ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
easyinthehood
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Temmuz 2021 12:18
Son Ziyaret:
01 Şubat 2022 22:12
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
If Young Easy don't trust you, i'm gon' shoot you. 🤯🤏🏾
SON 10 MESAJI
İç Filtre Kabarcık Vermiyor
[QUOTE=engin045]Hava hortumuna pislik gelmiştir. Hava hortumundan üflerseniz tıkanıklık gider. [/QUOTE] İçine baktım saydam olduğu için, içinde bir şey yok gibi duruyor.
[QUOTE=engin045]Hava hortumuna pislik gelmiştir. Hava hortumundan üflerseniz tıkanıklık gider. [/QUOTE] İçine baktım saydam olduğu için, içinde bir şey yok gibi duruyor.
İç Filtre Kabarcık Vermiyor
Arkadaşlar iç filtre arada sırada kabarcık vermiyor. Bunun sebebi nedir? Kabarcık veriyor, aniden kesiliyor ve 1-2 saniye vermiyor. Daha sonra vermeye devam ediyor. Bu sürekli böyle devam ediyor. Şöyle güzel bir temizliğe mi ihtiyacı var acaba? Süngeri ve içini güzelce yıkıyorum genellikle.
Arkadaşlar iç filtre arada sırada kabarcık vermiyor. Bunun sebebi nedir? Kabarcık veriyor, aniden kesiliyor ve 1-2 saniye vermiyor. Daha sonra vermeye devam ediyor. Bu sürekli böyle devam ediyor. Şöyle güzel bir temizliğe mi ihtiyacı var acaba? Süngeri ve içini güzelce yıkıyorum genellikle.
Isıtıcıdan Gelen Ses
[QUOTE=Reklamci92]
Isıtıcı yeniyse eğer ilk su ile temasında kısa süreli bu sesler çıkabilir ama bir süredir kullanılan bir ısıtıcı ise ve çalıştığı esnada böyle sesler çıkarıyorsa sorun olabilir dikkat edin, arıza söz konusu olabilir malesef.[/QUOTE]Şu an çalışıyor ancak hiç ses gelmiyor. Bazen yapıyor bunu. Şu an hiçbir ses yok mesela. Bende tam anlamadım. Dün gece çok ses yaptı ancak şu an hiç ses çıkarmıyor.
[QUOTE=Reklamci92]
Isıtıcı yeniyse eğer ilk su ile temasında kısa süreli bu sesler çıkabilir ama bir süredir kullanılan bir ısıtıcı ise ve çalıştığı esnada böyle sesler çıkarıyorsa sorun olabilir dikkat edin, arıza söz konusu olabilir malesef.[/QUOTE]Şu an çalışıyor ancak hiç ses gelmiyor. Bazen yapıyor bunu. Şu an hiçbir ses yok mesela. Bende tam anlamadım. Dün gece çok ses yaptı ancak şu an hiç ses çıkarmıyor.
Isıtıcıdan Gelen Ses
[QUOTE=mya_34]Isıtıcınız termostatlı bir ısıtıcı oldugu için kendisi devreye giriyor ve devreden çıkıyor. Bu normal bir durum. Yani devreye girer ve çıkarken çıt sesi geliyor. [/QUOTE] Çalıştıktan sonra yani ışık yandıktan sonra durmadan geliyor bu ses. Açılıp kapanırken gelen sesten bahsetmiyorum. Isıtıcı çalışır haldeyken hep içinden çat-pat diye sesler geliyor.
[QUOTE=mya_34]Isıtıcınız termostatlı bir ısıtıcı oldugu için kendisi devreye giriyor ve devreden çıkıyor. Bu normal bir durum. Yani devreye girer ve çıkarken çıt sesi geliyor. [/QUOTE] Çalıştıktan sonra yani ışık yandıktan sonra durmadan geliyor bu ses. Açılıp kapanırken gelen sesten bahsetmiyorum. Isıtıcı çalışır haldeyken hep içinden çat-pat diye sesler geliyor.
