ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Aralık 2017 23:33
Son Ziyaret:
13 Mart 2026 21:38
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı
Doğum Tarihi:
24 Mart 1989
Yaş:
37
İl:
Antalya
Meslek:
Kalite Kontrol Uzmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Caridina Dennerli (kardinal Karides) Akvaryumu
Müthiş görünüyorlar emeğinize sağlık. Karidesleri izlemenin çok keyifli olduğunu biliyorum keyfini çıkarın[:nazar:][:3]
Müthiş görünüyorlar emeğinize sağlık. Karidesleri izlemenin çok keyifli olduğunu biliyorum keyfini çıkarın[:nazar:][:3]
Bitkili Beta Kurulumu
Merhabalar,
Forumdan edindiğim bilgilere göre çok amatör olarak kendi çapımda(neredeyse ilk) bir kurulum yaptım camları kestirdim akvaryum silikonu ile yapıştırdım alt kenarlara alüminyum köşebent döndüm yer sorunumdan dolayı 10-12 lt civarı bir akvaryuma sahip olabildim. 1 adet Beta bakacağım.
Resimde gördüğünüz şekilde akvaryumda şelale filtre (düşük debide çalışır vaziyette)
5 adet bacopa, 2-3 adet tilki kuyruğu bir miktar java moss ve yüzeyde ise 4-5 adet Pistia bulunmakta.
Ayrıca dekor olarak gnays kayası ve aliexpress'den aldığım Driftwood diye satılan bir kök bulunmakta.
Dekorasyon olarak yanlışlarım mevcut biliyorum tilki kuyrukları uzun kaldı en arka plana atmam gerekirdi sanırım.
Zemin olarak internetten aldığım Aqua Deco Hagen Siyah Kum ve ReeFlowers Natural AquaSand Beyaz Akvaryum Kumu karışımı var. (açık aldım ne kadar gerçek ürünler bilmiyorum)
Işıklandırma markadan tam emin olmamakla yüksek ihtimalle philips led gün ışığı kullanmaktayım ve ampulu görmemi engelleyecek şekilde bir armatür kullanacağım geçici olarak şimdilik bu şekilde. (Resimlerdeki mavi ışık televizyon arkasındaki led den gelmekte)
Elimde;
ReeFlowers Effective Conditioner
AquaPlants Trace - VI
ReeFlowers BettaBonny bulunmakta.
Sorum şu cumartesi günü kurdum 2. günü bugün filtre devamlı çalışmakta Beta'mı alana kadar 1 hafta gibi bir sürem var bu süre içinde ve bundan sonraki süreçlerde ne yapmam ne yapmamam gerekli her türlü konuda tavsiye yorum eleştiriye açığım örneğin bitki sayısını artırmalı mıyım vs.
Teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/040320191508081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/040320191508431.jpg[/IMG][EDIT]caqricaqri,2019-03-04 15:13:31[/EDIT]
Merhabalar,
Forumdan edindiğim bilgilere göre çok amatör olarak kendi çapımda(neredeyse ilk) bir kurulum yaptım camları kestirdim akvaryum silikonu ile yapıştırdım alt kenarlara alüminyum köşebent döndüm yer sorunumdan dolayı 10-12 lt civarı bir akvaryuma sahip olabildim. 1 adet Beta bakacağım.
Resimde gördüğünüz şekilde akvaryumda şelale filtre (düşük debide çalışır vaziyette)
5 adet bacopa, 2-3 adet tilki kuyruğu bir miktar java moss ve yüzeyde ise 4-5 adet Pistia bulunmakta.
Ayrıca dekor olarak gnays kayası ve aliexpress'den aldığım Driftwood diye satılan bir kök bulunmakta.
Dekorasyon olarak yanlışlarım mevcut biliyorum tilki kuyrukları uzun kaldı en arka plana atmam gerekirdi sanırım.
