ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
malawi izmir
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Kullanıcı Başlığı:
[C]2,1,95451[/C] [C]2,2,95451[/C]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
66
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Temmuz 2010 01:12
Son Ziyaret:
21 Kasım 2022 12:54
Toplam Mesaj:
1140 [0.20 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Malawi İzmir Akvaryum toptan&perakende 600 akvaryum kapasitesi ile hizmetinizdedir.
SON 10 MESAJI
İzmir Bu Hobinin Kurak Topraklarıdır!
[QUOTE=Enisikizler]
Yazımın amaci işyerinizi kötülemek değildi. Yani üzerinden biraz zaman geciyor işyerinizde nahoş bir durum yaşamiştim doğal olarak bole olaylar biz müsterilerin ayaklarini tamamen kesen durumlar.. ordaki yasanmiş durumu da forum ortamlarindaki şikayet konularina bile yazma gereksinimi duymamiştim. burdaki sizi örnek vermemdeki konu, izmirdeki lider akvaryumculardan oluşunuz :) bir sohbet muhabbette bunu nerden bulabilirim tarzi konularda genelde firmanız tarif ediliyor. E benimde ayağımı kesme durumu oldugundan ötürü doğal olarak başka yerlere yöneliyorum. Oralarda da her zaman istediklerimiz bulunmuyor. Esas amacım bu firmaniz değil İzmir in akvaryum hobisindeki kısır dongusu.. istediğiniz ürün ve ya canlıyı bir kaç yerde bulamiyorsaniz izmir in hiçbir yerinde bulamıyorsunuz :) alternatifler cok az aslında yazımın amacı bu.. herhangi bir firma üzerinden tartişma konusu acmak değildi yanlış anlaşilmak istemem[/QUOTE]
Mesajınız için öncelikle teşekkür ederiz. Yaşadığınız soruna çözüm üretmek için elimizden gelen desteği sağlamaya hazırız. Uygun olduğunuzda mağazamıza çayımızı-kahvemizi içmeye bekler, keyifli hobiler dileriz.
[QUOTE=Enisikizler]
Yazımın amaci işyerinizi kötülemek değildi. Yani üzerinden biraz zaman geciyor işyerinizde nahoş bir durum yaşamiştim doğal olarak bole olaylar biz müsterilerin ayaklarini tamamen kesen durumlar.. ordaki yasanmiş durumu da forum ortamlarindaki şikayet konularina bile yazma gereksinimi duymamiştim. burdaki sizi örnek vermemdeki konu, izmirdeki lider akvaryumculardan oluşunuz :) bir sohbet muhabbette bunu nerden bulabilirim tarzi konularda genelde firmanız tarif ediliyor. E benimde ayağımı kesme durumu oldugundan ötürü doğal olarak başka yerlere yöneliyorum. Oralarda da her zaman istediklerimiz bulunmuyor. Esas amacım bu firmaniz değil İzmir in akvaryum hobisindeki kısır dongusu.. istediğiniz ürün ve ya canlıyı bir kaç yerde bulamiyorsaniz izmir in hiçbir yerinde bulamıyorsunuz :) alternatifler cok az aslında yazımın amacı bu.. herhangi bir firma üzerinden tartişma konusu acmak değildi yanlış anlaşilmak istemem[/QUOTE]
Mesajınız için öncelikle teşekkür ederiz. Yaşadığınız soruna çözüm üretmek için elimizden gelen desteği sağlamaya hazırız. Uygun olduğunuzda mağazamıza çayımızı-kahvemizi içmeye bekler, keyifli hobiler dileriz.
İzmir Bu Hobinin Kurak Topraklarıdır!
[QUOTE=Enisikizler]Şu akvaryum hobisinde izmir resmen çöldür, çöptür. Petshoplar sadece malzeme ve mama üzerine olmus. Akvaryum hobisi dediğimiz olay malawii gibi müsterisine asla önem vermeyen bir ticarethanenin eline kalmiş.. bir kaç tane iyi akvaryumcular haricinde gerisi malzemeci mamaci .. forumdaki hobici ilanlarinda bile izmirden bir ürününü, canlısını satan, ücretsiz veren bir ilan bile yok ..
Gercekten izmir bu konuda cok kısır. İZmirli ve izmirde yasayan bir hobici olarak bu durum beni cok düsündürüp üzüyor. Yaklasık 4 milyonluk sehirde bole düsük ilgi beni çok şaşirtiyor..[/QUOTE]
Enis Bey merhaba, Malawi İzmir ile alakalı yaşamış olduğunuz nahoş durum nedir bilmek isteriz. Bizler, sizler gibi akvaristlere düzgün hizmet verme gayesindeyiz. Kontrolümüz dışında personelimizden kaynaklı durumlar ne yazık ki bazen yaşanabiliyor. Fakat, bu gibi durumlarda da her zaman çözüm gayretinde olduk. Yaşadığınız durumu bizlere iletmenizi rica ederiz. Firma karalamadan uzak, karşılıklı iyi niyetler dahilinde, soruna çözüm üretmekten memnuniyet duyacağız. Kurucumuz Birand KUVAN (0 506 314 00 54 ), Mağaza Müdürümüz Burak Belcik ( 0 546 891 75 56 ) ve birandkuvan@gmail.com bizlere her daim ulaşabilirsiniz.
