ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kubilay*
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
44
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Aralık 2009 19:16
Son Ziyaret:
07 Aralık 2025 22:10
Toplam Mesaj:
50 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kubilay Atik
Doğum Tarihi:
09 Ocak 1994
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Programmer
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
130 Lt Resif - İlk Deneyim
Selamlar Aquareef F80 armatür, Eheim Jager 300 ısıtıcı, Sobo wp200m dalga motoru siparişlerini geçtim. Ayrıca akvaryumun arka camına sağ ve sol üste sump giriş çıkış delikleri açılıyor, sifonu boşuna almış olduk.. borularını uydurabilirsem sump a giriş çıkışta kullanmayı deneyeceğim. Aksilik çıkmazsa akvaryum ortalama 1 hafta içinde elimde olacak. İlk defa resif kuracağım için ve ekipmanların fiyatları nedeniyle sistemi ortalama 1-2 ayda tamamlamayı planlıyorum. Geriye kalan skimmer, canlı kaya, kum, tuz, filtre ekipmanları, sump için kafa motoru, test kitleri v.s kısmını ufak ufak, araştırarak toplayacağım.
Selamlar Aquareef F80 armatür, Eheim Jager 300 ısıtıcı, Sobo wp200m dalga motoru siparişlerini geçtim. Ayrıca akvaryumun arka camına sağ ve sol üste sump giriş çıkış delikleri açılıyor, sifonu boşuna almış olduk.. borularını uydurabilirsem sump a giriş çıkışta kullanmayı deneyeceğim. Aksilik çıkmazsa akvaryum ortalama 1 hafta içinde elimde olacak. İlk defa resif kuracağım için ve ekipmanların fiyatları nedeniyle sistemi ortalama 1-2 ayda tamamlamayı planlıyorum. Geriye kalan skimmer, canlı kaya, kum, tuz, filtre ekipmanları, sump için kafa motoru, test kitleri v.s kısmını ufak ufak, araştırarak toplayacağım.
Yorumlarınızı Bekliyorum
Elinize sağlık görüntü çok şık [:nazar:]
Elinize sağlık görüntü çok şık [:nazar:]
130 Lt Resif - İlk Deneyim
Teşekkürler fikirleriniz için, sump sistemine doğru ilerliyoruz gibi... Overflow ürünlerini araştırırken Temu'da karşıma aşağıda görseli bulunan sifon denk geldi. Türkiye'de bulunmuyor, fiyatı fena değil DIY uğraşmaktansa işimi görür deyip siparişi geçtim. 10-15 güne elime ulaşmış olacak gelince detaylı fotoğrafları ve deneyimi paylaşacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/170320250112001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/170320250112071.jpg[/IMG]
Teşekkürler fikirleriniz için, sump sistemine doğru ilerliyoruz gibi... Overflow ürünlerini araştırırken Temu'da karşıma aşağıda görseli bulunan sifon denk geldi. Türkiye'de bulunmuyor, fiyatı fena değil DIY uğraşmaktansa işimi görür deyip siparişi geçtim. 10-15 güne elime ulaşmış olacak gelince detaylı fotoğrafları ve deneyimi paylaşacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/170320250112001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/170320250112071.jpg[/IMG]
130 Lt Resif - İlk Deneyim
Ölçüler: 80x40x40 - 128 LT
Canlı Türleri: -
Bitki Türleri: -
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: -
Tasarım ve Dekorasyon: -
Selam herkese, bitkili akvaryum taşınma dolayısıyla uzun zamandır da ilgilenemediğim için çok kötü durumdaydı. Bir süre o şekilde devam etti hem akvaryumun kendisinin hem de dolabın gözüme hoş gelmemesinden dolayı yenilemeyi planlıyordum hazır yenilemişken uzun zamandır istediğim ama cesaret edemediğim tuzlu suya giriş yapma kararı aldım :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/160320251433251.jpg[/IMG]