Zemin olarak internetten aldığım Aqua Deco Hagen Siyah Kum ve ReeFlowers Natural AquaSand Beyaz Akvaryum Kumu karışımı var. (açık aldım ne kadar gerçek ürünler bilmiyorum)
Işıklandırma markadan tam emin olmamakla yüksek ihtimalle philips led gün ışığı kullanmaktayım ve ampulu görmemi engelleyecek şekilde bir armatür kullanacağım geçici olarak şimdilik bu şekilde. (Resimlerdeki mavi ışık televizyon arkasındaki led den gelmekte)
Elimde;
ReeFlowers Effective Conditioner
AquaPlants Trace - VI
ReeFlowers BettaBonny bulunmakta.
Sorum şu cumartesi günü kurdum 2. günü bugün filtre devamlı çalışmakta Beta'mı alana kadar 1 hafta gibi bir sürem var bu süre içinde ve bundan sonraki süreçlerde ne yapmam ne yapmamam gerekli her türlü konuda tavsiye yorum eleştiriye açığım örneğin bitki sayısını artırmalı mıyım vs.
Teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/040320191508081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/040320191508431.jpg[/IMG][EDIT]caqricaqri,2019-03-04 15:13:31[/EDIT]
Sıvı-katı Çeşitli Gübreler Hkk.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Hocam biz şunlardan kullanıyoruz akvaryum Litremiz oranında ya saf su ile sıvı hale getirip sıvı gübre yapıyoruz yada Litremiz oranında bir optimasyon oturtup katı şekilde gerekli ölçüde veriyoruz . Ama bunlar sizin saydığınız bazı olası sebze meyvede de kullanılıyor olabilir orası ayrı bir konu uzmanlık alanı tabi [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171618211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171618041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171617441.jpg[/IMG]
LIBREL FE-DP DTPA ŞELATLI DEMİR %7 1kg[/QUOTE]
2. resimdeki edta şelatlı demir içerikli olan ürünü demir için kullanabilirim demek oluyor sanırım sizin kullandığınız üründen farkı yok gibi gözüküyor.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Hocam biz şunlardan kullanıyoruz akvaryum Litremiz oranında ya saf su ile sıvı hale getirip sıvı gübre yapıyoruz yada Litremiz oranında bir optimasyon oturtup katı şekilde gerekli ölçüde veriyoruz . Ama bunlar sizin saydığınız bazı olası sebze meyvede de kullanılıyor olabilir orası ayrı bir konu uzmanlık alanı tabi [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171618211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171618041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171617441.jpg[/IMG]
LIBREL FE-DP DTPA ŞELATLI DEMİR %7 1kg[/QUOTE]
2. resimdeki edta şelatlı demir içerikli olan ürünü demir için kullanabilirim demek oluyor sanırım sizin kullandığınız üründen farkı yok gibi gözüküyor.
Sıvı-katı Çeşitli Gübreler Hkk.
Arkadaşlar yok mu yardımcı olabilecek birileri?
Arkadaşlar yok mu yardımcı olabilecek birileri?
Sıvı-katı Çeşitli Gübreler Hkk.
Merhabalar,
Öncelikle bu işlere ufaktan başlayan amatör biri olarak soruyorum.
Elimde birçok (bir tanesi ekte resimde görünen);
NPK+TE veya NPK+ME Sıvı veya Katı Gübresi - ((N)Azot, (P)fosfor, (K)potasyum + (iz element))
NPK
Sıvı Deniz Yosunu Gübresi
Bitkisel Menşeli Aminoasit İçeren Sıvı Organik Gübre
Sıvı Organik Hümik-Fulvik Asit Gübeleri
Sıvı demir gübresi
Katı Mikro Elementler gübre karışımı
NPK'ların farklı oranlarda katı veya sıvı gübreleri ve nicesi gibi
çok çeşitli gübreler mevcut bunlar Domates, Biber, Çilek, Meyve Ağaçları, Fındık, Süs Bitkileri vs. ürünlerde kullanılan çeşitli gübrelerdir.
Sorum akvaryumdaki bitkilerim için kullanabilir miyim?
Kullanabilirsem eğer hangisinden ne oranlarda kullanabileceğimi araştırmaya başlayacağım.
