ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
goldfishparadise
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ekim 2020 17:26
Son Ziyaret:
07 Mart 2023 14:59
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hami
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hami
SON 10 MESAJI
Hava Kesesi Problemi
[QUOTE=Cengizhan06]Hepsinin hava kesesi rahatsızlığının olacağından nasıl eminsiniz? Ne yaptınızda bu kadar net emin olabiliyorsunuz.Yanlış hatırlamıyorsam forumda bir konuda okumuştum tanıdığım bir büyüğüm hava kesesi problemini düzenli dip çekimi ile tedavi etmişti.Bilinen kesin bir tedavisi yok.Tavsiyem sık dip çekimi yapmanız.[/QUOTE]
100x50x45h akvaryumum haftalık dip çekimi ve %25-30 arası su değişimi yapıyorum, tarlada ıspanak yetiştiriyoruz sık sık ıspanak veriyorum, dondurulmuş bezelye aldım aylar önce onu da sürekli haşlayıp veriyorum yeteri kadar, yemleri bir fincanda akvaryumdan aldığım suda ıslatıp bekleyip veriyorum, kullandığım kuru yemleri olabildiğince kaliteli olanından aldım, dış filtrem ejet 3368 sabit 22 derecedeler, onlara olabildiğince konforlu bir alan sağlamaya çalışıyorum yani balıklara yaptığım bir şey yok, neden bu kadar eminim çünkü balıklar günün bir bölümünü orta da geçirse de malumunuz japon balıkları sürekli yem arıyorlar,bu zamanın bir kısmını kumda geçirselerde sık sık yüzeyde yem arıyorlar bu durum balıkları akvaryuma koydum koyalı var bu yüzden tahmin ediyordum hava kesesi problemi olacağını, en azından kabızlık nedeniyle olmaması için dediğim gibi sürekli bezelye ıspanak veriyordum yani yemlemeye dikkat ediyordum ama bir türlü balıklar vazgeçmediler yüzeyde yem aramaktan.
Öneriniz için teşekkür ederim dikkate alacağım.[EDIT]goldfishparadise,2021-01-09 23:18:17[/EDIT]
[QUOTE=Cengizhan06]Hepsinin hava kesesi rahatsızlığının olacağından nasıl eminsiniz? Ne yaptınızda bu kadar net emin olabiliyorsunuz.Yanlış hatırlamıyorsam forumda bir konuda okumuştum tanıdığım bir büyüğüm hava kesesi problemini düzenli dip çekimi ile tedavi etmişti.Bilinen kesin bir tedavisi yok.Tavsiyem sık dip çekimi yapmanız.[/QUOTE]
100x50x45h akvaryumum haftalık dip çekimi ve %25-30 arası su değişimi yapıyorum, tarlada ıspanak yetiştiriyoruz sık sık ıspanak veriyorum, dondurulmuş bezelye aldım aylar önce onu da sürekli haşlayıp veriyorum yeteri kadar, yemleri bir fincanda akvaryumdan aldığım suda ıslatıp bekleyip veriyorum, kullandığım kuru yemleri olabildiğince kaliteli olanından aldım, dış filtrem ejet 3368 sabit 22 derecedeler, onlara olabildiğince konforlu bir alan sağlamaya çalışıyorum yani balıklara yaptığım bir şey yok, neden bu kadar eminim çünkü balıklar günün bir bölümünü orta da geçirse de malumunuz japon balıkları sürekli yem arıyorlar,bu zamanın bir kısmını kumda geçirselerde sık sık yüzeyde yem arıyorlar bu durum balıkları akvaryuma koydum koyalı var bu yüzden tahmin ediyordum hava kesesi problemi olacağını, en azından kabızlık nedeniyle olmaması için dediğim gibi sürekli bezelye ıspanak veriyordum yani yemlemeye dikkat ediyordum ama bir türlü balıklar vazgeçmediler yüzeyde yem aramaktan.
Öneriniz için teşekkür ederim dikkate alacağım.[EDIT]goldfishparadise,2021-01-09 23:18:17[/EDIT]
Hava Kesesi Problemi
Öncelikle herkese merhabalar, ekim sonu gibi kurduğum akvaryumda japon balığı beslemekteyim, bugün itibariyle balığımın birinde hava kesesi problemi yaşadım akvaryumda durağan haldeyken ters duruyor yüzerken de düz yüzüyor, kabızlık kaynaklı olmadığına eminim hatta neden olduğu konusunda neredeyse eminim, o kadar batan yemler kullanmama, batmayanları ise suda bekleterek batmasını sağlayarak vermeme rağmen benim balıklar sık sık su yüzeyinde yem arıyorlar daha önce hiç yüzen yem ile yemlemedim. bugün 1 tanesi oldu ama kalan 3 de olacak bundan eminim sizce ne yapabilirim.