Isıtıcıdan Gelen Ses
Isıtıcım çalışırken belirli aralıklarla çıt çıt diye sesler geliyor. Sizce bunun sebebi nedir sorun yaratır mı? Işığı yanmıyorken yani çalışmıyorken hiçbir ses gelmiyor.
Isıtıcım çalışırken belirli aralıklarla çıt çıt diye sesler geliyor. Sizce bunun sebebi nedir sorun yaratır mı? Işığı yanmıyorken yani çalışmıyorken hiçbir ses gelmiyor.
Uvb Lamba Hakkında Sorular
Çok büyük boş yapmışsın kardeşim. Birincisi üslubuna dikkat et. İkincisi istediğim konuyu açarım. Üçüncüsü aklıma takılan sorulara net bir cevap bulmak için bu konuyu açtım. 12 saat demem ve verdiğim örneğin 13 saat olmasına mı takıldın birader? O sadece bir misal, senin kafanın içinde neler dönüyor anlamadım ama kafan iyi galiba. Ha 12 saat, ha 13 ne farkeder yani?
Yardımcı olacaksan ol, olmayacaksan konuyu geç. Zaten internette saatlerce araştırma yaptım ve UVB lambanın kaç saat açık kalması gerektiğine dair bir tane kaynak buldum. Bir kaynağa bakarak hareket etmek istemediğim için buradan yardım almak istedim. Seni geren şey ne anlamış değilim. Soru sormak ayıpta biz mi bilmiyoruz, bu forum o zaman niye var?
Ayrıca senin gibi boş muhabbet yapıp üslubuna dikkat etmeyenler olduğu sürece ne muhabbet olur ne sohbet. Diğer konumda da gelmiştin ve konuyu daha anlamadan esip gürlemiştin.
Isıtıcı lamba gerekli mi diye sormamın sebebi ise bazı UVB lambalar hem ısıtıcı ve hem UVB olarak kullanılabiliyor. Bende alacağım ampulün bu özellikte olduğunu düşünerek bu soruyu sordum. Hem ısıtıcı hem de UVB olarak iki özelliği içinde barındıran ampul olabileceği için ek olarak ısıtıcı lamba almama gerek kalmaz değil mi diye bir soru yönelttim ancak arkadaş anlamak istediği tarafıyla anlıyor.
Tamam birader, anladık en büyük hayvan sever sensin, biz hayvana işkence etmeyi amaçlıyoruz zaten.
İnsanların konularında şöyle cımbız ile laf çekmeyi bırakmalısın. Anlamak istediğin tarafıyla değil de objektif olarak bak konulara. Ben orada ısıtıcı lamba almayacağım diye bir şey söylemiyorum. Ampul eğer hem ısıtıcı hem UVB özellikli ise almama gerek var mı diye soruyorum. Cidden ilginçsin be birader.[EDIT]easyinthehood,2021-07-29 21:46:21[/EDIT]
Çok büyük boş yapmışsın kardeşim. Birincisi üslubuna dikkat et. İkincisi istediğim konuyu açarım. Üçüncüsü aklıma takılan sorulara net bir cevap bulmak için bu konuyu açtım. 12 saat demem ve verdiğim örneğin 13 saat olmasına mı takıldın birader? O sadece bir misal, senin kafanın içinde neler dönüyor anlamadım ama kafan iyi galiba. Ha 12 saat, ha 13 ne farkeder yani?
Yardımcı olacaksan ol, olmayacaksan konuyu geç. Zaten internette saatlerce araştırma yaptım ve UVB lambanın kaç saat açık kalması gerektiğine dair bir tane kaynak buldum. Bir kaynağa bakarak hareket etmek istemediğim için buradan yardım almak istedim. Seni geren şey ne anlamış değilim. Soru sormak ayıpta biz mi bilmiyoruz, bu forum o zaman niye var?
Ayrıca senin gibi boş muhabbet yapıp üslubuna dikkat etmeyenler olduğu sürece ne muhabbet olur ne sohbet. Diğer konumda da gelmiştin ve konuyu daha anlamadan esip gürlemiştin.
