ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
comeng
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2016 03:03
Son Ziyaret:
03 Ekim 2017 15:55
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre ÇOĞALAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre ÇOĞALAN
SON 10 MESAJI
Lepisteslerim Hasta Mı ?
Herkese merhaba arkadaşlar
Yaklaşık 2 aydır lepistes besliyorum 1e 3d lepisteslerimin solungaçlarında biraz kırmızılık farkettim ve ağzının alt tarafı parlıyordu. Fotoğrafını aşağıya koydum. Acaba bu bir hastalık mı anlayamadım dişilerimin 3 de aynı. Yemlere karşı hepside çok ilgili günde 2 kere yem veriyorum. Hiç birisinde durgunlaşma yok hepside kıpır kıpır maşallah. İç filtre kullanıyorum. Sıcaklık 26 da sabit. haftada bir (en kötü 2 haftada bir) %30 su değişimi yapıyorum. akvaryum hacmi 35-40 litre arası Ayrıca balıklarımdan 2 si dolu birisi yeni doğum yaptı (3 gün önce) Sizce bu balıklar hasta mı hastaysa tedavisini nasıl gerçekleştirebilirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181701/151220162009531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181701/151220162010011.jpg[/IMG]
Herkese merhaba arkadaşlar
Yaklaşık 2 aydır lepistes besliyorum 1e 3d lepisteslerimin solungaçlarında biraz kırmızılık farkettim ve ağzının alt tarafı parlıyordu. Fotoğrafını aşağıya koydum. Acaba bu bir hastalık mı anlayamadım dişilerimin 3 de aynı. Yemlere karşı hepside çok ilgili günde 2 kere yem veriyorum. Hiç birisinde durgunlaşma yok hepside kıpır kıpır maşallah. İç filtre kullanıyorum. Sıcaklık 26 da sabit. haftada bir (en kötü 2 haftada bir) %30 su değişimi yapıyorum. akvaryum hacmi 35-40 litre arası Ayrıca balıklarımdan 2 si dolu birisi yeni doğum yaptı (3 gün önce) Sizce bu balıklar hasta mı hastaysa tedavisini nasıl gerçekleştirebilirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181701/151220162009531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181701/151220162010011.jpg[/IMG]
Lepistesim Dibe Çöktü Ve Yalpalayarak Yüzüyor
Şöyle özetleyeyim.
Öce ciklet beslemek istiyordum ve dekor ve silis kum aldım sonra ciklet almıştım (sarı prenses) fakat akvaryum küçük olduğundan balıklar baya strese girdi renkleri falan beyazladı bende balıkları lepisteslerle değiştirdm.
bi kaç gün sonra vatoz ekledim
Daha sonra lepisteslerin dekorları kullanmadığını gördüm ve yaklaşık lepistesleri aldıktan 1 hafta sonra dekorları çıkardım ve elodea ekledim.
Elodea eklediğim için hava motorunu kapatmıştım günde 1 saat bile çalıştırmıyordum balıklarda herhangi bir sıkıntı görmeiğim için çalıştırmadım.
Daha sonra vatozun su yüzeyine çıkıp indiğini gördüm sert bir şekilde hemen hava motorunu çalıştırdım fakat vatoz ertesi güne öldü.
vatozu sudan çıkardım ve öleli 3-4 gün oluyor. Lepistesleri alalı 2 hafta oldu avaryumu yeni kurdum ve ilk defa lepistes besliyorum. Daha öncesindede küçükken (10 yıl önce falan 3-4 ay ciklet besemiştim).
