ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CarrasiusAuratus
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mayıs 2010 23:25
Son Ziyaret:
30 Mart 2024 00:21
Toplam Mesaj:
435 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Melih öcal
Doğum Tarihi:
30 Nisan 1989
Yaş:
37
İl:
Sinop
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Melih ÖCAL
SON 10 MESAJI
Nematod ? Planarya?
[QUOTE=ETHICET]Melih Bey iyi hobiler.
Daha önce kendi karides akvaryumumda olan ve mücadele için fazlaca uğraştığım planarya ve nematodlar ile ilgili kısa bir bilgi vereyim.
Nematodlar ince kıl kurdu şeklinde yaklaşık 10-12 mm boyutunda suda serbestçe ya da kum üzerinde ya da bitki üzerinde hareket eden süt beyaz canlılardır. Genel olarak benim akvaryumumda bir zararını görmedim.
Planarya ise daha çok sümüklüböcek gibi hareket eden serbest yüzemeyen ve yapışma-sürünme hareketi ile ilerleyen yine 10-15 mm uzunluğunda kafa kısmı okbaşı şeklinde ve nematodlara göre daha yassı ve enli bir vücuda sahip canlılardır. Kendim bizzat kiraz karides yetiştirirken kabuk değişimi yapan savunmasız bir karidesi okbaşı kafası ile yararak yediğini, akabinde kendi familyası ile birlikte karidesi talan edercesine tükettiğini gözlemledim.
Nematod ve planarya için sıvı ilaçlar mevcut ve çok da etkili oluyor. Fakat akvarymunuzda kabuklu ve omurgasızlar var ise onlara da zararı var maalesef.
Bildiğim kadarıyla Malezya Trompet Salyangozu bu canlılar ile mücadele için kullanılıyor. Ama tecrübe ile sabit, bu salyangozlar da çok fazla ürüyor zamanla.
[/QUOTE][QUOTE=leonisleo]Kumun içerisinde ya da suda serbest şekilde kıvrıla kıvrıla yüzen iplik gibi 1 cmlik kurtları tetralarin afiyetle yediğini ben de gözlemledim. Ozan beyin dediği gibi herhangi bir zararını görmedim. [/QUOTE]
Cevaplar icin tesekkurler
Planarya degil arastirdigimda netlestirdim.tankim bitkili o yuzden ilac kullanamiyorum.Dedigim gibi tetralar fark edince hupletiyor ama yavruluktaki lepistes yavrusuna tutununca biraz kuskulandim.
Bir yada iki tane komando copcu alacagim sanirim dipteki yemler yol aciyor bu duruma.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG]
[QUOTE=ETHICET]Melih Bey iyi hobiler.
Daha önce kendi karides akvaryumumda olan ve mücadele için fazlaca uğraştığım planarya ve nematodlar ile ilgili kısa bir bilgi vereyim.
Nematodlar ince kıl kurdu şeklinde yaklaşık 10-12 mm boyutunda suda serbestçe ya da kum üzerinde ya da bitki üzerinde hareket eden süt beyaz canlılardır. Genel olarak benim akvaryumumda bir zararını görmedim.
Planarya ise daha çok sümüklüböcek gibi hareket eden serbest yüzemeyen ve yapışma-sürünme hareketi ile ilerleyen yine 10-15 mm uzunluğunda kafa kısmı okbaşı şeklinde ve nematodlara göre daha yassı ve enli bir vücuda sahip canlılardır. Kendim bizzat kiraz karides yetiştirirken kabuk değişimi yapan savunmasız bir karidesi okbaşı kafası ile yararak yediğini, akabinde kendi familyası ile birlikte karidesi talan edercesine tükettiğini gözlemledim.
Nematod ve planarya için sıvı ilaçlar mevcut ve çok da etkili oluyor. Fakat akvarymunuzda kabuklu ve omurgasızlar var ise onlara da zararı var maalesef.
Bildiğim kadarıyla Malezya Trompet Salyangozu bu canlılar ile mücadele için kullanılıyor. Ama tecrübe ile sabit, bu salyangozlar da çok fazla ürüyor zamanla.
[/QUOTE][QUOTE=leonisleo]Kumun içerisinde ya da suda serbest şekilde kıvrıla kıvrıla yüzen iplik gibi 1 cmlik kurtları tetralarin afiyetle yediğini ben de gözlemledim. Ozan beyin dediği gibi herhangi bir zararını görmedim. [/QUOTE]
Cevaplar icin tesekkurler
Planarya degil arastirdigimda netlestirdim.tankim bitkili o yuzden ilac kullanamiyorum.Dedigim gibi tetralar fark edince hupletiyor ama yavruluktaki lepistes yavrusuna tutununca biraz kuskulandim.
