ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
trockya22
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2010 13:51
Son Ziyaret:
13 Kasım 2016 00:19
Toplam Mesaj:
421 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih SERTUNA
Doğum Tarihi:
25 Haziran 1982
Yaş:
44
İl:
Edirne
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih SERTUNALeptosoma Albino Kitumba,
Kitumba, speckleback moba,micro. Kiriza Black,L-201, Xenotilapia ochrogenys Mzuri
SON 10 MESAJI
Akvaryumum
Engin bey sizin ne yapacağınızı bilmiyorum ama ben bu kadar yavru aldıktan sonra 3 arkadaş bir yer tutup 30 akvaryumluk bir yer yaptık kendimize. Çöpçüleri de burada üretiyorum zaten. Videolarıma v.s. bakarsanız zaten tankımda japondan başka bir balık olmadığını göreceksiniz. Bu japon olayına da hem zamanında içimde kaldığı için hemde yüksek lisans tezim için seçtim. Ancak seçtiğim için gerçekten çok memnunum. Japonların büyümesine gelince tahminim çoğu balığı büyüttüğümüz gibi artemia ve yumurta sarısı onları büyütmede yardımcı olacaktır...
Akvaryumum
[QUOTE=ENGİN06]Gülşah hanım, hiç canınızı sıkmayın normalde doğada bile binlerce yumurtadan kaç tanesi hayatta kalıyorki, ben genelde tvde belgesel proğramları izlerim, o proğramlarda avlananlar - avcılar doğanın yaşam tarzına bakarsak, kendi evimizdeki akvaryum canlılarının bir eli yağda bir eli balda gibi düşünüyorum, tamam doğal değil ama yem olma tehlikeleri yok, tek tehlikeleri sudaki döngüyü arasırada olsa oturtturamadığımızdan buda gayet doğal balıklarda ölümcül hastalıklar oluyor, bakın ben akvaryumuma belkide çok canlı aldım, bunun en büyük sebebi kayıpları kesin yaşayacağım döngüyü oturtana kadar , herşeyin hayırlısı,
alınyazımızda ki ömür ne yazılmışsa yaşam o dur, bu her canlı içinde geçerlidir
[QUOTE=ENGİN06]Gülşah hanım, hiç canınızı sıkmayın normalde doğada bile binlerce yumurtadan kaç tanesi hayatta kalıyorki, ben genelde tvde belgesel proğramları izlerim, o proğramlarda avlananlar - avcılar doğanın yaşam tarzına bakarsak, kendi evimizdeki akvaryum canlılarının bir eli yağda bir eli balda gibi düşünüyorum, tamam doğal değil ama yem olma tehlikeleri yok, tek tehlikeleri sudaki döngüyü arasırada olsa oturtturamadığımızdan buda gayet doğal balıklarda ölümcül hastalıklar oluyor, bakın ben akvaryumuma belkide çok canlı aldım, bunun en büyük sebebi kayıpları kesin yaşayacağım döngüyü oturtana kadar , herşeyin hayırlısı,
alınyazımızda ki ömür ne yazılmışsa yaşam o dur, bu her canlı içinde geçerlidir
tekrar sağlıklı hobiler
[/QUOTE]
Engin bey size katılıyorum ancak çöpçülerde bu biraz daha farklı, Çöpçü yumurtalarının akvaryum ortamında iki tane düşmanı vardır. Bir çöpçülerin damızlıkları ve diğer canlılar, iki oksijensiz ortam ve düşük sıcaklık. Bu tehditleri akvaryum ortamından kaldırırsak. Sadece tek bir çöpçüden 100 adedin üzerinde bir batında yavru alabilirsiniz. Çok temel ve basit kuralları vardır. Sebzelerin balıkların beslenmesindeki önemi
Yüzlerce liralar verip balığın sağlıklı ve formda olması İçin güzel formda olması için hiçbir masraftan çekinmiyoruz. Ancak sebze ve yeşillikleri hiçbir zamanda göz artı etmemek lazım. Ayrıca bunların birçoğu zaten hepimizin evlerinde mevcut olup tükettiğimiz şeylerdir. Mesela vatoz türlerinde ceviz yaprağı, kabak, salatalık v.s, japonlarda bezelye, ıspanak, semizotu, ayrıca tüm haşlanmış sebzeler, tropheus türlerine geçersek yine kullanabileceğimiz salatalık, marul , sprulina veya sushi yapımında kullanılan nori yosunu bunların tümü canlıların kabızlık, üreme, form durumlarını etkileyen sağlıklı olmalarını olumlu yönde etkileyen besinlerdir. O yüzden mutlaka canlılarımızı mümkün olduğunca doğal ve taze ürünlerle beslemeyi herkese tavsiye ederim....
