ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
M16K35A41
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Temmuz 2022 06:43
Son Ziyaret:
16 Nisan 2025 14:33
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eren Özkan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bingöl
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eren Özkan
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryum Kurulumunu Sanırım Başaramadım
[QUOTE=mutlubaba]Öncelikle kolay gelsin
bir arada lastikle demet yapıp dikmek işinizi kolaylaştırır ama lav kırığını biraz fazla yüksek tuttunuz ondan elinize geliyor olabilir kumu biraz fazlalaştırabilir yada daha canlı eklemediyseniz komple boşaltıp lav kırıklarını ön ve yanlardan 3 4 parmak geride olacak yüksekliğide 1-2 cm i geçmeyecek şekilde yapıp tekrar siyah kumla zemini oluşyurabilirsiniz bu biraz zahmetli olsada ileride olası bir ekleme yada yer değişikliğinde sizi aynı sorundan kurtarır
tanımlayamadığım dediğiniz ince misina olabilir diye düşünüyorum birde imkanınız varsa taban gübreside eklemenizi tavsiye ederim
keyifli hobiler[/QUOTE]
Öncelikle bilgiler için çokça teşekkür ederim, evet lav kırığını yükselti oluşturması için gereğinden bayağı fazla kullandım, üzerindeki kum ise bir hayli az sayılır.
Diğer yandan saç şeklindeki cismin misina olmadığına eminim çünkü hiç kullanmadım ve elimde dokunduğum anda dağılıyor.
[QUOTE=mutlubaba]Öncelikle kolay gelsin
bir arada lastikle demet yapıp dikmek işinizi kolaylaştırır ama lav kırığını biraz fazla yüksek tuttunuz ondan elinize geliyor olabilir kumu biraz fazlalaştırabilir yada daha canlı eklemediyseniz komple boşaltıp lav kırıklarını ön ve yanlardan 3 4 parmak geride olacak yüksekliğide 1-2 cm i geçmeyecek şekilde yapıp tekrar siyah kumla zemini oluşyurabilirsiniz bu biraz zahmetli olsada ileride olası bir ekleme yada yer değişikliğinde sizi aynı sorundan kurtarır
tanımlayamadığım dediğiniz ince misina olabilir diye düşünüyorum birde imkanınız varsa taban gübreside eklemenizi tavsiye ederim
keyifli hobiler[/QUOTE]
Öncelikle bilgiler için çokça teşekkür ederim, evet lav kırığını yükselti oluşturması için gereğinden bayağı fazla kullandım, üzerindeki kum ise bir hayli az sayılır.
Diğer yandan saç şeklindeki cismin misina olmadığına eminim çünkü hiç kullanmadım ve elimde dokunduğum anda dağılıyor.
Bitkili Akvaryum Kurulumunu Sanırım Başaramadım
Merhabalar, 2 gün önce bitkili akvaryum kurmaya çalıştım, daha öncesinden tütün dışında hiçbir bitki deneyimim yok. Bildiğim kadarıyla, tütün, zeytin, bacopa, elodea vb. karışık bir bitki paketi aldım fakat gelen bitkiler o kadar küçük ki kökünü kuma dikmeye çalıştığımda alttaki lav taşlarına denk geliyor ve kırıyorum, tutunamadığı için de kumdan ayrılıp su yüzeyine çıkıyorlar.
- Bitkileri 10 kök halinde lastik toka veya tele sarıp buket haline getirerek kuma gömsem sorun oluşturur mu veya tek tek olacak şekilde basit bir dikim yönetimi var mıdır?
- Ek olarak son fotoğrafta 2 adet saç şeklinde tanımlayamadığım bir cisim var, saç veya sakal yosunu olabilir mi, olabilirse nasıl bir önlem almam gerekir?
Yardım veya eleştiri amacıyla yapılabilecek her türlü yoruma açığım, vaktini ayırıp okuyan herkese teşekkür ederim, keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/050520231052091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/050520231052231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/050520231052361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/050520231052451.jpg[/IMG]
Merhabalar, 2 gün önce bitkili akvaryum kurmaya çalıştım, daha öncesinden tütün dışında hiçbir bitki deneyimim yok. Bildiğim kadarıyla, tütün, zeytin, bacopa, elodea vb. karışık bir bitki paketi aldım fakat gelen bitkiler o kadar küçük ki kökünü kuma dikmeye çalıştığımda alttaki lav taşlarına denk geliyor ve kırıyorum, tutunamadığı için de kumdan ayrılıp su yüzeyine çıkıyorlar.
