ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
K.UGURKOLCAK
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Aralık 2009 23:36
Son Ziyaret:
27 Ocak 2012 17:45
Toplam Mesaj:
88 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kemal uğur kolçak
Doğum Tarihi:
12 Kasım 1990
Yaş:
35
İl:
Sakarya
Meslek:
fayans&seramik
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
140x50x60 430 Litre SpVeYunus.
Kemal Uğur Kolçak
Sakarya/MERKEZ Yaş 20
Herşeyi biliyorum dediginiz gün bilinki hayatın sonuna gelmişiniz demektir.
Kemal Uğur Kolçak
Sakarya/MERKEZ Yaş 20
Herşeyi biliyorum dediginiz gün bilinki hayatın sonuna gelmişiniz demektir.
SON 10 MESAJI
Küvetten akvaryum olur mu?
[QUOTE=akinizm]Merak ediyorum aceba bu fikirler yalnız bizim millettenmi çıkıyor, yoksa yabancılarda da varmı?[/QUOTE]
Bence bi araştırın derim yabancılar neler yapıyorlar :) demir panellerden havuzlar :) 4 tarafı demir ön cam ne akvaryumlar var şuan ismi tam aklıma gelmıyor ama su kontrası denılen malzemeden yapılan cok akvaryumlar 1200 galon kapasıtelı akvaryumlar dahi var :) tek mucitler türkler degil yani :D
Ayrıca Tek takıldıgım konu su sızdırması :) Arkadaşlar bi mantıklı düşünsenize hangınızın evındeki küvet su kacırıyorda banyonuz göl oluyor acaba ısı kaybına diyecek sözum yok ama su sızdırma konusu kırık delik catlak olmıyan küvette asla ve asla olmaz
[QUOTE=akinizm]Merak ediyorum aceba bu fikirler yalnız bizim millettenmi çıkıyor, yoksa yabancılarda da varmı?[/QUOTE]
Bence bi araştırın derim yabancılar neler yapıyorlar :) demir panellerden havuzlar :) 4 tarafı demir ön cam ne akvaryumlar var şuan ismi tam aklıma gelmıyor ama su kontrası denılen malzemeden yapılan cok akvaryumlar 1200 galon kapasıtelı akvaryumlar dahi var :) tek mucitler türkler degil yani :D
Ayrıca Tek takıldıgım konu su sızdırması :) Arkadaşlar bi mantıklı düşünsenize hangınızın evındeki küvet su kacırıyorda banyonuz göl oluyor acaba ısı kaybına diyecek sözum yok ama su sızdırma konusu kırık delik catlak olmıyan küvette asla ve asla olmaz
Üretimhane Kurma Aşaması
[QUOTE=Erdal Hoca]Kemal Bey,
[/QUOTE]
O konuyu dikkatlice 2 sefer okudum bundan yaklaşık 1 ay önce erdal bey benım üretim amacım şu şekilde aslında sakaryada 6 tane akvaryumcu var vede 1 tane dahi üretimhane yok ben ürettigim balıkları ufak caplı bir dükkanda direk kendımın urettıgı balıkları satmayı dusunuyorum aslında ama bunun ıcın tabiki 3-4 ay gibi bir süre gerekecek kendi ürettigim balıgı mesela sp akvaryumcuda 4 TL şuan sakarya piyasasında ben bunu 3 Liraya verdıgımde kendım kar etmiş olacagım aslında amacım direk olarak burdaki balıkcılara biraz kafa tutmak gibi 5-6 Cm yunusa 20 TL fiyat veriliyor bantları bozuk demasonilere 15TL isteniyor Frontozaları 25TLden aşşagı bulmak imkansız 4-5 Cm lerini yani ben bi balıktan 15 lira degilde 10 lira kaar edip sürümden kazanmayı planlıyorum acıkcası.
[QUOTE=Erdal Hoca]Kemal Bey,
Benzer bir konu daha var:
Oraya attığım linki size de veriyorum. Mutlaka faydası olacaktır.
