ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BarisAtak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Mayıs 2009 14:43
Son Ziyaret:
22 Şubat 2019 16:20
Toplam Mesaj:
151 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barış ATAK
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1980
Yaş:
46
İl:
Bursa
Meslek:
Elektrik Teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
"Türkiye devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür. Dili Türkçe'dir”
SON 10 MESAJI
Şerid Led Aydınlatma
Bakın ben şerit ledde gül, saz, tilki kuyruğu ve aşk merdiveni denedim hepside boya attı. Bu seferde sadece üst kısımdaki yaprakları kalıp altı komple döküldü. Aynı şekilde iş yerimizdeki akvaryumda aynı olaya maruz kaldı. Bende ilk denedikten 1 ay sonra başlık açmıştım şerid ledi öneriyorum diye ama sonradan bunlar başıma geldi ve bitkileri çöpe attım. Şuan tasarruflu ampul bağlı 14 W iki adet hemen filiz atmaya başladı ve yaprakları yeşillendi bu da 1 hafta içinde gerçekleşti.
Bakın ben şerit ledde gül, saz, tilki kuyruğu ve aşk merdiveni denedim hepside boya attı. Bu seferde sadece üst kısımdaki yaprakları kalıp altı komple döküldü. Aynı şekilde iş yerimizdeki akvaryumda aynı olaya maruz kaldı. Bende ilk denedikten 1 ay sonra başlık açmıştım şerid ledi öneriyorum diye ama sonradan bunlar başıma geldi ve bitkileri çöpe attım. Şuan tasarruflu ampul bağlı 14 W iki adet hemen filiz atmaya başladı ve yaprakları yeşillendi bu da 1 hafta içinde gerçekleşti.
Şerid Led Aydınlatma
Şerid Led i bizzat 1 yıl kullanarak test ettim. Bitki üzerinde etkisini florasan gibi göremiyorsun. Hatta bende ki bitkiler çürümüştü.. Ancak gece lambası olarak kullanırsın benim görüşüm.BarisAtak 2011-11-22 01:38:14
Şerid Led i bizzat 1 yıl kullanarak test ettim. Bitki üzerinde etkisini florasan gibi göremiyorsun. Hatta bende ki bitkiler çürümüştü.. Ancak gece lambası olarak kullanırsın benim görüşüm.
80x40x40 akvaryumda test ettim ben.
Steve Jobs hayatını kaybetti..
Teknolojiye bire bir katkısı var çünkü animasyonun ve grafiğin yada yazılımların gelişmesi işletim sistemlerinin daha kuvvetli çalışmasına daha iyi parçalar üretilmesine itmektedir. Bu da herkesi ilgilendiren dalda bir adım daha ileri taşır, taşımak zorunda bırakır. Haklısın Appleyi 10 yılda göremeyebiliriz teknolojiye yenik düşebilir çünkü teknoloji sürekli yineliyor kendini daha iyi ürünler her daim doyumsuz zevklerimize hizmet ediyor. ipod, mp3 çalar, mp4 çalar her gün biraz daha popülerliğini yitiriyor. Apple için değil her grafik yazarları içinde bu böyledir para varsa kar payında okadar yüksek olur bu bir nevi dünyanın güç döngüsü.
Teknolojiye bire bir katkısı var çünkü animasyonun ve grafiğin yada yazılımların gelişmesi işletim sistemlerinin daha kuvvetli çalışmasına daha iyi parçalar üretilmesine itmektedir. Bu da herkesi ilgilendiren dalda bir adım daha ileri taşır, taşımak zorunda bırakır. Haklısın Appleyi 10 yılda göremeyebiliriz teknolojiye yenik düşebilir çünkü teknoloji sürekli yineliyor kendini daha iyi ürünler her daim doyumsuz zevklerimize hizmet ediyor. ipod, mp3 çalar, mp4 çalar her gün biraz daha popülerliğini yitiriyor. Apple için değil her grafik yazarları içinde bu böyledir para varsa kar payında okadar yüksek olur bu bir nevi dünyanın güç döngüsü.
Ucuz işçiliğe gelince ben cidden her konuştuğum yerde bu konuda uzun cümleler sarfediyorum. Bu dünyanın her yerinde böyle. Sinekten yağ çıkartma formülü bu olsa gerek. Bir dolar kar etsen üründen milyon tane satsan milyon dolar yapar çok basit bir işlem bunu her zengin uyguluyor. Benim en yakınımdaki Cavit Çağlar`da tekstil fabrikalarını Romanya ve Mısıra taşıyor orada üretimini gerçekleştiriyor.
Mesleğin yazılım anlaşılan. Biri elinden tutmadan başarılı olman herhalde senin ilkleri ortaya sunabilmene bağlıdır diye düşünüyorum. Elektrikçi olsam da bende mesleğine yabancı biri değilim. Jobs`unda elinden biri tutmuştu. Herkesin bir kader çizgisi..
