ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
oguz3259
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2012 00:21
Son Ziyaret:
30 Nisan 2012 02:26
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
oğuz öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
danışman
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
oğuz öztürk
SON 10 MESAJI
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
2.Kat boyayıda attım.Forumdan okuduğum su bazlı renklendirici kullandım boya işlemi için.Ancak bu suda çözünmeyecek mi?





2.Kat boyayıda attım.Forumdan okuduğum su bazlı renklendirici kullandım boya işlemi için.Ancak bu suda çözünmeyecek mi?
Genelde arka fon boyamasında forumdaşların kullandığı ve tavsiye ettiği boya ancak kuruyunca tozumsu bir görüntüsü var.
Onur bey önerileriniz için teşekkür ederim.Dikkate alıyorum her öneriyi.
Zaten plywood akvaryumu akvaryum.com u çok fazla şekilde okuduktan sonra yapmaya başladım ki okuma süreci 1 ayı bulmuştur.
Saygılarımla
oguz3259





plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
99 cm lik üst kısım camdan sonra arka paralel ile 3 parça yada en az iki enlemesine kapatılacak.
Daha kapak yapımı var...





Evet Gökhan bey iç kısım siyah olacak,led sistemi aydınlatma düşünüyorum...Ayrıca zeminde beyaz taş kaplama ve ağırlıklı bitki akvaryumu hedefliyorum.Eğer sağlamlık testlerinden sorun çıkmazsa ilerleyen zamanlarda birde masa olabilir.
Su değişimleri için bahçe hortumu aldım bir kafa motoru ile onu kullanacağım su çekmek için.
Su vermek içinde direk kombiden ılık su...
Dış kısmındaki metal kısımlarıda sızdırmazlık testi sonrasında köpük veya başka birşeyle kapatmayı hedefliyorum.
Önce eğer çok büyük fark yoksa clear cam istiyorum.0.7 m2 kadar 19 cm bir cam kullanacağım.camdan sonra üstte 3 adet destek olacak.
Zaten basınc için bilmiyorum ne kadar işe yarar ama dediğim gibi alt uzunluk 100 cm iken üst uzunluk 99 cm Yani akvaryum baraj gibi alttan üste daralarak yükseliyor.
99 cm lik üst kısım camdan sonra arka paralel ile 3 parça yada en az iki enlemesine kapatılacak.
Fiber glass yapı gerçekten sağlam oldu.
Cam yerleştikten sonra cam ile yan duvarlar arasında 1-2 cm boşluk kalacak ben o boşluğu 19 mm kalınlığında akvaryum silikon ile kapamayı istiyorum çepecevre.
Zaten polyester ve fiber glass yüzeylerde akvaryum silikonu tahta temassız çok güçlü yapışıyor.Cam ahşap ile değilde polyester yüzey ile yapışacak.Ön yüzün arka kısımları fiber glass ve polyester kaplı.
Tabanda ki polyester 0.5-1 cm kalınlığında kurudu ve cam gibi oldu.Çok sağlam oldu bence.
Daha kapak yapımı var...





