ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Faruk18
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ekim 2021 13:48
Son Ziyaret:
22 Eylül 2022 13:11
Toplam Mesaj:
31 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Faruk aslan
Doğum Tarihi:
18 Ekim 2001
Yaş:
24
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömerr
SON 10 MESAJI
Kaya Tuzu Ne İşe Yarar Faydası Zararı Nedir ?
[QUOTE=Ahmet_]
2 haftadır varsa çok uzun bir süre beyaz benek tedavisinde suyu 29 30 derecelere çıkarıp stabil tutmak önemlidir ilaç kullanmak şart değildir kaya tuzu ile de halledilebilir ama tuz direkt akvaryuma eklenmeden eritilip katılmalıdır. Sıcaklık fazla olursa bakteri döngüyü çabuk tamamlayıp balığın üzerinden düşer ve yeni konak aramaya başlar bu esnada savunmasızdır tuz veya metilen bu esnada kullanılabilir.[/QUOTE]
Beyaz benek olsaydı çoktan çoğalırdı ama bayadır aynı yerde çizgi gibi benek gibi bilmiyorum ne ve bu arada ısıtıcı kullanmıyorum
[QUOTE=Ahmet_]
2 haftadır varsa çok uzun bir süre beyaz benek tedavisinde suyu 29 30 derecelere çıkarıp stabil tutmak önemlidir ilaç kullanmak şart değildir kaya tuzu ile de halledilebilir ama tuz direkt akvaryuma eklenmeden eritilip katılmalıdır. Sıcaklık fazla olursa bakteri döngüyü çabuk tamamlayıp balığın üzerinden düşer ve yeni konak aramaya başlar bu esnada savunmasızdır tuz veya metilen bu esnada kullanılabilir.[/QUOTE]
Beyaz benek olsaydı çoktan çoğalırdı ama bayadır aynı yerde çizgi gibi benek gibi bilmiyorum ne ve bu arada ısıtıcı kullanmıyorum
Kaya Tuzu Ne İşe Yarar Faydası Zararı Nedir ?
[QUOTE=nightsoldie]Beyaz benek hastalığını maalesef ilaçsız atlatamadım. Mesajımdan sonra beyaz benek akvaryumda yeniden hortladı, ben de mecburen ilaç aldım. Dış filtre ve iç filtreyi kapattım. Sadece hava motoru çalışıyor. Şu anda benekler yeniden gitti ama her gün metilen mavisi kullanıyorum prospektüste yazdığı şekliyle. Haftasonu %25 dip çekimi ile kayatuzu kullanımı yapıp, ilaç kullanımını keseceğim. Umarım yeniden
hortlamaz bu illet.
Sizin balıkta da özellikle yüzgecinde ve kuyruğunda noktacıklar varsa beyaz benek olabilir. Youtubedan bu hastalıkla ilgili birçok video var. Tabi bu forumda da öyle. [/QUOTE]
Benim balıkta 2 haftaya yakın oldu hala var ama diğerlerinde yok beyaz benek tüm vücuda ve diğer balıklara da yayılır diye okudum sanırım beyaz benek değil o zaman başka bir parazit olabilir
[QUOTE=nightsoldie]Beyaz benek hastalığını maalesef ilaçsız atlatamadım. Mesajımdan sonra beyaz benek akvaryumda yeniden hortladı, ben de mecburen ilaç aldım. Dış filtre ve iç filtreyi kapattım. Sadece hava motoru çalışıyor. Şu anda benekler yeniden gitti ama her gün metilen mavisi kullanıyorum prospektüste yazdığı şekliyle. Haftasonu %25 dip çekimi ile kayatuzu kullanımı yapıp, ilaç kullanımını keseceğim. Umarım yeniden
hortlamaz bu illet.
