ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
K_E_N_A_N
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Haziran 2009 15:39
Son Ziyaret:
30 Nisan 2019 15:47
Toplam Mesaj:
138 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kenan Tufan
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1987
Yaş:
39
İl:
Ankara
Meslek:
Yapı Ressamı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Pseud. Zebra Puulu, Pseud. Elongatus Mpanga (F1), Pseud. Elongatus Neon Spot, Pseud. Elongatus Chewere, Metriaclima sp. “Zebra Gold” (Nkhata Bay) , Tropheops sp. Chilumba Katale, Pundamilia Nyererei Makobe, Aulonocara Redrubin,
SON 10 MESAJI
İbrahim Ozan Düzgün'e dikkat fotoğrafları syf 4
Bu şekilde sıkıntıları, şikayetler, dolandırılmalar yıllardır bu forumda paylaşılıyor.Bu konuyuda baştan sona merakla okudum arkadaşlar bu haysiyetsizlerin izlediği tek yol bu. Bizlerin en zayıf noktası zaten belli hiç birimizde bu hobimizden vazgecemiyoruz ve harçadığımız meblaların çok fazla olduğunu biliyorlar.Bu yüzden herkez bu alışverişlerde çok dikkat etmeli. Ben şimdiye kadar balık besleyipde heledi malawi ve tanganyika balıklarını besliyipte akvaryum.com'a üye olmamış birtane adam tanımam çünkü herkezin değer verdiği bu hobide karşılaştığı sıkıntılar olmuştur ve herkezde kesin sıkıntısını bu forumda paylaşmıştır.Dediğiniz gibi farklı isimlerle üye oluyorlar buradada biz devreye girmeliyiz yani bir kişi zarar gördüyse bu konu Babür kardeşim gibi hemen paylaşılmalı yada kişi hakkında bilgi alınmalıdır. Ben kendimden örnek vereyim.Kesinlikle bu site dışında başka bir siteden balık almam .İlanlardaki balıklardan almak istediğim olduğunda hemen üyenin kişisel bilgilerine girip geri bildirimine , geri bildirimi yoksada forumdaki paylaşmış olduğu konular ve yorumlara bakıyorum. Eğerki bu adam doğru bir adam değilse zaten bir yerde patlak vermiştir.Sahibinden.com'da tek bizim gördüğümüz bizi ilgilendiren tarafı ama okadar çok canlar yanmıştırki o sitede bence uzak durulması gereken bir site yada alışveriş yapılıyorsa yüzyüze yapılmalı .Arkadaşlarımızdan birisi bahsetmiş sanalpazar.com benimde birkaç kez alışveriş yaptığım bir site çokta güvenli ne satıcı nede alıcı zarar görme ihtimali yok. Arkadaşlar bunu kanuni yoldan çözmeye kalksak bile çok zor, ben şimdiye kadar hiç duymadım bu şekilde dolandırıcılıktan iceri girmiş birini (girsede iki gün sonra çıkıyor zaten) onu bırakın adam ev soyuyor yakalanmış iki gün sonra elini kolunu sallaya sallaya dolaşıyor ve ortalık okadar kötü durumdaki bu devirde kimseye güvenemiyorsun.Biz bu konuya forum olarak kendi içimizde bir çözüm bulmalıyız bence ve herkez bu konulardan ders çıkarıp ona göre alışverişini yapmalı.
