ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Japon İdris
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Haziran 2019 22:14
Son Ziyaret:
06 Mart 2020 16:35
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Onur
Doğum Tarihi:
07 Ocak 2000
Yaş:
26
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak ONUR
SON 10 MESAJI
Mossların Işık, Gübre Ve Co2 İhtiyacı?
[QUOTE=AkvaryumKolik] sizide bir odaya hapsesdelim bakalım mutlu olup olmadığınızı nasıl anlayacağız! Nasıle hesaplanıyor biliyor musun japon balığı neredeyse yediğinin tamamını dışkılar haliyle küçük bir akvaryumda da nitrat patlaması sonucunda afedersiniz kendi pisliğinde boğulur!
cory ler 12 cm büyüyor [:cik:] arada farklı petshoplar gidin
cory ler 12 cm büyüyor [:cik:] arada farklı petshoplar gidin
nasıl hesaplandığını anlattım arkadaşa 2. Defa anlatmayım lepistes 70-80 ta e yavru doğurursa görürüm sizi en iyi ihtimalle yavruların hepsi ölse bile ölüleri 30 lt akvaryumu tuvalete çevirir
sizin tek yaptığınız haksız olduğunuz konuları savunmak açıkçası bence bir balık eceliyle ölduğu sürce sorun yok ama küçül akvaryumda eceliyle ölen canlı çok azdır bakın japon balığının oranda varyetesi bile 1600 lü yıllarda üretilmiş BAKIN 1600 DEN BAHSEDİYORUZ şimdi siz bu japon balığını üreten yayan yeni varyeteleri üreten üstadların dediklerini çürütmeye çalışıyorsunuz koi ile japon balığını bir tutuyorsunuz şu ana kadar hiç havuz dışında beslenen koi görmedim bir düşünün fanusta japon balığı fanusta neden bir yıldan fazla yaşamıyor! Normalde en az eceliyle 15 yıl yaşarken ve 10-20 cm olurken sizin akvaryumunuzda 10 yılı geçebileceğiniz sanmıyorum [/QUOTE]
Nitrat patlaması falan yok, akvaryum temiz. Eğer akvaryum küçük olsaydı nitrat patlardı zaten. Bir sakin olun önce.
Cory'ler 12cm büyüyor, farklı petshopa gidin demişsiniz. Ee ben ne dedim? Siz önce mesajları doğru düzgün okuyun. Zaten tek bir petshoptan alışveriş yaptığımı söylemedim?
Ayrıca lepistes baksaydım ve 70-80 yavru doğursalardı yavru akvaryumu kurardım zaten. Akvaryum kıtlığı yok ülkede, bu kadar kasmayın.
'' sizin tek yaptığınız haksız olduğunuz konuları savunmak açıkçası bence bir balık eceliyle ölduğu sürce sorun yok ama küçül akvaryumda eceliyle ölen canlı çok azdır bakın japon balığının oranda varyetesi bile 1600 lü yıllarda üretilmiş BAKIN 1600 DEN BAHSEDİYORUZ şimdi siz bu japon balığını üreten yayan yeni varyeteleri üreten üstadların dediklerini çürütmeye çalışıyorsunuz koi ile japon balığını bir tutuyorsunuz şu ana kadar hiç havuz dışında beslenen koi görmedim bir düşünün fanusta japon balığı fanusta neden bir yıldan fazla yaşamıyor! Normalde en az eceliyle 15 yıl yaşarken ve 10-20 cm olurken sizin akvaryumunuzda 10 yılı geçebileceğiniz sanmıyorum ''
Kaçıncı söyleyişim bilmiyorum, tartışma yaratmamak adına konuyu kapatın diyorum. Gelmiş sizin tek yaptığınız haksız olduğunuz konuları savunmak diyorsunuz. Kapatsanıza konuyu artık :D Akvaryumun fotoğrafını görmediniz sanırım, küçük akvaryum, ecel falan diyorsunuz çünkü.
Kimseyi küçümsemek istemiyorum ama 13 yaşındaki çocuk gelmiş bana hacmin küçük balık büyüyemez diyor (birinizin profilinde 13, SİZİNKİNDE ise 12 yazıyor.) ,siz bana üstatlar söylüyor diyorsunuz :) Hangi üstattan duydunuz bunu ismini verir misiniz?
Koi ile Japon balığını bir tutmadım, Koi fotoğrafı koymuşum sadece. Havuzda bakılıp bakılmaması hakkında bir şey de söylemedim, doğada büyümüş bir Koi'ymiş sadece :)
''...bir düşünün fanusta japon balığı fanusta neden bir yıldan fazla yaşamıyor! Normalde en az eceliyle 15 yıl yaşarken ve 10-20 cm olurken sizin akvaryumunuzda 10 yılı geçebileceğiniz sanmıyorum ''
Koi ile Japonu bir tutmuşsunuz deyip de, benim akvaryumumu fanusla bir tutmak nedir? Fanusta bakmıyorum zaten akvaryum akvaryum. Bir oraya bir buraya dolanıyor hayvanlar. Neden 10 yıldan fazla yaşayamasın? Neden büyüyemesin? Akvaryum nasıl küçük, rahat yaşıyorlar diyorum size öyle geliyor diyorsunuz. Nefes mi alamıyorlar, yoksa nitrat mı fazla, yoksa su mu az? Hiçbiri değil. Bana ''üstatların'' söylediklerinden bahsetmeyin. ''Bu bilginin kaynağı budur'' deyin. Sizin savunduğunuz şey sadece ''Doğada şu şu boya gelir, sizin akvaryumunuz küçük, balıklar yanık kalır.'' Neden büyüyemesin?
Akvaryumda 30cm olabilmiş bir Japon var mı diyorum, ona cevap vermiyorsunuz? Dünya'da balık bakan milyarlarca kişi balıkları bu kadar büyütmeyip akvaryumlara ''tıkıştırırken'' doğrusunu siz mi biliyorsunuz? Ağabeyiniz yaşındayım, yaptığınız tek şey haksız olduğunuz konuyu savunmak falan diyorsun bana. Hiç düşünmüyor musunuz benim çevremde kaç üstat var? Siz balık falan bakmayın zaten. Koca akvaryumda yalnızlıktan bunalıma girer.
