ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Oquzhan32
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2009 17:45
Son Ziyaret:
18 Haziran 2012 09:12
Toplam Mesaj:
34 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
oğuzhan başaranoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Isparta
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bitki tavsiyeleriniz..(Canlı,Bitki,Yem vb.))
Yorumunuz için çok çok teşekkür ediyorum Sn. umutgunay bey. Yalnız, ben de eledoa düşünüyodum ve bitki listeme de eklemiştim ama ilk akvaryumumdaki salyangozlar eledoadan geldiği için dilim biraz yandı ve açıkçası korkuyorum ki gerekli dezenfekteyi yaparsam salyangoz kalmaz diye düşünüyorum. Peki akvaryum hacmi ve içindeki canlı ve bitkiler yeterli mi?Oquzhan32 2012-06-14 23:39:48
Yorumunuz için çok çok teşekkür ediyorum Sn. umutgunay bey. Yalnız, ben de eledoa düşünüyodum ve bitki listeme de eklemiştim ama ilk akvaryumumdaki salyangozlar eledoadan geldiği için dilim biraz yandı ve açıkçası korkuyorum ki gerekli dezenfekteyi yaparsam salyangoz kalmaz diye düşünüyorum. Peki akvaryum hacmi ve içindeki canlı ve bitkiler yeterli mi?
Bitki tavsiyeleriniz..(Canlı,Bitki,Yem vb.))
İlk önce herkese merhaba arkadaşlar.İzninizle doğrudan sorunuma geçmek istiyorum...
Benim 55*21*36 ebatlarında 42 Lt. akvaryumum var. Akvaryum'umu bitkili canlı doğuran akvaryumu yapma niyetiyle aldım ve bunu gerçekleştirmek istiyorum..
Elimde şuan 2e7d lepistes,5 tane kılıç yavrusu,5 tane Neon tetra,1e1d kılıç ,1 tane vatoz ve 2 tane saz mevcut... Haftalık dip çekimi ve su değişimleri yapıyorum.Klor giderici ve mavi dezenfektan kullanıyorum. İlk bitkili denememde akvaryumum bitkilerden dolayı hep salyangoz ile doldu ve akvaryumu sil baştan yapmak zorunda kaldım..Şimdi ise sizin engin bilgilerinize ihtiyacım var.. Eğer yazmadığım , unuttuğum bir yer varsa soyleyin ben yazayım.
Yarın bitki ve bitkiler için kum ve Mangrow kökü almaya gideceğim(ihtiyac varsa canlı da alabilirim), eğer yarın alamazsam haftaya kalıcak..
Eksiklerim nelerdir, neler yapmalıyım bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Herkese sağlıklı balıklar inşallah.
İlk önce herkese merhaba arkadaşlar.İzninizle doğrudan sorunuma geçmek istiyorum...
Benim 55*21*36 ebatlarında 42 Lt. akvaryumum var. Akvaryum'umu bitkili canlı doğuran akvaryumu yapma niyetiyle aldım ve bunu gerçekleştirmek istiyorum..
Elimde şuan 2e7d lepistes,5 tane kılıç yavrusu,5 tane Neon tetra,1e1d kılıç ,1 tane vatoz ve 2 tane saz mevcut... Haftalık dip çekimi ve su değişimleri yapıyorum.Klor giderici ve mavi dezenfektan kullanıyorum. İlk bitkili denememde akvaryumum bitkilerden dolayı hep salyangoz ile doldu ve akvaryumu sil baştan yapmak zorunda kaldım..Şimdi ise sizin engin bilgilerinize ihtiyacım var.. Eğer yazmadığım , unuttuğum bir yer varsa soyleyin ben yazayım.
Yarın bitki ve bitkiler için kum ve Mangrow kökü almaya gideceğim(ihtiyac varsa canlı da alabilirim), eğer yarın alamazsam haftaya kalıcak..
