ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
H.peksü
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2010 21:20
Son Ziyaret:
27 Ağustos 2023 22:18
Toplam Mesaj:
504 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hüsnü peksü
Doğum Tarihi:
03 Haziran 1959
Yaş:
67
İl:
Antalya
Meslek:
turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/87493.jpg[/img]Hüsnü peksü
60x20x30
Karides,Werneri
SON 10 MESAJI
Flval 105-205 Dış Filtre Ye Max Mix Reaktor Baglam
Fluval dış filtrelerin hortumları spiral şekilli olduğu içini İSTA maxmix co2 vortex difüzörün takılabileceğini sanmıyorum,düz bir hortum alarak(dış filtrenizin çıkış ölçülerine uygun olan) hortum değişikliğine giderek probleminizi çözebilirsiniz sanırım.
Fluval dış filtrelerin hortumları spiral şekilli olduğu içini İSTA maxmix co2 vortex difüzörün takılabileceğini sanmıyorum,düz bir hortum alarak(dış filtrenizin çıkış ölçülerine uygun olan) hortum değişikliğine giderek probleminizi çözebilirsiniz sanırım.
Mayalı Sistem 1 Aydan Fazla
[QUOTE=Muhammed Ali]Merhaba arkadaşlar
bundan 1 aydan fazla sure once mayali sistem kurdum ic filtre ve kuş suluğu ilede vortex yaptim.Sorum su 1 aydan fazla suredir co2 veriyo huylandim sisede kacak varmi diye arastirdim hicbiryerinde sorun yok vortex i gunluk 10 saat calistiriyorum ilk basta saniyede 3-4 kaparcik cikiyodu suam bile 1-2 kabarcik cikiyo bu normalmi sistem klasik arti bisey eklemedim sadece maya ve seker yakinda 1.5 ay olucak ama hala co2 cikıyo [:?][/QUOTE]
Daha iyi ya işte milletinki 15 gün gidiyor aman elleme gittiği kadar gitsin yaptığın co2 sistemin oranlarınıda burda paylaşta hobici arkadaşlarımızın işine yarasın bari.[:)))]
[QUOTE=Muhammed Ali]Merhaba arkadaşlar
bundan 1 aydan fazla sure once mayali sistem kurdum ic filtre ve kuş suluğu ilede vortex yaptim.Sorum su 1 aydan fazla suredir co2 veriyo huylandim sisede kacak varmi diye arastirdim hicbiryerinde sorun yok vortex i gunluk 10 saat calistiriyorum ilk basta saniyede 3-4 kaparcik cikiyodu suam bile 1-2 kabarcik cikiyo bu normalmi sistem klasik arti bisey eklemedim sadece maya ve seker yakinda 1.5 ay olucak ama hala co2 cikıyo [:?][/QUOTE]
Daha iyi ya işte milletinki 15 gün gidiyor aman elleme gittiği kadar gitsin yaptığın co2 sistemin oranlarınıda burda paylaşta hobici arkadaşlarımızın işine yarasın bari.[:)))]
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Malzemelerinizi almadıysanız ilanımdaki malzemelere bakabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/co2_regulatordifuzoric_ve_dis_filtre_co2_tup_i7196.asp
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Malzemelerinizi almadıysanız ilanımdaki malzemelere bakabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/co2_regulatordifuzoric_ve_dis_filtre_co2_tup_i7196.asp
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Hayırlı olsun.
[QUOTE=bitkili42]Oksijen tüpü de oluyormuş fakat bizim tüp 90'lı yıllardan almanların piyasaya sürdüğü sıkıntılı bir tüpmüş açıkcası.
Aynen dediğiniz gibi Ferhat abiyle de istişare içerisindeydim artık benim tüp olmayınca ondan 5 litre 16 bar'lık sistemi dün ikindi saatlerinde aldım hemen kargoya verdi şimdide şubeye gelmiş kargo heralde öğle saatlerindede elimde olur.
Ben Konya'da yaşıyorum burda Doğan ve Habaş gaz dolum şirketleri var.Dolumu kilosu 1tl dedi Habaş,şaşırdım bişey değil hakkaten.[/QUOTE]
Hayırlı olsun.