Isıtıcı lamba gerekli mi diye sormamın sebebi ise bazı UVB lambalar hem ısıtıcı ve hem UVB olarak kullanılabiliyor. Bende alacağım ampulün bu özellikte olduğunu düşünerek bu soruyu sordum. Hem ısıtıcı hem de UVB olarak iki özelliği içinde barındıran ampul olabileceği için ek olarak ısıtıcı lamba almama gerek kalmaz değil mi diye bir soru yönelttim ancak arkadaş anlamak istediği tarafıyla anlıyor.
Tamam birader, anladık en büyük hayvan sever sensin, biz hayvana işkence etmeyi amaçlıyoruz zaten.
İnsanların konularında şöyle cımbız ile laf çekmeyi bırakmalısın. Anlamak istediğin tarafıyla değil de objektif olarak bak konulara. Ben orada ısıtıcı lamba almayacağım diye bir şey söylemiyorum. Ampul eğer hem ısıtıcı hem UVB özellikli ise almama gerek var mı diye soruyorum. Cidden ilginçsin be birader.[EDIT]easyinthehood,2021-07-29 21:46:21[/EDIT]
Uvb Lamba Hakkında Sorular
Arkadaşlar kaplumbağam için UVB lamba alacağım ancak aklımda bazı sorular var.
[B]1.[/B] UVB lamba ne kadar sürede bozulur? Günde 12 saat çalıştırdığımızı varsayarsak kaç ay dayanır?
[B]2.[/B] UVB lambayı hangi saatler arasında açmalıyım? Sabah 8:00'dan akşam 21:00'a yani hava kararana kadar açık tutmak iyi midir?
[B]3.[/B] Alacağım lambada hem UVA hem UVB lamba yazıyor. Ek olarak ısıtıcı lamba almama gerek var mı? Yoksa bu lamba o iki işi birden mi yapıyor?
[B]Lambanın Linki :[/B] https://www.trendyol.com/akderepet/uva-uvb-3-0-20-watt-teraryum-tropikal-lamba-p-58223167?boutiqueId=575657&merchantId=253775
Arkadaşlar kaplumbağam için UVB lamba alacağım ancak aklımda bazı sorular var.
[B]1.[/B] UVB lamba ne kadar sürede bozulur? Günde 12 saat çalıştırdığımızı varsayarsak kaç ay dayanır?
[B]2.[/B] UVB lambayı hangi saatler arasında açmalıyım? Sabah 8:00'dan akşam 21:00'a yani hava kararana kadar açık tutmak iyi midir?
[B]3.[/B] Alacağım lambada hem UVA hem UVB lamba yazıyor. Ek olarak ısıtıcı lamba almama gerek var mı? Yoksa bu lamba o iki işi birden mi yapıyor?
[B]Lambanın Linki :[/B] https://www.trendyol.com/akderepet/uva-uvb-3-0-20-watt-teraryum-tropikal-lamba-p-58223167?boutiqueId=575657&merchantId=253775
Elma Salyangozu Hakkında Sorular
Akvaryumum 35 litre.
Akvaryumum 35 litre.
Elma Salyangozu Hakkında Sorular
Merhabalar. Ben kaplumbağam ile yaşaması için 2 adet elma salyangozu aldım, henüz yavru olduğu için onlara zarar vermiyor. Hatta sanırım onları taş bile sanıyor olabilir çünkü kendini içlerine kapatıyorlar. Neredeyse kaplumbağamdan büyük sayılırlar. Bu yüzden sorun olacağını sanmıyorum. Sizlere elma salyangozları ve akvaryumum hakkında bazı sorularım olacak. Cevaplarsanız çok sevinirim.
[B]1.[/B] Saate 200lt çeviren ufak bir iç filtreye sahibim. Sizce bu filtre iki elma salyangozu ve bir kaplumbağayı idare eder mi?
[B]2.[/B] Salyangozları dün akvaryuma eklediğimde gayet hareketliydiler. Ancak bugün ikisi de çok durgun. Biri taşın üstünde duruyor, diğeri ise kütük süsünün altına girdi ve koca gün oradan çıkmadı. Acaba bir sorun var mı diye endişelendim. Bir sorun mu var yoksa alışma aşamasındalar mı?
