ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
umut123321
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ocak 2021 01:58
Son Ziyaret:
22 Mart 2021 19:52
Toplam Mesaj:
20 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
umut
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
umut
SON 10 MESAJI
Yavaş Yavaş Sona Ulaşmak
[QUOTE=Berker55]Teşekkürler aklımda bulunduracağım
Ember tetra ve kiraz karides beslemeyi planlıyorum balıklara ve karideslere ve bitkilere zarar vermeyecek vatoz cinsi önere bilirmisiniz ? [/QUOTE]
Bitkili akvaryumlar için cüce vatoz koyarlar genelde. Tavsiyem o boylarda ki akvaryuma vatoz alma bence hareket ederken çok sertler sağa sola dönüşlerinde bitkileri yerinden çıkarabilir ha birde çok fazla pisletiyorlar. Yem artıklarını karidesler yer zaten. Ama illa vatoz istiyorum diyorsan alacağın vatoz 5 santimi geçmesin (ne kadar büyük olursa o kadar hasar verir sağa sola dönüşlerde).
[QUOTE=Berker55]Teşekkürler aklımda bulunduracağım
Ember tetra ve kiraz karides beslemeyi planlıyorum balıklara ve karideslere ve bitkilere zarar vermeyecek vatoz cinsi önere bilirmisiniz ? [/QUOTE]
Bitkili akvaryumlar için cüce vatoz koyarlar genelde. Tavsiyem o boylarda ki akvaryuma vatoz alma bence hareket ederken çok sertler sağa sola dönüşlerinde bitkileri yerinden çıkarabilir ha birde çok fazla pisletiyorlar. Yem artıklarını karidesler yer zaten. Ama illa vatoz istiyorum diyorsan alacağın vatoz 5 santimi geçmesin (ne kadar büyük olursa o kadar hasar verir sağa sola dönüşlerde).
Yardım Ederseniz Sevinirim
[QUOTE=bilinmeyendost]Evet evet led ışıklı akvaryum alacağım [^_^]
Yeterli olursa
[/QUOTE]
Bence o akvaryumu almaya gerek yok çok pahalı. Akvaryumu koyacağın yeri belirle ölçülerini al önceden akvaryum yapmış bir camcıya ölçülerini ver yapsın. Emin ol çok uyguna yaptırırsın geri kalan parayla ısıtıcı filtre alırsın [:)]
[QUOTE=bilinmeyendost]Evet evet led ışıklı akvaryum alacağım [^_^]
Yeterli olursa
[/QUOTE]
Bence o akvaryumu almaya gerek yok çok pahalı. Akvaryumu koyacağın yeri belirle ölçülerini al önceden akvaryum yapmış bir camcıya ölçülerini ver yapsın. Emin ol çok uyguna yaptırırsın geri kalan parayla ısıtıcı filtre alırsın [:)]
Zebra Danio Yumurta
[QUOTE=Javamoss]Belli bir zamandır bu balıkları kendi imkanlarımla çoğaltmaya çalışıyorum. Kısa bir özet geçerek yardım etmeye çalışayım.
Daha önceden 14 adet ürettim. Sonradan yeşil renkli zebra aldım. O renk yavrular olmadığı için 2 hafta önce tekrar üretme girişiminde bulundum ve şuan o yavrulardan sadece 2 tanesi artemia yiyecek boyuta geldi. 30 40 tane yumurtadan kalan sonuç bu desem yeridir.
Mesele yumurta almak veya çıkması değil. Asıl mesele yavrular yumurtadan çıktıktan sonra başlıyor. Yavrular kıldan daha ince ve bir çok sebepten ölüyorlar. Örnek foto bırakayım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225327/200320212134491.jpg[/IMG]
Yavrular 2-3 günde serbest yüzüşe geçiyor. Daha sonra besleme sorunu çıkıyor ben ilk haftalar hep yumurta sarısı kullandım. Fakat yumurta sarısını yavrular dikkat ettim. Çoğu tükürüyor yani sevmiyorlar ve akvaryumda çok fazla mantar yapıyor. Bir süre dip çekimi yapmazsanız akvaryum dibi örümcek ağı gibi oluyor balıklar yapışıp ölüyor... Dip çekimi ayrı mesele küçük filtre hortumuyla yapıyorum. Onda bile bazen yavruları çekiyordum.
