2023-02-23 18:29:10[/EDIT]
Merhaba...
Su kaplumbağam için akvaryum yüzeyine minik taşlardan ( çakıl taşı büyüklüğünde ) sermek istiyorum. Fakat şunda kararsız kaldım! Kaplumbağama yem attığımda bir süre sonra yüzeye iniyor yem. Hemen yerse sıkıntı yok tabi ama yüzeye indiğinde yemi bulup yiyebiliyor mu ? Ya da bulsa bile yemekte zorlanıyor mu? Kum daha iyi diye düşünmüştüm aslında ama yiyorlarmış kumları diye almadım. Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum. Farklı taş yada kum önerileride olabilir. Teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/230220231828351.jpg[/IMG][EDIT]Kose81x,2023-02-23 18:29:10[/EDIT]
Su Kaplumbağası Kuru Alan
Merhabalar , su kaplumbağası için o yeşil paspas gibi olan zemini nereden temin edebilirim acaba ? Flexi ile rampa yaptım ama üzerine akvaryum silikonu ile yapıştıracağım o zemin o parçasını bulmam gerekiyor
Merhabalar , su kaplumbağası için o yeşil paspas gibi olan zemini nereden temin edebilirim acaba ? Flexi ile rampa yaptım ama üzerine akvaryum silikonu ile yapıştıracağım o zemin o parçasını bulmam gerekiyor
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
