ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gurbuz64
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Nisan 2009 16:45
Son Ziyaret:
04 Mayıs 2020 10:00
Toplam Mesaj:
103 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet GÜRBÜZ
Doğum Tarihi:
02 Nisan 1964
Yaş:
62
İl:
Konya
Meslek:
İnşaat Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/73180.jpg[/img]
LEPTOSOMA ve KUM KELEBEKLERİNE MERAK SARDIM
SON 10 MESAJI
L201 Hypancistrus sp.
Hayırlı Olsun. Yavrularınız satış boyuna geldiğinde, satmayı düşünürseniz talibim. Sağlıkla büyütün[EDIT]gurbuz64,2017-11-10 13:28:07[/EDIT]
Hayırlı Olsun. Yavrularınız satış boyuna geldiğinde, satmayı düşünürseniz talibim. Sağlıkla büyütün[EDIT]gurbuz64,2017-11-10 13:28:07[/EDIT]
Akvaryuma bitki ektim yapraklarında baloncuklar
[QUOTE=BerkayKaslan] Madem ısıtıcın var neden çıkartıyosun? Elektrik faturasından 1-2tl kâr için yazık değil mı balıkarına, onlarda bir canlı. Bide utanmadan yazıyosun "su 19-20 derece, ısıtıcıyı takıyım bari"[/QUOTE]
Arkadaşlar hepimiz canlılara değer veren insanlarız. Zaten bu hobiyi yapıpta canlıları sevmeyen bir insan duymadım. Fakat hepimiz bu hobiye yeni başladığımızda hatalar yaptık, balıklar kaybettik. Önemli, olan yaptığımız hatalardan ders alıp aynılarını tekrarlamamak. Kaldı ki arkadaşımız burda sorununu yazıp çözüm için yardım istemiş ve birçok arkadaşımız bu konuda ona gerekli desteği vermiş. Önemli olan yaptığımız öğreti ve eleştirilerde yapıcı olmak, kırıcı olmak değil. Kaş yapalım derken göz çıkartmayalım. Bu hobiyi severek yapan insanları hobiden soğutmayalım. Saygılarımla. Herkese iyi hobiler dilerim.
[QUOTE=BerkayKaslan] Madem ısıtıcın var neden çıkartıyosun? Elektrik faturasından 1-2tl kâr için yazık değil mı balıkarına, onlarda bir canlı. Bide utanmadan yazıyosun "su 19-20 derece, ısıtıcıyı takıyım bari"[/QUOTE]
Arkadaşlar hepimiz canlılara değer veren insanlarız. Zaten bu hobiyi yapıpta canlıları sevmeyen bir insan duymadım. Fakat hepimiz bu hobiye yeni başladığımızda hatalar yaptık, balıklar kaybettik. Önemli, olan yaptığımız hatalardan ders alıp aynılarını tekrarlamamak. Kaldı ki arkadaşımız burda sorununu yazıp çözüm için yardım istemiş ve birçok arkadaşımız bu konuda ona gerekli desteği vermiş. Önemli olan yaptığımız öğreti ve eleştirilerde yapıcı olmak, kırıcı olmak değil. Kaş yapalım derken göz çıkartmayalım. Bu hobiyi severek yapan insanları hobiden soğutmayalım. Saygılarımla. Herkese iyi hobiler dilerim.
MOLLY cinsiyet değişimi
Canlı doğuranların genelinde ( Lepisteslerde görmedim ) erkek balığın ölümü sonrası en baskın ve iri olan dişinin erkeğe döndüğüne şahitlik ettim ancak sizin anlatımınıza göre akvaryumda başka erkekler var iken 29 yavru doğurmuş bir dişinin erkeğe dönmesi ilginç. Birde suyun sertliğinin doğan yavruların erkek ve dişi olmasında rolünün olduğunu biliyorum. ama bu durumda suyun PH değerinin etki yaptığı hakkında pek bilgim yok. genede bu son dönemde akvaryum suyunuzda ph değerini etkileyecek bir değişiklik oldumu onu bir araştırın derim. Saygılarımla
Canlı doğuranların genelinde ( Lepisteslerde görmedim ) erkek balığın ölümü sonrası en baskın ve iri olan dişinin erkeğe döndüğüne şahitlik ettim ancak sizin anlatımınıza göre akvaryumda başka erkekler var iken 29 yavru doğurmuş bir dişinin erkeğe dönmesi ilginç. Birde suyun sertliğinin doğan yavruların erkek ve dişi olmasında rolünün olduğunu biliyorum. ama bu durumda suyun PH değerinin etki yaptığı hakkında pek bilgim yok. genede bu son dönemde akvaryum suyunuzda ph değerini etkileyecek bir değişiklik oldumu onu bir araştırın derim. Saygılarımla
YENİ F0 TROPHEUS YELLOW İLANGİ KOLONİM
[QUOTE=ömer_] İlk sayfadaki resimler görünmüyor. Yeni resimleri bekliyoruz.[/QUOTE] Ömer Bey balıklar şu an tanganika fish nickli Ali Akgün beyde, inşaallah yeni resimleri o ekler, ben en yakın zamanda Ali beyden aldığım Leptosoma Speckleback Mobalarımın tanıtımını yapacağım.