Bence siz yumurta sarısı ile uğraşmayın çok zor oluyor. İnfusorua yapmakda basit değildir. Onun yerine alternatif olarak size daha güzel tavsiye vereyim.
Akvaryum camında yeşil yosunlanma varsa onu süngerle temizleyip bir kaba yıkarsanız o yosun zebra yavrularına yem olur eğer o da yoksa İnternette spurilana tozu satılıyor. Yosun tozu diye geçer onu bu ile biraz karıştırıp yavruluru verin çok daha güzel bir işlem olur. Yumurta sarısı çok zor ve kötü bir işlemdir.
Yavruları o kabta büyütmek zor açıkçası 5 10 litrelik bir cam akvaryum olsa yavru gelişim ve akvaryum temizliği çok daha kolay olur. Kolay gelsin aklıma gelenleri yazdım [:)][/QUOTE]
Öncelikle yorumun için teşekkür ederim. Şuan 100-150 yumurtanın 20-30 tanesini beyaz bulutumsu bir perde sarmış mantarlaşmış oluyor sanırım böyle olunca bilmiyorum. Bende çok beklentiye girmiyorum bu yumurtalar için bir hata yaptım acemilik yumurta dökmez diye küçücük kovaya koydum. Artık çıkarlarsa dediğiniz yöntemle beslemeye çalışacağım yumurta sarısı bana da çok iyi gelmiyor hele hele o küçücük su birikintisini rahatlıkla bozar [x(]
2.GÜN
Yumurtaların %70-80 i mantarlaştı (beyaz bulutumsu bir şey kapladı yumurtayı eritiyor gibi) sağlam duran yumurtalarda bir gelişme yok ilk günkü gibi içinde çok küçük siyah noktaya benzer bir şey var.
Olmayacak gibi 1-2 yavru çıkar demiştim içimden de o da olmadı [x(][EDIT]umut123321,2021-03-21 22:13:00[/EDIT]
[QUOTE=Javamoss]Belli bir zamandır bu balıkları kendi imkanlarımla çoğaltmaya çalışıyorum. Kısa bir özet geçerek yardım etmeye çalışayım.
Daha önceden 14 adet ürettim. Sonradan yeşil renkli zebra aldım. O renk yavrular olmadığı için 2 hafta önce tekrar üretme girişiminde bulundum ve şuan o yavrulardan sadece 2 tanesi artemia yiyecek boyuta geldi. 30 40 tane yumurtadan kalan sonuç bu desem yeridir.
Mesele yumurta almak veya çıkması değil. Asıl mesele yavrular yumurtadan çıktıktan sonra başlıyor. Yavrular kıldan daha ince ve bir çok sebepten ölüyorlar. Örnek foto bırakayım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225327/200320212134491.jpg[/IMG]
Yavrular 2-3 günde serbest yüzüşe geçiyor. Daha sonra besleme sorunu çıkıyor ben ilk haftalar hep yumurta sarısı kullandım. Fakat yumurta sarısını yavrular dikkat ettim. Çoğu tükürüyor yani sevmiyorlar ve akvaryumda çok fazla mantar yapıyor. Bir süre dip çekimi yapmazsanız akvaryum dibi örümcek ağı gibi oluyor balıklar yapışıp ölüyor... Dip çekimi ayrı mesele küçük filtre hortumuyla yapıyorum. Onda bile bazen yavruları çekiyordum.
Bence siz yumurta sarısı ile uğraşmayın çok zor oluyor. İnfusorua yapmakda basit değildir. Onun yerine alternatif olarak size daha güzel tavsiye vereyim.
Akvaryum camında yeşil yosunlanma varsa onu süngerle temizleyip bir kaba yıkarsanız o yosun zebra yavrularına yem olur eğer o da yoksa İnternette spurilana tozu satılıyor. Yosun tozu diye geçer onu bu ile biraz karıştırıp yavruluru verin çok daha güzel bir işlem olur. Yumurta sarısı çok zor ve kötü bir işlemdir.
