ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
viridis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2010 03:52
Son Ziyaret:
24 Nisan 2019 15:30
Toplam Mesaj:
97 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Antika
Doğum Tarihi:
04 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Arkeolog
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Antika
SON 10 MESAJI
Bitki besliycem (Hobide yeniyim ) :)
Rafyayı bıçak vs bir şey ile çekerek inceltip kıvırcık hale gelmesini sağlayacaksın daha sonra suya bırakacaksınız.
Rafyayı bıçak vs bir şey ile çekerek inceltip kıvırcık hale gelmesini sağlayacaksın daha sonra suya bırakacaksınız.
İlk sorunuzla ilgili tüm cevaplara da daha önceki mesajımda tam olarak cevap vermişim, ilginç.
Yine bi salgın haberi ( Beyaz benek )Kayıp var !
Akvaryumunda bitki olmadığı için tuz ekleme fikri de gayet mantıklı. Yalnız tuz kullanımını çok abartmaman ve yine filtrasyon ve ışığı bir iki gün mutlaka kesmen gerekli.
Akvaryumunda bitki olmadığı için tuz ekleme fikri de gayet mantıklı. Yalnız tuz kullanımını çok abartmaman ve yine filtrasyon ve ışığı bir iki gün mutlaka kesmen gerekli.
Betta akvaryumu kurucam ne kadar ?
Kardeşim şelale filtre her ne kadar güzel görünümlü, doğal havalandırmalı ve akıntısı kuvvetli bir sistem de olsu, suyun en üst kısmında sürekli bir akım olacağı için bettanın yaptığı kabarcıkları yok edip duracaktır. Sağlıklı bir betta genellikle kabarcıklarını tamamlamadan rahat yaşayamaz. "Kabarcık yapıyorsa çiftleşmek istiyordur." fikri biraz efsane bazlı yani. Sağlıklı ve erişkin bir betta sürekli kızgındır sürekli çiftleşmek istiyordur çünkü. :)
Kardeşim şelale filtre her ne kadar güzel görünümlü, doğal havalandırmalı ve akıntısı kuvvetli bir sistem de olsu, suyun en üst kısmında sürekli bir akım olacağı için bettanın yaptığı kabarcıkları yok edip duracaktır. Sağlıklı bir betta genellikle kabarcıklarını tamamlamadan rahat yaşayamaz. "Kabarcık yapıyorsa çiftleşmek istiyordur." fikri biraz efsane bazlı yani. Sağlıklı ve erişkin bir betta sürekli kızgındır sürekli çiftleşmek istiyordur çünkü. :)
O yüzden şelaleyi tavsiye etmiyorum. Akvaryumun hacmi ile ilgili de benim kendi kullandığım bodur sistem var. Nefes almaya çıkacağı için ve doğal ortamlarında da derinliği seven bir hayvan olmadığından 20 bilemeden 25 cm derinliğinde bir akvaryum seçmelisin, daha az dahi olur. 7 - 10 litreden uzun uzadıya bir kalas şeklinde istersen yine 100 litreyi bile bulan akvaryum olabilir; ne kadar geniş yer o kadar sağlıklı su şartları. Birkaç bitki de ekledin mi bettanda daha sakin ve sağlıklı olacaktır.
Bol şans dilerim, fotoğrafları görürürüz artık :)
Yine bi salgın haberi ( Beyaz benek )Kayıp var !
Merhabalar, video linkiniz boş çıkıyor. Resimlerini göremeden kesin konuşmak istemiyorum fakat 28 derecede sabitlenmiş 80 litre gibi rahat bir ortamda beyaz beneğin kuvvetlenmesini canlı öldürmesini bırakın; gözle görülür hale gelmesi dahi çok enteresan bir durum.
Merhabalar, video linkiniz boş çıkıyor. Resimlerini göremeden kesin konuşmak istemiyorum fakat 28 derecede sabitlenmiş 80 litre gibi rahat bir ortamda beyaz beneğin kuvvetlenmesini canlı öldürmesini bırakın; gözle görülür hale gelmesi dahi çok enteresan bir durum.
