ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ck84
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
136
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Mart 2017 14:39
Son Ziyaret:
03 Haziran 2025 18:46
Toplam Mesaj:
126 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cem K.
Doğum Tarihi:
15 Eylül 1984
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cem K.
İyilik et denize at, balık bilmezse Halik bilir
SON 10 MESAJI
İkilem
Cae de Sae de çok dayanıklı hayvanlardır. Onları bile kaybettiyseniz su değerleriyle alakalı kesin bir sorun var ortada bence.
Gübreleme nedir?
Cae de Sae de çok dayanıklı hayvanlardır. Onları bile kaybettiyseniz su değerleriyle alakalı kesin bir sorun var ortada bence.
Gübreleme nedir?
Goldfish Dünyasına İlk Adım :)
[QUOTE=adige42]
Karanlıkta daha da aktif olacaklardır, dikkatle takip etmenizde fayda var. Akvaryumda CAE yakalamakta zor iş benden söylemesi😁[/QUOTE]
Yakalama işi gerçekten sıkıntılı olacak, eğer çıkarmam gerekirse. Bende bitkili tankta da var bir tane, oradan biliyorum. Mermi gibi hareket ediyor :)
[QUOTE=adige42]
Karanlıkta daha da aktif olacaklardır, dikkatle takip etmenizde fayda var. Akvaryumda CAE yakalamakta zor iş benden söylemesi😁[/QUOTE]
Yakalama işi gerçekten sıkıntılı olacak, eğer çıkarmam gerekirse. Bende bitkili tankta da var bir tane, oradan biliyorum. Mermi gibi hareket ediyor :)
Goldfish Dünyasına İlk Adım :)
[QUOTE=adige42]
Cem bey hayırlı olsun yeni akvaryum unuz. Dekorunuz güzel olmuş sağlıkla besleyin balıklarınızı. Cae japonlar için tehlikelidir, çok fazla yapışma eğilimi içerisindedirler. Daha önceki tecrübelerime dayanarak beslemenizi tavsiye etmem. Sağlıklı balıklar [/QUOTE]
Teşekkür ederim Kadir bey, dikkate alacağım uyarılarınızı. Şu anda oldukça ürkek bir durumda CAE, sürekli saklanarak geçiriyor zamanını. ama cometlerime en ufak bir yapışma girişiminde tanktan çıkarıp bitkili tankıma alabilirim. Gözüm CAE'nin üzerinde olacak yani anlayacağınız.
[QUOTE=adige42]
Cem bey hayırlı olsun yeni akvaryum unuz. Dekorunuz güzel olmuş sağlıkla besleyin balıklarınızı. Cae japonlar için tehlikelidir, çok fazla yapışma eğilimi içerisindedirler. Daha önceki tecrübelerime dayanarak beslemenizi tavsiye etmem. Sağlıklı balıklar [/QUOTE]
Teşekkür ederim Kadir bey, dikkate alacağım uyarılarınızı. Şu anda oldukça ürkek bir durumda CAE, sürekli saklanarak geçiriyor zamanını. ama cometlerime en ufak bir yapışma girişiminde tanktan çıkarıp bitkili tankıma alabilirim. Gözüm CAE'nin üzerinde olacak yani anlayacağınız.
Goldfish Dünyasına İlk Adım :)
Teşekkür ederim Mehmet Bey. Elimdeki şartlar dahilinde adım adım ilerliyorum. Bir sonraki aşamada 80 cmlik bir tank olabilir .
Bu is bahçe havuzunda biter gibi geliyor bana :)
Teşekkür ederim Mehmet Bey. Elimdeki şartlar dahilinde adım adım ilerliyorum. Bir sonraki aşamada 80 cmlik bir tank olabilir .
Bu is bahçe havuzunda biter gibi geliyor bana :)
Goldfish Dünyasına İlk Adım :)
Merhaba arkadaşlar, tankı nihayet biraz olsun büyütebildik. Yeni ölçüsü 55x35x35
Tabi çok büyük bir değişim olmasa da bir nebze olsun ferahladı.
Dekorda da ufak değişiklikler yaptım. Aydınlatma olarak da eskiden yaptığım powerled lambalı bir düzene geçtim.
Bir adet CAE, bir adet puantiye nerite ekledim.
Buyursunlar efendim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347511.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, tankı nihayet biraz olsun büyütebildik. Yeni ölçüsü 55x35x35
Tabi çok büyük bir değişim olmasa da bir nebze olsun ferahladı.
Dekorda da ufak değişiklikler yaptım. Aydınlatma olarak da eskiden yaptığım powerled lambalı bir düzene geçtim.
Bir adet CAE, bir adet puantiye nerite ekledim.
Buyursunlar efendim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347511.jpg[/IMG]
Co2 Set Almak
[QUOTE=Arkun]
Tabi hepsi geliyor.[/QUOTE]
W21.8 ile G5/8 modeli arasındaki fark nedir acaba ?
siz hanisini tercih ettinigz
[QUOTE=Arkun]
Tabi hepsi geliyor.[/QUOTE]
W21.8 ile G5/8 modeli arasındaki fark nedir acaba ?
siz hanisini tercih ettinigz
Co2 Set Almak
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Bende Mufan kullanıyorum. Wyin'e çok benzer muhtemelen. Regulator, selenoid valf, damla sayacı her şey dahil 180tl'ye aldım ali expressten. Çok memnunum.[/QUOTE]
Arkun bey link veya model verme imkanınız var mı acaba?
