ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
reverse
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]6467,3[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
86
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ağustos 2009 21:05
Son Ziyaret:
14 Haziran 2026 00:54
Toplam Mesaj:
2726 [0.44 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arman Uğur
Doğum Tarihi:
01 Ekim 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Antrenör
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://i.hizliresim.com/k7agtzg.png[/img]
SON 10 MESAJI
Akvaryum Kurulum Ekim 2025 Güncel Fiyatlarıyla
Elinize sağlık çok güzel olmuş. Akvaryumu standı ile nereden temin ettiniz acaba?
Elinize sağlık çok güzel olmuş. Akvaryumu standı ile nereden temin ettiniz acaba?
0 Dan Deniz Akvaryumu
Merhabalar. Umarim başarılı bir kurulum gerceklestirirsiniz.
İlerleyen zamanlarda goreceksiniz ki (hele ki gunumuz sartlarinda) bahsettiginiz rakamlar devede kulak kalacak. Hele ki isin icine mercan girecekse toplam dusundugunuz butce ile sadece armatur isini bile cozmek mumkun degil gibi.
Ben power ledlerden kendi sectigim miktarlarda kullanarak yapilmasi uzere bir yere armatur yaptirdim. Her taraf coraline alg doldu fakat mercan konusunda pek basarili oldugu soylenemez. Belki de baska bir sebeptendir onu da bilmiyorum.
Tum bunlari yazdim fakat moral bozmak istemem.
Ancak fowlr denen tipte bir kurulum yapacaksaniz isiniz daha kolay olur.
Ama en asgari seviyede bir tuzluluk olcer, bir dalga motoru vs ihtiyacınız olacak.
Firsat buldukca konunuzu takip etmeye calisacagim. Kolay gelsin.
Merhabalar. Umarim başarılı bir kurulum gerceklestirirsiniz.
İlerleyen zamanlarda goreceksiniz ki (hele ki gunumuz sartlarinda) bahsettiginiz rakamlar devede kulak kalacak. Hele ki isin icine mercan girecekse toplam dusundugunuz butce ile sadece armatur isini bile cozmek mumkun degil gibi.
Ben power ledlerden kendi sectigim miktarlarda kullanarak yapilmasi uzere bir yere armatur yaptirdim. Her taraf coraline alg doldu fakat mercan konusunda pek basarili oldugu soylenemez. Belki de baska bir sebeptendir onu da bilmiyorum.
Tum bunlari yazdim fakat moral bozmak istemem.
Ancak fowlr denen tipte bir kurulum yapacaksaniz isiniz daha kolay olur.
Ama en asgari seviyede bir tuzluluk olcer, bir dalga motoru vs ihtiyacınız olacak.
Firsat buldukca konunuzu takip etmeye calisacagim. Kolay gelsin.
120 Litre Ember Tetra Akvaryumu
Merhaba ben de akvaryumunuzu begendim. Birkac onerim olacak kabul ederseniz.
Bence bambular fazla duzenli gozukuyor. Akvaryumlarda simetrik ve duzenli gorunen seyler dogalligi bozar. Bence onlari gelişigüzel bir sekilde belli bir bolgede toplayin. Sonra elinizdeki dev gibi kutuklerle belki de onları balta gibi bir seyle ortalarindan yararak belki 3-4, belki de daha fazla parcaya bolerek inceltip diklemesine ve birbirine yakin bir yığın olusturacak sekilde (yine gelisiguzel olmali) ekipmanlari gizleyebilirsiniz. Orta kisim bos kalacak. Oraya da artik hayal gucunuze kalmis belki diklemesine duran yigindan devrilerek onlere gelmis birkac kutuk parcasi ve birkac kaya belki de birkac anubias turu bitki ile hareketlendirebilirsiniz. Yanliz yerinizde olsam o renk kum ve mangrow kutugu ile birlikte yine ayni renk tonlarina sahip lav kayasi kullanmazdim. Farkli bir renk kaya biraz kontrast yaratip daha guzel durabilir.
Kolay gelsin.
Merhaba ben de akvaryumunuzu begendim. Birkac onerim olacak kabul ederseniz.
Bence bambular fazla duzenli gozukuyor. Akvaryumlarda simetrik ve duzenli gorunen seyler dogalligi bozar. Bence onlari gelişigüzel bir sekilde belli bir bolgede toplayin. Sonra elinizdeki dev gibi kutuklerle belki de onları balta gibi bir seyle ortalarindan yararak belki 3-4, belki de daha fazla parcaya bolerek inceltip diklemesine ve birbirine yakin bir yığın olusturacak sekilde (yine gelisiguzel olmali) ekipmanlari gizleyebilirsiniz. Orta kisim bos kalacak. Oraya da artik hayal gucunuze kalmis belki diklemesine duran yigindan devrilerek onlere gelmis birkac kutuk parcasi ve birkac kaya belki de birkac anubias turu bitki ile hareketlendirebilirsiniz. Yanliz yerinizde olsam o renk kum ve mangrow kutugu ile birlikte yine ayni renk tonlarina sahip lav kayasi kullanmazdim. Farkli bir renk kaya biraz kontrast yaratip daha guzel durabilir.