Filtrenizin düzgün çalışıyor olduğundan emin olun. gerekiyorsa değiştirin.
Filtrenizin motorunu kapatıp çıkarmanıza gerek yok askı filtre olduğu için; akvaryuma 3 gün kadar karartma uygulayın. bu esnada su sıcak olmaya devam etsin; yemleme de yapmayın. 3 günün sonunda hala değişim yoksa başka bir hastalıktan muzdarip olduğunuz anlamına gelir. Kuvvetli dezenfektanlar kullanmanız gerekir. Zira bahsettiğim yöntem diğer funguslara da yönelik olarak kullanılabilir yanlış bir şey yapmış olmazsınız fakat daha kuvvetli bir sorununuz olduğu anlamına gelcektir.
Ki daha önce de belirttiğim gibi bana sorarsanız beyaz benek değil sizin sorununuz.
Bitki besliycem (Hobide yeniyim ) :)
Mavi ışık tabi ki yeterli olmayacaktır. Bahsettiğin büyük ihtimalle dalgıç lamba ve yanına mutlaka grolux ve ya t8 takviyeye ihtiyacın var.
Mavi ışık tabi ki yeterli olmayacaktır. Bahsettiğin büyük ihtimalle dalgıç lamba ve yanına mutlaka grolux ve ya t8 takviyeye ihtiyacın var.
Onun dışında her kum öyle ya da böyle bitkiyi tutar güzel gömersen, kök tutma süreci biraz uğraşlı olabilir tabi. Ama eğer çok ciddi meblada bitki beslemek istiyorsan, tabi ki ona göre kumunu değiştirmen, gübresini alman ciddi bir ışıklandırma sistemi yapman gerekir.
Başlangıç için mutlaka bir beyaz ışık takviyesine, bir de belki bir kaç çakıl taşına ihtiyacın olabilir. Kolay gelsin.
Lepistes çiftleşme isteğimi var acaba
Aalakoca, akvaryumunda zaten saklanacak o kadar çok yer varken yarısını ayırıp 'yavruluk' yapman komik. Hamile balık doğuracağı zaman gidip kuytu bir köşede doğurur ve o yavrular kaçacağı varsa kaçar. Normal kutu yavruluk kullanımında bile doğum yapan dişiye yavruların çoğunun kaptırıldığı vakalar oluyor ki senin uygulaman tamamen gereksiz öncelikle onu söyliyeyim.
Aalakoca, akvaryumunda zaten saklanacak o kadar çok yer varken yarısını ayırıp 'yavruluk' yapman komik. Hamile balık doğuracağı zaman gidip kuytu bir köşede doğurur ve o yavrular kaçacağı varsa kaçar. Normal kutu yavruluk kullanımında bile doğum yapan dişiye yavruların çoğunun kaptırıldığı vakalar oluyor ki senin uygulaman tamamen gereksiz öncelikle onu söyliyeyim.
Hamile zannettiğin dişiler; ki buradan sadece bir tanesi görünüyor; yine görüldüğü kadarıyla fotoğrafların boyutu ve netliğinden dolayı, hamile olmayabilirler. Zira erişkin lepisteslerin var ve erişkin lepistesler doğurmaya yakın oldukça şişerler, öyle şüpheli falan olmazlar.
Yer değiştirme çabaları akvaryumunun içinde olan herhangi bir değişkenden dolayı oluşmuş bir eğilim olabilir. Işık, hava taşının kabarmadığı taraf olması motordan uzak olması v.s. bazen balıklar camlardan çkmak ister gibi de yüzerler.
Bence o kadar çok takılma
sağlıklılar, yem ver seyir zevkini yaşa.
sağlıklılar, yem ver seyir zevkini yaşa.betta akvaryumu kabarcık sorunu
Ahmet, akvaryumuna alacağın aydınlatma hariç tüm ekipmanların 24 saat çalışması gerekir öncelikle bunu belirtmek lazım.