Saygılar,
O konuyu dikkatlice 2 sefer okudum bundan yaklaşık 1 ay önce erdal bey benım üretim amacım şu şekilde aslında sakaryada 6 tane akvaryumcu var vede 1 tane dahi üretimhane yok ben ürettigim balıkları ufak caplı bir dükkanda direk kendımın urettıgı balıkları satmayı dusunuyorum aslında ama bunun ıcın tabiki 3-4 ay gibi bir süre gerekecek kendi ürettigim balıgı mesela sp akvaryumcuda 4 TL şuan sakarya piyasasında ben bunu 3 Liraya verdıgımde kendım kar etmiş olacagım aslında amacım direk olarak burdaki balıkcılara biraz kafa tutmak gibi 5-6 Cm yunusa 20 TL fiyat veriliyor bantları bozuk demasonilere 15TL isteniyor Frontozaları 25TLden aşşagı bulmak imkansız 4-5 Cm lerini yani ben bi balıktan 15 lira degilde 10 lira kaar edip sürümden kazanmayı planlıyorum acıkcası.
Üretimhane Kurma Aşaması
Link verirseniz sevinirim tarık bey
Link verirseniz sevinirim tarık bey
Üretimhane Kurma Aşaması
Merhabalar arkadaşlar yaklaşık 20-25 akvaryumlu bir üretim hane kurmak istiyorum bu akvaryumların ölcüleri tahminen şuanlık kafamda olan 70x40x45 Ölçüleri tabiki bu ölcüler degişebilir şuan net hiçbirşey hazır degil cünki vede sizden yardım istedigim konuda hangi türleri beslemeliyim? Üretimini yapıp piyasaya kolay birşekilde sürebilecegim kar edebilecegim hangi türleri önerirsiniz tabiki kar derkende kalkıp 1-2binTL kar beklemiyorum bu işten tahmini olarak bu şartlarda akvaryumlardan bu işi yapan üstadlardan bilgi almak amacıylada ögrenmek ıstıyorum kar'ım ne olur ve hangi türleri besler üretirsem elimden cıkarmam daha kolay olur bilgi verirseniz cok sevinirim.
Bu arada herkezin fikirlerine ve yorumlarına şimdiden saygı duyuyorum sizlerin söyliyecegi tek bir cümle bile cok önemli benim için teşekkürler.
Merhabalar arkadaşlar yaklaşık 20-25 akvaryumlu bir üretim hane kurmak istiyorum bu akvaryumların ölcüleri tahminen şuanlık kafamda olan 70x40x45 Ölçüleri tabiki bu ölcüler degişebilir şuan net hiçbirşey hazır degil cünki vede sizden yardım istedigim konuda hangi türleri beslemeliyim? Üretimini yapıp piyasaya kolay birşekilde sürebilecegim kar edebilecegim hangi türleri önerirsiniz tabiki kar derkende kalkıp 1-2binTL kar beklemiyorum bu işten tahmini olarak bu şartlarda akvaryumlardan bu işi yapan üstadlardan bilgi almak amacıylada ögrenmek ıstıyorum kar'ım ne olur ve hangi türleri besler üretirsem elimden cıkarmam daha kolay olur bilgi verirseniz cok sevinirim.
Bu arada herkezin fikirlerine ve yorumlarına şimdiden saygı duyuyorum sizlerin söyliyecegi tek bir cümle bile cok önemli benim için teşekkürler.
Masa akvaryum yapımı 220 litre li
Güzel calışma ümit bey ellerine saglık ama içindeki japonlar ve pengasus sarmadı beni sadece daha güzel türler beslenebilir fikrimce tabiki sizin zevkinize kimse birşey diyemez emeginize alın terinize saglık.
Güzel calışma ümit bey ellerine saglık ama içindeki japonlar ve pengasus sarmadı beni sadece daha güzel türler beslenebilir fikrimce tabiki sizin zevkinize kimse birşey diyemez emeginize alın terinize saglık.
