ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kutaykan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ocak 2010 01:21
Son Ziyaret:
17 Aralık 2021 01:50
Toplam Mesaj:
29 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
melih pembegul
Doğum Tarihi:
24 Ağustos 1971
Yaş:
54
İl:
Istanbul
Meslek:
Uçak bakım teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bitkiliye Kum ne alayım Quartz Silis hangisi kaç mm
Çok fazla alternatif vardır. Ben size hagen kum öneriyorum. hightech kurulum yapacaksanız illaki tabana yayılan küçük köklü bitkiler kullanmak isteyeceksiniz. Bu konuda zorlanmamak için en üstte aquclay gibi hafif bir kum kullanmanızı önermem. Hagen bu konuda iyidir ama pek çok alternatifiniz var.
Şu linklere göz atın lütfen.
http://www.akvaryum.com/forum/hagen_siyah_kum_hakkinda_k319313.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/taban_sikca_sorulan_sorular_k359016.asp
Çok fazla alternatif vardır. Ben size hagen kum öneriyorum. hightech kurulum yapacaksanız illaki tabana yayılan küçük köklü bitkiler kullanmak isteyeceksiniz. Bu konuda zorlanmamak için en üstte aquclay gibi hafif bir kum kullanmanızı önermem. Hagen bu konuda iyidir ama pek çok alternatifiniz var.
Şu linklere göz atın lütfen.
http://www.akvaryum.com/forum/hagen_siyah_kum_hakkinda_k319313.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/taban_sikca_sorulan_sorular_k359016.asp
Bitki akvaryumu
Tanklarda kullanılanlar bataklıklarda veya sulak bölgelerde yetişmiş uygun ağaçların kökleridir. Bu kökler uzun sure suyun içinde veya nemli bir ortamda kaldığından suya batarlar. Ama her halükarda özel bir işlemden geçirilerek, kaynatmak gibi, dezenfekte edilmeleri gerekir. Her hangi bir odunu alıp akvaryumda kullanmak tehlikeli olabilir. Zira mikrop ve bakteri taşımalarının yanında suya yaptıkları salınımda önemlidir.
Tanklarda kullanılanlar bataklıklarda veya sulak bölgelerde yetişmiş uygun ağaçların kökleridir. Bu kökler uzun sure suyun içinde veya nemli bir ortamda kaldığından suya batarlar. Ama her halükarda özel bir işlemden geçirilerek, kaynatmak gibi, dezenfekte edilmeleri gerekir. Her hangi bir odunu alıp akvaryumda kullanmak tehlikeli olabilir. Zira mikrop ve bakteri taşımalarının yanında suya yaptıkları salınımda önemlidir.
Bitkili tank kurulumu
Ahmet Bey, size öncelikle kolay gelsin diyorum, Aslında küçük akvaryumlarda, suyun dengesini korumak, büyük akvaryumlara göre daha zor olur. Zira bu tanklarda, en ufak bir değişimde bile kolaylıkla suyun kimyasal dengesi bozulabilir. Kaldı ki, akvaryumda dengeli bir ortam oluşturmak için gerekli, Nitrifikasyon bakterilerinin yerleşmesi için, akvaryumun suyundan ve zemininden çok, iyi bir filtreye ihtiyacınız olacaktır. Bence küçük çaplı bir dış filtre ile hem tankınızın hacminden kaybetmezsiniz, hem de tanktaki canlılara daha dengeli bir ortam hazırlamış olursunuz. Dış filtreyi illaki almak zorunda da değilsiniz, eğer vaktiniz varsa ve bu tur islerden zevk alıyorsanız çok güzel, tamda tankınıza uygun harika diy filtreler yapabilirsiniz. Formda bu konuda çok güzel örnekler mevcut. Keyifli hobiler dilerim.