Öncelikle herkese merhabalar, ekim sonu gibi kurduğum akvaryumda japon balığı beslemekteyim, bugün itibariyle balığımın birinde hava kesesi problemi yaşadım akvaryumda durağan haldeyken ters duruyor yüzerken de düz yüzüyor, kabızlık kaynaklı olmadığına eminim hatta neden olduğu konusunda neredeyse eminim, o kadar batan yemler kullanmama, batmayanları ise suda bekleterek batmasını sağlayarak vermeme rağmen benim balıklar sık sık su yüzeyinde yem arıyorlar daha önce hiç yüzen yem ile yemlemedim. bugün 1 tanesi oldu ama kalan 3 de olacak bundan eminim sizce ne yapabilirim.
Japonum Da Ki Kanlanmalar Nasıl Geçer
[QUOTE=Burak3454]Diğer balıklarım da böyle bir sorun yok. Aksine bu kovalıyordu birde kendi boyutunda bi japonu. Şimdilik %25 su değişimi ve tuz deniyorum 2 gündür birazda sıcaklık arttırdım geçici bir süre bu akşam sanki bir azalma var gibi. Takibinde olucam. Tavsiyeleriniz için teşekkür edrim. Çöpçü için besleme diyen arkadaş da hiç sıkıntın yaşamadım ama ona da dikkat ediyorum herhqngi bir kavgasını dahi görmedim.[/QUOTE0][QUOTE=Burak3454]Diğer balıklarım da böyle bir sorun yok. Aksine bu kovalıyordu birde kendi boyutunda bi japonu. Şimdilik %25 su değişimi ve tuz deniyorum 2 gündür birazda sıcaklık arttırdım geçici bir süre bu akşam sanki bir azalma var gibi. Takibinde olucam. Tavsiyeleriniz için teşekkür edrim. Çöpçü için besleme diyen arkadaş da hiç sıkıntın yaşamadım ama ona da dikkat ediyorum herhqngi bir kavgasını dahi görmedim.[/QUOTE]
Merakla bekliyorum gelişmeleri, umarım çabucacık iyileşir. [EDIT]goldfishparadise,2020-12-31 12:42:37[/EDIT]
[QUOTE=Burak3454]Diğer balıklarım da böyle bir sorun yok. Aksine bu kovalıyordu birde kendi boyutunda bi japonu. Şimdilik %25 su değişimi ve tuz deniyorum 2 gündür birazda sıcaklık arttırdım geçici bir süre bu akşam sanki bir azalma var gibi. Takibinde olucam. Tavsiyeleriniz için teşekkür edrim. Çöpçü için besleme diyen arkadaş da hiç sıkıntın yaşamadım ama ona da dikkat ediyorum herhqngi bir kavgasını dahi görmedim.[/QUOTE0][QUOTE=Burak3454]Diğer balıklarım da böyle bir sorun yok. Aksine bu kovalıyordu birde kendi boyutunda bi japonu. Şimdilik %25 su değişimi ve tuz deniyorum 2 gündür birazda sıcaklık arttırdım geçici bir süre bu akşam sanki bir azalma var gibi. Takibinde olucam. Tavsiyeleriniz için teşekkür edrim. Çöpçü için besleme diyen arkadaş da hiç sıkıntın yaşamadım ama ona da dikkat ediyorum herhqngi bir kavgasını dahi görmedim.[/QUOTE]
Merakla bekliyorum gelişmeleri, umarım çabucacık iyileşir. [EDIT]goldfishparadise,2020-12-31 12:42:37[/EDIT]
Vatoz La Japon Yaşarmı
2 aydır japon balığı ile birlikte 2 cüce vatoz besliyorum açıkçası birbirlerine karşı agresif bir hareketlerini görmedim. Ama inanın yemlemek çok zor oluyor japonlar hiç bir şekilde yem bırakmıyorlar gece karanlıkken 12-1 de yemleme yapıyorum. İllaki beslemek istiyorsanız akvaryum hacminin kaldırıp kaldırmayacağına ve japonlarla aynı boyda olmalarına aralarında boyut farkı olmamasına dikkat edin.
