ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Seko26
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Haziran 2016 21:24
Son Ziyaret:
17 Haziran 2023 00:43
Toplam Mesaj:
36 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serhat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serhat
SON 10 MESAJI
Nano High Tech Dutch Style
Herkese Selam , evde haliha duran malzemeler ile masa başına seyirlik nano high tech bitkili bir akvaryum kurmaya karar verdim ;
- Tank : 30x25x20 15 litre
- Aydınlatma : 12W Smd Led kasasını kendim yaptım kendim uğraşmayı severim. Wifi bağlantılı ve zamanlayıcılı , uzaktan kontrol ve sesli kontrol etmek mümkün.
- Co2 : 7/24 Tüplü sistem ve aquario difizör , seachem indicatör .
- Filtrasyon : Venusaqua 501hw model şelale filtre , içinde biyolojik sünger, sera crystal clear, sera siporax, seachem Matrix ve seachem purigen mevcut.
-Gübreleme ve Bakteri kültürü : Tropicanın sarı olan versiyonunu kullanıcam. Bakteri kültürü olarakta seachem stability alıcam.
Test : Jbl Pro Scan
- Kum : Daha almadım ya aktif toprak olucak yada subsrate üzerine nötr kum olucak.
- Bitkiler : Zemin için monte carlo, rotala H'ra , rotala indica green ve Bucephalandra Catherine Red düşünüyorum. Bitki tavsiyelerinizi alabilirim..
- Canlı : Daha alınmadı ama kurulumdan sonra bir betta veya karides diye düşünüyorum. Canlı konusunda fikirlerinizi alabilirim..
Genel olarak bu şekilde kumlar geldikten sonra ve co2 tüpünü doldurduktan sonra kuruluma başlıcam.
Tavsiye ve önerilerinize açığım teşekkür ederim..
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/060220222000541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/060220222001091.jpg[/IMG]
Herkese Selam , evde haliha duran malzemeler ile masa başına seyirlik nano high tech bitkili bir akvaryum kurmaya karar verdim ;
- Tank : 30x25x20 15 litre
- Aydınlatma : 12W Smd Led kasasını kendim yaptım kendim uğraşmayı severim. Wifi bağlantılı ve zamanlayıcılı , uzaktan kontrol ve sesli kontrol etmek mümkün.
- Co2 : 7/24 Tüplü sistem ve aquario difizör , seachem indicatör .
- Filtrasyon : Venusaqua 501hw model şelale filtre , içinde biyolojik sünger, sera crystal clear, sera siporax, seachem Matrix ve seachem purigen mevcut.
-Gübreleme ve Bakteri kültürü : Tropicanın sarı olan versiyonunu kullanıcam. Bakteri kültürü olarakta seachem stability alıcam.
Test : Jbl Pro Scan
- Kum : Daha almadım ya aktif toprak olucak yada subsrate üzerine nötr kum olucak.
- Bitkiler : Zemin için monte carlo, rotala H'ra , rotala indica green ve Bucephalandra Catherine Red düşünüyorum. Bitki tavsiyelerinizi alabilirim..
- Canlı : Daha alınmadı ama kurulumdan sonra bir betta veya karides diye düşünüyorum. Canlı konusunda fikirlerinizi alabilirim..
Genel olarak bu şekilde kumlar geldikten sonra ve co2 tüpünü doldurduktan sonra kuruluma başlıcam.
Tavsiye ve önerilerinize açığım teşekkür ederim..
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/060220222000541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/060220222001091.jpg[/IMG]
Betta Akvaryumu Tasarımı
[QUOTE=mrtcngltkn]Öncelikle belirtmek isterim ki ben çok küçük bir akvaryumda bu filtreyi kullandım ve bettam bu filtrenin içine sıkıştı.O yüzden filtre seçiminize dikkat edin.
Zemin bitkisi micra öneririm.10x10 ya da 5x5 paslanmaz çelik yardımıyla zemine koyabilirsiniz.
Bir çok orta ve arka plan bitkisi bulabilirsiniz forumda.
Işıklandırma için beyaz led kullanabilirsiniz.Düz sade[/QUOTE]
Filtre su çekiş yerine bir şeyler ayarlarım teşekkür ederim bilgi için. Micralar co2 isremeden ve rastgele Bir beyaz ışık ile gelişirler mi ?