- Bitkileri 10 kök halinde lastik toka veya tele sarıp buket haline getirerek kuma gömsem sorun oluşturur mu veya tek tek olacak şekilde basit bir dikim yönetimi var mıdır?
- Ek olarak son fotoğrafta 2 adet saç şeklinde tanımlayamadığım bir cisim var, saç veya sakal yosunu olabilir mi, olabilirse nasıl bir önlem almam gerekir?
Yardım veya eleştiri amacıyla yapılabilecek her türlü yoruma açığım, vaktini ayırıp okuyan herkese teşekkür ederim, keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/050520231052091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/050520231052231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/050520231052361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/050520231052451.jpg[/IMG]
Melikşah Akvaryum
[QUOTE=smithiseek]
Merhaba yazdığınız firmanın Ankara şubesinden bir adet 35*35*35 ve bir adet de 60*40*40 akvaryum aldım ,sorunsuzca kullanıyorum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
[QUOTE=mutlubaba]İstanbul ümraniyedeki yerlerinden alış veriş yaptım hiç bir sorun yaşamadım imalatçı firma içeri girip bir sürü akvaryum cam ve kereste arasında gezinince cennetemi geldim diyeceğiniz bir yer
tavsiye ederim [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
[QUOTE=smithiseek]
Merhaba yazdığınız firmanın Ankara şubesinden bir adet 35*35*35 ve bir adet de 60*40*40 akvaryum aldım ,sorunsuzca kullanıyorum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
[QUOTE=mutlubaba]İstanbul ümraniyedeki yerlerinden alış veriş yaptım hiç bir sorun yaşamadım imalatçı firma içeri girip bir sürü akvaryum cam ve kereste arasında gezinince cennetemi geldim diyeceğiniz bir yer
tavsiye ederim [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Melikşah Akvaryum
Merhabalar,
10x40x50 mobilyalı bir akvaryum yaptırmak istiyorum fakat neye göre bilmiyorum herkes farklı fiyat veriyor. Mahalle petshopu diye tabir edebileceğimiz yerlerden 10x40x50 düz cam akvaryumu mobilyası ile birlikte ortalama 3000₺ fiyat alıyorum.
Melikşah Akvaryum'da ise aynı fiyata mobilyalı extra clear camlı akvaryum var. Birkaç yerde sadece extra clear cam için bu parayı istediklerinden dolayı biraz şüphe ile yaklaşıyorum açıkçası.
Daha önce buradan akvaryum yaptıran, memnun kalan veya kalmayan varsa yardımcı olabilirsiniz fazlasıyla sevinirim, teşekkür ederim.
Merhabalar,
10x40x50 mobilyalı bir akvaryum yaptırmak istiyorum fakat neye göre bilmiyorum herkes farklı fiyat veriyor. Mahalle petshopu diye tabir edebileceğimiz yerlerden 10x40x50 düz cam akvaryumu mobilyası ile birlikte ortalama 3000₺ fiyat alıyorum.
Melikşah Akvaryum'da ise aynı fiyata mobilyalı extra clear camlı akvaryum var. Birkaç yerde sadece extra clear cam için bu parayı istediklerinden dolayı biraz şüphe ile yaklaşıyorum açıkçası.
Daha önce buradan akvaryum yaptıran, memnun kalan veya kalmayan varsa yardımcı olabilirsiniz fazlasıyla sevinirim, teşekkür ederim.
Tetra
[QUOTE=KeremUlaş]65 litre için balık sayısı sınırda diyebilirim . Fakat yeni kurulum olmadığı için yeni aldığınız balıkların hastalık - parazit getirmiş olması ihtimali var . Yeni balıkların eklenmesinin üzerinden de söylediğinize göre bir ay geçmiş. Bir ayda etkisini gösteren bir hastalık mıdır bilemiyorum.
Onun dışında aklıma gelen; elektrik kesintisi nedeniyle oksijensiz kalmış olabilirler yada ısıtıcı çalışmadığı için bir sürelikte olsa fazla ısı farkı yaşamış olabilirler . Direkt dinlendirmeden Çeşme suyu kullanmıyorsunuz değil mi ?[/QUOTE]
Hiç elektrik kesintisi yaşamadım. Filtre ve ısıtıcı sürekli çalışıyor. Suyu ise sürekli birer haftalık periyotlar ile damacana içersinde bekletiyorum, yani değişim yaptığımda damacana içerisine su doldurarak 1 hafta sonraki değişime kadar dinlendiriyorum.