[QUOTE=ömer_] İlk sayfadaki resimler görünmüyor. Yeni resimleri bekliyoruz.[/QUOTE] Ömer Bey balıklar şu an tanganika fish nickli Ali Akgün beyde, inşaallah yeni resimleri o ekler, ben en yakın zamanda Ali beyden aldığım Leptosoma Speckleback Mobalarımın tanıtımını yapacağım.
YENİ F0 TROPHEUS YELLOW İLANGİ KOLONİM
[QUOTE=hakansazak]Geçenlerde lale pete girdim normal yavru japon4-5 liraydı bi şeyler alacaktım almadan geldim[/QUOTE] Eski konulara böylemi müdahil oluyorsunuz. Maşallah
[QUOTE=hakansazak]Geçenlerde lale pete girdim normal yavru japon4-5 liraydı bi şeyler alacaktım almadan geldim[/QUOTE] Eski konulara böylemi müdahil oluyorsunuz. Maşallah
Yeni Türler Sayfa 4 İstanbul Yenibosna Tanganika Üretimhanemiz.
Kardeşimizin üretimhanesini gördüm. Henüz kurulum aşamasında ama yerleşince çok güzel olacak, balıklarının az bir kısmı orada ama gerçekten kendilerine nasıl bakıldığını ortaya koyuyorlar. Kardeşimiz bu hobiyi severek yapıyor ve en iyi şekilde yapacak inşaallah. Allah utandırmasın deyip koca bir MAŞALLAH yollayalım.
gurbuz64 2013-02-11 12:53:18
Kardeşimizin üretimhanesini gördüm. Henüz kurulum aşamasında ama yerleşince çok güzel olacak, balıklarının az bir kısmı orada ama gerçekten kendilerine nasıl bakıldığını ortaya koyuyorlar. Kardeşimiz bu hobiyi severek yapıyor ve en iyi şekilde yapacak inşaallah. Allah utandırmasın deyip koca bir MAŞALLAH yollayalım.
Sıkıldım
Gökhanım ne oldu böyle hobiye küsmeler. Sözlerinde haklımısın? evet sonuna kadar bu hobinin en güzel yanıda bu değilmi her türlü insanı görüyorsun, namusluyu namussuzu, iyiyi kötüyü. Önemli olan bunlardan ders alabilmek, aynı hatalara düşmemek. Neyse sen bayağı dolusun yolun herzaman açık olsun, herşey gönlünce olsun. En yakın zamanda görüşmek dileğiylegurbuz64 2013-01-29 22:12:00
Gökhanım ne oldu böyle hobiye küsmeler. Sözlerinde haklımısın? evet sonuna kadar bu hobinin en güzel yanıda bu değilmi her türlü insanı görüyorsun, namusluyu namussuzu, iyiyi kötüyü. Önemli olan bunlardan ders alabilmek, aynı hatalara düşmemek. Neyse sen bayağı dolusun yolun herzaman açık olsun, herşey gönlünce olsun. En yakın zamanda görüşmek dileğiyle
Bıyıklı alfa sarı prensesim
[QUOTE=istanbul57]Yukarıdaki arkadaşımız hobiyi bıraktı ve balıklarını bana sattı yeni fotolar.
gurbuz64 2012-12-24 13:16:31
[QUOTE=istanbul57]Yukarıdaki arkadaşımız hobiyi bıraktı ve balıklarını bana sattı yeni fotolar.
Kabarınca mükemmel oluyor.
[/QUOTE] Maşallah güzel balıklar edinmişsiniz, sadece erkeği görüyoruz ama olsun, bu arada alt ve üst finlerindeki siyahlıklar mükemmel, bıyık diye nitelendirdiğiniz kararmalarda erkek kızıştığında olacaktır, ve erkeğin baskın erkek olduğununda biryerde kanıtıdır. Tekrar Maşaallah. KİRAZ KARİDESLERE DİKKAT EDİN !