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Dediğiniz de mantıklı geldi özellikle uzun ömürlü oluşu çok iyi. Habaş tüp geldi diyelim sistemi kurmak için diğer gerekli malzemeleri söyleyebilir misiniz?Hemen uygulamaya geçeceğim yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/20150723_130442.jpg[/IMG]
Bu oksijen tüpüydü bunu tamamen boşaltıp co2 dolumu yaptırsak olur mu peki?[/QUOTE]
Oksijen tüpü ile co2 tüpü arasında sanırım basınç değişikliğinden dolayı fark var ama emin olmak için dolum yapan yerlere sorarak bilgi alabilirsiniz.Elinizdeki tüp olursa 1 adet co2 regülatör almalısınız şayet akvaryum için olanlardan alırsanız ince ayarını yapmak kolay olur fakat fiyatı oldukça pahallıdır,sorun değil derseniz selenoid valflı bir regülatör almak zaman timerli bir sistem oluşturmak açısından iyi olacaktır yok alamam derseniz B.K.S veya YILDIZ marka co2 regülatörler sanırım 100 tl civarında satılıyordu ama bunlarlada ince ayar yapılamadığı için sisteme ince ayar vanası adapte etmelisiniz,verdiğiniz co2 miktarını ayarlayabilmek içinde bir damla sayacı almalısınız tabii difüzörüde unutmamak lazım,selenoid valflı bir sistem yaparsanız yapı marketlerden alacağınız (10-20 tl) bir zaman ayarlı priz ilede tankınıza istediğiniz periyotlarda (ideali gündüz açık akşam kapalı)veya bir ph control cihazı alarak istediğiniz su değerini girerek bu işi tamamen otomatik hale getirebilirsiniz ,anlayacağınız bu iş tamamen sizin harcamanıza bağlı birşey.Kısacası listeleyecek olursak.
1.tüp
2.co2 regülatör(akvaryum için olanlardan veya sinai tip)
3.co2 difüzör
4.co2 damla sayacı
5.zaman ayarlı priz
6.selenoid vana(isteğe bağlı)
7.co2 hortum
8.İnce ayar vanası
9.ph control cihazı(isteğe bağlı)
umarım yazdıklarım işinize yarar,bunlarla uğraşamam derseniz aşağıda linkini verdiğim arkadaşımızdanda komple hazır sistemlerden alıp kullanabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/turkiye'de_bu_fiyata_armatur_yok_!_co2_sistem_syl_i2512.asp[EDIT]H.peksü,2015-07-23 22:09:10[/EDIT]
[QUOTE=bitkili42]Dediğiniz de mantıklı geldi özellikle uzun ömürlü oluşu çok iyi. Habaş tüp geldi diyelim sistemi kurmak için diğer gerekli malzemeleri söyleyebilir misiniz?Hemen uygulamaya geçeceğim yardımcı olursanız sevinirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/20150723_130442.jpg[/IMG]
Bu oksijen tüpüydü bunu tamamen boşaltıp co2 dolumu yaptırsak olur mu peki?[/QUOTE]
Oksijen tüpü ile co2 tüpü arasında sanırım basınç değişikliğinden dolayı fark var ama emin olmak için dolum yapan yerlere sorarak bilgi alabilirsiniz.Elinizdeki tüp olursa 1 adet co2 regülatör almalısınız şayet akvaryum için olanlardan alırsanız ince ayarını yapmak kolay olur fakat fiyatı oldukça pahallıdır,sorun değil derseniz selenoid valflı bir regülatör almak zaman timerli bir sistem oluşturmak açısından iyi olacaktır yok alamam derseniz B.K.S veya YILDIZ marka co2 regülatörler sanırım 100 tl civarında satılıyordu ama bunlarlada ince ayar yapılamadığı için sisteme ince ayar vanası adapte etmelisiniz,verdiğiniz co2 miktarını ayarlayabilmek içinde bir damla sayacı almalısınız tabii difüzörüde unutmamak lazım,selenoid valflı bir sistem yaparsanız yapı marketlerden alacağınız (10-20 tl) bir zaman ayarlı priz ilede tankınıza istediğiniz periyotlarda (ideali gündüz açık akşam kapalı)veya bir ph control cihazı alarak istediğiniz su değerini girerek bu işi tamamen otomatik hale getirebilirsiniz ,anlayacağınız bu iş tamamen sizin harcamanıza bağlı birşey.Kısacası listeleyecek olursak.
