ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
frag
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
282
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Şubat 2011 02:34
Son Ziyaret:
07 Mayıs 2025 20:40
Toplam Mesaj:
480 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih KATAR
Doğum Tarihi:
16 Temmuz 1991
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fatih KATAR
SON 10 MESAJI
Leopar Vatoz ?
Leopar vatoz için bence akvaryumunuz küçük. 35-40cm ye kadar rahatlıkla çıkıyor bu canlı ve en son 160lt de dönemiyordu benim akvaryumumda ve elden çıkarmak gerçekten zor. Kimse o kadar büyük bir balığı almak istemiyor. Show tank yapılmıyorsa ben pek bu canlının beslenmesi taraftarı değilim. Cinsiyeti ve üretimiyle alakalı yukarıda doğru bilgi verilmiş. Ek olarak tecrübemi aktarmak istedim sadece.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Leopar vatoz için bence akvaryumunuz küçük. 35-40cm ye kadar rahatlıkla çıkıyor bu canlı ve en son 160lt de dönemiyordu benim akvaryumumda ve elden çıkarmak gerçekten zor. Kimse o kadar büyük bir balığı almak istemiyor. Show tank yapılmıyorsa ben pek bu canlının beslenmesi taraftarı değilim. Cinsiyeti ve üretimiyle alakalı yukarıda doğru bilgi verilmiş. Ek olarak tecrübemi aktarmak istedim sadece.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Hastalık Mı Yosunmu
[QUOTE=Mollabey]Su değişimi haftalık yüzde elli yaptım sorun devam ediyor du akvaryumcuma gittim anlattım. Kendileri jbl PhosEx diye bi sıvı verdi bunu kullan geçer dedi. Kaç lt gün de kaç kere sormayı unuttum kullanmak istemiyorum halen kullanmadım ama kullanan var mı. Ne kadar gün saat kullanacam bilen var mı. Yan etkisi olur mu. Kutu üzerinde sadece 40 lt ye 10 ml kullan yazıyor benimki 90 lt tamam ama kaç gün keç kere bi bilen varsa süper olacak.[/QUOTE]
Önce fosfat değerini ölçüp ona uygun şekilde 1 defaya mahsus kullanmak gerekiyor anladığım kadarıyla. Sürekli kullanım için değil.
https://www.jbl.de/tr/urunler/detail/3216/jbl-phosex-rapid burada ürünle alakalı kullanımı üzerine açıklama ve örnekler mevcut.
Bu ürünü değil ama yıllar önce benzer bir ürün kullandım. Canlılara bir zararı olacağını sanmıyorum.
[QUOTE=Mollabey]Su değişimi haftalık yüzde elli yaptım sorun devam ediyor du akvaryumcuma gittim anlattım. Kendileri jbl PhosEx diye bi sıvı verdi bunu kullan geçer dedi. Kaç lt gün de kaç kere sormayı unuttum kullanmak istemiyorum halen kullanmadım ama kullanan var mı. Ne kadar gün saat kullanacam bilen var mı. Yan etkisi olur mu. Kutu üzerinde sadece 40 lt ye 10 ml kullan yazıyor benimki 90 lt tamam ama kaç gün keç kere bi bilen varsa süper olacak.[/QUOTE]
Önce fosfat değerini ölçüp ona uygun şekilde 1 defaya mahsus kullanmak gerekiyor anladığım kadarıyla. Sürekli kullanım için değil.
https://www.jbl.de/tr/urunler/detail/3216/jbl-phosex-rapid burada ürünle alakalı kullanımı üzerine açıklama ve örnekler mevcut.
Bu ürünü değil ama yıllar önce benzer bir ürün kullandım. Canlılara bir zararı olacağını sanmıyorum.
Lepistes Ölümleri Hakkında
[QUOTE=yldrm9490]
akvaryum 5 aylık. su değişimi hiç yapmadım. haftalık sadece 20 lt dinlenmiş su aktarıp dip çekimi yapıyorum okadar. dış filtre 3 aydır temizlenmedi. iç filtre hep sabit günde yarım saat çalıştırıyorum dış filtreyle birlikte hareket olsun suda diye. plastik bitki almıştım yaprak uçları biraz sert ve sivri. balıkların ona takılma ihtimali olabilirmi acaba?[/QUOTE]
Plastik bitki pek tavsiye edilmez çünkü piyasada çok kalitesiz ve salınım yapanları var tabi kaliteli ömürlü olanları da var. Bir süre kullanım dışı bırakıp denemek lazım.
Balığınız öldüğü zaman 24 saatte tüketmiyorsa vatoz çıkarmanızı tavsiye ederim. Suyu zehirleme ihtimali var.
Yemlemeyi biraz azaltın, sık sık çok az verin yere yem düşmesin. Bunlar çözüm olmazsa kullandığınız yemleri değiştirmenizi tavsiye ederim.