Ah şu cam meselesi!! üstüne mi? yanına mı?
En sağlamı taban camını kalın kestirip yan camları taban üzerine oturmaktır.Ağırlığın taban cama binmesi sağlamlık ve uzun ömür açısından daha sağlıklı olacaktır.
En sağlamı taban camını kalın kestirip yan camları taban üzerine oturmaktır.Ağırlığın taban cama binmesi sağlamlık ve uzun ömür açısından daha sağlıklı olacaktır.
Tüm sistemlerde mutlaka an taşıyıcı olması gerekirki bu akvaryumda ana parça taban camıdır.
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
Silikonlama ve ilk kat boyama işi bitti.Ön çerçeveler takıldı.
Silikonlama ve ilk kat boyama işi bitti.Ön çerçeveler takıldı.
Boyama işleminden sonra cam gelecek.19 mm
Taban kısmına boyadan önceki aşamada yaklaşık 0.5-1 cm kalınlığında polyester kaplandı (fiber üzerine) açıktaki vidalar silikonlandı.
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
Son mesajdan sonra akvaryumun içini (özellikle tabanı) zımparaladaım ve üzerine 3-4 kat fiber glass uygulaması yaptım.İlk defa yaptığım için bazı aksaklıklar olsada fon gibi durması için dizayn edeyim diyorum.
Birde şöyle bir uygulama yaptım.Akvaryum 80 cm ve yükseklik etkisini azaltmak adına baraj sistemi gibi piramit bir yapı denedim.Akvaryumun alt uzunluğu 100 cm iken tepede aynı uzunluk 99 cm oldu.
Fiber glass sonrası somun ve vida görüntüleri kayboldu.
Bu arada kesinlikle polyester iyi bir kaplama malzemesi diyebilrim.Ancak kırılgan.Yalnız kalın uygulanırsa saydamlığı pürüzsüz oluşu ve esnekliği artıyor.
Üst kısımdaki ön ve arka cepheyi 3 adet 45,5 cmx 8 cm lik destek ile sağlamtırırsam sorun olmaz.
Son mesajdan sonra akvaryumun içini (özellikle tabanı) zımparaladaım ve üzerine 3-4 kat fiber glass uygulaması yaptım.İlk defa yaptığım için bazı aksaklıklar olsada fon gibi durması için dizayn edeyim diyorum.
Yaklaşık 1 hafta kurumaya bıraktım.Eski ön çerçeveler içime sinmediği için söküp tekrar montajladım.
Siyah su bazlı renklendirici aldım.19 mm cam siparişi haftaya kaldı.
Camdan önce ön çerçeveyi köşebentlerle güçlendirip bir veya iki kat daha polyester uygulamayı ve kuruduktan sonrada boya ve cam montajını hedefliyorum.
Birde şöyle bir uygulama yaptım.Akvaryum 80 cm ve yükseklik etkisini azaltmak adına baraj sistemi gibi piramit bir yapı denedim.Akvaryumun alt uzunluğu 100 cm iken tepede aynı uzunluk 99 cm oldu.
Fiber glass sonrası somun ve vida görüntüleri kayboldu.
Fiber kaplamada ki dalgalanmalar da gayet doğal bir ortam sağladı aslında.
Bu arada kesinlikle polyester iyi bir kaplama malzemesi diyebilrim.Ancak kırılgan.Yalnız kalın uygulanırsa saydamlığı pürüzsüz oluşu ve esnekliği artıyor.
Epoksi kadar olmasada (ki epoksi çok pahalı) başarılı diye düşünüyorum.
3-4 kat fiber glass yaptım ama 2 kat fazlasıyla yeterliydi aslında diye düşünüyorum.
Üst kısımdaki ön ve arka cepheyi 3 adet 45,5 cmx 8 cm lik destek ile sağlamtırırsam sorun olmaz.
Sadece camı kontraya yapıştırma zorluğu problem olacak gibi...
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
Akrilikte ciddi bir esneme oluyor inceldiğinde.
Plywood ları somunlu vidalar ile sabitledim.
Akrilikte ciddi bir esneme oluyor inceldiğinde.
Kartalda bir akrilik levha üreticisine sordum 15 mm akrilik için m2 sine 69 euro 20 mm için 89 euro fiyat verdiler.
Clear camı da soracağım.
Aslında ön destekler yerine akriliği komple köşebentlerle tuttumayı düşünmüştüm.Ama güvenemedim.
Değişik uzunluk ve kalınlıklarda akrilikleri inceledim.
Cam daha bir güven veriyor.
Plywood ları somunlu vidalar ile sabitledim.
Fiber glass kaplandığında metaller kapanacak inşaallah.
3 kat uygulama ve son olarakta siyah boya düşünüyorum içerisi için.
Ön yüzün dışıda zımparalanıp boyanacak.
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
[QUOTE=ringo] Oğuz bey,










Henüz sol çıtayı takmadım.Zımpara ve boya işleri bekliyor.Dağınıklık için özür.
[QUOTE=ringo] Oğuz bey,
Yalıtım için kullanacağınız malzeme epoksi veya fiber (polyester olabilir), polyesterin uygulaması zordur, çift kompenentli olduğu için az karışım donmuyor çok karışım çabuk donuyor falan.
Epoksiyi daha rahat kullanırsınız.
Malzemeleri istanbuldaysanız perşembe pazarında bulabilirsiniz.
Alacağınız epoksi balıklarınızın sağlığı açısından solventsiz olmalı ama ben bir keresinde arayıp bulamamıştım.
Deniz tutkalı ile yalıtım yapılabilir mi bilmiyorum, o tutkal sıkışma olmadığı zaman köpürür yeterince sağlıklı bir yalıtım yapacağını düşünmüyorum adı üstünde yapıştırıcı bir malzeme.
Ayrıca 80 cm yükseklik çok fazla hem müdahalesi zor olur hem de ön camınızı en az 15 mm kullanmanızı gerektirir.
Kolay gelsin.
[/QUOTE]
İlginiz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
Epoksi pahalı bir malzeme.Zemin kaplaması yapan arkadaşım 3 euro dan alıyor kilosunu ama en az 200 kg luk varillerde ! Dolayısı ile epoksiyi eledim şimdilik.
Deniz tutkalı tahtayı zımparalayıp tinerle temizlediğinizde gayet başarılı ve köpürmeden olur deniyorsa da ben yaptığım denemede malzeme bana güven vermedi.Kaplama zayıf oluyor.Kolay yırtılıyor.
Alüminyum bant,likit kauçuk vs derken en iyi kararın fiber glass olacağını düşündüm.Malzemeleri bostancı dan temin ettim.
Bu haftalarda çok yoğun olduğumdan çalışmayı henüz resimleyemedim.Ancak ilk fırsatta resimleri eklemeyi düşünüyorum.
Bu arada dekupaj aldım.Ve ilk kez kullandığımdan mıdır nedir biraz yamuk oldu.Yamuk olan çıtaları düzeltme işi çıktı.
Ön camı 19mm veya 20 mm akrilik olarak planlıyorum.
Akrilik daha net olur o kalınlıkta aslında ama esner mi onu bilemiyorum.
Aslında bu akvaryumu konuya daha net vakıf olabilmek ve tecrübe edinmek adına yapıyorum ve bana çok şey kattığını söyleyebilirim.
Fiber glass ı henüz denemedim ama azar azar kullanmak lazım belkide 10 ar dakikalık aralarda yapmak lazım.Malzemeyi bol tuttum ne olur ne olmaz diye.
Eğer bu ahşap denemesinden memnun kalırsam daha büyük ama yüksek olmayan nasıl diyeyim tabanı geniş bir akvaryum isteğim var.
Ama sorunları zor akvaryumda kavramak istiyorum inşaallah.
Aslında şu anda yaptığım akvaryumu yatay kullanabilme alanım olsa çok güzel olurdu.
80 cm in yaklaşık 3-4 cm i zemin taşı,üstten 10 cm e yakında boş kalacak bir alan olduğunu düşünerek 60-70 cm lik yükseklik olacak.