Yeni akvaryum 80x40x40 8mm - ön ve yan camlar ultra clear - mdf mobilya, görsel satın aldığım yere ait akvaryum ortalama 10 gün içerisinde elime geçecek. Şuan akvaryum dışında ekipman mevcut değil. Zamanla Protein skimmer, Kafa motoru, Dalga motoru, Isıtıcı, Armatür, Tuz, Test kitleri v.b siparişleri geçeceğim, acele etmeden 1-2 aya tamamlamayı planlıyorum. Henüz araştırıyorum, askı skimmer kullanmayı planlamıştım fakat kapattığım akvaryumun ölçüleri 62x30x35 eğer yeni akvaryumun mobilyasına sığarsa bunu sump a çevirmek de fena olmaz. Yeni akvaryum camında sump deliği olmadığı için Overflow Box konusunu araştırdım, TR üzerinde satılık göremedim, genelde DIY üzerinden çözüm bulunmuş. Biraz tedirgin etti fakat akvaryumun içinde ekipman gözükmemesi tercihim olurdu o yüzden henüz karar veremedim, size de danışmak istedim. Tahmini 10-13 kg arası canlı kaya kullanmayı planlıyorum, balık ve mercan konusuna henüz bakmadım ekipmanlar tamamlanıp sistem oturmaya başladıkça duruma göre bakacağım, bakımı basit canlılarla başlamayı düşünüyorum. Eğer sump olmayacaksa askı skimmer olarak Bubble Magus QQ3 okuduklarıma göre yeterli gibi gözüküyor. Yanına şelale veya tepe filtre kullanmayı düşündüm, Tepe filtre deneyimim olmadı fakat bir kaç yerde yüksek debili modellerinden memnun olan insanların olduğunu gördüm. Şimdilik bu şekilde, gelişmeleri paylaşacağım, tuzlu su konusunda her türlü fikir ve önerilerinize açığım :)
[B]Kapattığım ve sump olarak kullanabileceğim akvaryum;[/B]
62x30x35
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/160320251434221.jpg[/IMG]
[B]Kapattığım akvaryumun taşınma öncesi aktif bakımlı hali [/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/091220200053401.jpg[/IMG]
Ölçüler: 80x40x40 - 128 LT
Canlı Türleri: -
Bitki Türleri: -
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: -
Tasarım ve Dekorasyon: -
Selam herkese, bitkili akvaryum taşınma dolayısıyla uzun zamandır da ilgilenemediğim için çok kötü durumdaydı. Bir süre o şekilde devam etti hem akvaryumun kendisinin hem de dolabın gözüme hoş gelmemesinden dolayı yenilemeyi planlıyordum hazır yenilemişken uzun zamandır istediğim ama cesaret edemediğim tuzlu suya giriş yapma kararı aldım :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/160320251433251.jpg[/IMG]
Yeni akvaryum 80x40x40 8mm - ön ve yan camlar ultra clear - mdf mobilya, görsel satın aldığım yere ait akvaryum ortalama 10 gün içerisinde elime geçecek. Şuan akvaryum dışında ekipman mevcut değil. Zamanla Protein skimmer, Kafa motoru, Dalga motoru, Isıtıcı, Armatür, Tuz, Test kitleri v.b siparişleri geçeceğim, acele etmeden 1-2 aya tamamlamayı planlıyorum. Henüz araştırıyorum, askı skimmer kullanmayı planlamıştım fakat kapattığım akvaryumun ölçüleri 62x30x35 eğer yeni akvaryumun mobilyasına sığarsa bunu sump a çevirmek de fena olmaz. Yeni akvaryum camında sump deliği olmadığı için Overflow Box konusunu araştırdım, TR üzerinde satılık göremedim, genelde DIY üzerinden çözüm bulunmuş. Biraz tedirgin etti fakat akvaryumun içinde ekipman gözükmemesi tercihim olurdu o yüzden henüz karar veremedim, size de danışmak istedim. Tahmini 10-13 kg arası canlı kaya kullanmayı planlıyorum, balık ve mercan konusuna henüz bakmadım ekipmanlar tamamlanıp sistem oturmaya başladıkça duruma göre bakacağım, bakımı basit canlılarla başlamayı düşünüyorum. Eğer sump olmayacaksa askı skimmer olarak Bubble Magus QQ3 okuduklarıma göre yeterli gibi gözüküyor. Yanına şelale veya tepe filtre kullanmayı düşündüm, Tepe filtre deneyimim olmadı fakat bir kaç yerde yüksek debili modellerinden memnun olan insanların olduğunu gördüm. Şimdilik bu şekilde, gelişmeleri paylaşacağım, tuzlu su konusunda her türlü fikir ve önerilerinize açığım :)
