ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sarper79
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ekim 2009 08:48
Son Ziyaret:
27 Kasım 2015 16:12
Toplam Mesaj:
286 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sarper ayman
Doğum Tarihi:
12 Mayıs 1979
Yaş:
47
İl:
Adana
Meslek:
gsm sinyal ölçüm tek.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sarper AYMAN
Discus
Benim istediğimi Allah (C.C) istemiyorsa konu kapanmıştır...
Discus
Benim istediğimi Allah (C.C) istemiyorsa konu kapanmıştır...
SON 10 MESAJI
F0 Duboisi Maswa
[QUOTE=burakaksoy1903]sarper abi diyecek kelime yok bu baliklara resmen kusursuZlar allah nazardan esirgesin masaallah [/QUOTE]
[QUOTE=aldemirim]Sarper bey çok güzel balıklarınız var,maşallah nazar değmesin. Duboisi Maswa beslediğim ilk tropheus türlerinden biridir ve seyrinden keyif aldığım nadide bir balıktır.Hele ki böyle F0 bir türe sahip olmak sizi çok özel biri yapıyor.Hobinin ve balıkların keyfini gönlünüzce sürmenizi dilerim.
[QUOTE=ahmetondul]MAŞALLAH çok güzeller renkleri bantları ALLAH esirgesin.[/QUOTE]
[QUOTE=Aykut8181] Sarper MAŞALLAH harika balıklara sahip olmuşsun, seyirleri fevkalade güzel. Allah sağlıklarının devamını ve bol yavru nasip etsin. Böyle balıkları yurt dışından getiren, Türkiye şartlarına adapte eden(bence büyük başarıdır) tüm hobicilere ve sana teşekkür ederim. Böyle balıklara 3d kaya fonlu bir akvaryum da yakışmaz mı diye düşünüyorum ( İstanbul'dan Fırat Bey'in duboisi akvaryumu aklıma geliyor) [/QUOTE]
[QUOTE=Balug]Sarper Bey Bu balıklar harika görünüyorlar.Gercekten cok harika balıklar,Formları ve renkleri canlılıkları cok güzel.Umarım bol bol yavrular alırsınız da hobiciler de sayenizde böyle kaliteli maswa örneklerinin nesillerini büyütür.Sağlıklı balıklar diliyor ve bol bol yavru ya sahip olmanızı temmenni ediyorum..
[QUOTE=modetr]Çok güzel canlılar.Sağlık ve keyifle bol yavrular almanız dileğiyle.[/QUOTE]
[QUOTE=ad-es]Adana'ya sarper abinin yanına gittiğimde o güzelim maswaları akvaryumda izleme zevkini bizzat yaşadım yerinde daha güzel görünüyorlar.Maşallah abi bol yavrular dilerim.
[/QUOTE]
[QUOTE=emozel06]Gerçekten güzel balıklar hayırlı uğurlu olsun.[/QUOTE]
[QUOTE=İLKER ŞEN]MaşaAllah Sarper hocam gene en güzel en nadide duboisileri bi araya toplamışssın. Rabbim nazarlardan saklasın..[/QUOTE]
[QUOTE=burakaksoy1903]sarper abi diyecek kelime yok bu baliklara resmen kusursuZlar allah nazardan esirgesin masaallah [/QUOTE]
Sağolasın Burak.Senin balıklarda güzel değerini bil bence.
[QUOTE=aldemirim]Sarper bey çok güzel balıklarınız var,maşallah nazar değmesin. Duboisi Maswa beslediğim ilk tropheus türlerinden biridir ve seyrinden keyif aldığım nadide bir balıktır.Hele ki böyle F0 bir türe sahip olmak sizi çok özel biri yapıyor.Hobinin ve balıkların keyfini gönlünüzce sürmenizi dilerim.
Bol yavrulu günler...
[/QUOTE]
Sağolasın Mehmet abi.Sana katılıyorum abi birçok tür besledim duboisi kadar hiçbirinden bu kadar zevk alamadım.
[QUOTE=ahmetondul]MAŞALLAH çok güzeller renkleri bantları ALLAH esirgesin.[/QUOTE]
Teşekkürler Ahmet kardeşim.
