ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
omer87
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Eylül 2010 17:38
Son Ziyaret:
16 Aralık 2024 14:21
Toplam Mesaj:
105 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Faruk Yumuk
Doğum Tarihi:
04 Ocak 1987
Yaş:
39
İl:
Balikesir
Meslek:
Kamu
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Omer Faruk Yumuk
SON 10 MESAJI
Bu Su Canlısını Bilen Duyan Gören ?
Yorumlar için teşekkürler. İzlediğim videolardan davranış şekilleriyle de gammarus'a benziyor. gammarus'ları Bursa'nın dağ ilçesi olan Büyükorhan'dan bulmuştum. Arkadaşın dediği gibi berrak soğuk bir çeşmenin akıntısından buldum.
Yorumlar için teşekkürler. İzlediğim videolardan davranış şekilleriyle de gammarus'a benziyor. gammarus'ları Bursa'nın dağ ilçesi olan Büyükorhan'dan bulmuştum. Arkadaşın dediği gibi berrak soğuk bir çeşmenin akıntısından buldum.
YENİ İKOLA CİNSİYET AYRIMI
Katılıyorum ilk ve son resimde ki balıklarınız dişi gerisi erkek gibi duruyor...
Katılıyorum ilk ve son resimde ki balıklarınız dişi gerisi erkek gibi duruyor...
Peki Son resimde ki daha önce yumurta almamış bir dişi diyebilir miyiz? Yoksa yumurtlama zamanına daha çok mu var deriz ?
Bu Su Canlısını Bilen Duyan Gören ?
Dağ kıyısında ki bir çeşmede rastladım. Su piresi umuduyla biraz topladım ve boş bir akvaryuma attım. Yaklaşık bir aydır orada yaşıyorlar. Hatta üremişler. Ancak türünü bilmiyorum. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Dağ kıyısında ki bir çeşmede rastladım. Su piresi umuduyla biraz topladım ve boş bir akvaryuma attım. Yaklaşık bir aydır orada yaşıyorlar. Hatta üremişler. Ancak türünü bilmiyorum. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
Allah utandırmasın... Gıbta edilmeyecek gibi değil...
Allah utandırmasın... Gıbta edilmeyecek gibi değil...
Büyük Dış Filtre Yapımı (Fluval Fx5 Tarzı )
[QUOTE=techno72]Ömer bey öncelikle ilginize teşekkür ederim.kapağın sıkıştırma çemberi var ben şu an kullanmadığım için resme eklemedim.Giriş borusunun çapını büyültme önerinizi yapacağım teşekkür ederim. [/QUOTE]
Yardımcı olabıldıysem ne mutlu
[QUOTE=techno72]Ömer bey öncelikle ilginize teşekkür ederim.kapağın sıkıştırma çemberi var ben şu an kullanmadığım için resme eklemedim.Giriş borusunun çapını büyültme önerinizi yapacağım teşekkür ederim. [/QUOTE]
Yardımcı olabıldıysem ne mutlu
Büyük Dış Filtre Yapımı (Fluval Fx5 Tarzı )
[QUOTE=techno72] Arkadaşlar ben bu sistemin aynısını yaptım.Evet sistem mükemmel çalıştı.Bir kaç gün sonra yaptığım kontrolde kapağı açtığımda karşılaştığım manzara şu idi.bidon yarısına kadar su ile dolu idi yani bu zaman zarfında hava yapmış ve devir daimi yarısından itibaren yapmış.Elyafa ve süngere su temas etmeden tam ortasından aşağı akmış elyafın tam ortasında çok küçük bir alandan geçmiş bunun sonucunda su bulanık oldu.Yaklaşık bir ay boyunca sabırla takip ettim sonuç hep aynı idi.Yani verim alamadım.Bu konuda fikri olan arkadaş varsa çok sevirim.

Ömer bey ilginize teşekkür ederim.su üstten bidona giriş yapıyor alt vanayada newjet 3000 bağlı yukarı suyu basıyor.En üstte elyaf ,altında sünger, altında iri mercan kırığ,ı en alttada kaliteli seramik var.Değerlendirmenizi rica ederim.teşekkürler [/QUOTE]
Oktay Bey şimdi çalışma sistemi aslında tam olarak dogru çalışmış yani bu sistem tamamen su dolu sekılde çalışmayacaktı. Bende çalışma sistemi ile ilgili kucuk bır çizim yapıp anlatmaya çalışayım. Aşagıdaki vanaya bağladıgınız motorun debısı kadar su çekme işlemi olmuyor akvaryuma bagladınız pis su giriş borusunun çapının yaptıgı sifon kadar su çekimi oluyor. Hava yapması ise bidonun basıncına dayanma ile alakalı yanı gördugum kadarıyla bidonun halka sıkıstırması yok dolayısıyla hava yapması normal....