2 aydır japon balığı ile birlikte 2 cüce vatoz besliyorum açıkçası birbirlerine karşı agresif bir hareketlerini görmedim. Ama inanın yemlemek çok zor oluyor japonlar hiç bir şekilde yem bırakmıyorlar gece karanlıkken 12-1 de yemleme yapıyorum. İllaki beslemek istiyorsanız akvaryum hacminin kaldırıp kaldırmayacağına ve japonlarla aynı boyda olmalarına aralarında boyut farkı olmamasına dikkat edin.
Japonum Da Ki Kanlanmalar Nasıl Geçer
[QUOTE=Burak3454][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228719/281220202248491.jpg[/IMG]
Arkadaşlar japon balığımın birinde bu şekilde kuyruk kısımların da kanlanmalar meydana geldi bu sabah farkettim. Akvaryumunu yaklaşık 1 hafta önce değiştir miştim strese bağlı olabilir mi. Yoksa farklı bir hastalık yada besin mi kaynaklı anlamadım. 50 lt. Akvaryumda 3 japonum 2 çöpçüm var.[/QUOTE]
Genellikle su şartlarından oluyor, bazen de boyut farkından oluyor bende yeni yaşadım sanırım boy farkından kovalayıp kuyruğunu kopardılar diğer balıklar, diğerleri kovalıyor mu biraz izleyin, ben eski 52 litreyi karantina akvaryumu yaptım ona koydum yarısını ana tanktan yarısını da dinlenmiş su koydum birazda tuz, her gün %25 su değişimi ile 1 haftada nerdeyse eski haline döndü. Tavsiyem hacmi büyütmeniz ya da başka türlere yönelmeniz. mart gibi falan başladım bende bu hobiye 52 litrede yavru japon balığı ile inanın olmuyor o hacimlerde.
Diğerlerinde böyle bir sorun var mı?
[QUOTE=Burak3454][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228719/281220202248491.jpg[/IMG]
Arkadaşlar japon balığımın birinde bu şekilde kuyruk kısımların da kanlanmalar meydana geldi bu sabah farkettim. Akvaryumunu yaklaşık 1 hafta önce değiştir miştim strese bağlı olabilir mi. Yoksa farklı bir hastalık yada besin mi kaynaklı anlamadım. 50 lt. Akvaryumda 3 japonum 2 çöpçüm var.[/QUOTE]
Genellikle su şartlarından oluyor, bazen de boyut farkından oluyor bende yeni yaşadım sanırım boy farkından kovalayıp kuyruğunu kopardılar diğer balıklar, diğerleri kovalıyor mu biraz izleyin, ben eski 52 litreyi karantina akvaryumu yaptım ona koydum yarısını ana tanktan yarısını da dinlenmiş su koydum birazda tuz, her gün %25 su değişimi ile 1 haftada nerdeyse eski haline döndü. Tavsiyem hacmi büyütmeniz ya da başka türlere yönelmeniz. mart gibi falan başladım bende bu hobiye 52 litrede yavru japon balığı ile inanın olmuyor o hacimlerde.
Diğerlerinde böyle bir sorun var mı?
Balığımı Tedavi Sonrası Ana Tanka Almalı Mıyım?
[QUOTE=The Last Samurai]Genel olarak bir sorun gözükmüyor. Balıklar, genel olarak zayıf olana saldırma eğilimindedir. Eğer balığınız canlı ve hareketliyse, ana tanka alabilirsiniz.
Diğer balıkların davranışlarını gözlemleyin lütfen. Yeniden aynı zararı veremesinler.
Geçmiş olsun.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Emre Bey, dediğiniz gibi yaptım ne olur ne olmaz diye 1 saat ana tankta damlama yöntemi ile alıştırma yaptım saldım. Fakat 1-2 dk içinde hemen kuyruğu yoklamaya başladılar bende aşağı küçük tanka geri aldım alıştırarak burada bakacağım bir müddet büyüğünceye kadar yazın yarım tonluk ahşap havuz var oraya salcam artık.
[QUOTE=The Last Samurai]Genel olarak bir sorun gözükmüyor. Balıklar, genel olarak zayıf olana saldırma eğilimindedir. Eğer balığınız canlı ve hareketliyse, ana tanka alabilirsiniz.
Diğer balıkların davranışlarını gözlemleyin lütfen. Yeniden aynı zararı veremesinler.