Kolay gelsin.
30cm³ Deniz
Konuyu guncellemis olayim.
Bazen 1,5 bazen de 2 haftalik aralarla eve ugrayip genel bir bakim yapip tekrar evden ayriliyorum. 5 litre kadar su degisimi, otomatik tamamlama icin ro su takviyesi ve otomatik yemleme makinesinin icindeki yemi dokup baska bir yem doldurmak gibi basit rutin bakimlar yapiyorum.
Star polip haricinde herhangi bir problem yok. Star polip her nedense biraz zayif ciliz cansiz gibi kotu bir vaziyette.
Bazi bolgeleri turunun spirorbid worm oldugu soylenen kucuk beyaz noktalara benzeyen kabuklu kurtcuklar istila etti.
Onun haricinde her sey yolunda gibi gozukuyor. Denizden topladigim 3 salyangoz dahil butun canlilar gunluk hayatlarina devam ediyorlar.
25 haziran tarihinde 2 adet palyaco aldim. Simdiye kadar onlar da sorunsuz devam ediyorlar.
2 gun once de turunun pink diamond oldugunu ogrendigim 3 kafalik bir zoa fragi aldim. Simdilik bu kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212248421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212251571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212252221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212252441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212253281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212253491.jpg[/IMG]
Konuyu guncellemis olayim.
Bazen 1,5 bazen de 2 haftalik aralarla eve ugrayip genel bir bakim yapip tekrar evden ayriliyorum. 5 litre kadar su degisimi, otomatik tamamlama icin ro su takviyesi ve otomatik yemleme makinesinin icindeki yemi dokup baska bir yem doldurmak gibi basit rutin bakimlar yapiyorum.
Star polip haricinde herhangi bir problem yok. Star polip her nedense biraz zayif ciliz cansiz gibi kotu bir vaziyette.
Bazi bolgeleri turunun spirorbid worm oldugu soylenen kucuk beyaz noktalara benzeyen kabuklu kurtcuklar istila etti.
Onun haricinde her sey yolunda gibi gozukuyor. Denizden topladigim 3 salyangoz dahil butun canlilar gunluk hayatlarina devam ediyorlar.
25 haziran tarihinde 2 adet palyaco aldim. Simdiye kadar onlar da sorunsuz devam ediyorlar.
2 gun once de turunun pink diamond oldugunu ogrendigim 3 kafalik bir zoa fragi aldim. Simdilik bu kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212248421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212251571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212252221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212252441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212253281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/230720212253491.jpg[/IMG]
Kosta Rika Nehir Tasarımı
Hastaligin teshisiyle ilgili pek fikrim yok ancak baligin yuzgecleri de deforme olmus fazlasiyla. Eger beyaz benekse sicakligi arttirip gerekli ilaclarla tedavisini yapabilirsiniz. Balik yem yiyor mu? Belki sarimsak katkili yemler biraz direncini arttirabilir.
Belki isiklari bir sureligine kapali tutmak da stres ortamini azaltabilir.
Fikir olarak yazdim sadece umarim atlatirsiniz.
Hastaligin teshisiyle ilgili pek fikrim yok ancak baligin yuzgecleri de deforme olmus fazlasiyla. Eger beyaz benekse sicakligi arttirip gerekli ilaclarla tedavisini yapabilirsiniz. Balik yem yiyor mu? Belki sarimsak katkili yemler biraz direncini arttirabilir.
Belki isiklari bir sureligine kapali tutmak da stres ortamini azaltabilir.
Fikir olarak yazdim sadece umarim atlatirsiniz.
Nedir Nasil Temizlenir
Salyangoz turleri de olabilir.
Salyangoz turleri de olabilir.
Kosta Rika Nehir Tasarımı
Merhaba, ben cok begendim. Zamanla kuru yaprak ilavesi ve kayalarin uzerinin yosunlasmasiyla daha guzel ve dogala yakin bir goruntu olusacaktir.
Merhaba, ben cok begendim. Zamanla kuru yaprak ilavesi ve kayalarin uzerinin yosunlasmasiyla daha guzel ve dogala yakin bir goruntu olusacaktir.
30cm³ Deniz
Bu sefer akvaryuma denizden topladigim 3 adet salyangozu ekledim. 1 tanesi adapte olamamis gibiydi en son. Diger ikisi yosun konusunda acayip is cikartiyorlar.