Ahmet, akvaryumuna alacağın aydınlatma hariç tüm ekipmanların 24 saat çalışması gerekir öncelikle bunu belirtmek lazım.
Bir şey kafama takıldı, nasıl bir saklama kabı aldın, balığını nasıl göreceksin, merak ettim fotoğraf paylaşırsan sevinirim.
Crowntail Betta .
Umut merhabalar,
Öncelikle konuyu açtığın fotoğraflar düşmüş gözükmüyorlar fakat daha sonra fanusta mercimeklerle birlikte çektiğin fotoğrafları gördüm, bettanın hem kondisyonu hem de görselliği ile maşallahı var kafanı fazla yorma.
Umut merhabalar,
Öncelikle konuyu açtığın fotoğraflar düşmüş gözükmüyorlar fakat daha sonra fanusta mercimeklerle birlikte çektiğin fotoğrafları gördüm, bettanın hem kondisyonu hem de görselliği ile maşallahı var kafanı fazla yorma.
Balığın nefes alması v.b. bir probleme yol açmaz fakat eğer o kadar fazla mercimek koyarsan mercimeklerde besin eksikliği, sağa sola yapışma gibi problemler gelişecek, gereksiz bir çürüme ortamı olacak, bence bir kısmını al. Eğer görseli senin hoşuna gidiyorsa yine üstünü tamamen kaplasın ama o kadar yoğun olmasın mesela. Zaten uygun şartlarda inanamayacağın bir hızla çoğalcaklardır.
Nisanı bile sonlandırmak üzereyiz şimdilik ısıtıcı meselesini düşünme, hatta ısıtıcıyı takmak stratejik bir hata bile olabilir. Mevcut tankın (yani fanusun) hali hazırda hacmi düşük, bir de onunla düşürürsün, üstelik su kaybına uğrarsın, bizzat gereksiz bir ısıtma ihtiyacından. Çoğu hobici tarafından yanlış algılanan "ani ısı değişimi" balığı fileye alıp aniden ayrı tanka atmak, petshoptan getirdiğin torbadan eve girer girmez akvaryuma dökmek gibi hatalara düşmediğin sürece bir yanılgıdan ibarettir. Odanın sıcaklığı kışın bile betta gibi bir balığı temel düzeyde yaşatmaya yeter. Eğer merkezi bir sistemle ısınıyor ve günün 14-15 saati gibi bir süre bu sistem çalışıyorsa. Gece ve ya herhangi bir nedenden dolayı oda ısısının düşüp de ısıyı balığın rahatsız olacağı hızda ve ya seviyede düşürmesi mümkün birşey değil. Su havadan çok daha zor soğur ve çok daha zor ısınır. Kafanı böyle detaylara yorma.
Eğer akvaryum alırım hem balığımı daha rahat görürüm hem de ufak ufak sistemimi kurarım diyorsan da; git kendine en aşağı 45 litre edecek şık bir akvaryum al. Yine istersen içinde sadece bettanı besle. Öyle azcık alayımla falan olacak işler değil bunlar, kendini ve cebini yorarsın. Bu işin en temeli 45-50 litredir, azı nano tanklara girer, o başka mesela, üstelik aslında daha uğraşlı bir mesele. Hem de betta gibi bir balık için olan bir mesele de değil.
Bettalar çok agresif, agresif oldukları kadar dayanıklı balıklardır. Su değişimlerine, ısı değişimlerine, ortam değişimlerine, hacim ve ya dekor değişimlerine çok olumlu yanıtları birkaç günde verirler. Bence çok güzel bir görüntü yakalamışsın, hiç küçük akvaryumla falan uğraşma, birazcık mercimekleri azalt. Git bir iki kök tilki kuyruk, eleoda ya da subulata al. Hem kendini oyalamış peyzaj çalışması yapmış olursun. Hem de suyunda biraz daha organik bir ortam sağlanır. Zaten fanusun çok fanus gibi de değil, bettanı çok rahatsız edeceğini de sanmıyorum. Klişelere takılma, keyfine bak.
