ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Pinar_B
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Temmuz 2009 23:38
Son Ziyaret:
06 Temmuz 2010 01:30
Toplam Mesaj:
50 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Pınar Bölükbaşı
Doğum Tarihi:
02 Mayıs 1984
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Pınar Bölükbaşı
60X40X30 Bitkili
40X25X18 Betta
60X40X30 Bitkili
40X25X18 Betta
SON 10 MESAJI
www.canlibitki.com
Bundan sonraki hayatınızda başarılar dilerim
Bundan sonraki hayatınızda başarılar dilerim
www.canlibitki.com
[QUOTE=denizkizipetshp] [/QUOTE]
Kargolanmayan bitki için bugün kargoladık yarın kargo şubesine gidin alın dediniz, dalga mı geçiyorsunuz? benim tek derdim bu, insanlara yalan söylüyorsunuz.
[QUOTE=denizkizipetshp]
Pınar hnm kımseyı karalamak yada kötülemek gibi bir amacım yok sıparıs vermıssınız cocuklara doğru hesap nolarım sıtede yazıyo sızdegıl herkez ordakı hesap nosuna para yatıra bilir. doğrudur ayhan karalar adına hesaplar ayhan karalar benım fakat sıtede stogu kapalı olan bıtkıyı almak ıcın para yatırmıssınız bızde bıtkı ıyı durumda olmadadıgı ıcın paranızı gerı hesabınıza yatırdık çürük çarık bitkiyi yollasak dahamı ıyı olucakdı acaba bunumu ısterdınız ben hala anlamıs degılım neyın peşindesiniz acık olun herkez gıbı bende anlayayım paranızı gerı aldınızmı veya sıze kötu bır davranısımızmı oldu bılmeyerk sorun nerde..Ondan sonrada burda canlı bıtkı söyle böyle dıyosunuz yazık emeklerımıze calısmamıza bız daha ıyı bol çeşit nasıl getırrız sızelere daha kalıtelı canlılar nerelerden cekerız anlasırız dıye bunları dusunuyoruz sızın yazdıklarınızı alamak zor benım acımdan bıraz yazdıklarım kıbar olmadı farkındayım ama başka yol bırakmıyosunuz.Maddi manevi hiç bir mağduruyetınız yokken kaldıkı bız tesekkur beklerken sızın yazdıklarınıza anlam vermek guc.
Kargolanmayan bitki için bugün kargoladık yarın kargo şubesine gidin alın dediniz, dalga mı geçiyorsunuz? benim tek derdim bu, insanlara yalan söylüyorsunuz.
www.canlibitki.com
[QUOTE=denizkizipetshp]
Burada bile garip davranmaya devam ediyorsunuz, ben size hiç bir şekilde cevap vermemişim öyle mi?
Giden kutumdaki mesaj hala duruyor, aşağıya kopyladım, ama siz benimle temasa geçmediniz
Ayrıca malınızı kimseye sattırmıyorsanız bu görüşmelerden haberdar olup nasıl benimle temasa geçebiliyorsunuz?
Ayhan Karalar adına yollanan parayı nasıl geri iade edebiliyorsunuz?
Bu şekilde isminizi temize çıkarmak ve güvenilir imajı kazanmaya çalışmanız çok hatalı
Bunun yerine bir hatanız varsa özür dilersniz ve tekrarlanmayacağınızı söylersiniz, bir çok kişi de sizi takdir eder, ama hatalarınızı kabul etmedikçe, özür dilemek yerine başkalarını suçlamaya devam ettikçe, müşteri ve güven kaybetmeye devam edeceksiniz...