Masa akvaryum yapımı 220 litre li
Güzel birşeyler ortaya cıkıyor emegınıze saglık bıtmış ve sıstemın sorunsuz calışır halını merakla beklıyorum
Güzel birşeyler ortaya cıkıyor emegınıze saglık bıtmış ve sıstemın sorunsuz calışır halını merakla beklıyorum
Kafa motoru olmadan dıy dış filtre
[QUOTE=mstfFB]Daha öncede tartışılmıştı herhangi bir dış kuvvet olmadan filtrasyon yapabilme konusu.Arkadşımızın bahsettiği durum fizik kurallarına aykırı bir durum.Su yukarı tekrar ancak akvaryumda ki su seviyesine kadar yükselebilir.Yanlış mı düşünüyorum [/QUOTE]
Hepımız öyle dusunuyoruz ama arkadaşımızda ben yaptım oldu ve calışıyor diyor sımdı hepımız bırden arkadaşımıza yalancı muamelesimi yapalım? ben ımkansızlara ınanırım dunyada olmıyacak sey yoktur bana sorarsanız bende dırek olmaz öyle sey akvaryum sevıyesınde durur dıyorum ama arkadaşımızda ben yaptım oldu resim ve videolarını ekliyecegım dıyor bıraz beklıyelım ve hepımız görelim bakalım nasıl olmuş bu herkez bu konunun resımlerle ve videoyla aydınlatılmasını beklıyor zaten.
[QUOTE=mstfFB]Daha öncede tartışılmıştı herhangi bir dış kuvvet olmadan filtrasyon yapabilme konusu.Arkadşımızın bahsettiği durum fizik kurallarına aykırı bir durum.Su yukarı tekrar ancak akvaryumda ki su seviyesine kadar yükselebilir.Yanlış mı düşünüyorum [/QUOTE]
Hepımız öyle dusunuyoruz ama arkadaşımızda ben yaptım oldu ve calışıyor diyor sımdı hepımız bırden arkadaşımıza yalancı muamelesimi yapalım? ben ımkansızlara ınanırım dunyada olmıyacak sey yoktur bana sorarsanız bende dırek olmaz öyle sey akvaryum sevıyesınde durur dıyorum ama arkadaşımızda ben yaptım oldu resim ve videolarını ekliyecegım dıyor bıraz beklıyelım ve hepımız görelim bakalım nasıl olmuş bu herkez bu konunun resımlerle ve videoyla aydınlatılmasını beklıyor zaten.
Kafa motoru olmadan dıy dış filtre
Arkadaşlar biraz düşün kesin olmaz olamaz öyle şey dıyorsunuzda dunyada bulunan seylere bır bakın? bı dusunun bakalım hangınız 1 oda buyuklugundekı bılgısayar kasasının suanda masanızın altında olduguna ınanırdınız veya 3-4 kg olan leptoplara dönusebılecegını dusunebılırdınız hepınızın cebınde olan cep telefonlarını hangınız düşünebilirdiniz? Olmaz die birşey yok arkadaşımız yapmış vede bunu buraya yazdım resımlerını ekler videosunu koyar bızlerde gözlemlerız vede bakarızki calışıyor bu bızler ıcın buyuk bir buluş olur mantiken düşünüldügünde benimde aklım almıyor ama ne olursa olsun İmkansız die birşey yoktur bunu unutmayın arkadaşlar.
Arkadaşlar biraz düşün kesin olmaz olamaz öyle şey dıyorsunuzda dunyada bulunan seylere bır bakın? bı dusunun bakalım hangınız 1 oda buyuklugundekı bılgısayar kasasının suanda masanızın altında olduguna ınanırdınız veya 3-4 kg olan leptoplara dönusebılecegını dusunebılırdınız hepınızın cebınde olan cep telefonlarını hangınız düşünebilirdiniz? Olmaz die birşey yok arkadaşımız yapmış vede bunu buraya yazdım resımlerını ekler videosunu koyar bızlerde gözlemlerız vede bakarızki calışıyor bu bızler ıcın buyuk bir buluş olur mantiken düşünüldügünde benimde aklım almıyor ama ne olursa olsun İmkansız die birşey yoktur bunu unutmayın arkadaşlar.