[QUOTE=rheme]Merhaba ; uzun yıllardan beri lepisteslerle birlikte kiraz karides besliyorum ancak bu türden sorunlarla hiç karşılaşmadım.Yavrular ana tankta doğuyor ve büyüyor en az 7-8 nesildir lepisteslerimle kiraz karideslerim beraber yaşıyor.Bu akvaryumdan elde ettiğim kiraz karidesleri ve lepistesleri Edirnedeki birçok arkadaşa hediye ettim ama onlardan da herhangi bir şikayet almadım.
[QUOTE=OlurunaBırak] Akvaryumda yosun sorunu yaşadığımdan dolayı kardieslere yem vermiyorum yosun yesinler diye ama son 1 haftadır bettanın kuyruğu jiletlenmiş gibi,karidesler yaptımı bilmiyorum ama Allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin aç olan canlı herşeyi yapar belkide yiyorlardır bettayı.[/QUOTE] Hah işte aynı sorunu yaşıyor olabilirim diyen bir hobici daha, demek ki var, ve olmaya devam ediyor. Sizin dileklerinizde katılıyorum, Allah hiç bir canlıyı açlıkla terbiye etmesin, ama bence sizde yosun sorunu yüzünden karidesleri açlık orucuna sokmayın derim. Yorum yaptığınız için teşekkür ederim
[QUOTE=rheme]Merhaba ; uzun yıllardan beri lepisteslerle birlikte kiraz karides besliyorum ancak bu türden sorunlarla hiç karşılaşmadım.Yavrular ana tankta doğuyor ve büyüyor en az 7-8 nesildir lepisteslerimle kiraz karideslerim beraber yaşıyor.Bu akvaryumdan elde ettiğim kiraz karidesleri ve lepistesleri Edirnedeki birçok arkadaşa hediye ettim ama onlardan da herhangi bir şikayet almadım.
Kiraz karidesler hasta veya ölmüş balıkları yiyorlar ama canlı balıklara saldırdıklarını hiç görmedim ayrıca bendeki lepisteslerin kuyruklarında tırtıklanmada gözlemlemedim.
Saygılar.
[/QUOTE]
Merhaba; öncelikle bende uzun yıllar karidesler ile birlikte lepistes ve canlı doğuran besliyorum, sizde besleyen biri olarak bilirsinizki yavrulukta gerçekleşmeyen bir doğum dışında kaç yavru aldığınızı ve kaçının ebeveynlerine yem olmadan hayatta kalmayı başardığını bilemezsiniz, kaldı ki lepistesler çok üreyen ve yavru hayatta kalma oranı tamamen kaçma ve saklanma yerleri ile orantılı olan bir canlıdır. buda sizin yada Edirnede ki arkadaşlarınızın balıkların yavrularında yada anaçlarındaki eksilmeyi ( üreme çok olunca eksilme fark edilmez ) kolay kolay fark edemiyeceğiniz gösterir, bu ancak tesadüf eseri gecenin kör karanlığında akvaryumun değil odanın ışıklarını yakarak (Akvaryumun ışığını yakarsanız karidesler çil yavrusu gibi dağılıyor ) bir karides gurubunun yakaladığı bir lepistesi canlı canlı yerken görme ihtimaline dayanıyor diye düşünüyorum. Yinede siz yaşamadıysanız Allah yaşatmasın, inşaallah ben haksızımdır ve masum kiraz karideslerin günahını alıyorumdur. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.[QUOTE=OlurunaBırak] Akvaryumda yosun sorunu yaşadığımdan dolayı kardieslere yem vermiyorum yosun yesinler diye ama son 1 haftadır bettanın kuyruğu jiletlenmiş gibi,karidesler yaptımı bilmiyorum ama Allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin aç olan canlı herşeyi yapar belkide yiyorlardır bettayı.[/QUOTE] Hah işte aynı sorunu yaşıyor olabilirim diyen bir hobici daha, demek ki var, ve olmaya devam ediyor. Sizin dileklerinizde katılıyorum, Allah hiç bir canlıyı açlıkla terbiye etmesin, ama bence sizde yosun sorunu yüzünden karidesleri açlık orucuna sokmayın derim. Yorum yaptığınız için teşekkür ederim
KİRAZ KARİDESLERE DİKKAT EDİN !