Suyun sıcaklığını ilk etapta 26 da sabitlemiştim fakat elodea erimeye başladı bende 24 e indirdim. Şuan hava motoru yaklaşık 8-9 saat çalışıyor elodea ya bi zararı olmuyor şimdilik bende çalıştıryorum. co2 ve gübre kullanmıyorum. elodea yı ilk aldığımda dipleri biraz sararmıştı bende onları kestim diplerini ve attım şun herhangi bir sararıklık yok bitki çok iyi görünüyor ve yaklaşık 7-8 cm lik 2 tane filiz verdi. Ayrıca iç filtrede Hindistan cevizi aktif karbonu ile zeolitin 1 e 1 oranında karıştırılmış şeklini kullanıyorum. Aldığım yer suya tuz atmayın dediği içinde suya hiç bir şekilde tuz atmadım (Forumda araştırmalarıma göre kaya tuzu atın iyi olur diyorlardı o yüzden yazdım)
Biraz uzun oldu ama kusura bakma. Sana durumu iyice anlatabilmek için herşeyi yazdım. Bu arada balıkları akvaryumcudan aldığımda hamilelerdi ama kaç haftalıklardı bilmiyorum ben alalı 2 hafta oldu kısa zamanda fotoğraf ve video ekleyeceğim
Şöyle özetleyeyim.
Öce ciklet beslemek istiyordum ve dekor ve silis kum aldım sonra ciklet almıştım (sarı prenses) fakat akvaryum küçük olduğundan balıklar baya strese girdi renkleri falan beyazladı bende balıkları lepisteslerle değiştirdm.
bi kaç gün sonra vatoz ekledim
Daha sonra lepisteslerin dekorları kullanmadığını gördüm ve yaklaşık lepistesleri aldıktan 1 hafta sonra dekorları çıkardım ve elodea ekledim.
Elodea eklediğim için hava motorunu kapatmıştım günde 1 saat bile çalıştırmıyordum balıklarda herhangi bir sıkıntı görmeiğim için çalıştırmadım.
Daha sonra vatozun su yüzeyine çıkıp indiğini gördüm sert bir şekilde hemen hava motorunu çalıştırdım fakat vatoz ertesi güne öldü.
vatozu sudan çıkardım ve öleli 3-4 gün oluyor. Lepistesleri alalı 2 hafta oldu avaryumu yeni kurdum ve ilk defa lepistes besliyorum. Daha öncesindede küçükken (10 yıl önce falan 3-4 ay ciklet besemiştim).
Suyun sıcaklığını ilk etapta 26 da sabitlemiştim fakat elodea erimeye başladı bende 24 e indirdim. Şuan hava motoru yaklaşık 8-9 saat çalışıyor elodea ya bi zararı olmuyor şimdilik bende çalıştıryorum. co2 ve gübre kullanmıyorum. elodea yı ilk aldığımda dipleri biraz sararmıştı bende onları kestim diplerini ve attım şun herhangi bir sararıklık yok bitki çok iyi görünüyor ve yaklaşık 7-8 cm lik 2 tane filiz verdi. Ayrıca iç filtrede Hindistan cevizi aktif karbonu ile zeolitin 1 e 1 oranında karıştırılmış şeklini kullanıyorum. Aldığım yer suya tuz atmayın dediği içinde suya hiç bir şekilde tuz atmadım (Forumda araştırmalarıma göre kaya tuzu atın iyi olur diyorlardı o yüzden yazdım)
Biraz uzun oldu ama kusura bakma. Sana durumu iyice anlatabilmek için herşeyi yazdım. Bu arada balıkları akvaryumcudan aldığımda hamilelerdi ama kaç haftalıklardı bilmiyorum ben alalı 2 hafta oldu kısa zamanda fotoğraf ve video ekleyeceğim
Lepistesim Dibe Çöktü Ve Yalpalayarak Yüzüyor
A.s kardeşim.
Akvaryum 50 litre ısıtıcı hava motoru ve iç filtre kullanıyorum. Aynı zamanda led aydınlatma kullanıyorum.(bitkiyi yeni aldım ışıklandırmayı ona göre değiştireceğim).