[QUOTE=mrtcngltkn]Öncelikle belirtmek isterim ki ben çok küçük bir akvaryumda bu filtreyi kullandım ve bettam bu filtrenin içine sıkıştı.O yüzden filtre seçiminize dikkat edin.
Zemin bitkisi micra öneririm.10x10 ya da 5x5 paslanmaz çelik yardımıyla zemine koyabilirsiniz.
Bir çok orta ve arka plan bitkisi bulabilirsiniz forumda.
Işıklandırma için beyaz led kullanabilirsiniz.Düz sade[/QUOTE]
Filtre su çekiş yerine bir şeyler ayarlarım teşekkür ederim bilgi için. Micralar co2 isremeden ve rastgele Bir beyaz ışık ile gelişirler mi ?
Betta Akvaryumu Tasarımı
Herkese Merhabalar, 30x20x20 öçlülerinde betta akvaryumum var, şuan içinde ışık dahi istemeyen birkaç bitki, ısıtıcı, uzun zamandır kullanılan 3 4 cm hagen kum, birkaç kaya ve bir betta balığım var. Şuan sizlerden biraz tavsiye ve bilgilerinize ihtiyacım var.
1- Görseldeki askı filtreyi almak istiyorum, içine hangi ürünleri koyarsam cam gibi bir su elde ederim. Cam gibi olmasa da bu filtre ile alabileceğim en iyi verimi hangi ürünler ile alırım. (Evde daha önce kullandığım kedi kumum var)
2- Zemini tamemen bitki ile kaplamak istiyorum, altındaki hagen kum bunun için yeterli olur mu ? Hangi Bitki ile zemini kaplayabilirim? Ve bu ufak akvaryum için arka planda güzel görünücek bitkiler nelerdir ?[IMG]null[/IMG]
3- Zemin bitkisi ve arkaplanda olucak birkaç bitki için nasıl bi aydınlatma uygulayabilirim. Evde yaptığım şerit ledler için uygun olan bir armatürüm var bunu kullanıcam. SMD led hem uygun hem de işe yarar diye okudum. Hemde benim armatürüme uygun. SMD led ile 2. sorularımdaki bitkileri yeterli şekilde besleyebilir miyim ? Ve hangi SMD ledi almalıyım. SMD led olmaz ise uygun bir bütçe ile ne alabilirim yada kendim ne yapabilirim ?
Vereceğiniz bilgiler doğrultusunda hızlı bir şekilde alışveriş yapmak istiyorum. Tabi belli bir bütce doğrultusunda, tavsiyeleriniz ve bilgileriniz için şimdiden çok çok teşekkür ederim, İyi akşamlar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/090820202145361.jpg[/IMG]
Herkese Merhabalar, 30x20x20 öçlülerinde betta akvaryumum var, şuan içinde ışık dahi istemeyen birkaç bitki, ısıtıcı, uzun zamandır kullanılan 3 4 cm hagen kum, birkaç kaya ve bir betta balığım var. Şuan sizlerden biraz tavsiye ve bilgilerinize ihtiyacım var.
1- Görseldeki askı filtreyi almak istiyorum, içine hangi ürünleri koyarsam cam gibi bir su elde ederim. Cam gibi olmasa da bu filtre ile alabileceğim en iyi verimi hangi ürünler ile alırım. (Evde daha önce kullandığım kedi kumum var)
2- Zemini tamemen bitki ile kaplamak istiyorum, altındaki hagen kum bunun için yeterli olur mu ? Hangi Bitki ile zemini kaplayabilirim? Ve bu ufak akvaryum için arka planda güzel görünücek bitkiler nelerdir ?[IMG]null[/IMG]
3- Zemin bitkisi ve arkaplanda olucak birkaç bitki için nasıl bi aydınlatma uygulayabilirim. Evde yaptığım şerit ledler için uygun olan bir armatürüm var bunu kullanıcam. SMD led hem uygun hem de işe yarar diye okudum. Hemde benim armatürüme uygun. SMD led ile 2. sorularımdaki bitkileri yeterli şekilde besleyebilir miyim ? Ve hangi SMD ledi almalıyım. SMD led olmaz ise uygun bir bütçe ile ne alabilirim yada kendim ne yapabilirim ?
