ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2019 20:20
Son Ziyaret:
28 Aralık 2019 20:52
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Utku Kurt
Doğum Tarihi:
16 Şubat 1993
Yaş:
33
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Vet. Hek. Adayı Utku Kurt🤘🏾
SON 7 MESAJI
G.amerika / Tanganyika Set :)
[QUOTE=AtlasPoyraz]Canlı yükünün artmasıyla ihtiyaç hasıl olan arkadaşlar geldi :)
Sıralama:
Seramik halka, substrat ( ilk temizlemede ekleyeceğim ), biyolojik sünger, elyaf, sera crystal clear top :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189019/231220191124251.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun, deneyimlerini paylaşmanı bekliyoruz abi, bir o kadar da güncel fotoğraflar bekliyoruz tabi[:D]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Canlı yükünün artmasıyla ihtiyaç hasıl olan arkadaşlar geldi :)
Sıralama:
Seramik halka, substrat ( ilk temizlemede ekleyeceğim ), biyolojik sünger, elyaf, sera crystal clear top :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189019/231220191124251.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun, deneyimlerini paylaşmanı bekliyoruz abi, bir o kadar da güncel fotoğraflar bekliyoruz tabi[:D]
Bettalarıma Kavuştum:))
Öncelikler balıklarınız muazzam hepsi birbiriyle yarışıyor diyebilirim. Ama şöyle bir şey söylemek isterim; Bulundukları akvaryum(!)lar betta bakımı için uygun olabilir fakat yeterli dekorasyona ve filtasyona sahip değiller ne yazık ki.
Okuduğum bir kaç konu başlığında; betta balıklarında strese bağlı kuyruk erimesi problemi oluşabiliyor ki bu güzelliklerde bu problemi görmeyi hiç birimiz istemeyiz.
Bu akvaryum sistemini biraz revize edip, hepsinde yapacağınız dekorasyon ve filtrasyon değişikliği ile balıklarınızda oluşabilecek stresi en aza indirebilir ve sağlıklı şekilde hobiye devam edebilirsiniz.
Forumumuzda mükemmel derecede örnek betta akvaryumları var, biraz araştırıp fikir sahibi olabilirsiniz.
Yanlışım varsa daha bilgili-deneyimli kardeşlerimin, abilerimin, ablalarımın düzeltmesi dileği ile.
Sağlıklı balıklar.
Öncelikler balıklarınız muazzam hepsi birbiriyle yarışıyor diyebilirim. Ama şöyle bir şey söylemek isterim; Bulundukları akvaryum(!)lar betta bakımı için uygun olabilir fakat yeterli dekorasyona ve filtasyona sahip değiller ne yazık ki.
Okuduğum bir kaç konu başlığında; betta balıklarında strese bağlı kuyruk erimesi problemi oluşabiliyor ki bu güzelliklerde bu problemi görmeyi hiç birimiz istemeyiz.
Bu akvaryum sistemini biraz revize edip, hepsinde yapacağınız dekorasyon ve filtrasyon değişikliği ile balıklarınızda oluşabilecek stresi en aza indirebilir ve sağlıklı şekilde hobiye devam edebilirsiniz.
Forumumuzda mükemmel derecede örnek betta akvaryumları var, biraz araştırıp fikir sahibi olabilirsiniz.
Yanlışım varsa daha bilgili-deneyimli kardeşlerimin, abilerimin, ablalarımın düzeltmesi dileği ile.
Sağlıklı balıklar.
Aydınlatma/co2 Sistem/dekorasyon
Herkese merhabalar, iyi forumlar.[:)]
Uzun yıllar sonra tekrar burada sizlerle beraber olmak heyecan verici bir duygu.
50x30x30 ebatındaki minik bir çalışma ile aranıza dönmek gibi bir fikrim var ama aklımda bir kaç soru işareti var, aranıp bakınsam da net bir cevap bulamadığım için bu konuyu açmak durumunda kaldım.