[QUOTE=Aykut8181] Sarper MAŞALLAH harika balıklara sahip olmuşsun, seyirleri fevkalade güzel. Allah sağlıklarının devamını ve bol yavru nasip etsin. Böyle balıkları yurt dışından getiren, Türkiye şartlarına adapte eden(bence büyük başarıdır) tüm hobicilere ve sana teşekkür ederim. Böyle balıklara 3d kaya fonlu bir akvaryum da yakışmaz mı diye düşünüyorum ( İstanbul'dan Fırat Bey'in duboisi akvaryumu aklıma geliyor) [/QUOTE]
Sağolasın Aykut.Yakup abiden aldıklarımda senin de emeğin var
. Aradım Alparsalan abiyi ama,söylediği tarih çok ileriydi.O yüzden 3D fondan vazgeçtim.Zaten enini 70 yaptırmıştım böyle bir düşüncem olduğu için ama...
. Aradım Alparsalan abiyi ama,söylediği tarih çok ileriydi.O yüzden 3D fondan vazgeçtim.Zaten enini 70 yaptırmıştım böyle bir düşüncem olduğu için ama...[QUOTE=Balug]Sarper Bey Bu balıklar harika görünüyorlar.Gercekten cok harika balıklar,Formları ve renkleri canlılıkları cok güzel.Umarım bol bol yavrular alırsınız da hobiciler de sayenizde böyle kaliteli maswa örneklerinin nesillerini büyütür.Sağlıklı balıklar diliyor ve bol bol yavru ya sahip olmanızı temmenni ediyorum..
Maşşallah
[/QUOTE]
Sağolasın Ahmet kardeşim.Allah ömür verirse göreceğiz inşaallah.
[QUOTE=modetr]Çok güzel canlılar.Sağlık ve keyifle bol yavrular almanız dileğiyle.[/QUOTE]
Teşekkürler Serkan abi.
[QUOTE=ad-es]Adana'ya sarper abinin yanına gittiğimde o güzelim maswaları akvaryumda izleme zevkini bizzat yaşadım yerinde daha güzel görünüyorlar.Maşallah abi bol yavrular dilerim.

[/QUOTE]
Her zaman beklerim Adem kardeşim.Dondurma için de sağolasın yine süperdi.
[QUOTE=emozel06]Gerçekten güzel balıklar hayırlı uğurlu olsun.[/QUOTE]
Sağolasın Mustafa kardeş.
[QUOTE=İLKER ŞEN]MaşaAllah Sarper hocam gene en güzel en nadide duboisileri bi araya toplamışssın. Rabbim nazarlardan saklasın..[/QUOTE]
Sağol İlker abi.Çok uğraştım abi bunun için,değdi doğrusu.
F0 Duboisi Maswa
[QUOTE=ozgrtln]Sarper
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Hey MAŞALLAH....
[QUOTE=DAMATFERİT06]Çok beğendim, çok beğendim, çok beğendim....Aradığım bulamadığım çok sevdiğim hoşuma giden duboisi...İnşallah bol bol yavru alırsınızda bizlerde nasipleniriz.:)) Bu arada bu duboisideki beyazlama durumunun nasıl cözülecği konusunda bilgi verirmisiniz. Bandın alt kısındaki beyazlama duboiside güzelliği bitiriyor...
[/QUOTE]
[QUOTE=Üstüntaş]Maşallah sarperim yine gözlerimizi büyüledin galiba koloninin birinide bana ayırdın
rabbim herdaim gönlüne göre versin tekrar maşallah
saygılarımla...üstüntaş
[/QUOTE]
[QUOTE=ERDAL AY / DESPA] [/QUOTE]
[QUOTE=ozgrtln]Sarper
Bu piyasada bu işin piri sensin ben senin üstüne adam varsa daha tanımadım.Beni kendine çekıyorsun valla kafamı bozarsan tüm kolonini satın alırım ha :)
[/QUOTESağolasın Özgür.Sendeki balıkları da yabana atma.5-6 ay sonra bomba gibi olacaklar inşaallah.
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Hey MAŞALLAH....
Allah hayırlı uğurlu etsin.....
hayırlı günlerde besle....
[/QUOTE]
Teşekkürler Doğukan.Sana da nasip olur istediğin inşaallah.
[QUOTE=DAMATFERİT06]Çok beğendim, çok beğendim, çok beğendim....Aradığım bulamadığım çok sevdiğim hoşuma giden duboisi...İnşallah bol bol yavru alırsınızda bizlerde nasipleniriz.:)) Bu arada bu duboisideki beyazlama durumunun nasıl cözülecği konusunda bilgi verirmisiniz. Bandın alt kısındaki beyazlama duboiside güzelliği bitiriyor...