Geçmiş olsun.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Emre Bey, dediğiniz gibi yaptım ne olur ne olmaz diye 1 saat ana tankta damlama yöntemi ile alıştırma yaptım saldım. Fakat 1-2 dk içinde hemen kuyruğu yoklamaya başladılar bende aşağı küçük tanka geri aldım alıştırarak burada bakacağım bir müddet büyüğünceye kadar yazın yarım tonluk ahşap havuz var oraya salcam artık.
Balığımı Tedavi Sonrası Ana Tanka Almalı Mıyım?
İlk olarak herkese merhabalar, 100*50*45h ölçülerinde tankımda 5 adet bir çiftlikten oranda diye aldığım (umduğum) balıklarla birlikte 2 adet cüce vatoz beslemekteyim. 2 aydır benimle birlikteler, ilk aldığımda 2-3cm arasındalardı(kuyruk hariç) şu an en büyüğü 5 cm kadar oldu. Sıkıntı 14 ü 15 gibi başladı diğer balıklar tül kuyruk olduğunu düşündüğüm balığın kuyruğuna hamle yapıyorlardı ama kovalama falan yoktu sadece akvaryumda diğerlerinin yanına gittiğinde oluyordu. Bir gün sonra sabah kalktığımda bir gecede balığın üst alt ve kuyruk yüzgeçlerini sanki kuyruk erimesi olmuş gibi buldum, dipte yatan balığa hala saldırıyorlardı. Hemen 50 litrelik akvaryuma 25 litre su doldurdum, yarısını akvaryumdan yarısını da arıtmadan olacak şekilde doldurdum olası bir mantar hastalığı ihtimali üzerine de biraz tuz attım hava taşı koydum, 2. gün %50 sonraki günler %25 arıtılmış su değişimi ve tuz eklemesi yaptım. Balık ilk günler dipte yatıyordu ve sadece attığım dibe batan yemleri yemek için hareket ediyordu, birkaç gün sonra yüzmeye başladı üst ve alt yüzgeçleri neredeyse iyileşti şuan 50 litre tamamen dolu ve sun-sun 603b dış filtre ve hava taşı olan karantina tankımda, asıl sorum bu balığı ana tanka geri alsam olur mu?
Son durumu fotoğraftaki gibi ilk halinin fotoğrafını çekmemişim maalesef ama şu sarı balık gibiydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/271220201518471.jpg[/IMG]
Anlık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/271220201445141.jpg[/IMG]
İlk olarak herkese merhabalar, 100*50*45h ölçülerinde tankımda 5 adet bir çiftlikten oranda diye aldığım (umduğum) balıklarla birlikte 2 adet cüce vatoz beslemekteyim. 2 aydır benimle birlikteler, ilk aldığımda 2-3cm arasındalardı(kuyruk hariç) şu an en büyüğü 5 cm kadar oldu. Sıkıntı 14 ü 15 gibi başladı diğer balıklar tül kuyruk olduğunu düşündüğüm balığın kuyruğuna hamle yapıyorlardı ama kovalama falan yoktu sadece akvaryumda diğerlerinin yanına gittiğinde oluyordu. Bir gün sonra sabah kalktığımda bir gecede balığın üst alt ve kuyruk yüzgeçlerini sanki kuyruk erimesi olmuş gibi buldum, dipte yatan balığa hala saldırıyorlardı. Hemen 50 litrelik akvaryuma 25 litre su doldurdum, yarısını akvaryumdan yarısını da arıtmadan olacak şekilde doldurdum olası bir mantar hastalığı ihtimali üzerine de biraz tuz attım hava taşı koydum, 2. gün %50 sonraki günler %25 arıtılmış su değişimi ve tuz eklemesi yaptım. Balık ilk günler dipte yatıyordu ve sadece attığım dibe batan yemleri yemek için hareket ediyordu, birkaç gün sonra yüzmeye başladı üst ve alt yüzgeçleri neredeyse iyileşti şuan 50 litre tamamen dolu ve sun-sun 603b dış filtre ve hava taşı olan karantina tankımda, asıl sorum bu balığı ana tanka geri alsam olur mu?
Son durumu fotoğraftaki gibi ilk halinin fotoğrafını çekmemişim maalesef ama şu sarı balık gibiydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/271220201518471.jpg[/IMG]
Anlık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/271220201445141.jpg[/IMG]
Çan Taşı Japon Akvaryumunda Olur Mu ?
