ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CgnEmre
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Temmuz 2019 12:45
Son Ziyaret:
08 Ağustos 2019 23:49
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağan emre öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağan Emre Öztürk
SON 10 MESAJI
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=unheilify]En mantıklısı letgo ben şehrimde o kadar güzel akvaryumlar buldum ki adam ful ahşap kaplamalı kapaklı 100 lt akvaryumu 25 tlye satıyordu ve yepyeniydi[/QUOTE]
Benim yaşadığım yerde nerde o kadar ucuza. 85 lt 100 tl
[QUOTE=unheilify]En mantıklısı letgo ben şehrimde o kadar güzel akvaryumlar buldum ki adam ful ahşap kaplamalı kapaklı 100 lt akvaryumu 25 tlye satıyordu ve yepyeniydi[/QUOTE]
Benim yaşadığım yerde nerde o kadar ucuza. 85 lt 100 tl
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=metoarslan]Kardeşim bende Samsunluyum merkezde yaşıyorum çiftlik caddesinde vizyon iletişimden yukarı çıkarken 4 dükkan sonra solda camcı var istersen orda akvaryum yaptırabilirsin.[/QUOTE]
Teşekkürler .bende oraya yakınım.
[QUOTE=metoarslan]Kardeşim bende Samsunluyum merkezde yaşıyorum çiftlik caddesinde vizyon iletişimden yukarı çıkarken 4 dükkan sonra solda camcı var istersen orda akvaryum yaptırabilirsin.[/QUOTE]
Teşekkürler .bende oraya yakınım.
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=EmreKircan]Nasıl ucuz akvaryum bulurum ? Sorusuna cevap.
60-30-36 ölçülerinde bir akvaryum satın aldım. fiyatı 50 lira. 60 litre ve istedigim ölçülerde. Nasıl aldım ? Letgo üzerinden akvaryum yapan amatör bir arkadaşa yaptırdım izmirde karabaglarda. Büyük ihtimal çevrende bu tip işler yapan birileri vardır. Özellikle camcılara ugra. Kafanda bir ölçü belirle. Ölçülerin kesin olduktan sonra çevrendeki camcıları dolaş ve bu ölçülerde akvaryumu kaça yaparsınız diye sor. En ucuz olana yaptır.
Akvaryum ölçülerini standart ölçülerden seç. Peki nedir bu standart ölçüler ? Akvaryumuna takacagın aydınlatmayı göre genişlik. mesela 70 cm lik akvaryum yapılmaz çünkü ona uygun bir lamba tipi yok. Net üzerinden standart ölçülere göz at ve sana en mantıklı gelen ölçüyü seç.
http://spec-tanks.com/standard-ada-aquarium-sizes-and-volumes/
bu liste işine yarıyacaktır.
Gönderdigim listedeki degerler şunlar
witdh : genişlik depth : derinlik height : yükseklik glass thickness : akvaryum cam kalınlıgı listed volume : kaç litre su alabilecegi maximum deger.Listedeki sonraki degerler bizim ölçü birimlerimiz degil. inç ve galon hesapları.
yani degerlerinde 30 30 30 5 olan bir akvaryumun yükseklik derinlik ve genişlik 30 cm küp ve cam kalınlıgı 5 mm olabilir diyor.
yada 90 45 45 ölçülerdeki bir tank 10 mm camdan yapılmalı ve su hacmi 166 litre olabilir diyor.
tavsiyem bütçen kısıtlı oldugu için 60 litrenin üzerine çıkma[/QUOTE]
Teşekkür ederim[:)]
[QUOTE=BestBettaKoi]
50 lt ye şelale filitre öneririm
50 lt de 1 dişi betta ve 6 neon tetra bir arada yaşar[/QUOTE]
Peki 40-45 lt de 2 dişi beta ve karides olurmu
[QUOTE=EmreKircan]Nasıl ucuz akvaryum bulurum ? Sorusuna cevap.
60-30-36 ölçülerinde bir akvaryum satın aldım. fiyatı 50 lira. 60 litre ve istedigim ölçülerde. Nasıl aldım ? Letgo üzerinden akvaryum yapan amatör bir arkadaşa yaptırdım izmirde karabaglarda. Büyük ihtimal çevrende bu tip işler yapan birileri vardır. Özellikle camcılara ugra. Kafanda bir ölçü belirle. Ölçülerin kesin olduktan sonra çevrendeki camcıları dolaş ve bu ölçülerde akvaryumu kaça yaparsınız diye sor. En ucuz olana yaptır.
Akvaryum ölçülerini standart ölçülerden seç. Peki nedir bu standart ölçüler ? Akvaryumuna takacagın aydınlatmayı göre genişlik. mesela 70 cm lik akvaryum yapılmaz çünkü ona uygun bir lamba tipi yok. Net üzerinden standart ölçülere göz at ve sana en mantıklı gelen ölçüyü seç.
http://spec-tanks.com/standard-ada-aquarium-sizes-and-volumes/
bu liste işine yarıyacaktır.