[QUOTE=Altispinoza]
Ezilenlerin japon balıkları partili arkadaşlar yol kesip akşam fanus yakabilir aman burada dillendirmeyin bu konuyu :D Memnun oldum :)[/QUOTE]
(E)zilenlerin (J)apon (B)alıkları (P)artisi hahahah :D
Ben de memnun oldum :D[EDIT]Japon İdris,2019-08-30 01:39:49[/EDIT]
[QUOTE=AkvaryumKolik] sizide bir odaya hapsesdelim bakalım mutlu olup olmadığınızı nasıl anlayacağız! Nasıle hesaplanıyor biliyor musun japon balığı neredeyse yediğinin tamamını dışkılar haliyle küçük bir akvaryumda da nitrat patlaması sonucunda afedersiniz kendi pisliğinde boğulur!
cory ler 12 cm büyüyor [:cik:] arada farklı petshoplar gidin
cory ler 12 cm büyüyor [:cik:] arada farklı petshoplar gidin
nasıl hesaplandığını anlattım arkadaşa 2. Defa anlatmayım lepistes 70-80 ta e yavru doğurursa görürüm sizi en iyi ihtimalle yavruların hepsi ölse bile ölüleri 30 lt akvaryumu tuvalete çevirir
sizin tek yaptığınız haksız olduğunuz konuları savunmak açıkçası bence bir balık eceliyle ölduğu sürce sorun yok ama küçül akvaryumda eceliyle ölen canlı çok azdır bakın japon balığının oranda varyetesi bile 1600 lü yıllarda üretilmiş BAKIN 1600 DEN BAHSEDİYORUZ şimdi siz bu japon balığını üreten yayan yeni varyeteleri üreten üstadların dediklerini çürütmeye çalışıyorsunuz koi ile japon balığını bir tutuyorsunuz şu ana kadar hiç havuz dışında beslenen koi görmedim bir düşünün fanusta japon balığı fanusta neden bir yıldan fazla yaşamıyor! Normalde en az eceliyle 15 yıl yaşarken ve 10-20 cm olurken sizin akvaryumunuzda 10 yılı geçebileceğiniz sanmıyorum [/QUOTE]
Nitrat patlaması falan yok, akvaryum temiz. Eğer akvaryum küçük olsaydı nitrat patlardı zaten. Bir sakin olun önce.
Cory'ler 12cm büyüyor, farklı petshopa gidin demişsiniz. Ee ben ne dedim? Siz önce mesajları doğru düzgün okuyun. Zaten tek bir petshoptan alışveriş yaptığımı söylemedim?
Ayrıca lepistes baksaydım ve 70-80 yavru doğursalardı yavru akvaryumu kurardım zaten. Akvaryum kıtlığı yok ülkede, bu kadar kasmayın.
'' sizin tek yaptığınız haksız olduğunuz konuları savunmak açıkçası bence bir balık eceliyle ölduğu sürce sorun yok ama küçül akvaryumda eceliyle ölen canlı çok azdır bakın japon balığının oranda varyetesi bile 1600 lü yıllarda üretilmiş BAKIN 1600 DEN BAHSEDİYORUZ şimdi siz bu japon balığını üreten yayan yeni varyeteleri üreten üstadların dediklerini çürütmeye çalışıyorsunuz koi ile japon balığını bir tutuyorsunuz şu ana kadar hiç havuz dışında beslenen koi görmedim bir düşünün fanusta japon balığı fanusta neden bir yıldan fazla yaşamıyor! Normalde en az eceliyle 15 yıl yaşarken ve 10-20 cm olurken sizin akvaryumunuzda 10 yılı geçebileceğiniz sanmıyorum ''
Kaçıncı söyleyişim bilmiyorum, tartışma yaratmamak adına konuyu kapatın diyorum. Gelmiş sizin tek yaptığınız haksız olduğunuz konuları savunmak diyorsunuz. Kapatsanıza konuyu artık :D Akvaryumun fotoğrafını görmediniz sanırım, küçük akvaryum, ecel falan diyorsunuz çünkü.
Kimseyi küçümsemek istemiyorum ama 13 yaşındaki çocuk gelmiş bana hacmin küçük balık büyüyemez diyor (birinizin profilinde 13, SİZİNKİNDE ise 12 yazıyor.) ,siz bana üstatlar söylüyor diyorsunuz :) Hangi üstattan duydunuz bunu ismini verir misiniz?
Koi ile Japon balığını bir tutmadım, Koi fotoğrafı koymuşum sadece. Havuzda bakılıp bakılmaması hakkında bir şey de söylemedim, doğada büyümüş bir Koi'ymiş sadece :)
''...bir düşünün fanusta japon balığı fanusta neden bir yıldan fazla yaşamıyor! Normalde en az eceliyle 15 yıl yaşarken ve 10-20 cm olurken sizin akvaryumunuzda 10 yılı geçebileceğiniz sanmıyorum ''
Koi ile Japonu bir tutmuşsunuz deyip de, benim akvaryumumu fanusla bir tutmak nedir? Fanusta bakmıyorum zaten akvaryum akvaryum. Bir oraya bir buraya dolanıyor hayvanlar. Neden 10 yıldan fazla yaşayamasın? Neden büyüyemesin? Akvaryum nasıl küçük, rahat yaşıyorlar diyorum size öyle geliyor diyorsunuz. Nefes mi alamıyorlar, yoksa nitrat mı fazla, yoksa su mu az? Hiçbiri değil. Bana ''üstatların'' söylediklerinden bahsetmeyin. ''Bu bilginin kaynağı budur'' deyin. Sizin savunduğunuz şey sadece ''Doğada şu şu boya gelir, sizin akvaryumunuz küçük, balıklar yanık kalır.'' Neden büyüyemesin?