Teşekkür Ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/141220181532441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/171220181439531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/171220181504421.jpg[/IMG][EDIT]caqricaqri,2018-12-17 15:04:45[/EDIT]
Merhabalar,
Öncelikle bu işlere ufaktan başlayan amatör biri olarak soruyorum.
Elimde birçok (bir tanesi ekte resimde görünen);
NPK+TE veya NPK+ME Sıvı veya Katı Gübresi - ((N)Azot, (P)fosfor, (K)potasyum + (iz element))
NPK
Sıvı Deniz Yosunu Gübresi
Bitkisel Menşeli Aminoasit İçeren Sıvı Organik Gübre
Sıvı Organik Hümik-Fulvik Asit Gübeleri
Sıvı demir gübresi
Katı Mikro Elementler gübre karışımı
NPK'ların farklı oranlarda katı veya sıvı gübreleri ve nicesi gibi
çok çeşitli gübreler mevcut bunlar Domates, Biber, Çilek, Meyve Ağaçları, Fındık, Süs Bitkileri vs. ürünlerde kullanılan çeşitli gübrelerdir.
Sorum akvaryumdaki bitkilerim için kullanabilir miyim?
Kullanabilirsem eğer hangisinden ne oranlarda kullanabileceğimi araştırmaya başlayacağım.
Teşekkür Ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/141220181532441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/171220181439531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/171220181504421.jpg[/IMG][EDIT]caqricaqri,2018-12-17 15:04:45[/EDIT]
Gammarus - Su Piresi Tercihi Hkk.
[QUOTE=BadWolf]Hiçbiri. ikisi de çok küçük canlı yemler olduğundan japonun onları yakalarken harcayacağı enerji, yediklerinde kazanacakları enerjiden fazla olacaktır. Çoğu uğraşmaya değer bulmayacak, ilgilenmeyecektir. Şahsen benim belli boyun üzerindekilerin hiçbiri ilgilenmediğinden sadece yavrulara kullanıyorum.. Onun yerine kan kurdu, un kurdu, toprak solucanı, Tubifex worm gibi canlı yemlere yönelmeniz daha iyi olacaktır. Başlarda çekingen olabilirler. Ancak biri ilk ısırığı aldığı anda çılgına dönecek, daha fazla isteyecektir. Sazansı olarak doğal hayatlarında kumu karıştırarak bu tarz canlıları ararlar.[/QUOTE]
[QUOTE=MertHusmenler]Ben japon balıklarıma kurutulmuş kan kurdu veriyorum çok severek yiyorlarlar, gammarus hiç denemedim ama onu da yiyebilirler sonuçta boyutu büyük, küçük parçara böler öyle verebilirsiniz[/QUOTE]
kan kurdu için hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/bloodworms-kurutulmus-kan-kurdu-50-gr[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/tetra-delica-bloodworms-100-ml
[/URL][URL]http://www.ozelyem.com/sera-profesyonel-kan-kurdu-100-ml[/URL]
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/JBL-Novo-Fil-Blood-Worms-Kan-Kurdu-100ml-8gr,PR-314.html[/URL][EDIT]caqribolat,2018-01-12 09:31:21[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]Hiçbiri. ikisi de çok küçük canlı yemler olduğundan japonun onları yakalarken harcayacağı enerji, yediklerinde kazanacakları enerjiden fazla olacaktır. Çoğu uğraşmaya değer bulmayacak, ilgilenmeyecektir. Şahsen benim belli boyun üzerindekilerin hiçbiri ilgilenmediğinden sadece yavrulara kullanıyorum.. Onun yerine kan kurdu, un kurdu, toprak solucanı, Tubifex worm gibi canlı yemlere yönelmeniz daha iyi olacaktır. Başlarda çekingen olabilirler. Ancak biri ilk ısırığı aldığı anda çılgına dönecek, daha fazla isteyecektir. Sazansı olarak doğal hayatlarında kumu karıştırarak bu tarz canlıları ararlar.[/QUOTE]
[QUOTE=MertHusmenler]Ben japon balıklarıma kurutulmuş kan kurdu veriyorum çok severek yiyorlarlar, gammarus hiç denemedim ama onu da yiyebilirler sonuçta boyutu büyük, küçük parçara böler öyle verebilirsiniz[/QUOTE]
kan kurdu için hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/bloodworms-kurutulmus-kan-kurdu-50-gr[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/tetra-delica-bloodworms-100-ml
[/URL][URL]http://www.ozelyem.com/sera-profesyonel-kan-kurdu-100-ml[/URL]
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/JBL-Novo-Fil-Blood-Worms-Kan-Kurdu-100ml-8gr,PR-314.html[/URL][EDIT]caqribolat,2018-01-12 09:31:21[/EDIT]
Gammarus - Su Piresi Tercihi Hkk.