Eksiklerim nelerdir, neler yapmalıyım bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Herkese sağlıklı balıklar inşallah.
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
[QUOTE=leaf21]Azoo Nano Tech Snail Treater 250 ml(salyangoz öldürücü) kesinlikle çözümmm bitki ve diger canlılaraa hiçbir şekilde zarar vermemektee [/QUOTE]
Tşk. ederim sn leaf21 denemeye çalışırım..:)
[QUOTE=leaf21]Azoo Nano Tech Snail Treater 250 ml(salyangoz öldürücü) kesinlikle çözümmm bitki ve diger canlılaraa hiçbir şekilde zarar vermemektee [/QUOTE]
Tşk. ederim sn leaf21 denemeye çalışırım..:)
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
[QUOTE=onuruygun] İkinci mesajimin sadece bakir sülfatla ilgili olan son paragrafi size yazilmiştir, karişiklik olmasin. Tartişma çikartmak istemediğinizi biliyorum, benim tepkim sizin akvaryum boşaltmak gibi gereksiz ve aşiri zahmetli uygulamalara yönlendirilmenizdir. Akvaryumu bir kez bozup, her şeyi kurutup yeniden yerine koymaniz sonrasinda biyolojik sistemin yeniden yerine oturmasi için gereken süre aylar ile ölçülür.
Salyangozdan kurtulmak için pek çok şey yapilmiştir ama kesin çözüm çok zahmetli. Benim size önerim nüfuslarinin azalmasini sağlamaktir.
Mesela yosunlanmayla mücadele için vatoz sayisini arttirabilirsiniz, bu durumda salyangozlarin yem bulma şanslari azalacaktir.
Akvaryuma attiğiniz yem miktarini gözden geçirin. Dibe çok yem düşmesin.
Bunun dişinda anlatilan canlilar denenebilir.
Her şey bir yana bunlari yapmanin yaninda elle toplama da yapabilirsiniz ama sanirim biraz zor ve zahmetli bir iş.
Bakir sülfat dediğim gibi uygularsaniz genelde epey etkilidir. Yalniz yumurtalara çok fazla etkisi olmuyor.(kimyasallara karşi dirençlidirler)
Macracanta büyüdüğünde ve yeme aliştiğinda pek iş yapmiyor. Cüce amazon puffer'i ve ufak boylu loachlar iyi iş görür.
Az biraz salyangoz ise bence yararlidir. Dipteki atiklari çürümeden parçalayip daha ufak taneler haline getirir. Bu sayede küf mantarlari gibi su sağliğina olumsuz etkisi olan çürükçüllerin nüfusu düşük tutulabilir. Ayrica yosunlara karşi da az çok etkilidirler. Bu sebeple tamamen yok etmeseniz bile nüfuslarinin kontrol altinda tutulmasini sağlamaniz da hem daha kolaydir hem de faydalarindan yararlanmiş olursunuz. Yalniz hiç olmasin istemenizde de haklisiniz, sonuçta bu hobi ağirlikli olarak göz zevki için yapiliyor.
[/QUOTE]
Dediklerinizi göz önünde bulunduracağım sn.onur bey... teşekkürler...
[QUOTE=onuruygun] İkinci mesajimin sadece bakir sülfatla ilgili olan son paragrafi size yazilmiştir, karişiklik olmasin. Tartişma çikartmak istemediğinizi biliyorum, benim tepkim sizin akvaryum boşaltmak gibi gereksiz ve aşiri zahmetli uygulamalara yönlendirilmenizdir. Akvaryumu bir kez bozup, her şeyi kurutup yeniden yerine koymaniz sonrasinda biyolojik sistemin yeniden yerine oturmasi için gereken süre aylar ile ölçülür.
Salyangozdan kurtulmak için pek çok şey yapilmiştir ama kesin çözüm çok zahmetli. Benim size önerim nüfuslarinin azalmasini sağlamaktir.
