ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
destanlı
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Kasım 2009 23:52
Son Ziyaret:
26 Ağustos 2010 21:10
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
can tadal
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

can can
SON 10 MESAJI
Nikelaj sprey boya ile reflektör olrmu?
Compound beyaz yada grimside olabiliyor sıvımsı bir bileşik. Bu bileşik boyayı cilalayıp eritiyor ve boya yüzeyinin pürüzsüz olmasını sağlıyor. Yani bir nevi sıvı zımpara gibi düşünün. Çok fazla compound uygulanınca alttaki tabaka gözükebilir. O yüzden ayarında uygulamak gerekiyor.
destanlı 2010-08-11 03:13:07
Compound beyaz yada grimside olabiliyor sıvımsı bir bileşik. Bu bileşik boyayı cilalayıp eritiyor ve boya yüzeyinin pürüzsüz olmasını sağlıyor. Yani bir nevi sıvı zımpara gibi düşünün. Çok fazla compound uygulanınca alttaki tabaka gözükebilir. O yüzden ayarında uygulamak gerekiyor.
Boya yüzeyi normal gözle bakıldığı zaman pürüzsüz gözükebilir ama mikroskop altında bakılınca pütür pütür, inişli çıkışlıdır. Pütür pütür olan yerlere çarpan ışık kırılıp çok iyi yansıma yapmaz. Pütürlük ne kadar azsa o kadar çok parlaklık verir. Bu bileşik o pütürlüğü minimuma indiriyor. Böylece maximum bir parlama alıyorsunuz. Yabancı sitelerde bulabilirsiniz. Özellikle hobicilik üstüne boya malzemeleri satan sitelerde bulunur. Derece derecede satılanları olabiliyor. Yani kalın , ince, çok ince diye. Çok özel işçiliklerde çok ince kullanabilirsiniz. Ama fiyatları çok pahalı olabiliyor. Normal işçiliklerde derecesi olmayan herhangi bir bileşeği kullanabilirsiniz. Bunlar çok pahalı değil. Boyuta göre 5$- 10$ - 20$ fiyatları değişiyor. Compound yada polishing compound diye aratabilirsiniz.
Edit: Tükçesi sanırım pasta- cila oluyor. Yalnız pasta-cila hiç kullanmadığım için nasıl bir şeydir bilmiyorum.
Nikelaj sprey boya ile reflektör olrmu?
[QUOTE=gokangunes]Dün akşam kapağın içini boyadım. Beklediğim kadar(ayna gibi) parlak olmadı ama yinede folyodan daha kulanışlı olacağını düşünüyorum. Şu an kurumaya bıraktım. Akşama Florasanları takıp denememi yapacağım. [/QUOTE] Ayna gibi olması için hava tabancası ile yada sprey boya ile boyamak gerekir. Ama spreyi ve hava tabancasını iyi kullanamıyorsanız daha beter olur. Acemiyseniz özel sprey kullanma apartları vardır. Boyanın türüne uygun bir compound ile parlatmanız gerekiyor. ardındanda vernikleyip boyayı korumanız gerkiyor. Boya kuruduktan sonra akmaz ama nem sebebiyle kabaracaktır. O yüzden zemini astarlayıp çok uzun bir süre kemikleşmesini beklemek gerekir. Bir çok boyada 2-3 ayı bulabilir.
[QUOTE=gokangunes]Dün akşam kapağın içini boyadım. Beklediğim kadar(ayna gibi) parlak olmadı ama yinede folyodan daha kulanışlı olacağını düşünüyorum. Şu an kurumaya bıraktım. Akşama Florasanları takıp denememi yapacağım. [/QUOTE] Ayna gibi olması için hava tabancası ile yada sprey boya ile boyamak gerekir. Ama spreyi ve hava tabancasını iyi kullanamıyorsanız daha beter olur. Acemiyseniz özel sprey kullanma apartları vardır. Boyanın türüne uygun bir compound ile parlatmanız gerekiyor. ardındanda vernikleyip boyayı korumanız gerkiyor. Boya kuruduktan sonra akmaz ama nem sebebiyle kabaracaktır. O yüzden zemini astarlayıp çok uzun bir süre kemikleşmesini beklemek gerekir. Bir çok boyada 2-3 ayı bulabilir.
Çok parlaklık için astar-zımpara-boya-sulu zımpara-boya- çok ince zımpara- compound ( türkçesi sanırım pasta-cila gibi şeyler oluyor) gibi boya yüzeyini düzelten bileşenler - vernik- vernik yüzeyini düzelten bileşenler - bunun üzerinede wax gibi bileşenler ile maximum parlaklığı alırsınız. Böyle yaparsanız ışığı ayna gibi yansıtır. Diğer türlü çarpan ışık dağılıcağı için (boya yüzeyinde micron bazında gözle görülmeyen pütürlükler olacaktır) çok iyi yansıma yapmıyacaktır.
