ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
karahisar03
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ekim 2014 19:43
Son Ziyaret:
08 Aralık 2014 16:02
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sabri Hazar GÜNER
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Afyon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sabri Hazar GÜNER
SON 10 MESAJI
İlangi Yellow Canlarım s.5 güncel
Maşallah hemşerim balıkların çok güzel akvaryumun çok güzel lakin dekoru biraz karışık değil mi
Maşallah hemşerim balıkların çok güzel akvaryumun çok güzel lakin dekoru biraz karışık değil mi

Eğer tek tür beyaz taşlardan bulabilirsen ki Afyon da baya zor çok güzel bir akvaryum ortaya çıkacak
Sump konusunda sizlere ihtiyacım var (RESİMLİ)
[QUOTE=karahisar03] [QUOTE=xp78]Sabri bey, sump boy en ve yüksekliği kaç olacak?
[/QUOTE]
Zülfü Bey ilginiz icin teşekkürler. Biseyi anlamadim hepsinin arasinda pleksi mi var
karahisar03 2014-11-04 18:00:41
[QUOTE=karahisar03] [QUOTE=xp78]Sabri bey, sump boy en ve yüksekliği kaç olacak?
[/QUOTE]
Eski akvaryumu kullanacagim icin 80*40*40 lik bir sump olacak
[/QUOTE] Zülfü Bey ilginiz icin teşekkürler. Biseyi anlamadim hepsinin arasinda pleksi mi var
Sump konusunda sizlere ihtiyacım var (RESİMLİ)
[QUOTE=xp78]Sabri bey, sump boy en ve yüksekliği kaç olacak?
[/QUOTE]
[QUOTE=xp78]Sabri bey, sump boy en ve yüksekliği kaç olacak?
[/QUOTE]
Eski akvaryumu kullanacagim icin 80*40*40 lik bir sump olacak
red rainbow
Doğan Bey öncelikle akvaryumunuzun yeni hali gayet güzel olmus.Fakat bir sorum var. Acaba fazla dekoru degistirmeniz balıkları strese sokmaz mi ?
Doğan Bey öncelikle akvaryumunuzun yeni hali gayet güzel olmus.Fakat bir sorum var. Acaba fazla dekoru degistirmeniz balıkları strese sokmaz mi ?
Sump konusunda sizlere ihtiyacım var (RESİMLİ)
[QUOTE=xp78][QUOTE=karahisar03][QUOTE=xp78][QUOTE=karahisar03][QUOTE=xp78]Sabri bey, kafa motoru bakarken enerji tüketimini de dikkate almanızı öneririm. İlk başta ucuz gelen kafa motorları daha sonra fatura ile çok daha pahalıya maloluyorlar. !50- 60-65 tankta ehaim compact 3000 kullanıyorum. Gayet de memnunum, tavsiye ederim. Sumpa söylediğiniz malzemelerin dışında Sera- ehaim ya da jbl in kaliteli substratlarından kullanmanızı öneririm. Biyolojik döngüyü ne kadar iyi oturtursanız suyunuzun değerlerinin bozulması da o kadar geç olur. Bu da dip çekim aralığınızın uzaması demektir.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Sumpu kendiniz yapacaksanız , çizimlerinizi paylaşırsanız elbet de fikirlerimizi paylaşırız. Kolay gelsin
[/QUOTE]
Sabri bey, sumpta bir çok kullanışlı tasarım var, tercih sizin tabiki. Kendi kullandığım sumplar sizin çizdiğinizden daha kullanışlı gibi geldi bana ama, teknoloji özürlüyüm bi türlü çizmeyi beceremedim. Yapabilirsem atacağım hemen
[/QUOTE]
[QUOTE=xp78][QUOTE=karahisar03][QUOTE=xp78][QUOTE=karahisar03][QUOTE=xp78]Sabri bey, kafa motoru bakarken enerji tüketimini de dikkate almanızı öneririm. İlk başta ucuz gelen kafa motorları daha sonra fatura ile çok daha pahalıya maloluyorlar. !50- 60-65 tankta ehaim compact 3000 kullanıyorum. Gayet de memnunum, tavsiye ederim. Sumpa söylediğiniz malzemelerin dışında Sera- ehaim ya da jbl in kaliteli substratlarından kullanmanızı öneririm. Biyolojik döngüyü ne kadar iyi oturtursanız suyunuzun değerlerinin bozulması da o kadar geç olur. Bu da dip çekim aralığınızın uzaması demektir.
[/QUOTE]
Tesekkurler Zülfü Bey yorunuz için
Bu arada ilk defa sump yapacagim icin biraz kafam karışık. Bu sirasi hakkinda sumpun nasil bölünmesi hakkında halen fazla bir bilgim yok İnşallah bu sump isinin altından kalkarım
Sumpu kendiniz yapacaksanız , çizimlerinizi paylaşırsanız elbet de fikirlerimizi paylaşırız. Kolay gelsin