[QUOTE=Enisikizler]Şu akvaryum hobisinde izmir resmen çöldür, çöptür. Petshoplar sadece malzeme ve mama üzerine olmus. Akvaryum hobisi dediğimiz olay malawii gibi müsterisine asla önem vermeyen bir ticarethanenin eline kalmiş.. bir kaç tane iyi akvaryumcular haricinde gerisi malzemeci mamaci .. forumdaki hobici ilanlarinda bile izmirden bir ürününü, canlısını satan, ücretsiz veren bir ilan bile yok ..
Gercekten izmir bu konuda cok kısır. İZmirli ve izmirde yasayan bir hobici olarak bu durum beni cok düsündürüp üzüyor. Yaklasık 4 milyonluk sehirde bole düsük ilgi beni çok şaşirtiyor..[/QUOTE]
Enis Bey merhaba, Malawi İzmir ile alakalı yaşamış olduğunuz nahoş durum nedir bilmek isteriz. Bizler, sizler gibi akvaristlere düzgün hizmet verme gayesindeyiz. Kontrolümüz dışında personelimizden kaynaklı durumlar ne yazık ki bazen yaşanabiliyor. Fakat, bu gibi durumlarda da her zaman çözüm gayretinde olduk. Yaşadığınız durumu bizlere iletmenizi rica ederiz. Firma karalamadan uzak, karşılıklı iyi niyetler dahilinde, soruna çözüm üretmekten memnuniyet duyacağız. Kurucumuz Birand KUVAN (0 506 314 00 54 ), Mağaza Müdürümüz Burak Belcik ( 0 546 891 75 56 ) ve birandkuvan@gmail.com bizlere her daim ulaşabilirsiniz.
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=XxxGokhan]
Kısacası o fark 150 tl değildir hocam benim anlatmak istediğim bu o gün 200 tl ise bu gün taş çatlasın 250 tl dir 20 günde 150 tl kur farkı olmaz pahalı satıyorsunuz özeti bu anlaşılmayan birşey kaldımı [:?] Keza ekte yer alan temmuz ayına ilişkin satış fiyatımız ile karşılaştırdığınızda farkı anlayacaksınız. siz söylüyorsunuz bak benim aldığım tarih daha yeni ama daha ucuz kendiniz söylüyorsunuz kimseyi ilgilendirmez belki ama pahalı başka söyleniş biçimi varmı bunun pahalı [:kotu:][/QUOTE]
Merhabalar Gökhan Bey,
Bir kez daha yinelemek gerekirse ki yorulduk. Söz konusu ürün (2,67lt Karbondioksit tüpü) sizin satın aldığınızda tarihte bizim mağaza ve web site satış fiyatımız faturada da görüldüğü üzere 265tl’idi. Bu fiyatlar 5 Eylül tarihine kadar geçerli idi. Ayrıca şu an zamlı hali bile 175tl olan regülatör için, emin olmadan 300 TL’ye sattığımızı ifade ederek ithamlarda bulundunuz. Ürün hiçbir zaman 300 TL veya civarı bir fiyata ulaşmamıştır. Sizin ısrarla bahsettiğiniz ürün “Regülatör Set” fiyatıdır.
Satış fiyatı döviz kuruna bağlı olan ürünler son bir ayda %37 ile %50 oranında üst üste zamlandığının farkında değilsiniz. Kaldı ki biz, 5 Eylül tarihine kadar zammı uygulamama konusunda direndik. Buna rağmen sizden dövizdeki dalgalanmayı fırsata çevirdiğimiz şeklinde itam aldık. Zam oranı değil bir ay, bir günde dahi gelebilmektedir.
Tartışmaya nokta koymak istiyoruz. Bizi anlayan hobici ve akvaristlere teşekkürlerimizi sunuyor, anlamamakta direnenlere ise; daha fazla diyecek bir sözümüz yoktur. Bu tartışma bizim için bitmiştir.