Akvaryumda 30cm olabilmiş bir Japon var mı diyorum, ona cevap vermiyorsunuz? Dünya'da balık bakan milyarlarca kişi balıkları bu kadar büyütmeyip akvaryumlara ''tıkıştırırken'' doğrusunu siz mi biliyorsunuz? Ağabeyiniz yaşındayım, yaptığınız tek şey haksız olduğunuz konuyu savunmak falan diyorsun bana. Hiç düşünmüyor musunuz benim çevremde kaç üstat var? Siz balık falan bakmayın zaten. Koca akvaryumda yalnızlıktan bunalıma girer.
[QUOTE=Altispinoza]
Ezilenlerin japon balıkları partili arkadaşlar yol kesip akşam fanus yakabilir aman burada dillendirmeyin bu konuyu :D Memnun oldum :)[/QUOTE]
(E)zilenlerin (J)apon (B)alıkları (P)artisi hahahah :D
Ben de memnun oldum :D[EDIT]Japon İdris,2019-08-30 01:39:49[/EDIT]
Mossların Işık, Gübre Ve Co2 İhtiyacı?
[QUOTE=Altispinoza]İdris Bey mavi kırmızı yeşil varyasyon dediğiniz RGB LED mi acaba? Eğer öyleyse verim alamayabilirsiniz. Moss gübre ile yetişirse daha yakışıklı olur. Maden suyu biraz plasebo etkisi yaratıyor diye düşünüyorum. Öyle olsaydı tarla gubrelenmez doğrudan doğruya kaynak suyu ile sulanirdi. Reeflowers all inclusive öneren çok. Ben kullanmadım ama Moss için yeterli gelecektir. Işık konusunu bir düşünün RGB ise değiştirmekte fayda var. Ama öyle pahalı powerled armatür gerekmiyor Tasarruflu ampulde bile yetistirebilirsiniz.[/QUOTE]
Hayır RGB değil renkler tek tek ayarlanabiliyor.
Gübre konusunu bir düşüneyim o zaman, teşekkürler.
Bu arada ismim İdris değil kullanıcı adımdan dolayı karışıklık olmuş. İdris favori balığımın adı (şimdi demesinler sen balık mı kayırıyorsun diye [:D]), kendisi Japon balığı olduğu için de kullanıcı adımı Japon İdris yapmak istedim, deyse adım Burak [:D]
[EDIT]Japon İdris,2019-08-29 15:37:04[/EDIT]
[QUOTE=Altispinoza]İdris Bey mavi kırmızı yeşil varyasyon dediğiniz RGB LED mi acaba? Eğer öyleyse verim alamayabilirsiniz. Moss gübre ile yetişirse daha yakışıklı olur. Maden suyu biraz plasebo etkisi yaratıyor diye düşünüyorum. Öyle olsaydı tarla gubrelenmez doğrudan doğruya kaynak suyu ile sulanirdi. Reeflowers all inclusive öneren çok. Ben kullanmadım ama Moss için yeterli gelecektir. Işık konusunu bir düşünün RGB ise değiştirmekte fayda var. Ama öyle pahalı powerled armatür gerekmiyor Tasarruflu ampulde bile yetistirebilirsiniz.[/QUOTE]
Hayır RGB değil renkler tek tek ayarlanabiliyor.
Gübre konusunu bir düşüneyim o zaman, teşekkürler.
Bu arada ismim İdris değil kullanıcı adımdan dolayı karışıklık olmuş. İdris favori balığımın adı (şimdi demesinler sen balık mı kayırıyorsun diye [:D]), kendisi Japon balığı olduğu için de kullanıcı adımı Japon İdris yapmak istedim, deyse adım Burak [:D]
[EDIT]Japon İdris,2019-08-29 15:37:04[/EDIT]
Mossların Işık, Gübre Ve Co2 İhtiyacı?
[QUOTE=eminylmaz]Alacaginiz mossun türüne bagli bazilari high tech akvaryum iste bazilari low tech ister ilk once ondan başlayalım kolay olan low tech moss sectik diyelim 12e serit led ama kac cantim renk kombinleri nedir bunlari soylemeniz maden suyunu bosverin duzgun gubreleme ile gayet yeterlidir maden suyu vs gibi atraksiyonlara gerek yoktur mossu tabiki baska bi yerde besleyip büyütüp koyabilirsiniz ama belli bir agac figurune koyup kendi gelisimini izlemek bence daha dogal ve keyifli ebet isiklandirma ile yosun problemi olabilir bunlara çözüm akv temizligi ve yeterli isik cevap alamadiginiz soru olursam burdayim[/QUOTE]
Öncelikle konuyla ilgili cevap verdiğiniz için teşekkürler :D
Alacağım mosslar christmas moss ve java moss, ilk mesajda yazmıştım
Ledim 55cm, renk kombinasyonları yeşil, mor, kırmızı, pembe ve açık mavi.
Sıvı gübre işine girmek istemedim, maden suyu daha makul geldi açıkçası. Çoğunluk tarafından tavsiye ediliyor, siz neden kullanmamı istemediniz?
Mossu başka yerde büyütmemin amacı ise maden suyu takviyesini balık olan akvaryumda daha az yapabilecek olmamdı. Zaten şuan elimde tam olarak bir ağaç figürü yok,
mossları ağaç figürü için uygun bir şey bulana kadar büyüsünler diye aldım.
Yosundan kastettiğim mossların üzerinde üreyen sakal yosunu gibi şeylerdi, bunların temizliği camda bulunan yosunlar kadar kolay değil diye biliyorum, yani akvaryum temizliği etkili olmayabilir sanırım. Yeterli ışık dediğiniz nasıl bir ışık? Yani benim ışığım az mı yoksa ideal mi?