Bu şekilde sıkıntıları, şikayetler, dolandırılmalar yıllardır bu forumda paylaşılıyor.Bu konuyuda baştan sona merakla okudum arkadaşlar bu haysiyetsizlerin izlediği tek yol bu. Bizlerin en zayıf noktası zaten belli hiç birimizde bu hobimizden vazgecemiyoruz ve harçadığımız meblaların çok fazla olduğunu biliyorlar.Bu yüzden herkez bu alışverişlerde çok dikkat etmeli. Ben şimdiye kadar balık besleyipde heledi malawi ve tanganyika balıklarını besliyipte akvaryum.com'a üye olmamış birtane adam tanımam çünkü herkezin değer verdiği bu hobide karşılaştığı sıkıntılar olmuştur ve herkezde kesin sıkıntısını bu forumda paylaşmıştır.Dediğiniz gibi farklı isimlerle üye oluyorlar buradada biz devreye girmeliyiz yani bir kişi zarar gördüyse bu konu Babür kardeşim gibi hemen paylaşılmalı yada kişi hakkında bilgi alınmalıdır. Ben kendimden örnek vereyim.Kesinlikle bu site dışında başka bir siteden balık almam .İlanlardaki balıklardan almak istediğim olduğunda hemen üyenin kişisel bilgilerine girip geri bildirimine , geri bildirimi yoksada forumdaki paylaşmış olduğu konular ve yorumlara bakıyorum. Eğerki bu adam doğru bir adam değilse zaten bir yerde patlak vermiştir.Sahibinden.com'da tek bizim gördüğümüz bizi ilgilendiren tarafı ama okadar çok canlar yanmıştırki o sitede bence uzak durulması gereken bir site yada alışveriş yapılıyorsa yüzyüze yapılmalı .Arkadaşlarımızdan birisi bahsetmiş sanalpazar.com benimde birkaç kez alışveriş yaptığım bir site çokta güvenli ne satıcı nede alıcı zarar görme ihtimali yok. Arkadaşlar bunu kanuni yoldan çözmeye kalksak bile çok zor, ben şimdiye kadar hiç duymadım bu şekilde dolandırıcılıktan iceri girmiş birini (girsede iki gün sonra çıkıyor zaten) onu bırakın adam ev soyuyor yakalanmış iki gün sonra elini kolunu sallaya sallaya dolaşıyor ve ortalık okadar kötü durumdaki bu devirde kimseye güvenemiyorsun.Biz bu konuya forum olarak kendi içimizde bir çözüm bulmalıyız bence ve herkez bu konulardan ders çıkarıp ona göre alışverişini yapmalı.
Saygılar
110x70x60h filtreleme için bilgi
[QUOTE=mavisakal86]Dusundunuz dis filitreler o hacme yetersi kalir, anladim kadariyla butcenizde pahali olanlara yetmiyor... Bence alta tasirmali sistem sump yap... yazik gunah akvaryun hacmine.... Bide uzunlugu 110 yerine 120 yapsan cok daha iyi olur... [/QUOTE]
K_E_N_A_N 2010-12-11 11:20:47
[QUOTE=mavisakal86]Dusundunuz dis filitreler o hacme yetersi kalir, anladim kadariyla butcenizde pahali olanlara yetmiyor... Bence alta tasirmali sistem sump yap... yazik gunah akvaryun hacmine.... Bide uzunlugu 110 yerine 120 yapsan cok daha iyi olur... [/QUOTE]
İlginizden dolayı teşekkür ederim.
Alta sump istemiyorum.2 Alternatif var aklımdan geçen ya içte sump yada dış filtre yapcam.
Düşüncem şuan arkadan sump ama dediğiniz gibide akvaryumun derinliğininde kaybolmasını istemiyorum o yüzden bu şekilde arkada ortada sump düşündüm. Uzunluğunu 110 yaptırmamdaki sebeb ise yer sıkıntısı , derinliğinide 70 den fazla yaptırırsam dengeyi bozmuş olurum diye düşünüyorum.
Peki dış filtre olarak ne önerirsiniz ?
110x70x60h filtreleme için bilgi
[QUOTE=onurkop85]Sump için bişey diyemem ama anladıgım kadaryıla yine de akvaryumun hacminden kısılıcak bence sump'a gerek yok tabi ki nasıl karar verdiniz bilemem illaki sump mu olucak fakat ;güzel bir dış filtreyle bu işi halledersin...[/QUOTE]
Yardımcı olacak kimse yokmu arkadaşlar
[QUOTE=onurkop85]Sump için bişey diyemem ama anladıgım kadaryıla yine de akvaryumun hacminden kısılıcak bence sump'a gerek yok tabi ki nasıl karar verdiniz bilemem illaki sump mu olucak fakat ;güzel bir dış filtreyle bu işi halledersin...[/QUOTE]
Onur bey illaki sump olacak diye bir şart yok dış filtrede olabilir tabiki bu boyutttaki bir akvaryuma yetecek dış filtre 250 'den başlıyor bu paraya sump yaptırsam daha verimli olmazmı diye düşünüyorum.