Regülatör: [URL]https://www.malawiizmir.com/urun/yildiz-co2-basinc-dusurucu-regulator[/URL]
Karbondioksit Tüpü (2,67 LT) : [URL]https://www.malawiizmir.com/Karbondioksit-Tupu-267-LT,PR-24349.html[/URL]
[EDIT]malawi izmir,2018-09-07 19:12:33[/EDIT]
[QUOTE=XxxGokhan]
Kısacası o fark 150 tl değildir hocam benim anlatmak istediğim bu o gün 200 tl ise bu gün taş çatlasın 250 tl dir 20 günde 150 tl kur farkı olmaz pahalı satıyorsunuz özeti bu anlaşılmayan birşey kaldımı [:?] Keza ekte yer alan temmuz ayına ilişkin satış fiyatımız ile karşılaştırdığınızda farkı anlayacaksınız. siz söylüyorsunuz bak benim aldığım tarih daha yeni ama daha ucuz kendiniz söylüyorsunuz kimseyi ilgilendirmez belki ama pahalı başka söyleniş biçimi varmı bunun pahalı [:kotu:][/QUOTE]
Merhabalar Gökhan Bey,
Bir kez daha yinelemek gerekirse ki yorulduk. Söz konusu ürün (2,67lt Karbondioksit tüpü) sizin satın aldığınızda tarihte bizim mağaza ve web site satış fiyatımız faturada da görüldüğü üzere 265tl’idi. Bu fiyatlar 5 Eylül tarihine kadar geçerli idi. Ayrıca şu an zamlı hali bile 175tl olan regülatör için, emin olmadan 300 TL’ye sattığımızı ifade ederek ithamlarda bulundunuz. Ürün hiçbir zaman 300 TL veya civarı bir fiyata ulaşmamıştır. Sizin ısrarla bahsettiğiniz ürün “Regülatör Set” fiyatıdır.
Satış fiyatı döviz kuruna bağlı olan ürünler son bir ayda %37 ile %50 oranında üst üste zamlandığının farkında değilsiniz. Kaldı ki biz, 5 Eylül tarihine kadar zammı uygulamama konusunda direndik. Buna rağmen sizden dövizdeki dalgalanmayı fırsata çevirdiğimiz şeklinde itam aldık. Zam oranı değil bir ay, bir günde dahi gelebilmektedir.
Tartışmaya nokta koymak istiyoruz. Bizi anlayan hobici ve akvaristlere teşekkürlerimizi sunuyor, anlamamakta direnenlere ise; daha fazla diyecek bir sözümüz yoktur. Bu tartışma bizim için bitmiştir.
Regülatör: [URL]https://www.malawiizmir.com/urun/yildiz-co2-basinc-dusurucu-regulator[/URL]
Karbondioksit Tüpü (2,67 LT) : [URL]https://www.malawiizmir.com/Karbondioksit-Tupu-267-LT,PR-24349.html[/URL]
[EDIT]malawi izmir,2018-09-07 19:12:33[/EDIT]
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=XxxGokhan]
Aynı şeyi bende söyledim kimsenin yazdığı fiyat kimseyi ilgilendirmez isterse 1000 yazar kimse almak zorunda değil ama ben bu tüpü fabrikasından 200tl ye aldığımdan bahsettiğim halde yok yapamazsın yok alamazsın varsa ben senden 10 tane alıyım ara firmayı al belki sendeki kalitelidir belki bendeki bks kalitelidir kim bilir herkezin kendi parası kendi tercihi ama inkar etmek yalancı çıkartmaya çalışmak yanlış bence yaptığım birşeyi neden inkar ediyor anlamadım öyle oluncada koydum faturasını isteyen istediği yerden alır ki ben kendilerinden alışveriş yapmadım bile sorun yaşadığım bir mağazada değil ucuza aldım fiyatını belirttim hepsi bu inkar etmenin ne alemi var kimseye çok şükür yalan borcumuz yok fatura orda yorumları okuyan arkadaşlar onlar hakındada benim hakkımdada bir nebze fikir sahibi olmuşlardır kimsenin işine karışamayız ama izlenen politika problemli müşterinin biri yazar biri siler bunlar bitmez herkez kötü yazacak değil sen dürüstsen illaki iyi yorumlar olacaktır müşteriye haklısın dersin bize maliyeti şu kadar dersin konu kapanır ama müşteriyi yalanlamakla olmaz bence burası hatalı [:O][/QUOTE]
Gökhan Bey merhaba, önceki postumuzda yazdıklarımızın yanlış anlaşıldığını düşünerekten yine bir açıklama yapma gereği duyduk. Kesinlikle size, 2,67 lt’lik tüpü 200 TL’ye satın almadığınızı ima etmedik. Kesinlikle, sizi yalancı çıkarma yahut inkar etme niyetimiz olmadı. ‘Fırsatçı ve krizi fırsata çevirmek’ gibi kullandığınız ifadeleri açıkçası büyük şaşkınlık içerisinde okuduk. İşini doğru düzgün yapan bir firmayı, bu denli karalama gayreti göstermenizi anlayamadık. Sizinle kişisel olarak hiçbir sorunumuz yoktur.