[QUOTE=Sheyda27]Gayet uygun ve şık olur, taşları kümeleyerek aralarına anubias sıkıştırmanızı tavsiye ederim ek olarak[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız ve tavsiyeniz için aslında anubias aklımda hep vardı mümkünse bulunduğum ilden almak istiyorum bitkiyi birde internette nana ve petite var nasıl gelecek bilmediğimden pek güvenemedim. Zaten hemen koymayacağım yeni akvaryuma koydum sayılır en ufak bir şeyde strese giriyorlar biraz zaman geçsin 1-2 hafta sonra koyacağım. birde hindistan cevizi alıp kestim güzelce haşladım onuda onlarla beraber güzel bir kompozisyon yapmak istiyorum [:)]
[QUOTE=Beta_balik]Sorun olmaz bu taştan. Şeyda Hanımın dediği gibi aralarına anubias veya java fern hoş durur. [/QUOTE]
Sizede çok teşekkür ederim [:)]. Maalesef java ferni de bulamadım internette bir sitede değişik bir türü var marul gibi yaprağı olan aslında oda çok güzel ama açıklama kısmında ışık ihtiyacı çok yüksek yazıyor ne yazık ki bir aydınlatmaya sahip değilim [:(]
[QUOTE=FerKan]Son derece uygun ve doğal taşlar. Eskiden Cichlid akvaryumunda uzun süre kullandığım ve memnun kaldığım aynı zamanda dekoratif taşlar. Sağlıklı hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/271020201850491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim size de. Sizin taşlarınızın çizgileri lineer yapıda ne yalan söyleyeyim çok daha güzelmiş [3)] bulamadım ben bu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/041120201846511.jpg[/IMG]
[QUOTE=Sheyda27]Gayet uygun ve şık olur, taşları kümeleyerek aralarına anubias sıkıştırmanızı tavsiye ederim ek olarak[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız ve tavsiyeniz için aslında anubias aklımda hep vardı mümkünse bulunduğum ilden almak istiyorum bitkiyi birde internette nana ve petite var nasıl gelecek bilmediğimden pek güvenemedim. Zaten hemen koymayacağım yeni akvaryuma koydum sayılır en ufak bir şeyde strese giriyorlar biraz zaman geçsin 1-2 hafta sonra koyacağım. birde hindistan cevizi alıp kestim güzelce haşladım onuda onlarla beraber güzel bir kompozisyon yapmak istiyorum [:)]
[QUOTE=Beta_balik]Sorun olmaz bu taştan. Şeyda Hanımın dediği gibi aralarına anubias veya java fern hoş durur. [/QUOTE]
Sizede çok teşekkür ederim [:)]. Maalesef java ferni de bulamadım internette bir sitede değişik bir türü var marul gibi yaprağı olan aslında oda çok güzel ama açıklama kısmında ışık ihtiyacı çok yüksek yazıyor ne yazık ki bir aydınlatmaya sahip değilim [:(]
[QUOTE=FerKan]Son derece uygun ve doğal taşlar. Eskiden Cichlid akvaryumunda uzun süre kullandığım ve memnun kaldığım aynı zamanda dekoratif taşlar. Sağlıklı hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/271020201850491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim size de. Sizin taşlarınızın çizgileri lineer yapıda ne yalan söyleyeyim çok daha güzelmiş [3)] bulamadım ben bu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/041120201846511.jpg[/IMG]
Çan Taşı Japon Akvaryumunda Olur Mu ?
Bugün 4-5 kilo kadar çan taşı aldım şu an kaynatıyorum acaba bu taşlar salınım yapıp su değerlerini bozar mı? Japon akvaryumuna koymamda bir sakınca var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/041120201401481.jpg[/IMG]
Bugün 4-5 kilo kadar çan taşı aldım şu an kaynatıyorum acaba bu taşlar salınım yapıp su değerlerini bozar mı? Japon akvaryumuna koymamda bir sakınca var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/041120201401481.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım İç Parazit Mi ?
[QUOTE=goldfishlove]Kurulum yaptım; eksikler falan var, onları tamamlıyorum.[/QUOTE]
Kolay gelsin takipteyim bekliyorum sabırsızlıkla [:)]
[QUOTE=goldfishlove]Kurulum yaptım; eksikler falan var, onları tamamlıyorum.[/QUOTE]
Kolay gelsin takipteyim bekliyorum sabırsızlıkla [:)]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