[QUOTE=ebengisu] Konuyu hortlatmış olucam ama dayanamadım yazayım dedim. Mehmet Gürbüz beye birebir katılıyorum aynı şeyleri bende yaşıyorum. Gündüz sapasağlam lepistesimi sabah tamamen kuyruksuz şekilde buluyorum. Kiraz karidesler yapıyor gece balık uyurken saldırıyorlar ama aynen Mehmet beyin dediği gibi balığı uyuşturuyorlar balık hiç bir tepki vermiyor. Kiraz karideslerin nüfusu azken ve akvaryumumdaki bitki sayısı da azken 4-5 ay hiç sorunsuz şekilde balıklarla geçindiler. Daha sonra lepisteslerin kuyuklarında ufak ufak tırtıklanmalar, kısalmalar görmeye başladım. Tül kuyruk çöpçümün kuyrukları kısalmaya başladı. Hatta birgün bu çöpçüyü gündüz vakti 4-5 karidesin afiyetle yediğini gördüm ama havyan kaçmıyordu bile. Aman dikkat kiraz karidesler bunu çok aç kaldıkları için yapmıyorlar bence. Bir süre sonra canlı balık etini yosuna, ota ve kuru yeme tercih eder hale geliyorlar. Aç kalmadıklarına eminim aynı ortamdaki cüce vatoz neredeyse obez oldu yemekten. Yemlemeyi farklılaştırmayı deniycem. Ya da son çare çok sevdiğim karideslerden kurtulmam lazım. Bilgisi tecrübesi ve bu işten kurtulan biri varsa yazsın lütfen.[/QUOTE] Öncelikle uzun bir zaman bu konuya benim ile aynı fikirde birinin yazmaması benim kendi kendime kiraz karideslerin günahını alıyorum fikrine kapılmama sebeb oldu. Ama sizinde yaklaşık olarak benim ile aynı şeyleri yaşamış olmanız beni aklıyor nitelikte. Sizinde yazdığınız gibi kiraz karidesler bunu aç kaldıkları için yapmıyorlar, ama şu olabilir, zayıf kalmış canlıları hedef alıyor olabilirler. Yinede ben halen şu an kiraz karidesler ile moscow blue besliyorum ve söylediklerime tanık oluyorum bunu kameraya çekin diyenler var, denk gelirse gerçekten çekeceğim. Sizede fikir beyan ettiğiniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=jacksparrow]Bugüne kadar abartısız binden fazla kiraz karides yetiştirdim ancak ne canlı bir balığı ne de salyangozu yediler. Ama ölmüş bir balığı afiyetle yediklerine şahit oldum bence gece uykuda balığı yakalama yeme gibi bir durum olası değil. Böyle bir şeyi gören varsa yada videosu varsa izlemek isterim.
[/QUOTE] Emin olun bende çok karides çeşidi besledim,Kristali, arısı yeşili turuncusu, kaplanı mavi kaplanı, sakurası, kirazı. Kiraz harici türler ile lepistes veyahut başka bir balık türü beslemedim, çünkü karides türleri değerli yavrularıda az olduğu için riske atmak istemedim. Ancak kirazlar istesenizde istemesenizde ürüyorlar, şu an 500 e yakın kiraz karidesim moscow blue lepistesler ile beraber yaşıyorlar 4 adette noen var, neonlar iri ve sağlıklı evelallah hiçbir karides yakalaşamıyor, ancak moscow blueları bilirsiniz o abartılı yere sürten kuyrukları ile erkekleri muhteşemdir işte o erkeklerin kuyruklarına tav oluyor bu yaramaz kirazlar, gündüz birşey yok hatta erkek lepistes en genç üretken çağında da birşey yok ama biraz yaşlanıp kuyruk gallavileşince bir gece operasyonu ile tarihten siliyorlar kirazlar onu. benim gözlemim bu şekilde, ama kesinlikle su değerlerinden kaynaklı bir şey değil öyle olsa tüm balıkları hasta ederiz, bu bence karideslerin doğasında olan birşey yada balık bireysel olarak güçsüzleşince hallediyorda olabilirler. Yinede yorum yaptığınız renk kattığınız için teşekkür ederim.