Pinar_B 2010-05-07 03:09:57
[QUOTE=denizkizipetshp]
Pınar hanıma yollanan msj ve tarıihler
| Konu: bitki Gönderen: 28 Nisan 2010 Saat 16:16 Gönderen: denizkizipetshp Grup: Ticari Üye |
| bitki |
|
selam
Pınar hanım hemiantus bitkisi ile ilgili personelimiz ile görüşmüşsünüz.bitki alışverişlerinizle ilgili sitemiz iletişiminden bizimle görüşebilirsiniz.iyi günler dileklerimle Bülent Adıbelli.
|
Pınar hnm öncelikle frumda cuba siparişi verdiğiniz gün size özel msj attım size firmamızdan ürün alıcağınız zaman bizimle sitemizden iletişime geçmenizi istedim siz bununla ilgili bize herhangi bir dönüş yapmadınız daha sonrasında gene bizimle görüşmeden firma hesabımıza 12 tl para yatırdınız.sipariş vermiş olduğunuz bitkiyi elimizde olmasına rağmen formu bozuk olduğu için site stoklarımızdan 15 gün önce kaldırdık ve satışını durdurmuştuk.Konuyla ilgili olarak sizin adınıza başka bir beyle görüştük izah ettik ve yatırdığınız 12 tl hesabınıza kuruşu kuruşuna aktardık.Biz canlibitki com firması olarak sitemiz ve bayilerimizin dışında hiç bir kişi yada kişilerle hiç bir ortamda malımızı sattırmadık ve sattırmayız.Pınar hanımın bahsettıgı konunun fırmamızla hıc bır alakası yokdur kaldıkı pınar hanımın burda maddı bır zararıda yokdur.Saygılarımızla..
[/QUOTE]Burada bile garip davranmaya devam ediyorsunuz, ben size hiç bir şekilde cevap vermemişim öyle mi?
Giden kutumdaki mesaj hala duruyor, aşağıya kopyladım, ama siz benimle temasa geçmediniz
Ayrıca malınızı kimseye sattırmıyorsanız bu görüşmelerden haberdar olup nasıl benimle temasa geçebiliyorsunuz?
Ayhan Karalar adına yollanan parayı nasıl geri iade edebiliyorsunuz?
Bu şekilde isminizi temize çıkarmak ve güvenilir imajı kazanmaya çalışmanız çok hatalı
Bunun yerine bir hatanız varsa özür dilersniz ve tekrarlanmayacağınızı söylersiniz, bir çok kişi de sizi takdir eder, ama hatalarınızı kabul etmedikçe, özür dilemek yerine başkalarını suçlamaya devam ettikçe, müşteri ve güven kaybetmeye devam edeceksiniz...
| Mesaj << Geri - İleri >> |
| Konu: YNT: bitki
Gönderen: 28 Nisan 2010 Saat 21:00 Gönderen: Pinar_B Grup: Forum Üyesi |
| YNT: bitki |
|
Merhaba Ben ayhan karalar adına işbankası hesabına 2 saksı cuba için ücretin gönderilmesini sağladım kargo bilgisini de gönderdim, ekstradan başka birşey mi yapmam gerekiyor? -- Önceki Mesaj -- Gönderen : denizkizipetshp Gönderen : 28 Nisan 2010 Saat 16:16 selam Pınar hanım hemiantus bitkisi ile ilgili personelimiz ile
görüşmüşsünüz.bitki alışverişlerinizle ilgili sitemiz iletişiminden
bizimle görüşebilirsiniz.iyi günler dileklerimle Bülent Adıbelli.
|
www.canlibitki.com
Merhaba arkadaşlar,
Canlibitki.com un adına sitede satış yapan silentgo isimli üye ye çok dikkat edin,
Gerçekten canlibitki.com un elemanıymış ancak geçen gün benimle anlaşarak banka havalesi istedi, parayı gönderdik ancak bitkileri göndermedi,
mesaj ile sorduğumda kargoya verdiğini gidip alabileceğimi söyledi
Kargo ise adıma gönderilen bir paket olmadığını söyleyince canlibitki.com üzerinden iletişim bilgileri aldık ve parayı gönderen arakadaşıma arattım, telefonda silentgo nun kendi elemanları olduğunu ama bitkiler kötü diye göndermediğini söylediler,
yani parasını aldıkları bitkiyi göndermeyip kolayca yalan söyleyebilen bir elemanları var, umarım başkasını da kandırmaz.