Dış filtreleride araştırdım arkadaşlarımda fluval 405 ve ehiem 2217 yi önerdi fakat kafam karıştı.
Sonradan pişman olmamak için sizlerinde bilgierine ihtiyacım var.
Yardımcı olacak kimse yokmu arkadaşlar
110x70x60h filtreleme için bilgi
Merhaba arkadaşlar ben 110x70x60h boyutlarında akvaryum yaptırcam fakat filtreleme konusunda biraz tereddütte kaldım yardımlarınıza ihtiyacım var.En son kararım arkadan sump yapmak oldu fakat eninide fazla daraltmak istemiyorum yani derinliğininde fark edilmesini istiyorum.Ben kendime göre sump için bir tasarım yaptım ama sump konusunda bilgim oladığından dolayı sizlere sormak istedim.
Aklıma takılanları sıralayım
1. Bu şekilde bir sump yaptığımızda akvaryumda döngü ne derecede olur.
2.Köşelerde pislik toplanması olurmu
3.Sump içindeki döngü bu boyuttakiakvaryum için yeterli olurmu
4.Arka fon olarak nasıl kaplama yapılabilir
ve sizlerin aklına gelen avantaj ve dezavantajlarını söylersenin sevinirim.
Fotoğrafta farklı bakışlarını ve ölçülü bir şekilde anlattım.
Şimdiden ilginizden dolayı teşkkür ederim.

K_E_N_A_N 2010-12-10 11:19:55
Merhaba arkadaşlar ben 110x70x60h boyutlarında akvaryum yaptırcam fakat filtreleme konusunda biraz tereddütte kaldım yardımlarınıza ihtiyacım var.En son kararım arkadan sump yapmak oldu fakat eninide fazla daraltmak istemiyorum yani derinliğininde fark edilmesini istiyorum.Ben kendime göre sump için bir tasarım yaptım ama sump konusunda bilgim oladığından dolayı sizlere sormak istedim.
Aklıma takılanları sıralayım
1. Bu şekilde bir sump yaptığımızda akvaryumda döngü ne derecede olur.
2.Köşelerde pislik toplanması olurmu
3.Sump içindeki döngü bu boyuttakiakvaryum için yeterli olurmu
4.Arka fon olarak nasıl kaplama yapılabilir
ve sizlerin aklına gelen avantaj ve dezavantajlarını söylersenin sevinirim.
Fotoğrafta farklı bakışlarını ve ölçülü bir şekilde anlattım.
Şimdiden ilginizden dolayı teşkkür ederim.

F0 Wild Curipera Discuslar Üretimhanede (İlk F1 Yavrularımız Sayfa 29)
[QUOTE=or_dinaryus][QUOTE=K_E_N_A_N]Öncelikle Akvaryumunuz hayırlı olsun.Benim anladığım kadarıyla akvaryumda biraz hareket istiyorsunuz.Ben profosyonel olmamakla beraber discusda besledim.Görsel bakımdan süper bir tür fakat tropheusun sempatik hareketleri ve canlılığı gerçekten izlemeye değer bir tür olarak benim gözümde en üst seviyededir.Bu iki tür arasında bizim değilde kendi zevkinize göre hareket ederseniz daha uygun olur.Tabiki fikir almak en doğrusu, bence biraz daha araştırıp iki türünde artı ve eksi yönlerine göre karar verin.
Orhan bey tropheus konusunda okadar fazla bir tecrübem yok ama karar verdiğinizde bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır.Herkezin zevki başkadır.Şahsi fikrim söylüyorum ben discusta besledim ve beslediğim dönemde discus konusunda tecrübem hiç yoktu forumdan konuları okuyarak aklıma takılanları araştırarak az çok birşeyler öğrendim ama karşısına oturup her balıklara baktığımda aklımda sadece acaba şurasında kararmamı var acaba şu balığım yem yemedimi , neden hareketsiz duruyor buna benzer birçok soru aklıma geliyordu.Konulardada okuduklarım doğrultusunda düzenli dip çekiminden tutunda yemlemesi, ısısı ,suyun ph değeri hepsinede çok dikkat ediyordum ama dediğim gibi nezaman karşısına geçip izlemek istesem aklıma takılan birşeyler oluyordu.