Yavruları o kabta büyütmek zor açıkçası 5 10 litrelik bir cam akvaryum olsa yavru gelişim ve akvaryum temizliği çok daha kolay olur. Kolay gelsin aklıma gelenleri yazdım [:)][/QUOTE]
Öncelikle yorumun için teşekkür ederim. Şuan 100-150 yumurtanın 20-30 tanesini beyaz bulutumsu bir perde sarmış mantarlaşmış oluyor sanırım böyle olunca bilmiyorum. Bende çok beklentiye girmiyorum bu yumurtalar için bir hata yaptım acemilik yumurta dökmez diye küçücük kovaya koydum. Artık çıkarlarsa dediğiniz yöntemle beslemeye çalışacağım yumurta sarısı bana da çok iyi gelmiyor hele hele o küçücük su birikintisini rahatlıkla bozar [x(]
2.GÜN
Yumurtaların %70-80 i mantarlaştı (beyaz bulutumsu bir şey kapladı yumurtayı eritiyor gibi) sağlam duran yumurtalarda bir gelişme yok ilk günkü gibi içinde çok küçük siyah noktaya benzer bir şey var.
Olmayacak gibi 1-2 yavru çıkar demiştim içimden de o da olmadı [x(][EDIT]umut123321,2021-03-21 22:13:00[/EDIT]
Zebra Danio Yumurta
[QUOTE=ceyh]Sadece moss yeter demiyorum, moss ile infusoria aşılaması yapılabilir diyorum, yanlış anlaşılmasın, kültür hazır olana kadar idare edebilir. [/QUOTE]
Şimdi anladım teşekkür ederim [:)))]
Gelişme olursa gün gün buraya yazacağım.
[QUOTE=ceyh]Sadece moss yeter demiyorum, moss ile infusoria aşılaması yapılabilir diyorum, yanlış anlaşılmasın, kültür hazır olana kadar idare edebilir. [/QUOTE]
Şimdi anladım teşekkür ederim [:)))]
Gelişme olursa gün gün buraya yazacağım.
Zebra Danio Yumurta
[QUOTE=ceyh]
İnfusoria ana tankta da vardır, özellikle moss gibi sık yapraklı bitkiler yavru tankına alınıp ilk besin kaynağı olarak infusoria aşılaması yapılabilir.
İlk 1-2 hafta artemia yiyemezler, ilk çıktıklarında çeperlere tutunacaklar, o aşamada ne kadar ufak olduklarını göreceksiniz, ben ilk gördüğümde neye baktığımı bile anlayamamıştım. [:lol:][/QUOTE]
İnşallah görebilirim bu şartlar altında yavruların yumurtadan çıkacağını pek hissetmiyorum ama[:(] Hadi oldu çıktılar o zaman mossu yanına koyarım sadece moss yeter diyorsunuz yani ilk bir iki hafta.
[QUOTE=ceyh]
İnfusoria ana tankta da vardır, özellikle moss gibi sık yapraklı bitkiler yavru tankına alınıp ilk besin kaynağı olarak infusoria aşılaması yapılabilir.
İlk 1-2 hafta artemia yiyemezler, ilk çıktıklarında çeperlere tutunacaklar, o aşamada ne kadar ufak olduklarını göreceksiniz, ben ilk gördüğümde neye baktığımı bile anlayamamıştım. [:lol:][/QUOTE]
İnşallah görebilirim bu şartlar altında yavruların yumurtadan çıkacağını pek hissetmiyorum ama[:(] Hadi oldu çıktılar o zaman mossu yanına koyarım sadece moss yeter diyorsunuz yani ilk bir iki hafta.
Zebra Danio Yumurta
[QUOTE=ceyh]Yumurta sarısı çok etkili bir yöntem değil, infusoria kültürü başlatmak çok daha ideal olur, tamamen serbest yüzüşe geçene kadar besine ihtiyaçları yok zaten.[/QUOTE]
Nasıl bir şey olduğunu bilmiyordum youtubeden baktım yapımı da kolay gibi gözüküyor mantıklı 1-2 gün içinde yumurtalarda gelişim olur yavrular gözükmeye başlarsa hazırlamaya başlarım [:)] Kabuksuz artemia da var sanırım ilk 15 gün yiyemiyorlar diye duydum doğru mu?[EDIT]umut123321,2021-03-20 13:56:59[/EDIT]
[QUOTE=ceyh]Yumurta sarısı çok etkili bir yöntem değil, infusoria kültürü başlatmak çok daha ideal olur, tamamen serbest yüzüşe geçene kadar besine ihtiyaçları yok zaten.[/QUOTE]
Nasıl bir şey olduğunu bilmiyordum youtubeden baktım yapımı da kolay gibi gözüküyor mantıklı 1-2 gün içinde yumurtalarda gelişim olur yavrular gözükmeye başlarsa hazırlamaya başlarım [:)] Kabuksuz artemia da var sanırım ilk 15 gün yiyemiyorlar diye duydum doğru mu?[EDIT]umut123321,2021-03-20 13:56:59[/EDIT]
Zebra Danio Yumurta
[QUOTE=Ahmet3553]Hava taşı ve benzeri bir şeyle suyu havalandırmanız lazım yoksa tüm yumurtalar mantarlaşabilir. Bunun için metilen de olsa iyi olurdu.