Merhaba arkadaşlar,
Canlibitki.com un adına sitede satış yapan silentgo isimli üye ye çok dikkat edin,
Gerçekten canlibitki.com un elemanıymış ancak geçen gün benimle anlaşarak banka havalesi istedi, parayı gönderdik ancak bitkileri göndermedi,
mesaj ile sorduğumda kargoya verdiğini gidip alabileceğimi söyledi
Kargo ise adıma gönderilen bir paket olmadığını söyleyince canlibitki.com üzerinden iletişim bilgileri aldık ve parayı gönderen arakadaşıma arattım, telefonda silentgo nun kendi elemanları olduğunu ama bitkiler kötü diye göndermediğini söylediler,
yani parasını aldıkları bitkiyi göndermeyip kolayca yalan söyleyebilen bir elemanları var, umarım başkasını da kandırmaz.
14 Litre Betta Yeniden Kurulum
[QUOTE=kgurkan]
Vadi olacak ise ortadaki taş fazla büyük olması nedeniyle gereksiz yer kaplıyor diyebilirim. Hiç olmasa nasıl olur?
[/QUOTE]
Benim de dikkatimi çekmişti, öncelikle tamamen çıkarmak yerine biraz daha sağa alıp, kumun içine bir parça daha gömmeyi deneyeceğim.
[QUOTE=kgurkan]
Vadi olacak ise ortadaki taş fazla büyük olması nedeniyle gereksiz yer kaplıyor diyebilirim. Hiç olmasa nasıl olur?
[/QUOTE]
Benim de dikkatimi çekmişti, öncelikle tamamen çıkarmak yerine biraz daha sağa alıp, kumun içine bir parça daha gömmeyi deneyeceğim.
Mayalı sisteme Difüzör
Ben aşağıdaki resimde görünen difüzörü kullanıyorum, mayalı sistem ile rahatlıkla kullanabiliyorum.

Ben aşağıdaki resimde görünen difüzörü kullanıyorum, mayalı sistem ile rahatlıkla kullanabiliyorum.

Betta için
Merhaba
Ben 14 litrelik tankımda Atman HF-100 Şelale Fıltre kullanıyorum, debiyi çok kısıkta ve su yüzeyine bitişik kullandığımdan hiç dalgalanma olmuyor ve su her zaman çok berrak kalıyor, Betta mın zaman zaman filtrenin suyunun döküldüğü yere gelerek oyalandığını görüyorum, yani zaman zaman akıntının altına gelmekten hoşlandığı belli oluyor.
Merhaba
Ben 14 litrelik tankımda Atman HF-100 Şelale Fıltre kullanıyorum, debiyi çok kısıkta ve su yüzeyine bitişik kullandığımdan hiç dalgalanma olmuyor ve su her zaman çok berrak kalıyor, Betta mın zaman zaman filtrenin suyunun döküldüğü yere gelerek oyalandığını görüyorum, yani zaman zaman akıntının altına gelmekten hoşlandığı belli oluyor.
14 Litre Betta Yeniden Kurulum
[QUOTE=kgurkan]Sonradan baktığımda ilk sefer kafama yatmayan ancak şimdi çözdüğüm bir durum oldu. Tamamen görsellik için bir öneride bulunsam uygulayabilir misiniz?
Sol arkadaki gri taş ile orta arkada duran yüksek gri taşın yerini değiştirip önde ortada duran sarımsı yeşilimsi taşı da arka orta boşluğa koyabilir misiniz?
Yüksek ve alçak kısımların dengesi açısından bu şekilde bir öneri getirdim. En kötü ihtimal hemen ardından eski haline alma mümkün olur.
Görsel olarak çok daha hoş olacağına inanıyorum.
[/QUOTE]
Köksal Bey, Öneriniz için teşekkür ederim,dediğiniz şekilde deneyebilirim,cubalarım elime geçtiğinde zaten biraz el atmam gerekeceği için o zaman deneyeceğim, ama zaten akvaryumun ölçüleri çok küçük olduğu için fazlaca alternatif uygulayamıyorum,
İki sivri kayanın yerini değiştirerek deneme yapacağım ancak arka orta kısıma öndeki küçük kayayı koymamı önermişsiniz, ben ise özellikle orta kısmı tamen boş bırakarak vadi görünümü elde detmek istedim, sağ tarafta Marsilea hirsuta kullanarak kayaların arasını doldurmayı, solda ise cubalar ile farklı bir coğrafi konummuş izlenimi yaratmayı planlıyorum.