[B]3.[/B] Akvaryumun suyu nedense çok fazla berrak değil. Hafif yeşil bir tonda. Ancak çok kötü gözükmüyor, hala daha akvaryumun arkasını görebiliyorum. Sadece su çok az bulanık ve yeşil gözüküyor. Sanırım akvaryum daha oturmadığı için olabilir. Sizce 3-4 gün daha bekleyip bir değişim olmaz ise suyunu yenilemeli miyim?
[B]4.[/B] Bu 3-4 günlük süreçte yeşil tonlu su dolayısıyla kaplumbağama ve salyangozlara zarar gelmez değil mi? Çünkü su o kadar kötü bir durumda değil. Sadece çok az yeşil bir tonda ve çok az bulanık.
[B]5.[/B] Suyun PH değerinin falan önemli olduğunu duydum. Bu akvaryumda bir ölçüm yapmam gerekir mi? Yoksa sadece dinlenmiş musluk suyu ile su değişimi ve filtre akvaryumdaki PH ve azot dengesini sağlar mı? Ayrıca bakteri kültürü ve azot dengesi için özel olarak yapmam gereken bir şey var mı yoksa sadece dinlenmiş suyu ekleyip kendi haline mi bırakmalıyım? (Eğer suyun yeşil rengi düzelmez ise komple boşaltıp yeni taze su ekleyeceğim. Bunu yaptığımda kendi haline bırakırsam azot dengesi, bakteri kültürü falan oluşur mu? Bunu kastettim.)
[B]NOT : [/B]5. maddeye su sertliğini de ekleyebiliriz. Su sertliği için ekstra bir çaba sarfetmeli miyim? Yoksa akvaryum suyunu kendi haline bırakırsam su sertliği, ph değeri, azot döngüsü ve bakteri kültürü gibi şeyler zamanla oturur mu?
Ayrıca internette su değerleri bozulduğunda salyangozların suyun üstüne çıktıkları söyleniyor. Sanırım benim suyun değerleri iyi ki hala içinde duruyorlar. Zaten fazla sorun varmış gibi gözükmüyor. Sadece su hafif bulanık ve yeşil ve bu sorunu da geçmez ise pazartesi günü komple su değişimi yaparak çözeceğim. Endişelenmemdeki sebep salyangozların hareketsiz durması. Su değerleri bozuk değil ise sanırım ya ortam değişikliğinden ya da farklı bir şeyden dolayı durgun olabilirler. Ancak dün ilk koyduğumda hareketliydiler baya.[EDIT]easyinthehood,2021-07-28 19:02:00[/EDIT]
Merhabalar. Ben kaplumbağam ile yaşaması için 2 adet elma salyangozu aldım, henüz yavru olduğu için onlara zarar vermiyor. Hatta sanırım onları taş bile sanıyor olabilir çünkü kendini içlerine kapatıyorlar. Neredeyse kaplumbağamdan büyük sayılırlar. Bu yüzden sorun olacağını sanmıyorum. Sizlere elma salyangozları ve akvaryumum hakkında bazı sorularım olacak. Cevaplarsanız çok sevinirim.
[B]1.[/B] Saate 200lt çeviren ufak bir iç filtreye sahibim. Sizce bu filtre iki elma salyangozu ve bir kaplumbağayı idare eder mi?
[B]2.[/B] Salyangozları dün akvaryuma eklediğimde gayet hareketliydiler. Ancak bugün ikisi de çok durgun. Biri taşın üstünde duruyor, diğeri ise kütük süsünün altına girdi ve koca gün oradan çıkmadı. Acaba bir sorun var mı diye endişelendim. Bir sorun mu var yoksa alışma aşamasındalar mı?
[B]3.[/B] Akvaryumun suyu nedense çok fazla berrak değil. Hafif yeşil bir tonda. Ancak çok kötü gözükmüyor, hala daha akvaryumun arkasını görebiliyorum. Sadece su çok az bulanık ve yeşil gözüküyor. Sanırım akvaryum daha oturmadığı için olabilir. Sizce 3-4 gün daha bekleyip bir değişim olmaz ise suyunu yenilemeli miyim?