http://www.akvaryum.com/forum/nitrifikasyon_ve_bakterileri_k215693.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/filtreleme_secenekleri_f16.asp
http://teleskopakvaryum.com.tr/detay.asp?id=2793&CatID=576
http://akvaryum.com/Forum/15_dakikada_gorselligi_bozmayan_dis_filtre_yapimi_yeni_video_k493642.asp
Ahmet Bey, size öncelikle kolay gelsin diyorum, Aslında küçük akvaryumlarda, suyun dengesini korumak, büyük akvaryumlara göre daha zor olur. Zira bu tanklarda, en ufak bir değişimde bile kolaylıkla suyun kimyasal dengesi bozulabilir. Kaldı ki, akvaryumda dengeli bir ortam oluşturmak için gerekli, Nitrifikasyon bakterilerinin yerleşmesi için, akvaryumun suyundan ve zemininden çok, iyi bir filtreye ihtiyacınız olacaktır. Bence küçük çaplı bir dış filtre ile hem tankınızın hacminden kaybetmezsiniz, hem de tanktaki canlılara daha dengeli bir ortam hazırlamış olursunuz. Dış filtreyi illaki almak zorunda da değilsiniz, eğer vaktiniz varsa ve bu tur islerden zevk alıyorsanız çok güzel, tamda tankınıza uygun harika diy filtreler yapabilirsiniz. Formda bu konuda çok güzel örnekler mevcut. Keyifli hobiler dilerim.
http://www.akvaryum.com/forum/nitrifikasyon_ve_bakterileri_k215693.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/filtreleme_secenekleri_f16.asp
http://teleskopakvaryum.com.tr/detay.asp?id=2793&CatID=576
http://akvaryum.com/Forum/15_dakikada_gorselligi_bozmayan_dis_filtre_yapimi_yeni_video_k493642.asp
Taban Kurulumu Nasıl Sizce?
Aquaclay gerçekten iyi bir taban malzemesidir. Oldukça hafiftir. Suya salınım yapmaz. Bitki kökleri rahat ve hızlı gelişir. En önemlisi de lav kırığı ve aquaclay, yüzeylerinde iyi bakteri tutarlar. Ama bitki akvaryumlarında şahsen benimde şu an yaşadığım bir dezavantajları vardır; taban a kökleri bir hayli küçük olan zemin bitkilerini dikmek çok zordur, hatta imkânsıza yakindir diyebilirim. Bu yüzden en üste konmasını bende tavsiye etmiyorum. Şu an olmasa bile ilerde bu tür bitkileri tankınıza koymak isterseniz pişman olabilirsiniz. Bende en üstte hagen kullanmanızı tavsiye ederim. Parlak siyah rengi bitkilerin yeşili ile gayet güzel durur, taban bitkileri gayet kolay dikilir ve yerlerinden zorlanmadıkça çıkmaz. Adamı da deli etmez. Aquaclayda maalesef böyle bir durum var. Hele ki tankınızda vatoz türü balıklarınızda olursa vatozlarınıza da, aquaclayi en üste kullanan kendinize de bol bol kızarsınız. Bir başka konu en üste koyacağınız kumun rengi. Açık renkli olanlar, özellikle parlak beyaz rekli zemin, balıklarınızın çok tercih edeceği bir renk değildir. Özellikle siyah rengi ile yine hagen kum, balıklarınız için stres nedeni olmaz. Ve son olarak, Bitkili akvaryumlarda yapay süslerin, renkli kumların doğallığı bozan, güzel durmayan ögeler olduğunu düşünüyorum.
Kolay gelsin.