Bir de termostatli fanli bir sogutma sistemi hazirladim, kurup biraktim. Su sicakligi 28 derece oldugunda calisip, 27,5 oldugunda duracak. Yani en azindan bu sekilde calismasi icin ayarladim. Ne kadar saglikli calisacak gorecegiz.
Gecen sefer kayalarda gordugum kucuk bocekler cogalmis. Sanirim isopod denen canlilar bunlar. 1mm civari seffaf beyazimsi renkli karinca gibi hayvanlar. Oldukca hizli hareket ediyorlar.
Benim ekledigim amfipodlardan haber yok. Hic goremiyorum. Belki hayatta kalamadilar belki de cok iyi saklanip geceleri cikiyorlar bilmiyorum. Belki de isopod sandığım hayvanlar bunlarin yavrularidir. Cunku arada sirada koyu renklilerini de goruyorum.
Bir de stomatella turu oldugunu ogrendigim bir salyangoz daha var.
Simdilik bu kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211009511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211010391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211011131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211011371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211012071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211012401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211013281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211014091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211019421.jpg[/IMG]
Bu sefer akvaryuma denizden topladigim 3 adet salyangozu ekledim. 1 tanesi adapte olamamis gibiydi en son. Diger ikisi yosun konusunda acayip is cikartiyorlar.
Bir de termostatli fanli bir sogutma sistemi hazirladim, kurup biraktim. Su sicakligi 28 derece oldugunda calisip, 27,5 oldugunda duracak. Yani en azindan bu sekilde calismasi icin ayarladim. Ne kadar saglikli calisacak gorecegiz.
Gecen sefer kayalarda gordugum kucuk bocekler cogalmis. Sanirim isopod denen canlilar bunlar. 1mm civari seffaf beyazimsi renkli karinca gibi hayvanlar. Oldukca hizli hareket ediyorlar.
Benim ekledigim amfipodlardan haber yok. Hic goremiyorum. Belki hayatta kalamadilar belki de cok iyi saklanip geceleri cikiyorlar bilmiyorum. Belki de isopod sandığım hayvanlar bunlarin yavrularidir. Cunku arada sirada koyu renklilerini de goruyorum.
Bir de stomatella turu oldugunu ogrendigim bir salyangoz daha var.
Simdilik bu kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211009511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211010391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211011131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211011371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211012071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211012401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211013281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211014091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/090620211019421.jpg[/IMG]
30cm³ Deniz
Tekrar merhaba. Bu hafta eve dönmeden önce denizden canlı toplama işi başarılı olmadı. Sokağa çıkma kısıtlamasının başlamasına 30dk. gibi bir süre kala gidebildim limana. Yüzeyde biraz fazla müsilaj vardı. Pek mümkün görmedim ama yine de 5 litrelik pet şişeyi içine ekmek atıp suya saldım. 15 dakika kadar bekleyip çektim yukarı. Tabi ki içinde herhangi bir canlı yoktu. Limanda görevli bir arkadaş da şu zamanda teke biraz zor, midyelerin üreme zamanı ağızlarını açıp kapatıyorlar o yüzden üzerlerinde teke durmuyor filan gibisinden bir şeyler söyledi. Doğrudur belki de. Kendisi de kepçeyle bir denemede bulundu kepçede yosun midye ve 2 adet balık çıktı. Teke yoktu.
En kötüsü birkaç salyangoz, 1-2 de teke götürürüm demiştim ama elim boş döndüm. Bir dahaki sefer daha erken gidip biraz daha deneyeceğim.
Onun haricinde akvaryumun ön ve yan cam temizliği ve su değişimini yaptım.
Clove polipte herhangi bir değişiklik yok gibi. Tamamı açık vaziyette herhangi bir sorun görünmüyor.
Star polip biraz daha açmış, durumu iyi gibi.
Asıl değişim plate mercanda olmuş. Rengi kadifemsi bir koyu kırmızı hal almış. Hatta o doku mercanın altına doğru da kendisini sarmış bir miktar. Kenarlarında uç kısımları beyaz gibiydi, o yok olmuş. İyiye gidiyor diye yorumladım ama tecübeli arkadaşlar ne der bilmiyorum.
Amphipodlar için uzunca bir süre kayaların dehlizlerini gözlemledim. Hiç bir tane göremedim. Yalnız sanırım yaşayıp üreyebilmeyi başarmışlar. Cep telefonu flaşıyla akşam ışıklar kapandığında yaptığım incelemelerde 2 adet yaklaşık 1mm boyutlarda minyatür pod gördüm. 8-9 günde mümkün mü, yoksa başka bir şekilde akvaryuma girmiş canlılar mı bilmiyorum ama pod olduklarına eminim.