Gönderdigim listedeki degerler şunlar
witdh : genişlik depth : derinlik height : yükseklik glass thickness : akvaryum cam kalınlıgı listed volume : kaç litre su alabilecegi maximum deger.Listedeki sonraki degerler bizim ölçü birimlerimiz degil. inç ve galon hesapları.
yani degerlerinde 30 30 30 5 olan bir akvaryumun yükseklik derinlik ve genişlik 30 cm küp ve cam kalınlıgı 5 mm olabilir diyor.
yada 90 45 45 ölçülerdeki bir tank 10 mm camdan yapılmalı ve su hacmi 166 litre olabilir diyor.
tavsiyem bütçen kısıtlı oldugu için 60 litrenin üzerine çıkma[/QUOTE]
Teşekkür ederim[:)]
[QUOTE=BestBettaKoi]
50 lt ye şelale filitre öneririm
50 lt de 1 dişi betta ve 6 neon tetra bir arada yaşar[/QUOTE]
Peki 40-45 lt de 2 dişi beta ve karides olurmu
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=kdeniz]Çağan kardeşim, bu hobiye başlamak istemen ve buradan bilgi toplaman gayet güzel bir davranış.
Ancak henüz 11 yaşındasın. Bu hobiye başlamak istediğini, alışveriş yapman gerektiğini ailene söyledin mi?
Söylemediysen de mutlaka söylemen gerekir. Sonrasında canın sıkılmasın. [/QUOTE]
Teşekkürler . Pek bir fark olmasada 13 yaşındayım. Anneme bu konuyu söyledim fakat büyük bir akvaryuma şuan karşı. Ben çok küçükken akvaryumumuz vardı ama ben bakmıyordum. Babam bakıyordu. Eksik filtre yüzünden kokuyordu annem şimdi kokuyor diyor ve benim filtre yüzünden dememe rağmen küçük akvaryum al diyor. Bu yüzden büyük alamıyorum. İki tane 30 lt akvaryum alıp birine dişi birine erkek koymayı düşündüm ama pahalı geldi akvaryumlar. Bu yüzden bu forumda siZlere danışmak istedim. Dün bu konuya bir abiden mesaj geldi. Ucuza akvaryum imalatı yapan birinin linkini attı orada ucuz olduğunu düşündüğüm akvaryumlar var.
Ya iki tane 30 LT akvaryum alacağım ya da 50 Lt de bitkili neon tetra bakmaya başlayacağım .
Öncelikle kendimi kanıtlamak istiyorum aileme . İleridede Allah izin verirse tetra ve betaya yoğunlaşmayı planlıyorum.
N. Tetra mı bakmalıyım yoksa beta mı(2 Tane)) Siz ne önerirsiniz[:?][EDIT]CgnEmre,2019-07-26 16:30:27[/EDIT]
[QUOTE=kdeniz]Çağan kardeşim, bu hobiye başlamak istemen ve buradan bilgi toplaman gayet güzel bir davranış.
Ancak henüz 11 yaşındasın. Bu hobiye başlamak istediğini, alışveriş yapman gerektiğini ailene söyledin mi?
Söylemediysen de mutlaka söylemen gerekir. Sonrasında canın sıkılmasın. [/QUOTE]
Teşekkürler . Pek bir fark olmasada 13 yaşındayım. Anneme bu konuyu söyledim fakat büyük bir akvaryuma şuan karşı. Ben çok küçükken akvaryumumuz vardı ama ben bakmıyordum. Babam bakıyordu. Eksik filtre yüzünden kokuyordu annem şimdi kokuyor diyor ve benim filtre yüzünden dememe rağmen küçük akvaryum al diyor. Bu yüzden büyük alamıyorum. İki tane 30 lt akvaryum alıp birine dişi birine erkek koymayı düşündüm ama pahalı geldi akvaryumlar. Bu yüzden bu forumda siZlere danışmak istedim. Dün bu konuya bir abiden mesaj geldi. Ucuza akvaryum imalatı yapan birinin linkini attı orada ucuz olduğunu düşündüğüm akvaryumlar var.
Ya iki tane 30 LT akvaryum alacağım ya da 50 Lt de bitkili neon tetra bakmaya başlayacağım .
Öncelikle kendimi kanıtlamak istiyorum aileme . İleridede Allah izin verirse tetra ve betaya yoğunlaşmayı planlıyorum.
N. Tetra mı bakmalıyım yoksa beta mı(2 Tane)) Siz ne önerirsiniz[:?][EDIT]CgnEmre,2019-07-26 16:30:27[/EDIT]
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[EDIT]CgnEmre,2019-07-26 16:28:35[/EDIT]
[EDIT]CgnEmre,2019-07-26 16:28:35[/EDIT]
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=solaytekin]Saklama kabından akvaryum olmaz.
30-40-50 litre olarak satılan cam parçaları akvaryum değil satıcıların kazanç kapısı olan mallardır .
Akvaryuma göre balık alınmaz ,balığa göre akvaryum alınır.
100 litre aşağı akvaryum alınmaz.