[QUOTE=karademir48]
Olmaz diyemem ama olası yosun problemlerini göz önünde bulundurmalısınız. [/QUOTE]
Mayalı sistem veya tüp arasında gidip geliyorum ben de. Acaba mayalı sistemin neden yosun oluşturduğunu söylebilir msiniz ? Önüne geçilemez mi bu durumun ?
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Bende Mufan kullanıyorum. Wyin'e çok benzer muhtemelen. Regulator, selenoid valf, damla sayacı her şey dahil 180tl'ye aldım ali expressten. Çok memnunum.[/QUOTE]
Arkun bey link veya model verme imkanınız var mı acaba?
[QUOTE=karademir48]
Olmaz diyemem ama olası yosun problemlerini göz önünde bulundurmalısınız. [/QUOTE]
Mayalı sistem veya tüp arasında gidip geliyorum ben de. Acaba mayalı sistemin neden yosun oluşturduğunu söylebilir msiniz ? Önüne geçilemez mi bu durumun ?
90x50x45 160lt High Tech Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Mystii]
Teşekkür ederim ledi komple kendim yaptım.[/QUOTE]
Ayaklarını nasıl yaptınız aydınlatmanın çok hoş olmuş. Bu armatür için de bir başlık açsanız çok ilgi çeker:)
[QUOTE=Mystii]
Teşekkür ederim ledi komple kendim yaptım.[/QUOTE]
Ayaklarını nasıl yaptınız aydınlatmanın çok hoş olmuş. Bu armatür için de bir başlık açsanız çok ilgi çeker:)
Çok Uzun Aradan Sonra Bitkili Denemesi.
Merhabalar tankınız çok hoş gözüküyor ve iyi ilerliyor. Başlangıçta mayalı sistem tercih etmişsiniz, sonrasında tüple sisteme geçmişsiniz. Hazır set olarak mı temin ettiniz ? Fiyat ve tedarikçi belirtirseniz çok sevinirm.
Merhabalar tankınız çok hoş gözüküyor ve iyi ilerliyor. Başlangıçta mayalı sistem tercih etmişsiniz, sonrasında tüple sisteme geçmişsiniz. Hazır set olarak mı temin ettiniz ? Fiyat ve tedarikçi belirtirseniz çok sevinirm.
Naturel Yem
[QUOTE=utoku]
Mehmet Bey Merhaba,
Daha önce 4mm ve 5 mm e kadar yemleri büyüttük fakat oradaki Ar-Ge çalışmamızda 3. ayda küflenme sorunu yaşadık. Araştırdığımızda un ve türevleri kullanmadığımız için yem merkezinde kalan suyun buna neden olduğunu gördük. Hamurdan yem çıkışındaki sıcaklığı arttırarak bunun önüne geçtik ama bu seferde yemin besleyicilik değerinde yüksek sıcaklığa maruz kaldığı için %40 lara varan bir kayıp yaşadık. Bu nedenle bu yem boyutu istediğimiz besin değerlerini bire bir sağlamaktadır. Bu nedenle bu boyda devam etmekteyiz.
İyi günler dilerim.[/QUOTE]
Utku bey,
Yemlerinizin Goldfishlerde kullanımı hakkında ne dersiniz ?
Protein oranı yüksek yemlerin goldfishlerin yapısına çok uygun olmadığıyla ilgili bir şeyler okumuştum ama emin de değilim.
Sizin konuyla ilgili görüşünüzü merak ettim [EDIT]ck84,2019-02-08 13:27:40[/EDIT]
[QUOTE=utoku]
Mehmet Bey Merhaba,
Daha önce 4mm ve 5 mm e kadar yemleri büyüttük fakat oradaki Ar-Ge çalışmamızda 3. ayda küflenme sorunu yaşadık. Araştırdığımızda un ve türevleri kullanmadığımız için yem merkezinde kalan suyun buna neden olduğunu gördük. Hamurdan yem çıkışındaki sıcaklığı arttırarak bunun önüne geçtik ama bu seferde yemin besleyicilik değerinde yüksek sıcaklığa maruz kaldığı için %40 lara varan bir kayıp yaşadık. Bu nedenle bu yem boyutu istediğimiz besin değerlerini bire bir sağlamaktadır. Bu nedenle bu boyda devam etmekteyiz.
İyi günler dilerim.[/QUOTE]
Utku bey,
Yemlerinizin Goldfishlerde kullanımı hakkında ne dersiniz ?
Protein oranı yüksek yemlerin goldfishlerin yapısına çok uygun olmadığıyla ilgili bir şeyler okumuştum ama emin de değilim.
Sizin konuyla ilgili görüşünüzü merak ettim [EDIT]ck84,2019-02-08 13:27:40[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
oguzsel,
Hknçkl,
Balikcidede,
0rnn,
OKIRATLI,
forthehordex,
Kuduoglu,
Urar,
nakkas__45,
DigitalPen,
Ancalagon,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
florasan,
huzur,
tukabu,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
GreeNWooD,
TheDS,
yaguara,
Ramazan Umut,
sina cen,
chucuk,
ozksrt,
Ozzgurr,
EvcilAl,
capitano,
IgorVladimir,
aycan kurt,
Legionsgamer,
murat efe,
EmiirKaan,
nazemert,
zekigonlum,
Hoppala,
Stoke,
aktugsedat,
oguzozt,
√olkaπ,
şansal,
TolgahanA,
Goldfish2000,
Thunderbird,
Denizhann,
swordfishhhh,
Hidro Dinamik,
muhammetozdemir,
hakanmorcicek,
nniiaa,
reano,
rexxter,
schvarzman,
Brdk64,
Çağatay Tozak,
HarunYILDIRIM,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