Şimdiden değerli zamanınızı ayırıp, okuyup, yorumlarınızla beni aydınlatmaya çalışacağınız için teşekkürü bir borç bilirim.[:)]
Öncelikle aklımdaki fikirleri açıklığa kavuşturmak isterim: 45 litre brüt hacimli bir tank var elimizde, içinde bulunabilecek türler: Rasbora, Kardinal yada Neon Tetra, Karides, Betta olarak sayabilirim. Kullanmayı düşündüğüm 50w’lık bir ısıtıcı, Sobo Wp 303h Şelale Filtre gibi ekipmanlar var. Monte Carlo gibi bir taban bitkisi kullanmak istiyorum, Parvula Mini üzerinde de durmama rağmen tercihim Monte Carlodur ki tam olarak burada CO2 sistem ve aydınlatma işin içine giriyor. Gnays kayaları her zaman kendisine hayran bırakmıştır beni aşırıya kaçmayarak kullanabilme imkanım varsa kullanmak isterim.
Minikten giriş yapalım, öncelikle konu aydınlatma: Çok fazla bir bitki tecrübem yok ne yazık ki, bir kaç varsayım üzerinden ilerlemek istiyorum. 50x30’luk bir alanımız var dekorasyon sonrasında kalan taban kısmını Monte Carlo ile kaplamak istiyorum. Yıllar önce aydınlatmalar genellikle T5-T8 floresanlar işe yapılıyordu ama sanırım artık Power Led kullanılıyor. Armatür + Aydınlatma kısmı kendi imkanlarımla el emeği göz nuru olsun istiyorum. Bunun için kaç adet Power Led kullanmalıyım? Kaç w’luk olmalı bu ledler? Bunun bir hesaplaması var mı acaba? Aklımdaki soruları tam olarak aktaramasam da yorumlar geldikçe düğümler çözülecek ve açıklığa kavuşacağına eminim.
CO2 sistem ile ilgili konuları, makaleleri okuyarak biraz daha bilgi sahibi olduktan sonra yada aklıma iyice oturduktan sonra o konuya da ayrıca değinmek isterim.
Dekorasyon konusu aslında biraz doğaçlama gibi geliyor bana ama bahsetmek istediğim şey kısa ve öz, Gnays kayaları su pH’ını, sertliğini ne derecede etkiler?
Çok uzun bir konu girişi oldu, umarım sıkılmadan okur, tecrübelerinizle beni aydınlatmaya çalışırsınız.
Sağlıklı hobiler!
Herkese merhabalar, iyi forumlar.[:)]
Uzun yıllar sonra tekrar burada sizlerle beraber olmak heyecan verici bir duygu.
50x30x30 ebatındaki minik bir çalışma ile aranıza dönmek gibi bir fikrim var ama aklımda bir kaç soru işareti var, aranıp bakınsam da net bir cevap bulamadığım için bu konuyu açmak durumunda kaldım.
Şimdiden değerli zamanınızı ayırıp, okuyup, yorumlarınızla beni aydınlatmaya çalışacağınız için teşekkürü bir borç bilirim.[:)]
Öncelikle aklımdaki fikirleri açıklığa kavuşturmak isterim: 45 litre brüt hacimli bir tank var elimizde, içinde bulunabilecek türler: Rasbora, Kardinal yada Neon Tetra, Karides, Betta olarak sayabilirim. Kullanmayı düşündüğüm 50w’lık bir ısıtıcı, Sobo Wp 303h Şelale Filtre gibi ekipmanlar var. Monte Carlo gibi bir taban bitkisi kullanmak istiyorum, Parvula Mini üzerinde de durmama rağmen tercihim Monte Carlodur ki tam olarak burada CO2 sistem ve aydınlatma işin içine giriyor. Gnays kayaları her zaman kendisine hayran bırakmıştır beni aşırıya kaçmayarak kullanabilme imkanım varsa kullanmak isterim.