[/QUOTE]
Sadece bir beta için fazla değilmi 100 lt[:?][EDIT]CgnEmre,2019-07-25 23:00:50[/EDIT]
[QUOTE=solaytekin]Saklama kabından akvaryum olmaz.
30-40-50 litre olarak satılan cam parçaları akvaryum değil satıcıların kazanç kapısı olan mallardır .
Akvaryuma göre balık alınmaz ,balığa göre akvaryum alınır.
100 litre aşağı akvaryum alınmaz.
[/QUOTE]
Sadece bir beta için fazla değilmi 100 lt[:?][EDIT]CgnEmre,2019-07-25 23:00:50[/EDIT]
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=BestBettaKoi]Saklama kabları ısıtıcı ile birlikte eriyip gidiyor salınım yapıyor bir de 130 lt su ile patlar o kap
Neyse
Cancılara yaptırabilirsiniz sipariş etmenizi önermem kırılabilir kargoda.
Bu akvaryumda canlı doğuran olur şelale filitre ile iyi olur
Tabana dere kumu veya lav kırığı iyi olur lav kırığı suyu da yumuşatır bitkide olur.
Tilki kuyruğu anibuas gibi low tech bitkiler ile mütiş bir akcaryum olur[/QUOTE]
O akvaryum biraz pahalı değilmi??
Birde camcıda 100 TL ye kaç litre akvaryum yaptırabilirim?? Beta bakmak istiyorum ama canlı doguran ve ciklet falanda olur. Canlı doğuranı elden çıkartmak istersem zor olur diye düşünüyorum. Bu arada yaşıtız[:)][:?] siz hangi balıkla başladınız ve kaç tane akvaryum var sizde söylerseniz iyi olur bende sizden birşeyler öğrenerek kurarım[EDIT]CgnEmre,2019-07-25 21:03:14[/EDIT]
[QUOTE=BestBettaKoi]Saklama kabları ısıtıcı ile birlikte eriyip gidiyor salınım yapıyor bir de 130 lt su ile patlar o kap
Neyse
Cancılara yaptırabilirsiniz sipariş etmenizi önermem kırılabilir kargoda.
Bu akvaryumda canlı doğuran olur şelale filitre ile iyi olur
Tabana dere kumu veya lav kırığı iyi olur lav kırığı suyu da yumuşatır bitkide olur.
Tilki kuyruğu anibuas gibi low tech bitkiler ile mütiş bir akcaryum olur[/QUOTE]
O akvaryum biraz pahalı değilmi??
Birde camcıda 100 TL ye kaç litre akvaryum yaptırabilirim?? Beta bakmak istiyorum ama canlı doguran ve ciklet falanda olur. Canlı doğuranı elden çıkartmak istersem zor olur diye düşünüyorum. Bu arada yaşıtız[:)][:?] siz hangi balıkla başladınız ve kaç tane akvaryum var sizde söylerseniz iyi olur bende sizden birşeyler öğrenerek kurarım[EDIT]CgnEmre,2019-07-25 21:03:14[/EDIT]
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
Arkadaşlar, abilerim, ablalarım
Allah nasip ederse bir akvaryum kuracağım ama akvaryumlar bana pahalı gibi gözüktü. Öylemi sizcede??
Ucuza nasıl akvaryum alabilirim yazarsanız sevinirim.İkea dan 100 TL ye bir saklama kabı buldum. 130 lt (cam değil)
Birde şöyle bir akvaryum buldum 50x20x30 ölçülü 30 lt 50 tl + kargo
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216414/250720192038241.jpg[/IMG]
Bunlar pahalımı özellikle gönlüm camdan yana ama pahalı sanki.
Başka türlü nasıl akvaryum yaparım maksimum 100 tl ye cama cam
[:)]
Arkadaşlar, abilerim, ablalarım
Allah nasip ederse bir akvaryum kuracağım ama akvaryumlar bana pahalı gibi gözüktü. Öylemi sizcede??
Ucuza nasıl akvaryum alabilirim yazarsanız sevinirim.İkea dan 100 TL ye bir saklama kabı buldum. 130 lt (cam değil)
Birde şöyle bir akvaryum buldum 50x20x30 ölçülü 30 lt 50 tl + kargo
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216414/250720192038241.jpg[/IMG]
Bunlar pahalımı özellikle gönlüm camdan yana ama pahalı sanki.
Başka türlü nasıl akvaryum yaparım maksimum 100 tl ye cama cam
[:)]
Beta Balığı Fanusta Yaşar Mı?
[EDIT]CgnEmre,2019-07-25 20:23:56[/EDIT]
[EDIT]CgnEmre,2019-07-25 20:23:56[/EDIT]
Lepistes Mi Almalıyım Tetra Mı?
Herkese çok teşekkür ederim.İyi ömürler diliyorum.[:)][:)][:nazar:]
[EDIT]CgnEmre,2019-07-20 00:33:06[/EDIT]
Herkese çok teşekkür ederim.İyi ömürler diliyorum.[:)][:)][:nazar:]
[EDIT]CgnEmre,2019-07-20 00:33:06[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