[QUOTE=gulay]Pınar Hanım, beta için güzel bir kurulum yapmışsınız eminim halinden epeyce memnundur...
[/QUOTE]
Vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkürler Gülay Hanım, Bugün mayalı sistem ile co2 vermeye başladım, Bunun yanısıra Tunç Beyinn micro element sıvı gübresini kullanıyorum, diğer tankımda bu şekilde aynı bitkilerin gelişimini sağlayabildim, hatta tüm taban hiç boşluk kalmayacak şekilde Marsilea ile kaplanmış durumda.
[QUOTE=GuppyKeeper]Çok doğal olmuş tebrik ederim.Birde betanın saklanabileceği bir mağara olsa iyi olur hindistan cavizi kabuğu gibi.[/QUOTE]
Sayın GuppyKeeper, haklısınız ancak su üzerine yumak şeklinde 5-6 cm genişliğinde riccia ekledim ve bettam sürekli onun altına gelerek dinlenebiliyor, boyutlar çok ufak olduğu için ekstra bir mağara şimdilik yerleştiremiyorum.
[QUOTE=kgurkan]Sonradan baktığımda ilk sefer kafama yatmayan ancak şimdi çözdüğüm bir durum oldu. Tamamen görsellik için bir öneride bulunsam uygulayabilir misiniz?
Sol arkadaki gri taş ile orta arkada duran yüksek gri taşın yerini değiştirip önde ortada duran sarımsı yeşilimsi taşı da arka orta boşluğa koyabilir misiniz?
Yüksek ve alçak kısımların dengesi açısından bu şekilde bir öneri getirdim. En kötü ihtimal hemen ardından eski haline alma mümkün olur.
Görsel olarak çok daha hoş olacağına inanıyorum.
[/QUOTE]
Köksal Bey, Öneriniz için teşekkür ederim,dediğiniz şekilde deneyebilirim,cubalarım elime geçtiğinde zaten biraz el atmam gerekeceği için o zaman deneyeceğim, ama zaten akvaryumun ölçüleri çok küçük olduğu için fazlaca alternatif uygulayamıyorum,
İki sivri kayanın yerini değiştirerek deneme yapacağım ancak arka orta kısıma öndeki küçük kayayı koymamı önermişsiniz, ben ise özellikle orta kısmı tamen boş bırakarak vadi görünümü elde detmek istedim, sağ tarafta Marsilea hirsuta kullanarak kayaların arasını doldurmayı, solda ise cubalar ile farklı bir coğrafi konummuş izlenimi yaratmayı planlıyorum.
[QUOTE=gulay]Pınar Hanım, beta için güzel bir kurulum yapmışsınız eminim halinden epeyce memnundur...
Bitkiler hakkında biraz
bilgi vereyim. Ön soldaki taban bitkisi Marsilea hirsuta, benim çok
memnun olduğum ve görsel olarak glossostigma'dan çok daha güzel bir
taban bitkisi bana kalırsa. Glossostigma'dan farkı daha az ışığa ve
dolayısıyla daha az gübre ile CO2 ihtiyacının olması. Aldığınızda birkaç
yaprağı yonca benzeri 3-4 parçalı ve daha az parlak olurken, gerekli
adaptasyonunu tamamladıktan sonra yusyuvarlak ve parlak koyu yeşil
gözalıcı yapraklara kavuşuyor. Hemianthusu ben 2-3 yıl önce 3'lü bir
kaya grubunun tam ortasına yapışık vaziyetteki elyaflarıyla beraber
büyütmüştüm. Her üç bitki türü de tankınızda uygun gübre ve CO2
takviyesiyle rahatlıkla büyüyebilir çünkü ışığınız da uygun.
Marsileaların
arkasındaki ince uzun bitki ise bir Cryptocoryne türü ama hangi varyete
emin olamadım fotoğraftan. Fakat o 4 kayanın arasını yandan vereceği
sürgünlerle güzel bir şekilde dolduracağını söyleyebilirim.