Teleskop ve japonum için haftada 1-2 kez vermek üzere gammarus mu su piresi mi tercih etmeliyim?
gammarus ise bunlardan hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/tropical-gammarus-kaplumbaga-yemi-250-ml[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/kurutulmus-gammarus-karides-50-gr[/URL]
su piresi ise bunlardan hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/tetra-fresh-delica-daphnia-su-piresi-48-gr[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/rdm-dondurulmus-su-piresi-daphnia-100-gr-35-ad[/URL]
veya tavsiye edebileceğiniz başka bir şey varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler.
Teleskop ve japonum için haftada 1-2 kez vermek üzere gammarus mu su piresi mi tercih etmeliyim?
gammarus ise bunlardan hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/tropical-gammarus-kaplumbaga-yemi-250-ml[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/kurutulmus-gammarus-karides-50-gr[/URL]
su piresi ise bunlardan hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/tetra-fresh-delica-daphnia-su-piresi-48-gr[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/rdm-dondurulmus-su-piresi-daphnia-100-gr-35-ad[/URL]
veya tavsiye edebileceğiniz başka bir şey varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler.
Filtre Süngeri
Merhabalar,
Elimde bulunan resimde görülen süngerleri filtreleme de kullanabilir miyim bir kriter var mı bu konuda teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408531.jpg[/IMG][EDIT]caqribolat,2018-01-10 14:10:03[/EDIT]
Merhabalar,
Elimde bulunan resimde görülen süngerleri filtreleme de kullanabilir miyim bir kriter var mı bu konuda teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408531.jpg[/IMG][EDIT]caqribolat,2018-01-10 14:10:03[/EDIT]
İç Filtre Tavsiye
Merhabalar,
35lt akvaryumum var 1 japonum var 1 japon ve 1cüce vatoz almayı düşünüyorum şuan kullandığım filtreden memnun olmadığım için filtre almak istiyorum biraz araştırma sonucu aşağıdaki filtreleri buldum bunlar fazla mı gelir uygun mu veya sizin önereceğiniz var mı tavsiyelerinize ihtiyacım var piyasada çok çeşitli markalar ürünler mevcut iyi temizlesin istiyorum. Teşekkürler.