Yüzlerce liralar verip balığın sağlıklı ve formda olması İçin güzel formda olması için hiçbir masraftan çekinmiyoruz. Ancak sebze ve yeşillikleri hiçbir zamanda göz artı etmemek lazım. Ayrıca bunların birçoğu zaten hepimizin evlerinde mevcut olup tükettiğimiz şeylerdir. Mesela vatoz türlerinde ceviz yaprağı, kabak, salatalık v.s, japonlarda bezelye, ıspanak, semizotu, ayrıca tüm haşlanmış sebzeler, tropheus türlerine geçersek yine kullanabileceğimiz salatalık, marul , sprulina veya sushi yapımında kullanılan nori yosunu bunların tümü canlıların kabızlık, üreme, form durumlarını etkileyen sağlıklı olmalarını olumlu yönde etkileyen besinlerdir. O yüzden mutlaka canlılarımızı mümkün olduğunca doğal ve taze ürünlerle beslemeyi herkese tavsiye ederim....
Akvaryumum
Gülşah hanım çöpçülerden yavru almak kolaydır. Damızlık çöpçüleriniz yumurta dizdikten sonra damızlıklarınızı akvaryumdan çıkarın. Yumurtaların olduğu akvaryuma tamamı mavi olacak şekilde metilen mavisini damlatın. Sıcaklığı 26-27 dereceye çıkarın ve tankı bol havalandırın. Yüzlerce yavruya sahip olacaksınız.Eğer takıldığınız veya sormak istediğiniz herhangi bir konu olursa çöpçülerle ilgili yardımcı olabilirim. İyi hobiler.
Gülşah hanım çöpçülerden yavru almak kolaydır. Damızlık çöpçüleriniz yumurta dizdikten sonra damızlıklarınızı akvaryumdan çıkarın. Yumurtaların olduğu akvaryuma tamamı mavi olacak şekilde metilen mavisini damlatın. Sıcaklığı 26-27 dereceye çıkarın ve tankı bol havalandırın. Yüzlerce yavruya sahip olacaksınız.Eğer takıldığınız veya sormak istediğiniz herhangi bir konu olursa çöpçülerle ilgili yardımcı olabilirim. İyi hobiler.
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=kralexxx] Sevgili Semih senki imzanda yazdığın üzere çok uçuk balıkları beslemiş ve besleyen benim gözümde üstad olmuş bir hobicisin, durum böyle iken sana balıkları beğendirdiysem ve mutlu olduysan ne mutlu bana..
[/QUOTE]
[QUOTE=dashboy]Maşallah balıklarınız gerçekten çok güzel.Ayrıca bu kadar güzel bir litre ve sump sistemli bir tank sunduğunuz için ayrıca sizi tebrik ederim.Japona verilen değer burda ortaya çıkıyor.Bende tropheus sevdasıda olduğu için sump sistemli tankımı kullanamıyorum ama iyi bir litreye taşıdım ve hiçbir masraftanda kaçınmıyorum.Burdan japon için sazan diyen arkadaşlarada sesleniyorum. :) ''Elbet birgün sizde sazancı olabilirsin böyle güzellikleri görünce''
[QUOTE=kralexxx] Sevgili Semih senki imzanda yazdığın üzere çok uçuk balıkları beslemiş ve besleyen benim gözümde üstad olmuş bir hobicisin, durum böyle iken sana balıkları beğendirdiysem ve mutlu olduysan ne mutlu bana..