Senin cümlelerine sonuç olarak "çocuk işçilere ne yapabiliriz". Evet vatandaşlık görevimizi yerine getirerek ülkeyi refaha sokabilecek bir partiye inanarak oy vermemizdir. Ülke refah olursa ve gerekli olan eğitime aileler duyarlı olursa gelecek nesiller çocukken çalışarak değil okuyarak iyi mesleklerle hayata atılırlar. (Dip Not : Partiyi körü körüne değilde yanlışlarınıda eleştirmesini bilmeliyiz ki partide ona göre yanlışlarıyla kendine çeki düzen verebilsin.)
Steve Jobs hayatını kaybetti..
[QUOTE=ultrAslan_1905]Hadi
insanların ihtiyaçları olmayan bir şey tasarlayan ve insanları bunun
bir ihtiyaç olduğuna inandıran, insanlara ihtiyaçları olmayan bir şey
satarak zenginleşen, iPad üreten işçilerinin cebine ürettikleri şeyi
satın alacak kadar dahi para ödemeyen bu şarlatanı övelim, arkasından
ağlayalım. Ve hatta sanki Çinli çocukların işi çok düşük ücretler
karşılığı zenginler için çalışmakmış gibi onu Çinli çocukları
çalıştırdığı için bir lütuf olarak görelim. Hadi güce, paraya,
popüleriteye tapalım. Hadi biraz daha iğrençleşelim! Steve Jobs ölmüş ne
kadar acı!!! :))
[/QUOTE]
[QUOTE=ultrAslan_1905]
Hadi
insanların ihtiyaçları olmayan bir şey tasarlayan ve insanları bunun
bir ihtiyaç olduğuna inandıran, insanlara ihtiyaçları olmayan bir şey
satarak zenginleşen, iPad üreten işçilerinin cebine ürettikleri şeyi
satın alacak kadar dahi para ödemeyen bu şarlatanı övelim, arkasından
ağlayalım. Ve hatta sanki Çinli çocukların işi çok düşük ücretler
karşılığı zenginler için çalışmakmış gibi onu Çinli çocukları
çalıştırdığı için bir lütuf olarak görelim. Hadi güce, paraya,
popüleriteye tapalım. Hadi biraz daha iğrençleşelim! Steve Jobs ölmüş ne
kadar acı!!! :))
Saygılar.
[/QUOTE]
Ne kadar yüzeysel ve ne kadar basit bir düşünce..! Adam teknolojiyi ne hale getiriyor ve karşılığında şarlatan diyebiliyorsun. Bu cümleler onun için sarfettiğin cümlelerinde altında..! Türkiye`deki birçok telefon neredeyse asgari ücret fiyatında. Altındakilere kaç kişi tenezzül edip alıyor. Ben yazayım epey bir azınlık. Peki bu şahısların kaçı pixel dışında nerelerini kullanıyor. O da büyük bir azınlık. Çin`deki çocukları çok düşünüyorsanız el birliği yapın. Sadece klavye tuşuna basarak mı savunuluyor Çin`li çocuklar ? Ne yapılsın onlar için dışardan birisi asgari ücretin birkaç mislinimi versin ? Aynı şeyi kendi ülken için düşün. Bir sürü otomotiv ve yan sanayi firması var asgari ücret yada biraz üstünde çalıştırıyorlar ama milyon dolarlar kazanıyorlar. Haydi şarlatan olsun hepsi bize 2000 TL maaş vermedikleri için.!
Sizinkisi dünya için hiç bir şey yapmayıp oturduğunuz yerden sadece karalamadan ibaret. Sırf kelime, boş laf.. Adam mac i tasarlamış dünyanın en iyi animasyonuna sahipler, bilgisayar neredeyse cebe inmiş ama şarlatan diyebiliyorsunuz. Sen senin yazdığın gibi iğrençleşebilirsin ben övgüye layık görüyorum.
Çift katman taban ve kum hakkında
Akvaryumum da dere kumu var biraz harmanlı şekilde misket gübre var. Üstüne daha ince kum almak istiyorum ama ne almalıyım bilemiyorum herkes farklı kuma karar kılıyor. Dere kumun üstüne tavsiyeniz üzerine kummu alayım yoksa komple boşaltıp bitki kumumu alayım (kumun çeşidini bilmiyorum o yüzden bitki kumu koydum adını
)
BarisAtak 2011-10-09 14:30:47
Akvaryumum da dere kumu var biraz harmanlı şekilde misket gübre var. Üstüne daha ince kum almak istiyorum ama ne almalıyım bilemiyorum herkes farklı kuma karar kılıyor. Dere kumun üstüne tavsiyeniz üzerine kummu alayım yoksa komple boşaltıp bitki kumumu alayım (kumun çeşidini bilmiyorum o yüzden bitki kumu koydum adını
)İki kum arasına file koysam yararı olurmu.?
Gözlemlediğim testi araya sıkıştırayım. Dere kumunda sazların gelişimini olumsuz gördüm. Tahminimce dere kumu kalın olduğundan kök gelişimine zarar veriyor.
Arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum bu işi bugünkü yorumlara bakarak yarın sabahtan uygulamaya başlayacağım.
