ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ArtaN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ağustos 2009 18:16
Son Ziyaret:
11 Şubat 2026 21:37
Toplam Mesaj:
796 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda Atan
Doğum Tarihi:
13 Mart 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/78651.jpg[/img]
65*50*50h
SON 10 MESAJI
Actinia Equina (domates Anemonu) Sorusu
Işık ihtiyacı yoktur. Besin ihtiyacı oluştuğunda tentaküllerini dışarı çıkarır. Küçük bir karides parçasını cımbızla tentaküllenrin üstüne bırakın o kendisi bünyesine alır. Sıcaklık büyük bir sorun 25 derecenin altında mutlu olurlar kovada falan tutuyorsanız denize geri bırakın 30 derecenin üstünde eriyerek ölecektir.
Işık ihtiyacı yoktur. Besin ihtiyacı oluştuğunda tentaküllerini dışarı çıkarır. Küçük bir karides parçasını cımbızla tentaküllenrin üstüne bırakın o kendisi bünyesine alır. Sıcaklık büyük bir sorun 25 derecenin altında mutlu olurlar kovada falan tutuyorsanız denize geri bırakın 30 derecenin üstünde eriyerek ölecektir.
High Tech Paludaryum
Bitki gelişimi fena değil yavaştan ilk budamayı istiyor artık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/020720251912491.jpg[/IMG]
Bitki gelişimi fena değil yavaştan ilk budamayı istiyor artık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/020720251912491.jpg[/IMG]
High Tech Paludaryum
Dozaj pompasını tamamladım. Şuan verimli şekilde çalışabiliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/290620251458211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/290620251458221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/290620251458231.jpg[/IMG]
Dozaj pompasını tamamladım. Şuan verimli şekilde çalışabiliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/290620251458211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/290620251458221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/290620251458231.jpg[/IMG]
High Tech Paludaryum
Yosun problemi neredeyse tamamen bitti. Karides kaybı 3'e çıktı özellikle yumurta tutmuş olanları kaybettim. Bunun dışında dozaj pompası yaptım kalibrasyonu ile alakalı biraz daha çalışmam gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/210620251030211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/210620251030221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/210620251030231.jpg[/IMG]
Yosun problemi neredeyse tamamen bitti. Karides kaybı 3'e çıktı özellikle yumurta tutmuş olanları kaybettim. Bunun dışında dozaj pompası yaptım kalibrasyonu ile alakalı biraz daha çalışmam gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/210620251030211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/210620251030221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/210620251030231.jpg[/IMG]
High Tech Paludaryum
Yosun problemi büyük ölçüde çözüldü Remalg baya başarılı ancak önerilen dozun yarısını uygulamama rağmen 2 adet sarı ateş neon karides kaybettim biri yumurtalıydı. Güncel hali bu şekilde.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=MkLoi6jEojo[/VID]
Yosun problemi büyük ölçüde çözüldü Remalg baya başarılı ancak önerilen dozun yarısını uygulamama rağmen 2 adet sarı ateş neon karides kaybettim biri yumurtalıydı. Güncel hali bu şekilde.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=MkLoi6jEojo[/VID]
High Tech Paludaryum
Armatürü güncelledim eski armatürde 5 sıra smd led vardı. 2 kat geniş yeni bir kasa alıp 10 sıra smd ledli yeni bir armatür yaptım. Güç fazla gelirse diye voltaj regülatörü ile dimleyebiliyorum. 11 voltta çalıştırıyorum eski armatüre göre %50 daha kuvvetli yanıyor bu ayarda. 12 volt verirsem direk 2 katına çıkıyor eski armatüre göre. Led dizilimini şu şekilde yaptım;
4 sıra 6500 Kelvin, 2 sıra 4500 Kelvin, 2 Sıra Full Spectrum ve 2 Sıra Mavi. Bunun dışında Reefflowers Remalg e başladım 1 günde fark ettirdi yosunlar ölmeye başladı buna bağlı olarak suda hafif bir beyazlama var canlılarda bir sıkıntı yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/130620251820071.jpg[/IMG]