1-1.5 yıl önce atıldığım bu yolda senin gibi arkadaşlara güzel balıklar sağlarken aynı zamanda tanışma şerefine eriştiğim için çok mutluyum..
Bu güne dek birçok kişiyle tanıştım bu sayede, Allaha şükür olumsuz birseyde yasamadık yaşarsakta telafi ederiz yeter ki insanın karşısındaki muhatabı senin gibi insan olsun..
Kardeşim öncelikle sözlerin için teşekkür ederim biraz abartmışsın... Valla daha kardeşim senin yaptığını daha önce ben kimsede görmedim desem yalan olmaz. İlk balıklar geldi. Bir tane sıkıntılı var dedim yerine iki tane ekstradan balık gönderdin. Hadi yerine gönderdiğin balıkları geçtim. Bir dünyada yanında ekstra balık gönderdin. Her yer cıvıl cıvıl balık oldu. Bir nevi yılbaşı hediyesi gibi oldu. Balık alıp memnun olduğum sayılı insanlardansın. Balıklar geldi kaç kez aradın iyiler sıkıntılı var mı , beğendin mi balıkları v.s. diye bir dünya ilgilendin. Daha ne olsun. Millet elinden balık çıkıp parasını aldı mı direk irtibat bitiyor. İnşallah Allah herkesi senin gibilerle karşılaştırsın...
[QUOTE=dashboy]Maşallah balıklarınız gerçekten çok güzel.Ayrıca bu kadar güzel bir litre ve sump sistemli bir tank sunduğunuz için ayrıca sizi tebrik ederim.Japona verilen değer burda ortaya çıkıyor.Bende tropheus sevdasıda olduğu için sump sistemli tankımı kullanamıyorum ama iyi bir litreye taşıdım ve hiçbir masraftanda kaçınmıyorum.Burdan japon için sazan diyen arkadaşlarada sesleniyorum. :) ''Elbet birgün sizde sazancı olabilirsin böyle güzellikleri görünce''
Hasan kardeşim sende tam bir Milletvekili gibi konuşmuşsun.Kimler kızdırdı yine seni :) neyse arkadaşımızın konusunu dağatmıyalım.
Tekrar tebrik ederim.Umarım kayıpsız bir şekilde yıllarca bu güzellikleri beslemek nasip olur.
[/QUOTE]
Gürkan bey iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Bende övmüş olduğunuz tanka değecek balıkları çok aradım. Bir dünya araştırdım. Birçok kişiye sordum. Saolsun Hasanda buldum tamamını. Tropheus sevdası bitmez zaten çok zor. Halen bende 7-8 tür tropheus türleri var. Ancak gerçekten senelerce tanganyika türleri besledikten sonra japonlarda çok şey buldum. İnşallah daha uzun süreler tankımda yer alacaklar. Teşekkür ederim...Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=theolympos]Maşallah tosuncuklara hepsıde bırbırınden güzeller allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Teşekkür ederim Cenk Bey. Hasan (Kralexx) saolsun balıkları edinmemde çok yardımcı oldu. Hepsini teker teker eli ile seçip ilgilendi. Maşallah aldığım sayıdan fazla fazla hediye ederek en güzellerinden gönderdi. Bir sürü bıcır bıcır japonum oldu sayesinde. 20 senedir akvaryum hobisi ile ilgilenirim. Bu kadar güzel tatlı balığı bir arada görmedim. Size yorumlarınızdan Hasan'a (Kralexx) da gönderdiği balıklar için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağlıklı hobiler....trockya22 2014-11-25 09:10:19
[QUOTE=theolympos]Maşallah tosuncuklara hepsıde bırbırınden güzeller allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Teşekkür ederim Cenk Bey. Hasan (Kralexx) saolsun balıkları edinmemde çok yardımcı oldu. Hepsini teker teker eli ile seçip ilgilendi. Maşallah aldığım sayıdan fazla fazla hediye ederek en güzellerinden gönderdi. Bir sürü bıcır bıcır japonum oldu sayesinde. 20 senedir akvaryum hobisi ile ilgilenirim. Bu kadar güzel tatlı balığı bir arada görmedim. Size yorumlarınızdan Hasan'a (Kralexx) da gönderdiği balıklar için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağlıklı hobiler....