Akvaryum 80x40x40
Steve Jobs hayatını kaybetti..
Gayri Müslimler için Allah ona hidayet nasib etsin denir. Benimki ağız alışkanlığı yazmış bulunmuşum. Olsun biz yaptığı işlerle analım.
Gayri Müslimler için Allah ona hidayet nasib etsin denir. Benimki ağız alışkanlığı yazmış bulunmuşum. Olsun biz yaptığı işlerle analım.
Steve Jobs hayatını kaybetti..
Emre bey Nokia`nın elektronik bölümü hariç diğer kısımları da Çin`de üretilir. Bu gerçeği kabul etmek gerek orada işçilik ucuz ticaretin kalbi orada atıyor. Burada çocukların çalıştırılması o ülkenin ayıbı yada o ülkenin geçim şekli. Türkiye dede kanunlar 8 saat üzerinden ama 12 saat çalıştırılıyoruz ve vergi kaçırılması ssk yatırılmaması cabası bunlar farklı konular. Sen konuyu sadece Apple den ele almışsın. Şuan yazdığın bilgisayarın işletim sistemi (windows) bile bu adamın yazılımının kopyasından ibarettir. Animasyonun gelişimi yani çizgi filmlerin bu denli iyi olması bu şahsın sayesinde bu kadar ilerlemiştir. Bu şahıs gelecek için çok iyi miraslar bıraktığını düşünüyorum. Stive Jobs geride bıraktıklarıyla Einstein, Newton kadar önemlidir çünkü yüzyıllar boyu teknolojinin bu alanlardaki gelişiminin temelinde Stive Jobs`un izlerini taşıyacak. Saygılar.
Emre bey Nokia`nın elektronik bölümü hariç diğer kısımları da Çin`de üretilir. Bu gerçeği kabul etmek gerek orada işçilik ucuz ticaretin kalbi orada atıyor. Burada çocukların çalıştırılması o ülkenin ayıbı yada o ülkenin geçim şekli. Türkiye dede kanunlar 8 saat üzerinden ama 12 saat çalıştırılıyoruz ve vergi kaçırılması ssk yatırılmaması cabası bunlar farklı konular. Sen konuyu sadece Apple den ele almışsın. Şuan yazdığın bilgisayarın işletim sistemi (windows) bile bu adamın yazılımının kopyasından ibarettir. Animasyonun gelişimi yani çizgi filmlerin bu denli iyi olması bu şahsın sayesinde bu kadar ilerlemiştir. Bu şahıs gelecek için çok iyi miraslar bıraktığını düşünüyorum. Stive Jobs geride bıraktıklarıyla Einstein, Newton kadar önemlidir çünkü yüzyıllar boyu teknolojinin bu alanlardaki gelişiminin temelinde Stive Jobs`un izlerini taşıyacak. Saygılar.
hepsiburada.com dan şikayet
Ben oradan fiyatı yüksek veya düşük çok alışveriş yaptım ve ürünlerim ortalama 1 hafta içinde geldi. Hatta az sonra elektronik zaman ayarlı priz alacağım :)
Ben oradan fiyatı yüksek veya düşük çok alışveriş yaptım ve ürünlerim ortalama 1 hafta içinde geldi. Hatta az sonra elektronik zaman ayarlı priz alacağım :)
İnşaat kumu hakkında
Konuyu 14 Haziranda açmıştım o tarihten şuana kadar inşaat kumu kullanmaktayım (bildiğiniz inşaat kumu hani ev yapıyorlar ya :D ) üstüne de gübre ekledim ve biraz harmanladım bitki köklerine yardımı olur diye. Tabanda bir sorun yaşamadım ama ışık led kullandığım için boyuna uzadı bitkiler 1 hafta önce 14 W lık tasarruflu ampul koydum iki adet ve sazlarımla güllerim de hemen değişim gösterdi. sazlarım dibinden bir sürü filizlenmeye başladı. Resimde sarı ve kahveye benzeyen şeyler gübre. Hazirandan beri benimde ilk bitkili denemem.
Konuyu 14 Haziranda açmıştım o tarihten şuana kadar inşaat kumu kullanmaktayım (bildiğiniz inşaat kumu hani ev yapıyorlar ya :D ) üstüne de gübre ekledim ve biraz harmanladım bitki köklerine yardımı olur diye. Tabanda bir sorun yaşamadım ama ışık led kullandığım için boyuna uzadı bitkiler 1 hafta önce 14 W lık tasarruflu ampul koydum iki adet ve sazlarımla güllerim de hemen değişim gösterdi. sazlarım dibinden bir sürü filizlenmeye başladı. Resimde sarı ve kahveye benzeyen şeyler gübre. Hazirandan beri benimde ilk bitkili denemem.
Steve Jobs hayatını kaybetti..
http://www.apple.com/stevejobs/
Apple`nin kurucusu Teknoloji ve İletişimin dehası Steve Jobs hayatını kaybetti. Allah rahmet eylesin.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