kutaykan 2012-02-02 20:37:48
Aquaclay gerçekten iyi bir taban malzemesidir. Oldukça hafiftir. Suya salınım yapmaz. Bitki kökleri rahat ve hızlı gelişir. En önemlisi de lav kırığı ve aquaclay, yüzeylerinde iyi bakteri tutarlar. Ama bitki akvaryumlarında şahsen benimde şu an yaşadığım bir dezavantajları vardır; taban a kökleri bir hayli küçük olan zemin bitkilerini dikmek çok zordur, hatta imkânsıza yakindir diyebilirim. Bu yüzden en üste konmasını bende tavsiye etmiyorum. Şu an olmasa bile ilerde bu tür bitkileri tankınıza koymak isterseniz pişman olabilirsiniz. Bende en üstte hagen kullanmanızı tavsiye ederim. Parlak siyah rengi bitkilerin yeşili ile gayet güzel durur, taban bitkileri gayet kolay dikilir ve yerlerinden zorlanmadıkça çıkmaz. Adamı da deli etmez. Aquaclayda maalesef böyle bir durum var. Hele ki tankınızda vatoz türü balıklarınızda olursa vatozlarınıza da, aquaclayi en üste kullanan kendinize de bol bol kızarsınız. Bir başka konu en üste koyacağınız kumun rengi. Açık renkli olanlar, özellikle parlak beyaz rekli zemin, balıklarınızın çok tercih edeceği bir renk değildir. Özellikle siyah rengi ile yine hagen kum, balıklarınız için stres nedeni olmaz. Ve son olarak, Bitkili akvaryumlarda yapay süslerin, renkli kumların doğallığı bozan, güzel durmayan ögeler olduğunu düşünüyorum.
Kolay gelsin.
Hortum bulamıyorum
Bulunduğu ilde Bauhaus olan arkadaşlar, bahçe reyonu kısmından istedikleri türde, kalınlıkta özelliklte ve uzunlukta hortumları bulabilirler.kutaykan 2012-01-28 21:01:29
Bulunduğu ilde Bauhaus olan arkadaşlar, bahçe reyonu kısmından istedikleri türde, kalınlıkta özelliklte ve uzunlukta hortumları bulabilirler.
Gül,Cabomba, Eladoe, Çam hangileri kök verir
Fatih beyin dediği gibi delinmelerin başlıca sebebi NPK eksikliğinden kaynaklanır. Ama birde şu varki Gül, Cabomba, Eladoe ve Çam pek fazla gereksinimi olmayan bakımı kolay bitkilerdir. Akvaryumunuzdaki canlıların ürettiği nitrat ve yemleme ile gelen fosfat yeterli olacaktır sanıyorum. Tabiki dışarıdan sıvı potasyum vermeniz ve bitkilerin dibine misket gübre kullanmanızda faydalı olur. Ama ben yinede asıl problemin, gübre eksikliğinden degil de sizin henüz farkında olmadığınız başka bir sorundan kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü cabomba dışındakiler fazla bir bakıma ihtiyaç duymazlar. Formları iyi olmasa da gecen 2 ay içinde en azından gelişmeleri gerekirdi. Bence siz formun sol üstündeki bilgi ağacı sekmesinden http://www.akvaryum.com/Agac/ biraz araştırma yapın. Mutlaka bir şeyleri yanlış yapıyorsunuzdur. Örneğin mollyler için akvaryuma arada tuz ilavesi yapmak, arada hasta balıklarınız için bitkilerle aynı yerde ilaç kullanımı, aydınlatma hataları vs... Tankınız hakkında da yeterli bilgi vermemişsiniz. Bu yüzden ben size bitkili tankınız için biraz araştırma yapmanızı tavsiye ediyorum.
kutaykan 2012-01-26 02:28:59
Fatih beyin dediği gibi delinmelerin başlıca sebebi NPK eksikliğinden kaynaklanır. Ama birde şu varki Gül, Cabomba, Eladoe ve Çam pek fazla gereksinimi olmayan bakımı kolay bitkilerdir. Akvaryumunuzdaki canlıların ürettiği nitrat ve yemleme ile gelen fosfat yeterli olacaktır sanıyorum. Tabiki dışarıdan sıvı potasyum vermeniz ve bitkilerin dibine misket gübre kullanmanızda faydalı olur. Ama ben yinede asıl problemin, gübre eksikliğinden degil de sizin henüz farkında olmadığınız başka bir sorundan kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü cabomba dışındakiler fazla bir bakıma ihtiyaç duymazlar. Formları iyi olmasa da gecen 2 ay içinde en azından gelişmeleri gerekirdi. Bence siz formun sol üstündeki bilgi ağacı sekmesinden http://www.akvaryum.com/Agac/ biraz araştırma yapın. Mutlaka bir şeyleri yanlış yapıyorsunuzdur. Örneğin mollyler için akvaryuma arada tuz ilavesi yapmak, arada hasta balıklarınız için bitkilerle aynı yerde ilaç kullanımı, aydınlatma hataları vs... Tankınız hakkında da yeterli bilgi vermemişsiniz. Bu yüzden ben size bitkili tankınız için biraz araştırma yapmanızı tavsiye ediyorum.