Minikten giriş yapalım, öncelikle konu aydınlatma: Çok fazla bir bitki tecrübem yok ne yazık ki, bir kaç varsayım üzerinden ilerlemek istiyorum. 50x30’luk bir alanımız var dekorasyon sonrasında kalan taban kısmını Monte Carlo ile kaplamak istiyorum. Yıllar önce aydınlatmalar genellikle T5-T8 floresanlar işe yapılıyordu ama sanırım artık Power Led kullanılıyor. Armatür + Aydınlatma kısmı kendi imkanlarımla el emeği göz nuru olsun istiyorum. Bunun için kaç adet Power Led kullanmalıyım? Kaç w’luk olmalı bu ledler? Bunun bir hesaplaması var mı acaba? Aklımdaki soruları tam olarak aktaramasam da yorumlar geldikçe düğümler çözülecek ve açıklığa kavuşacağına eminim.
CO2 sistem ile ilgili konuları, makaleleri okuyarak biraz daha bilgi sahibi olduktan sonra yada aklıma iyice oturduktan sonra o konuya da ayrıca değinmek isterim.
Dekorasyon konusu aslında biraz doğaçlama gibi geliyor bana ama bahsetmek istediğim şey kısa ve öz, Gnays kayaları su pH’ını, sertliğini ne derecede etkiler?
Çok uzun bir konu girişi oldu, umarım sıkılmadan okur, tecrübelerinizle beni aydınlatmaya çalışırsınız.
Sağlıklı hobiler!
G.amerika / Tanganyika Set :)
[QUOTE=AtlasPoyraz]Estağfurullah.
Betta ve rasbora/tetra düşünüyorsanız benim kullandığım sobo wp-303h yeterli olur :)
Konu açtığınızda etiketlemeyi unutmayın :)[/QUOTE]
Konuyu açarken ilk olarak aklımda tutacağım şey bu olacak emin olun, tekrar teşekkür ederim.[:)]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Estağfurullah.
Betta ve rasbora/tetra düşünüyorsanız benim kullandığım sobo wp-303h yeterli olur :)
Konu açtığınızda etiketlemeyi unutmayın :)[/QUOTE]
Konuyu açarken ilk olarak aklımda tutacağım şey bu olacak emin olun, tekrar teşekkür ederim.[:)]
G.amerika / Tanganyika Set :)
[QUOTE=AtlasPoyraz]Çok teşekkür ederim [:cool:]
Beslemeyi düşündüğünüz türe göre filtre seçeneklerini değerlendirmek daha doğru olur kanaatindeyim.
Isıtıcı için ise eheim veya tetra 50 w işimizi gayet güzel görecektir.
Açıkçası önce türü belirleyelim gerisi gelir :)[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ediyorum değerli zamanınızı ayırdığınız için.
Şöyle ki minik bir bitkili tank olacak görüşündeyim şimdilik. Tür olarak ise ya sizin gibi bie Betta yada minik bi Neon sürüsü düşünüyorum. Yanlış hatırlamıyorsam Tetrazon diye bir tür vardı o da olabilir.
Aklımda çok şey var açıkçası ama yazıya dökmek için biraz toplayıp bir konu başlığı altında yapmak çok daha mantıklı olacaktır.[:)]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Çok teşekkür ederim [:cool:]
Beslemeyi düşündüğünüz türe göre filtre seçeneklerini değerlendirmek daha doğru olur kanaatindeyim.
Isıtıcı için ise eheim veya tetra 50 w işimizi gayet güzel görecektir.
Açıkçası önce türü belirleyelim gerisi gelir :)[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ediyorum değerli zamanınızı ayırdığınız için.
Şöyle ki minik bir bitkili tank olacak görüşündeyim şimdilik. Tür olarak ise ya sizin gibi bie Betta yada minik bi Neon sürüsü düşünüyorum. Yanlış hatırlamıyorsam Tetrazon diye bir tür vardı o da olabilir.
Aklımda çok şey var açıkçası ama yazıya dökmek için biraz toplayıp bir konu başlığı altında yapmak çok daha mantıklı olacaktır.[:)]
G.amerika / Tanganyika Set :)
Poyraz Hocam mükemmel bir tanıtım olmuş, baştan sona okudum her yorumu.
