ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bilgekeci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
89
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ekim 2015 13:17
Son Ziyaret:
02 Ocak 2024 10:59
Toplam Mesaj:
110 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Can Esener
Doğum Tarihi:
11 Ocak 1993
Yaş:
33
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
35*35*30 High Tech Karma
SON 10 MESAJI
Vatoz Renk Değiştirir Mi
sadece vatozlar değil tüm balıklar mevsime sıcaklığa su değerlerine göre renk değiştirir
sadece vatozlar değil tüm balıklar mevsime sıcaklığa su değerlerine göre renk değiştirir
45l Bitkili Akvaryum
Çok güzel bir kurulum hiç yosun sorunu yaşadınız mı?
Çok güzel bir kurulum hiç yosun sorunu yaşadınız mı?
Hangi Isıtıcı Alınır?
[QUOTE=MasterChiefHakan]Isıtıcıda marka seçimi bütçeyle ilgili bir durum. Yukarıda tavsiye edilen markaların hepsi kullanılabilir. Özetle pahalı olanlar kaliteli, ucuz olanlar ise ekonomiktir. Isıtıcının kaç yıl sağlam kalacağı ile ilgili bir durum aslında, yoksa termostatlı olduktan sonra en ucuzunu da alsanız, bozulunca yenisini alabilirsiniz. Şu anda 200 liraya satılan (en ucuz) ısıtıcılardan 2 tane vardı, bir tanesi 1 yıl içinde bozuldu, diğeri 3. yılında hâlen çalışıyor.[/QUOTE]
ben baktığımda tetra 450 lira smart da ucuz değil iyisini almak daha mantıklı.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Isıtıcıda marka seçimi bütçeyle ilgili bir durum. Yukarıda tavsiye edilen markaların hepsi kullanılabilir. Özetle pahalı olanlar kaliteli, ucuz olanlar ise ekonomiktir. Isıtıcının kaç yıl sağlam kalacağı ile ilgili bir durum aslında, yoksa termostatlı olduktan sonra en ucuzunu da alsanız, bozulunca yenisini alabilirsiniz. Şu anda 200 liraya satılan (en ucuz) ısıtıcılardan 2 tane vardı, bir tanesi 1 yıl içinde bozuldu, diğeri 3. yılında hâlen çalışıyor.[/QUOTE]
ben baktığımda tetra 450 lira smart da ucuz değil iyisini almak daha mantıklı.
Hangi Isıtıcı Alınır?
[QUOTE=Rhyno]
Yeni eheimlarda öyle bir şey yok. Tetra veya aquael de olabilir.[/QUOTE]
yeni eheimların fiyatı jagere göre yüksek kalıyor :/
[QUOTE=Cloudbuster]Aquael dokunmatik ayarlı aldım. Aldığımda ön yargılıydım yeni bir marka diye. Ama çok kullanışlı tavsiye ederim[/QUOTE]
hangi model plastik olan mı cam mı
[QUOTE=Rhyno]
Yeni eheimlarda öyle bir şey yok. Tetra veya aquael de olabilir.[/QUOTE]
yeni eheimların fiyatı jagere göre yüksek kalıyor :/
[QUOTE=Cloudbuster]Aquael dokunmatik ayarlı aldım. Aldığımda ön yargılıydım yeni bir marka diye. Ama çok kullanışlı tavsiye ederim[/QUOTE]
hangi model plastik olan mı cam mı
Hangi Isıtıcı Alınır?
Genel olarak eheim tavsiyesi gelmiş ancak jager olanlarda galiba kalibrasyon sorunu varmış. Akvaryum da küçük olduğu için endişeleniyorum. Birden ayarı bozulursa 1 saat içinde akvaryumu haşlayabilir [:geek:]
şu an baya uygun fiyata 100w tetra buldum. HT100 bu model hakkında bilgisi olan var mı?