Milliput ile mercan sabitleme işini yaptım. Plate hariç diğer ikisini kayalara sabitledim. Hayvanlar biraz rahatsız oldular ama ertesi gün düzelmişlerdi.
Milliput'un herhangi bir zararı olup olmayacağını göreceğiz. Kılavuzunda su altında da kullanılabilir gibisinden bir yazı var. Ayrıca bir çok kullanım yeri arasında suyla ilgili ekipman ve eşyalar da var.
Şimdilik yazı işi bu kadar. Biraz da fotoğraf.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212311211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212311311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212311431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212311511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212311591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212312121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212312241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212312371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212312511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212313001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212313101.jpg[/IMG]
Tekrar merhaba. Bu hafta eve dönmeden önce denizden canlı toplama işi başarılı olmadı. Sokağa çıkma kısıtlamasının başlamasına 30dk. gibi bir süre kala gidebildim limana. Yüzeyde biraz fazla müsilaj vardı. Pek mümkün görmedim ama yine de 5 litrelik pet şişeyi içine ekmek atıp suya saldım. 15 dakika kadar bekleyip çektim yukarı. Tabi ki içinde herhangi bir canlı yoktu. Limanda görevli bir arkadaş da şu zamanda teke biraz zor, midyelerin üreme zamanı ağızlarını açıp kapatıyorlar o yüzden üzerlerinde teke durmuyor filan gibisinden bir şeyler söyledi. Doğrudur belki de. Kendisi de kepçeyle bir denemede bulundu kepçede yosun midye ve 2 adet balık çıktı. Teke yoktu.
En kötüsü birkaç salyangoz, 1-2 de teke götürürüm demiştim ama elim boş döndüm. Bir dahaki sefer daha erken gidip biraz daha deneyeceğim.
Onun haricinde akvaryumun ön ve yan cam temizliği ve su değişimini yaptım.
Clove polipte herhangi bir değişiklik yok gibi. Tamamı açık vaziyette herhangi bir sorun görünmüyor.
Star polip biraz daha açmış, durumu iyi gibi.
Asıl değişim plate mercanda olmuş. Rengi kadifemsi bir koyu kırmızı hal almış. Hatta o doku mercanın altına doğru da kendisini sarmış bir miktar. Kenarlarında uç kısımları beyaz gibiydi, o yok olmuş. İyiye gidiyor diye yorumladım ama tecübeli arkadaşlar ne der bilmiyorum.
Amphipodlar için uzunca bir süre kayaların dehlizlerini gözlemledim. Hiç bir tane göremedim. Yalnız sanırım yaşayıp üreyebilmeyi başarmışlar. Cep telefonu flaşıyla akşam ışıklar kapandığında yaptığım incelemelerde 2 adet yaklaşık 1mm boyutlarda minyatür pod gördüm. 8-9 günde mümkün mü, yoksa başka bir şekilde akvaryuma girmiş canlılar mı bilmiyorum ama pod olduklarına eminim.
Milliput ile mercan sabitleme işini yaptım. Plate hariç diğer ikisini kayalara sabitledim. Hayvanlar biraz rahatsız oldular ama ertesi gün düzelmişlerdi.
Milliput'un herhangi bir zararı olup olmayacağını göreceğiz. Kılavuzunda su altında da kullanılabilir gibisinden bir yazı var. Ayrıca bir çok kullanım yeri arasında suyla ilgili ekipman ve eşyalar da var.
Şimdilik yazı işi bu kadar. Biraz da fotoğraf.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212311211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212311311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212311431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212311511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212311591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212312121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212312241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212312371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212312511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212313001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79623/280520212313101.jpg[/IMG]
30cm³ Deniz
@SuperSport ben de Yalova Çınarcık'tayim. Burada kucuk bir yat limani var. Sansimi orada deneyebilirim. Anlattiginiz yonteme benzer bir yontem de internette izledim. Tablet yem imkanim yok. Acaba kedi kopek mamasi da is gorur mu? Ya da sadece ekmek?
@littlefish siparisi verdim. Gelince kullanacagim. Olumsuz bir durum gorursem bilgi veririm buradan.[EDIT]reverse,2021-05-23 16:02:58[/EDIT]
@SuperSport ben de Yalova Çınarcık'tayim. Burada kucuk bir yat limani var. Sansimi orada deneyebilirim. Anlattiginiz yonteme benzer bir yontem de internette izledim. Tablet yem imkanim yok. Acaba kedi kopek mamasi da is gorur mu? Ya da sadece ekmek?
@littlefish siparisi verdim. Gelince kullanacagim. Olumsuz bir durum gorursem bilgi veririm buradan.[EDIT]reverse,2021-05-23 16:02:58[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 00:23
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