Armatürü güncelledim eski armatürde 5 sıra smd led vardı. 2 kat geniş yeni bir kasa alıp 10 sıra smd ledli yeni bir armatür yaptım. Güç fazla gelirse diye voltaj regülatörü ile dimleyebiliyorum. 11 voltta çalıştırıyorum eski armatüre göre %50 daha kuvvetli yanıyor bu ayarda. 12 volt verirsem direk 2 katına çıkıyor eski armatüre göre. Led dizilimini şu şekilde yaptım;
4 sıra 6500 Kelvin, 2 sıra 4500 Kelvin, 2 Sıra Full Spectrum ve 2 Sıra Mavi. Bunun dışında Reefflowers Remalg e başladım 1 günde fark ettirdi yosunlar ölmeye başladı buna bağlı olarak suda hafif bir beyazlama var canlılarda bir sıkıntı yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/130620251820071.jpg[/IMG]
High Tech Paludaryum
[QUOTE=CoryCory]Hair algea akıntıyı umursamaz. Akıntı değil sorun ışık co2 besin dengesi bozukuğu. Yapacak şey besini kesip su değişimi sıklığını arttırmak. Bende çok osmocote kullanan biriyim artık nasıl çalıştığını ezbere biliyorum. Hangi tip kumda ne kadar derine konur hepsini test ettim. Osmocote akvaryum için üretilmiş bir besin değil sırf su içinde kaldığında 9 aylık uzun kapsülü 1,2 ayda boşalıyor. Ben minimum 8 cm derine gömüyorum ve çok az kullanıyorum.[/QUOTE]
Valla ben hem kapsül hemde serpiştirerek tabana yaydım üstünü ortalama 5 cm lav kırığı ile kapattım ama bazıları yüzeye bir şekilde çıkmış çıkanları cımbızla alıyorum artık. Bugün %50 su değişimi yaptım değişimden önce TDS 340 ppm civarı çıktı şuanda 194 ppm çıkıyor. Bu arada Ankara'da su kalitesi yerlerde bu sıralar çeşme suyu 250 ppm RO resmen şart olmuş eskiden 90 civarlarında çıkardı.
[QUOTE=CoryCory]Hair algea akıntıyı umursamaz. Akıntı değil sorun ışık co2 besin dengesi bozukuğu. Yapacak şey besini kesip su değişimi sıklığını arttırmak. Bende çok osmocote kullanan biriyim artık nasıl çalıştığını ezbere biliyorum. Hangi tip kumda ne kadar derine konur hepsini test ettim. Osmocote akvaryum için üretilmiş bir besin değil sırf su içinde kaldığında 9 aylık uzun kapsülü 1,2 ayda boşalıyor. Ben minimum 8 cm derine gömüyorum ve çok az kullanıyorum.[/QUOTE]
Valla ben hem kapsül hemde serpiştirerek tabana yaydım üstünü ortalama 5 cm lav kırığı ile kapattım ama bazıları yüzeye bir şekilde çıkmış çıkanları cımbızla alıyorum artık. Bugün %50 su değişimi yaptım değişimden önce TDS 340 ppm civarı çıktı şuanda 194 ppm çıkıyor. Bu arada Ankara'da su kalitesi yerlerde bu sıralar çeşme suyu 250 ppm RO resmen şart olmuş eskiden 90 civarlarında çıkardı.
High Tech Paludaryum
[QUOTE=CoryCory]Gübreyi çok erken girmeye başladığınız için olmuştur. Aydınlatma sürenizdede problem olabilir. Zaten bolca gübre tabana koymuşsunuz o gübre suya salınıyor tabanda katı halde kalmıyor. Excell hair algde süper etkili değil uzun süreli yüksek dozda etkisi oluyor ama problemin kaynagını bulmanız daha iyi olur. Co2checker ile co2 seviyenizi kontrol edin. Gübre girişini kesip, su değişimi yapın, ışık süresinide 4 saat cıvarı tutabilirsiniz. Osmocote korkunç salınım yapan bir gübre dikkatli kullanılması çok derine konulması gerekiyor. Ben tabanını bu kadar beslediğim bir tanka asla sıvı gübre girişi yapmazdım. En az 3 ay su değişimi ile devam ederdim. Zaten tankta yeterince gübre emecek bitkide yok. RO suyu remineralize etmiyoranız magnezum sorunu yaşama ihtimaliniz var 2. sorunda potasyumdan çıkabilir. Başka bir gübreye ihtiyaç duyacağınızı düşünmüyorum uzun süre tabki co2 yi ne kadar iyi çözdüğünüzde önemli sumplu sistemde co2 kaybı korkunç seviyede oluyor acil bir checker ile kontrol gerekli diye düşünüyorum.[:iyi:][/QUOTE]
CO2 Çözünmesinde ve seviyesinde sorun yok. Zaten RO su kullanıyorum orada da sorun yaşadığımı düşünmüyorum. Osmocote salınım yapıyor olabilir ona da bu aşamada bir şey yapma şansım yok [:)]. Sirkülasyon çok yetersiz belki bu bir sorun olabilir sumpdan geri dönen su kayaların içinden yavaşça tanka iniyor akvaryum içinde neredeyse hiç akıntı yok. İçeriye sirkülasyonu arttıracak birşey koysam bu seferde karidesler telef olacak. Belki sumpdan bir hortumla suyu doğrudan akvaryuma basan bir iyileştirme yapmam gerekebilir. Aydınlatmayı son 1 haftadır 6 saate kadar düşürdüm yosunlanmayı fark eder etmez.