[B]4.[/B] Bu 3-4 günlük süreçte yeşil tonlu su dolayısıyla kaplumbağama ve salyangozlara zarar gelmez değil mi? Çünkü su o kadar kötü bir durumda değil. Sadece çok az yeşil bir tonda ve çok az bulanık.
[B]5.[/B] Suyun PH değerinin falan önemli olduğunu duydum. Bu akvaryumda bir ölçüm yapmam gerekir mi? Yoksa sadece dinlenmiş musluk suyu ile su değişimi ve filtre akvaryumdaki PH ve azot dengesini sağlar mı? Ayrıca bakteri kültürü ve azot dengesi için özel olarak yapmam gereken bir şey var mı yoksa sadece dinlenmiş suyu ekleyip kendi haline mi bırakmalıyım? (Eğer suyun yeşil rengi düzelmez ise komple boşaltıp yeni taze su ekleyeceğim. Bunu yaptığımda kendi haline bırakırsam azot dengesi, bakteri kültürü falan oluşur mu? Bunu kastettim.)
[B]NOT : [/B]5. maddeye su sertliğini de ekleyebiliriz. Su sertliği için ekstra bir çaba sarfetmeli miyim? Yoksa akvaryum suyunu kendi haline bırakırsam su sertliği, ph değeri, azot döngüsü ve bakteri kültürü gibi şeyler zamanla oturur mu?
Ayrıca internette su değerleri bozulduğunda salyangozların suyun üstüne çıktıkları söyleniyor. Sanırım benim suyun değerleri iyi ki hala içinde duruyorlar. Zaten fazla sorun varmış gibi gözükmüyor. Sadece su hafif bulanık ve yeşil ve bu sorunu da geçmez ise pazartesi günü komple su değişimi yaparak çözeceğim. Endişelenmemdeki sebep salyangozların hareketsiz durması. Su değerleri bozuk değil ise sanırım ya ortam değişikliğinden ya da farklı bir şeyden dolayı durgun olabilirler. Ancak dün ilk koyduğumda hareketliydiler baya.[EDIT]easyinthehood,2021-07-28 19:02:00[/EDIT]
Akvaryum İçin Lamba Aparatı
Akvaryumun kuru alanına UVB lamba yerleştireceğim ancak nasıl bir aparat kullansam bilemedim. Mandallı lamba almayı düşündüm ama mandalı takacak pek bir girinti yok benim akvaryumda. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231925/240720212327311.jpg[/IMG]
Göründüğü üzere akvaryumun üstü ahşap, bu yüzden mandal gibi şeyler ile tutunması zor. Sehpaya mandallayabilirim ancak akvaryuma kadar uzanacak lamba bulamadım.
Akvaryumun kuru alanına UVB lamba yerleştireceğim ancak nasıl bir aparat kullansam bilemedim. Mandallı lamba almayı düşündüm ama mandalı takacak pek bir girinti yok benim akvaryumda. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231925/240720212327311.jpg[/IMG]
Göründüğü üzere akvaryumun üstü ahşap, bu yüzden mandal gibi şeyler ile tutunması zor. Sehpaya mandallayabilirim ancak akvaryuma kadar uzanacak lamba bulamadım.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakaya0107, 18:43
Yeni Üye Forumu - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
TheDS,
Cyber_Scout,
Adamın dibi,
Kturan06,
MiSoSiKiaN,
Ancalagon,
OKIRATLI,
osmandbnl,
EmiirKaan,
cankurt,
sina cen,
youngaquarist,
Hoppala,
Sfenks111,
Kuduoglu,
Myz26,
ugurbaran,
altuntasseref,
0rnn,
eyidasss,
Mustafasesen,
forthehordex,
JuqLax,
gyunda,
Umutoty,
Kemalk41,
bendeniztayfun,
Rafayel,
yeekim,
fissidens,
Conix,
Sufisu,
Tallha,
portre,
oktay42,
Corydoras.gram,
layper,
ozan_1903,
Tortuga7,
Lilam,
Tatar10,
TuranATAKAN,
Legionsgamer,
yns325,
miracemir,
mutlubaba,
SveH,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