[EDIT]Japon İdris,2019-08-28 21:26:25[/EDIT]
[QUOTE=eminylmaz]Alacaginiz mossun türüne bagli bazilari high tech akvaryum iste bazilari low tech ister ilk once ondan başlayalım kolay olan low tech moss sectik diyelim 12e serit led ama kac cantim renk kombinleri nedir bunlari soylemeniz maden suyunu bosverin duzgun gubreleme ile gayet yeterlidir maden suyu vs gibi atraksiyonlara gerek yoktur mossu tabiki baska bi yerde besleyip büyütüp koyabilirsiniz ama belli bir agac figurune koyup kendi gelisimini izlemek bence daha dogal ve keyifli ebet isiklandirma ile yosun problemi olabilir bunlara çözüm akv temizligi ve yeterli isik cevap alamadiginiz soru olursam burdayim[/QUOTE]
Öncelikle konuyla ilgili cevap verdiğiniz için teşekkürler :D
Alacağım mosslar christmas moss ve java moss, ilk mesajda yazmıştım
Ledim 55cm, renk kombinasyonları yeşil, mor, kırmızı, pembe ve açık mavi.
Sıvı gübre işine girmek istemedim, maden suyu daha makul geldi açıkçası. Çoğunluk tarafından tavsiye ediliyor, siz neden kullanmamı istemediniz?
Mossu başka yerde büyütmemin amacı ise maden suyu takviyesini balık olan akvaryumda daha az yapabilecek olmamdı. Zaten şuan elimde tam olarak bir ağaç figürü yok,
mossları ağaç figürü için uygun bir şey bulana kadar büyüsünler diye aldım.
Yosundan kastettiğim mossların üzerinde üreyen sakal yosunu gibi şeylerdi, bunların temizliği camda bulunan yosunlar kadar kolay değil diye biliyorum, yani akvaryum temizliği etkili olmayabilir sanırım. Yeterli ışık dediğiniz nasıl bir ışık? Yani benim ışığım az mı yoksa ideal mi?
[EDIT]Japon İdris,2019-08-28 21:26:25[/EDIT]
Mossların Işık, Gübre Ve Co2 İhtiyacı?
[QUOTE=Beta_balik]Siz e demişsiniz işte "Yeterli yer olmadığı için büyüyemeyecek." Diye. Zaten sorun da burada. Balığın büyümesi gerekiyor ama büyüyemiyor. Ceyhun Bey'in dediği gibi iç organları büyümeye devam ettiğini ama balığın vicudunun büyümediğini düşünün. Ne olur sizce. Eğer balık başka bir nedenle ölmezsem eninde sonunda böyle bir son ile karşılaşır.
"5000 litrelik akvaryumu kaç kişi evine sığdırabilir bir de onu düşünün." Demişsiniz. Yalnız bir sorun var. Pengasuz zaten akvaryum balığı değildir. Devasa hacim isteyen bir balık. Evde bakmak isterse eve o kadar akvaryumu sığdırmak zorunda. [/QUOTE]
Satırlarca yazdığım mesajı iki satırla yanlış çıkartmaya çalışmışsınız, tebrikler. Sadece bana karşı çıkıyorsunuz bu arada ve sadece işinize gelene ''cevap'' veriyorsunuz.
Ben size açıklamaktan yoruldum, siz cümlelerinizi tekrar etmekten yorulmadınız. Siz benim söylediğim şeyin yarısını duyarsanız anlaşamayız zaten. Ben orada dedim ki, Japon balıkları zaten akvaryumda 30cm olamaz, yani eninde sonunda akvaryum yetersiz kalır. O zaman kimse bakmasın bu balıklara nehirlerde göllerde bakalım? Ama hala daha diyorsunuz ki balık başka bir nedenle ölmezse eninde sonunda böyle bir son ile karşılaşır. Ben de diyorum ki; ''Madem balık yanık kalacak, iç organları büyüyecek kendi büyümeyip ölecek, neden kayıtlara geçmiş 44 ve 38 yaşlarında Japon balıkları var, neden onlar 30cm olamamış ama sağlıklı bir şekilde yaşamış?'' Cevap yok :)
Pengasusa akvaryum balığı demedim zaten, sadece tek bir balığa 5000 litrede bakmanın abartı olduğunu ve çoğunluğun başaramayacağını söylüyorum. Yani balığın 1.5 metre olmaması bu kadar önemli mi? Tekrar soruyorum, bu balıklar nasıl tam boylarına ulaşmadan uzun yıllar yaşamışlar o zaman?
Tamam, kime ne anlatıyorum ya? Benim amacım balıkların iç organlarını solungaçlarına kadar büyütüp öldürmek, siz çok güzel anlamışsınız. 100 litrelik akvaryumda bu kadar balık bakmak da eziyet, aynen.
Şimdi tekrar, tekrar ve tekrar söylediğim gibi; Bu hacim konusunu lütfen (bakın rica ediyorum) kapatın, eğer cevap verecekseniz benim ilk mesajımda sorduğum 5 soruya cevap verin. Vermeyecekseniz (bunu da kaç defa söyledim, ama hala hacim diyorsunuz.) konuya mesaj yazmayın, başka birini ''hacmin dar'' diye uyarın. Sorduklarıma cevap vermeyip de akvaryum hacmi hakkında yorum yapan herkes için söylüyorum bunu.[EDIT]Japon İdris,2019-08-28 21:25:11[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Siz e demişsiniz işte "Yeterli yer olmadığı için büyüyemeyecek." Diye. Zaten sorun da burada. Balığın büyümesi gerekiyor ama büyüyemiyor. Ceyhun Bey'in dediği gibi iç organları büyümeye devam ettiğini ama balığın vicudunun büyümediğini düşünün. Ne olur sizce. Eğer balık başka bir nedenle ölmezsem eninde sonunda böyle bir son ile karşılaşır.
"5000 litrelik akvaryumu kaç kişi evine sığdırabilir bir de onu düşünün." Demişsiniz. Yalnız bir sorun var. Pengasuz zaten akvaryum balığı değildir. Devasa hacim isteyen bir balık. Evde bakmak isterse eve o kadar akvaryumu sığdırmak zorunda. [/QUOTE]
Satırlarca yazdığım mesajı iki satırla yanlış çıkartmaya çalışmışsınız, tebrikler. Sadece bana karşı çıkıyorsunuz bu arada ve sadece işinize gelene ''cevap'' veriyorsunuz.