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=D1ZPWpbzHcT_Uo6-nIAM&q=Aqua+Magic+HX-1180F+1000+lt&oq=Aqua+Magic+HX-1180F+1000+lt&gs_l=psy-ab.3...2029.3572.0.3667.7.7.0.0.0.0.232.629.0j3j1.4.0....0...1c.1.64.psy-ab..3.3.396...33i160k1j33i21k1.0.deXq4twtnf8[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=FFZPWr6iB8voUqzQl-AH&q=Aqua+Magic+WP-2000F+880+Lt&oq=Aqua+Magic+WP-2000F+880+Lt&gs_l=psy-ab.3...21088.23854.0.24054.3.3.0.0.0.0.197.319.0j2.2.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.1.196...33i160k1.0.rj_YwQyn_Ho[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=LVZPWpyZBo6iUve6srgD&q=Aqua+Magic+WP-1200F+880+Lt&oq=Aqua+Magic+WP-1200F+880+Lt&gs_l=psy-ab.3...24379.39039.0.39270.5.5.0.0.0.0.184.697.0j5.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.1.182...33i160k1.0.TMaqMwmMFs4[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&ei=mVdPWsC0MYeqsgHM9ZXoBg&q=hailea+rp+400&oq=hailea+RP+400&gs_l=psy-ab.1.0.0j0i7i30k1j0j0i30k1j0i5i30k1l2j0i7i30k1j0i30k1j0i5i30k1l2.111207.114076.0.116508.7.7.0.0.0.0.163.755.0j5.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..2.5.752...0i7i5i30k1j0i8i7i30k1j0i13k1.0.KrXICHRpq64[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&ei=q1dPWsCIE4GMsAH8qKTQBg&q=hailea+HL-BT+400&oq=hailea+HL-BT+400&gs_l=psy-ab.3..0i10i30k1l2j0i5i10i30k1j0i5i30k1j0i7i30k1j0i10i30k1j0i30k1l2j0i5i30k1j0i8i30k1.157981.159942.0.160139.7.7.0.0.0.0.208.1058.0j5j1.6.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.6.1050...0i7i10i30k1j0i7i5i10i30k1j0i13i10i30k1j0i13i30k1j0i7i5i30k1j0i8i7i30k1.0.BYqjJXgP_44[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?q=Resun+SP-1100L&oq=Resun+SP-1100L&aqs=chrome..69i57j69i60&sourceid=chrome&ie=UTF-8[/URL][EDIT]caqribolat,2018-01-05 14:44:35[/EDIT]
Merhabalar,
35lt akvaryumum var 1 japonum var 1 japon ve 1cüce vatoz almayı düşünüyorum şuan kullandığım filtreden memnun olmadığım için filtre almak istiyorum biraz araştırma sonucu aşağıdaki filtreleri buldum bunlar fazla mı gelir uygun mu veya sizin önereceğiniz var mı tavsiyelerinize ihtiyacım var piyasada çok çeşitli markalar ürünler mevcut iyi temizlesin istiyorum. Teşekkürler.
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=D1ZPWpbzHcT_Uo6-nIAM&q=Aqua+Magic+HX-1180F+1000+lt&oq=Aqua+Magic+HX-1180F+1000+lt&gs_l=psy-ab.3...2029.3572.0.3667.7.7.0.0.0.0.232.629.0j3j1.4.0....0...1c.1.64.psy-ab..3.3.396...33i160k1j33i21k1.0.deXq4twtnf8[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=FFZPWr6iB8voUqzQl-AH&q=Aqua+Magic+WP-2000F+880+Lt&oq=Aqua+Magic+WP-2000F+880+Lt&gs_l=psy-ab.3...21088.23854.0.24054.3.3.0.0.0.0.197.319.0j2.2.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.1.196...33i160k1.0.rj_YwQyn_Ho[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=LVZPWpyZBo6iUve6srgD&q=Aqua+Magic+WP-1200F+880+Lt&oq=Aqua+Magic+WP-1200F+880+Lt&gs_l=psy-ab.3...24379.39039.0.39270.5.5.0.0.0.0.184.697.0j5.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.1.182...33i160k1.0.TMaqMwmMFs4[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&ei=mVdPWsC0MYeqsgHM9ZXoBg&q=hailea+rp+400&oq=hailea+RP+400&gs_l=psy-ab.1.0.0j0i7i30k1j0j0i30k1j0i5i30k1l2j0i7i30k1j0i30k1j0i5i30k1l2.111207.114076.0.116508.7.7.0.0.0.0.163.755.0j5.