ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Elcinnnn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Nisan 2021 23:54
Son Ziyaret:
18 Nisan 2021 10:01
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Elçin Çuhadar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Elçin Çuhadar
SON 9 MESAJI
Bitki Yetiştirmek İstiyorum
[QUOTE=Ahmet 3543]15 w biraz fazla gelebilir. 8.10 w civarı işinizi görücektir. Ampülü alırken dikkat etmeniz gereken kelvin değeri. Bir elektrikçiye gidip 6500 kelvin üzeri 8.10 w civarı ampül arayın. Bu bilgiler kutuların üzerinde yazar. Bulmanız gerek. Tabana istediğiniz renk petshoptan bitki kumu alabilirsiniz. Bitki olarak forumdan low tech bitkileri araştırıp istediğinizi alabilirsiniz. Gübreye o kadar gerek yoktur. Yada her petshopta bulabileceğiniz reeflowers all inclusive gübresini alıp kullanabilirsiniz gayet yeterli gelir. Balık olarak 20 litreye en uygun sanırım betta. Karides de olabilir. Pipo filtre yada şelale filtre + ısıtıcı almalısınız. Bitki bakımı sanırım en kolay şey. Low tech de dikin arada bir sıvı gübre ışıkla gayet güzel yetişirler. Budamayı sizi rahatsız edecek kadar büyüdüklerinde makasla keserek gayet basit yapabilirsiniz. Joşgeldiniz hobiye.
Dikkat etmemişim iç filtreniz varmış. Sanırım ısıtıcı yok [/QUOTE][QUOTE=Ahmet 3543]15 w biraz fazla gelebilir. 8.10 w civarı işinizi görücektir. Ampülü alırken dikkat etmeniz gereken kelvin değeri. Bir elektrikçiye gidip 6500 kelvin üzeri 8.10 w civarı ampül arayın. Bu bilgiler kutuların üzerinde yazar. Bulmanız gerek. Tabana istediğiniz renk petshoptan bitki kumu alabilirsiniz. Bitki olarak forumdan low tech bitkileri araştırıp istediğinizi alabilirsiniz. Gübreye o kadar gerek yoktur. Yada her petshopta bulabileceğiniz reeflowers all inclusive gübresini alıp kullanabilirsiniz gayet yeterli gelir. Balık olarak 20 litreye en uygun sanırım betta. Karides de olabilir. Pipo filtre yada şelale filtre + ısıtıcı almalısınız. Bitki bakımı sanırım en kolay şey. Low tech de dikin arada bir sıvı gübre ışıkla gayet güzel yetişirler. Budamayı sizi rahatsız edecek kadar büyüdüklerinde makasla keserek gayet basit yapabilirsiniz. Joşgeldiniz hobiye.
Dikkat etmemişim iç filtreniz varmış. Sanırım ısıtıcı yok [/QUOTE]
Filtrem var isiticim yok ama betaya ısıtıcı takiyorlarmiydi? Bir de bu akvaryumum güneş gören yerde ve aydınlık alanda ışığa gerek var mı sizce? Bir de
[QUOTE=Ahmet 3543]15 w biraz fazla gelebilir. 8.10 w civarı işinizi görücektir. Ampülü alırken dikkat etmeniz gereken kelvin değeri. Bir elektrikçiye gidip 6500 kelvin üzeri 8.10 w civarı ampül arayın. Bu bilgiler kutuların üzerinde yazar. Bulmanız gerek. Tabana istediğiniz renk petshoptan bitki kumu alabilirsiniz. Bitki olarak forumdan low tech bitkileri araştırıp istediğinizi alabilirsiniz. Gübreye o kadar gerek yoktur. Yada her petshopta bulabileceğiniz reeflowers all inclusive gübresini alıp kullanabilirsiniz gayet yeterli gelir. Balık olarak 20 litreye en uygun sanırım betta. Karides de olabilir. Pipo filtre yada şelale filtre + ısıtıcı almalısınız. Bitki bakımı sanırım en kolay şey. Low tech de dikin arada bir sıvı gübre ışıkla gayet güzel yetişirler. Budamayı sizi rahatsız edecek kadar büyüdüklerinde makasla keserek gayet basit yapabilirsiniz. Joşgeldiniz hobiye.