Ben size açıklamaktan yoruldum, siz cümlelerinizi tekrar etmekten yorulmadınız. Siz benim söylediğim şeyin yarısını duyarsanız anlaşamayız zaten. Ben orada dedim ki, Japon balıkları zaten akvaryumda 30cm olamaz, yani eninde sonunda akvaryum yetersiz kalır. O zaman kimse bakmasın bu balıklara nehirlerde göllerde bakalım? Ama hala daha diyorsunuz ki balık başka bir nedenle ölmezse eninde sonunda böyle bir son ile karşılaşır. Ben de diyorum ki; ''Madem balık yanık kalacak, iç organları büyüyecek kendi büyümeyip ölecek, neden kayıtlara geçmiş 44 ve 38 yaşlarında Japon balıkları var, neden onlar 30cm olamamış ama sağlıklı bir şekilde yaşamış?'' Cevap yok :)
Pengasusa akvaryum balığı demedim zaten, sadece tek bir balığa 5000 litrede bakmanın abartı olduğunu ve çoğunluğun başaramayacağını söylüyorum. Yani balığın 1.5 metre olmaması bu kadar önemli mi? Tekrar soruyorum, bu balıklar nasıl tam boylarına ulaşmadan uzun yıllar yaşamışlar o zaman?
Tamam, kime ne anlatıyorum ya? Benim amacım balıkların iç organlarını solungaçlarına kadar büyütüp öldürmek, siz çok güzel anlamışsınız. 100 litrelik akvaryumda bu kadar balık bakmak da eziyet, aynen.
Şimdi tekrar, tekrar ve tekrar söylediğim gibi; Bu hacim konusunu lütfen (bakın rica ediyorum) kapatın, eğer cevap verecekseniz benim ilk mesajımda sorduğum 5 soruya cevap verin. Vermeyecekseniz (bunu da kaç defa söyledim, ama hala hacim diyorsunuz.) konuya mesaj yazmayın, başka birini ''hacmin dar'' diye uyarın. Sorduklarıma cevap vermeyip de akvaryum hacmi hakkında yorum yapan herkes için söylüyorum bunu.[EDIT]Japon İdris,2019-08-28 21:25:11[/EDIT]
Mossların Işık, Gübre Ve Co2 İhtiyacı?
[QUOTE=whoami]
Bu bir koi, japon değil. Ayrıca arkadaşlar haklılar. Balığın büyümemesi yeterli yer olmadığından kaynaklanır. Boyunun büyümediğini gözlemleseniz de bu işin sonu bloat ya da yüzme kesesi sorunlarıyla kötü biter. Gökkuşağı balığı ve corynin istediği su şartları hemen hemen aynı ancak japonlar soğuk su balığıdır, diğer iki cins tropikal. Ayrıca istediği su sertliğinde de fark vardır. Japonlar kumla oynamayı sever bu yüzden corylere pek yiyecek bırakmazlar. Akvaryum sağlıksız yani. 5 cm pengasusunuz olsa onun da 5000 litrede olması lazım ki sağlıklı büyüsün. Bu şekilde balıklara yazık. Boyla alakası yok. Pek araştırıyormuşsunuz gibi de gelmedi bana. Coryi geçtim gökkuşağı nasıl japonla uyumlu olabiliyor [/QUOTE]
Tamam, bu Koi olsun. Arkadaş dedi ya, ''Japonlar 30cm olabilen balıklardır'' falan, ben de diyorum ki kaç kişi akvaryumunda büyütebilmiş 30cm bir Japon balığı?
Balık zaten yeterli yer olmadığından büyüyemeyecek. Nerede 30cm olsun balık diyorum, hala yetersiz hacim diyorsunuz :). O zaman herkes hobiyi bıraksın, sadece 5000+ litre akvaryumu evine alıp koyabilecek arkadaşlar balık baksın.
Ama hala ısrarla ''büyümemesi yeterli yer olmadığından kaynaklanır'' diyorsunuz. Siz 30cm yapabilecek misiniz o balığı?
Dünya'daki en yaşlı Japon balıkları, 44 ve 38 yaşına kadar yaşamış hayvanlar. Boyları da 30cm falan değil ha, o yaştaki balığa göre gayet küçük. Neden bloat ya da yüzme kesesi sorunuyla kötü bitmedi bu balıkların sonu bu kadar yıl boyunca?
''Gökkuşağı balığı ve corynin istediği su şartları hemen hemen aynı ancak japonlar soğuk su balığıdır, diğer iki cins tropikal. Ayrıca istediği su sertliğinde de fark vardır''.
Japonların 22-28 derecede 6.8-7.8 pH'da,
Çöpçülerin 24-28 derecede 6.0-7.6 pH'da,
Gökkuşaklarının ise 22-30 derecede 6.5-7.5 pH'da bakılabileceği söyleniyor. Ortalarında bir değer sağlandığı zaman pek bir sorun yok gibi?
'' Japonlar kumla oynamayı sever bu yüzden corylere pek yiyecek bırakmazlar. Akvaryum sağlıksız yani.''
Emin olun yeteri kadar yem atıyorum, siz dert etmeyin...
''5 cm pengasusunuz olsa onun da 5000 litrede olması lazım ki sağlıklı büyüsün''
Vay be, 5000 litrelik akvaryumda 1 tane 5 cm'lik pengasusum olabilir yani değil mi? :D. 5000 litrelik akvaryumu kaç kişi evine sığdırabilir bir de onu düşünün.