Bir yada iki tane komando copcu alacagim sanirim dipteki yemler yol aciyor bu duruma.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG]
Nematod ? Planarya?
Merhaba arkadaslar
Kum icinde gece fark ettigim 1cm beyaz kurtlar var.Bazen isik acilinca yuzen oluyor ve hemen tetralar tarafindan yeniyor.
Lepistes yavrulugunda birtane yavru gordum ve yavru lepistese tutunmaya calisiyordu.Bu yuzden bu konuyu acmak istedim.Zararlimdir ?ne yapmaliyim.
Merhaba arkadaslar
Kum icinde gece fark ettigim 1cm beyaz kurtlar var.Bazen isik acilinca yuzen oluyor ve hemen tetralar tarafindan yeniyor.
Lepistes yavrulugunda birtane yavru gordum ve yavru lepistese tutunmaya calisiyordu.Bu yuzden bu konuyu acmak istedim.Zararlimdir ?ne yapmaliyim.
60*50*40h Bitkili Tavsiye :(
Merhabalar
Yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
Tropica kırmızı ve yeşil bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?Dıyla uğraşmamak için ikisindende sipariş verdim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40-50 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)Monte carlolarda gelişiyor fakat istediğim hızda değil.Onlardada kısmen çürümeler var.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
Merhabalar
Yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
Tropica kırmızı ve yeşil bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?Dıyla uğraşmamak için ikisindende sipariş verdim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40-50 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)Monte carlolarda gelişiyor fakat istediğim hızda değil.Onlardada kısmen çürümeler var.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
Tropica Yeşil Ve Kırmızı
Merhabalar
hi tech sayılabilecek yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?
Her ikisinide sipariş verdim yardımcı olursanız çok sevinirim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-12-19 02:55:18[/EDIT]
Merhabalar
hi tech sayılabilecek yaklaşık 100 lt akvaryumum var.
DIy gubre kullanıyorum bazı bitkilerde çürüme bazılarında ise büyümeme sorunu var.Bazıları ise büyüyor:)
bu 2 gübreyi mi kullanmalıyım yoksa dece 1 tanesinimi kullanmam gerekmekte?
Her ikisinide sipariş verdim yardımcı olursanız çok sevinirim.
Akvaryum ölçüleri 60*50*40h co2 reaktörle sn'de 2-3 damla 7-24 açık co2 seviyem yeşil durumda.7 sıra led 10 000k beyaz led 2 kırmızı ve 1 mavi led olmak üzere 10 sıra led var.
günde 6-6.5 saat ışık açık ve ledin 4 beyaz 1 kırmızı şeklinde ışıkları yanmakta.
siyah fırça yosunu sorunum vardı o yüzden ışığı azalttım ve excell veriyorum.Taban lavkırığı ve dere kumu karışımının üzerinde 2.5lt aquabasis var ve üzerinde hagen.
4 lepistes 4 gümüş tetra 6 neon 2 octa 1 sae ve 7 boynuzlu nerite var.
tank yaklaşık 40 günlük diyebiliriz.Mesela gül bitkisi var normalde akvaryumdan çıkması lazım ama çok yavaş büyüyor:)
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190249041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190251501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/191220190255121.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-12-19 02:55:18[/EDIT]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
[QUOTE=rouvax]O ortadaki anubias olmamış, nispeten yüksek ışık veren türlerle birleştirdiğiniz için muhtemelen ilerde üstü yosun kaplanmış en çirkin elemanı olacak akvaryumunuzun. Yavaş büyümesineo ışık miktarı fazla gelecektir. Yerinizde olsam onu ordan kaldırırdım. zaten zemin bitkileriniz mangrow un altına doğru uzanıp yeterli yeşilliği verecektir. [/QUOTE]
Benimde fikrim o yondeydi lakin su an hic sorun yok.3.cu yapragi acti ve deli gibi fotosentez yapior :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/061220191019111.jpg[/IMG]
[QUOTE=rouvax]O ortadaki anubias olmamış, nispeten yüksek ışık veren türlerle birleştirdiğiniz için muhtemelen ilerde üstü yosun kaplanmış en çirkin elemanı olacak akvaryumunuzun. Yavaş büyümesineo ışık miktarı fazla gelecektir. Yerinizde olsam onu ordan kaldırırdım. zaten zemin bitkileriniz mangrow un altına doğru uzanıp yeterli yeşilliği verecektir. [/QUOTE]
Benimde fikrim o yondeydi lakin su an hic sorun yok.3.cu yapragi acti ve deli gibi fotosentez yapior :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/061220191019111.jpg[/IMG]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
Arkadaslar akvaryumu kurali 1 ay oldu akvaryumda beyaz bi yosun sorunu var camlarda sallanior bazi bitkilerdede var kahrengi ile beyaz arasi 3-4 mm boyunda neden kaynaliyor olabilir ?