Benim de var 2.3 adet yumurtalı dişim. Fakat cinsiyet ayrımını iyi yapamadığım için erkekleri seçemiyorum. Bu yüzden girişemiyorum yavru almaya [/QUOTE]
metilen ve hava taşını en kısa sürede halletmeye çalışacağım inşallah güzel sonuçlar alırım. Ben cinsiyet ayrımı yaparken %100 erkek dediğim bir balık vardı ince uzun güzel renkte onu koydum ve 1 adet daha balık vardı en hareketlileri oydu erkek sanırım onu da koydum inşallah işlerini yapmışlardır [:D]
[QUOTE=ceyh]Çıkarlarsa nasıl bir yol izleyeceksiniz? Bu kovada yavru büyütmeniz neredeyse imkansız. Deneyimlediğiniz üzere zebra daniolardan yumurta almak hiç zor değildir, ama yavru bakımı ve büyütmek çok özen ister. Bana sorarsanız bu seferkini yumurta alma deneyimi olarak düşünüp, eğer yavru büyütmek istiyorsanız bir dahaki sefer için ön hazırlıklarınızı ve araştırmalarınızı tamamlayın.
Büyük bir koloni değilse hepsini alın, erkek varsa hazır dişilerle çiftleşirler. Çiftleşme zamanı geldiğinde ana tankta da olur ama yumurtalar kurtulsa yavrular kurtulamaz.[/QUOTE]
İlk başta eksikleri tamamlamaya çalışacağım gün içersinde güzel sonuç alırsam yavrular çıkarsa 3 gün sonra yumurta sarısı vermeyi planlıyorum daha tam olarak her şeyi düşünmedim araştırma içersindeyim. [:?]
[QUOTE=Ahmet3553]Hava taşı ve benzeri bir şeyle suyu havalandırmanız lazım yoksa tüm yumurtalar mantarlaşabilir. Bunun için metilen de olsa iyi olurdu.
Benim de var 2.3 adet yumurtalı dişim. Fakat cinsiyet ayrımını iyi yapamadığım için erkekleri seçemiyorum. Bu yüzden girişemiyorum yavru almaya [/QUOTE]
metilen ve hava taşını en kısa sürede halletmeye çalışacağım inşallah güzel sonuçlar alırım. Ben cinsiyet ayrımı yaparken %100 erkek dediğim bir balık vardı ince uzun güzel renkte onu koydum ve 1 adet daha balık vardı en hareketlileri oydu erkek sanırım onu da koydum inşallah işlerini yapmışlardır [:D]
[QUOTE=ceyh]Çıkarlarsa nasıl bir yol izleyeceksiniz? Bu kovada yavru büyütmeniz neredeyse imkansız. Deneyimlediğiniz üzere zebra daniolardan yumurta almak hiç zor değildir, ama yavru bakımı ve büyütmek çok özen ister. Bana sorarsanız bu seferkini yumurta alma deneyimi olarak düşünüp, eğer yavru büyütmek istiyorsanız bir dahaki sefer için ön hazırlıklarınızı ve araştırmalarınızı tamamlayın.
Büyük bir koloni değilse hepsini alın, erkek varsa hazır dişilerle çiftleşirler. Çiftleşme zamanı geldiğinde ana tankta da olur ama yumurtalar kurtulsa yavrular kurtulamaz.[/QUOTE]
İlk başta eksikleri tamamlamaya çalışacağım gün içersinde güzel sonuç alırsam yavrular çıkarsa 3 gün sonra yumurta sarısı vermeyi planlıyorum daha tam olarak her şeyi düşünmedim araştırma içersindeyim. [:?]