Diğer
sağ arkadaki bitki ise Rotala rotundifolia gibi görünüyor. O da orta ve
üzeri ışık isteyen bir bitki pembe yapraklarından anlayacağımız gibi
Tankınıza litre başına 1
watt kadar ışık düşüyor ki bu da bitkilerin güzelliklerini sergilemesi
için gayet yeterli bence.
Tankınıza litre başına 1
watt kadar ışık düşüyor ki bu da bitkilerin güzelliklerini sergilemesi
için gayet yeterli bence.Vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkürler Gülay Hanım, Bugün mayalı sistem ile co2 vermeye başladım, Bunun yanısıra Tunç Beyinn micro element sıvı gübresini kullanıyorum, diğer tankımda bu şekilde aynı bitkilerin gelişimini sağlayabildim, hatta tüm taban hiç boşluk kalmayacak şekilde Marsilea ile kaplanmış durumda.
[QUOTE=GuppyKeeper]Çok doğal olmuş tebrik ederim.Birde betanın saklanabileceği bir mağara olsa iyi olur hindistan cavizi kabuğu gibi.[/QUOTE]
Sayın GuppyKeeper, haklısınız ancak su üzerine yumak şeklinde 5-6 cm genişliğinde riccia ekledim ve bettam sürekli onun altına gelerek dinlenebiliyor, boyutlar çok ufak olduğu için ekstra bir mağara şimdilik yerleştiremiyorum.
14 Litre Betta Yeniden Kurulum
Teşekkür ederim Köksal Bey,
Sağ arkadaki hava taşı değil dijital termometrenin alıcısı, aslinda daha derinde duruyor ama yeni kurulum yaparken yukarıda kalmış,
Cuba için co2 desteği vereceğim,daha önce de riccia büyütmeyi başarmıştım,bu yüzden denemek istiyorum
Sol tarafı özellikle boş bıraktım, orada şuanda 3-4 yaprak olarak görünen bitkiyi geliştirmeye çalışıyorum.
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Teşekkür ederim Köksal Bey,
Sağ arkadaki hava taşı değil dijital termometrenin alıcısı, aslinda daha derinde duruyor ama yeni kurulum yaparken yukarıda kalmış,
Cuba için co2 desteği vereceğim,daha önce de riccia büyütmeyi başarmıştım,bu yüzden denemek istiyorum
Sol tarafı özellikle boş bıraktım, orada şuanda 3-4 yaprak olarak görünen bitkiyi geliştirmeye çalışıyorum.
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
14 Litre Betta Yeniden Kurulum
Boyut (cm): 37x23x17
Kapasite (litre):14.5
Canlılar:Betta Splendens
Malzemeler: Atman HF-100 Şelale Fıltre
Aydınlatma: 2x 8w T8 Florasan
Betta tankımın görünümden sıkılıp değişiklik yapmaya karar verdim ve bugün tekrar kurulum yaptım, bitki biraz az ama eğer bulabilirsem cuba eklemesi yapacağım için şimdilik bu kadar yeterli diye düşündüm. Yeniden kurulum olduğu için suda bir parça sisli bir görünüm oluştu ama yarın geçer diye düşünüyorum.
Sağ arka plandaki bitkinin ismini bilmiyorum,bilen bir arkadaş yardımcı olursa sevinirim.





Boyut (cm): 37x23x17
Kapasite (litre):14.5
Canlılar:Betta Splendens
Malzemeler: Atman HF-100 Şelale Fıltre
Aydınlatma: 2x 8w T8 Florasan
Betta tankımın görünümden sıkılıp değişiklik yapmaya karar verdim ve bugün tekrar kurulum yaptım, bitki biraz az ama eğer bulabilirsem cuba eklemesi yapacağım için şimdilik bu kadar yeterli diye düşündüm. Yeniden kurulum olduğu için suda bir parça sisli bir görünüm oluştu ama yarın geçer diye düşünüyorum.
Sağ arka plandaki bitkinin ismini bilmiyorum,bilen bir arkadaş yardımcı olursa sevinirim.





SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