Sizin balıkta da özellikle yüzgecinde ve kuyruğunda noktacıklar varsa beyaz benek olabilir. Youtubedan bu hastalıkla ilgili birçok video var. Tabi bu forumda da öyle. [/QUOTE]
Benim balıkta 2 haftaya yakın oldu hala var ama diğerlerinde yok beyaz benek tüm vücuda ve diğer balıklara da yayılır diye okudum sanırım beyaz benek değil o zaman başka bir parazit olabilir
Akvaryumumdaki çok küçük beyaz canlılar h
Eğer Su kenesiyse kurtulmak biraz zor olur
Eğer Su kenesiyse kurtulmak biraz zor olur
Yeni Alınan Bitkiler
Merhaba arkadaşlar yeni aldığımız bitkileri bitkilere zarar vermeden nasıl dezenfekte edebilirim bakteri veya parazitleri arındırmak için ve japon balıklarına Anubias bitkisi kullanmak istiyorum
Merhaba arkadaşlar yeni aldığımız bitkileri bitkilere zarar vermeden nasıl dezenfekte edebilirim bakteri veya parazitleri arındırmak için ve japon balıklarına Anubias bitkisi kullanmak istiyorum
Japon Balığı Terasta Havuzda Yaşar Mı
[QUOTE=BeyzPl]Ayarlayabilirseniz o şekilde olabilir diye düşünüyorum. Sonbahar başlarından ilkbahar başına kadar iç mekanda dururlar en azından. [/QUOTE]
Teşekkür ederim öyle yapacağım hem yaz aylarında havuzda büyümeye devam ederler kisin da büyük bir akvaryuma alırım
[QUOTE=BeyzPl]Ayarlayabilirseniz o şekilde olabilir diye düşünüyorum. Sonbahar başlarından ilkbahar başına kadar iç mekanda dururlar en azından. [/QUOTE]
Teşekkür ederim öyle yapacağım hem yaz aylarında havuzda büyümeye devam ederler kisin da büyük bir akvaryuma alırım
Japon Balığı Terasta Havuzda Yaşar Mı
[QUOTE=BeyzPl]Serin su balığı olsa da dış mekanda ısıtıcı sistemi olmadan beslemeniz sağlıklı olmaz. En azından kışları ısıtma konusunu halletmeniz lazım. Yoksa su 0 C° altına çok kolay düşer. [/QUOTE]
Peki ya kışın içeriye alsam hava ısınınca tekrar koysam bir sorun olmaz sanırım.
[QUOTE=BeyzPl]Serin su balığı olsa da dış mekanda ısıtıcı sistemi olmadan beslemeniz sağlıklı olmaz. En azından kışları ısıtma konusunu halletmeniz lazım. Yoksa su 0 C° altına çok kolay düşer. [/QUOTE]
Peki ya kışın içeriye alsam hava ısınınca tekrar koysam bir sorun olmaz sanırım.
Japon Balığı Terasta Havuzda Yaşar Mı
Merhaba 3 japon balığım var ve akvaryumda bakmak yerine terasa süs havuzunda yasarlar mi ve yaşaması için gerekli şartlar nelerdir
Bu arada 2 düz gövdeli 1 yumurta gövdeli japon balığım var ve birde shubunkin almayı düşünüyorum.
Merhaba 3 japon balığım var ve akvaryumda bakmak yerine terasa süs havuzunda yasarlar mi ve yaşaması için gerekli şartlar nelerdir
Bu arada 2 düz gövdeli 1 yumurta gövdeli japon balığım var ve birde shubunkin almayı düşünüyorum.
Japon Balığı Renk Değişimi
[QUOTE=Ahmet_]
Beyaz benek olan balık ani hareketler yapıp dekorlar kuma vs kendini sürtmeye çalışır , bir yerinde değil balığın her yerinde beyaz lekeler cikar bu lekeler parazittir ve balıktan beslenir üreme dongusu tamamlaninca baligin uzerinden duser ve yeni konak canli arar eğer böyle bir durum varsa ısıyı yükseltip akvaryuma kaya tuzu ekleyin. %25 lik dip çekimleri , eklenen tuz parazit balıktan düştükten sonra etkili olacaktır tabi ki bu yazdiklarim beyaz benek varsa gecerli yoksa bir problem olmaz akvaryum sıcaklığını , su kalitesini stress seviyesini stabil tutmaya calisin eger uygun sartlari saglarsaniz baliginiz kolay kolay beyaz benek olmaz bir de en onemlisi su eklerken eklenen suyun akvaryum suyuyla ayni sicaklikta veya yakin sicaklikta olmasina dikkat edin dogrudan cesme suyu kullanmamaya özen gösterin. Renk değişimi de balıklarda gayet normal bir durumdur korkacak bir şey yok.[/QUOTE]
Günlerdir üzerinde pek bir sorun yok sanki sürtünme falan ve sadece yuzgecinde var ve iştahı gayet yerinde dipte yemek falan da arıyor hatta yemek için kavga bile ediyor beyaz benek değilse ne olabilir
[QUOTE=Ahmet_]