Vereceğiniz bilgiler doğrultusunda hızlı bir şekilde alışveriş yapmak istiyorum. Tabi belli bir bütce doğrultusunda, tavsiyeleriniz ve bilgileriniz için şimdiden çok çok teşekkür ederim, İyi akşamlar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/090820202145361.jpg[/IMG]
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
[QUOTE=Nursun]
Şu an hangi yemi kullanıyorsunuz ?
Günde bir sefer yada sabah akşam yem verebilirsiniz ,ölçüt olarak toplamda bettanın gözü kadar yem vermeniz yeterli (örn:günde toplam 5-6 hikari betta bio gold granül) .Alacağınız yemleri dönüşümlü olarak kullanabilirsiniz .[/QUOTE]
Şuan petshopdan aldığım granül yem var ama muhtemelen kaliteli bi yem değildir. 10 tl ye almıştım markasını hatırlayamıyorum şuan. Ve kabuksuz artemia var onu da vermeye başlıcam henüz yeni tankına alışmasını bekliyorum. Yeni tanka koyalı 2 3 saat oldu baya bi hareketli bakalım su derecesi 26 -28 derece aralarında yakın zamanda askı şelale filtre de almayı düşünüyorum şuan bi filtre yok.
[QUOTE=Nursun]
Şu an hangi yemi kullanıyorsunuz ?
Günde bir sefer yada sabah akşam yem verebilirsiniz ,ölçüt olarak toplamda bettanın gözü kadar yem vermeniz yeterli (örn:günde toplam 5-6 hikari betta bio gold granül) .Alacağınız yemleri dönüşümlü olarak kullanabilirsiniz .[/QUOTE]
Şuan petshopdan aldığım granül yem var ama muhtemelen kaliteli bi yem değildir. 10 tl ye almıştım markasını hatırlayamıyorum şuan. Ve kabuksuz artemia var onu da vermeye başlıcam henüz yeni tankına alışmasını bekliyorum. Yeni tanka koyalı 2 3 saat oldu baya bi hareketli bakalım su derecesi 26 -28 derece aralarında yakın zamanda askı şelale filtre de almayı düşünüyorum şuan bi filtre yok.
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
[QUOTE=Alp43]Canlı yem.[/QUOTE]
temin etmeye çalışıcam çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Nursun]
Ocean nutrition betta pro ,nls betta formula,hikari betta bio gold,tropical soft line america s,omega one betta pellets vb kaliteli markaların betta yemlerinden en az 2 tanesini kullanmanızı öneririm bunlar haricinde canlı yem (su piresi vb) de verebilirseniz çok iyi olur . [/QUOTE]
Çok teşekkürler 2 3 tane almaya çalışıcam. Peki nasıl bi besleme düzeni önerirsiniz acaba, şuan sadece akşamları 3 tane granül yem atıyorum.
[QUOTE=Alp43]Canlı yem.[/QUOTE]
temin etmeye çalışıcam çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Nursun]
Ocean nutrition betta pro ,nls betta formula,hikari betta bio gold,tropical soft line america s,omega one betta pellets vb kaliteli markaların betta yemlerinden en az 2 tanesini kullanmanızı öneririm bunlar haricinde canlı yem (su piresi vb) de verebilirseniz çok iyi olur . [/QUOTE]
Çok teşekkürler 2 3 tane almaya çalışıcam. Peki nasıl bi besleme düzeni önerirsiniz acaba, şuan sadece akşamları 3 tane granül yem atıyorum.
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
[QUOTE=Orkun Krc]Delta tail kuyruğunu tam olarak açamayan bettalara denir. Ayrıca renk olarak ta maalesef OPAK değil. Bu şekilde selofan olarak kalacak gibi görünüyor. Son olarak balık yavru da değil [:((][/QUOTE]
3 aylıkmış
[QUOTE=Alp43] .Şuanki kuyruk tipi delta.Belki küçüktür büyüyünce kuyruk açabilir bilemem.Ama resimdeki gibi birşey beklemeyin.