[/QUOTE]
Sağol Ferit.Beyazlama değil de beyaz olma diyelim.Mesela bu 1. yani büyük olan kolonin yavrularını birçok hobici besledi.Çok iyi çıkanlarını da gördüm bandın renginin çıkmayanlarını da.Bunun sebebi bence anne babadan sonra balığa bakan hobici.Yemleme,su değişimi,sevgi...
Ama Zaten duboisi de bandın alt kısmı açık sarıdan beyaza doğru gider.
[QUOTE=Üstüntaş]Maşallah sarperim yine gözlerimizi büyüledin galiba koloninin birinide bana ayırdın
rabbim herdaim gönlüne göre versin tekrar maşallahsaygılarımla...üstüntaş
[/QUOTE]
Sağol Mehmet abi.Bu balık konusundaki titizliğimi en iyi bilenlerden biri sensin.Gel al istediğini götür abi.

[QUOTE=ERDAL AY / DESPA]
41 kere maşallah, bu ne güzellik böyle.
Sanki tek tek özenle seçilmiş, mühteşem görünüyorlar.
Sağlıkla keyif ile bol yavrular görmek nasip olur inşallah.
Sağol Erdal abi.Amin.
F0 Duboisi Maswa
[QUOTE=MUSTAFA44]Sarper kardeşim MAŞALLAH tertemiz bir akvaryum, güzel balıklar. Allah nazarlardan korusun. Kanaatimce biraz daha kaya eklemeniz iyi olacağı yönünde. Akvaryumun genelini gösteren bir fotoğraf ekleyebilirmisiniz ?
[/QUOTE]
[QUOTE=KILIÇ]Budur!
[QUOTE=Yakup ÖZDEMİRCİ]
omardaing 2013-10-23 10:48:03
[QUOTE=MUSTAFA44]Sarper kardeşim MAŞALLAH tertemiz bir akvaryum, güzel balıklar. Allah nazarlardan korusun. Kanaatimce biraz daha kaya eklemeniz iyi olacağı yönünde. Akvaryumun genelini gösteren bir fotoğraf ekleyebilirmisiniz ?
[/QUOTE]
Sağolasın Mustafa abi. Bu akşam kısmet olursa ekleyeyim.
[QUOTE=KILIÇ]Budur!
Allah sağlıkla beslemeyi nasip etsin. MAŞALLAH...
[/QUOTE]Teşekkürler Ümit.
[QUOTE=Yakup ÖZDEMİRCİ]
Sarper tek kelimeyle maşallah. Bol bol yavrular alırsın inşallah.[/QUOTE]
Sağol abi.Senin koloniyi kurmamdaki yardımın çok büyük.Allah razı olsun.
F0 Duboisi Maswa
[QUOTE=Mehmet Balık]Hayırlı uğurlu olsun balıklarınız çok güzel.Allah utandırmasın.[/QUOTE]
[QUOTE=HB.TELLİ] Sarper Bey Maşallah uzun bir aradan sonra yine muhteşem kolonilerle aramıza dönüş yaptınız.Sizi her zaman bu hobinin içinde olduğunuzu görmek sevindirici.Sağlıcakla beslemeniz dileklerimle....[/QUOTE]
[QUOTE=AFÇ_46]Sarper abi tek kelimeyle mükemmel , zaten böyle balıklara senin gibi güzel ahlaklı temiz ALLAH namına bakan insanlar bakması beni cok memnun ediyor bol yavru almanı ve sağlıklı bakmanı diliyorum.[/QUOTE]
[QUOTE=sedat0144] Bu balıkları canlı gözle görmek büyük ayrıcalık:) Allah nazarlardan korusun.
[/QUOTE]
[QUOTE=olcaysenturkk]Gordugum en iyi Maswa ornekleri tebrikler[/QUOTE]
[QUOTE=FuTTeRWaCKeN]Güzel bir koloni. Tebrikler.[/QUOTE]
[QUOTE=Mehmet Balık]Hayırlı uğurlu olsun balıklarınız çok güzel.Allah utandırmasın.[/QUOTE]
Teşekkürler Mehmet abi.Amin inşaallah.
[QUOTE=HB.TELLİ] Sarper Bey Maşallah uzun bir aradan sonra yine muhteşem kolonilerle aramıza dönüş yaptınız.Sizi her zaman bu hobinin içinde olduğunuzu görmek sevindirici.Sağlıcakla beslemeniz dileklerimle....[/QUOTE]
Sağolasın Basri abi.Evet biraz zaman aldı ama değdi diye düşünüyorum.