Sıfırdan bitkili akvaryum kurulumu ( BİRAZ YARDIM )
Mert kardeşim;
Yaptıracağın akvaryumun boyutları 40x40x40. Aydınlatma tek şerit led demişsin bir önceki konunda. Önde çim görüntüsü, arkada da uzun bitkiler olmasını istiyorum diyorsun. Yani bir tür nano akvaryum yapmayı planlıyorsun.Yine bir önceki konuda seçtiğin bitkilerin ve o çim görüntüsünü verecek bitkiler, bitkili akvaryuma yeni başlayan hobiciler için, oldukça zordur derim ben sana. Akvaryum küçüldükçe, kurulumu ve bakımı kolaylaşır diye düşünme sakın. Tam tersine akvaryum küçüldükçe suyun kimyasını ve dengesini korumak daha da zorlaşır. Yani kısacası tecrüben yoksa ki, olmadığını söylüyorsun. Bence daha kolay tur bitkiler seç. Egeria densa (eledoa), Hygrophila difformis (çınar), Ludwigia repens (gül), Hemianthus micranthemoides, Hygrophila polysperma ceylon (zeytin), Hygrophila polysperma rosanervig (damarlı zeytin), Ceratophyllum demersum (tilki kuyruğu), Cardamine lyrata, Sagittaria subulata, Vallisneria nana, ve daha bunlar gibi bir çok kolay bitki var. Zevkine göre seç. Hem bulması kolay, hem fiyatları makul, hem bakimi zor değildir. Bu şekilde tecrübe sahibi oldukça ileride daha zor bitkilere geçersin. Tabi ki bunun içinde,yavaş yavaş akvaryumunun ekipmanlarını arttırırsın. Hem Cüce vatoz üretmek istiyorsan, bu bitkilerin arasında vatozlarında çok mutlu olacaklardır. Küp ve deniz kabuğu yerine, vatozların üremesi için hindistan cevizi kabuğundan küçük oyuklarda yapabilirsin. Kabukların üzerlerinide çeşitli mosslarla kaplarsan hem görüntüsüde bitki akvaryumuna çok yakışır.
Mert kardeşim;
Yaptıracağın akvaryumun boyutları 40x40x40. Aydınlatma tek şerit led demişsin bir önceki konunda. Önde çim görüntüsü, arkada da uzun bitkiler olmasını istiyorum diyorsun. Yani bir tür nano akvaryum yapmayı planlıyorsun.Yine bir önceki konuda seçtiğin bitkilerin ve o çim görüntüsünü verecek bitkiler, bitkili akvaryuma yeni başlayan hobiciler için, oldukça zordur derim ben sana. Akvaryum küçüldükçe, kurulumu ve bakımı kolaylaşır diye düşünme sakın. Tam tersine akvaryum küçüldükçe suyun kimyasını ve dengesini korumak daha da zorlaşır. Yani kısacası tecrüben yoksa ki, olmadığını söylüyorsun. Bence daha kolay tur bitkiler seç. Egeria densa (eledoa), Hygrophila difformis (çınar), Ludwigia repens (gül), Hemianthus micranthemoides, Hygrophila polysperma ceylon (zeytin), Hygrophila polysperma rosanervig (damarlı zeytin), Ceratophyllum demersum (tilki kuyruğu), Cardamine lyrata, Sagittaria subulata, Vallisneria nana, ve daha bunlar gibi bir çok kolay bitki var. Zevkine göre seç. Hem bulması kolay, hem fiyatları makul, hem bakimi zor değildir. Bu şekilde tecrübe sahibi oldukça ileride daha zor bitkilere geçersin. Tabi ki bunun içinde,yavaş yavaş akvaryumunun ekipmanlarını arttırırsın. Hem Cüce vatoz üretmek istiyorsan, bu bitkilerin arasında vatozlarında çok mutlu olacaklardır. Küp ve deniz kabuğu yerine, vatozların üremesi için hindistan cevizi kabuğundan küçük oyuklarda yapabilirsin. Kabukların üzerlerinide çeşitli mosslarla kaplarsan hem görüntüsüde bitki akvaryumuna çok yakışır.