Balık bakmak başlı başına hayvanlara eziyet o zaman. 1.5 metre olan pengasuslara, 30cm olan Japonlara neden akvaryumda bakmaya çalışmışız ki? :D
Kimsenin bu balıklara bu boylara gelsin de koca akvaryumda 1 balığa bakalım deyip baktığını sanmıyorum. Dediğiniz gibi tam boya erişemeyen balıklarda bloat problemi olacağını da sanmıyorum. Olsaydı 44'lük ve 38'lik Japonlarda olmaz mıydı? 30cm değillerdi ne de olsa :)
''Pek araştırıyormuşsunuz gibi de gelmedi bana. Coryi geçtim gökkuşağı nasıl japonla uyumlu olabiliyor''
Şimdi bakın, kimin neyi ne kadar araştırdığını siz bilemezsiniz. Ben önce araştırırım, sonra kendi deneyimlediklerime göre bu bilgi doğrudur/yanlıştır şeklinde karar veririm.
Gökkuşağı Japonlarla birlikte rahat olmasaydı emin olun zaten akvaryumdan çıkartırdım, balıklarımı bir tek siz düşünmüyorsunuz. Bu balıkların birlikte yaşadığına inanmıyorsanız video atarım, olay kapanır.Şuraya 5 tane soru sordum, sizin söylediğiniz şeylere bakın. Aklımda bulunsun bir daha foruma soru sorarsam bir tek hacimle ilgili soru sorayım, sadece onunla ilgili konuşuyorsunuz zaten. Ayrıca tekrar tekrar söyledim, artık konuya geri dönelim diye. İnsanların araştırma ve bilgi düzeyini eleştirerek tartışma çıkartmayın.[EDIT]Japon İdris,2019-08-28 12:19:28[/EDIT]
[QUOTE=whoami]
Bu bir koi, japon değil. Ayrıca arkadaşlar haklılar. Balığın büyümemesi yeterli yer olmadığından kaynaklanır. Boyunun büyümediğini gözlemleseniz de bu işin sonu bloat ya da yüzme kesesi sorunlarıyla kötü biter. Gökkuşağı balığı ve corynin istediği su şartları hemen hemen aynı ancak japonlar soğuk su balığıdır, diğer iki cins tropikal. Ayrıca istediği su sertliğinde de fark vardır. Japonlar kumla oynamayı sever bu yüzden corylere pek yiyecek bırakmazlar. Akvaryum sağlıksız yani. 5 cm pengasusunuz olsa onun da 5000 litrede olması lazım ki sağlıklı büyüsün. Bu şekilde balıklara yazık. Boyla alakası yok. Pek araştırıyormuşsunuz gibi de gelmedi bana. Coryi geçtim gökkuşağı nasıl japonla uyumlu olabiliyor [/QUOTE]
Tamam, bu Koi olsun. Arkadaş dedi ya, ''Japonlar 30cm olabilen balıklardır'' falan, ben de diyorum ki kaç kişi akvaryumunda büyütebilmiş 30cm bir Japon balığı?
Balık zaten yeterli yer olmadığından büyüyemeyecek. Nerede 30cm olsun balık diyorum, hala yetersiz hacim diyorsunuz :). O zaman herkes hobiyi bıraksın, sadece 5000+ litre akvaryumu evine alıp koyabilecek arkadaşlar balık baksın.
Ama hala ısrarla ''büyümemesi yeterli yer olmadığından kaynaklanır'' diyorsunuz. Siz 30cm yapabilecek misiniz o balığı?
Dünya'daki en yaşlı Japon balıkları, 44 ve 38 yaşına kadar yaşamış hayvanlar. Boyları da 30cm falan değil ha, o yaştaki balığa göre gayet küçük. Neden bloat ya da yüzme kesesi sorunuyla kötü bitmedi bu balıkların sonu bu kadar yıl boyunca?
''Gökkuşağı balığı ve corynin istediği su şartları hemen hemen aynı ancak japonlar soğuk su balığıdır, diğer iki cins tropikal. Ayrıca istediği su sertliğinde de fark vardır''.
Japonların 22-28 derecede 6.8-7.8 pH'da,
Çöpçülerin 24-28 derecede 6.0-7.6 pH'da,
Gökkuşaklarının ise 22-30 derecede 6.5-7.5 pH'da bakılabileceği söyleniyor. Ortalarında bir değer sağlandığı zaman pek bir sorun yok gibi?
'' Japonlar kumla oynamayı sever bu yüzden corylere pek yiyecek bırakmazlar. Akvaryum sağlıksız yani.''
Emin olun yeteri kadar yem atıyorum, siz dert etmeyin...
''5 cm pengasusunuz olsa onun da 5000 litrede olması lazım ki sağlıklı büyüsün''
Vay be, 5000 litrelik akvaryumda 1 tane 5 cm'lik pengasusum olabilir yani değil mi? :D. 5000 litrelik akvaryumu kaç kişi evine sığdırabilir bir de onu düşünün.
Balık bakmak başlı başına hayvanlara eziyet o zaman. 1.5 metre olan pengasuslara, 30cm olan Japonlara neden akvaryumda bakmaya çalışmışız ki? :D
Kimsenin bu balıklara bu boylara gelsin de koca akvaryumda 1 balığa bakalım deyip baktığını sanmıyorum. Dediğiniz gibi tam boya erişemeyen balıklarda bloat problemi olacağını da sanmıyorum. Olsaydı 44'lük ve 38'lik Japonlarda olmaz mıydı? 30cm değillerdi ne de olsa :)
''Pek araştırıyormuşsunuz gibi de gelmedi bana. Coryi geçtim gökkuşağı nasıl japonla uyumlu olabiliyor''
Şimdi bakın, kimin neyi ne kadar araştırdığını siz bilemezsiniz. Ben önce araştırırım, sonra kendi deneyimlediklerime göre bu bilgi doğrudur/yanlıştır şeklinde karar veririm.