Ben senelerce betta beslemiş birisiyim, çok beslemeye layık bi örnek bulmuşsun tebrik ederim ve keyfini çıkarmanı dilerim.
Lepistes Yavrularında Beslenme Sorunu
Merhaba, benim elimde 2 adet lepistes yavrusu var. 20 litrelik Su tesbih böceği, ramshorn salyangoz ve su piresi haricinde hiçbirşey beslemediğim tankıma, kendi kendilerine beslensinler diye koydum.
Merhaba, benim elimde 2 adet lepistes yavrusu var. 20 litrelik Su tesbih böceği, ramshorn salyangoz ve su piresi haricinde hiçbirşey beslemediğim tankıma, kendi kendilerine beslensinler diye koydum.
Tankta ayrıca bolca yosunlanma, üstü tamamen kapatacak kadar su mercimeği mevcut. Yavruları koymadan önce su piresi popülasyonunda resmen patlama vardı. Su mercimeklerine dokunduğumda aşağı doğru onlarcası irili ufaklı saçılıyorlardı.
Yavrular geldikten sonra içerideki hareketlenmeden de dolayı olsa gerek fazla görünmemeye başladılar ben de yavruların su pireleri ile besleniyor olmalarına yordum. Hatta biriki kere kovalarlarken gördüm ama çok küçüklerdi ve yetişemiyorlardı.
Şimdiyse şöyle birşey gözüme çarptı; Yavrular su pirelerinin irice olanlarını "ne bu?" mantığıyla ağzına alıyor. Ve normalde ağzına protein bir canlı almış olan her balığın yapacağı gibi keyifle yutacağına onları geri tükürüyorlar. Hoş olmayan kısmı bir çok kez karşılaştım aynı durumla, pireler de boş yere ölüyor.
Bu davranışın yanında yavrularda diğer akvaryumdakine göre ciddi bir büyüme var, yerden birşeyler avlıyor ve camlardan yosun koparıyorlar. Anlam veremediğim davranışları su pirelerini neden lezzetsiz buluyor olmaları. Daha önce hiç başıma böyle birşey gelmedi, fikri ve tecrübesi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim.
bettaya bitkisel yem
Balıkların üretildikleri yerler, yavruyken yaşadığı ortam v.s. faktörler balıkların sizlerin elindeyken yem seçimini oldukça fazla etkiliyor. Tabi ki akvaryumun durumu ve su faktörleri de.
Balıkların üretildikleri yerler, yavruyken yaşadığı ortam v.s. faktörler balıkların sizlerin elindeyken yem seçimini oldukça fazla etkiliyor. Tabi ki akvaryumun durumu ve su faktörleri de.
Benim bir erkek bir dişi betta baktığım akvaryumda ne erkek ne dişide stres var ve biribirlerinin yemeklerine dahi karışmıyorlar. Gursakları şişecek kadar yedirsem bile kumda yem aramaya da devam ediyor. Hatta erkek bettamda dişi gelene kadar böyle bir alışkanlık yoktu, zira yere düşen yemleri bile nadiren ve benim daha fazla yem vereceğimden tamamen ümidi kestiğinde yerdi. Dişiden gördü o da alıştı, şimdi planaria ve su piresi avlıyorlar beraber, hemen hemen bütün gün.
Olayı çok matematiksel boyuta indirgememek lazım, sonuçta bu canlılar da yaşıyor, hissediyor diye düşünüyorum.
Konunun içeriğine geri dönmek gerekirse de bitkisel ağırlıklı yem olarak bettalar da canlı doğuranlar gibi pişirilmiş bezelye içini kabul ediyor. Fakat çok az kullanılması ve su değerlerini bozmaması için uğraşılması gerektiğini okumuştum. Eğer kabızlık gibi bir durumdan korkuyorsanız yapabileceğiniz en mantıklı şey 2 gün gibi bir süre bettanızı aç bırakıp sonra kaliteli bir bitkisel yem vermek.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