Dikkat etmemişim iç filtreniz varmış. Sanırım ısıtıcı yok [/QUOTE][QUOTE=Ahmet 3543]15 w biraz fazla gelebilir. 8.10 w civarı işinizi görücektir. Ampülü alırken dikkat etmeniz gereken kelvin değeri. Bir elektrikçiye gidip 6500 kelvin üzeri 8.10 w civarı ampül arayın. Bu bilgiler kutuların üzerinde yazar. Bulmanız gerek. Tabana istediğiniz renk petshoptan bitki kumu alabilirsiniz. Bitki olarak forumdan low tech bitkileri araştırıp istediğinizi alabilirsiniz. Gübreye o kadar gerek yoktur. Yada her petshopta bulabileceğiniz reeflowers all inclusive gübresini alıp kullanabilirsiniz gayet yeterli gelir. Balık olarak 20 litreye en uygun sanırım betta. Karides de olabilir. Pipo filtre yada şelale filtre + ısıtıcı almalısınız. Bitki bakımı sanırım en kolay şey. Low tech de dikin arada bir sıvı gübre ışıkla gayet güzel yetişirler. Budamayı sizi rahatsız edecek kadar büyüdüklerinde makasla keserek gayet basit yapabilirsiniz. Joşgeldiniz hobiye.
Dikkat etmemişim iç filtreniz varmış. Sanırım ısıtıcı yok [/QUOTE]
Filtrem var isiticim yok ama betaya ısıtıcı takiyorlarmiydi? Bir de bu akvaryumum güneş gören yerde ve aydınlık alanda ışığa gerek var mı sizce? Bir de
Bitki Yetiştirmek İstiyorum
[QUOTE=mrtmct58]Öncelikle zemine uygun bitki kumu almalısınız, siyah hagen tavsiye ederim.
Aydınlatma içerisindeki ampul nedir?[/QUOTE]
Bilmiyorum beyaz renk normal lamba. Akvaryumla gelmişti. Ne olması gerekiyor?
[QUOTE=mrtmct58]Öncelikle zemine uygun bitki kumu almalısınız, siyah hagen tavsiye ederim.
Aydınlatma içerisindeki ampul nedir?[/QUOTE]
Bilmiyorum beyaz renk normal lamba. Akvaryumla gelmişti. Ne olması gerekiyor?
Bitki Yetiştirmek İstiyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210225171.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, bu hobide yeniyim ve her yeni başlayan gibi hatalar yaptım. Bu Japonların bu tanka uygun olmadığını büyük olduğunu öğrendim. Pazartesi gidip vermeyi düşünüyorum. Umarım mutlu olur balıklarım daha çok. Her neyse, bu tankımi içerisinde bitki yetiştirmek için kullanmak istiyorum ama hiç bir fikrim yok nasıl bakılır bitkiye zamanla budanmasi gerek mi? Bakımı zor mu? Nasıl bir balık koymaliyim bitki ile birlikte? Bu arada tankım 20 litre
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210225171.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, bu hobide yeniyim ve her yeni başlayan gibi hatalar yaptım. Bu Japonların bu tanka uygun olmadığını büyük olduğunu öğrendim. Pazartesi gidip vermeyi düşünüyorum. Umarım mutlu olur balıklarım daha çok. Her neyse, bu tankımi içerisinde bitki yetiştirmek için kullanmak istiyorum ama hiç bir fikrim yok nasıl bakılır bitkiye zamanla budanmasi gerek mi? Bakımı zor mu? Nasıl bir balık koymaliyim bitki ile birlikte? Bu arada tankım 20 litre
Balıklarım İçin Akvaryumum Dar Mi?