Mesela yosunlanmayla mücadele için vatoz sayisini arttirabilirsiniz, bu durumda salyangozlarin yem bulma şanslari azalacaktir.
Akvaryuma attiğiniz yem miktarini gözden geçirin. Dibe çok yem düşmesin.
Bunun dişinda anlatilan canlilar denenebilir.
Her şey bir yana bunlari yapmanin yaninda elle toplama da yapabilirsiniz ama sanirim biraz zor ve zahmetli bir iş.
Bakir sülfat dediğim gibi uygularsaniz genelde epey etkilidir. Yalniz yumurtalara çok fazla etkisi olmuyor.(kimyasallara karşi dirençlidirler)
Macracanta büyüdüğünde ve yeme aliştiğinda pek iş yapmiyor. Cüce amazon puffer'i ve ufak boylu loachlar iyi iş görür.
Az biraz salyangoz ise bence yararlidir. Dipteki atiklari çürümeden parçalayip daha ufak taneler haline getirir. Bu sayede küf mantarlari gibi su sağliğina olumsuz etkisi olan çürükçüllerin nüfusu düşük tutulabilir. Ayrica yosunlara karşi da az çok etkilidirler. Bu sebeple tamamen yok etmeseniz bile nüfuslarinin kontrol altinda tutulmasini sağlamaniz da hem daha kolaydir hem de faydalarindan yararlanmiş olursunuz. Yalniz hiç olmasin istemenizde de haklisiniz, sonuçta bu hobi ağirlikli olarak göz zevki için yapiliyor.
[/QUOTE]
Dediklerinizi göz önünde bulunduracağım sn.onur bey... teşekkürler...
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
[QUOTE=onuruygun] [QUOTE=Oquzhan32]İlk once herkese merhaba...
Beni 50 lt bitkili akvaryumum var..(lepistes+kılıç kuyruk+vatoz+çöpçü)
Bitki olarakta: Eledoa Densa var.
Bitkiyi akvaryuma attıktan 1 hafta sonra falan camda salyangoz gördüm.Gördüklerimi topladım ve attım, ama sürekli çoğalıyorlar.Bu soruna ne yapmalıyım?Akvaryumdaki kumlar(çakıl,taş,bitki vb.)gibi şeyleri çıkarıp atsam yerine yeni zemin için kum,taş,bitki alsam olurmu yani bu sorun ortadan kalkar mı? Yada eski malzemeler dururkende bi çözümü var mıdır?
Teşekkürler.İyi balıklar...
[/QUOTE]
Konu boyunca size bazi konularda birisi tarafindan devamli yanliş bilgiler verilmiş.
Salyangozlardan kurtulmak için loach, cüce amazon pufferi vb. canlilar kullanabilirsiniz.
Ayrica hayvanlarin göz zevkinizi bozmak dişinda bir zarari yok. İlla kurtulmak istiyorsaniz gördüğünüzü parmağinizla ezebilirsiniz. Bir de bu kadar çoğaldilarsa gidalari çok demektir. Akvaryuma fazla yem atiyor da olabilirsiniz, fazla yosunlanma da oluyor olabilir.
Salyangozlardan kurtulmak için neden bu kadar zahmete giriyorsunuz? Hani akvaryumu boşaltmak, kumu değiştirmek, yeni malzemeler almak gibi...
[/QUOTE]
[QUOTE=onuruygun] Durumu abartiyorsunuz. Neredeyse salyangozdan kurtulmak için akvaryumu boşaltin diyeceksiniz.(pardon, şimdi baktim demişsiniz bile)
Katil salyangoz doğru yaklaşim ama başka akvaryumdan gelecek her şey salyangoz taşiyabilir, komple akvaryum temizliği, akvaryumu boşaltip kurutmak vb. şekilde dramatize ve abartili yaklaşimlara gerek yoktur. Sonuçta akvaryumu uzaylilar işgal etmedi, alti üstü salyangoz.