Beyaz benek olan balık ani hareketler yapıp dekorlar kuma vs kendini sürtmeye çalışır , bir yerinde değil balığın her yerinde beyaz lekeler cikar bu lekeler parazittir ve balıktan beslenir üreme dongusu tamamlaninca baligin uzerinden duser ve yeni konak canli arar eğer böyle bir durum varsa ısıyı yükseltip akvaryuma kaya tuzu ekleyin. %25 lik dip çekimleri , eklenen tuz parazit balıktan düştükten sonra etkili olacaktır tabi ki bu yazdiklarim beyaz benek varsa gecerli yoksa bir problem olmaz akvaryum sıcaklığını , su kalitesini stress seviyesini stabil tutmaya calisin eger uygun sartlari saglarsaniz baliginiz kolay kolay beyaz benek olmaz bir de en onemlisi su eklerken eklenen suyun akvaryum suyuyla ayni sicaklikta veya yakin sicaklikta olmasina dikkat edin dogrudan cesme suyu kullanmamaya özen gösterin. Renk değişimi de balıklarda gayet normal bir durumdur korkacak bir şey yok.[/QUOTE]
Günlerdir üzerinde pek bir sorun yok sanki sürtünme falan ve sadece yuzgecinde var ve iştahı gayet yerinde dipte yemek falan da arıyor hatta yemek için kavga bile ediyor beyaz benek değilse ne olabilir
Japon Balığı Nasıl Bakılırsa Daha Sağlıklı Yaşar
[QUOTE=Ahmet_]Merhaba japon besleyen biri olarak ben de direkt kendi balıklarımdan kazandığım deneyimleri aktarmaya çalışacağım. Öncelikle balıkların bulunduğu hacmin fazla olması gerekiyor tek japon için 114 litre kaba hesap 100 olsun yeterlidir, akvaryumun daha büyük olması size ve bütçenize bağlı. Filtrasyon evet çok önemli ama bana kalırsa balığı mutlu eden en önemli faktörlerden biri haftalık su değişimi ve kaliteli yemlerden oluşan bir diyet. Haftalık su değişimini aksatmadan yaparsanız balıklarınızın daha mutlu daha canlı olduğuna şahit olursunuz. Nitekim bende durum böylr oldu. Yem olarak ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama önerim japonlar için özel üretilmiş yemleri kullanmanızdır. Piyasada iyi olan ve öne çıkan yem markaları ; Hikari , Dainichi , New life Spectrum , Tropical , Ocean Nutrition ,Omega One , Sera , Jbl , Tetra vs vs diye gidiyor. Bu markaların japonlar için özel yemlerinden kullanabilirsiniz özellikle tropicalin supergoldfish stick yemini tavsiye ederim harika bir yem. Balıklara yemin yanında haftada 2 veya 3 kere haşlanmış kabuğu soyulmuş bezelye verebilirsiniz veya ıspanak marul vs verilebilir. Vereceğiniz bezelyeler sürekli kuru yem kullanılması sonucu oluşacak kabızlığı engelleyecektir. Bezelye zaten attığıbızda balıkların ne kadar sevdiğini , hemen bezelyeye üşüştüğünü göreceksiniz. Bunun dışında kum kullanırsanız ve bu kum ince taneli silis veya dere kumu olursa japonlar için saha iyi olur ama internet üzerinde yabancı kanallarda da mevcut , kum kullanmıyorlar ve tamamen boş bir akvaryumda japon bakıyorlar. Bu dip çekimi konusunda size kolaylık sağlayacaktır ama kum kullanırsanız da balıklar kumla oynayıp vakit geçirecektir. Akvaryum sıcaklığı konusunda da kimisi 20-23 derece uygundur diyor kimisi 18-22 derece arası uygundur diyor ama açıkçası ben ısıtıcı kullanmayı tercih etmiyorum ve şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım ama Akvaryumunuzun bulunduğu yerin gece gündüz sıcaklık farkı çoksa ısıtıcı kullanmanızı kesinlikle öneririm. Şimdilik aklıma gelenler bunlar kolay gelsin iyi hobiler.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için zeminin boş olması hastalık yaparmı endişesi var onun dışında dip çekimini daha kolay yaparım ve balık besleme konusuna gelirsek hazır yemden ziyade midye ve karides veriyorum bezelye brokoli ve ıspanak da veriyorum en çok brokoliyi seviyorlar bende ısıtıcı kullanmıyorum ve oda sıcaklığı ideal
Ve şunu fark ettim etle beslenen balıklar daha hızlı büyüyor daha canlı ve daha dayanikli oluyorlar en azından benim balıklarım için söylüyorum
Arkadaşlar kum olarak siyah bazalt bitki kumu kullanırsam japon balıklarına bir zararı olur mu ve japon balığı akvaryumuna hangi bitki dikilmesi daha uygun olur teşekkürler