[QUOTE=Aqua Discovery]
Petshop ta çok uzun süre durmuyor ve çok iyi filtreleme sistemleri var ilk başta bende siz gibi düşünüyordum bikeresinde mahalledeki petshopcu alt kattan sen yakala istediğini seç demişti orda kocaman dış sump vardı sanırım bütün akvaryumları filtreliyordu baya buyuk 2 metre kadar vardı sanırım uzunluğu . Isterseniz endler de bakabilirsiniz küçük tank lar da kendini gösteriyor benimde bu boyutlar da tankım var yavru yeme gibi huyları yok ama çoğalınca sayıyı azaltmak için planınızı önceden yapmanız lazım mesela ben sayi arttıkça yavruları bırakıp geçen seneden kalan yetişkinleri petshop a veriyorum veya yeni alan açarsınız çok nazik turler değiller ve lepistes ler e göre daha doğal görünüyorlar o yönleri çok hoşuma gidiyor kendi tankımdan bugün çektiğim bi fotoğraf atayım belki bi fikir uyandır keyifli hobiler ..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214205/180420210130081.jpg[/IMG][/QUOTE] merhaba o zaman ben şuan itibari ile baliklarimi veriyorum petshopa elimdeki tankı değerlendirmek için bitki yetiştirmek istiyorum ama nasıl yetistiririm bakımı nasıl olur içine beta mi koymaliyim bilmiyorum yardımcı olur musunuz ? Sizin bitkileri de çok begendim
[QUOTE=Aqua Discovery]
Petshop ta çok uzun süre durmuyor ve çok iyi filtreleme sistemleri var ilk başta bende siz gibi düşünüyordum bikeresinde mahalledeki petshopcu alt kattan sen yakala istediğini seç demişti orda kocaman dış sump vardı sanırım bütün akvaryumları filtreliyordu baya buyuk 2 metre kadar vardı sanırım uzunluğu . Isterseniz endler de bakabilirsiniz küçük tank lar da kendini gösteriyor benimde bu boyutlar da tankım var yavru yeme gibi huyları yok ama çoğalınca sayıyı azaltmak için planınızı önceden yapmanız lazım mesela ben sayi arttıkça yavruları bırakıp geçen seneden kalan yetişkinleri petshop a veriyorum veya yeni alan açarsınız çok nazik turler değiller ve lepistes ler e göre daha doğal görünüyorlar o yönleri çok hoşuma gidiyor kendi tankımdan bugün çektiğim bi fotoğraf atayım belki bi fikir uyandır keyifli hobiler ..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214205/180420210130081.jpg[/IMG][/QUOTE] merhaba o zaman ben şuan itibari ile baliklarimi veriyorum petshopa elimdeki tankı değerlendirmek için bitki yetiştirmek istiyorum ama nasıl yetistiririm bakımı nasıl olur içine beta mi koymaliyim bilmiyorum yardımcı olur musunuz ? Sizin bitkileri de çok begendim
Balıklarım İçin Akvaryumum Dar Mi?
[QUOTE=ssAquascape]Bu forumda istemeyeceğiniz kadar bilgi var güzel bir araştırma sonrasında akvaryumuna geçmeniz daha mantıklı olur çünkü hobicilikten gelme bir kaç istisna dışında petshopcu=jet fadılın küçük esnaf versiyonu malesef.. yuvarlak köşeli taşlar, ince taneli dere kumu-kuvars kum- nötr silis kum tercih etmeniz daha sağlıklı olur. Ayrıca akvaryumun yanındaki bitkiler çok hoş durmuş isterseniz akvaryumun içine şans bambusu ekleyerek hem akvaryum içinde hem akvaryum dışında çok güzel bir ambiyans yakalayabilirsiniz ama öncelikle her bir japon balığı için 50 lt olacak şekilde bir akvaryumunuz olması gerekir. Veyahut bu balıkları verip başka tür balık beslemenizi öneririm. [/QUOTE] evet bitki içine koyamadigim için japondan dolayı dışına sarmaşık sardım . Çok da sevmiştim bu tatlislari ama napalim iyilikleri için vereyim. Gerçi akvaryumcularda da kalabalık yaşıyorlar diye rahat rahat almıştım balıkları yaşarlar diye
[QUOTE=oguzhan06077]
Akvaryumu buyutebilirsiniz yeriniz var ise veya balıkları petshop da takas edebilirsiniz ama bağ kurduk diyorsunuz ayrılmak zor olabilir [/QUOTE] sarı çok çok büyük bir japon çeşidi olmayabilir. Bu tanka çok büyük sigamiyor gerçekten