Belkide bunun sebebi bu türü gözümde çok büyütmem , paylaşılan konular ve discusun zor olarak tanıtılması olabilirdi.
Birde discus beslemeyi düşünsenin kaç adet ile aklınızdan geçen görüntüyü gerçekleştirebilirsiniz.Bence bu boyuttaki bir akvaryumda ne tür beslerseniz besleyin adedini fazla tutmak zorundasınız.10 adet discus ilede beklediğiniz görüntüyü alamazsınız.
[QUOTE=or_dinaryus][QUOTE=K_E_N_A_N]Öncelikle Akvaryumunuz hayırlı olsun.Benim anladığım kadarıyla akvaryumda biraz hareket istiyorsunuz.Ben profosyonel olmamakla beraber discusda besledim.Görsel bakımdan süper bir tür fakat tropheusun sempatik hareketleri ve canlılığı gerçekten izlemeye değer bir tür olarak benim gözümde en üst seviyededir.Bu iki tür arasında bizim değilde kendi zevkinize göre hareket ederseniz daha uygun olur.Tabiki fikir almak en doğrusu, bence biraz daha araştırıp iki türünde artı ve eksi yönlerine göre karar verin.
Eğerki benim böyle bir akvaryumum olsa ben tropheus beslerdim.
Sabırsızlıkla akvaryumunuzun tanıtımını bekliyorum.
İnşallah herşey gönlünüzce olur.
[/QUOTE]
Kenan bey teşekkürler. Sizce bu büyüklükte bir akvaryuma kaç tane tropheus koymalıyım. Bence en az 50 tane koymalıyım diye düşünüyorum. 50 tane tropheus da maliyet olarak çok yüksek fiyatlara alınabilir diye düşündüm. Yavru alıp büyütmek istemiyorum, çünkü şu andaki malawi akvaryumumdaki balıklarımın hepsi yavru sayılır.
[/QUOTE]Orhan bey tropheus konusunda okadar fazla bir tecrübem yok ama karar verdiğinizde bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır.Herkezin zevki başkadır.Şahsi fikrim söylüyorum ben discusta besledim ve beslediğim dönemde discus konusunda tecrübem hiç yoktu forumdan konuları okuyarak aklıma takılanları araştırarak az çok birşeyler öğrendim ama karşısına oturup her balıklara baktığımda aklımda sadece acaba şurasında kararmamı var acaba şu balığım yem yemedimi , neden hareketsiz duruyor buna benzer birçok soru aklıma geliyordu.Konulardada okuduklarım doğrultusunda düzenli dip çekiminden tutunda yemlemesi, ısısı ,suyun ph değeri hepsinede çok dikkat ediyordum ama dediğim gibi nezaman karşısına geçip izlemek istesem aklıma takılan birşeyler oluyordu.
Belkide bunun sebebi bu türü gözümde çok büyütmem , paylaşılan konular ve discusun zor olarak tanıtılması olabilirdi.
Birde discus beslemeyi düşünsenin kaç adet ile aklınızdan geçen görüntüyü gerçekleştirebilirsiniz.Bence bu boyuttaki bir akvaryumda ne tür beslerseniz besleyin adedini fazla tutmak zorundasınız.10 adet discus ilede beklediğiniz görüntüyü alamazsınız.
14-25/09/2010 LD Akvaryum Afrika İzlenimleri
Ömer bey bizimle bu değerli bilgileri ve fotoğrafları paylaştığınızden dolayı çok teşekkür ederim.Yazıları okurken sanki ben oradaymışım gibi hisse kapıldım.
Emeğinize sağlık
Ömer bey bizimle bu değerli bilgileri ve fotoğrafları paylaştığınızden dolayı çok teşekkür ederim.Yazıları okurken sanki ben oradaymışım gibi hisse kapıldım.
Emeğinize sağlık
Odamın tabanı çöker mi?