Neler yapabilirsiniz... kapagın girişi itibari ile suyu parçalayın yanı su girişte tek bir boru ile elyafa dokuluyorsa bu elfayı parçalayacaktır. oraya T ile veya her iki tarafına kor tıpa baglanmıs boruları delenere fıskıye yaparak elyafla bulusan ılk pıs suyun debısını dusurun. yada ikinci secenek giriş borunuzun capını buyeterek hava yapmasını engelleye bilirsiniz
[QUOTE=techno72] Arkadaşlar ben bu sistemin aynısını yaptım.Evet sistem mükemmel çalıştı.Bir kaç gün sonra yaptığım kontrolde kapağı açtığımda karşılaştığım manzara şu idi.bidon yarısına kadar su ile dolu idi yani bu zaman zarfında hava yapmış ve devir daimi yarısından itibaren yapmış.Elyafa ve süngere su temas etmeden tam ortasından aşağı akmış elyafın tam ortasında çok küçük bir alandan geçmiş bunun sonucunda su bulanık oldu.Yaklaşık bir ay boyunca sabırla takip ettim sonuç hep aynı idi.Yani verim alamadım.Bu konuda fikri olan arkadaş varsa çok sevirim.

Ömer bey ilginize teşekkür ederim.su üstten bidona giriş yapıyor alt vanayada newjet 3000 bağlı yukarı suyu basıyor.En üstte elyaf ,altında sünger, altında iri mercan kırığ,ı en alttada kaliteli seramik var.Değerlendirmenizi rica ederim.teşekkürler [/QUOTE]
Oktay Bey şimdi çalışma sistemi aslında tam olarak dogru çalışmış yani bu sistem tamamen su dolu sekılde çalışmayacaktı. Bende çalışma sistemi ile ilgili kucuk bır çizim yapıp anlatmaya çalışayım. Aşagıdaki vanaya bağladıgınız motorun debısı kadar su çekme işlemi olmuyor akvaryuma bagladınız pis su giriş borusunun çapının yaptıgı sifon kadar su çekimi oluyor. Hava yapması ise bidonun basıncına dayanma ile alakalı yanı gördugum kadarıyla bidonun halka sıkıstırması yok dolayısıyla hava yapması normal....
Neler yapabilirsiniz... kapagın girişi itibari ile suyu parçalayın yanı su girişte tek bir boru ile elyafa dokuluyorsa bu elfayı parçalayacaktır. oraya T ile veya her iki tarafına kor tıpa baglanmıs boruları delenere fıskıye yaparak elyafla bulusan ılk pıs suyun debısını dusurun. yada ikinci secenek giriş borunuzun capını buyeterek hava yapmasını engelleye bilirsiniz
Büyük Dış Filtre Yapımı (Fluval Fx5 Tarzı )
[QUOTE=keynesforever]Ben de bu tarz bir filtre yapmayı planlıyorum. "Elimde at-106 var ama oceanrunner6500 tercih ettim" yazmışsınız. Bu filtreden acaba at 106 kullanırsak ne gibi bir sorun oluşur?
Bunu şu yüzden sordum. 30-40 litrelik o tipte bidon bulursam bu filtreyi yapabilirim ama bende at-104 var 2000 litre su basıyor. ama sorun değil at-106 da edinebilir ocean runner meblağ olarak beni biraz aşar. Japon balıkları beslediğim için temizlik kapasitesi (30-40 litre filtre hacmi gibi) çok önemli 2000-3000 litre debi yeterli diye düşünüyorum. Ancak benim düşündüğüm modelde motor üstte olacak şekilde kapağa içten monte edilecek. Yani sizin yaptığınız fluval fx5'i anımsatırken benim kafamdaki tip ise eheim 2260 gibi olacak.
Kısaca o gösterdiğiniz tipteki 40 litrelik bidona at-104(2000 litre) veya at-106(4000 litre idi sanırsam) alıp kapağa içten motoru monteleyip kullanırsam sizce bi sıkıntı olur mu? [/QUOTE]
[QUOTE=keynesforever]Ben de bu tarz bir filtre yapmayı planlıyorum. "Elimde at-106 var ama oceanrunner6500 tercih ettim" yazmışsınız. Bu filtreden acaba at 106 kullanırsak ne gibi bir sorun oluşur?
Bunu şu yüzden sordum. 30-40 litrelik o tipte bidon bulursam bu filtreyi yapabilirim ama bende at-104 var 2000 litre su basıyor. ama sorun değil at-106 da edinebilir ocean runner meblağ olarak beni biraz aşar. Japon balıkları beslediğim için temizlik kapasitesi (30-40 litre filtre hacmi gibi) çok önemli 2000-3000 litre debi yeterli diye düşünüyorum. Ancak benim düşündüğüm modelde motor üstte olacak şekilde kapağa içten monte edilecek. Yani sizin yaptığınız fluval fx5'i anımsatırken benim kafamdaki tip ise eheim 2260 gibi olacak.
Kısaca o gösterdiğiniz tipteki 40 litrelik bidona at-104(2000 litre) veya at-106(4000 litre idi sanırsam) alıp kapağa içten motoru monteleyip kullanırsam sizce bi sıkıntı olur mu? [/QUOTE]
Benim elimde at106 varken or6500 kullanmamın sebebi ikiside elimde vardı daha ıyı ve debisi yuksek olanı tercıh ettım. Hepsi bu. Ama at106 da aynı vazifeyi görür ancak motor üste olmaz....