1.tüp
2.co2 regülatör(akvaryum için olanlardan veya sinai tip)
3.co2 difüzör
4.co2 damla sayacı
5.zaman ayarlı priz
6.selenoid vana(isteğe bağlı)
7.co2 hortum
8.İnce ayar vanası
9.ph control cihazı(isteğe bağlı)
umarım yazdıklarım işinize yarar,bunlarla uğraşamam derseniz aşağıda linkini verdiğim arkadaşımızdanda komple hazır sistemlerden alıp kullanabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/turkiye'de_bu_fiyata_armatur_yok_!_co2_sistem_syl_i2512.asp[EDIT]H.peksü,2015-07-23 22:09:10[/EDIT]
Dıy D501 Co2 Sistem Alıyorum Fiyatı Ve Verimi?
[QUOTE=bitkili42]Bu sistemle mayalı yapmayı düşünüyorum sizce nasıl olur olumlu olumsuz düşüncenizi duymak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif2.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/Adsiz.jpg[/IMG][/QUOTE]
mayalı sistemler her ne kadar ucuz gibi gözükselerde sürekli gözetim altında tutulması 15 günlük veya 1 aylık periyotlarla yenilenmesi gerektiği içinde pekte pratik değillerdir bu sebeple tüplü bir sistem sürdürülebilirlik açısından uzun vadede hem sorunsuz hemde daha akılcı bir yöntemdir,benim kendi tankımda kullandığım (HABAŞ) 5 lt tüp 6 ile 8 ay civarında dayanmaktadır tüp dolumuda en son 15 tl idi gerisini siz hesaplayın,en başta verdiğiniz para çok gibi gelebilir ama zaman içinde istikrar açısından tüplü sistem almanızı tavsiye ederim,İmkan yoksada mayalı sistem muhakkak dayanıklı bir sistem olmalıdır özellikle seramik tabanlı difüzörler basınca dayalı difüzörler olduğu için zamanla yosunlaşarak tıkanacaktır bunların temizliğine dikkat ediniz yoksa nahoş durumlarla karşılaşabilirsiniz,bulabilirseniz mayalı sistemler için en ideali merdiven tip difüzörlerdir.
https://youtu.be/zN3-ef8cq7c[EDIT]H.peksü,2015-07-23 10:32:57[/EDIT]
[QUOTE=bitkili42]Bu sistemle mayalı yapmayı düşünüyorum sizce nasıl olur olumlu olumsuz düşüncenizi duymak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif2.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/dif.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175647/Adsiz.jpg[/IMG][/QUOTE]
mayalı sistemler her ne kadar ucuz gibi gözükselerde sürekli gözetim altında tutulması 15 günlük veya 1 aylık periyotlarla yenilenmesi gerektiği içinde pekte pratik değillerdir bu sebeple tüplü bir sistem sürdürülebilirlik açısından uzun vadede hem sorunsuz hemde daha akılcı bir yöntemdir,benim kendi tankımda kullandığım (HABAŞ) 5 lt tüp 6 ile 8 ay civarında dayanmaktadır tüp dolumuda en son 15 tl idi gerisini siz hesaplayın,en başta verdiğiniz para çok gibi gelebilir ama zaman içinde istikrar açısından tüplü sistem almanızı tavsiye ederim,İmkan yoksada mayalı sistem muhakkak dayanıklı bir sistem olmalıdır özellikle seramik tabanlı difüzörler basınca dayalı difüzörler olduğu için zamanla yosunlaşarak tıkanacaktır bunların temizliğine dikkat ediniz yoksa nahoş durumlarla karşılaşabilirsiniz,bulabilirseniz mayalı sistemler için en ideali merdiven tip difüzörlerdir.
https://youtu.be/zN3-ef8cq7c[EDIT]H.peksü,2015-07-23 10:32:57[/EDIT]
Bir Tüpten 2 Akvaryuma Co2 Verilebilirmi
[QUOTE=idris22]Dagitici musluk dediginiz link resim varsa lutfen gorsel[/QUOTE]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/691-I567-200x200.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Ista Metal 3' lü CO2 Hava Dağıtıcısı
ISTA CO2 GAZ DAĞITICI Bir co2 tüpünden çıkan gazın 3 farklı tanka veya 3 fakl.....
165.00TL[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/regulator.jpg[/IMG]
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_164_174&products_id=3380[EDIT]H.peksü,2015-07-21 18:10:10[/EDIT]
[QUOTE=idris22]Dagitici musluk dediginiz link resim varsa lutfen gorsel[/QUOTE]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/691-I567-200x200.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG]
Ista Metal 3' lü CO2 Hava Dağıtıcısı
ISTA CO2 GAZ DAĞITICI Bir co2 tüpünden çıkan gazın 3 farklı tanka veya 3 fakl.....