akvaryuma co2 verme
Hava konusunda bende bir tecrubemi aktarmak istiyorum. Co2 kaçısını engellemek için tankıma başlangıçta hava vermiyordum. Bitki ve balık miktarım azken, hiç bir sorun yaşamadım. Ama tank oturduktan ve icindeki canlı miktarı arttıktan bir zaman sonra, balıklarımda kayıplar yaşamaya başladım. Bir kaç gün arka arkaya, sabah kalktığımda, tankta ölü bir kaç balık buldum. Bu süre icinde balıklarımın çoğu nedenini anlayamadığım şekilde hastalandılar ki bu süre zarfında akvaryuma yeni bir canlı girmedigi gibi, suyun kimyasını bozacak veya hijyeni düşürecek herhangi bir müdahelede de bulunmamıstım. Bu dönemde dikkat ettiğim en önemli rastlantı genellikle daha iri ve yaşlı balıkların hastalanması ve ölmesiydi. Yavrulara neredeyse hiç bir şey olmadı. Bitkiler yüzünden ilaçta kullanamadığımdan epeyce bir kaybım oldu. akşam ve sabah arasindaki ph farkını hiç ölçmedim. Sorun ph dalgalanmalarından mı yoksa, gece duran fotosentez sonucu, tankta oksijen miktarının iyice azalmasımı ? Hala tam anlayabilmiş değilim. Ama tanka küçük bir hava taşı ile hava vermeye başladığımdan beri, yasadığım anormal kayıplar bitmiş durumda ve balıkların sağlıkları şu an çok iyi. Bir ilave daha; Mayalı sistem ve vortex diffiser kullanıyorum. O zamanda geceleri kapak açmıyordum, havayı vermeye başladıktan sonrada. 24 saat diy maya aktif durumda yani...
Tüm arkadaşların faydalanabileceği bir tecrübe olduğundan yazma ihtiyacı duydum, işin ilmi ile uğraşan daha tecrübeli arkadaşlarda illaki bir teşhis koyacaklardır diye düşünüyorum.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Hava konusunda bende bir tecrubemi aktarmak istiyorum. Co2 kaçısını engellemek için tankıma başlangıçta hava vermiyordum. Bitki ve balık miktarım azken, hiç bir sorun yaşamadım. Ama tank oturduktan ve icindeki canlı miktarı arttıktan bir zaman sonra, balıklarımda kayıplar yaşamaya başladım. Bir kaç gün arka arkaya, sabah kalktığımda, tankta ölü bir kaç balık buldum. Bu süre icinde balıklarımın çoğu nedenini anlayamadığım şekilde hastalandılar ki bu süre zarfında akvaryuma yeni bir canlı girmedigi gibi, suyun kimyasını bozacak veya hijyeni düşürecek herhangi bir müdahelede de bulunmamıstım. Bu dönemde dikkat ettiğim en önemli rastlantı genellikle daha iri ve yaşlı balıkların hastalanması ve ölmesiydi. Yavrulara neredeyse hiç bir şey olmadı. Bitkiler yüzünden ilaçta kullanamadığımdan epeyce bir kaybım oldu. akşam ve sabah arasindaki ph farkını hiç ölçmedim. Sorun ph dalgalanmalarından mı yoksa, gece duran fotosentez sonucu, tankta oksijen miktarının iyice azalmasımı ? Hala tam anlayabilmiş değilim. Ama tanka küçük bir hava taşı ile hava vermeye başladığımdan beri, yasadığım anormal kayıplar bitmiş durumda ve balıkların sağlıkları şu an çok iyi. Bir ilave daha; Mayalı sistem ve vortex diffiser kullanıyorum. O zamanda geceleri kapak açmıyordum, havayı vermeye başladıktan sonrada. 24 saat diy maya aktif durumda yani...