Genel olarak eheim tavsiyesi gelmiş ancak jager olanlarda galiba kalibrasyon sorunu varmış. Akvaryum da küçük olduğu için endişeleniyorum. Birden ayarı bozulursa 1 saat içinde akvaryumu haşlayabilir [:geek:]
şu an baya uygun fiyata 100w tetra buldum. HT100 bu model hakkında bilgisi olan var mı?
Hangi Isıtıcı Alınır?
Malum havalar soğumaya başladı. Akvaryum sıcak odada bulunsa da sıcaklık çok dalgalanmasını istemiyorum.
Tetra, eheim, aquael, sera bu markalardan hangi ısıtıcı önerirsiniz?
Bitkili akvaryum 35 Lt
Malum havalar soğumaya başladı. Akvaryum sıcak odada bulunsa da sıcaklık çok dalgalanmasını istemiyorum.
Tetra, eheim, aquael, sera bu markalardan hangi ısıtıcı önerirsiniz?
Bitkili akvaryum 35 Lt
Doğadan Toplanan Kozalak Ve Kuru Yapraklar Apisto
Meşe yaprağı kullanmıştım zaten ben kullanmaması gerektiğini söylemedim. Dezenfekte ederse daha iyi olur bir sakıncası olmaz ki sonuçta, kaynatsak dahi suya yine salınım yapar sıkıntı yok. Zaten doğadan toplanıyor bir yerine iki yaprak atılabilir sıkıntı olmaz :)
Meşe yaprağı kullanmıştım zaten ben kullanmaması gerektiğini söylemedim. Dezenfekte ederse daha iyi olur bir sakıncası olmaz ki sonuçta, kaynatsak dahi suya yine salınım yapar sıkıntı yok. Zaten doğadan toplanıyor bir yerine iki yaprak atılabilir sıkıntı olmaz :)
Doğadan Toplanan Kozalak Ve Kuru Yapraklar Apisto
Bu kozalaklar olmaz çam kozalağı balıklar için zehirlidir.
Yapraklar konusunda da toplayacağınız her yaprak zaten salınım yapmayacaktır. Ben akvaryuma koymuştum kaynatmama rağmen balık kaybım oldu siz de yapmayın diye uyarıyorum. Uygun fiyata satan hobici arkadaşlardan alın ve dezenfekte etmeden hiçbir şeyi akvaryuma koymayın
Bu kozalaklar olmaz çam kozalağı balıklar için zehirlidir.
Yapraklar konusunda da toplayacağınız her yaprak zaten salınım yapmayacaktır. Ben akvaryuma koymuştum kaynatmama rağmen balık kaybım oldu siz de yapmayın diye uyarıyorum. Uygun fiyata satan hobici arkadaşlardan alın ve dezenfekte etmeden hiçbir şeyi akvaryuma koymayın
36l Low Techden-high Tech'e
[QUOTE=yyiImaz]
Yorumumda bahsettiğim gibi aquabasis ve lav kırığı üzerine monado dark kullansam uygun olur o zaman.
Ayrıca şuan aydınlatma olarak dıy 18 watt power led kullanıyorum. Mevcut tankımı büyüttüğüm için yeterli gelmiyor. Yeni aydınlatmayı hazır olarak mı alsam, kendim mi yapsam karar veremedim. Bir öneri olarak aquaslim orionled tavsiyesi geldi. 80 cm 4 renkli olanı. Acaba olur mu diye düşünüyorum. Aydınlatma da öneriniz olur mu?[/QUOTE]
aydınlatma için @emreemin hocamla iletişime geçebilirsiniz. Kendiniz de yapabilirsiniz. Orionled aquaslim bence bitki için yeterli gelmez. Basit bir aydınlatma.
[QUOTE=yyiImaz]
Yorumumda bahsettiğim gibi aquabasis ve lav kırığı üzerine monado dark kullansam uygun olur o zaman.