Gökkuşağı Japonlarla birlikte rahat olmasaydı emin olun zaten akvaryumdan çıkartırdım, balıklarımı bir tek siz düşünmüyorsunuz. Bu balıkların birlikte yaşadığına inanmıyorsanız video atarım, olay kapanır.Şuraya 5 tane soru sordum, sizin söylediğiniz şeylere bakın. Aklımda bulunsun bir daha foruma soru sorarsam bir tek hacimle ilgili soru sorayım, sadece onunla ilgili konuşuyorsunuz zaten. Ayrıca tekrar tekrar söyledim, artık konuya geri dönelim diye. İnsanların araştırma ve bilgi düzeyini eleştirerek tartışma çıkartmayın.[EDIT]Japon İdris,2019-08-28 12:19:28[/EDIT]
Mossların Işık, Gübre Ve Co2 İhtiyacı?
[QUOTE=Beta_balik]Mossun hızlı büyümesi için ışığa dikkat etmelisiniz. Çok karanlık bir akvaryumda çürürler. Ama tabi ki japonalar mossu yiyecekleri için istediğiniz figürü oluşturamazsınız. Anubias kullanabilirsiniz ama.
Birde tabi kide balık akvaryumda doğadaki kadar büyüyemez. Akvaryum hacmi dar ise balığın büyümesini kısıtlar ve Ceyhun Bey'in dediği gibi yanık kalır. [/QUOTE]
Çok karanlık bir akvaryumda çürüyeceğini biliyorum, sorduğum soru zaten benim ışığımın yeterli olup olmayacağı.
Japonların mossu yeme ihtimali olduğunu biliyorum, ancak akvaryumcuya güvendiğim için Japonlarla birlikte bakma kararı aldım. Eğer yerlerse başka akvaryumda bakarım.
Anubias bakmak istemediğimi zaten belirtmiştim.
Doğadaki kadar zaten büyüyemez,orada anlaştık. Ama hala ''hacim dar ise...'' diyorsunuz.Tabii ki doğadaki kadar büyüyemez dediniz zaten,hangi hacim yeterli olacak o zaman? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215859/270820192359211.jpg[/IMG]
Akvaryumda bu boyuta ulaştırabilen kimsenin olmadığını düşünüyorum :D
Yani akvaryum hacmi dar ise diye bir şey yok, zaten herkesin akvaryum hacmi bu boya ulaşabilen bir balık için dar gelir. Bu durumda yanık kalma akvaryumda bakılan her Japon balığı için geçerli.
Zaten bunlar benim sorduğum soruların cevapları değil. Eğer verecekseniz lütfen sorduğum sorulara yanıt verin.[EDIT]Japon İdris,2019-08-28 11:35:11[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Mossun hızlı büyümesi için ışığa dikkat etmelisiniz. Çok karanlık bir akvaryumda çürürler. Ama tabi ki japonalar mossu yiyecekleri için istediğiniz figürü oluşturamazsınız. Anubias kullanabilirsiniz ama.
Birde tabi kide balık akvaryumda doğadaki kadar büyüyemez. Akvaryum hacmi dar ise balığın büyümesini kısıtlar ve Ceyhun Bey'in dediği gibi yanık kalır. [/QUOTE]
Çok karanlık bir akvaryumda çürüyeceğini biliyorum, sorduğum soru zaten benim ışığımın yeterli olup olmayacağı.
Japonların mossu yeme ihtimali olduğunu biliyorum, ancak akvaryumcuya güvendiğim için Japonlarla birlikte bakma kararı aldım. Eğer yerlerse başka akvaryumda bakarım.
Anubias bakmak istemediğimi zaten belirtmiştim.
Doğadaki kadar zaten büyüyemez,orada anlaştık. Ama hala ''hacim dar ise...'' diyorsunuz.Tabii ki doğadaki kadar büyüyemez dediniz zaten,hangi hacim yeterli olacak o zaman? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215859/270820192359211.jpg[/IMG]
Akvaryumda bu boyuta ulaştırabilen kimsenin olmadığını düşünüyorum :D
Yani akvaryum hacmi dar ise diye bir şey yok, zaten herkesin akvaryum hacmi bu boya ulaşabilen bir balık için dar gelir. Bu durumda yanık kalma akvaryumda bakılan her Japon balığı için geçerli.
Zaten bunlar benim sorduğum soruların cevapları değil. Eğer verecekseniz lütfen sorduğum sorulara yanıt verin.[EDIT]Japon İdris,2019-08-28 11:35:11[/EDIT]
Mossların Işık, Gübre Ve Co2 İhtiyacı?
[QUOTE=Altispinoza]Arkadaş her konuda aynı muhabbet :)[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/hacmin_kucukculer_k944656_sn1.asp[/URL][/QUOTE]
Teşekkür ederim :D ''Mosslar nasıl daha hızlı yetişir, nasıl daha sağlıklı olur?''dan nerelere geldi konu :)
O kadar şey söylendi bir de cevap alabilseydim iyi olacaktı :D[EDIT]Japon İdris,2019-08-27 02:46:16[/EDIT]
[QUOTE=Altispinoza]Arkadaş her konuda aynı muhabbet :)[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/hacmin_kucukculer_k944656_sn1.asp[/URL][/QUOTE]
Teşekkür ederim :D ''Mosslar nasıl daha hızlı yetişir, nasıl daha sağlıklı olur?''dan nerelere geldi konu :)
O kadar şey söylendi bir de cevap alabilseydim iyi olacaktı :D[EDIT]Japon İdris,2019-08-27 02:46:16[/EDIT]
Mossların Işık, Gübre Ve Co2 İhtiyacı?
[QUOTE=ceyh]
Rica ederim, balık sayınıza göre hesaplamalar kısmına bakın, bulamazsanız linkini de gönderirim, japonlar ve çöpçüler aynı sürede büyümez, tekrar ediyorum, japonlar ağızlarına sığabilen her şeyi yutma eğilimindedir, bu avcılıklarından değil karakterlerinden kaynaklanır, çöpçüler de dikenli yüzgeçlerini koruma amaçlı açınca ağızlarına takılırlar, çare bulabilebileceğiniz bir durum değil bu.
Link de burada, balık sayınızı ve erişkin boylarını yazın, kaç lt gerektiğini hesaplar, türe göre fark edebilir, buradan hesaplayacağınız minimum hacimdir.