[QUOTE=KeremUlaş]65 litre için balık sayısı sınırda diyebilirim . Fakat yeni kurulum olmadığı için yeni aldığınız balıkların hastalık - parazit getirmiş olması ihtimali var . Yeni balıkların eklenmesinin üzerinden de söylediğinize göre bir ay geçmiş. Bir ayda etkisini gösteren bir hastalık mıdır bilemiyorum.
Onun dışında aklıma gelen; elektrik kesintisi nedeniyle oksijensiz kalmış olabilirler yada ısıtıcı çalışmadığı için bir sürelikte olsa fazla ısı farkı yaşamış olabilirler . Direkt dinlendirmeden Çeşme suyu kullanmıyorsunuz değil mi ?[/QUOTE]
Hiç elektrik kesintisi yaşamadım. Filtre ve ısıtıcı sürekli çalışıyor. Suyu ise sürekli birer haftalık periyotlar ile damacana içersinde bekletiyorum, yani değişim yaptığımda damacana içerisine su doldurarak 1 hafta sonraki değişime kadar dinlendiriyorum.
Tetra
[QUOTE=KeremUlaş]Akvaryum ölçüleri nedir ? Filtre sistemimiz nasıl ? Toplam kaç balık var , türleri ? Su değişimini nasıl ve ne kadar zamanda bir yapıyorsunuz ? Akvaryumu ne zaman kurdunuz ? Kullandığınız katkı ve ilaçlar nelerdir ?
Doğru tespit için bir çok soru var cevap vermeniz gereken ..
siz sorunu nerede görüyorsunuz ? [/QUOTE]
Akvaryum 65 litre(kum, kaya vs hariç).
Dış filtre(kendi mili kırık olduğundan 800h/l kafa motoru kullanıyorum).
Isıtıcı 26° sabit.
7 Transgenetik Tetra, 5 elma salyangozu, 3 L144, 1 Corydoras.
Şu değişimini her pazar günü 15 litre civarında kumu kaldırmadan dip çekim yaparak dinlenmiş çeşme suyu ile yapıyorum, bu hafta şehir dışında olduğum için dün yapamadım, yarın yapmayı düşünüyorum.
Akvaryum totalde 2 yıllık fakat 4 ay kadar önce kum değişimi yaparak arka plana 10 kök tütün bitkisi eklemiştim. Bitkiler hızlı geliştiği için şu an 25-30 kök oldu ve neredeyse tüm tabana yerleştirdim.
Yalnızca su değişimi yaptığım zaman Reeflowers'ın su düzenleyicisini kullanıyorum, onun dışında kullandığım herhangi bir ilaç veya gübre yok.
Yem olarak günde 1 kez olmak üzere Tetra pro kullanıyorum.
Son olarak 2 ay önce 3 adet Corydoras almıştım, 1 hafta içinde 2 tanesini kaybettim. Daha sonra ise 1-2 hafta aralıklarla 1 adet L144 ve sonuncusu dün olmak üzere 3 adet Transgenetik kaybı yaşadım. Corydoras eklemeden önce 1 yıldan fazla bir süre hiç kayıp olmamıştı.[EDIT]M16K35A16,2022-11-28 21:29:56[/EDIT]
[QUOTE=KeremUlaş]Akvaryum ölçüleri nedir ? Filtre sistemimiz nasıl ? Toplam kaç balık var , türleri ? Su değişimini nasıl ve ne kadar zamanda bir yapıyorsunuz ? Akvaryumu ne zaman kurdunuz ? Kullandığınız katkı ve ilaçlar nelerdir ?
Doğru tespit için bir çok soru var cevap vermeniz gereken ..
siz sorunu nerede görüyorsunuz ? [/QUOTE]
Akvaryum 65 litre(kum, kaya vs hariç).
Dış filtre(kendi mili kırık olduğundan 800h/l kafa motoru kullanıyorum).
Isıtıcı 26° sabit.
7 Transgenetik Tetra, 5 elma salyangozu, 3 L144, 1 Corydoras.
Şu değişimini her pazar günü 15 litre civarında kumu kaldırmadan dip çekim yaparak dinlenmiş çeşme suyu ile yapıyorum, bu hafta şehir dışında olduğum için dün yapamadım, yarın yapmayı düşünüyorum.