Ayrıca şuan aydınlatma olarak dıy 18 watt power led kullanıyorum. Mevcut tankımı büyüttüğüm için yeterli gelmiyor. Yeni aydınlatmayı hazır olarak mı alsam, kendim mi yapsam karar veremedim. Bir öneri olarak aquaslim orionled tavsiyesi geldi. 80 cm 4 renkli olanı. Acaba olur mu diye düşünüyorum. Aydınlatma da öneriniz olur mu?[/QUOTE]
aydınlatma için @emreemin hocamla iletişime geçebilirsiniz. Kendiniz de yapabilirsiniz. Orionled aquaslim bence bitki için yeterli gelmez. Basit bir aydınlatma.
36l Low Techden-high Tech'e
[QUOTE=yyiImaz]Merhabalar, konuya bağlı olarak bir soru sormak istiyorum. Ben 1-2 yıl önce bir petshoptan açık kovadan siyah kum almıştım ve hâlâ onu kullanıyorum. Yaklaşık 3 ay önce tankın kurulumunu değiştirdim, bu mevcut kumu tekrar kullanıp üzerine de “vitasand iceland” siyah ince kumdan serdim. Önceki kurulumda da dahil, şuan bitki gelişimi açısından ve dipte yaşayan canlıların sağlığı açısından memnun değilim. Tabanı komple yenilemek istiyorum. Araştırıyorum, araştırdıkça seçenek artıyor ve kafam karışıyor.
Bu doğrultuda yine siyah kum olmak üzere kullanıp canlılara zararı olmayan bir kum öneriniz olur mu? Şu veya bu marka..
Genel olarak işin ucuzuna kaçıp kaliteli bir sistem bekliyoruz fakat sonuç çoğunlukla hüsran oluyor.[/QUOTE]
ben de memnun değilim kumdan açıkçası. Low tech başladığım için önemsememiştim ama iyi kum lazım oluyor. Jbl manado alınabilir
https://www.bettamarketim.com.tr/jbl-manado-bitki-kumu-3-l-orjinal-paketten-bolme
[QUOTE=yyiImaz]Merhabalar, konuya bağlı olarak bir soru sormak istiyorum. Ben 1-2 yıl önce bir petshoptan açık kovadan siyah kum almıştım ve hâlâ onu kullanıyorum. Yaklaşık 3 ay önce tankın kurulumunu değiştirdim, bu mevcut kumu tekrar kullanıp üzerine de “vitasand iceland” siyah ince kumdan serdim. Önceki kurulumda da dahil, şuan bitki gelişimi açısından ve dipte yaşayan canlıların sağlığı açısından memnun değilim. Tabanı komple yenilemek istiyorum. Araştırıyorum, araştırdıkça seçenek artıyor ve kafam karışıyor.
Bu doğrultuda yine siyah kum olmak üzere kullanıp canlılara zararı olmayan bir kum öneriniz olur mu? Şu veya bu marka..
Genel olarak işin ucuzuna kaçıp kaliteli bir sistem bekliyoruz fakat sonuç çoğunlukla hüsran oluyor.[/QUOTE]
ben de memnun değilim kumdan açıkçası. Low tech başladığım için önemsememiştim ama iyi kum lazım oluyor. Jbl manado alınabilir
https://www.bettamarketim.com.tr/jbl-manado-bitki-kumu-3-l-orjinal-paketten-bolme
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 10:49
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Omer1881,
ibas34,
zen666,
EKAR,
osmandbnl,
MrBdk,
a.gumrah,
DigitalPen,
ezzalisi,
sina cen,
Tuby,
SinanBulut,
yyiImaz,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ciways,
Hoppala,
Mithrandirr,
altuntasseref,
0rnn,
Jeveux,
fikret43,
aquaticathearmi,
Kınayu,
yeekim,
syerli,
ilhannnn01,
scorpion26,
Durul26,
platinium,
alizaim,
Öğretmen Ali,
ZYTN,
sercaninceler,
Miller,
Oozer3466,
nniiaa,
kocoglu,
MurathanM,
Rafayel,
ternapi,
priemka_sjMl,
MCY4,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