Mesala aşağıdaki resim compound yapılmış, henüz vernik kısmına geçilmeden halidir. Bitince bundanda daha çok parlaklık elde edilebiliniyor
Aragonit kum hakkında
[QUOTE=ismail06]200*60*70 lik akvaryumumda balıkları tropheus yaptığım için akvaryumumun kumunu değiştireceğim araştırmalarım sonucu en iyi kumun aragonit kum olduğunu buldum. Ama fiyatı 5 ila 8 tl/kg arası değişiyor. bir forumda istanbulda bir petshop ismi verdiler çok uygun diye.Aradım orada 25 kg ını 39 tl dediler. piyasa fiyatına göre çok uygun olduğu için aklımda şüpheler kaldı markası telefonda "sayn şayn" gibi bir şey dedi eleman. 3 çuval yani 75 kg alacağım ama kum başka bir şey çıkarmı diye şüphelerim var. kendim çorumda olduğum için bakma lüksümde yok. siz ne dersiniz sayn şayn diye bir marka duydunuzmu bu fiyat normalmi? [/QUOTE]
destanlı 2010-08-11 01:47:30
[QUOTE=ismail06]200*60*70 lik akvaryumumda balıkları tropheus yaptığım için akvaryumumun kumunu değiştireceğim araştırmalarım sonucu en iyi kumun aragonit kum olduğunu buldum. Ama fiyatı 5 ila 8 tl/kg arası değişiyor. bir forumda istanbulda bir petshop ismi verdiler çok uygun diye.Aradım orada 25 kg ını 39 tl dediler. piyasa fiyatına göre çok uygun olduğu için aklımda şüpheler kaldı markası telefonda "sayn şayn" gibi bir şey dedi eleman. 3 çuval yani 75 kg alacağım ama kum başka bir şey çıkarmı diye şüphelerim var. kendim çorumda olduğum için bakma lüksümde yok. siz ne dersiniz sayn şayn diye bir marka duydunuzmu bu fiyat normalmi? [/QUOTE]
İngilizce okunuşu sayn şayn ise - yazılışı sunshine olabilir. Google da arama yapabilirsiniz.
Kargo ile alıyormuşsunuz. İnternet sitelerinden 75 kglık bir kargo acaip bir rakam tutabilir. Yakın yerlere gidp almak çok daha mantıklı olabiir.
75 Tane Lepistes' im birden öldü sizce neden?
Peki balıklar nasıl yok oldu? İlaçtan olma ihtimali zayıf. Suyun üzerine yoğun bir şekilde sıkmanız gerekiyor ki ölsünler. Ona bakarsanız odada sıkılan parfüm de öldürebilir ama öldürmüyor. Attığınız 2 dişiden hastalık bulaştı öldü diyeceğim çünkü bu lepisteslerde yaygın bir olay. benimde başıma gelmişti ama bu balıkların nasıl yok olduğunu açıklamıyor.
Peki balıklar nasıl yok oldu? İlaçtan olma ihtimali zayıf. Suyun üzerine yoğun bir şekilde sıkmanız gerekiyor ki ölsünler. Ona bakarsanız odada sıkılan parfüm de öldürebilir ama öldürmüyor. Attığınız 2 dişiden hastalık bulaştı öldü diyeceğim çünkü bu lepisteslerde yaygın bir olay. benimde başıma gelmişti ama bu balıkların nasıl yok olduğunu açıklamıyor.
60 balık bir anda nasıl yok olur? Evde kediniz var mı? Kedi falan yemesin?
3 aylık emek 410 lt+50 lt sump bitkili denemem
[QUOTE=maydin28] Bence önemli olan büyüte bilmek bu tür rasgele düz yumurta dökenlerde yumurta almak kolaydır ama büyüte bilmek zor olsa gerek.
[/QUOTE] Aynen katılıyorum. Neon tetralardan bende yavru aldım ama büyütemedim. O kadar küçükler ki yakalanmıyorlar akvaryumda bile zor gözüküyorlar. Ve çok kolay yem oluyorlar. Görmek için sağlam gözler gerekiyor bir çok kişi yavru almıştır görmemiştir bile.
[QUOTE=maydin28] Bence önemli olan büyüte bilmek bu tür rasgele düz yumurta dökenlerde yumurta almak kolaydır ama büyüte bilmek zor olsa gerek.
[/QUOTE] Aynen katılıyorum. Neon tetralardan bende yavru aldım ama büyütemedim. O kadar küçükler ki yakalanmıyorlar akvaryumda bile zor gözüküyorlar. Ve çok kolay yem oluyorlar. Görmek için sağlam gözler gerekiyor bir çok kişi yavru almıştır görmemiştir bile.
Lepistesin Anüsünden çıkan ilginç şey
Ben de benim balıklarda bir kere gördüm ne olduğunu bilmiyorum fakat.
Ben de benim balıklarda bir kere gördüm ne olduğunu bilmiyorum fakat.
www.teleskopakvaryum.com.tr
[QUOTE=nazım]Merhaba arkadaşlar bundan yaklaşık bir ay önce Teleskop akvaryum,dan eheım hava motoru aldım.Ama onbeşgün sonra motor ses yapmaya başladı.Teleskop akvaryumu telefonla aradım Samet bey isminde bir arkadaşa durumu izah ettim,sözüm biter bitmez hava filitresini göndermemi istedi,gönderdim ve hemen bir gün sonra yenisini yolladılar.Buradan kendilerine birkez daha teşekkürü borç bilirim.