Tüm arkadaşların faydalanabileceği bir tecrübe olduğundan yazma ihtiyacı duydum, işin ilmi ile uğraşan daha tecrübeli arkadaşlarda illaki bir teşhis koyacaklardır diye düşünüyorum.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Sıfırdan bitkili akvaryum kurulumu ( BİRAZ YARDIM )
Formda biraz dolaşirsanız bitki türlerini hem görsel hemde bilgi olarak öğrenebilirsiniz illaki istediğiniz özelliklerde ve görsellikte bitkiler bulabilirsiniz. yüzlerce tür bitki var sonuçta. Burada size yapabileceğimiz bitki türü tavsiyeleride çok çeşitli olacaktır. tahminen arkadaşlarımda size benim yapacağım tür tavsiyesinden öteye gitmeyecekler, oda bakımı kolay bitkilerle başlamanız. zaten istediğiniz özelliklerde bakımı kolay bir çok tür bulacaksınız. ama en önce lütfen formları araştırın. Bitki akvaryumu kurmak öyle zor bir şey olmasada, tabiyatıyla, her işte olduğu gibi, önce bilgi gerektirir. İhtiyacınız olan bilgide formdaki arkadaşlar sağ olsun, burada fazlasıyla mevcut. formun sol üst köşesindeki bilgi ağacı sekmesinden http://www.akvaryum.com/Agac/, gerekli tüm bilgilere ulaşabilir, ana sayfa üzerindeki akvaryum ansiklopedisi sekmesinden de http://www.akvaryum.com/Bitkiler/ yüzlerce bitkiyi tanıyıp öğrenebilirsiniz. Sağlıklı vatoz ve bitkiler dilerim. Kolay gelsin.
kutaykan 2012-01-21 21:56:00
Formda biraz dolaşirsanız bitki türlerini hem görsel hemde bilgi olarak öğrenebilirsiniz illaki istediğiniz özelliklerde ve görsellikte bitkiler bulabilirsiniz. yüzlerce tür bitki var sonuçta. Burada size yapabileceğimiz bitki türü tavsiyeleride çok çeşitli olacaktır. tahminen arkadaşlarımda size benim yapacağım tür tavsiyesinden öteye gitmeyecekler, oda bakımı kolay bitkilerle başlamanız. zaten istediğiniz özelliklerde bakımı kolay bir çok tür bulacaksınız. ama en önce lütfen formları araştırın. Bitki akvaryumu kurmak öyle zor bir şey olmasada, tabiyatıyla, her işte olduğu gibi, önce bilgi gerektirir. İhtiyacınız olan bilgide formdaki arkadaşlar sağ olsun, burada fazlasıyla mevcut. formun sol üst köşesindeki bilgi ağacı sekmesinden http://www.akvaryum.com/Agac/, gerekli tüm bilgilere ulaşabilir, ana sayfa üzerindeki akvaryum ansiklopedisi sekmesinden de http://www.akvaryum.com/Bitkiler/ yüzlerce bitkiyi tanıyıp öğrenebilirsiniz. Sağlıklı vatoz ve bitkiler dilerim. Kolay gelsin.
Bitkili akvaryum balık türleri öneri
Bitkili akvaryumlarda, arkadaşların tavsiyelerine ek olarak, birde Gurami ve Beta gibi oldukca fazla renk, tür ve varyeteleri olan, labirentli baliklarada bakabilirsinizki, oda çok ayrı ve özel bir zevktir.
Bitkili akvaryumlarda, arkadaşların tavsiyelerine ek olarak, birde Gurami ve Beta gibi oldukca fazla renk, tür ve varyeteleri olan, labirentli baliklarada bakabilirsinizki, oda çok ayrı ve özel bir zevktir.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