[QUOTE=Ahmet_]Merhaba japon besleyen biri olarak ben de direkt kendi balıklarımdan kazandığım deneyimleri aktarmaya çalışacağım. Öncelikle balıkların bulunduğu hacmin fazla olması gerekiyor tek japon için 114 litre kaba hesap 100 olsun yeterlidir, akvaryumun daha büyük olması size ve bütçenize bağlı. Filtrasyon evet çok önemli ama bana kalırsa balığı mutlu eden en önemli faktörlerden biri haftalık su değişimi ve kaliteli yemlerden oluşan bir diyet. Haftalık su değişimini aksatmadan yaparsanız balıklarınızın daha mutlu daha canlı olduğuna şahit olursunuz. Nitekim bende durum böylr oldu. Yem olarak ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama önerim japonlar için özel üretilmiş yemleri kullanmanızdır. Piyasada iyi olan ve öne çıkan yem markaları ; Hikari , Dainichi , New life Spectrum , Tropical , Ocean Nutrition ,Omega One , Sera , Jbl , Tetra vs vs diye gidiyor. Bu markaların japonlar için özel yemlerinden kullanabilirsiniz özellikle tropicalin supergoldfish stick yemini tavsiye ederim harika bir yem. Balıklara yemin yanında haftada 2 veya 3 kere haşlanmış kabuğu soyulmuş bezelye verebilirsiniz veya ıspanak marul vs verilebilir. Vereceğiniz bezelyeler sürekli kuru yem kullanılması sonucu oluşacak kabızlığı engelleyecektir. Bezelye zaten attığıbızda balıkların ne kadar sevdiğini , hemen bezelyeye üşüştüğünü göreceksiniz. Bunun dışında kum kullanırsanız ve bu kum ince taneli silis veya dere kumu olursa japonlar için saha iyi olur ama internet üzerinde yabancı kanallarda da mevcut , kum kullanmıyorlar ve tamamen boş bir akvaryumda japon bakıyorlar. Bu dip çekimi konusunda size kolaylık sağlayacaktır ama kum kullanırsanız da balıklar kumla oynayıp vakit geçirecektir. Akvaryum sıcaklığı konusunda da kimisi 20-23 derece uygundur diyor kimisi 18-22 derece arası uygundur diyor ama açıkçası ben ısıtıcı kullanmayı tercih etmiyorum ve şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım ama Akvaryumunuzun bulunduğu yerin gece gündüz sıcaklık farkı çoksa ısıtıcı kullanmanızı kesinlikle öneririm. Şimdilik aklıma gelenler bunlar kolay gelsin iyi hobiler.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için zeminin boş olması hastalık yaparmı endişesi var onun dışında dip çekimini daha kolay yaparım ve balık besleme konusuna gelirsek hazır yemden ziyade midye ve karides veriyorum bezelye brokoli ve ıspanak da veriyorum en çok brokoliyi seviyorlar bende ısıtıcı kullanmıyorum ve oda sıcaklığı ideal
Ve şunu fark ettim etle beslenen balıklar daha hızlı büyüyor daha canlı ve daha dayanikli oluyorlar en azından benim balıklarım için söylüyorum
Arkadaşlar kum olarak siyah bazalt bitki kumu kullanırsam japon balıklarına bir zararı olur mu ve japon balığı akvaryumuna hangi bitki dikilmesi daha uygun olur teşekkürler
Bizimhane
[QUOTE=Sinanka]
Merhaba Ömer bey , akvaryuma kum eklendikten sonra akvaryum kumu karıştırma olmaz , siz dip çekimi yapar iken ,kum üstünde olan pislikleri toplayın , su çekimi dipten olur ama kum karıştırma şeklinde olmaz , japon balıkları çok kirletir akvaryumu o yüzden olabildiğince küçük taneli kum seçin japon balıkları kum ile oynamayı çok sever , ince kum dip çekiminde size kolaylık sağlar.[/QUOTE]
Teşekkür ederim aceba hangi kumu tavsiye edersiniz yani kullanmam daha faydalı olur ve dip çekimi sırasında sıkıntı çıkarmayacak bir kum olursa sevinirim çok takıntılıyım bu konuda
[QUOTE=Sinanka]
Merhaba Ömer bey , akvaryuma kum eklendikten sonra akvaryum kumu karıştırma olmaz , siz dip çekimi yapar iken ,kum üstünde olan pislikleri toplayın , su çekimi dipten olur ama kum karıştırma şeklinde olmaz , japon balıkları çok kirletir akvaryumu o yüzden olabildiğince küçük taneli kum seçin japon balıkları kum ile oynamayı çok sever , ince kum dip çekiminde size kolaylık sağlar.[/QUOTE]
Teşekkür ederim aceba hangi kumu tavsiye edersiniz yani kullanmam daha faydalı olur ve dip çekimi sırasında sıkıntı çıkarmayacak bir kum olursa sevinirim çok takıntılıyım bu konuda
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