Yeni Aldıgım Demosoniler
[QUOTE=afyonlu03]Tebrikler hayırlı olsun yavrularınız,ilk yavrularsa 8 iyi bi rakamdır...[/QUOTE]
Teşekkürler şuan canavar gibiler maşallahları var.Canavarların hayırlısıyla büyüdüklerinide görürüz inşallah :)
KaPTaN 2010-08-03 00:48:33
[QUOTE=afyonlu03]Tebrikler hayırlı olsun yavrularınız,ilk yavrularsa 8 iyi bi rakamdır...[/QUOTE]
Teşekkürler şuan canavar gibiler maşallahları var.Canavarların hayırlısıyla büyüdüklerinide görürüz inşallah :)
Yeni Aldıgım Demosoniler
[QUOTE=bay_frk]Ne mutlu size öyleyse. Ama bu bir öngörü değil %90 lık gerçektir malaviler ilk yumurtalarını genelde ya kusar ya yutar. Ya sizin kız %10luk dilime girmeye kararlı yada yeni sahibini beğendi. Ama boşverelim haticeyi neticeye bakalım artık yavrularımız var. Umarım büyütebilmek de nasip olur[/QUOTE]
İnşallah faruk bey insallah suan anneyı rahatsız etmıyorum kesınlıkle ufak bir küp koydum ona orda duruyor cok nadir cıkıyor küpten yem kesınlıkle yemıyor dun aksam 2 tane attım dalen duruyorlar bakalım yavrularımızı ne zaman serbest bırakacak suan dun agzından kacan yavruda gözlemledıgım kadarıyla kesecıklerı daha duruyor altta sarımsı beyazımsı bır balon gıbı ama kendısı rahat bı sekılde yuzuyordu hatta 10 dakıka kadar annesı onu yakalamasın die defalarca kaçti bakalım detayları paylaşacagım.
Dun akşam gece 2 civarlarında 1-2 tane annesının serbest bıraktıgı demasoni yavrularım bugun baktıgımda 8 adet olmuşlar :) anneleriyle beraber duruyorlar şuanda ayrı tankta vede dişi yem yemeye başladı suanda ilk yavrular ıcın 8 adet iyi bir sayımı ???
[QUOTE=bay_frk]Ne mutlu size öyleyse. Ama bu bir öngörü değil %90 lık gerçektir malaviler ilk yumurtalarını genelde ya kusar ya yutar. Ya sizin kız %10luk dilime girmeye kararlı yada yeni sahibini beğendi. Ama boşverelim haticeyi neticeye bakalım artık yavrularımız var. Umarım büyütebilmek de nasip olur[/QUOTE]
İnşallah faruk bey insallah suan anneyı rahatsız etmıyorum kesınlıkle ufak bir küp koydum ona orda duruyor cok nadir cıkıyor küpten yem kesınlıkle yemıyor dun aksam 2 tane attım dalen duruyorlar bakalım yavrularımızı ne zaman serbest bırakacak suan dun agzından kacan yavruda gözlemledıgım kadarıyla kesecıklerı daha duruyor altta sarımsı beyazımsı bır balon gıbı ama kendısı rahat bı sekılde yuzuyordu hatta 10 dakıka kadar annesı onu yakalamasın die defalarca kaçti bakalım detayları paylaşacagım.
Dun akşam gece 2 civarlarında 1-2 tane annesının serbest bıraktıgı demasoni yavrularım bugun baktıgımda 8 adet olmuşlar :) anneleriyle beraber duruyorlar şuanda ayrı tankta vede dişi yem yemeye başladı suanda ilk yavrular ıcın 8 adet iyi bir sayımı ???
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