[QUOTE=nazım]Merhaba arkadaşlar bundan yaklaşık bir ay önce Teleskop akvaryum,dan eheım hava motoru aldım.Ama onbeşgün sonra motor ses yapmaya başladı.Teleskop akvaryumu telefonla aradım Samet bey isminde bir arkadaşa durumu izah ettim,sözüm biter bitmez hava filitresini göndermemi istedi,gönderdim ve hemen bir gün sonra yenisini yolladılar.Buradan kendilerine birkez daha teşekkürü borç bilirim.
TEŞEKKÜRLER TELESKOP AKVARYUM....
[/QUOTE]
Aldıktan sonra aynı şekilde ses yapan hava motoru konusunda bana da çok yardımcı oldular. Çok ses çıkaran Tetrayı farkını farkını alarak eheim ile değiştirdiler. Ses yapan motoruda ayırdılar. Özellikle beşiktaş şubesinin müşteri memnuniyetine önem veren bir firma olduğunu düşünüyorum. Diğer firmalar gibi kem küm yapıp müşteri ile tartışmıyorlar. Çözüm üretmeye çalışıyorlar.
Ben de teşekkür ediyorum.
Neon Tetra
Çok kalabalık olmaz. Neonlar zaten küçük balıklar ve çok hareketli değiller. İzlemesi canlı doğuranlardan daha zevklidir. Birbirlerini kovalarlar. Neonlar akvaryumda grup halinde dolaşmıyorlar. Belki akvaryum çok büyük olursa grup olbilirler. 4 adet alınsa da bir sorun olacağını zannetmiyorum. Yalnız akvaryuma alışma evresinde ilk 1 ayda ölümler olabiliyor. Mesala bende 5 adet almıştım. ilk ayda 3 tanesi öldü. kalan 2 adet 6 aydır hiç birsorun olmadan takılıyorlar.
Çok kalabalık olmaz. Neonlar zaten küçük balıklar ve çok hareketli değiller. İzlemesi canlı doğuranlardan daha zevklidir. Birbirlerini kovalarlar. Neonlar akvaryumda grup halinde dolaşmıyorlar. Belki akvaryum çok büyük olursa grup olbilirler. 4 adet alınsa da bir sorun olacağını zannetmiyorum. Yalnız akvaryuma alışma evresinde ilk 1 ayda ölümler olabiliyor. Mesala bende 5 adet almıştım. ilk ayda 3 tanesi öldü. kalan 2 adet 6 aydır hiç birsorun olmadan takılıyorlar.
lepistes doğum sorunu? resim eklendi ACİL.
[QUOTE=dangerous]Doğumun ögleden sonra başlayacağını belirten kişilerle bol dialog kurmanızı tavsiye ederim o zaman size.
Muhakkak ki hepimiz yardım etmek ve yardım almak için buradayız. Ama yardım almak içinde sizin gibi, karşılıksız ve tamamen yardım amaçlı yapılan bu paylaşımları, sanki para karşılığı almış bir hizmetin karşılığını görmemiş gibi tepki vermenizde bana göre yapılmaması gereken bir davranış.
Neyse konu uzayacağa benziyor. Yersiz tartışmalara gerek yok. Hayırlı günler.
[/QUOTE]
[QUOTE=dangerous]Doğumun ögleden sonra başlayacağını belirten kişilerle bol dialog kurmanızı tavsiye ederim o zaman size.
Muhakkak ki hepimiz yardım etmek ve yardım almak için buradayız. Ama yardım almak içinde sizin gibi, karşılıksız ve tamamen yardım amaçlı yapılan bu paylaşımları, sanki para karşılığı almış bir hizmetin karşılığını görmemiş gibi tepki vermenizde bana göre yapılmaması gereken bir davranış.
Neyse konu uzayacağa benziyor. Yersiz tartışmalara gerek yok. Hayırlı günler.
[/QUOTE]
Yardımın zaten para karşılığı olmaz. İşin içine para girdimi yardım olmaz zaten. Kişiler ellerinden gelen yardımı olanakları dahilinde yapmaya çalışıyorlar. Ama yapılan açıklamalar bazen yeterli olmayabiliyor. Bu durumda tekrar yardım isteyen kişiye saldırmak bana göre de yapılmaması gereken bir davranış.
Dikkat edersen alıntı yapıp saldıran sensin. Ben sadece saldırılarına cevap veriyorum. Yersiz tartışma istemiyorsan saldırmazsın olur biter.
lepistes doğum sorunu? resim eklendi ACİL.
Yukarıda verilen linki okursanız söylediklerini görürsünüz. Hatta doğumun ögleden sonra başlayacağına kadar.
Hobide ilerlersem tabii ki çekerim neden çekmeyeyim ki .Bunun için gurur duymaya da gerek yok. Kişilere yardım etmek yadsınacak bir durum değil. Hatta bunun için buradayız. Yardım almak ve aynı zamanda da yadım etmek için.SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