7 tane nerite ekledim fakat onlar tabanda takilio hep [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/251120192113441.jpg[/IMG]
Arkadaslar akvaryumu kurali 1 ay oldu akvaryumda beyaz bi yosun sorunu var camlarda sallanior bazi bitkilerdede var kahrengi ile beyaz arasi 3-4 mm boyunda neden kaynaliyor olabilir ?
7 tane nerite ekledim fakat onlar tabanda takilio hep [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/251120192113441.jpg[/IMG]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
Yaklasik 20 22 gunluk fark 👍[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/231120191056221.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-11-23 11:04:48[/EDIT]
Yaklasik 20 22 gunluk fark 👍[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/231120191056221.jpg[/IMG][EDIT]CarrasiusAuratus,2019-11-23 11:04:48[/EDIT]
Bitkili İcin Fluval 206 Yada Aqueal Unimax 250
[QUOTE=Dimidiochromis]Fluval filtreler önceden italyada üretiliyor şuanda amerikada üretildiği söyleniyor belki üretici değiştiği için bu tip sorunlar yasaniyor olabilir ama genel olarak fluvallerde sıkıntı yaşayan çok az kişi var yani 10 filtreden 1 veya 2 filtre de sorun çıkıyordur. Elektronik birazda şans işi imalattaki bir ufak hata böyle sorunlara sebebiyet verebiliyor siz aldığınız yere iade yada servise göndermeyi deneyin bu devirde para kolay kazanılmiyor ve gerçekten akvaryum ekipmanları fiyatları çok yüksek. [/QUOTE]
Merhaba
Kafa degisti ve gelen urundede ayni durum vardir
İade ettim farki odeyip eheim pro 4+ 250 aldim
Malzeme kalitesi hosuma gitmemisti zaten 😄
[QUOTE=Dimidiochromis]Fluval filtreler önceden italyada üretiliyor şuanda amerikada üretildiği söyleniyor belki üretici değiştiği için bu tip sorunlar yasaniyor olabilir ama genel olarak fluvallerde sıkıntı yaşayan çok az kişi var yani 10 filtreden 1 veya 2 filtre de sorun çıkıyordur. Elektronik birazda şans işi imalattaki bir ufak hata böyle sorunlara sebebiyet verebiliyor siz aldığınız yere iade yada servise göndermeyi deneyin bu devirde para kolay kazanılmiyor ve gerçekten akvaryum ekipmanları fiyatları çok yüksek. [/QUOTE]
Merhaba
Kafa degisti ve gelen urundede ayni durum vardir
İade ettim farki odeyip eheim pro 4+ 250 aldim
Malzeme kalitesi hosuma gitmemisti zaten 😄
Yeni Akvaryum Ve Fluval 206
[QUOTE=onur55]Melih Bey merhaba;
Filitredeki problemi çözebildiniz mi?[/QUOTE]
Merhaba urunu iade ettim.Yerine farki odiyerek eheim pro 4+ 250 aldim dunyalar varmis:)
[QUOTE=johnnyblaze]Fitreyi yeni kurduğunuz için içerisinde hava var. O yüzden o ses geliyor. içindeki havayı tahliye edebiliyorsanız edin. [/QUOTE]
Merhaba havayi aliyorum hava sifir bariz pervane sesi geliyor hocam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/171120190049161.jpg[/IMG]
[QUOTE=onur55]Melih Bey merhaba;
Filitredeki problemi çözebildiniz mi?[/QUOTE]
Merhaba urunu iade ettim.Yerine farki odiyerek eheim pro 4+ 250 aldim dunyalar varmis:)
[QUOTE=johnnyblaze]Fitreyi yeni kurduğunuz için içerisinde hava var. O yüzden o ses geliyor. içindeki havayı tahliye edebiliyorsanız edin. [/QUOTE]
Merhaba havayi aliyorum hava sifir bariz pervane sesi geliyor hocam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93897/171120190049161.jpg[/IMG]
60 50 40h Bitkili Kurulum Camlardaki Yosun:-!
[QUOTE=Joker355]Merhaba hayırlı olsun muhteşem görünüyor sadece boş akvaryumun maliyeti ne oldu cama cam akvaryum dolap falan hariç [/QUOTE]
Silikon dahil 160 tl 👍
[QUOTE=Joker355]Merhaba hayırlı olsun muhteşem görünüyor sadece boş akvaryumun maliyeti ne oldu cama cam akvaryum dolap falan hariç [/QUOTE]
Silikon dahil 160 tl 👍
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
