ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ck84
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
136
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Mart 2017 14:39
Son Ziyaret:
03 Haziran 2025 18:46
Toplam Mesaj:
126 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cem K.
Doğum Tarihi:
15 Eylül 1984
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cem K.
İyilik et denize at, balık bilmezse Halik bilir
SON 10 MESAJI
İkilem
Cae de Sae de çok dayanıklı hayvanlardır. Onları bile kaybettiyseniz su değerleriyle alakalı kesin bir sorun var ortada bence.
Gübreleme nedir?
Cae de Sae de çok dayanıklı hayvanlardır. Onları bile kaybettiyseniz su değerleriyle alakalı kesin bir sorun var ortada bence.
Gübreleme nedir?
Goldfish Dünyasına İlk Adım :)
[QUOTE=adige42]
Karanlıkta daha da aktif olacaklardır, dikkatle takip etmenizde fayda var. Akvaryumda CAE yakalamakta zor iş benden söylemesi😁[/QUOTE]
Yakalama işi gerçekten sıkıntılı olacak, eğer çıkarmam gerekirse. Bende bitkili tankta da var bir tane, oradan biliyorum. Mermi gibi hareket ediyor :)
[QUOTE=adige42]
Karanlıkta daha da aktif olacaklardır, dikkatle takip etmenizde fayda var. Akvaryumda CAE yakalamakta zor iş benden söylemesi😁[/QUOTE]
Yakalama işi gerçekten sıkıntılı olacak, eğer çıkarmam gerekirse. Bende bitkili tankta da var bir tane, oradan biliyorum. Mermi gibi hareket ediyor :)
Goldfish Dünyasına İlk Adım :)
[QUOTE=adige42]
Cem bey hayırlı olsun yeni akvaryum unuz. Dekorunuz güzel olmuş sağlıkla besleyin balıklarınızı. Cae japonlar için tehlikelidir, çok fazla yapışma eğilimi içerisindedirler. Daha önceki tecrübelerime dayanarak beslemenizi tavsiye etmem. Sağlıklı balıklar [/QUOTE]
Teşekkür ederim Kadir bey, dikkate alacağım uyarılarınızı. Şu anda oldukça ürkek bir durumda CAE, sürekli saklanarak geçiriyor zamanını. ama cometlerime en ufak bir yapışma girişiminde tanktan çıkarıp bitkili tankıma alabilirim. Gözüm CAE'nin üzerinde olacak yani anlayacağınız.
[QUOTE=adige42]
Cem bey hayırlı olsun yeni akvaryum unuz. Dekorunuz güzel olmuş sağlıkla besleyin balıklarınızı. Cae japonlar için tehlikelidir, çok fazla yapışma eğilimi içerisindedirler. Daha önceki tecrübelerime dayanarak beslemenizi tavsiye etmem. Sağlıklı balıklar [/QUOTE]
Teşekkür ederim Kadir bey, dikkate alacağım uyarılarınızı. Şu anda oldukça ürkek bir durumda CAE, sürekli saklanarak geçiriyor zamanını. ama cometlerime en ufak bir yapışma girişiminde tanktan çıkarıp bitkili tankıma alabilirim. Gözüm CAE'nin üzerinde olacak yani anlayacağınız.
Goldfish Dünyasına İlk Adım :)
Teşekkür ederim Mehmet Bey. Elimdeki şartlar dahilinde adım adım ilerliyorum. Bir sonraki aşamada 80 cmlik bir tank olabilir .
Bu is bahçe havuzunda biter gibi geliyor bana :)
Teşekkür ederim Mehmet Bey. Elimdeki şartlar dahilinde adım adım ilerliyorum. Bir sonraki aşamada 80 cmlik bir tank olabilir .
Bu is bahçe havuzunda biter gibi geliyor bana :)
Goldfish Dünyasına İlk Adım :)
Merhaba arkadaşlar, tankı nihayet biraz olsun büyütebildik. Yeni ölçüsü 55x35x35
Tabi çok büyük bir değişim olmasa da bir nebze olsun ferahladı.
Dekorda da ufak değişiklikler yaptım. Aydınlatma olarak da eskiden yaptığım powerled lambalı bir düzene geçtim.
Bir adet CAE, bir adet puantiye nerite ekledim.
Buyursunlar efendim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347511.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, tankı nihayet biraz olsun büyütebildik. Yeni ölçüsü 55x35x35
Tabi çok büyük bir değişim olmasa da bir nebze olsun ferahladı.
Dekorda da ufak değişiklikler yaptım. Aydınlatma olarak da eskiden yaptığım powerled lambalı bir düzene geçtim.
Bir adet CAE, bir adet puantiye nerite ekledim.
Buyursunlar efendim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195880/190220191347511.jpg[/IMG]
Co2 Set Almak
[QUOTE=Arkun]
Tabi hepsi geliyor.[/QUOTE]
W21.8 ile G5/8 modeli arasındaki fark nedir acaba ?
siz hanisini tercih ettinigz
[QUOTE=Arkun]
Tabi hepsi geliyor.[/QUOTE]
W21.8 ile G5/8 modeli arasındaki fark nedir acaba ?
siz hanisini tercih ettinigz
Co2 Set Almak
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Bende Mufan kullanıyorum. Wyin'e çok benzer muhtemelen. Regulator, selenoid valf, damla sayacı her şey dahil 180tl'ye aldım ali expressten. Çok memnunum.[/QUOTE]
Arkun bey link veya model verme imkanınız var mı acaba?