[/QUOTE]
Zülfü bey yukarıda yapacağım sumpun resimlerini attım.Doğru mu veya nereler yanlış bilgilendirebilir misiniz ?
[/QUOTE]Sabri bey, sumpta bir çok kullanışlı tasarım var, tercih sizin tabiki. Kendi kullandığım sumplar sizin çizdiğinizden daha kullanışlı gibi geldi bana ama, teknoloji özürlüyüm bi türlü çizmeyi beceremedim. Yapabilirsem atacağım hemen

[/QUOTE]
Oncelikle yorumunuz için tesekkurler Zülfü Bey .Acaba daha kullanışlı nasil olabilir o suyun dar geciş yerlerine de mi malzeme koymalıyız. Yoksa sumpu daha fazla parçaya bölüp daha fazla mi malzeme kullanmaliyiz.Bu arada Zülfü bey fazla ugrasmaniza gerek yormayın kendinizi ne olsa herkez aksam işinden yorgun dönüyor

Sump konusunda sizlere ihtiyacım var (RESİMLİ)
[QUOTE=xp78][QUOTE=karahisar03][QUOTE=xp78]Sabri bey, kafa motoru bakarken enerji tüketimini de dikkate almanızı öneririm. İlk başta ucuz gelen kafa motorları daha sonra fatura ile çok daha pahalıya maloluyorlar. !50- 60-65 tankta ehaim compact 3000 kullanıyorum. Gayet de memnunum, tavsiye ederim. Sumpa söylediğiniz malzemelerin dışında Sera- ehaim ya da jbl in kaliteli substratlarından kullanmanızı öneririm. Biyolojik döngüyü ne kadar iyi oturtursanız suyunuzun değerlerinin bozulması da o kadar geç olur. Bu da dip çekim aralığınızın uzaması demektir.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Sumpu kendiniz yapacaksanız , çizimlerinizi paylaşırsanız elbet de fikirlerimizi paylaşırız. Kolay gelsin
[/QUOTE]
[QUOTE=xp78][QUOTE=karahisar03][QUOTE=xp78]Sabri bey, kafa motoru bakarken enerji tüketimini de dikkate almanızı öneririm. İlk başta ucuz gelen kafa motorları daha sonra fatura ile çok daha pahalıya maloluyorlar. !50- 60-65 tankta ehaim compact 3000 kullanıyorum. Gayet de memnunum, tavsiye ederim. Sumpa söylediğiniz malzemelerin dışında Sera- ehaim ya da jbl in kaliteli substratlarından kullanmanızı öneririm. Biyolojik döngüyü ne kadar iyi oturtursanız suyunuzun değerlerinin bozulması da o kadar geç olur. Bu da dip çekim aralığınızın uzaması demektir.
[/QUOTE]
Tesekkurler Zülfü Bey yorunuz için
Bu arada ilk defa sump yapacagim icin biraz kafam karışık. Bu sirasi hakkinda sumpun nasil bölünmesi hakkında halen fazla bir bilgim yok İnşallah bu sump isinin altından kalkarım
Sumpu kendiniz yapacaksanız , çizimlerinizi paylaşırsanız elbet de fikirlerimizi paylaşırız. Kolay gelsin