Ufaklık krallığında mutlu görünüyor fazlasıyla.
Uzun zamandır akvaristliği uzaktan seyrediyordum, bazı sebeplerden dolayı ama artık tekrar dahil olacağım gibi aklımda bir kaç soru var, minikten sormam da umarım sakınca yoktur.
Filtreniz ile ilgili yorumunuz nedir? 45 lt brüt bir tankım var, dekorasyondan sonra tahminim 35-40 lt gibi bir hacime sahip olacağım.
Isıtıcı ve filtrasyon için tavsiyelere ihtiyacım var açıkçası.
Bu kadar uzun tutmayı istemezdim ama insan özleyince yazdıkça yazası, araştırdıkça araştırası geliyor.
Sağlıklı balıklar...
Saygılar...
Poyraz Hocam mükemmel bir tanıtım olmuş, baştan sona okudum her yorumu.
Ufaklık krallığında mutlu görünüyor fazlasıyla.
Uzun zamandır akvaristliği uzaktan seyrediyordum, bazı sebeplerden dolayı ama artık tekrar dahil olacağım gibi aklımda bir kaç soru var, minikten sormam da umarım sakınca yoktur.
Filtreniz ile ilgili yorumunuz nedir? 45 lt brüt bir tankım var, dekorasyondan sonra tahminim 35-40 lt gibi bir hacime sahip olacağım.
Isıtıcı ve filtrasyon için tavsiyelere ihtiyacım var açıkçası.
Bu kadar uzun tutmayı istemezdim ama insan özleyince yazdıkça yazası, araştırdıkça araştırası geliyor.
Sağlıklı balıklar...
Saygılar...
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkese iyi forumlar.
Çok küçük yaşlarda -klasiktir- ailemin aldığı fanusta beslediğim Japon Balığı ile başlayan bu serüven yıllar sonra, 140 litrelik bir Lepistes tankı ile devam etti ve son olarak aynı tankta Sarı ve Beyaz Prensesler ile son buldu, üniversite hayatı, tankın aşırı eskimesi vb. sebeplerden ötürü tankı bozmak durumunda kaldım.
Yaklaşık 1-1.5 ay sonra üniversite hayatım bitiyor ve Veteriner Hekim olarak hayatımı sürdüreceğim kısım başlıyor ve akvaristliğe tekrar dönmeyi düşünüyorum (ailemin evinde boş boş duran 50*30*30h ölçülerindeki 45 litrelik bir tank ile)
Daha önce bir çok defa okuduğum makaleleri tekrar tekrar okuyup bilgilerimi tazeleyeceğim ve aranıza tekrar katılacağım için biraz heyecanlı ve aşırı mutluyum.
Herkese tekrar iyi forumlar, sağlıklı tanklar dilerim.
Herkese iyi forumlar.
Çok küçük yaşlarda -klasiktir- ailemin aldığı fanusta beslediğim Japon Balığı ile başlayan bu serüven yıllar sonra, 140 litrelik bir Lepistes tankı ile devam etti ve son olarak aynı tankta Sarı ve Beyaz Prensesler ile son buldu, üniversite hayatı, tankın aşırı eskimesi vb. sebeplerden ötürü tankı bozmak durumunda kaldım.
Yaklaşık 1-1.5 ay sonra üniversite hayatım bitiyor ve Veteriner Hekim olarak hayatımı sürdüreceğim kısım başlıyor ve akvaristliğe tekrar dönmeyi düşünüyorum (ailemin evinde boş boş duran 50*30*30h ölçülerindeki 45 litrelik bir tank ile)
Daha önce bir çok defa okuduğum makaleleri tekrar tekrar okuyup bilgilerimi tazeleyeceğim ve aranıza tekrar katılacağım için biraz heyecanlı ve aşırı mutluyum.
Herkese tekrar iyi forumlar, sağlıklı tanklar dilerim.
SON MESAJLAR
- Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Panda Garra Tavsiye! Serpent, 20:09
Akvaryum Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