[QUOTE=karademir48]
Olmaz diyemem ama olası yosun problemlerini göz önünde bulundurmalısınız. [/QUOTE]
Mayalı sistem veya tüp arasında gidip geliyorum ben de. Acaba mayalı sistemin neden yosun oluşturduğunu söylebilir msiniz ? Önüne geçilemez mi bu durumun ?
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Bende Mufan kullanıyorum. Wyin'e çok benzer muhtemelen. Regulator, selenoid valf, damla sayacı her şey dahil 180tl'ye aldım ali expressten. Çok memnunum.[/QUOTE]
Arkun bey link veya model verme imkanınız var mı acaba?
[QUOTE=karademir48]
Olmaz diyemem ama olası yosun problemlerini göz önünde bulundurmalısınız. [/QUOTE]
Mayalı sistem veya tüp arasında gidip geliyorum ben de. Acaba mayalı sistemin neden yosun oluşturduğunu söylebilir msiniz ? Önüne geçilemez mi bu durumun ?
90x50x45 160lt High Tech Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Mystii]
Teşekkür ederim ledi komple kendim yaptım.[/QUOTE]
Ayaklarını nasıl yaptınız aydınlatmanın çok hoş olmuş. Bu armatür için de bir başlık açsanız çok ilgi çeker:)
[QUOTE=Mystii]
Teşekkür ederim ledi komple kendim yaptım.[/QUOTE]
Ayaklarını nasıl yaptınız aydınlatmanın çok hoş olmuş. Bu armatür için de bir başlık açsanız çok ilgi çeker:)
Çok Uzun Aradan Sonra Bitkili Denemesi.
Merhabalar tankınız çok hoş gözüküyor ve iyi ilerliyor. Başlangıçta mayalı sistem tercih etmişsiniz, sonrasında tüple sisteme geçmişsiniz. Hazır set olarak mı temin ettiniz ? Fiyat ve tedarikçi belirtirseniz çok sevinirm.
Merhabalar tankınız çok hoş gözüküyor ve iyi ilerliyor. Başlangıçta mayalı sistem tercih etmişsiniz, sonrasında tüple sisteme geçmişsiniz. Hazır set olarak mı temin ettiniz ? Fiyat ve tedarikçi belirtirseniz çok sevinirm.
Naturel Yem
[QUOTE=utoku]
Mehmet Bey Merhaba,
Daha önce 4mm ve 5 mm e kadar yemleri büyüttük fakat oradaki Ar-Ge çalışmamızda 3. ayda küflenme sorunu yaşadık. Araştırdığımızda un ve türevleri kullanmadığımız için yem merkezinde kalan suyun buna neden olduğunu gördük. Hamurdan yem çıkışındaki sıcaklığı arttırarak bunun önüne geçtik ama bu seferde yemin besleyicilik değerinde yüksek sıcaklığa maruz kaldığı için %40 lara varan bir kayıp yaşadık. Bu nedenle bu yem boyutu istediğimiz besin değerlerini bire bir sağlamaktadır. Bu nedenle bu boyda devam etmekteyiz.
İyi günler dilerim.[/QUOTE]
Utku bey,
Yemlerinizin Goldfishlerde kullanımı hakkında ne dersiniz ?
Protein oranı yüksek yemlerin goldfishlerin yapısına çok uygun olmadığıyla ilgili bir şeyler okumuştum ama emin de değilim.
Sizin konuyla ilgili görüşünüzü merak ettim [EDIT]ck84,2019-02-08 13:27:40[/EDIT]
[QUOTE=utoku]
Mehmet Bey Merhaba,
Daha önce 4mm ve 5 mm e kadar yemleri büyüttük fakat oradaki Ar-Ge çalışmamızda 3. ayda küflenme sorunu yaşadık. Araştırdığımızda un ve türevleri kullanmadığımız için yem merkezinde kalan suyun buna neden olduğunu gördük. Hamurdan yem çıkışındaki sıcaklığı arttırarak bunun önüne geçtik ama bu seferde yemin besleyicilik değerinde yüksek sıcaklığa maruz kaldığı için %40 lara varan bir kayıp yaşadık. Bu nedenle bu yem boyutu istediğimiz besin değerlerini bire bir sağlamaktadır. Bu nedenle bu boyda devam etmekteyiz.
İyi günler dilerim.[/QUOTE]
Utku bey,
Yemlerinizin Goldfishlerde kullanımı hakkında ne dersiniz ?
Protein oranı yüksek yemlerin goldfishlerin yapısına çok uygun olmadığıyla ilgili bir şeyler okumuştum ama emin de değilim.
Sizin konuyla ilgili görüşünüzü merak ettim [EDIT]ck84,2019-02-08 13:27:40[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 22:07
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 58 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
bysmokin,
sina cen,
MelihB,
MehmetEgemen,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
m170,
Ancalagon,
BilalM.,
0rnn,
IgorVladimir,
Can78,
OKIRATLI,
Koksal Gurkan,
Lilam,
G_can,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
GokKurt,
DigitalPen,
osmandbnl,
1win_oter,
1win_mest,
oguzozt,
mostbet_ykPr,
ternapi,
Yusufankarali,
Ibrahimkahraman,
Hidro Dinamik,
reprise,
MK_71,
Riblja Corba,
Rhymestein,
Burak PEKDEMİR,
nurtensultan,
Mfk22,
Tata,
mcakir17,
syerli,
dremreavsar,
kazbek1,
ArdaCelik,
mareq,
Behzad,
Akrattin,
sedatkaryurek,
Baris124,
sorceres,
Cyber_Scout,
emrahdm,
EmiirKaan,
Ramses06,
twinsoul,
tuncaysargin,
mustafa191,
Tuby,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