Sizin ısrarla arayarak fiyat almamızı istediğiniz BKS firması, bizim zaten düzenli olarak fiyat anlamında iletişimde olduğumuz bir firmadır. Arayın sorun gibi ifadeler nedir bunu anlayamıyoruz. Bu nedenledir ki ifade ettiklerimizin doğruluğundan eminiz. Postumuzda belirtmeye, ifade etmeye çalıştığımız nokta, söz konusu ürünün, sizin foruma 6 Eylül 2018 tarihli saat 00:32’de bıraktığınız an o rakamlara satın almayacağınızdır.
Özetle biz halen, postu açtığınız tarihten itibaren, bahsi geçen fiyattan 2,67 lt’lik krom vanalı tüpü kurlara bağlı olarak, alamayacağınızı söylemekteyiz. Bunu anlamama sebebinizi anlamıyoruz. Biz herhangi bir yanlış yaptığımız takdirde, içtenlikle özür dilemesini bilen bir firmayız. Fakat, bu konuda anlamak istemediğiniz noktalar var. Keza ekte yer alan temmuz ayına ilişkin satış fiyatımız ile karşılaştırdığınızda farkı anlayacaksınız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95451/070920181642251.jpg[/IMG]
[QUOTE=XxxGokhan]
Aynı şeyi bende söyledim kimsenin yazdığı fiyat kimseyi ilgilendirmez isterse 1000 yazar kimse almak zorunda değil ama ben bu tüpü fabrikasından 200tl ye aldığımdan bahsettiğim halde yok yapamazsın yok alamazsın varsa ben senden 10 tane alıyım ara firmayı al belki sendeki kalitelidir belki bendeki bks kalitelidir kim bilir herkezin kendi parası kendi tercihi ama inkar etmek yalancı çıkartmaya çalışmak yanlış bence yaptığım birşeyi neden inkar ediyor anlamadım öyle oluncada koydum faturasını isteyen istediği yerden alır ki ben kendilerinden alışveriş yapmadım bile sorun yaşadığım bir mağazada değil ucuza aldım fiyatını belirttim hepsi bu inkar etmenin ne alemi var kimseye çok şükür yalan borcumuz yok fatura orda yorumları okuyan arkadaşlar onlar hakındada benim hakkımdada bir nebze fikir sahibi olmuşlardır kimsenin işine karışamayız ama izlenen politika problemli müşterinin biri yazar biri siler bunlar bitmez herkez kötü yazacak değil sen dürüstsen illaki iyi yorumlar olacaktır müşteriye haklısın dersin bize maliyeti şu kadar dersin konu kapanır ama müşteriyi yalanlamakla olmaz bence burası hatalı [:O][/QUOTE]
Gökhan Bey merhaba, önceki postumuzda yazdıklarımızın yanlış anlaşıldığını düşünerekten yine bir açıklama yapma gereği duyduk. Kesinlikle size, 2,67 lt’lik tüpü 200 TL’ye satın almadığınızı ima etmedik. Kesinlikle, sizi yalancı çıkarma yahut inkar etme niyetimiz olmadı. ‘Fırsatçı ve krizi fırsata çevirmek’ gibi kullandığınız ifadeleri açıkçası büyük şaşkınlık içerisinde okuduk. İşini doğru düzgün yapan bir firmayı, bu denli karalama gayreti göstermenizi anlayamadık. Sizinle kişisel olarak hiçbir sorunumuz yoktur.
Sizin ısrarla arayarak fiyat almamızı istediğiniz BKS firması, bizim zaten düzenli olarak fiyat anlamında iletişimde olduğumuz bir firmadır. Arayın sorun gibi ifadeler nedir bunu anlayamıyoruz. Bu nedenledir ki ifade ettiklerimizin doğruluğundan eminiz. Postumuzda belirtmeye, ifade etmeye çalıştığımız nokta, söz konusu ürünün, sizin foruma 6 Eylül 2018 tarihli saat 00:32’de bıraktığınız an o rakamlara satın almayacağınızdır.