[QUOTE=AFÇ_46]Sarper abi tek kelimeyle mükemmel , zaten böyle balıklara senin gibi güzel ahlaklı temiz ALLAH namına bakan insanlar bakması beni cok memnun ediyor bol yavru almanı ve sağlıklı bakmanı diliyorum.[/QUOTE]
Sağol Furkan.
[QUOTE=sedat0144] Bu balıkları canlı gözle görmek büyük ayrıcalık:) Allah nazarlardan korusun.
[/QUOTE]
Sağol Sedat abi, her zaman beklerim.
[QUOTE=olcaysenturkk]Gordugum en iyi Maswa ornekleri tebrikler[/QUOTE]
Sağolun,herkese gönlündeki nasip olur inşaallah.
[QUOTE=FuTTeRWaCKeN]Güzel bir koloni. Tebrikler.[/QUOTE]
Teşekkürler Kadir.
Kriza gold yine bir üstüntaş klasiği yeni günc ft
Tekrar hayırlı olsun Mehmet abi.Çok güzel renkleri ve formları var o balıkların.Kısa sürede damızlık yapacağını ümit ediyorum.
Tekrar hayırlı olsun Mehmet abi.Çok güzel renkleri ve formları var o balıkların.Kısa sürede damızlık yapacağını ümit ediyorum.
Kaldığımız Yerden Devam...Resimler Son Sayfada
Hayırlı olsun.Balıklar gerçekten çok güzel.Değerini bileceğinden süphemiz yok.Akvaryumdaki balıklar çoğaldığı için en kısa sürede hacmi büyütmen çok iyi olacak.Yavru vermeye başlamadı mı?
Hayırlı olsun.Balıklar gerçekten çok güzel.Değerini bileceğinden süphemiz yok.Akvaryumdaki balıklar çoğaldığı için en kısa sürede hacmi büyütmen çok iyi olacak.Yavru vermeye başlamadı mı?
F0 Duboisi Maswa
Boyut (cm): 130*70*60h
Kapasite (litre):
Canlılar: duboisi
Malzemeler: filtreler,kum ve ısıtıcı
Akvaryum Bakımı: su değişimi
Kullanılan Yemler: bitkisel yemler
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
sarper79 2013-10-21 12:04:04
Boyut (cm): 130*70*60h
Kapasite (litre):
Canlılar: duboisi
Malzemeler: filtreler,kum ve ısıtıcı
Akvaryum Bakımı: su değişimi
Kullanılan Yemler: bitkisel yemler
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Kolonileri edinmemde büyük emeği geçen İstanbul'dan Kaan kardeşime,Yine İstanbul'dan Alkan kardeşime ve Ankara'dan Yakup Abime teşekkür ederim.
Akvaryumları taşımamda ve şehirdışında olduğum zamanlarda balıklarımla ilgilenen Ahmet kardeşime ve Ahmet Şeker abime de teşekkür ederim.
1 erkek 10 dişi
[VID]http://www.dailymotion.com/video/x167aoi_duboisi-maswa-f0-kolonim_animals[/VID]
[VID]http://www.dailymotion.com/video/x167aoi_duboisi-maswa-f0-kolonim_animals[/VID]
4 erkek 18 dişi
[VID]http://www.dailymotion.com/video/x1666wy_duboisi-maswa_animals[/VID]
[VID] http://www.dailymotion.com/video/x16695v_duboisi-maswa-f0_animals[/VID]
[VID]http://www.dailymotion.com/video/x166kyj_duboisi-maswa-f0-koloni-2_animals[/VID]
Duboisi Maswa 3E-20D
Hayırlı olsun yeni aşkın.Bu balıklar hakkında yorum yapmayacağım.Seni mutlu ettiğini biliyorum.Hakkında hayırlısı olur inşaallah.
Hayırlı olsun yeni aşkın.Bu balıklar hakkında yorum yapmayacağım.Seni mutlu ettiğini biliyorum.Hakkında hayırlısı olur inşaallah.
Hobivaryum - Fotoğrafçının Gözüyle ( "Meck" ) ( Sayfa 15 )
Kardeşim,foto falan yok mu?
Kardeşim,foto falan yok mu?
Leptoları ve genel görünümü fotoğrafla hemen,bekliyorum.
Hobivaryum - Fotoğrafçının Gözüyle ( "Meck" ) ( Sayfa 15 )
Son hız devam yani.Hadi hayırlısı.Bitmiş halini merak ediyorum.
Son hız devam yani.Hadi hayırlısı.Bitmiş halini merak ediyorum.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