Oğuzhan Bey; bitki aldiğinizda gelen salyangoz miktarini minimumda tutmak istiyorsaniz 10 litre suya 2 çay kaşiği göz taşi(bakir sülfat) atip bitkileri veya ekipmanlari 20-30 dakika bu çözeltide bekletin. Sonra temiz suda 5 dakika bekletip akvaryuma koyarsiniz. %100 çözüm değildir ama salyangozlarin büyük kismi o anda veya birkaç güne ölecektir.
[/QUOTE]
Forumda araştırmalarıma göre bu salyangozlardan, ya katil salyangoz yada makrakanta ile çözülebileceğini okudum(gördüm) ama makrakantanın da faydalı olmadığını sonradan fark ettim.Salyangozdan hoşlanmadığım için katil salyangozu almadım.Ve bu salyangozlara kökten çözüm bulmak için akvaryumu boşaltmak, kumu değiştirmek, yeni malzemeler almak gibi şeylerle kurtulma yolunu aramaktayım.Sonuç olarak bu hobiyi yapıyorsam sonuçlarına katlanacağım.Ama hobi bir zevktir ve ben bu zevkiimi bozmak istemedim ve hala bu salyangozların sonunu getirmek için uğraşıyorum(kendi tankımda)...Yanlış anlamayın tartışma amaçlı yazmıyorum bu yazıyı.:)
Sn.onur bey;Bitkiyi bir kaç kez okuduğum makalelerden yola çıkarak yıkadım.Ve hala bu salyangozlardan var.ve hala kurtulmuş değilim.Bu hobiye başladıysam hobi amaçlı,göz zevkime uygun bir tank kurmak amacıyla yola çıktım ve karşıma bazı görmediğim canlılar çıktı ve beni sıkıntıya soktu.Ve bu yüzden bu kadar uğraş içindeyim.
iyi forumlar...
Oquzhan32 2010-01-24 18:49:40
[QUOTE=onuruygun] [QUOTE=Oquzhan32]İlk once herkese merhaba...
Beni 50 lt bitkili akvaryumum var..(lepistes+kılıç kuyruk+vatoz+çöpçü)
Bitki olarakta: Eledoa Densa var.
Bitkiyi akvaryuma attıktan 1 hafta sonra falan camda salyangoz gördüm.Gördüklerimi topladım ve attım, ama sürekli çoğalıyorlar.Bu soruna ne yapmalıyım?Akvaryumdaki kumlar(çakıl,taş,bitki vb.)gibi şeyleri çıkarıp atsam yerine yeni zemin için kum,taş,bitki alsam olurmu yani bu sorun ortadan kalkar mı? Yada eski malzemeler dururkende bi çözümü var mıdır?
Teşekkürler.İyi balıklar...
[/QUOTE]
Konu boyunca size bazi konularda birisi tarafindan devamli yanliş bilgiler verilmiş.
Salyangozlardan kurtulmak için loach, cüce amazon pufferi vb. canlilar kullanabilirsiniz.
Ayrica hayvanlarin göz zevkinizi bozmak dişinda bir zarari yok. İlla kurtulmak istiyorsaniz gördüğünüzü parmağinizla ezebilirsiniz. Bir de bu kadar çoğaldilarsa gidalari çok demektir. Akvaryuma fazla yem atiyor da olabilirsiniz, fazla yosunlanma da oluyor olabilir.
Salyangozlardan kurtulmak için neden bu kadar zahmete giriyorsunuz? Hani akvaryumu boşaltmak, kumu değiştirmek, yeni malzemeler almak gibi...
[/QUOTE]
[QUOTE=onuruygun] Durumu abartiyorsunuz. Neredeyse salyangozdan kurtulmak için akvaryumu boşaltin diyeceksiniz.(pardon, şimdi baktim demişsiniz bile)
Katil salyangoz doğru yaklaşim ama başka akvaryumdan gelecek her şey salyangoz taşiyabilir, komple akvaryum temizliği, akvaryumu boşaltip kurutmak vb. şekilde dramatize ve abartili yaklaşimlara gerek yoktur. Sonuçta akvaryumu uzaylilar işgal etmedi, alti üstü salyangoz.