Zebra Danio Yumurta
1hafta önce petshoptan bitkili akvaryuma 8 adet zebra danio almıştım. Pembe renkli balığın karnı şişti hasta mı diye araştırma yaparken yumurta olma olasılığının olduğunu fark ettim 1-2 günlük araştırmalarımla acemice bir düzenek kurdum. Bu düzeneği kurarken ciddi anlamda yumurta alacağımı düşünmemiştim deneme amaçlı yaptım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229352/200320211313121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229352/200320211320351.jpg[/IMG]
Böyle bir kovaya sineklik geçirdim ve yumurtalı dişiyi ve 2 adet erkek diye düşündüğüm balığı içine bıraktım ısıtıcı yok hava taşı yok 1 gece kaldılar.
Sabah 11-12 gibi baktığımda üçü hızlı hızlı sağa sola kaçıyormuş gibi yüzüyordu bende korkuyorlar ne uğraşıyorsun yumurta alamazsın zaten diyip balıkları akvaryuma geri koydum. Telefonun ışığını açtım 100-150 ye yakın yumurta dökmüştü balık. Benim ne yapmam gerekiyor yumurtaların olduğu yerde ısıtıcı yok hava taşı yok metilen mavisi de yok bu yumurtalar çıkar mı çıkarsa yavrular yaşar mı. Suyun derecesi 18-20 derece arası olması lazım. Lütfen yardım edin [:?]
1hafta önce petshoptan bitkili akvaryuma 8 adet zebra danio almıştım. Pembe renkli balığın karnı şişti hasta mı diye araştırma yaparken yumurta olma olasılığının olduğunu fark ettim 1-2 günlük araştırmalarımla acemice bir düzenek kurdum. Bu düzeneği kurarken ciddi anlamda yumurta alacağımı düşünmemiştim deneme amaçlı yaptım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229352/200320211313121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229352/200320211320351.jpg[/IMG]
Böyle bir kovaya sineklik geçirdim ve yumurtalı dişiyi ve 2 adet erkek diye düşündüğüm balığı içine bıraktım ısıtıcı yok hava taşı yok 1 gece kaldılar.
Sabah 11-12 gibi baktığımda üçü hızlı hızlı sağa sola kaçıyormuş gibi yüzüyordu bende korkuyorlar ne uğraşıyorsun yumurta alamazsın zaten diyip balıkları akvaryuma geri koydum. Telefonun ışığını açtım 100-150 ye yakın yumurta dökmüştü balık. Benim ne yapmam gerekiyor yumurtaların olduğu yerde ısıtıcı yok hava taşı yok metilen mavisi de yok bu yumurtalar çıkar mı çıkarsa yavrular yaşar mı. Suyun derecesi 18-20 derece arası olması lazım. Lütfen yardım edin [:?]
Bitki
[QUOTE=Kemal Onur]
Sıkıntı olmaz. Ama bence gerek yok. Siz bilirsiniz [/QUOTE]
Suyun içinde kalsınlar o zaman. Teşekkür ederim yardımın için [:)]
[QUOTE=Kemal Onur]
Sıkıntı olmaz. Ama bence gerek yok. Siz bilirsiniz [/QUOTE]
Suyun içinde kalsınlar o zaman. Teşekkür ederim yardımın için [:)]
Bitki
[QUOTE=Kemal Onur]
5 günde solabilirler. Açmaları yeniden uzun sürebilir. Bunun için ışıkta gerekiyor[/QUOTE]
Işık var fotoğrafta çok soluk çıkmış. 5 günde İnşallah solmazlar
Acaba o kovanın içine hagen kumu koyup diksem hepsini 5 gün sonra söküp akvaryuma diksem sorun olur mu [:)]
[EDIT]umut123321,2021-02-19 19:14:38[/EDIT]
[QUOTE=Kemal Onur]
5 günde solabilirler. Açmaları yeniden uzun sürebilir. Bunun için ışıkta gerekiyor[/QUOTE]
Işık var fotoğrafta çok soluk çıkmış. 5 günde İnşallah solmazlar
Acaba o kovanın içine hagen kumu koyup diksem hepsini 5 gün sonra söküp akvaryuma diksem sorun olur mu [:)]
[EDIT]umut123321,2021-02-19 19:14:38[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
