ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OmerFaruk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
88
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2019 18:30
Son Ziyaret:
16 Nisan 2026 09:15
Toplam Mesaj:
295 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Faruk Gençdoğmuş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Faruk
SON 10 MESAJI
Salyangozlar Kargoda Ölürmü
[QUOTE=Karidesbey]Merhaba. Atakan petshop dan dün 5 adet king koopa salyangoz aldım. Ama teslimat tarihi haftaya salı gözüküyor. 3 4 günlük bekleme sürecinde salyangozlara birşey olurmu. [/QUOTE]
merhaba
yurtiçi kargo ile gönderiliyordu
yurtiçi kargoda en geç 2 günde teslim ediyor.
1 mayıs tatil desek en geç cuma güne size teslim edilmiş olur neden haftaya salı gösteriyor acaba ? Bir yanlışlık olmasın
Zamanında karides ve salyangoz çeşitli bitki aldım hiç sorun yaşamadım kargoda.
[QUOTE=Karidesbey]Merhaba. Atakan petshop dan dün 5 adet king koopa salyangoz aldım. Ama teslimat tarihi haftaya salı gözüküyor. 3 4 günlük bekleme sürecinde salyangozlara birşey olurmu. [/QUOTE]
merhaba
yurtiçi kargo ile gönderiliyordu
yurtiçi kargoda en geç 2 günde teslim ediyor.
1 mayıs tatil desek en geç cuma güne size teslim edilmiş olur neden haftaya salı gösteriyor acaba ? Bir yanlışlık olmasın
Zamanında karides ve salyangoz çeşitli bitki aldım hiç sorun yaşamadım kargoda.
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=Frkn]Yıllardır bu foruma gönül vermiş, yetmemiş üye olmuş, birbirinden değerli konuları okumuş, gerektiğinde tebrik etmiş, gerektiğinde tecrübeleri doğrultusunda tavsiyelerde bulunmuş, doğru ve faydalı paylaşımları örnek almış, yeri geldiğinde kendi paylaşımlarını yapmış, kısaca bu hobiye de gönül vermiş birisi olarak, maalesef silinmesini hayretle karşıladığım iki mesajımı sizlerle paylaşmak istedim. Silen taraf ister yönetim ister üye olsun, nasıl bir hobi anlayışı içerisinde olunduğunu anlamakta güçlük çekiyorum. Hobiye yeni başlayan, bilgi birikimi veya tecrübesi olmayan birisi bunu yapmış olsa (tabiki bu da doğru bir davranış biçimi olmaz) anlarım. Ama forumda özel üye, kıdemli akvarist vb statüde bulunan birinin bunları yapmış olması dada da üzücü değil mi sevgili dostlar. Bu iki yapıcı eleştiriye adeta savaş açarak, bir daha konularıma yazmayın diyen üyemiz, acaba yeni başlayanları veya örnek alacak olanları yanlış yönlendirmiş olmuyor mu. Beğeni ve tebrikleri nasıl hoş karşılıyorsak, yapıcı eleştiri ve tavsiyeleri de insanları kırarak kovarak değil, yine bize yakışan şekilde insanca karşılayabiliriz değil mi. Vesselam.. Sağlıklı hobiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumların silinmesini gerektiren bir yanlış ifade veya durum mu var tam anlayamadım. Değişik bir durum.
Atladığım bir yer varsa beni de aydınlatmanızı rica ederim. Aksi taktirde bu yorumların silinmesi, karşı tarafı bilgilendirmek için değerli vaktini harcayan kullanıcıya karşı saygısızlıktır
[QUOTE=Frkn]Yıllardır bu foruma gönül vermiş, yetmemiş üye olmuş, birbirinden değerli konuları okumuş, gerektiğinde tebrik etmiş, gerektiğinde tecrübeleri doğrultusunda tavsiyelerde bulunmuş, doğru ve faydalı paylaşımları örnek almış, yeri geldiğinde kendi paylaşımlarını yapmış, kısaca bu hobiye de gönül vermiş birisi olarak, maalesef silinmesini hayretle karşıladığım iki mesajımı sizlerle paylaşmak istedim. Silen taraf ister yönetim ister üye olsun, nasıl bir hobi anlayışı içerisinde olunduğunu anlamakta güçlük çekiyorum. Hobiye yeni başlayan, bilgi birikimi veya tecrübesi olmayan birisi bunu yapmış olsa (tabiki bu da doğru bir davranış biçimi olmaz) anlarım. Ama forumda özel üye, kıdemli akvarist vb statüde bulunan birinin bunları yapmış olması dada da üzücü değil mi sevgili dostlar. Bu iki yapıcı eleştiriye adeta savaş açarak, bir daha konularıma yazmayın diyen üyemiz, acaba yeni başlayanları veya örnek alacak olanları yanlış yönlendirmiş olmuyor mu. Beğeni ve tebrikleri nasıl hoş karşılıyorsak, yapıcı eleştiri ve tavsiyeleri de insanları kırarak kovarak değil, yine bize yakışan şekilde insanca karşılayabiliriz değil mi. Vesselam.. Sağlıklı hobiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumların silinmesini gerektiren bir yanlış ifade veya durum mu var tam anlayamadım. Değişik bir durum.