Motoru altta bulundurmamın sebebi sifonlamayı başlatması ıcındı. Hava yapması da sıkıntı olmuyordu cunku bıraz hava yapınca kendını telafı edebılıyor. ama motoru yukarı montelemenız halınde bırde sıfonlamayı baslatmak ıcın ayrı bır sıstem daha yapmanız gerekecek. bunun ıcınde celk-valf tarzı bır seyler tasarlamanız lazım bıdonun ıcıne ama nasıl yaparsınız onu bılmıyorum .
Büyük Dış Filtre Yapımı (Fluval Fx5 Tarzı )
[QUOTE=techno72]Arkadaşlar ben bu sistemin aynısını yaptım.Evet sistem mükemmel çalıştı.Bir kaç gün sonra yaptığım kontrolde kapağı açtığımda karşılaştığım manzara şu idi.bidon yarısına kadar su ile dolu idi yani bu zaman zarfında hava yapmış ve devir daimi yarısından itibaren yapmış.Elyafa ve süngere su temas etmeden tam ortasından aşağı akmış elyafın tam ortasında çok küçük bir alandan geçmiş bunun sonucunda su bulanık oldu.Yaklaşık bir ay boyunca sabırla takip ettim sonuç hep aynı idi.Yani verim alamadım.Bu konuda fikri olan arkadaş varsa çok sevirim.
[/QUOTE]
Oktay bey suyun iniş kısmını nasıl yaptınız acaba bırde bır kac foto ekleyerek yazarsanız daha net cevap verebılırız cunku anlattıklarınız ile kafamızda cok fazla bır sekıl olusmadı. Ama pis gelen suyun ılk katmanda suyun ıcınde olmayan elyaf ile bulusması daha ıyıdır klasık sump mantıgıdır.
[QUOTE=techno72]Arkadaşlar ben bu sistemin aynısını yaptım.Evet sistem mükemmel çalıştı.Bir kaç gün sonra yaptığım kontrolde kapağı açtığımda karşılaştığım manzara şu idi.bidon yarısına kadar su ile dolu idi yani bu zaman zarfında hava yapmış ve devir daimi yarısından itibaren yapmış.Elyafa ve süngere su temas etmeden tam ortasından aşağı akmış elyafın tam ortasında çok küçük bir alandan geçmiş bunun sonucunda su bulanık oldu.Yaklaşık bir ay boyunca sabırla takip ettim sonuç hep aynı idi.Yani verim alamadım.Bu konuda fikri olan arkadaş varsa çok sevirim.
[/QUOTE]
Oktay bey suyun iniş kısmını nasıl yaptınız acaba bırde bır kac foto ekleyerek yazarsanız daha net cevap verebılırız cunku anlattıklarınız ile kafamızda cok fazla bır sekıl olusmadı. Ama pis gelen suyun ılk katmanda suyun ıcınde olmayan elyaf ile bulusması daha ıyıdır klasık sump mantıgıdır.
İthal Akvaryuma Sump Yapımı
[QUOTE=chumarro]Ömer bey merhaba.paylaşımlarınızla bizleri aydınlattığınız için teşekkür ederiz.Size sormak istediğim bir konu var? Yukardaki birleştiri aparatların her ölçüde çap ölçüsü var mıdır? yoksa biz önce o aparatları alıp sonrasında ona uygun elmas punch mı almamız gerekir?
Elmas punch ların her ölçüsü mevcut türkiyede nerelerde var bilmiyorum ama e-bay da hepsi var
http://www.ebay.com/sch/Drill-Bits-/50382/i.html?_from=R40&_nkw=glass&_mPrRngCbx=1&_udlo=2.27
[QUOTE=chumarro]Ömer bey merhaba.paylaşımlarınızla bizleri aydınlattığınız için teşekkür ederiz.Size sormak istediğim bir konu var? Yukardaki birleştiri aparatların her ölçüde çap ölçüsü var mıdır? yoksa biz önce o aparatları alıp sonrasında ona uygun elmas punch mı almamız gerekir?
teşekkürler
[/QUOTE]Elmas punch ların her ölçüsü mevcut türkiyede nerelerde var bilmiyorum ama e-bay da hepsi var
http://www.ebay.com/sch/Drill-Bits-/50382/i.html?_from=R40&_nkw=glass&_mPrRngCbx=1&_udlo=2.27
Bu canlıda neyin nesi?
Arkadaşlar resimlerdeki kurt türü canlının ismini cismini bilen var mı acaba??
Arkadaşlar resimlerdeki kurt türü canlının ismini cismini bilen var mı acaba??
Birde neden oluşur nasıl yok edilir.
Yararlı mı zararlı mı
Bitki akvaryumunda oluştular ama oluşum sebeplerini bilmiyorum.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