[QUOTE=Batuaydin] Karideslerin böyle bir işe kalkacaklarına ihtimal dahi vermiyorum büyük ihtimal lepistesiniz ölecekti ve karides hasta lepistesinizi yerken yakaldınız şuç karidese kaldı. Bence akvaryum su koşullarınızı gözden geçiriniz.[/QUOTE]gurbuz64 2012-12-07 15:00:24
[QUOTE=ebengisu] Konuyu hortlatmış olucam ama dayanamadım yazayım dedim. Mehmet Gürbüz beye birebir katılıyorum aynı şeyleri bende yaşıyorum. Gündüz sapasağlam lepistesimi sabah tamamen kuyruksuz şekilde buluyorum. Kiraz karidesler yapıyor gece balık uyurken saldırıyorlar ama aynen Mehmet beyin dediği gibi balığı uyuşturuyorlar balık hiç bir tepki vermiyor. Kiraz karideslerin nüfusu azken ve akvaryumumdaki bitki sayısı da azken 4-5 ay hiç sorunsuz şekilde balıklarla geçindiler. Daha sonra lepisteslerin kuyuklarında ufak ufak tırtıklanmalar, kısalmalar görmeye başladım. Tül kuyruk çöpçümün kuyrukları kısalmaya başladı. Hatta birgün bu çöpçüyü gündüz vakti 4-5 karidesin afiyetle yediğini gördüm ama havyan kaçmıyordu bile. Aman dikkat kiraz karidesler bunu çok aç kaldıkları için yapmıyorlar bence. Bir süre sonra canlı balık etini yosuna, ota ve kuru yeme tercih eder hale geliyorlar. Aç kalmadıklarına eminim aynı ortamdaki cüce vatoz neredeyse obez oldu yemekten. Yemlemeyi farklılaştırmayı deniycem. Ya da son çare çok sevdiğim karideslerden kurtulmam lazım. Bilgisi tecrübesi ve bu işten kurtulan biri varsa yazsın lütfen.[/QUOTE] Öncelikle uzun bir zaman bu konuya benim ile aynı fikirde birinin yazmaması benim kendi kendime kiraz karideslerin günahını alıyorum fikrine kapılmama sebeb oldu. Ama sizinde yaklaşık olarak benim ile aynı şeyleri yaşamış olmanız beni aklıyor nitelikte. Sizinde yazdığınız gibi kiraz karidesler bunu aç kaldıkları için yapmıyorlar, ama şu olabilir, zayıf kalmış canlıları hedef alıyor olabilirler. Yinede ben halen şu an kiraz karidesler ile moscow blue besliyorum ve söylediklerime tanık oluyorum bunu kameraya çekin diyenler var, denk gelirse gerçekten çekeceğim. Sizede fikir beyan ettiğiniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=jacksparrow]Bugüne kadar abartısız binden fazla kiraz karides yetiştirdim ancak ne canlı bir balığı ne de salyangozu yediler. Ama ölmüş bir balığı afiyetle yediklerine şahit oldum bence gece uykuda balığı yakalama yeme gibi bir durum olası değil. Böyle bir şeyi gören varsa yada videosu varsa izlemek isterim.
[/QUOTE] Emin olun bende çok karides çeşidi besledim,Kristali, arısı yeşili turuncusu, kaplanı mavi kaplanı, sakurası, kirazı. Kiraz harici türler ile lepistes veyahut başka bir balık türü beslemedim, çünkü karides türleri değerli yavrularıda az olduğu için riske atmak istemedim. Ancak kirazlar istesenizde istemesenizde ürüyorlar, şu an 500 e yakın kiraz karidesim moscow blue lepistesler ile beraber yaşıyorlar 4 adette noen var, neonlar iri ve sağlıklı evelallah hiçbir karides yakalaşamıyor, ancak moscow blueları bilirsiniz o abartılı yere sürten kuyrukları ile erkekleri muhteşemdir işte o erkeklerin kuyruklarına tav oluyor bu yaramaz kirazlar, gündüz birşey yok hatta erkek lepistes en genç üretken çağında da birşey yok ama biraz yaşlanıp kuyruk gallavileşince bir gece operasyonu ile tarihten siliyorlar kirazlar onu. benim gözlemim bu şekilde, ama kesinlikle su değerlerinden kaynaklı bir şey değil öyle olsa tüm balıkları hasta ederiz, bu bence karideslerin doğasında olan birşey yada balık bireysel olarak güçsüzleşince hallediyorda olabilirler. Yinede yorum yaptığınız renk kattığınız için teşekkür ederim.
[QUOTE=Batuaydin] Karideslerin böyle bir işe kalkacaklarına ihtimal dahi vermiyorum büyük ihtimal lepistesiniz ölecekti ve karides hasta lepistesinizi yerken yakaldınız şuç karidese kaldı. Bence akvaryum su koşullarınızı gözden geçiriniz.[/QUOTE]
Batu bey tüm arkadaşlarım gibi sizinde görüşlerinize saygı duyuyorum, ancak sizi birde bu karides konusunda duayen kabul ederek şunu söylüyorum, emin olun su değerleri ile ilgili bir konu değil, yada karides türlerinin tümünde gözüken karakteristik bir özelliktir gibi bir iddam yok ama şu varki böyle birşey oluyor, sizdende imkanınızvarsa bunu gözlemlemenizi rica edeceğim.
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