Özetle biz halen, postu açtığınız tarihten itibaren, bahsi geçen fiyattan 2,67 lt’lik krom vanalı tüpü kurlara bağlı olarak, alamayacağınızı söylemekteyiz. Bunu anlamama sebebinizi anlamıyoruz. Biz herhangi bir yanlış yaptığımız takdirde, içtenlikle özür dilemesini bilen bir firmayız. Fakat, bu konuda anlamak istemediğiniz noktalar var. Keza ekte yer alan temmuz ayına ilişkin satış fiyatımız ile karşılaştırdığınızda farkı anlayacaksınız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95451/070920181642251.jpg[/IMG]
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=XxxGokhan]
Benim yalanla dolanla işim olmaz ayrıca ben sitede gördüğüm uçuk fiyatlardan bahsettim karalamaylada ilgisi yok 10 tane tüpü benden almanızada gerek yok arayın bks firmasını sorun numarayı işaretledim buda faturası hemde krom vanalı [^_^] ayrıca sattığınız tüp hala 410 tl tam revize olmamış bunun üzerine artık bizim tüplerimiz uzaydan geldi demezsiniz umarım hayırlı işler [8)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195482/060920181836441.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195482/060920181840261.jpg[/IMG] [/QUOTE]
Gökhan Bey, bahsi geçen ürüne ait linki https://www.malawiizmir.com/urun/yildiz-co2-basinc-dusurucu-regulator bu olmalı. Sizin bahsettiğiniz 2,67 lt tüpün linki de budur ve hepsi revize olmuştur. https://www.malawiizmir.com/Karbondioksit-Tupu-267-LT,PR-24349.html
Bahsettiğiniz fiyatlara bir itirazımız olmadı. Sadece o fiyattan bizde alırız diye ifade ettik ve hala arkasındayız. Ticari işletmeler, sattıkları ürünleri, o gün alabildikleri şekilde yayınlamazlar ise; yerine koyamayacakları için zarar ederler. Biz halen şunu diyoruz; konuyu yazdığınız tarih itibariyle, bize tüpü bahsettiğiniz fiyattan alamazsınız. Çünkü, kurlar çok oynuyor. Siz, filanca tarihte aldığınız ürünün faturasını koyarak, bir ispat sezisi verme gayretindesiniz.Gayretiniz aynı fiyatı yazıyı yazdığınız gün de koyabilmek olmalıydı. Doğru olan budur çünkü. Biz de diyoruz ki; bugünlerde içinde bulunduğumuz değişken kur sürecinde, bahsettiğiziniz fiyattan buyrunuz bu ürünü alınız. Biz firma olduğumuz halde, açıklacıyı şekilde konuştukça, siz anlamadığımız derecede karalama ve tuhaf bir yarış gayretindesiniz.
[QUOTE=XxxGokhan]
Benim yalanla dolanla işim olmaz ayrıca ben sitede gördüğüm uçuk fiyatlardan bahsettim karalamaylada ilgisi yok 10 tane tüpü benden almanızada gerek yok arayın bks firmasını sorun numarayı işaretledim buda faturası hemde krom vanalı [^_^] ayrıca sattığınız tüp hala 410 tl tam revize olmamış bunun üzerine artık bizim tüplerimiz uzaydan geldi demezsiniz umarım hayırlı işler [8)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195482/060920181836441.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195482/060920181840261.jpg[/IMG] [/QUOTE]
Gökhan Bey, bahsi geçen ürüne ait linki https://www.malawiizmir.com/urun/yildiz-co2-basinc-dusurucu-regulator bu olmalı. Sizin bahsettiğiniz 2,67 lt tüpün linki de budur ve hepsi revize olmuştur. https://www.malawiizmir.com/Karbondioksit-Tupu-267-LT,PR-24349.html
Bahsettiğiniz fiyatlara bir itirazımız olmadı. Sadece o fiyattan bizde alırız diye ifade ettik ve hala arkasındayız. Ticari işletmeler, sattıkları ürünleri, o gün alabildikleri şekilde yayınlamazlar ise; yerine koyamayacakları için zarar ederler. Biz halen şunu diyoruz; konuyu yazdığınız tarih itibariyle, bize tüpü bahsettiğiniz fiyattan alamazsınız. Çünkü, kurlar çok oynuyor. Siz, filanca tarihte aldığınız ürünün faturasını koyarak, bir ispat sezisi verme gayretindesiniz.Gayretiniz aynı fiyatı yazıyı yazdığınız gün de koyabilmek olmalıydı. Doğru olan budur çünkü. Biz de diyoruz ki; bugünlerde içinde bulunduğumuz değişken kur sürecinde, bahsettiğiziniz fiyattan buyrunuz bu ürünü alınız. Biz firma olduğumuz halde, açıklacıyı şekilde konuştukça, siz anlamadığımız derecede karalama ve tuhaf bir yarış gayretindesiniz.
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=fatihht]Kendilerini arayıp 50 cm lik bir akvaryumum oduğunu ve bu yüzden 1 cift apistogramma borelli istediğimi söyledim fakat kendileri 1 çift gönderemeyecektlerini toplu alım yaparsam göndereceklerini söylediler.bence bu hobicinin halinden anlamak değil[/QUOTE]
Fatih Bey, balık bölümünde çalışan arkadaşlarımız sizin talebinizi anımsayamadı, mağaza anlayışımız gereği böyle bir durumun yaşanması söz konusu dahi olamaz ancak söz konusu olay yaşandıysa bile özür dileriz. Herhangi bir talebiniz durumunda [B]Mağaza müdürü Alpin GÖKOĞLU 0 501 911 89 89 [/B] ve [B]Mağaza sahibi Birand KUVAN 0506 314 00 54 [/B] telefon numaralarından iletişime geçebilirsiniz.