İbrahim Bey bence hiç bir sıkıntısı olmayacaktır sizin odanız 10 tona kadar dayanır.Herhangi bir çökme olsada sizin düşündüğünüz gibi alt kata kompile inmeyecektir.Birde yeni binadan bahsediyorsunun standartlara göre atılan etriye ve pilye donatılarının sıklıklarına göre hesap edilmesi gerekir şuanda bu durumu öğrenme gibi bir şansımız olmadığına göre döşemede en ince atılacak demir 8mm 'liktir. Çapı 8mm olarak donatıları atılan bir döşemenin 1 m2 taşıma yükü ortalama 750 kg'dır.13 m2'lik bir odanın taşıyacağı yük 9750 kg dır. Tabiki bu taşıma kuvveti odanın kenarlarından geçen kirişler ve kolona bağlantısı ile değişebilir.K_E_N_A_N 2010-12-07 21:48:24
İbrahim Bey bence hiç bir sıkıntısı olmayacaktır sizin odanız 10 tona kadar dayanır.Herhangi bir çökme olsada sizin düşündüğünüz gibi alt kata kompile inmeyecektir.Birde yeni binadan bahsediyorsunun standartlara göre atılan etriye ve pilye donatılarının sıklıklarına göre hesap edilmesi gerekir şuanda bu durumu öğrenme gibi bir şansımız olmadığına göre döşemede en ince atılacak demir 8mm 'liktir. Çapı 8mm olarak donatıları atılan bir döşemenin 1 m2 taşıma yükü ortalama 750 kg'dır.13 m2'lik bir odanın taşıyacağı yük 9750 kg dır. Tabiki bu taşıma kuvveti odanın kenarlarından geçen kirişler ve kolona bağlantısı ile değişebilir.
Eğerki öyle bir sıkıntı olsaydı döşemede çatlamaları görebilirdiniz.
F0 Wild Curipera Discuslar Üretimhanede (İlk F1 Yavrularımız Sayfa 29)
Öncelikle Akvaryumunuz hayırlı olsun.Benim anladığım kadarıyla akvaryumda biraz hareket istiyorsunuz.Ben profosyonel olmamakla beraber discusda besledim.Görsel bakımdan süper bir tür fakat tropheusun sempatik hareketleri ve canlılığı gerçekten izlemeye değer bir tür olarak benim gözümde en üst seviyededir.Bu iki tür arasında bizim değilde kendi zevkinize göre hareket ederseniz daha uygun olur.Tabiki fikir almak en doğrusu, bence biraz daha araştırıp iki türünde artı ve eksi yönlerine göre karar verin.
Öncelikle Akvaryumunuz hayırlı olsun.Benim anladığım kadarıyla akvaryumda biraz hareket istiyorsunuz.Ben profosyonel olmamakla beraber discusda besledim.Görsel bakımdan süper bir tür fakat tropheusun sempatik hareketleri ve canlılığı gerçekten izlemeye değer bir tür olarak benim gözümde en üst seviyededir.Bu iki tür arasında bizim değilde kendi zevkinize göre hareket ederseniz daha uygun olur.Tabiki fikir almak en doğrusu, bence biraz daha araştırıp iki türünde artı ve eksi yönlerine göre karar verin.
Eğerki benim böyle bir akvaryumum olsa ben tropheus beslerdim.
Sabırsızlıkla akvaryumunuzun tanıtımını bekliyorum.
İnşallah herşey gönlünüzce olur.
akvaryum mobilya kaplama
[QUOTE=byozgur]Evet akvaryumun altına koymak için olan profile 100 tl dediler peki kenan bey bana yardımcı olabilirmisiniz ? Siz daha tecrübelisiniz bu konuda.[/QUOTE]
[QUOTE=byozgur]Evet akvaryumun altına koymak için olan profile 100 tl dediler peki kenan bey bana yardımcı olabilirmisiniz ? Siz daha tecrübelisiniz bu konuda.[/QUOTE]
Özgür bey elimden geldiği kadar yardımcı olabilirim.Memnuniyetle
akvaryum mobilya kaplama
Özgür bey profil ve plastik lambiriyi sitelerden aldım.Zaten 6m boy olarak satılıyor profilde ,lambiride bunları kendi ayarladığınız ölçülere göre kestiyorlar.
Özgür bey profil ve plastik lambiriyi sitelerden aldım.Zaten 6m boy olarak satılıyor profilde ,lambiride bunları kendi ayarladığınız ölçülere göre kestiyorlar.
Djfixi ise bauhaustan aldım.
Demir profil derken akvaryumun altına koydumuz profilemi 100tl fiyat aldınız.Bence biraz daha araştırın daha uygun fiyata bulabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