[QUOTE=yldrm9490]
akvaryum 5 aylık. su değişimi hiç yapmadım. haftalık sadece 20 lt dinlenmiş su aktarıp dip çekimi yapıyorum okadar. dış filtre 3 aydır temizlenmedi. iç filtre hep sabit günde yarım saat çalıştırıyorum dış filtreyle birlikte hareket olsun suda diye. plastik bitki almıştım yaprak uçları biraz sert ve sivri. balıkların ona takılma ihtimali olabilirmi acaba?[/QUOTE]
Plastik bitki pek tavsiye edilmez çünkü piyasada çok kalitesiz ve salınım yapanları var tabi kaliteli ömürlü olanları da var. Bir süre kullanım dışı bırakıp denemek lazım.
Balığınız öldüğü zaman 24 saatte tüketmiyorsa vatoz çıkarmanızı tavsiye ederim. Suyu zehirleme ihtimali var.
Yemlemeyi biraz azaltın, sık sık çok az verin yere yem düşmesin. Bunlar çözüm olmazsa kullandığınız yemleri değiştirmenizi tavsiye ederim.
Lepistes Ölümleri Hakkında
Fotoğraf eklerseniz daha kolay yardımcı olur forumda ki arkadaşlarımız. Ek olarak suyun kokması normal değil. Fazla yemeleme ya da bozuk yemden kaynaklanabilir.
Fotoğraf eklerseniz daha kolay yardımcı olur forumda ki arkadaşlarımız. Ek olarak suyun kokması normal değil. Fazla yemeleme ya da bozuk yemden kaynaklanabilir.
Bu Diyet Melek İçin Uygunmu ?
Balance yemleri hakkında bilgim yok ve denemediğim için kesin bir şey diyemem ama kalanlar uygundur.
Ek olarak tubifex ve tetra delica serisinin yemlerini de tavsiye ederim.
Tablet yem olarak O'nip kullanıyorum onu da tavsiye ederim.
Diyete gelince 1. günün tüm öğünleri protein 2. günün son öğünü bitkisel besliyorum. Dönem dönem tetra algae energy/pro, tetramin, sera flora kullandım hepsi de yeterli verimi verdi. Sadece tetra pro dışkı rengini değiştiriyor ve su da hızlı çözünüyor kirliliğe sebep olabiliyor. Tetramin ve flora daha uygun gibi.[EDIT]frag,2019-08-17 01:32:20[/EDIT]
Balance yemleri hakkında bilgim yok ve denemediğim için kesin bir şey diyemem ama kalanlar uygundur.
Ek olarak tubifex ve tetra delica serisinin yemlerini de tavsiye ederim.
Tablet yem olarak O'nip kullanıyorum onu da tavsiye ederim.
Diyete gelince 1. günün tüm öğünleri protein 2. günün son öğünü bitkisel besliyorum. Dönem dönem tetra algae energy/pro, tetramin, sera flora kullandım hepsi de yeterli verimi verdi. Sadece tetra pro dışkı rengini değiştiriyor ve su da hızlı çözünüyor kirliliğe sebep olabiliyor. Tetramin ve flora daha uygun gibi.[EDIT]frag,2019-08-17 01:32:20[/EDIT]
Vahşet
[QUOTE=Enisikizler]Sadece bir videoya bakılarak vahşet falan yazıp aşırı abarti ve acitasyon içeriyor bence yazanlar. Bu videonun sadece video çekileseye kadar yapılıp video durduktan sonra balığı kendi tankına koyulmuş olabilme durumu yok mudur?
Bu kadar cok vahşet, bunlarda canlı aman Allah ım insan değil bunlar tarzi yorumlarda bulup, videoya dislike atin diye yazacağınıza bence cevrenizde tüm petshoplari gezip, uygun koşullarda bakılmayan ve satilmayan tüm canlıların takipçisi olup, gerekli yerlere şikayetlerinizi bildirmeniz daha dürüst ve anlamlı olur. Ama bunu yapan eminin bir eldeki 5 parmağı bile geçemez..
Bir videoya dislike at ve yaşasın ben hayvanlari savunuyorum .. Reklamdan baska birşey ifade etmiyor bende ..[/QUOTE]
Hobi hakkında bilgisi olmayan yaklaşık 7milyar insan vardır. Ondan sonra bunları izleyenler bardakta betta bakıyor. 8m izlenen videosu var. Sizce 8milyon kişiden kaçı kaç canlıyı heba etmiştir?
Sizi eleştirmek için yazmıyorum, bir de böyle bir bakış açısı var onu göstermek istedim.
Üzücü...
[QUOTE=Enisikizler]Sadece bir videoya bakılarak vahşet falan yazıp aşırı abarti ve acitasyon içeriyor bence yazanlar. Bu videonun sadece video çekileseye kadar yapılıp video durduktan sonra balığı kendi tankına koyulmuş olabilme durumu yok mudur?