[QUOTE=XxxGokhan]18.08.2018 tarihinde 2.67 litre co2 tüpü bks fabrikasından 200tl ye dolu olarak aldım adam aynı tüpe 410 tl yazmış ayrıca yıldız regülatörü 140 tl ye aldım onada 300tl yazmış hadi 100 tlde selenoid olsa 240tl yine 60 lira fark var tüpteki 210 tl lik farkı saymıyorum bile zorla satmıyorlar ancak fiyat uygun diyen arkadaşlar için yazdım bu hobicinin hangi halinden anlamak acaba [:?] bukadar uçurum olmaz mağazada işten anlayan yaşı büyük bir müdür olmalı bence (esnaflık yapmış) patronun çocuğuyla olmaz o iş [8)] [:)))]
bir yönetici kaliteden bahsetmiş tüptemi farklı kalite acaba [:?] l [URL]https://www.malawiizmir.com/urun/co2-regulator-set[/URL] [URL]https://www.malawiizmir.com/Karbondioksit-Tupu-267-LT,PR-24349.html[/URL] bence böyle hobici desteklenmez harçlığını kısıp hobiye harcayan arkadaşlarımız var herkez düşündüğünüz kadar zengin değil yada kendimden örnek veriyim ben değilim [^_^][/QUOTE]
Gökhan Bey, kısmen haklısınız [U]tek tüp[/U] fiyatımızda web sitemizde ufak bir yanlışlık olmuş revize ettik bu bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Fakat;
[B]1.Konu[/B] - [B]Bizde yıldız regülatör tek olarak hiç bir zaman 300 TL ve dolaylarında olmadı orada bir hata var (Yıldız regülatör, ince ayar vanası, ithal selenoid valf, nipel bağlantıları ve kablo prizleri dahil setimizin fiyatı 300 tl' dir doğrudur.)[/B] Bundan emin olmadan böyle platformlarda karalarcasına belirtme sebebinizi hobici zihniyetine biz ters buluyoruz.
[B]2.Konu[/B] - Bahsi geçen, faturalı BKS marka 2.67 litre co2 [U]krom vanalı[/U] (bizdeki krom vanalı) dolu dilerseniz tarafınızdan 200 TL 'den 10 adet satın alabiliriz. Bir firma olup çok fazla sayıda almamıza rağmen maliyetimiz sizin belirttiğiniz rakamın üzerinde.
Emin olmadan ön yargılar veya çeşitli faktörler ile doğru düzgün hizmet sunmaya çalışan hobinin gelişmesi ve çeşitlilik adına yatırım yapan bir mağaza nasıl bu kadar kolay, sadece fiyat baz alınarak eleştiriliyor bunu anlıyamıyoruz.
Gökhan bey her hangibir talebiniz, ihtiyacınız varsa içtenlikle size de yardımcı olabiliriz. İnanın amacımız güzel hizmet verebilmektir.
[B]Mağaza Müdürü Alpin GÖKOĞLU 0 501 911 89 89[/B] [EDIT]malawi izmir,2018-09-06 18:16:20[/EDIT]
[QUOTE=fatihht]Kendilerini arayıp 50 cm lik bir akvaryumum oduğunu ve bu yüzden 1 cift apistogramma borelli istediğimi söyledim fakat kendileri 1 çift gönderemeyecektlerini toplu alım yaparsam göndereceklerini söylediler.bence bu hobicinin halinden anlamak değil[/QUOTE]
Fatih Bey, balık bölümünde çalışan arkadaşlarımız sizin talebinizi anımsayamadı, mağaza anlayışımız gereği böyle bir durumun yaşanması söz konusu dahi olamaz ancak söz konusu olay yaşandıysa bile özür dileriz. Herhangi bir talebiniz durumunda [B]Mağaza müdürü Alpin GÖKOĞLU 0 501 911 89 89 [/B] ve [B]Mağaza sahibi Birand KUVAN 0506 314 00 54 [/B] telefon numaralarından iletişime geçebilirsiniz.
[QUOTE=XxxGokhan]18.08.2018 tarihinde 2.67 litre co2 tüpü bks fabrikasından 200tl ye dolu olarak aldım adam aynı tüpe 410 tl yazmış ayrıca yıldız regülatörü 140 tl ye aldım onada 300tl yazmış hadi 100 tlde selenoid olsa 240tl yine 60 lira fark var tüpteki 210 tl lik farkı saymıyorum bile zorla satmıyorlar ancak fiyat uygun diyen arkadaşlar için yazdım bu hobicinin hangi halinden anlamak acaba [:?] bukadar uçurum olmaz mağazada işten anlayan yaşı büyük bir müdür olmalı bence (esnaflık yapmış) patronun çocuğuyla olmaz o iş [8)] [:)))]
bir yönetici kaliteden bahsetmiş tüptemi farklı kalite acaba [:?] l [URL]https://www.malawiizmir.com/urun/co2-regulator-set[/URL] [URL]https://www.malawiizmir.com/Karbondioksit-Tupu-267-LT,PR-24349.html[/URL] bence böyle hobici desteklenmez harçlığını kısıp hobiye harcayan arkadaşlarımız var herkez düşündüğünüz kadar zengin değil yada kendimden örnek veriyim ben değilim [^_^][/QUOTE]
Gökhan Bey, kısmen haklısınız [U]tek tüp[/U] fiyatımızda web sitemizde ufak bir yanlışlık olmuş revize ettik bu bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Fakat;
[B]1.Konu[/B] - [B]Bizde yıldız regülatör tek olarak hiç bir zaman 300 TL ve dolaylarında olmadı orada bir hata var (Yıldız regülatör, ince ayar vanası, ithal selenoid valf, nipel bağlantıları ve kablo prizleri dahil setimizin fiyatı 300 tl' dir doğrudur.)[/B] Bundan emin olmadan böyle platformlarda karalarcasına belirtme sebebinizi hobici zihniyetine biz ters buluyoruz.