Aslında haklısınız akvaryumda doğum en iyisi fakat balık sürekli iç filtrenin altında bekliyor. İç filtre yavruları çeker mi onun için yavruluğa aldım. Yada iç filtreyi mi kapatayım
A.s kardeşim.
Akvaryum 50 litre ısıtıcı hava motoru ve iç filtre kullanıyorum. Aynı zamanda led aydınlatma kullanıyorum.(bitkiyi yeni aldım ışıklandırmayı ona göre değiştireceğim).
Aslında haklısınız akvaryumda doğum en iyisi fakat balık sürekli iç filtrenin altında bekliyor. İç filtre yavruları çeker mi onun için yavruluğa aldım. Yada iç filtreyi mi kapatayım
Lepistesim Dibe Çöktü Ve Yalpalayarak Yüzüyor
Evet ilk deneğimim balıkta bir beyazlama yok şu an farkettim karnını yerdeki taşa sürttü ve yanına balıkları yaklaştırmıyor gibi.
Evet ilk deneğimim balıkta bir beyazlama yok şu an farkettim karnını yerdeki taşa sürttü ve yanına balıkları yaklaştırmıyor gibi.
Lepistesim Dibe Çöktü Ve Yalpalayarak Yüzüyor
Herkese selam arkadaşlar. 3 tane dişi ve 1 tane erkek lepistesim var . Dişilerimin 3 de hamile. akvaryumcudan alırken hamileydi ve ben alalı 2 hafta oluyor.Dişilerimden birisi 2 gündür yalpalayarak yüzüyor ve iç filtrenin altına gidiyor dibe çökmüş orda bekliyor akvaryum içinde yüzmüyor. Bu doğuracağının belirtisimi dir yoksa hastalık belirtisi mi acemi olduğum için anlayamadım. Şöyle bir sıkıntı var diğer dişilerimin karnı daha çok şiş fakat olar da böyle bir belirti yok onlar yüzüyor fakat bu dişi arada çıkıyor yalpalayarak yüzüyor sonra gene oraya gidip bekliyor anlayamadım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Akvaryumda 10 dal elodea bitkisi var ama ben yavruların çoğunu kurtarmak istiyorum. Yavruluğa alayım mı eğer doğuracaksa?
Herkese şimdiden teşekkürler
Herkese selam arkadaşlar. 3 tane dişi ve 1 tane erkek lepistesim var . Dişilerimin 3 de hamile. akvaryumcudan alırken hamileydi ve ben alalı 2 hafta oluyor.Dişilerimden birisi 2 gündür yalpalayarak yüzüyor ve iç filtrenin altına gidiyor dibe çökmüş orda bekliyor akvaryum içinde yüzmüyor. Bu doğuracağının belirtisimi dir yoksa hastalık belirtisi mi acemi olduğum için anlayamadım. Şöyle bir sıkıntı var diğer dişilerimin karnı daha çok şiş fakat olar da böyle bir belirti yok onlar yüzüyor fakat bu dişi arada çıkıyor yalpalayarak yüzüyor sonra gene oraya gidip bekliyor anlayamadım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Akvaryumda 10 dal elodea bitkisi var ama ben yavruların çoğunu kurtarmak istiyorum. Yavruluğa alayım mı eğer doğuracaksa?