Bu kadar cok vahşet, bunlarda canlı aman Allah ım insan değil bunlar tarzi yorumlarda bulup, videoya dislike atin diye yazacağınıza bence cevrenizde tüm petshoplari gezip, uygun koşullarda bakılmayan ve satilmayan tüm canlıların takipçisi olup, gerekli yerlere şikayetlerinizi bildirmeniz daha dürüst ve anlamlı olur. Ama bunu yapan eminin bir eldeki 5 parmağı bile geçemez..
Bir videoya dislike at ve yaşasın ben hayvanlari savunuyorum .. Reklamdan baska birşey ifade etmiyor bende ..[/QUOTE]
Hobi hakkında bilgisi olmayan yaklaşık 7milyar insan vardır. Ondan sonra bunları izleyenler bardakta betta bakıyor. 8m izlenen videosu var. Sizce 8milyon kişiden kaçı kaç canlıyı heba etmiştir?
Sizi eleştirmek için yazmıyorum, bir de böyle bir bakış açısı var onu göstermek istedim.
Üzücü...
Filtre Sorunu
Emin bey su emiş borusunun yaklaşık 1/3 ü su içinde öncelikle akvaryumunuzun suyunu tamamen doldurun. Bu çekişte yardımcı olacaktır.
Ek olarak elyaf kullanıyorsanız ve uzun süredir değişme/temizleme yapmadıysanız onlarda tıkanma yapabiliyor. Borular kolay kolay tıkanmaz,pislik tutsa da su akışı süreklilik arz ettiği için bu kadar azalma olmaz.
Son olarak da aklıma gelen dış filtrenin altına yükseklik koyarsanız debi artışı görebilirsiniz.
Emin bey su emiş borusunun yaklaşık 1/3 ü su içinde öncelikle akvaryumunuzun suyunu tamamen doldurun. Bu çekişte yardımcı olacaktır.
Ek olarak elyaf kullanıyorsanız ve uzun süredir değişme/temizleme yapmadıysanız onlarda tıkanma yapabiliyor. Borular kolay kolay tıkanmaz,pislik tutsa da su akışı süreklilik arz ettiği için bu kadar azalma olmaz.
Son olarak da aklıma gelen dış filtrenin altına yükseklik koyarsanız debi artışı görebilirsiniz.
Akvaryum Temizliği
Bende de aynı durum var temizliyorum 3 gün sonra yeniden yayılıyor. Vatoz falan fayda etmiyor. Ben kaba temizliği için biyolojik filtre süngeri kullanıyorum köşeler içinde 3-4 liralık ucuz diş fırçalarından aldım onu kullanıyorum.
Bende de aynı durum var temizliyorum 3 gün sonra yeniden yayılıyor. Vatoz falan fayda etmiyor. Ben kaba temizliği için biyolojik filtre süngeri kullanıyorum köşeler içinde 3-4 liralık ucuz diş fırçalarından aldım onu kullanıyorum.
Lepistes Üretimi
[QUOTE=Ulvikerem]
Bahsettiğiniz her türlü şeyler var ama artemia lazım mı[/QUOTE]
Artemia %100 şart değil ama artemia yiyen yavru yemeyene oranla gelişimde ciddi fark atıyor. Üşenmeyecekseniz her sabah ilk öğüne artemia tavsiye ederim. Düzenek sistem için internette çok fazla video var izleyip size uygun olanı tercih edebilirsiniz. Ben günlük 1 öğün melek yavrularını yetiştirirken kullanıyorum. Rotifish sep art 13gr artemia ortalama 1 ay gidiyordu tabi ben 300+ yavru için söylüyorum. Size günlük bile çıkarsanız en az 2 ay gider.Günlük uğraşamam derseniz hafta 1-2 gün vermeye çalışın derim.
[QUOTE=Ulvikerem]
Bahsettiğiniz her türlü şeyler var ama artemia lazım mı[/QUOTE]
Artemia %100 şart değil ama artemia yiyen yavru yemeyene oranla gelişimde ciddi fark atıyor. Üşenmeyecekseniz her sabah ilk öğüne artemia tavsiye ederim. Düzenek sistem için internette çok fazla video var izleyip size uygun olanı tercih edebilirsiniz. Ben günlük 1 öğün melek yavrularını yetiştirirken kullanıyorum. Rotifish sep art 13gr artemia ortalama 1 ay gidiyordu tabi ben 300+ yavru için söylüyorum. Size günlük bile çıkarsanız en az 2 ay gider.Günlük uğraşamam derseniz hafta 1-2 gün vermeye çalışın derim.
Siz Ne Yapiyordunuz
Elbette ara veriyoruz bazen 6 ay bazen bir kaç yıl. Sonra nette ya da forumda gezinirken bir özlem geliyor hevesimiz canlanıyor yeniden dönüyoruz :) Kısacası gayet normal.
Elbette ara veriyoruz bazen 6 ay bazen bir kaç yıl. Sonra nette ya da forumda gezinirken bir özlem geliyor hevesimiz canlanıyor yeniden dönüyoruz :) Kısacası gayet normal.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