165.00TL[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/87493/regulator.jpg[/IMG]
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_164_174&products_id=3380[EDIT]H.peksü,2015-07-21 18:10:10[/EDIT]
Bir Tüpten 2 Akvaryuma Co2 Verilebilirmi
[QUOTE=idris22]Merhabalar arkadaslar buyuk bir co2 tupum var ikinci akvaryumu kuruyorum ama ikincisine paylastirmak icin neler gerekiyor bilgilerinizi tavsiyenizi bekliyorum su an sadece ikinci difüzöru aldim [/QUOTE]
Verilir uygun ekipmanın varsa 5 akvaryuma dahi 1 tüpten dağıtım yapabilirsin bunun için dağıtıcı musluklardan edinmen gerekir türkiyede pek gözüme çarpmadı ama E bay da var diye biliyorum.
[QUOTE=idris22]Merhabalar arkadaslar buyuk bir co2 tupum var ikinci akvaryumu kuruyorum ama ikincisine paylastirmak icin neler gerekiyor bilgilerinizi tavsiyenizi bekliyorum su an sadece ikinci difüzöru aldim [/QUOTE]
Verilir uygun ekipmanın varsa 5 akvaryuma dahi 1 tüpten dağıtım yapabilirsin bunun için dağıtıcı musluklardan edinmen gerekir türkiyede pek gözüme çarpmadı ama E bay da var diye biliyorum.
Öncelik Işıkmı C02 Mi ?
[QUOTE=fate]İmzanızda karides beslediğiniz yazıyor. Co2 verirken çok dikkatli davranmanız lazım. Karideslerinizi öldürebilirsiniz. Karideslerin en hassas olduğu nokta ph. co2 de aç kapa ph dalgalanması yapar. Çok dikkatli kullanmak gerekir.
[/QUOTE]
Tankımda PH kontrol cihazı ve tüplü sistem kombine çalıştığı için herhangi bir ph dalgalanması olmamaktadır tankımda tüplü sistem gece gündüz açık ph 6.88 sabittir.
[QUOTE=fate]İmzanızda karides beslediğiniz yazıyor. Co2 verirken çok dikkatli davranmanız lazım. Karideslerinizi öldürebilirsiniz. Karideslerin en hassas olduğu nokta ph. co2 de aç kapa ph dalgalanması yapar. Çok dikkatli kullanmak gerekir.
[/QUOTE]
Tankımda PH kontrol cihazı ve tüplü sistem kombine çalıştığı için herhangi bir ph dalgalanması olmamaktadır tankımda tüplü sistem gece gündüz açık ph 6.88 sabittir.
Öncelik Işıkmı C02 Mi ?
Tankınızda yeterli ışık olmazsa bitkilerinizin sağlıklı gelişimi olmaz dolayısıyla co2 sisteminiz ne kadar üst düzey olursa olsun ışıklandırmaya öncelik vermelisiniz,forumda biraz araştırma yaparsanız düşük destekli sistemlerdede co2 olmadanda gayet güzel tanklar yapılabilmektedir yeterki uygun ortam sağlanıp bitkilerinizin ihtiyaçlarını doğru tespit ettikten sonra her şekilde tank oluşumu yapılabilir hangi sisteme karar verirseniz verin(Hİ-TECH veya LOW-TECH)önceliğiniz seçtiğiniz sisteme uygun ışıklandırma olmalıdır .Tabiki ışık + co2 ideal olandır ama imkanlar kısıtlıysa ışık + uygun ortamlada co2 olmadanda güzel bir tanka sahip olabilirsiniz.
Tankınızda yeterli ışık olmazsa bitkilerinizin sağlıklı gelişimi olmaz dolayısıyla co2 sisteminiz ne kadar üst düzey olursa olsun ışıklandırmaya öncelik vermelisiniz,forumda biraz araştırma yaparsanız düşük destekli sistemlerdede co2 olmadanda gayet güzel tanklar yapılabilmektedir yeterki uygun ortam sağlanıp bitkilerinizin ihtiyaçlarını doğru tespit ettikten sonra her şekilde tank oluşumu yapılabilir hangi sisteme karar verirseniz verin(Hİ-TECH veya LOW-TECH)önceliğiniz seçtiğiniz sisteme uygun ışıklandırma olmalıdır .Tabiki ışık + co2 ideal olandır ama imkanlar kısıtlıysa ışık + uygun ortamlada co2 olmadanda güzel bir tanka sahip olabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