[B]2.Konu[/B] - Bahsi geçen, faturalı BKS marka 2.67 litre co2 [U]krom vanalı[/U] (bizdeki krom vanalı) dolu dilerseniz tarafınızdan 200 TL 'den 10 adet satın alabiliriz. Bir firma olup çok fazla sayıda almamıza rağmen maliyetimiz sizin belirttiğiniz rakamın üzerinde.
Emin olmadan ön yargılar veya çeşitli faktörler ile doğru düzgün hizmet sunmaya çalışan hobinin gelişmesi ve çeşitlilik adına yatırım yapan bir mağaza nasıl bu kadar kolay, sadece fiyat baz alınarak eleştiriliyor bunu anlıyamıyoruz.
Gökhan bey her hangibir talebiniz, ihtiyacınız varsa içtenlikle size de yardımcı olabiliriz. İnanın amacımız güzel hizmet verebilmektir.
[B]Mağaza Müdürü Alpin GÖKOĞLU 0 501 911 89 89[/B] [EDIT]malawi izmir,2018-09-06 18:16:20[/EDIT]
Malawi İzmir Akvaryum
[B]''Konu buralara taşınınca kale alıyorsunuz '' ithamlarınıza katılmıyoruz. Çünkü daha önceki konuda problem durumlarında ulaşılabilecek numaraları açıkça sunduk.
Sizin mağazamıza geldiğiniz sırada mağaza sahibi veya yönetimden herhangi birinin bulunmadığını belirttik. (bunu istediğiniz takdirde kamera kayıtlarımızla da tarafınıza sunabiliriz)
[U]Yaşanan kontrolümüz dışındaki diyalogda sizlere hak verdiğimizi , özrümüzü ve diyalog yaşadığınız kişinin Birand bey olmadığını birdaha belirtiyorum.[/U]
Komşu işletmeden almış olduğunuz akvaryum hayırlı olsun. Keyifli hobiler dileriz...[/B]
[B]''Konu buralara taşınınca kale alıyorsunuz '' ithamlarınıza katılmıyoruz. Çünkü daha önceki konuda problem durumlarında ulaşılabilecek numaraları açıkça sunduk.
Sizin mağazamıza geldiğiniz sırada mağaza sahibi veya yönetimden herhangi birinin bulunmadığını belirttik. (bunu istediğiniz takdirde kamera kayıtlarımızla da tarafınıza sunabiliriz)
[U]Yaşanan kontrolümüz dışındaki diyalogda sizlere hak verdiğimizi , özrümüzü ve diyalog yaşadığınız kişinin Birand bey olmadığını birdaha belirtiyorum.[/U]
Komşu işletmeden almış olduğunuz akvaryum hayırlı olsun. Keyifli hobiler dileriz...[/B]
Malawi İzmir Akvaryum
[B]Müşterilerimiz tarafından mevcut duruma dair yeni bilgilendirildik.
İşini düzgün yapmaya çalışan birçok firma kurucusunun ve yönetim kadrosunun kontrolü dışında oluşan bu gibi olmaması gereken diyaloglar ne yazık ki zaman zaman yaşanmaktadır.
Bu tür yanlış anlaşılma ve benzeri durumların en aza indirilmesi için özellikle sıcak olan bu konuya dair tüm personelimize gerekli uyarının yapılacağını tüm samimiyetimle siz Anıl KER ve Osman YILMAZ beye bildirmek isterim. İşletmemizin en son isteyeceği şey memnuniyetsiz ayrılan müşterilerimizdir.
İsteğimiz dışında gelişen ve yaşamış olduğunuz problemleri mağaza kurucumuz Birand Kuvan beye her daim iletmeniz bize değer katacaktır. Yaşamış olduğunuz nahoş durum adına özür diler, yapıcı anlamda başvurmanız durumunda mağazamızın her daim çözüm ve alternatif üretme yolunda olacağını bildirmek isteriz...