Atladığım bir yer varsa beni de aydınlatmanızı rica ederim. Aksi taktirde bu yorumların silinmesi, karşı tarafı bilgilendirmek için değerli vaktini harcayan kullanıcıya karşı saygısızlıktır
Hangi Firmadan Akvaryum Yaptırmayalım
[QUOTE=Orhan76]
Ömer Bey yaklaşık 1,5 sene önce Coşkun Akvaryum Bursa'dan 70x40x50 ölçüsünde mobilyasız kayıt kuşaklı bir tank aldım. İşçiliğinden ve kalitesinden memnunum, aşağıda konu linkimde tankımı görebilirsiniz. Bildiğim, duyduğum kadarıyla Melikşahoğlu da iyi bir firma,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/120-140lt_akvaryum_kurulumu_icin_tavsiye_k995104.asp[/URL]
[/QUOTE]
Bilginiz ve tecrübeniz ile aydınlattığınız için teşekkürler Orhan Bey
İki firma içinde iyi diyorlar bende arada kaldım açıkçası. Karar verip bu haftasonu yaptıracağım inşallah
[QUOTE=Orhan76]
Ömer Bey yaklaşık 1,5 sene önce Coşkun Akvaryum Bursa'dan 70x40x50 ölçüsünde mobilyasız kayıt kuşaklı bir tank aldım. İşçiliğinden ve kalitesinden memnunum, aşağıda konu linkimde tankımı görebilirsiniz. Bildiğim, duyduğum kadarıyla Melikşahoğlu da iyi bir firma,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/120-140lt_akvaryum_kurulumu_icin_tavsiye_k995104.asp[/URL]
[/QUOTE]
Bilginiz ve tecrübeniz ile aydınlattığınız için teşekkürler Orhan Bey
İki firma içinde iyi diyorlar bende arada kaldım açıkçası. Karar verip bu haftasonu yaptıracağım inşallah
Hangi Firmadan Akvaryum Yaptırmayalım
Merhabalar;
80x40x40 mobilyalı clear akvaryum yaptıracağım.
Sizce Çoşkun Akvaryumdan mı yaptırmalıyım yoksa Melikşahoğlu akvaryumdan mı ?
Daha önce deneyimleyen oldu mu acaba ?
Merhabalar;
80x40x40 mobilyalı clear akvaryum yaptıracağım.
Sizce Çoşkun Akvaryumdan mı yaptırmalıyım yoksa Melikşahoğlu akvaryumdan mı ?
Daha önce deneyimleyen oldu mu acaba ?
Haycan Akvaryum Ve Petshop Kuruluyor (fotoğraflı)
Hayırlı uğurlu olsun hocam allah utandırmasın
güncelleme yapabilir misiniz rica etsem
Hayırlı uğurlu olsun hocam allah utandırmasın
güncelleme yapabilir misiniz rica etsem
Oranda Mi
[QUOTE=kvncyldrm1907@gmail.]Evet akvaryumu var. Eve götürürken kavanozdaydı. Bu arada düz Japon olduğuna emin misiniz? Oranda diye almıştım.[/QUOTE]
düz japon.
oranda diye çok pahalıya aldıysanız iade edin isterseniz
[QUOTE=kvncyldrm1907@gmail.]Evet akvaryumu var. Eve götürürken kavanozdaydı. Bu arada düz Japon olduğuna emin misiniz? Oranda diye almıştım.[/QUOTE]
düz japon.
oranda diye çok pahalıya aldıysanız iade edin isterseniz
Hobiye Tekrar Dönüş
.[EDIT]OmerF,2025-03-06 16:55:55[/EDIT]
[QUOTE=semih058]Merhaba herkese 2017 de bıraktığım hobiye tekrar başlamak istiyorum 100x30x45 ana tank 60x20x30 yavru tankı 35x15x25 mini tank var ana tank olarak kullanacağım akvaryumda lepistes veya sarı prenses belki yanına mavi prenses olabilir bu canlı doğuran ve malawi arasında kalıyorum iki türede geçmiş yıllarda baktım diğer bahsettiğim 2 küçük akvaryumlarda yavruları belli boya gelene kadar tutacağım sadece sonra ana tanka geçeceğim sayı çok arttığı zaman sahiplendirme yaparım bu dediğim malawi için geçerli canlı doğuranları ayırma niyetim yok kararsız kalmamım 2 nedeni var lepistes akvaryumu yaparsam bitkili yapmam gerekecek ve çok uğraştıracak beni ayrıca lepistesler diğer balık türlerine göre çok hassaslar eğer malawi yaparsam elimde kayalardan tutun her türlü malzeme var ve malawi bana daha dayanıklı balık türü geliyor bana bu konuda yardımcı olur musunuz yanlış anlaşılmasın iki türüde seviyorum sadece mantıklı yönlendirme arıyorum kendime [/QUOTE]
Semih Bey merhabalar;
Ben sizin yerinizde olsam 100x30x45 akvaryumuna 4 adet güzel oranda ekler zevkle izlerim. Veya dediğiniz gibi malawi türü olabilir.