[QUOTE=ssAquascape]Bu forumda istemeyeceğiniz kadar bilgi var güzel bir araştırma sonrasında akvaryumuna geçmeniz daha mantıklı olur çünkü hobicilikten gelme bir kaç istisna dışında petshopcu=jet fadılın küçük esnaf versiyonu malesef.. yuvarlak köşeli taşlar, ince taneli dere kumu-kuvars kum- nötr silis kum tercih etmeniz daha sağlıklı olur. Ayrıca akvaryumun yanındaki bitkiler çok hoş durmuş isterseniz akvaryumun içine şans bambusu ekleyerek hem akvaryum içinde hem akvaryum dışında çok güzel bir ambiyans yakalayabilirsiniz ama öncelikle her bir japon balığı için 50 lt olacak şekilde bir akvaryumunuz olması gerekir. Veyahut bu balıkları verip başka tür balık beslemenizi öneririm. [/QUOTE] evet bitki içine koyamadigim için japondan dolayı dışına sarmaşık sardım . Çok da sevmiştim bu tatlislari ama napalim iyilikleri için vereyim. Gerçi akvaryumcularda da kalabalık yaşıyorlar diye rahat rahat almıştım balıkları yaşarlar diye
[QUOTE=oguzhan06077]
Akvaryumu buyutebilirsiniz yeriniz var ise veya balıkları petshop da takas edebilirsiniz ama bağ kurduk diyorsunuz ayrılmak zor olabilir [/QUOTE] sarı çok çok büyük bir japon çeşidi olmayabilir. Bu tanka çok büyük sigamiyor gerçekten
Balıklarım İçin Akvaryumum Dar Mi?
[QUOTE=ssAquascape]Evet oldukça küçük geliyor balıkların selameti açısından mantıklı değil. Ayrıca zemindeki çakılları daha küçük taneli seçmenizi öneririm. Japon balıkları zemini karıştırmayı sever ağızlarına takılma riski var. Son olarak dekor olarak girinti çıkıntısı çok olan keskin köşeleri olan aksesuarları çıkarmalısınız. keyifli hobiler :)[/QUOTE]. Bu piyasadaki satıcılar gerçekten bir tuhaf. Özellikle verdi bana bu taşları dekoru
[QUOTE=TURAN03]Bence sormanız bile hata muhtemelen 20 litre civarı bir akvaryum ve baya küçük olur balıklar için. [/QUOTE] ee gidip baliklarimi hediye edeyim akvaryumcuya o zaman
[QUOTE=ssAquascape]Evet oldukça küçük geliyor balıkların selameti açısından mantıklı değil. Ayrıca zemindeki çakılları daha küçük taneli seçmenizi öneririm. Japon balıkları zemini karıştırmayı sever ağızlarına takılma riski var. Son olarak dekor olarak girinti çıkıntısı çok olan keskin köşeleri olan aksesuarları çıkarmalısınız. keyifli hobiler :)[/QUOTE]. Bu piyasadaki satıcılar gerçekten bir tuhaf. Özellikle verdi bana bu taşları dekoru
[QUOTE=TURAN03]Bence sormanız bile hata muhtemelen 20 litre civarı bir akvaryum ve baya küçük olur balıklar için. [/QUOTE] ee gidip baliklarimi hediye edeyim akvaryumcuya o zaman
Balıklarım İçin Akvaryumum Dar Mi?
[QUOTE=oguzhan06077]Malesef japon balıkları için dar bu akvaryuma Beta balığı güzel yakışır [/QUOTE] bana fanus için sattılar bu balıkları kıyamadım ertesi gün akveryum aldım. Bir aydır çok mutlular aslında ama balıkları da iade etmek istemiyorum ya bağ da kurduk. Ama sarı çok büyük napivam bilmiyorum
[QUOTE=oguzhan06077]Malesef japon balıkları için dar bu akvaryuma Beta balığı güzel yakışır [/QUOTE] bana fanus için sattılar bu balıkları kıyamadım ertesi gün akveryum aldım. Bir aydır çok mutlular aslında ama balıkları da iade etmek istemiyorum ya bağ da kurduk. Ama sarı çok büyük napivam bilmiyorum
Balıklarım İçin Akvaryumum Dar Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210001141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210001521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210002301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210001141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210001521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230893/180420210002301.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