[/QUOTE]
Zülfü bey yukarıda yapacağım sumpun resimlerini attım.Doğru mu veya nereler yanlış bilgilendirebilir misiniz ?
Sump konusunda sizlere ihtiyacım var (RESİMLİ)
[QUOTE=xp78]Sabri bey, kafa motoru bakarken enerji tüketimini de dikkate almanızı öneririm. İlk başta ucuz gelen kafa motorları daha sonra fatura ile çok daha pahalıya maloluyorlar. !50- 60-65 tankta ehaim compact 3000 kullanıyorum. Gayet de memnunum, tavsiye ederim. Sumpa söylediğiniz malzemelerin dışında Sera- ehaim ya da jbl in kaliteli substratlarından kullanmanızı öneririm. Biyolojik döngüyü ne kadar iyi oturtursanız suyunuzun değerlerinin bozulması da o kadar geç olur. Bu da dip çekim aralığınızın uzaması demektir.
[/QUOTE]
[QUOTE=xp78]Sabri bey, kafa motoru bakarken enerji tüketimini de dikkate almanızı öneririm. İlk başta ucuz gelen kafa motorları daha sonra fatura ile çok daha pahalıya maloluyorlar. !50- 60-65 tankta ehaim compact 3000 kullanıyorum. Gayet de memnunum, tavsiye ederim. Sumpa söylediğiniz malzemelerin dışında Sera- ehaim ya da jbl in kaliteli substratlarından kullanmanızı öneririm. Biyolojik döngüyü ne kadar iyi oturtursanız suyunuzun değerlerinin bozulması da o kadar geç olur. Bu da dip çekim aralığınızın uzaması demektir.
[/QUOTE]
Tesekkurler Zülfü Bey yorunuz için
Bu arada ilk defa sump yapacagim icin biraz kafam karışık. Bu sirasi hakkinda sumpun nasil bölünmesi hakkında halen fazla bir bilgim yok İnşallah bu sump isinin altından kalkarım
Sump konusunda sizlere ihtiyacım var (RESİMLİ)
[QUOTE=Konyali23]Dikkat edin o kedi kumu olarak satilanlarin icerigindeki degerler farkli olabiliyor. Direk saf ve dane boyutu büyük olanlardan almanizi tavsiye ederim. Diatomit in 3 farkli cesidi var. Icerigindeki silisyumdioksid oraninin %80 in üzerinde olmasi gerekli.
[/QUOTE]
[QUOTE=Konyali23]Dikkat edin o kedi kumu olarak satilanlarin icerigindeki degerler farkli olabiliyor. Direk saf ve dane boyutu büyük olanlardan almanizi tavsiye ederim. Diatomit in 3 farkli cesidi var. Icerigindeki silisyumdioksid oraninin %80 in üzerinde olmasi gerekli.
[/QUOTE]
Bende acilan konuda gördüm alan arkadas kedi kumu almis.Galiba o kedi kumlari da silisyumdioksit orani yuksek
Sump konusunda sizlere ihtiyacım var (RESİMLİ)
[QUOTE=Konyali23]Valla Sabri bey ekstra dalga motoru alip hem fazladan elektrik yakmanin , kalabalik etmenin, hemde akvaryum icinde dogalligi bozmanin geregi yok. Yinede sizin bileceginiz is, ben olsam saatte 4500-5000 litre basan bir motor alirim , kafam hic agrimaz. Diatomit le alakali bazi konular var deneyip basari elde edenler var. Ben bizzat denemedim acikcasi ama yeni kuracagim akvaryumda deneyecegim icin sizede tavsiye ettim.
[/QUOTE]
[QUOTE=Konyali23]Valla Sabri bey ekstra dalga motoru alip hem fazladan elektrik yakmanin , kalabalik etmenin, hemde akvaryum icinde dogalligi bozmanin geregi yok. Yinede sizin bileceginiz is, ben olsam saatte 4500-5000 litre basan bir motor alirim , kafam hic agrimaz. Diatomit le alakali bazi konular var deneyip basari elde edenler var. Ben bizzat denemedim acikcasi ama yeni kuracagim akvaryumda deneyecegim icin sizede tavsiye ettim.
[/QUOTE]
Haklisiniz olmusken bir kere olsun daha yuksek debili birsey aliyim bu arada diatomit kumunu da arastirdim galiba kedi kumu olarak satiliyor.Hem ucuz hemde idealgibi geldi
Sump konusunda sizlere ihtiyacım var (RESİMLİ)
[QUOTE=Konyali23]Saatte 3000 litre su bastigi yaziyor, tabi bu maksimum elde edebileceginiz verim. Genelde bu degerin %70-75 civari bir verim elde edilir. Buda demek oluyorki 2000 litre civari bir devirdayim söz konusu olacaktir. Tabi suyun yukariya 1,5 metre basilmasi gerektiginide hesaplarsak geriye 1700 litre civari bir verim kalir. Akvaryumunuz takriben 450 litre , kum , kaya vs. doluluk orani 370 litre civari olacaktir. Tabi sump tankinin icinde de 60 litre su olsa yine 450 litreye falan tekabul eder. 1700 /450=3,77 defa saatte devir yapar. Bence fena degil ama, troplarin akintiyi sevdiklerinide hesaba katarsak, bu kafa motorunun bir numara büyügü cok daha iyi olacaktir. Hayirli olsun.
Ayrica Zeolithe gerek yok. Onun yerine istege bagli diatomit yada sürekli olmamak kaydi ile aktif karbon kullanilabilinir. Geriye kalanlar fazlasi ile yeterli yani elyaf, sünger, bioball. Forumda bir arkadas diatomit satiyor lazim olursa oraya bakin derim.
[/QUOTE]karahisar03 2014-11-02 23:33:10
[QUOTE=Konyali23]Saatte 3000 litre su bastigi yaziyor, tabi bu maksimum elde edebileceginiz verim. Genelde bu degerin %70-75 civari bir verim elde edilir. Buda demek oluyorki 2000 litre civari bir devirdayim söz konusu olacaktir. Tabi suyun yukariya 1,5 metre basilmasi gerektiginide hesaplarsak geriye 1700 litre civari bir verim kalir. Akvaryumunuz takriben 450 litre , kum , kaya vs. doluluk orani 370 litre civari olacaktir. Tabi sump tankinin icinde de 60 litre su olsa yine 450 litreye falan tekabul eder. 1700 /450=3,77 defa saatte devir yapar. Bence fena degil ama, troplarin akintiyi sevdiklerinide hesaba katarsak, bu kafa motorunun bir numara büyügü cok daha iyi olacaktir. Hayirli olsun.
Ayrica Zeolithe gerek yok. Onun yerine istege bagli diatomit yada sürekli olmamak kaydi ile aktif karbon kullanilabilinir. Geriye kalanlar fazlasi ile yeterli yani elyaf, sünger, bioball. Forumda bir arkadas diatomit satiyor lazim olursa oraya bakin derim.
[/QUOTE]
Peki tesekkurler eger sorun sirkilasyon olursa bir dalga motoru veya bir ic filtre yeterli olmaz mi ? Sump konusunda da dediginiz diatomit i ilk defa duydum arastircagim
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