60x20x30 akvaryumunu ise lowtech bitkili akvaryumu yapıp lepistes eklerdim.
35x15x25 akvaryumunu ise karides akvaryumu yapıp 60x20x30 akvaryumunun yanına koyup güzel bir takım oluştururdum
.[EDIT]OmerF,2025-03-06 16:55:55[/EDIT]
[QUOTE=semih058]Merhaba herkese 2017 de bıraktığım hobiye tekrar başlamak istiyorum 100x30x45 ana tank 60x20x30 yavru tankı 35x15x25 mini tank var ana tank olarak kullanacağım akvaryumda lepistes veya sarı prenses belki yanına mavi prenses olabilir bu canlı doğuran ve malawi arasında kalıyorum iki türede geçmiş yıllarda baktım diğer bahsettiğim 2 küçük akvaryumlarda yavruları belli boya gelene kadar tutacağım sadece sonra ana tanka geçeceğim sayı çok arttığı zaman sahiplendirme yaparım bu dediğim malawi için geçerli canlı doğuranları ayırma niyetim yok kararsız kalmamım 2 nedeni var lepistes akvaryumu yaparsam bitkili yapmam gerekecek ve çok uğraştıracak beni ayrıca lepistesler diğer balık türlerine göre çok hassaslar eğer malawi yaparsam elimde kayalardan tutun her türlü malzeme var ve malawi bana daha dayanıklı balık türü geliyor bana bu konuda yardımcı olur musunuz yanlış anlaşılmasın iki türüde seviyorum sadece mantıklı yönlendirme arıyorum kendime [/QUOTE]
Semih Bey merhabalar;
Ben sizin yerinizde olsam 100x30x45 akvaryumuna 4 adet güzel oranda ekler zevkle izlerim. Veya dediğiniz gibi malawi türü olabilir.
60x20x30 akvaryumunu ise lowtech bitkili akvaryumu yapıp lepistes eklerdim.
35x15x25 akvaryumunu ise karides akvaryumu yapıp 60x20x30 akvaryumunun yanına koyup güzel bir takım oluştururdum
Bitkili Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
65 cm lik akvaryuma 50 cmlik modeli tercih ettim. Ayakları olduğu için uzatılıp kısaltılmaktadır.
65 cm lik akvaryuma 50 cmlik modeli tercih ettim. Ayakları olduğu için uzatılıp kısaltılmaktadır.
Bitkili Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
Merhabalar;
Orion B50 modelini kullanıyorum. Çok memnunum. Bitkilerin gelişimi için gayet ideal bir aydınlatma diyebilirim. Tasarımı da ince benim hoşuma gidiyor. En sevdiğim noktası ise firma ile iletişime geçince koşulsuz şartsız destek olmalıdır. Orion model alırsanız ek olarak firma ile iletişime geçip bir modül var telefondan kontrol etmenizi sağlayan o parçayı almanızı öneririm
Merhabalar;
Orion B50 modelini kullanıyorum. Çok memnunum. Bitkilerin gelişimi için gayet ideal bir aydınlatma diyebilirim. Tasarımı da ince benim hoşuma gidiyor. En sevdiğim noktası ise firma ile iletişime geçince koşulsuz şartsız destek olmalıdır. Orion model alırsanız ek olarak firma ile iletişime geçip bir modül var telefondan kontrol etmenizi sağlayan o parçayı almanızı öneririm
İstanbulda / İstanbula Yakın Oranda Üretim Tesisi
Arkadaşlar Merhaba,
İstanbul'da veya İstanbul'a yakın oranda üretimi yapan yer var mı ? Çok araştırdım ama bulamadım. Bilen aydınlatabilir mi ?
Kaliteli oranda alabileceğim bir yer var mı [EDIT]OmerF,2025-02-21 16:00:41[/EDIT]
Yok mu yönlendirme yapabilecek birileri
Arkadaşlar Merhaba,
İstanbul'da veya İstanbul'a yakın oranda üretimi yapan yer var mı ? Çok araştırdım ama bulamadım. Bilen aydınlatabilir mi ?
Kaliteli oranda alabileceğim bir yer var mı [EDIT]OmerF,2025-02-21 16:00:41[/EDIT]
Yok mu yönlendirme yapabilecek birileri
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Jeveux,
Sungurr,
DigitalPen,
osmandbnl,
OKIRATLI,
yeekim,
AquaVita,
bysmokin,
syerli,
efsane07,
Kınayu,
sina cen,
keremcosgun,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
Malawi34,
Arch.Hüseyin,
sedatkaryurek,
0rnn,
BilalM.,
Oquanus,
MertSoyumert,
HaydarGul,
kasim12,
emrahdm,
EmiirKaan,
FurkanYnk,
SEYTAL33,
Ancalagon,
Legionsgamer,
NightWist,
ali7,
hermiş,
Stoke,
Phos,
şansal,
aupqua,
Cyber_Scout,
emre12ozkan,
KadirEmre,
ilterisdoğukan,
m170,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