Delta,vt ilen hm arası kuyruk tipi.hm hm eşleşmesindende çıkabilir.Vt hm eşleşmesindende.Sizin 15liralik dediğiniz vt galiba.Yalnız onuda 30dan aşağı bulamıcaksiniz artik[/QUOTE
Evet maalesef
[QUOTE=hkavkaci]En arkadaki kuyruk yapısından dolayı detaya benzettim. Sıkı bir protein beslemesi ile kısa sürede formunu kazandırırsan ne olduğunu görebiliriz. Ama bence güzel balık. İade falan etmenizi istemem.
Formunu kazanınca resimdeki gibi olmayacak ama bu halinden daha güzel olacağı aşikar. [/QUOTE]
Satıcı 1 aya kuyruk açar dedi. Proteinli besleme için önerdiğiniz bi yem var mıdır. Şuan granül yem ve kabuksuz artemia kullanıyorum.
[QUOTE=Orkun Krc]Delta tail kuyruğunu tam olarak açamayan bettalara denir. Ayrıca renk olarak ta maalesef OPAK değil. Bu şekilde selofan olarak kalacak gibi görünüyor. Son olarak balık yavru da değil [:((][/QUOTE]
3 aylıkmış
[QUOTE=Alp43] .Şuanki kuyruk tipi delta.Belki küçüktür büyüyünce kuyruk açabilir bilemem.Ama resimdeki gibi birşey beklemeyin.
Delta,vt ilen hm arası kuyruk tipi.hm hm eşleşmesindende çıkabilir.Vt hm eşleşmesindende.Sizin 15liralik dediğiniz vt galiba.Yalnız onuda 30dan aşağı bulamıcaksiniz artik[/QUOTE
Evet maalesef
[QUOTE=hkavkaci]En arkadaki kuyruk yapısından dolayı detaya benzettim. Sıkı bir protein beslemesi ile kısa sürede formunu kazandırırsan ne olduğunu görebiliriz. Ama bence güzel balık. İade falan etmenizi istemem.
Formunu kazanınca resimdeki gibi olmayacak ama bu halinden daha güzel olacağı aşikar. [/QUOTE]
Satıcı 1 aya kuyruk açar dedi. Proteinli besleme için önerdiğiniz bi yem var mıdır. Şuan granül yem ve kabuksuz artemia kullanıyorum.
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
Merhaba bilginiz için teşekkür ederim. Delta tail dediğiniz petshoplarda 10 15 tl arasında satılan balıklar mı oluyor ? Ve şuan halfmoon olmadığından emin misiniz acaba,ona göre satıcı ile iletişme geçiyim
Merhaba bilginiz için teşekkür ederim. Delta tail dediğiniz petshoplarda 10 15 tl arasında satılan balıklar mı oluyor ? Ve şuan halfmoon olmadığından emin misiniz acaba,ona göre satıcı ile iletişme geçiyim
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
Teşekkür ederim bilginiz için. Şuan geçici burada 15 litrelik bitkili akvaryum a alıcam su dinlendiğinde. Satıcı görseldeki gibi olur demişti. Benim istediğim renk de bu tam olarak. Bu opak beyazı yakalamak için nelere yapabilirim. Ve boylandırmak için neler önerirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720201358591.jpg[/IMG]
Teşekkür ederim bilginiz için. Şuan geçici burada 15 litrelik bitkili akvaryum a alıcam su dinlendiğinde. Satıcı görseldeki gibi olur demişti. Benim istediğim renk de bu tam olarak. Bu opak beyazı yakalamak için nelere yapabilirim. Ve boylandırmak için neler önerirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720201358591.jpg[/IMG]
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720200830121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720200830281.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,iyi bayramlar yeni Bir betta balığı aldım. Satıcıdan Düz Beyaz renk ve halfmoon cinsi olarak aldım. Ama şuan Yavru iken ben anlayamıyorum. Anlayan var ise yardım edebilir mi ? Halfmoon ve rengi düz beyaz mı olucak? Şimdiden çok teşekkür ederim. :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720200830121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720200830281.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,iyi bayramlar yeni Bir betta balığı aldım. Satıcıdan Düz Beyaz renk ve halfmoon cinsi olarak aldım. Ama şuan Yavru iken ben anlayamıyorum. Anlayan var ise yardım edebilir mi ? Halfmoon ve rengi düz beyaz mı olucak? Şimdiden çok teşekkür ederim. :)
Akvaryumu Taşır Mı
Saolun :)
Saolun :)
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