Henüz sol çıtayı takmadım.Zımpara ve boya işleri bekliyor.Dağınıklık için özür.
Akrilik Akvaryum Yapımı (Video)
Pleksi glass akvaryumlar güzel olmakla birlikte 1-2 hafta evvel yaptığım araştırmada fiyatlar anormal geldiği için vazgeçtim.
Pleksi glass akvaryumlar güzel olmakla birlikte 1-2 hafta evvel yaptığım araştırmada fiyatlar anormal geldiği için vazgeçtim.
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
http://www.akvaryum.com/FORUM/kontrplak_akvaryum_son_video_sayfa_8_k186830.aspBu linkteki paylaşıma istinaden akrilik kaplamayı eliyorum.Gerçi yüzde yüz akrilik uygun olabilirdi ama,zemin kaplama firması sahibi ve uygulama tecrübesi olan belediyenin kaplama işlerinden ciddi şekilde anlayan bir arkadaşımın net tavsiyesi ve aynı malzemeyi yoğun olarak kullanıyor olmasına da güvenerek deniz tutkalında karar verdim. Bununla birlikte bana epoksi nın iyi bir malzeme olduğu ama deniz tutkalına oranla daha sert olduğunu deniz tutkalının su yalıtımında daha etkin ve zararsız olduğu söyledi.
Epoxy nereden bulabilirim ?
http://www.akvaryum.com/FORUM/kontrplak_akvaryum_son_video_sayfa_8_k186830.aspBu linkteki paylaşıma istinaden akrilik kaplamayı eliyorum.Gerçi yüzde yüz akrilik uygun olabilirdi ama,zemin kaplama firması sahibi ve uygulama tecrübesi olan belediyenin kaplama işlerinden ciddi şekilde anlayan bir arkadaşımın net tavsiyesi ve aynı malzemeyi yoğun olarak kullanıyor olmasına da güvenerek deniz tutkalında karar verdim. Bununla birlikte bana epoksi nın iyi bir malzeme olduğu ama deniz tutkalına oranla daha sert olduğunu deniz tutkalının su yalıtımında daha etkin ve zararsız olduğu söyledi.
Epoxy nereden bulabilirim ?
İnternette o kadar aramama rağmen satışını yapan site göremedim.
Koçtaş bauhouse tekzen vs sordum ama bulamadım.
Bilgisi olan paylaşabilirse sevinirim.
plywood akvaryum yapım 100*45*80 cm 360 lt
Ahşap ile suyun arasında ki yalıtımda 3 alternatif var.
Ahşap ile suyun arasında ki yalıtımda 3 alternatif var.
1. Epoksi ile kaplama (epoksi bulamadım büyük yapı marketlerde)
2. Deniz tutkalı ile yalıtım.(ilk başta çok cazip göründü gözüme ancak bir kat deneme amaçlı attım 3-4 saat sonra tırnağımla kazıdığımda naylon gibi koptu.Ayrıca yer yer köpürme yapıyor.Eğer sağlam olsaydı olabilirdi.Gerçi daha tam kuruma süresi 12 saat bu nedenle bekliyorum.)
3. Sıvı akrilik kullanarak kaplamak.Buda cazip.Esasen akrilik levhaların yapımında kullanılan sıvı akriliğin fırça ile uygulanması easına dayanıyor.Bununla ilgili ahşap akvaryum yapan bir arkadaşımız böyle bir henkel ürünü kullanıp bulanık su ve malzemenin suda erimesinden söz ediyorudu.Acaba o akrilik miydi bunu hatırlayamadım.)
Bakalım sonuçlara göre hareket ediyorum.Önce denemeler .
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.