Herkese şimdiden teşekkürler
Suyu Mahvettim
Arkadaşlar çok saolun ilgilendiğiniz için aksama kadar bekleyeceğim su şuan baya düzeliyor aksama kadar iyi ce düzelsin akvaryuma alacağım çünkü balıklarım biraz huzursuz. Çok saolun
Arkadaşlar çok saolun ilgilendiğiniz için aksama kadar bekleyeceğim su şuan baya düzeliyor aksama kadar iyi ce düzelsin akvaryuma alacağım çünkü balıklarım biraz huzursuz. Çok saolun
Suyu Mahvettim
Anladım tesekkur ederim peki balıkları tekrar akvaryuma alabilir miyim şuan 5 litrelik pet sisedeler içinde ısıtıcı ve kava tasi var bu şekilde beklesinler mi yoksa akvaryuma alayim mi
Anladım tesekkur ederim peki balıkları tekrar akvaryuma alabilir miyim şuan 5 litrelik pet sisedeler içinde ısıtıcı ve kava tasi var bu şekilde beklesinler mi yoksa akvaryuma alayim mi
Suyu Mahvettim
Öncelikle herkese kolay gelsin. Ben yeni akvaryum kurmuştum ve 1e 3s lepistes birde cüce vatoz besliyorum yaklaşık 2 hafta ya oldu ya olmadi . Bugün dip çekimi yapayım dedim ve kendi kafama gore hic araştırmadan dip çekimi yaptım . Dip çekimi yaparken kumu elimle iyice eşeledim pislikler çıksın diye ve sonuç fotoğrafta gördüğünüz gibi su mahvoldu hemen biraz daha su aldım ve dinlenmiş su koydum fakat nafile . İç filtrem var ve çalışıyor. Simdi be yapıp bu suyu duzeltebilirim. Balıkları başka bi kaba almıştım şuan ordalar bu suya atamıyorum bisey olur diye. Yardımcı olursanız çok sevinirim [:(][:(][:(][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181701/021120161504291.jpg[/IMG][EDIT]comeng,2016-11-02 16:04:29[/EDIT]
Öncelikle herkese kolay gelsin. Ben yeni akvaryum kurmuştum ve 1e 3s lepistes birde cüce vatoz besliyorum yaklaşık 2 hafta ya oldu ya olmadi . Bugün dip çekimi yapayım dedim ve kendi kafama gore hic araştırmadan dip çekimi yaptım . Dip çekimi yaparken kumu elimle iyice eşeledim pislikler çıksın diye ve sonuç fotoğrafta gördüğünüz gibi su mahvoldu hemen biraz daha su aldım ve dinlenmiş su koydum fakat nafile . İç filtrem var ve çalışıyor. Simdi be yapıp bu suyu duzeltebilirim. Balıkları başka bi kaba almıştım şuan ordalar bu suya atamıyorum bisey olur diye. Yardımcı olursanız çok sevinirim [:(][:(][:(][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181701/021120161504291.jpg[/IMG][EDIT]comeng,2016-11-02 16:04:29[/EDIT]
Lepistesim De Kuyruk Erimesi Mi Var
Anladım eyvallah hacım çok saol.
Anladım eyvallah hacım çok saol.
Lepistesim De Kuyruk Erimesi Mi Var
Fahrisinan teşekkür ederim dediğin sorunlar çok şükür yok.
Ozturkali dediğin gibi yapmıştım akvaryumcudan aldığım şekilde suyuyla birlikte boşaltmıştım. Ama balıklar hasta gibi değiller durumları gayet iyi gözüküyor ve fahrisinan nın dediği durumlar oluşmadı onun için şimdilik kimyasal ilaç kullanmayı düşünmüyorum. Ama teşekkür ederim ilgilendiğin için.
Peki balıklarım hamile gibi mi duruyor? Karınları şiş ve arkalarında biraz siyahlık var ama emin olamadım.
Fahrisinan teşekkür ederim dediğin sorunlar çok şükür yok.
Ozturkali dediğin gibi yapmıştım akvaryumcudan aldığım şekilde suyuyla birlikte boşaltmıştım. Ama balıklar hasta gibi değiller durumları gayet iyi gözüküyor ve fahrisinan nın dediği durumlar oluşmadı onun için şimdilik kimyasal ilaç kullanmayı düşünmüyorum. Ama teşekkür ederim ilgilendiğin için.
Peki balıklarım hamile gibi mi duruyor? Karınları şiş ve arkalarında biraz siyahlık var ama emin olamadım.
SON MESAJLAR
- Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı aquaticathearmi, 10:43
Yeni Üye Forumu - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