[B]Kapattığım ve sump olarak kullanabileceğim akvaryum;[/B]
62x30x35
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/160320251434221.jpg[/IMG]
[B]Kapattığım akvaryumun taşınma öncesi aktif bakımlı hali [/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/091220200053401.jpg[/IMG]
Bitkiliye Giriş - İlk Deneyimim
Selamlar herkese, uzun aradan sonra güncel fotoyu ekliyorum. Her şey yolunda gibi gözüküyor, fakat kırmızı bitkilerde başarılı olamadım ışıktan dolayı sanırım. Bir de 15-20 gündür bir yosun türüyle uğraşıyorum, örümcek ağı gibi yapısı var. Su değişiminde temizliyorum bir sonraki su değişimine kadar tekrar akvaryuma yerleşmiş oluyor, genellikle mossların üzerinde birikiyor. Fotolarda gösterdim, nedir bilen var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/180120212016421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/180120212017021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/180120212017051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/180120212017081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/180120212017101.jpg[/IMG][EDIT]Kubilay*,2021-01-18 20:20:06[/EDIT]
Selamlar herkese, uzun aradan sonra güncel fotoyu ekliyorum. Her şey yolunda gibi gözüküyor, fakat kırmızı bitkilerde başarılı olamadım ışıktan dolayı sanırım. Bir de 15-20 gündür bir yosun türüyle uğraşıyorum, örümcek ağı gibi yapısı var. Su değişiminde temizliyorum bir sonraki su değişimine kadar tekrar akvaryuma yerleşmiş oluyor, genellikle mossların üzerinde birikiyor. Fotolarda gösterdim, nedir bilen var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/180120212016421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/180120212017021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/180120212017051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/180120212017081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/180120212017101.jpg[/IMG][EDIT]Kubilay*,2021-01-18 20:20:06[/EDIT]
Bitkiliye Giriş - İlk Deneyimim
Selamlar, güncel fotoyu bırakayım [:nazar:]
Bugün budama gerçekleştirdim, o sırada Cabomba'ları komple arkaya taşıdım. Limon ve diğer adını bilmediğim kırmızı bitkiyi ön sağa ve sola yerleştirdim. Akvaryum ferahladı resmen Cabomba'ları öne alarak hata yapmışım :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/091220200053401.jpg[/IMG]
Selamlar, güncel fotoyu bırakayım [:nazar:]
Bugün budama gerçekleştirdim, o sırada Cabomba'ları komple arkaya taşıdım. Limon ve diğer adını bilmediğim kırmızı bitkiyi ön sağa ve sola yerleştirdim. Akvaryum ferahladı resmen Cabomba'ları öne alarak hata yapmışım :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/091220200053401.jpg[/IMG]
Bitkiliye Giriş - İlk Deneyimim
Herkese merhaba,
@Emag13 benimde aklımda soru işareti olarak sadece ışık ve co2 kaldı. Zamanla görücez onu da, teşekkürler bilgilendirme için.
Güncel fotoğrafları ekleyeyim.. Ufak bir de video.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=QRISeIDxsHo[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118211.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,
@Emag13 benimde aklımda soru işareti olarak sadece ışık ve co2 kaldı. Zamanla görücez onu da, teşekkürler bilgilendirme için.