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=batu.gulsah]Hasan Bey sizi tebrik ediyorum harika baliklar secmissiniz.
Semih Bey 500 lt. Mukemmel otesi bir hacim Kucuk bir havuz olmus adeta. Japon baligiyla bir ayri guzel olmus. Tebrik ediyorum bu fikre ve zevke sahip oldugunuz icin sağlıklı gunlerde besleyin.. [/QUOTE]
[QUOTE=burckokalan]Güzel balıklar ellerinize sağlık. Güle güle büyütün sağlıkla.[/QUOTE] Teşekkür ederim. Saolun...
[QUOTE=batu.gulsah]Hasan Bey sizi tebrik ediyorum harika baliklar secmissiniz.
Semih Bey 500 lt. Mukemmel otesi bir hacim Kucuk bir havuz olmus adeta. Japon baligiyla bir ayri guzel olmus. Tebrik ediyorum bu fikre ve zevke sahip oldugunuz icin sağlıklı gunlerde besleyin.. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Gülşah Hanım. Gerçekten yüksek hacimli bir akvaryumda japonları izlemenin keyfi çok ayrı. İmkanı olan herkese tavsiye ederim...
[QUOTE=burckokalan]Güzel balıklar ellerinize sağlık. Güle güle büyütün sağlıkla.[/QUOTE] Teşekkür ederim. Saolun...
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=KoNsEpT06]Şimdi açıldı izleyebildim :) maşallah güzel bir akvaryum olmuş, orandaların formu çok güzel, kırmızı beyaz vücutlular en beğendiklerim oldu :) akvaryumda bitkiler varsa bence odak Noktası tek bir yer olmalı. Bitkileri genel olarak ya arkaya yayın ya da tek bir köşede toplayın daha güzel bir görüntü elde edeceksinizdir. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
[QUOTE=Suat Karadeniz]Gerçekten mükemmel görünüyorlar. İlla beni de yeniden başlatacaksınız japon akvaryumlarına :([/QUOTE]
[QUOTE=KoNsEpT06]Şimdi açıldı izleyebildim :) maşallah güzel bir akvaryum olmuş, orandaların formu çok güzel, kırmızı beyaz vücutlular en beğendiklerim oldu :) akvaryumda bitkiler varsa bence odak Noktası tek bir yer olmalı. Bitkileri genel olarak ya arkaya yayın ya da tek bir köşede toplayın daha güzel bir görüntü elde edeceksinizdir. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim saolun...
[QUOTE=Suat Karadeniz]Gerçekten mükemmel görünüyorlar. İlla beni de yeniden başlatacaksınız japon akvaryumlarına :([/QUOTE]
Neden olmasın ki başlayın ben senelerce tanganyika türlerine baktıktan sonra japonlara döndüm. Ayrıca izmirde güzel balıklarda bulabilirsiniz. Teşekkür ederim...
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=omardaing]Nende tüm videolar sorunsuz görünmekte, tarayıcılarınızdan flash playerleri güncel olmayabilir.[/QUOTE] Ömer bey bende de açılıyor videolar evde ama arkadaşların geneli açılmadığı yönünde yorumlar yapıyor veya bana ulaşıyorlar. Ondan bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Teşekkür ederim...
[QUOTE=omardaing]Nende tüm videolar sorunsuz görünmekte, tarayıcılarınızdan flash playerleri güncel olmayabilir.[/QUOTE] Ömer bey bende de açılıyor videolar evde ama arkadaşların geneli açılmadığı yönünde yorumlar yapıyor veya bana ulaşıyorlar. Ondan bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Teşekkür ederim...
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.






