Akvaryum totalde 2 yıllık fakat 4 ay kadar önce kum değişimi yaparak arka plana 10 kök tütün bitkisi eklemiştim. Bitkiler hızlı geliştiği için şu an 25-30 kök oldu ve neredeyse tüm tabana yerleştirdim.
Yalnızca su değişimi yaptığım zaman Reeflowers'ın su düzenleyicisini kullanıyorum, onun dışında kullandığım herhangi bir ilaç veya gübre yok.
Yem olarak günde 1 kez olmak üzere Tetra pro kullanıyorum.
Son olarak 2 ay önce 3 adet Corydoras almıştım, 1 hafta içinde 2 tanesini kaybettim. Daha sonra ise 1-2 hafta aralıklarla 1 adet L144 ve sonuncusu dün olmak üzere 3 adet Transgenetik kaybı yaşadım. Corydoras eklemeden önce 1 yıldan fazla bir süre hiç kayıp olmamıştı.[EDIT]M16K35A16,2022-11-28 21:29:56[/EDIT]
Tetra
Merhabalar,Tetra balığım yaklaşık 30 dakika kadar suyun dibinde hareketsiz kaldı ve sonrasında suyun en üzerinde kendini akıntıya bırakır şekilde yüzmeye başladı. Hastalığı var ama nedir ne değildir bilmiyorum, yardımcı olursanız sevinirim.(Dün de 1 adet kayıp yaşadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/281120222000171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/281120222000231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/281120222000281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/281120222000331.jpg[/IMG][EDIT]İlksen Şahin,2022-11-29 02:52:02[/EDIT]
Merhabalar,Tetra balığım yaklaşık 30 dakika kadar suyun dibinde hareketsiz kaldı ve sonrasında suyun en üzerinde kendini akıntıya bırakır şekilde yüzmeye başladı. Hastalığı var ama nedir ne değildir bilmiyorum, yardımcı olursanız sevinirim.(Dün de 1 adet kayıp yaşadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/281120222000171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/281120222000231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/281120222000281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/281120222000331.jpg[/IMG][EDIT]İlksen Şahin,2022-11-29 02:52:02[/EDIT]
Çöpçü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/051120220157011.jpg[/IMG]
Bitki ile çok aram yok ismini dahi bilmiyorum ama bir hevesle alıp bu şekilde arkaya dizmiştim ve yaklaşık 1 aydır bu şekilde duruyor.(Çöpçüler ile bitkileri aynı gün ilave etmiştim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/051120220157011.jpg[/IMG]
Bitki ile çok aram yok ismini dahi bilmiyorum ama bir hevesle alıp bu şekilde arkaya dizmiştim ve yaklaşık 1 aydır bu şekilde duruyor.(Çöpçüler ile bitkileri aynı gün ilave etmiştim)
Çöpçü
Merhabalar, akvaryumda 3 adet çöpçü var, fotoğrafta görünen çöpçü 3 gündür bu şekilde sabit duruyor. Başka bir balık dokunmadığı sürece hareket etmiyor ve yem de yemiyor.
Başka konularda okuduğum kadarıyla durum normal karşılanmış fakat 3 gün çok uzun bir süre diye düşünüyorum. Konu hakkında fikri olan yardımcı olabilirse sevinirim, keyifli hobiler.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/051120220127431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/051120220127491.jpg[/IMG]
Merhabalar, akvaryumda 3 adet çöpçü var, fotoğrafta görünen çöpçü 3 gündür bu şekilde sabit duruyor. Başka bir balık dokunmadığı sürece hareket etmiyor ve yem de yemiyor.
Başka konularda okuduğum kadarıyla durum normal karşılanmış fakat 3 gün çok uzun bir süre diye düşünüyorum. Konu hakkında fikri olan yardımcı olabilirse sevinirim, keyifli hobiler.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/051120220127431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235727/051120220127491.jpg[/IMG]
Su Üzerinde Baloncuk
Dış filtre içerisinde bulunan tüm malzemeleri 30 dakika kadar kaynar suda bekleterek sorunu çözdüm. Geri dönüşler için teşekkür ederim.
Dış filtre içerisinde bulunan tüm malzemeleri 30 dakika kadar kaynar suda bekleterek sorunu çözdüm. Geri dönüşler için teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