Güncel fotoğrafları ekleyeyim.. Ufak bir de video.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=QRISeIDxsHo[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/271120202118211.jpg[/IMG]
Bitkiliye Giriş - İlk Deneyimim
Selamlar, Ista Co2 supply kullanıyorum evet. Bitkilerin gelişiminde bir problem yok gibi geldi bana, bugün ilk budamayı yaptım. 4 rasbora, 3 lepistes, 5 kiraz karides ve bir kaç bitki ekledim. Güncel fotoları yarın ekleyeceğim..
[EDIT]Kubilay*,2020-11-26 01:23:38[/EDIT]
Selamlar, Ista Co2 supply kullanıyorum evet. Bitkilerin gelişiminde bir problem yok gibi geldi bana, bugün ilk budamayı yaptım. 4 rasbora, 3 lepistes, 5 kiraz karides ve bir kaç bitki ekledim. Güncel fotoları yarın ekleyeceğim..
[EDIT]Kubilay*,2020-11-26 01:23:38[/EDIT]
Bitkiliye Giriş - İlk Deneyimim
Selamlar arkadaşlar, sıcak sıcak fotolar geldi.. Nitrivec, Seramik, Substrat, bolca elyaf ve düzenli su değişimi ile yeşil su sorununu ortadan kaldırdım. Dün 6 adet Neon Tetra, 3 adet adını bilmediğim renkli Tetra'lardan ve 3D 1E lepistes aldım. Bu sabah ilk ışıklarını açıp yemlemeyi yaptım. Düne göre sakinler fakat tam olarak alışabilmiş değiller. Sera Crystal Clear alıp şelale filtrenin en son çıkışına da onu yerleştirdim, debi düştü fakat bu akvaryuma yeterli olduğunu düşünüyorum.
Co2 3 gündür çalışıyor, ışık düzenli olarak öğlen 12 - akşam 8 açık. Fakat henüz bitkilerde fotosentez e dair bir şey göremedim..
3-4 adet kiraz karides, 6-7 adet daha Neon ve Moscow Blue lepistes ailesi almayı düşünüyorum.
Su hala tam olarak berrak değil, sağdaki ağacı yerleştirirken dallarını makasla kestim. Salınım yapar mı yapmaz mı arada kaldım, deneyerek göreceğiz gibi.
Bu konuda deneyimli arkadaşlardan yorum bekliyorum, iyi günler :)
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529421.jpg[/IMG]
Selamlar arkadaşlar, sıcak sıcak fotolar geldi.. Nitrivec, Seramik, Substrat, bolca elyaf ve düzenli su değişimi ile yeşil su sorununu ortadan kaldırdım. Dün 6 adet Neon Tetra, 3 adet adını bilmediğim renkli Tetra'lardan ve 3D 1E lepistes aldım. Bu sabah ilk ışıklarını açıp yemlemeyi yaptım. Düne göre sakinler fakat tam olarak alışabilmiş değiller. Sera Crystal Clear alıp şelale filtrenin en son çıkışına da onu yerleştirdim, debi düştü fakat bu akvaryuma yeterli olduğunu düşünüyorum.
Co2 3 gündür çalışıyor, ışık düzenli olarak öğlen 12 - akşam 8 açık. Fakat henüz bitkilerde fotosentez e dair bir şey göremedim..
3-4 adet kiraz karides, 6-7 adet daha Neon ve Moscow Blue lepistes ailesi almayı düşünüyorum.
Su hala tam olarak berrak değil, sağdaki ağacı yerleştirirken dallarını makasla kestim. Salınım yapar mı yapmaz mı arada kaldım, deneyerek göreceğiz gibi.
Bu konuda deneyimli arkadaşlardan yorum bekliyorum, iyi günler :)
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/85178/201120201529421.jpg[/IMG]
Neolamprologus Similis Ailesi
Eline sağlık gayet sade ve şık gözüküyor, ailenin takibindeyim :)
Eline sağlık gayet sade ve şık gözüküyor, ailenin takibindeyim :)
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