Kurucumuz ve Mağaza sahibimiz Birand KUVAN beye direkt ulaşabilmeniz için 0506 314 00 54
Saygılarımla...[/B]
[B]Müşterilerimiz tarafından mevcut duruma dair yeni bilgilendirildik.
İşini düzgün yapmaya çalışan birçok firma kurucusunun ve yönetim kadrosunun kontrolü dışında oluşan bu gibi olmaması gereken diyaloglar ne yazık ki zaman zaman yaşanmaktadır.
Bu tür yanlış anlaşılma ve benzeri durumların en aza indirilmesi için özellikle sıcak olan bu konuya dair tüm personelimize gerekli uyarının yapılacağını tüm samimiyetimle siz Anıl KER ve Osman YILMAZ beye bildirmek isterim. İşletmemizin en son isteyeceği şey memnuniyetsiz ayrılan müşterilerimizdir.
İsteğimiz dışında gelişen ve yaşamış olduğunuz problemleri mağaza kurucumuz Birand Kuvan beye her daim iletmeniz bize değer katacaktır. Yaşamış olduğunuz nahoş durum adına özür diler, yapıcı anlamda başvurmanız durumunda mağazamızın her daim çözüm ve alternatif üretme yolunda olacağını bildirmek isteriz...
Kurucumuz ve Mağaza sahibimiz Birand KUVAN beye direkt ulaşabilmeniz için 0506 314 00 54
Saygılarımla...[/B]
Bir dolandırıcı da İzmir'den
[B] Özden Toparlı Bey'in hayali iftiralarının devamı sebebi ile kendisine açmış olduğumuz 2. davanın sonucunu sizlerle paylaşmak istiyorum...
Kendisi 5yıl içerisinde tekrar şuç işlemesi halinde uygulanacak 2 ayrı hapis cezasına çarptırılmıştır.
[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95451/050620161022261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95451/050620161022231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95451/050620161025161.jpg[/IMG][EDIT]malawi izmir,2016-06-05 12:27:18[/EDIT]
[B] Özden Toparlı Bey'in hayali iftiralarının devamı sebebi ile kendisine açmış olduğumuz 2. davanın sonucunu sizlerle paylaşmak istiyorum...
Kendisi 5yıl içerisinde tekrar şuç işlemesi halinde uygulanacak 2 ayrı hapis cezasına çarptırılmıştır.
[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95451/050620161022261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95451/050620161022231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95451/050620161025161.jpg[/IMG][EDIT]malawi izmir,2016-06-05 12:27:18[/EDIT]
Malawi İzmir Akvaryum
[B]Malawi İzmir Akvaryum, gerek sunum gerek ürün çeşitliliği anlamında akvaristlerin genel anlamda aradıkları, görmek istedikleri ürün gamları ve yenilikleri sunmaya gayret eder.
Ne yazık ki Profesyonel işletmecilikte dahi canlı ile uğraşılıyorsa problemler ve kaçırılan noktalar olmaktadır.
Harikayız diye övünen firma hiçbir zaman olmadık olmak da istemeyiz bu olgu bizi, yenilik ve kalite standartı anlamında geriye iter.
Furkan Bey, inanın işletmemizin en son isteyeceği şey memnuniyetsiz ayrılan müşterilerimizdir. İsteğimiz dışında gelişen ve yaşamış olduğunuz problemleri mağaza kurucumuz Birand Kuvan beye her daim iletmeniz bize değer katacaktır. Yaşamış olduğunuz nahoş durum adına özür diler, yapıcı anlamda başvurmanız durumunda mağazamızın her daim çözüm üretme yolunda olacağını bildirmek isteriz...
Birand KUVAN 0506 314 00 54[/B][EDIT]malawi izmir,2017-03-13 00:02:13[/EDIT]
[B]Malawi İzmir Akvaryum, gerek sunum gerek ürün çeşitliliği anlamında akvaristlerin genel anlamda aradıkları, görmek istedikleri ürün gamları ve yenilikleri sunmaya gayret eder.
Ne yazık ki Profesyonel işletmecilikte dahi canlı ile uğraşılıyorsa problemler ve kaçırılan noktalar olmaktadır.
Harikayız diye övünen firma hiçbir zaman olmadık olmak da istemeyiz bu olgu bizi, yenilik ve kalite standartı anlamında geriye iter.
Furkan Bey, inanın işletmemizin en son isteyeceği şey memnuniyetsiz ayrılan müşterilerimizdir. İsteğimiz dışında gelişen ve yaşamış olduğunuz problemleri mağaza kurucumuz Birand Kuvan beye her daim iletmeniz bize değer katacaktır. Yaşamış olduğunuz nahoş durum adına özür diler, yapıcı anlamda başvurmanız durumunda mağazamızın her daim çözüm üretme yolunda olacağını bildirmek isteriz...
Birand KUVAN 0506 314 00 54[/B][EDIT]malawi izmir,2017-03-13 00:02:13[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