[QUOTE=CoryCory]Gübreyi çok erken girmeye başladığınız için olmuştur. Aydınlatma sürenizdede problem olabilir. Zaten bolca gübre tabana koymuşsunuz o gübre suya salınıyor tabanda katı halde kalmıyor. Excell hair algde süper etkili değil uzun süreli yüksek dozda etkisi oluyor ama problemin kaynagını bulmanız daha iyi olur. Co2checker ile co2 seviyenizi kontrol edin. Gübre girişini kesip, su değişimi yapın, ışık süresinide 4 saat cıvarı tutabilirsiniz. Osmocote korkunç salınım yapan bir gübre dikkatli kullanılması çok derine konulması gerekiyor. Ben tabanını bu kadar beslediğim bir tanka asla sıvı gübre girişi yapmazdım. En az 3 ay su değişimi ile devam ederdim. Zaten tankta yeterince gübre emecek bitkide yok. RO suyu remineralize etmiyoranız magnezum sorunu yaşama ihtimaliniz var 2. sorunda potasyumdan çıkabilir. Başka bir gübreye ihtiyaç duyacağınızı düşünmüyorum uzun süre tabki co2 yi ne kadar iyi çözdüğünüzde önemli sumplu sistemde co2 kaybı korkunç seviyede oluyor acil bir checker ile kontrol gerekli diye düşünüyorum.[:iyi:][/QUOTE]
CO2 Çözünmesinde ve seviyesinde sorun yok. Zaten RO su kullanıyorum orada da sorun yaşadığımı düşünmüyorum. Osmocote salınım yapıyor olabilir ona da bu aşamada bir şey yapma şansım yok [:)]. Sirkülasyon çok yetersiz belki bu bir sorun olabilir sumpdan geri dönen su kayaların içinden yavaşça tanka iniyor akvaryum içinde neredeyse hiç akıntı yok. İçeriye sirkülasyonu arttıracak birşey koysam bu seferde karidesler telef olacak. Belki sumpdan bir hortumla suyu doğrudan akvaryuma basan bir iyileştirme yapmam gerekebilir. Aydınlatmayı son 1 haftadır 6 saate kadar düşürdüm yosunlanmayı fark eder etmez.
High Tech Paludaryum
Ufak bir güncelleme vereyim büyüme fena değil lakin filament yosunu problemi var. Özellikle monte carloların etrafını sarmış vaziyette elle toplayabildiğimi topladım geriye kalanlara sıvı karbon enjekte ettim. Karidesler arasında yumurtalı olanlar var inşallah bir kayıp yaşamam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/120620251405441.jpg[/IMG]
Ufak bir güncelleme vereyim büyüme fena değil lakin filament yosunu problemi var. Özellikle monte carloların etrafını sarmış vaziyette elle toplayabildiğimi topladım geriye kalanlara sıvı karbon enjekte ettim. Karidesler arasında yumurtalı olanlar var inşallah bir kayıp yaşamam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/78651/120620251405441.jpg[/IMG]
High Tech Paludaryum
[QUOTE=flanormimar]Çok güzel görünüyor elinize sağlık. Lissotriton Vulgaris besleyin bu tankı çok seveceklerine eminim. Sulak kısımlar için de Beyaz Bulut Dağ Balığı ya da Medaka 8 - 10 adet öneririm.[/QUOTE]
Öneriler için teşekkür ederim tanka 12 adet sarı ateş karidesi eklemesi yaptım şun heryerden bir canlı çıkıyor kalabalıklaşmaya başladı su içi [:)] Semender fikri açıkcası hoşuma gitti tanktan kaçma riski varmı sizce sağ üst kısıma doğru sump dan gelen suyun iniş patikası var o yolu takip edip dışarı çıkabilir mi sizce?
[QUOTE=flanormimar]Çok güzel görünüyor elinize sağlık. Lissotriton Vulgaris besleyin bu tankı çok seveceklerine eminim. Sulak kısımlar için de Beyaz Bulut Dağ Balığı ya da Medaka 8 - 10 adet öneririm.[/QUOTE]
Öneriler için teşekkür ederim tanka 12 adet sarı ateş karidesi eklemesi yaptım şun heryerden bir canlı çıkıyor kalabalıklaşmaya başladı su içi [:)] Semender fikri açıkcası hoşuma gitti tanktan kaçma riski varmı sizce sağ üst kısıma doğru sump dan gelen suyun iniş patikası var o yolu takip edip dışarı çıkabilir mi sizce?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