[URL]https://www.akvaryum.com/Hesaplayici/balikmiktari.asp[/URL][/QUOTE]
Japonlar yutabilecek kadar büyümez diye düşünüyorum (akvaryum hacminden dolayı) ama eğer büyürlerse (çare olarak kastettiğim) akvaryumlarını ayırabilirim.
[QUOTE=ceyh]
Rica ederim, balık sayınıza göre hesaplamalar kısmına bakın, bulamazsanız linkini de gönderirim, japonlar ve çöpçüler aynı sürede büyümez, tekrar ediyorum, japonlar ağızlarına sığabilen her şeyi yutma eğilimindedir, bu avcılıklarından değil karakterlerinden kaynaklanır, çöpçüler de dikenli yüzgeçlerini koruma amaçlı açınca ağızlarına takılırlar, çare bulabilebileceğiniz bir durum değil bu.
Link de burada, balık sayınızı ve erişkin boylarını yazın, kaç lt gerektiğini hesaplar, türe göre fark edebilir, buradan hesaplayacağınız minimum hacimdir.
[URL]https://www.akvaryum.com/Hesaplayici/balikmiktari.asp[/URL][/QUOTE]
Japonlar yutabilecek kadar büyümez diye düşünüyorum (akvaryum hacminden dolayı) ama eğer büyürlerse (çare olarak kastettiğim) akvaryumlarını ayırabilirim.
Mossların Işık, Gübre Ve Co2 İhtiyacı?
[QUOTE=Samet545445]Vallahi bana da 30 litre için sadece beta ve karides dendi tabiki balıkları boğmak çok yanlış.sadece anlamadığım bu litre miktarları balıklara göre nasıl hesaplanıyor nasıl bulunmuş japon için şu kadar lepistes için bu kadar diye.o hacimde yaşayınca balıkların mutlu olduğunu nasıl anlayabiliyoruz.[/QUOTE]
30 litre için sadece beta ve karides mi? Çok ilginç bari 1-2 lepistes alabilirsiniz deselerdi :)
Nasıl hesapladıklarını ben de çözemedim :D
Bu arada konu saptı yavaş yavaş geri dönelim isterseniz :D[EDIT]Japon İdris,2019-08-26 23:26:07[/EDIT]
[QUOTE=Samet545445]Vallahi bana da 30 litre için sadece beta ve karides dendi tabiki balıkları boğmak çok yanlış.sadece anlamadığım bu litre miktarları balıklara göre nasıl hesaplanıyor nasıl bulunmuş japon için şu kadar lepistes için bu kadar diye.o hacimde yaşayınca balıkların mutlu olduğunu nasıl anlayabiliyoruz.[/QUOTE]
30 litre için sadece beta ve karides mi? Çok ilginç bari 1-2 lepistes alabilirsiniz deselerdi :)
Nasıl hesapladıklarını ben de çözemedim :D
Bu arada konu saptı yavaş yavaş geri dönelim isterseniz :D[EDIT]Japon İdris,2019-08-26 23:26:07[/EDIT]
Mossların Işık, Gübre Ve Co2 İhtiyacı?
[QUOTE=ceyh]
Yavru japonlardan bahsediyorsunuz, japon balıkları ağızlarına sığacak her şeyi yutma eğilimindedir, büyüdükçe buna çöpçüler de dahil olur, üstelik çöpçüleri yutamazlar ve iki balık da ölür. Litre konusunda da şaşırmayın, her türün farklı ihtiyaçları var, hesaplamalar bölümüne bakın, erişkin bir japon 10+ cm boya ulaşır, buna göre bir japon tankı en az 80 lt olmalıdır. Bu konular tartışmaya açık değil pek, doğru olan neyse odur.[/QUOTE]
Açıklamanız için teşekkürler. Ama eğer dediğiniz kadar büyüdükleri zaman yutma eğilimi gözlemlersem bir çaresini bulurum.
Japonlarımın diğer arkadaşın dediği gibi 30 cm boya ulaşacağını sanmıyorum. Akvaryumun hacmine göre büyüyen balıklar değiller mi?
Boyları 10-15 cm aralığında olsa bile çöpçülere sorun çıkartacağını sanmıyorum çünkü çöpçüler 12 cm'e kadar büyüyebiliyor diye biliyorum.
Japon tankı en az 80 litre olmalı demişsiniz. Diğer arkadaş tankımın 100 litre olduğunu söylemiş. Bu durumda tankım zaten yeterli olmuyor mu?[EDIT]Japon İdris,2019-08-26 23:38:46[/EDIT]
[QUOTE=ceyh]
Yavru japonlardan bahsediyorsunuz, japon balıkları ağızlarına sığacak her şeyi yutma eğilimindedir, büyüdükçe buna çöpçüler de dahil olur, üstelik çöpçüleri yutamazlar ve iki balık da ölür. Litre konusunda da şaşırmayın, her türün farklı ihtiyaçları var, hesaplamalar bölümüne bakın, erişkin bir japon 10+ cm boya ulaşır, buna göre bir japon tankı en az 80 lt olmalıdır. Bu konular tartışmaya açık değil pek, doğru olan neyse odur.[/QUOTE]
Açıklamanız için teşekkürler. Ama eğer dediğiniz kadar büyüdükleri zaman yutma eğilimi gözlemlersem bir çaresini bulurum.
Japonlarımın diğer arkadaşın dediği gibi 30 cm boya ulaşacağını sanmıyorum. Akvaryumun hacmine göre büyüyen balıklar değiller mi?
Boyları 10-15 cm aralığında olsa bile çöpçülere sorun çıkartacağını sanmıyorum çünkü çöpçüler 12 cm'e kadar büyüyebiliyor diye biliyorum.
Japon tankı en az 80 litre olmalı demişsiniz. Diğer arkadaş tankımın 100 litre olduğunu söylemiş. Bu durumda tankım zaten yeterli olmuyor mu?[EDIT]Japon İdris,2019-08-26 23:38:46[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