Oğuzhan Bey; bitki aldiğinizda gelen salyangoz miktarini minimumda tutmak istiyorsaniz 10 litre suya 2 çay kaşiği göz taşi(bakir sülfat) atip bitkileri veya ekipmanlari 20-30 dakika bu çözeltide bekletin. Sonra temiz suda 5 dakika bekletip akvaryuma koyarsiniz. %100 çözüm değildir ama salyangozlarin büyük kismi o anda veya birkaç güne ölecektir.
[/QUOTE]
Forumda araştırmalarıma göre bu salyangozlardan, ya katil salyangoz yada makrakanta ile çözülebileceğini okudum(gördüm) ama makrakantanın da faydalı olmadığını sonradan fark ettim.Salyangozdan hoşlanmadığım için katil salyangozu almadım.Ve bu salyangozlara kökten çözüm bulmak için akvaryumu boşaltmak, kumu değiştirmek, yeni malzemeler almak gibi şeylerle kurtulma yolunu aramaktayım.Sonuç olarak bu hobiyi yapıyorsam sonuçlarına katlanacağım.Ama hobi bir zevktir ve ben bu zevkiimi bozmak istemedim ve hala bu salyangozların sonunu getirmek için uğraşıyorum(kendi tankımda)...Yanlış anlamayın tartışma amaçlı yazmıyorum bu yazıyı.:)
Sn.onur bey;Bitkiyi bir kaç kez okuduğum makalelerden yola çıkarak yıkadım.Ve hala bu salyangozlardan var.ve hala kurtulmuş değilim.Bu hobiye başladıysam hobi amaçlı,göz zevkime uygun bir tank kurmak amacıyla yola çıktım ve karşıma bazı görmediğim canlılar çıktı ve beni sıkıntıya soktu.Ve bu yüzden bu kadar uğraş içindeyim.
iyi forumlar...
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
Sn.cahit bey bende suan bitkiyi attım bendede görünmüyorlar şimdilik inşallah bir daha olmazlar...Plastik bitki ile idare edicez artık :) syg.
Sn.cahit bey bende suan bitkiyi attım bendede görünmüyorlar şimdilik inşallah bir daha olmazlar...Plastik bitki ile idare edicez artık :) syg.
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
[QUOTE=ELPRESACANARİO]Lepistes ile kılıç kuyruk su yüzeyinden nefes alabilir, ama vatoz ile çöpçü için sıkıntı olabilir. Sürekli gözlem altında tutarsanız pek sorun olmaz. Ayrıca nefes almak için sudan hoplayabilirler.[/QUOTE]
Doğru diyorsunuz..akvaryumun içindeki oksijen aletini kova gibi bir şeyi içine dip olarak koyabilirim..Ama dik olduğu için yüzme alanı olmaz oda yoracaktır onları..:(Arasıra akvaryumun suyundan alıp yukarıdan kovaya yavasca tas yardımıyla su akıtsam oksijen ihtiyacını karşılar mı acaba(çok soru sordum kusura bakmayın.Bu balıklarımıda kaybetmek istemiyorum.Çünkü ilk aldığım lepisteslerin hepsi öldü...)
Teşekkürler...
[QUOTE=ELPRESACANARİO]Lepistes ile kılıç kuyruk su yüzeyinden nefes alabilir, ama vatoz ile çöpçü için sıkıntı olabilir. Sürekli gözlem altında tutarsanız pek sorun olmaz. Ayrıca nefes almak için sudan hoplayabilirler.[/QUOTE]
Doğru diyorsunuz..akvaryumun içindeki oksijen aletini kova gibi bir şeyi içine dip olarak koyabilirim..Ama dik olduğu için yüzme alanı olmaz oda yoracaktır onları..:(Arasıra akvaryumun suyundan alıp yukarıdan kovaya yavasca tas yardımıyla su akıtsam oksijen ihtiyacını karşılar mı acaba(çok soru sordum kusura bakmayın.Bu balıklarımıda kaybetmek istemiyorum.Çünkü ilk aldığım lepisteslerin hepsi öldü...)