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..2.5.752...0i7i5i30k1j0i8i7i30k1j0i13k1.0.KrXICHRpq64[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&ei=q1dPWsCIE4GMsAH8qKTQBg&q=hailea+HL-BT+400&oq=hailea+HL-BT+400&gs_l=psy-ab.3..0i10i30k1l2j0i5i10i30k1j0i5i30k1j0i7i30k1j0i10i30k1j0i30k1l2j0i5i30k1j0i8i30k1.157981.159942.0.160139.7.7.0.0.0.0.208.1058.0j5j1.6.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.6.1050...0i7i10i30k1j0i7i5i10i30k1j0i13i10i30k1j0i13i30k1j0i7i5i30k1j0i8i7i30k1.0.BYqjJXgP_44[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?q=Resun+SP-1100L&oq=Resun+SP-1100L&aqs=chrome..69i57j69i60&sourceid=chrome&ie=UTF-8[/URL][EDIT]caqribolat,2018-01-05 14:44:35[/EDIT]
Japon Baligim Hastalik
[QUOTE=berkmeric18][B][/B] Ben o balığa sevgiyle baktığınıza eminim ancak petshoplar bazı konularda insanları yanlış olan şeylere itebiliyor. Bu hobide atacağınız her adımda mutlaka iyi bi araştırma yapmanızı öneririm. Petshopların amacı sadece satış yapmaktır gerisini düşünmezler buda aklınızda bulunsun. 30 40 litre bir akvaryuma alacağınız iç filtre taş çatlasın size 25TL bi fiyat çıkarır. Yani akvaryumunuz kücük olduğu için filtrede sorun yaşamazsınız. Petshopa gidip 40 litre akvaryum için iç filtre istiyorum dersiniz yardımcı olur. Ama 30 tl den fazla vermeyin. Bir kaç petshopa daha sorup araştırın. Internetten link versem size bi ton uğraştırır artık kargolarada güvenmiyorum pek kırık falan gelebiliyo ( yaşadım bunu ) :) Akvaryumunuza güzel bi kum ve su düzenleyici aldığınızda balığınıza güzel bi akvaryum kurmuş olursunuz oda rahat olur sizde. Kum alırken balık ağzına alıp atacağı büyüklükte olucak. Yani toz gibi olmasın.
Temsili olarak buldum bakabilirsiniz ; [IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34272_131120161302001.jpg[/IMG]
Bu resimde gördüğünüz gibi balıklar kumla oynuyor ağızlarına alıp atarlar kumu bu japonların en sevdiği şeydir. Bu büyüklükteki bi kum ideal
Özelden size tel no attım bi probleminiz olursa whatsaptan yazabilirsiniz. Foruma fazla giremiyorum iyi hobiler :)[/QUOTE]
Mesaj alındı :) tekrar teşekkür ederim verdiğiniz bilgilere.
[QUOTE=berkmeric18][B][/B] Ben o balığa sevgiyle baktığınıza eminim ancak petshoplar bazı konularda insanları yanlış olan şeylere itebiliyor. Bu hobide atacağınız her adımda mutlaka iyi bi araştırma yapmanızı öneririm. Petshopların amacı sadece satış yapmaktır gerisini düşünmezler buda aklınızda bulunsun. 30 40 litre bir akvaryuma alacağınız iç filtre taş çatlasın size 25TL bi fiyat çıkarır. Yani akvaryumunuz kücük olduğu için filtrede sorun yaşamazsınız. Petshopa gidip 40 litre akvaryum için iç filtre istiyorum dersiniz yardımcı olur. Ama 30 tl den fazla vermeyin. Bir kaç petshopa daha sorup araştırın. Internetten link versem size bi ton uğraştırır artık kargolarada güvenmiyorum pek kırık falan gelebiliyo ( yaşadım bunu ) :) Akvaryumunuza güzel bi kum ve su düzenleyici aldığınızda balığınıza güzel bi akvaryum kurmuş olursunuz oda rahat olur sizde. Kum alırken balık ağzına alıp atacağı büyüklükte olucak. Yani toz gibi olmasın.
Temsili olarak buldum bakabilirsiniz ; [IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34272_131120161302001.jpg[/IMG]
Bu resimde gördüğünüz gibi balıklar kumla oynuyor ağızlarına alıp atarlar kumu bu japonların en sevdiği şeydir. Bu büyüklükteki bi kum ideal
Özelden size tel no attım bi probleminiz olursa whatsaptan yazabilirsiniz. Foruma fazla giremiyorum iyi hobiler :)[/QUOTE]
Mesaj alındı :) tekrar teşekkür ederim verdiğiniz bilgilere.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