Teşekkürler...
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
[QUOTE=ELPRESACANARİO]Salyangozlar kabuklarındaki su ile uzun süre (saatlerce) hayatta kalabiliyor. Bu yüzden kurutma makinesi bence işe yaramaz. Akvaryum yıkandıktan sonra 1 saat kadar suyu akacak şekilde beklesin. Sonra akvaryumu komple silin, köşede filan hiç su kalmasın.
[/QUOTE]
Tamam.Teşekkür ederim elimden geldiğince dediklerinizi yapacağım...balıkları bir saat başka bi yerde akvaryumun kendi suyu ile bekletsem bir sorun olurmu acaba?(kova vb.)
[QUOTE=ELPRESACANARİO]Salyangozlar kabuklarındaki su ile uzun süre (saatlerce) hayatta kalabiliyor. Bu yüzden kurutma makinesi bence işe yaramaz. Akvaryum yıkandıktan sonra 1 saat kadar suyu akacak şekilde beklesin. Sonra akvaryumu komple silin, köşede filan hiç su kalmasın.
Yapılacak başka birşey aklıma gelmiyor.
Akvaryumu bez parçasıyla veya da kullanılmamış bulaşık süngeri ile silebilirsiniz. Bu bez veya sünger kimyasal madde içermemeli.
Tamam.Teşekkür ederim elimden geldiğince dediklerinizi yapacağım...balıkları bir saat başka bi yerde akvaryumun kendi suyu ile bekletsem bir sorun olurmu acaba?(kova vb.)
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
Çok teşekkür ediyorum sn.furkan bey bende şimdi bir proje hazırlıyorum.O resmi bu konu altında paylaşacağım.Görüşlerinizi öğrenmek isterim :)Ayrıca yarın malzemeleri alıcam.Ama bir sorunum var akvaryumdaki balıkları başka bir yerde 2-3 gün tutmak gibi bir imkanım yok...:(Saç kurutma makinesi gibi şeylerle kurutulabilirmi acaba..Birde ne gibi malzemelerle temizliyim,herhangi bi kullanılmamış bir bez bu işlem için uygunmudur?

bu düzen hakkında da bir öneri yaparsanız çok sevinirim nasıl yapayım.ne ekleyeyim şimdiden tavsiyeleriniz için teşekkürler...şimdi akvaryumumda açık pembe ışık var birde ısıtıcı
Oquzhan32 2010-01-23 21:11:39
Çok teşekkür ediyorum sn.furkan bey bende şimdi bir proje hazırlıyorum.O resmi bu konu altında paylaşacağım.Görüşlerinizi öğrenmek isterim :)Ayrıca yarın malzemeleri alıcam.Ama bir sorunum var akvaryumdaki balıkları başka bir yerde 2-3 gün tutmak gibi bir imkanım yok...:(Saç kurutma makinesi gibi şeylerle kurutulabilirmi acaba..Birde ne gibi malzemelerle temizliyim,herhangi bi kullanılmamış bir bez bu işlem için uygunmudur?

bu düzen hakkında da bir öneri yaparsanız çok sevinirim nasıl yapayım.ne ekleyeyim şimdiden tavsiyeleriniz için teşekkürler...şimdi akvaryumumda açık pembe ışık var birde ısıtıcı
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
Teşekkür ediyorum sn.cihan ÇETİNER..bende öyle deneyeyim o zmn inşallah geçerler...
Teşekkür ediyorum sn.cihan ÇETİNER..bende öyle deneyeyim o zmn inşallah geçerler...
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
